Er is natuurlijk niemand die iemand verbiedt een vraag te stellen over FS 2002 buiten dit topic om! Je hóeft niet hier je vragen te stellen als je niet wilt: je kan gewoon een topic starten over een bepaald probleem.
Weinig kans dat je dan een antwoord krijgt, natuurlijk, want alle FS pro's zitten hier, maar toch...
Van mij mogen er best verschillende topics opgestart worden. Wel zo makkelijk: weet je gelijk wat je wel en niet hoeft te lezen. Alhoewel elk nieuw topic altijd tips kan bevattemn die tóch goed zijn om te lezen...
Dit topic blijft volgens mij voorlopig toch wel bestaan als een soort vaste-basis-om-lekker-te-lullen-over-FS topic: een soort uitvalsbasis voor GoT-FS'ers, als je begrijpt wat ik bedoel, waar ze elkaar heerlijk de huid kunnen volschelden en, met toestemming van de mods, compleet off-topic uit hun nek kunnen kletsen.
Ik heb ook van die periodes gehad waar Bolk nu in zit: zo van; jongens, gedraag je eens, hou het on-topic. Maar ach, na een tijdje vind je het toch wel weer gezellig hier. Dit topic is wat dat betreft net als het echte leven... Keep cool, Bolk.
Laten we wel afspreken dat nieuwe FS topics altijd beginnen met [FS 2002]: dan houden we een beetje overzicht.
Zo, ik ga nu naar bed. Ja, die opmerking had ik nog nooit gepost hier, en ik voel me langzamerhand wat buiten de groep vallen, dus bij deze: ik ga naar bed. En voor morgen alvast: GOEIESMORREGES ALLEMAAL!
Wel, zo kan 'ie wel weer...