[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.961 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 00:11
Op woensdag 13 maart 2002 22:23 schreef biobak het volgende:

[..]

Hoe vlieg je in een regulier vliegtuig? Met je linkerhand aan het stuur en je rechter aan de throttle :) Schijnt snel te wennen.
Toen ik een keer een landing in mijn ask-13 ging maken moest ik een "downwindcall" melden (dat je op rugwind zit ;) :P) en toen moest ik mijn stick overpakken in mijn andere hand om naar de microfoon te reiken omdat dat echt nog zo'n ding is met zo'n knop erop. Dat vond ik eignelijk toch wel vervelend want ik ging dus wel mooi ff in een slip. Het is dus niet zo eenvoudig in het begin...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06-2020
Op woensdag 13 maart 2002 22:27 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Dat is net zo iets als PIM in Groen links zetten :)
Mnjihihihi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
Op woensdag 13 maart 2002 22:30 schreef Evilernie het volgende:
want ik ging dus wel mooi ff in een slip.
Calvin Klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
lolz :+

Hoog niveau deze avond van je Rateltje >:)

zijn we van je gewend :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
Op woensdag 13 maart 2002 22:39 schreef Robin Shrine het volgende:
lolz :+

Hoog niveau deze avond van je Rateltje >:)

zijn we van je gewend :z
:+ ik ga nu slapen , latertjes :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
:(
Ik probeer fs2002 opnieuw te installeren, maar neej hoor bij 16% stopt ie er iedere keer mee :(
Ennuh ik heb nog 7gig over dus dat is wel genoeg :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Laatst online: 20-05 10:37

Noper

That's a noper...

Ik speel geen FS, maar lees graag deze topics. Wat zijn die screenies mooi zeg!

Keep 'm posting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 22:40 schreef McFlipp het volgende:
:(
Ik probeer fs2002 opnieuw te installeren, maar neej hoor bij 16% stopt ie er iedere keer mee :(
Ennuh ik heb nog 7gig over dus dat is wel genoeg :)
geen kras op cd
geen troep op cd
heb je hem legaal

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

150 reply's not interesting zooi in dit topic en wel wat errug mooie screenies.

* Bolk gaat stoppen met dit topic ben ik bang

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hopelijk krijgen we je nog zo ver dat je toch verslaafd raakt aan deze fantastische game simulator! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 13 maart 2002 22:41 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

geen kras op cd
geen troep op cd
heb je hem legaal
Neej dat soort dingen heb ik allang gechecked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 13 maart 2002 22:42 schreef Bolk het volgende:

jah...over twee weken post ik ook weer wat screenies en zal ik minder ouwehoeren...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Kom op dan, post eens wat moois DF of PICS zodat het topic niet overruled wordt door Airbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 22:43 schreef Evilernie het volgende:

[..]

jah...over twee weken post ik ook weer wat screenies en zal ik minder ouwehoeren...
hoezo over 2 weken krijg je een nieuwe pc ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 14:31
Op woensdag 13 maart 2002 22:42 schreef Bolk het volgende:

Ik vind ook dat ze er 1 moeten maken voor problemen en 1 voor Foto,s want je leest je eigen rot nu .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 13 maart 2002 22:44 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

hoezo over 2 weken krijg je een nieuwe pc ofzo
WinXp ga ik dan installen. (hopelijk gelijk met mijn nieuwe HOTAS :7 )

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 22:44 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ze er 1 moeten maken voor problemen en 1 voor Foto,s want je leest je eigen rot nu .
Misschien dan toch voor de Airbus een nieuw topic openen en de rest niet langer vervelen/irriteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 22:48 schreef rdluca het volgende:

[..]

Misschien dan toch voor de Airbus een nieuw topic openen en de rest niet langer vervelen/irriteren??
Het is nu toch alweer gestopt over die airbus?
Er worden alleen wel plaatjes gepost van die airbus maar daar is dit topic ook voor anders kun je voor elk type vliegtuig een topic openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 22:44 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Lezen? ik lees niet eens meer :{

Dit is echt niet leuk meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 22:50 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Het is nu toch alweer gestopt over die airbus?
Er worden alleen wel plaatjes gepost van die airbus maar daar is dit topic ook voor anders kun je voor elk type vliegtuig een topic openen
Volgens mij gaat nu iedereen pas daadwerkelijk aan het IFR vliegen beginnen en de FMC(MCDU) proberen. Dat gaat volgens mij toch wel het nodige aan vragen opleveren en dan hoeven we de rest daar niet lastig mee te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 22:53 schreef rdluca het volgende:

[..]

Volgens mij gaat nu iedereen pas daadwerkelijk aan het IFR vliegen beginnen en de FMC(MCDU) proberen. Dat gaat volgens mij toch wel het nodige aan vragen opleveren en dan hoeven we de rest daar niet lastig mee te vallen.
Ik denk als je alles in verschillende topic's gaat doen dat het het einde van dit topic is.

Ik vind het wel leuk om het te lezen van FMC en dergelijke
Maar nu kunnen we beter hierover ophouden want nu zijn er alweer 4 on nodige posts gepost die andere morgen weer moeten lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 22:53 schreef rdluca het volgende:

[..]

Evt in het Flightsim forum.. BlueBird ligt ook stil atm.. Vraag me af of dat ooit wat gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 22:55 schreef Bolk het volgende:

[..]

Evt in het Flightsim forum.. BlueBird ligt ook stil atm.. Vraag me af of dat ooit wat gaat worden
Van BlueBird VA gaan we toch iets groots en wereldbekends maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/plaap.jpg

dit is ongeveer het vliegtuig waar ik op vlieg :7

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 13 maart 2002 22:57 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]

dit is ongeveer het vliegtuig waar ik op vlieg :7
Ben jij die achterste met dat lompe petje >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 13 maart 2002 22:59 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ben jij die achterste met dat lompe petje >:) :+
he ff dimmen jij :P Die achterste gast heeft toevallig wel een lauwe thermiekpet op ja. Zo eentje heb ik ook, zal er wel eens een foto mee maken :P

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Nu de Airbus uit is en steeds meer mensen hier over een DF en PIC beschikken komen er vast en zeker steeds meer vragen over de FMC en andere aspecten aan de orde. Dit gaat vaak gepaard met de nodige screenies. Wanneer je andere topics aan gaat maken, worden alleen de reacties verspreid over de topics, maar dit wil niet zeggen dat ook de relevantie toeneemt.

17 Delen wil zeggen dat dit een van de succesvolste topics op GOT is geworden en nu de PSS uitkomt gaan sommigen zich hier verzetten.

Aanmaken van meerdere topics zal juist vervuild gaan werken en komt naar mijns inziens de kennisoverdracht niet ten goede. Ondanks het offtopic gelul, posten we mooie pics en worden er nog steeds veel vragen beantwoord. Dankzij de PSS komen nu ineens weer vragen waar ook Boeingfanaten iets mee kunnen doen.

Een topic maken over problemen heeft weinig zin, want de pics en offtopic geblaat komt OOK daar aan de orde. Dan krijg je 2 topics, waarvan 1 hoogswaarschijnlijk naar de Huiskamer wordt verbannen en dat zou toch erg zonde zijn.

Ik vind dat we weer lekker bezig zijn met mooie pics te posten en merk dat steeds meer nieuwe mensen joinen, dat is alleen maar positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 13 maart 2002 23:03 schreef Robin Shrine het volgende:
Nu de Airbus uit is en steeds meer mensen hier over een DF en PIC beschikken komen er vast en zeker steeds meer vragen over de FMC en andere aspecten aan de orde. Dit gaat vaak gepaard met de nodige screenies. Wanneer je andere topics aan gaat maken, worden alleen de reacties verspreid over de topics, maar dit wil niet zeggen dat ook de relevantie toeneemt.

17 Delen wil zeggen dat dit een van de succesvolste topics op GOT is geworden en nu de PSS uitkomt gaan sommigen zich hier verzetten.

Aanmaken van meerdere topics zal juist vervuild gaan werken en komt naar mijns inziens de kennisoverdracht niet ten goede. Ondanks het offtopic gelul, posten we mooie pics en worden er nog steeds veel vragen beantwoord. Dankzij de PSS komen nu ineens weer vragen waar ook Boeingfanaten iets mee kunnen doen.

Een topic maken over problemen heeft weinig zin, want de pics en offtopic geblaat komt OOK daar aan de orde. Dan krijg je 2 topics, waarvan 1 hoogswaarschijnlijk naar de Huiskamer wordt verbannen en dat zou toch erg zonde zijn.

Ik vind dat we weer lekker bezig zijn met mooie pics te posten en merk dat steeds meer nieuwe mensen joinen, dat is alleen maar positief.
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
hij heeft wel gelijk vind ik...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Er is natuurlijk niemand die iemand verbiedt een vraag te stellen over FS 2002 buiten dit topic om! Je hóeft niet hier je vragen te stellen als je niet wilt: je kan gewoon een topic starten over een bepaald probleem.

Weinig kans dat je dan een antwoord krijgt, natuurlijk, want alle FS pro's zitten hier, maar toch...

Van mij mogen er best verschillende topics opgestart worden. Wel zo makkelijk: weet je gelijk wat je wel en niet hoeft te lezen. Alhoewel elk nieuw topic altijd tips kan bevattemn die tóch goed zijn om te lezen...

Dit topic blijft volgens mij voorlopig toch wel bestaan als een soort vaste-basis-om-lekker-te-lullen-over-FS topic: een soort uitvalsbasis voor GoT-FS'ers, als je begrijpt wat ik bedoel, waar ze elkaar heerlijk de huid kunnen volschelden en, met toestemming van de mods, compleet off-topic uit hun nek kunnen kletsen.

Ik heb ook van die periodes gehad waar Bolk nu in zit: zo van; jongens, gedraag je eens, hou het on-topic. Maar ach, na een tijdje vind je het toch wel weer gezellig hier. Dit topic is wat dat betreft net als het echte leven... Keep cool, Bolk. :)

Laten we wel afspreken dat nieuwe FS topics altijd beginnen met [FS 2002]: dan houden we een beetje overzicht.

Zo, ik ga nu naar bed. Ja, die opmerking had ik nog nooit gepost hier, en ik voel me langzamerhand wat buiten de groep vallen, dus bij deze: ik ga naar bed. En voor morgen alvast: GOEIESMORREGES ALLEMAAL!

Wel, zo kan 'ie wel weer... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 22:57 schreef rdluca het volgende:

[..]

Van BlueBird VA gaan we toch iets groots en wereldbekends maken?
Als er interesse getoond word wel.. check BlueBird VA forum.. totaal leeg.. laatste post: 24-02-2002 14:20

Ik bedoel, ik wil best verder gaan, maar dan moet er wel interesse komen. Ook ik ben nu bezig met VATSIM ed en ik merk dat het ontzettend moeilijk is. De flightschool moet anders ingedeeld worden dan ik dacht.

De planes zijn nog niet ontworpen, het logo is nog niet helemaal naar wens.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ZEKER een van de grootste VA's worden, maar dan moet het wel van meerdere kanten komen. Het is moeilijk om te zeggen. Maar de motivatie bij mij is ver te zoeken op dit moment. Soms word er wel eens gevraagd hoe het met BlueBird is. Dan krijg ik alleen de vraag: "Wanneer is de launch, ik wil vliegen". Kijk als er nu echt interesse is, zoals: "Yo ik heb dat idee", of "Ja we maken er iets groots van". Nu krijg ik alleen maar iets van: "Sja, tis maar afwachten wat er gaat gebeuren".

Als mensen alleen maar interesse toonden (ook al is het maar een beetje) dan is de motivatie er (zowel bij de PHP-sers Richard en ik, het management KIMBLE, Prenobe en ik, flightschool Rdluca en Mr. Iceman) en zullen we er op korte termijn iets groots van kunnen maken.

Het is erg lastig uit te leggen, maar als je in mijn schoenen staat dan weet je exact wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach ja, ben ik het ook wel weer mee eens. Wat kan mij het eigenlijk schelen: als ik m'n duizenste post maar haal. :7

En nu ga ik écht pitten! :Z

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
*schaam*

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/crash!.jpg

Maarrrr, afgezien van de landing, ging de vlucht (op manual) redelijk goed.

Verder: Laten we aub. gewoon 1 topic blijven houden, maar gewoon even lekker stoppen met oneliners en offtopic gebazel. Vragen en plaatjes aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online

Je hebt gelijk.

Toen iedereen met de DF of zelfs met FS2002 begon is daar ook altijd op vragen geantwoord terwijl sommigen hem ook al zat waren.
Daardoor is voor een hoop mensen FS2002 een stuk leuker geworden, wat bij afwezigheid van dit topic misschien nooit was gebeurd.
Met het VATSIM topic ging het ook al de goede kant op en de vragen over PIC waren toch ook zeker aanwezig.

Echter, wanneer overduidelijk wordt gemaakt dat iets dergelijks niet meer mogelijk is in dit topic hou ik het liever voor gezien hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:23
Op woensdag 13 maart 2002 10:58 schreef McFlipp het volgende:

[..]

:? ik snap het niet helemaal, maar kan je er wel gewoon mee vliegen?

Ennuh ik stem op Biobak1 !
je kan niks mee doen met die ms joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 14:31
IK heb wel een paar vragen over PSS

1)Hoe krijg ik die cockpit view omlaag ?
want ik kan haast niet zien waar ik vlieg .

2)Hoe kan ik zorgen dat mijn landings lichten aan blijven ?

3)Waar zit die GPS of is die er uitgesloopt ?

4)En hem nog een vraagje als ik op handmatig wil landen moet ik al RUIM van te voren komen aan vliegen en laag wil hij op de goede plek komen .

IK moet dus met vlaps dicht ( 0 ) landen dan blijf hij op de baan zet ik hem op 1, 2 enz dan krijg ik hem haast niet op de grond en ook als ik met motoren uit zet en Spoilers op.
Hoe kan ik dit verhelpen .. of is dit vliegtuig anders van aan pak dan DF ?
hier nog wat mooie shots van een landing op MALLORCA "LEPA"
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2709291360
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2029104631

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 13 maart 2002 23:24 schreef Blackhole het volgende:

4)En hem nog een vraagje als ik op handmatig wil landen moet ik al RUIM van te voren komen aan vliegen en laag wil hij op de goede plek komen .
1) numpad 2 (numpad 2 + ctrl numpad 2) en dan blijft die view staan.
2) door niet de standaard knop L te gebruiken maar op het overhead panel te pielen met de knopjes.
3) gps is niet bepaald realistisch, dus zit dat er niet in zoals in de standaard planes.
4) ik kan nog niet handmatig landen met dit geval, zie mijn pic hierboven 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online

IK moet dus met vlaps dicht ( 0 ) landen dan blijf hij op de baan zet ik hem op 1, 2 enz dan krijg ik hem haast niet op de grond en ook als ik met motoren uit zet en Spoilers op.
Hopelijk in een nieuw topic. Ik heb het hier wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-06 14:58

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vanavond een vluchtje gemaakt Schiphol - Londen. Volledige autoland gemaakt met de airbus zonder ook maar één blik buiten m'n cockpitraampje te werpen (alleen even 10 seconden in spot view om deze screenshot te maken).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss7.jpg

Hier het panel vlak voor de landing:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss5.jpg

Van de landing zelf had ik ook een mooie pic, maar die is niet bewaard gebleven omdat de Nvidea driver eruit knalde tijdens een alt-tab :(

Heeft iemand nog tips om mijn Anti-Aliasing aan te krijgen, want het ziet er niet uit zo :'( Vooral als ik de pics van Blackhole zie.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 13 maart 2002 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond een vluchtje gemaakt Schiphol - Londen. Volledige autoland gemaakt met de airbus zonder ook maar één blik buiten m'n cockpitraampje te werpen (alleen even 10 seconden in spot view om deze screenshot te maken).

[afbeelding]

Hier het panel vlak voor de landing:

[afbeelding]

Heeft iemand nog tips om mijn Anti-Aliasing aan te krijgen, want het ziet er niet uit zo :'(
Nice pics. Zet AA eens uit in FS2002, maar aan via de nVidia driver of via een of ander tooltje. Volgens mij is het zo dat als je fps te laag worden, dat FS2002 de AA in FS2002 zelf uitschakelt. Door het te forceren via de driver, gebeurt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

"2" indrukken op het numpad voor VFR view. Je kan hem op VFR houden door CTRL ingedrukt te houden en dan 2 in te drukken

Geen idee, die gaan idd uit op een bepaalde hoogte. Ik weet niet of dat een bug of een feature is :7

GPS in een grote Airliner :?

Doe de tutorial eens, het is geen Boeing!

hier nog wat mooie shots van een landing op MALLORCA "LEPA"
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie shots! :9~

oh, ze waren al beantwoord zie ik :) naja nevermind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Stay tuned...er komen zo nieuwe pics van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
Op woensdag 13 maart 2002 10:51 schreef cgok het volgende:
een probleempje hier.ik kan mijn microsoft force feedback joystick onder fs 2002 niet gebruiken.bij de setting doet hij het wel,maar bij het vliegen kan je bij options "enable joystick "niet aanzetten.
ik ben zeker de enige met deze probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

* Bolk volgt rdluca..

Ik zal hier af en toe nog wel een post doen. Mocht je me nodig hebben kan dat via MSN of via het BlueBird/ flightsim forum te vinden op http://enterprise.homelinux.com/forum

Veel plezier hier nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Nou leuk hoe jullie reageren zeg. Om zo te nokken vind ik ook niet echt toppie maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 13 maart 2002 23:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Mooie shots! :9~

oh, ze waren al beantwoord zie ik :) naja nevermind :P
Beetje bevestiging is altijd handig. Maar ik ga nu pitten, want morgen weer werken. Dan ook meteen maar even de nodige manuals op kosten van de baas uitprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hier dan wat pics van mij :(

check de twintowers

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr003.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr004.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr005.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr006.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr007.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr008.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr009.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr010.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr011.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr012.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr013.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr014.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/pics/pics/fsscr015.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik geef bolk en rdluca gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 13 maart 2002 23:43 schreef Duncan het volgende:
Ik geef bolk en rdluca gelijk.
Kan iemand mij in minder dan 20 woorden vertellen wat nu precies het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 23:45 schreef biobak het volgende:

[..]

Kan iemand mij in minder dan 20 woorden vertellen wat nu precies het probleem is?
Het probleem is heel simpel: 17 topics, 90% onzin of loze discussies.

Het was in het begin heel leuk. Ik heb net ook gepost wat er met BlueBird gebeurt is. En dat is exact wat hier ook gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik begrijp het ook niet. Posten we leuke pics is het ook niet goed. En Duncan is natuurlijk happy, want het gaat tenslotte om zijn forum of zie ik dat ook verkeerd?

Voor echte die hard info ga ik naar AVSIM, maar dit is gewoon een mooi screenshot en vraabaak forum. Al 17 delen niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 23:46 schreef Bolk het volgende:

[..]

Het was in het begin heel leuk. Ik heb net ook gepost wat er met BlueBird gebeurt is. En dat is exact wat hier ook gebeurt
Indd...
Op woensdag 13 maart 2002 23:08 schreef Bolk het volgende:

[..]

Als er interesse getoond word wel.. check BlueBird VA forum.. totaal leeg.. laatste post: 24-02-2002 14:20

Ik bedoel, ik wil best verder gaan, maar dan moet er wel interesse komen. Ook ik ben nu bezig met VATSIM ed en ik merk dat het ontzettend moeilijk is. De flightschool moet anders ingedeeld worden dan ik dacht.

De planes zijn nog niet ontworpen, het logo is nog niet helemaal naar wens.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ZEKER een van de grootste VA's worden, maar dan moet het wel van meerdere kanten komen. Het is moeilijk om te zeggen. Maar de motivatie bij mij is ver te zoeken op dit moment. Soms word er wel eens gevraagd hoe het met BlueBird is. Dan krijg ik alleen de vraag: "Wanneer is de launch, ik wil vliegen". Kijk als er nu echt interesse is, zoals: "Yo ik heb dat idee", of "Ja we maken er iets groots van". Nu krijg ik alleen maar iets van: "Sja, tis maar afwachten wat er gaat gebeuren".

Als mensen alleen maar interesse toonden (ook al is het maar een beetje) dan is de motivatie er (zowel bij de PHP-sers Richard en ik, het management KIMBLE, Prenobe en ik, flightschool Rdluca en Mr. Iceman) en zullen we er op korte termijn iets groots van kunnen maken.

Het is erg lastig uit te leggen, maar als je in mijn schoenen staat dan weet je exact wat ik bedoel :)
NIEMAND REAGEERT!
Op woensdag 13 maart 2002 23:09 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Ach ja, ben ik het ook wel weer mee eens. Wat kan mij het eigenlijk schelen: als ik m'n duizenste post maar haal. :7

En nu ga ik écht pitten! :Z

*D
Dit is zegmaar een deel van de mentaliteit wat wij bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 23:46 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik begrijp het ook niet. Posten we leuke pics is het ook niet goed. En Duncan is natuurlijk happy, want het gaat tenslotte om zijn forum of zie ik dat ook verkeerd?

Voor echte die hard info ga ik naar AVSIM, maar dit is gewoon een mooi screenshot en vraabaak forum. Al 17 delen niets mis mee.
Het is Bolks forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ohja, die mentaliteit heeft op iedereen natuurlijk betrekking :?

En dat Bluebird gedoe hoeft voor mij niet dus reageer ik er ook niet op.

En 90% offtopic...tja help ook eens mee het ontopic te houden door het posten van screens zou ik zeggen.

Het is allemaal maar makkelijk kritiek leveren. Nu zorgen jullie zelf weer voor offtopic geneuzel. Sorry hoor.

OVER MIJN PICS WORDT OOK NIETS GEZEGD NET ALS OVER JOUW BLUEBIRD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 23:46 schreef Robin Shrine het volgende:

Tis mijn forum die al net zolang draait als deze topics. Ik wil er geen pageviews mee creeren want ik verdien er geen reet mee.

Ik probeer de onnodige zooi uit GoT te houden op deze manier. Je kan daar gewoon meerdere topics openen. Maar als deze service niet op prijs word gesteld dan knal ik het hele zaakie dicht. sim-pel. Ik vind het alleen jammer dat ALLES maar dan ook werkelijk ALLES in dit topic door mekaar loopt.. Het gaat over screenshots ed, maar het is gewoon een f*cking chatbox..

je moet IEDERE keer als je kijkt wel 3 tot 5 pagina's doorlezen voordat je bij bent. Daarom heb ik een forum gemaakt.

Ik doe mijn best voor iedereen, zowel met BlueBird als met het verstrekken van een server met een forum waar ik hard aan werk samen met Richard. Tis alleen zo jammer dat het niet op prijs word gesteld (misschien ook wel maar dat merk ik niet)

Ik wil niet dat jullie denken dat ik een zielig ventje ben, maar ik kan mijn energie heel goed in andere dingen steken. En om nu iedere dag zoveel pagina's door te gaan lezen en erachter te komen dat geen woord interressant is, daar schiet je ook niet veel mee op

edit: mega typo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 13 maart 2002 23:46 schreef Bolk het volgende:

[..]

... en bij die 10% ontopic discussies wordt ook vaak gezeverd over de inhoud, omdat dat soms niet interessant gevonden wordt. Als ik iets niet interessant vind (PIC, 747's en straaljagers :) ) dan hou ik gewoon lekker m'n mond tot er iets voorbij komt dat ik wel interessant vind.
Ik hoop dat jullie vertrek iets verandert, zodat jullie er ook weer bij zijn binnenkort :)
En over de VA. Ik vind het een goed initiatief, wilde ook gaan repainten. Maar ik had de indruk dat daar verder weinig animo voor was. Daarnaast ben ik aan het afstuderen en da's wel ff belangrijk voor me. Kan ik daarna tenminste vlieglesjes betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 13 maart 2002 23:33 schreef biobak het volgende:

[..]

Nice pics. Zet AA eens uit in FS2002, maar aan via de nVidia driver of via een of ander tooltje. Volgens mij is het zo dat als je fps te laag worden, dat FS2002 de AA in FS2002 zelf uitschakelt. Door het te forceren via de driver, gebeurt dit niet.
Dank! Ik gebruikte NVMax voor mijn nvidia instellingen. Dat heb ik uitgezet, 4x AA aangezet bij de driver en uit in FS. Het lijkt nu idd beter te zijn! Maar nog niet zo mooi als bij Blackhole, maar dat zal dan wel aan het vermogen van de grafische kaart liggen denk ik.

AA staat nu volgen mij wel weer aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Ik zou hem met een MX niet op 4xAA zetten. Eerder op 2x of QX. Dat scheelt behoorlijk in de prestaties en het verschil tussen 4xAA en QX is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Een Geforce 2 heeft geen QX. Ik zou inderdaad op AA-2 zetten.

Zet AA in Control Panel aan en in FS2002 uit, scheelt je een boost performance normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 23:51 schreef Robin Shrine het volgende:

:Z :Z

OVER MIJN PICS WORDT OOK NIETS GEZEGD NET ALS OVER JOUW BLUEBIRD.
Ik heb het hier niet over facking BlueBird maar over het probleem in zijn algemeen. Je wil blijkbaar niet inzien dat het hier een puinhoop is. En door dat offtopic geblaat van iedereen zegt niemand wat over pics.

Dit is misschien wel weer offtopic in jouw ogen, maar dit is het bespreken van een probleem.

Ik heb ook al zo vaak pics gepost zonder reply. Boeit me nix. Het gaat hier over inzet van mensen die iets proberen te bouwen. Maar dat word hier gewoon niet geaccepteerd..

Fijn jullie gaan je gang maar, tis alleen ONTZETTEND jammer dat dit soort topics niet in de hand te houden zijn. Het vorige topic was een record die in 3 dagen 1000 reply's had. Het gaat hier over nix.. iedereen wenst mekaar goe'nacht enzo. Dat slaat toch werkelijk van kut op dirk? Face it, het is een puinhoop.

De initiatiefnemers zijn het zat. 456 heeft hier al kweenie hoelang niet meer in gereageerd, en ik weet nu waarom. Ik vind het ontzettend zonde.

Ik heb geen zin om hier verder op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Oke, was gezellig enzo met je en leuk dat je op deze manier ons wilt verlaten. En wat bedoel je met initiatiefnemer? Nouja...laat maar hangen.

Nu weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 00:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Oke, was gezellig enzo met je en leuk dat je op deze manier ons wilt verlaten. En wat bedoel je met initiatiefnemer? Nouja...laat maar hangen.

Nu weer ontopic :)
Tis omdat ik geen OW wil want anders had ik je nu helemaal naar de klere gescholden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op donderdag 14 maart 2002 00:07 schreef Bolk het volgende:

[..]

Ik heb het hier niet over facking BlueBird maar over het probleem in zijn algemeen. Je wil blijkbaar niet inzien dat het hier een puinhoop is. En door dat offtopic geblaat van iedereen zegt niemand wat over pics.

Dit is misschien wel weer offtopic in jouw ogen, maar dit is het bespreken van een probleem.

Ik heb ook al zo vaak pics gepost zonder reply. Boeit me nix. Het gaat hier over inzet van mensen die iets proberen te bouwen. Maar dat word hier gewoon niet geaccepteerd..

Fijn jullie gaan je gang maar, tis alleen ONTZETTEND jammer dat dit soort topics niet in de hand te houden zijn. Het vorige topic was een record die in 3 dagen 1000 reply's had. Het gaat hier over nix.. iedereen wenst mekaar goe'nacht enzo. Dat slaat toch werkelijk van kut op dirk? Face it, het is een puinhoop.

De initiatiefnemers zijn het zat. 456 heeft hier al kweenie hoelang niet meer in gereageerd, en ik weet nu waarom. Ik vind het ontzettend zonde.

Hear hear...
Prima dat FS2002 zo populair is, maar inhoudelijk kon ik er niet meer van leren/genieten.
Dan stop ik ermee, ook al zou ik iemand anders' vraag kunnen beantwoorden wat de bedoeling van een forum toch is.

Maar ik ben niet de baas over dit forum/topic, en daarom hield ik de eer aan mezelf.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dat noemen ze nou stank voor dank Bolk |:( toen je iets van me kreeg schold je me niet verrot he

En wat heb ik jou misdaan? Leuk ben je om nu ineens zo tekeer te gaan hoor.

Hopelijk is er nu weer tijd voor on topic posts, want wij gaan gewoon met het topic door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 00:15 schreef Robin Shrine het volgende:
Dat noemen ze nou stank voor dank Bolk |:(

Ik heb hier leren vliegen, en ik word doodziek van mensen die hier de boel komen verstieren. Lees topic 1 nog maar eens door. Dat was gezelligheid. Maar de manier waarop jij reageert is in mijn ogen not done. Ik vind dit gewoon zo lame. ik ben hier met plezier geweest maar omdat iedereen dit topic naar de klote helpt kap ik ermee.

Ben hier altijd geweest en nu word er gezegd: "ach, rot dan toch maar op want je hebt toch geen inbreng".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Bolk lees maar eens alles terug en kijk eens voor jezelf hoe de context is verlopen. Niemand zei rot maar op en niemand wil ook dat sommige mensen weggaan. Maar het gedrag van jou valt nu echt onder lamen. Ik begrijp jouw standpunt gedeeltelijk, maar als je je zo stoort zoals nu en dan met name aan bepaalde mensen hier en aan de inhoud van dit topic (pics) dan moet je de eer aan jezelf houden en gewoon een ander topic openen of ergens anders heen gaan.

Dit komt ten goede voor dit topic, maar nog belangrijk is het voor jou. Ga ergens heen waar je dingen leert. Maar hou aub op met zo'n dingen te posten, want op deze manier wordt dit straks gesloten door zo'n domme discussies.

Kom op, we zijn volwassenen en kappen ermee. Wij willen weer pics zien en geen gezeik!

Oke? Oke dan :)

edit na onderstaande post
Ik vraag me af wat je bezielt. Ik heb helemaal niets geedit over privedingen ofzo. Ga lekker andere beschuldigen ofzo...nu krijg ik echt genoeg van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 00:15 schreef Robin Shrine het volgende:
Dat noemen ze nou stank voor dank Bolk |:( toen je iets van me kreeg schold je me niet verrot he

Hopelijk is er nu weer tijd voor on topic posts, want wij gaan gewoon met het topic door!
1. Wat heb ik gehad?
2. Waarom edit je gauw je reply's met opeens privé dingen of andere zooi?
3. Bekijk het lekker hier :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/aa2x.jpg

Beter dan dit krijg ik 'm niet. Ik heb zowel 2x als 4x AA geprobeerd maar ik zie geen verschil, dus heb ik 'm nu maar op 2x staan.

Ik heb de hele tijd mijn mond gehouden over de discussies die hier nu plaatsvinden, maar ik wil toch even zeggen dat ik het wel jammer zou vinden als de leuke sfeer die hier tijdenlang heeft gehangen nu opeens verdewenen zou zijn. Als je je niet meer kunt vinden in de manier waarop het topic loopt is het mischien idd verstandig om even een stap terug te doen met posten. Vergeet niet dat deze topics al een half jaar lang lopen, dus ik vind het eerlijk gezegd niet vreemd dat als er een screenshot plaatst wordt er weinig reactie op komt! Op vragen probeer ik als ik er tijd en zin voor heb wel een antwoord te geven, mits ik het antwoord weet natuurlijk! Een post van "Sorry, daar weet ik geen antwoord op" heeft ook zo weinig zin ;)

Wat Bluebird betreft hoop ik dat het allemaal nog wel doorgaat. Ik heb me bewust niet bemoeid met de hele organisatie erachter omdat ik eenvoudigweg te weinig tijd heb om me voor 100% ervoor te kunnen inzetten. Aan het begin ben ik begonnen met het maken van 2 liveries maar dat is zo vreselijk tijdrovend dat ik het eerlijk gezegd niet zie zitten daarmee verder te gaan. Vooral niet omdat er eigenlijk nooit duidelijkheid kwam over welke livery er nu uiteindleijk gebruikt zou gaan worden.

Ik vind eigenlijk dat deze topics best weer op de goede weg zijn! Ik kan me van een paar maanden geleden herinneren dat zo'n beetje elke post gevolgd werd door 10 posts met alleen een ;) :7 of :? smiley maar dat komt nu vrijwel niet meer voor toch?

Nu ga ik snel slapen, want het is eigenlijk alweer te laat (6.30 eruit :Z). Misschien is het beter dat iedereen hier dat nu maar gaat doen, dus wat mij betreft is dit de laatste post van vandaag. Peace! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 00:22 schreef Robin Shrine het volgende:

edit na onderstaande post
Ik vraag me af wat je bezielt. Ik heb helemaal niets geedit. Ga lekker andere beschuldigen ofzo...nu krijg ik echt genoeg van je.
Lees maar fijn mijn quote-posts en jouw bovenstaande geeditte reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
BOLK, hou eens op man en stop met lamen en lees de inhoud van mijn teksten eens goed door. Ik zou opletten dat je geen OW krijgt want nu ga je gewoon te ver om dit topic om zeep te helpen. Egoist dat je bent.

Ik zal nu verstandig genoeg zijn en gewoon je lamereacties negeren.

Het is raar wat je met je AA aan de hand hebt. Ik zal morgen eens kijken wat het kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lieverds!

Hint: msn

Hier hebben we niets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 00:29 schreef Tourniquet het volgende:
Lieverds!

Hint: msn

Hier hebben we niets aan!
Ik ga dit niet bespreken over MSN, althans dat WIL ik niet. er valt toch niet te praten.

Om dit topic toch enigsinds een positieve wending te geven:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.stolk/flightsim/dutchbird7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flightsim/a321.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flightsim/dc10b.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolk/GoT767-3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flightsim/trans5.JPG

Wat pictures uit de oude doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43679

Zo, leuke pics Bolk (Dat je door de landingsbaan heen kan gaan...)
Ik doe nog niet zo heel erg lang mee met dit topic, maar het volgende wil ik dus wel kwijt.
Persoonlijk vind ik dat er de een tijd geleden wel (erg) veel offtopic geblaat was, maar, inderdaad, het gaat weer een andere kant op. Het is jammer als er mensen weggaan als er teveel offtopic wordt geblaat en er niet meer in hun behoefte wordt voorzien, mbt tot antwoorden krijgen op hun vragen. Ook een beetje kortzichtig als je dan zegt dat je niets meer aan dit forum hebt, omdat je hier toch niets meer kan leren. Weet jij nog die begintijd dat je ook vragen had over FS en er een paar pro's jou van antwoorden konden voorzien in een soortgelijk topic? Nou weet ik niet iedereen z'n niveau hier mbt het kunnen vliegen (zowel in sims als in real life), maar het is wel handig als er een paar mensen zijn die antwoord kunnen geven op je vraag. Als iedereen hier dan maar lekker weggaat dan blijven we constant op hetzelfde niveau.
Mijn advies (maar dat hoef je natuurlijk niet te volgen als je wil):
Blijf een beetje ontopic, maar het moet wel gezellig blijven.

Zo, en dan nu voor mij ook maar ontopic:
@ The Franko: Kan je die ILS file ook even naar mij toesturen? Op de een of andere manier lukt het nog niet helemaal om daarmee te vliegen. Kan je het sturen naar e.bakker@student.tudelft.nl ?
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
MCFlipp:

Wat een verrot kleine brievenbus hebben jullie :), past geen fatsoenlijke manual doorheen.
De witte bak; kijk wat gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31124

Op woensdag 13 maart 2002 23:14 schreef biobak het volgende:
*schaam*

[afbeelding]

Maarrrr, afgezien van de landing, ging de vlucht (op manual) redelijk goed.

Verder: Laten we aub. gewoon 1 topic blijven houden, maar gewoon even lekker stoppen met oneliners en offtopic gebazel. Vragen en plaatjes aub :)
Is het niet de bedoeling dat je in de lengte van een runway landt :+???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31124

Op donderdag 14 maart 2002 00:07 schreef Bolk het volgende:

[..]

OK :).....ik kan nu twee dingen doen, je overhalen om te blijven, of je gelijk geven. Ik geloof dat ik voor dat laatste kies, het gaat hier helemaal meer nergens over, alleen over die kutairbus waarover ik niet mee kan praten
Maar je moet het zelf weten, ik zou het jammer vinden als je hier weggaat......
En wat betreft dat Bluebird --> :( :( :( :( Echt jammer dat dat nooit meer iets geworden is, kep ook behoorlijk wat tijd in die ene nieuwsbrief geperst,die ik nu eigenlijk ook zou kunnen 'trashen', maar vooral jij hebt behoorlijk wat dagen in de site gestopt. Misschien dat het nog wat wordt als meer mensen idd wat interesse gaan tonen, maar ik kan me 100% voor stellen dat je het niet voor de kutsekat wil gaan doen... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op donderdag 14 maart 2002 07:05 schreef rdluca het volgende:
MCFlipp:

Wat een verrot kleine brievenbus hebben jullie :), past geen fatsoenlijke manual doorheen.
De witte bak; kijk wat gij zult vinden.
w00t heb je het nu al gebracht!!!! Ik haal het er zo ff uit :7!!!! Thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op donderdag 14 maart 2002 07:23 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Is het niet de bedoeling dat je in de lengte van een runway landt :+???
Ik stuiterde naast de baan. Het zijn twee banen die elkaar kruisen en toevallig kwam ik in de andere terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
goeiemorgen allemaal,weet iemand of Jumbo Jet 2000 v3.0 (addon For Flight Simulator 2000)ook te gebruiken is voor fs 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 14 maart 2002 08:58 schreef cgok het volgende:
goeiemorgen allemaal,weet iemand of Jumbo Jet 2000 v3.0 (addon For Flight Simulator 2000)ook te gebruiken is voor fs 2002.
Deze kende ik nog niet!
Het is vaak een kwestie van gewoon uitproberen. Er is volgens mij geen 2002-patch voor (ik zag niets op de site). Probeer het. Werkt het niet, dan haal je hem er gewoon weer af.
Mocht je hem nog niet hebben (wat ook nog zou kunnen: misschien wil je 'm wel kopen), dan zou ik de gok niet wagen. Je bent sowieso beter af met een betere add-on van 1 goede Boeing dan met zo'n doos vol oude zooi. Lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
ik heb net op http://www.incantisuweb.com/fs2000/jumbo/index.htm
een pakket gekocht .ik heb gekozen voor de downloadable versie.ik heb via credit card betaald en daarna heb ik een mailtje ontvangen van dat het ontvangen was.alleen ik heb geen link of iets dergelijks gehad om te downloaden.ik heb geschreven naar de emaill adres die erbij was .ik kreeg een auto-reply van dat hij tot zondag er niet was.ben ik geflasht en kan ik mijn geld terugkrijgen of moet ik maar tot maandag wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Mensen, ik heb besloten om hier maar even een tijdje niet weer te komen. De manier waarop mensen tegen elkaar zitten te blaten, irriteert mij mateloos. Net als de discussie over on en off topic...
Wat voor de een belangrijk/interessant is hoeft voor de ander niet zo te zijn, maar RESPECTEER in ieder geval de vraag van een ander. Als het je niet aanstaat, prima, maar zit dan niet zo dom te blaten. Het is toch niet voor niks

VRAGEN en mooiste screenshots!!!! Van mij kan dus ELKE vraag gesteld worden. Interesseert je die vraag niet, dan shut up.
Ik ben er momenteel echt even helemaal zat van. Ik ga de PSS AIRBUS onder de knie krijgen en zal me hier voorlopig niet laten zien. Echt jammer dat er elke keer weer een paar mensen zijn die de boel verzieken! De mensen waar ik normaal mee kan overleggen/praten heb ik in mijn MSN staan en dat vind ik prima zo! Gegroet!

P.S. COOLE PICS SHEIKIE!! Ik zie dat het gelukt is met de liveries... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 01:03 schreef Loodeweickje het volgende:
Zo, en dan nu voor mij ook maar ontopic:
@ The Franko: Kan je die ILS file ook even naar mij toesturen? Op de een of andere manier lukt het nog niet helemaal om daarmee te vliegen. Kan je het sturen naar e.bakker@student.tudelft.nl ?
Thanks!!
Ik zal het zo ff doen ik weet niet of je een bestand van 3,3 mb kan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

kan iemand mij vertellen wat er allemaal al ik voor geprogrammeerd in de FMC ? als ik b.v. alleen als airport EHAM intik + de runway zitten de SID's en STAR's voor de departure er dan ook al automatisch in ? of moet je die ook allemaal invoeren ?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 10:09 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik zal het zo ff doen ik weet niet of je een bestand van 3,3 mb kan ontvangen?
Nee dus ik kreeg dit
Your message

To: e.bakker@student.tudelft.nl
Subject: ils
Sent: Thu, 14 Mar 2002 10:15:34 +0100

did not reach the following recipient(s):

E. Bakker on Thu, 14 Mar 2002 10:27:43 +0100
Either the message size exceeds the maximum allowed for the recipient or
transport, or you have exceeded the storage limit on your mailbox.
MSEXCH:MSExchangeIS:LRSTUDENT:LR0NT3
Ik deel hem wel ff in 3 delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op donderdag 14 maart 2002 10:10 schreef jos_zwa het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er allemaal al ik voor geprogrammeerd in de FMC ? als ik b.v. alleen als airport EHAM intik + de runway zitten de SID's en STAR's voor de departure er dan ook al automatisch in ? of moet je die ook allemaal invoeren ?
niemand ? en wie weet hoe je de reverse trust aan de gang krijgt in een PIC ? standaard staan de motoren al wel aan maar de reverse trust doet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 10:38 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

niemand ? en wie weet hoe je de reverse trust aan de gang krijgt in een PIC ? standaard staan de motoren al wel aan maar de reverse trust doet het niet :(
Ik weet het niet en volgens mij ben ik nu de enige hier

Maar bedoel je nu dat je achteruit wilt want dan moet je SHIFT + P drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op donderdag 14 maart 2002 10:39 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik weet het niet en volgens mij ben ik nu de enige hier

Maar bedoel je nu dat je achteruit wilt want dan moet je SHIFT + P drukken
nee ik wil tegengas kunnen geven zoal bij het landen... normaal is dat dan 1 keer f1 drukken (power idli) en dan f2 inhouden.. maar dat werkt niet bij de PIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
Bericht voor Blackhole:

Kun je nog een keer de URL van je Foto's-topic doorgeven? Ik kan 'm niet meer terugvinden.

Groet,
Ratel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Over de FMC kan ik weinig vertellen eigenlijk. Ben net begonnen met de FMC van de Airbus en haat het om zoveel pagina's te lezen. Maarja...het moet helaas anders snap ik er de balletjes van ;(

Kan je helaas dus geen antwoord geven.

edit
Ik wist niet dat je in de lucht je motors in reverse kon zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43679

Op donderdag 14 maart 2002 10:34 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Nee dus ik kreeg dit
[..]

Ik deel hem wel ff in 3 delen
Yep, ik heb hem. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op donderdag 14 maart 2002 11:10 schreef Robin Shrine het volgende:

edit
Ik wist niet dat je in de lucht je motors in reverse kon zetten :?
dat zei ik ook niet.. bij de landing >:) niet in de lucht.. pas als je neer komt/stort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Volgens mij werkt het wel. Tenminste, ik hoor dat de motors in reverse gaan, maar zie het niet gebeuren, omdat het een fs2000 plane is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Laatst online: 23:27
Ik weet niet met welk toestel je vliegt, maar je moet (en de opmerking is eigenlijk overbodig) m.b.t. de FMC echt studeren. Er zijn verschillende handleiding over de FMC op het net gratis te downloaden (van DreamFleet, Wilco en PSS). Combineer deze handleidingen (de handleiding van Wilco vind ik erg gebruiksvriendelijk) en je doet een hoop kennis op. Denk niet dat je de FMC in een paar uurtjes effe kan leren, want dat is onmogelijk. Als je eenmaal een route van A naar B rechtstreeks kan vliegen, ga je een stapje verder:
- bij een luchthaven het toestel in de Holding Pattern zetten (rondjes vliegen totdat er plaats op de runway is)
- tijdens de vlucht de route aanpassen (waypoints veranderen).
- Voor de vlucht tussen A en B aanpassen m.b.v. airways (opzoeken op kaarten van Jeppesen).

Kortom: de enige manier om met de FMC om te gaan, is door veel te lezen, heel veel lezen. Bij de DreamFleet kun je trouwens de FMC opstarten zonder FS2002 op te hoeven starten. Zodoende kun je een beetje droog oefenen en naar hartelust oefenen. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Edit: In de FMC zitten standaard (bijna) alle STARS en SID ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat betreft de route moet je ALLES handmatig invoeren. De SIDS en STARS zitten wel bij het 'programma', maar je moet ze wel handmatig invoeren.

Het makkelijkst is het om met FS een flightplan te maken en dat te importeren. Maar dan heb je geen SIDS en STARS omdat FS die standaard niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
En als je dat met FS Navigator doet in combinatie met FMC? Heb je dan wel SIDS en STARS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op donderdag 14 maart 2002 12:15 schreef Robin Shrine het volgende:
En als je dat met FS Navigator doet in combinatie met FMC? Heb je dan wel SIDS en STARS?
Ja, maar ik heb het gevoel dat die niet altijd helemaal kloppen. Ik gebruik FSBuild voor het plannen van routes of anders FS2002 zelf. Als ik FS2002 gebruik pas ik dan de SID en STAR in de route in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 07:38 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

OK :).....ik kan nu twee dingen doen, je overhalen om te blijven, of je gelijk geven. Ik geloof dat ik voor dat laatste kies, het gaat hier helemaal meer nergens over, alleen over die kutairbus waarover ik niet mee kan praten
Maar je moet het zelf weten, ik zou het jammer vinden als je hier weggaat......
En wat betreft dat Bluebird --> :( :( :( :( Echt jammer dat dat nooit meer iets geworden is, kep ook behoorlijk wat tijd in die ene nieuwsbrief geperst,die ik nu eigenlijk ook zou kunnen 'trashen', maar vooral jij hebt behoorlijk wat dagen in de site gestopt. Misschien dat het nog wat wordt als meer mensen idd wat interesse gaan tonen, maar ik kan me 100% voor stellen dat je het niet voor de kutsekat wil gaan doen... :7
Ik zeg niet dat ik BLB opgeef, ik wil alleen weten of er nog belangstelling voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dan ga ik dat ook maar eens proberen dan via FS2002 zelf. Snap er nu de ballen van en ben al beland bij pagina 2 van de WILCO FMC manuals ;)

Schiet lekker op, maar eerst eens alles doorlezen want alleen op deze manier denk ik dat ik het wel onder de knie moet krijgen. Als je de moeite niet neemt om de manuals te lezen blijf je vanalles vragen en snap er je nog minder van denk ik.

Effe ploeteren maar dan hoop ik dat ding ook eindelijk eens te kunnen gebruiken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hey Bolk ik weet niet of er behoefte voor is, maar ondanks onze ehm....discussie en wat er gezegd is geworden wil ik de strijdbijl begraven.

We zijn allemaal verzot op dezelfde "game" dus waarom ruzie krijgen. Ik weet dat je een beetje pissed was/bent en dat merkte ik ook aan je reactie. Gelukkig is het niet geescaleerd (tenminste wat mij betreft) en hopelijk kunnen we weer op normale wijze met elkaar praten.

Dit geldt voor mij als voor jou ;)

Deal? :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.