ben een beetje meigs aan het uitproberen en ik heb nog maar een mooi plaatje geschoten:
Verwijderd
Speciaal ter gelegenheid van mijn 1000ste (duizendste) post, bij deze weer eens een prachtig screenshot van ondergetekende. En ik zwéér het je: ik heb niet gePhotoshopt! Echt niet! Serieus! Dit is een origineel FS 2002 screenshot, gemaakt met een prachtige nieuwe add-on! Heel gaaf! Geloof me! Het is een onbewerkt shot! Wil je een link naar die add-on? Okay, hier is de link... Hé, shit, waar is die link nou... Nou, dat komt zo wel... Ik zoek hem zo op... Ik moet ff... uh... eh... uh...

Mooi hoor en gefeliciteerdOp donderdag 14 maart 2002 22:05 schreef hellogoodbye het volgende:
Speciaal ter gelegenheid van mijn 1000ste (duizendste) post, bij deze weer eens een prachtig screenshot van ondergetekende. En ik zwéér het je: ik heb niet gePhotoshopt! Echt niet! Serieus! Dit is een origineel FS 2002 screenshot, gemaakt met een prachtige nieuwe add-on! Heel gaaf! Geloof me! Het is een onbewerkt shot! Wil je een link naar die add-on? Okay, hier is de link... Hé, shit, waar is die link nou... Nou, dat komt zo wel... Ik zoek hem zo op... Ik moet ff... uh... eh... uh...
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vlieg mee als vlucht TRA5586 (Nice - Amsterdam, ETA 22:40 ZULU)Op donderdag 14 maart 2002 21:59 schreef pilotincommand het volgende:
DUTCH VACC FRIDAY NITE FLY-IN
15 MARCH 2002 - 1800-2300 UTC
******* BE THERE !!! ********
WWW.DUTCHVACC.COM
WAARSCHUWING: DIT BERICHT IS ALLEEN VOOR DE MENSEN DIE AL VEEL ERVARING HEBBEN MET VLIEGEN EN ONLINE VLIEGEN!
In de bevestigingsmail stond dat aangeraden werd Roger Wilco te gebruiken en tekst alleen als backup te gebruiken. Echter, ik heb geen headset. Is het een probleem om toch tekst te gebruiken?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Van harte proficiat met je 1000ste post 
Nou, wat een pokke werk om die patch weer te installeren zeg. Alle liveries aanpassen
Maaruh, ik vind 2 dingen absoluut slecht van PSS, namelijk het groot aantal niet functionerende knoppen in het overhead panel en toch wel de erbarmelijke slechte freemreet van de PSS. Wat dat betreft valt ie op dat gebied heel erg tegen. Net of ik verdomme weer op mijn oude PII 400 speel
Nou, wat een pokke werk om die patch weer te installeren zeg. Alle liveries aanpassen
Maaruh, ik vind 2 dingen absoluut slecht van PSS, namelijk het groot aantal niet functionerende knoppen in het overhead panel en toch wel de erbarmelijke slechte freemreet van de PSS. Wat dat betreft valt ie op dat gebied heel erg tegen. Net of ik verdomme weer op mijn oude PII 400 speel
Wat heb je dan voor framerate? Ik haal op kruishoogte zo'n 25 a 30 fps en op de grond, op Schiphol van nl_2000 haal ik 7 fps maar dat is met andere planes ook. Probeer eens de scenerydetail wat lager te zetten en de kleuren op 16 bit.Op donderdag 14 maart 2002 22:11 schreef Robin Shrine het volgende:
Je kan ook spectaten (en dat ga ik morgen dus ook zeker doenOp donderdag 14 maart 2002 22:03 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik durf het niet, hoe graag ik het ook wil
@BlackHole: ik las ergens iets over een water 'plugin' oid die dat water er wat strakker uit liet zien.. hoe heetie, en waar/hoe duur (dat laatste heb ik liever op 0 staan
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Die water addon heb ik gebruikt in de pics hier in het topic. Kan je halen op FS Freeware, of contact me anders op MSN.
Kijk eens op avsim bij de File Library en dat bij Hot Files for Yesterday.Op donderdag 14 maart 2002 22:14 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Je kan ook spectaten (en dat ga ik morgen dus ook zeker doen)
@BlackHole: ik las ergens iets over een water 'plugin' oid die dat water er wat strakker uit liet zien.. hoe heetie, en waar/hoe duur (dat laatste heb ik liever op 0 staan)
nopeOp donderdag 14 maart 2002 22:17 schreef Robin Shrine het volgende:
Heeft de PIC en PSS ook zo'n leuke soundsamples zoals de DF die heeft. Zoals "Put your chair in the upright position" enzo?
Ik mis die leuke sounds wel, ook "FLAPS 10 SET" mis ik
Heeft de PIC en PSS die echt niet?
Dat vind ik op z'n zachts gezegd flink [b][u]K@T[/b][/u]
Mooie shot hellogoodbye en gefeliciteerd met je 1000e post! Toch nog maar is die link gaan opzoeken? 
Morgen ga ik ook kijken op Vatsim ja en dan met RW, wil niet als chartloze-beginner-op-vatsim afgemaakt worden door de controllers.
Succes voor diegenen die morgen wel gaan vliegen op de fly-in.
Morgen ga ik ook kijken op Vatsim ja en dan met RW, wil niet als chartloze-beginner-op-vatsim afgemaakt worden door de controllers.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Hoe kan je gaan kijken dan?Op donderdag 14 maart 2002 22:20 schreef -Sander_ het volgende:
Mooie shot hellogoodbye en gefeliciteerd met je 1000e post! Toch nog maar is die link gaan opzoeken?
WIl ik ook wel gaan doen dan
Je kan Whazzup downloaden zodat je ziet welk vliegtuig waarheen gaat.. en je kunt ervoor zorgen dat je achter het RW-adres komt van een EHAM controller, dan kun je meeluisteren hoe het eraan toegaat. Maar ik denk niet dat je op het vliegveld mee kan kijken, dan sta je in de weg. Dan daarbij stuurt FS nog steeds niet zo mooi de landingen door in multiplayer.. of dat moet liggen aan mijn verbinding. Maar hier zakken ze altijd eerst door de grond en daarna in een keer weer boven de grond waarnaar je ze gewoon verder ziet gaan. Maar vliegen op vatsim, nee.. daar waag ik me morgen niet aan.Op donderdag 14 maart 2002 22:23 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Hoe kan je gaan kijken dan?
WIl ik ook wel gaan doen dan
Bij deze een bedankje naar de heren Tourniquet en Blackhole, het water dingetje komt nu binnen druppelen
Welk water dingetje??Op donderdag 14 maart 2002 22:41 schreef Major Carnage het volgende:
Bij deze een bedankje naar de heren Tourniquet en Blackhole, het water dingetje komt nu binnen druppelen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik begrijp het ook niet. Ik dacht dat ie mijn wateraddon bedoelde eigenlijk. (zie de pics van honolulu in dit topic)
Ja ik bedoel je ook Robin 
Ik haal jullie alleen altijd door elkaar
Ik haal jullie alleen altijd door elkaar
Weet je hoe dat komt?
Onze nicks lijken erg op elkaar kijk maar...
BLACKHOLE
ROBIN SHRINE
zie je, bijna identiek
BLACKHOLE
ROBIN SHRINE
zie je, bijna identiek
Verwijderd
Hoi, het is natuurlijk wel aan te raden om voice te nemen, en (vind ik zelf) leuker, sneller en realistischer. Echter, als je het echt niet hebt, moet het je niet beletten om naar die fly-inn te gaan. Uiteindelijk gaat het tenslotte om je kennis en je vliegkunsten.Op donderdag 14 maart 2002 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vlieg mee als vlucht TRA5586 (Nice - Amsterdam, ETA 22:40 ZULU)
In de bevestigingsmail stond dat aangeraden werd Roger Wilco te gebruiken en tekst alleen als backup te gebruiken. Echter, ik heb geen headset. Is het een probleem om toch tekst te gebruiken?
De controllers zelf zitten trouwens wel op voice, het is zelfs een verplichting als je mee wilt werken, en je moet aardig wat ervaring hebben. (IK zit trouwens morgen op Schiphol delivery 121.97) Het ip wordt waarschijnlijk 213.171.160.40/eham_v_del Je mag best meeluisteren, maar ga er zeker niet transmitten, anders neem ik gelijk een andere server. Na afloop post ik wel wat screenshotjes natuurlijk. Als anderen dat ook willen doen, heel graag..
Ja, daarom is het zo moeilijk uit elkaar te houden 
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.. iig back ontopic..
Nog een picje wat ik niet gepost had.. m'n eerste takeoff in een DF bakje
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.. iig back ontopic..
Nog een picje wat ik niet gepost had.. m'n eerste takeoff in een DF bakje

Op donderdag 14 maart 2002 23:04 schreef Robin Shrine het volgende:
Weet je hoe dat komt?
BLACKHOLE
ROBIN SHRINE
zie je, bijna identiek
Zo dat waren weer een paar mooie van vanavond.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik wil echt graag screens zien van Vatim. rdluca heeft ze ook al eens laten zien, maar het lijkt me tof om weer zoiets te zien.
Ik kan helaas niet meedoen morgen. Ik ga van vrijdag t/m maandag naar Heilbachsee op "korte vakantie".
Ik kan helaas niet meedoen morgen. Ik ga van vrijdag t/m maandag naar Heilbachsee op "korte vakantie".
Kan je het ook zo fixen dat die ATC gast met WC tegen je aan kletst en dan zelf in text antwoordt? (ik heb nl geen mike, en ook geen geld om er een te halen (nee, ook niet zo'n 5 euro geval.. rood is roodOp donderdag 14 maart 2002 23:05 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Hoi, het is natuurlijk wel aan te raden om voice te nemen, en (vind ik zelf) leuker, sneller en realistischer. Echter, als je het echt niet hebt, moet het je niet beletten om naar die fly-inn te gaan. Uiteindelijk gaat het tenslotte om je kennis en je vliegkunsten.
De controllers zelf zitten trouwens wel op voice, het is zelfs een verplichting als je mee wilt werken, en je moet aardig wat ervaring hebben. (IK zit trouwens morgen op Schiphol delivery 121.97) Het ip wordt waarschijnlijk 213.171.160.40/eham_v_del Je mag best meeluisteren, maar ga er zeker niet transmitten, anders neem ik gelijk een andere server. Na afloop post ik wel wat screenshotjes natuurlijk. Als anderen dat ook willen doen, heel graag..
Staan je light effects wel 8 lights? Want ik heb dat niet hoor.Op donderdag 14 maart 2002 23:09 schreef Robin Shrine het volgende:
Trouwens, knippert jullie licht aan de rechterachterkant van de staart ook s'avonds? (A321)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ja dat kan zeker. Dan heb je recieve only. Zet dan wel in je flightplan bij remarks: Recieve only. Dan begrijpen wij het ook en hoeven we niet de hele tijd 'radio check' te roepen.Op donderdag 14 maart 2002 23:09 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Kan je het ook zo fixen dat die ATC gast met WC tegen je aan kletst en dan zelf in text antwoordt? (ik heb nl geen mike, en ook geen geld om er een te halen (nee, ook niet zo'n 5 euro geval.. rood is rood))
Verwijderd
1 post even van mij, verder volg ik het op afstand hier en zal niet meer zo actief meedoen. Toch even laten weten dat ik een aardige setup heb gevonden voor mijn hardware en software.. krijg nu 40FPS als ik de pss airbus in beeld heb. Niet slecht dacht ik....

Toch jammer dat je in de lucht de deuren kan openen..

Jij blijft gewoon lekker pics posten Terweeke, of je nu wilt of niet 
Maaruh, hoe zijn je fps in de cockpit view op de runway
?
Maaruh, hoe zijn je fps in de cockpit view op de runway
Verwijderd
Ehh.. daar kijk ik morgen wel naar.... of niet.. ok Sheikie, omdat jij het bent.. zo meer van uw buddy.Op donderdag 14 maart 2002 23:27 schreef Robin Shrine het volgende:
Jij blijft gewoon lekker pics posten Terweeke, of je nu wilt of niet
Maaruh, hoe zijn je fps in de cockpit view op de runway?
Morgen? Daar heb ik niks aan mieljaar, dan zit ik met mijn reet in de costa del....shit in Heilbachsee bedoel ik
Verwijderd
Ok hier jongen, en nu ga ik tukken, want ik heb een belangrijke afspraak morgen! MZZL!!Op donderdag 14 maart 2002 23:29 schreef Robin Shrine het volgende:
Morgen? Daar heb ik niks aan mieljaar, dan zit ik met mijn reet in de costa del....shit in Heilbachsee bedoel ik

Verwijderd
tadadatataaa... u gaat door voor de wasmachine.. er waren sukkels die dachten dat het de noordpool was...Op donderdag 14 maart 2002 23:37 schreef Robin Shrine het volgende:
Is dit soms Eelde in de winter?
oooooh ikke nie hoor 
Hey Terwee, slaap ze en ik spreek je maandag of dinsdag weer. Toedels mate
Hey Terwee, slaap ze en ik spreek je maandag of dinsdag weer. Toedels mate
Mooie pics.Op donderdag 14 maart 2002 23:25 schreef terwee het volgende:
[afbeelding]
Schijnt dat je ook de cargodoor(s) kunt openen met shift + 2 oid. Mij is het nog niet gelukt overigens.
Ik ben nu bezig met de tutorial en hij vligt prima. Ook framerates vallen nu wel mee, zolang ik TCAS in de FSUIPC module maar uitschakel.
Die FSUIPC module lijkt het landen trouwens veel moeilijker te maken..??
Hey mensen ik ga ook zo pitten. Jullie zullen geen posts meer van mij zien t/m maandag avond. Ben voor 4 dagen pleite naar Duitsland en effe "verlost" van mijn pc 
Tot maandag of dinsdag maar weer. Hou het topic alive, post pics, maak geen ruzie en heb vooral veel plezier!
Toedels mensen!
Tot maandag of dinsdag maar weer. Hou het topic alive, post pics, maak geen ruzie en heb vooral veel plezier!
Toedels mensen!
veel plezier Sjeik!Op donderdag 14 maart 2002 23:43 schreef Robin Shrine het volgende:
Hey mensen ik ga ook zo pitten. Jullie zullen geen posts meer van mij zien t/m maandag avond. Ben voor 4 dagen pleite naar Duitsland en effe "verlost" van mijn pc
Toedels mensen!
zo...net ff een interessant avondje documentaire achter de rug. Was ff iets over vietnam op TV (sjeez wat een brute oorlog
)
slaapse iedereen...
slaapse iedereen...

tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Als je rechtsaf wilt wel jaOp donderdag 14 maart 2002 23:09 schreef Robin Shrine het volgende:
Trouwens, knippert jullie licht aan de rechterachterkant van de staart ook s'avonds? (A321)

goede morgen.. ik ben echt super moe. heb bijna de hele nacht de FMC toturial voor PIC gelezen.. maar ik ben wel een stuk wijzer geworden
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Ik ging op Meigs even taxien naar de gate,
Kwam ik langs de McDonalds wou iedereen een hamburgen eten
Nee het is geen PSS Airbus dit is een gewone airbus 320 van die ene airbus site, ben link even kwijt

Lekker zo een Mckrokket
Nee het is geen PSS Airbus dit is een gewone airbus 320 van die ene airbus site, ben link even kwijt

Lekker zo een Mckrokket
Kijk, dát is nou een goede instelling !Op vrijdag 15 maart 2002 09:04 schreef jos_zwa het volgende:
goede morgen.. ik ben echt super moe. heb bijna de hele nacht de FMC toturial voor PIC gelezen.. maar ik ben wel een stuk wijzer geworden
Piloten doen er jaren over om een toestel helemaal te kunnen beheersen (ook in minder goede tijden), dus kun je niet verwachten dat je één van de belangrijkste navigatiesystemen eventjes binnen een uurtje onder de knie hebt. Het is nèt even iets lastiger als het navigeren op je scootertje
edit:
Herstel. Op jouw leeftijd zou dat laatste ook een auto kunnen zijn
Herstel. Op jouw leeftijd zou dat laatste ook een auto kunnen zijn
En arriveert met de HV 6146 TRA6146 Alicante-Eham 22:30 ZuluOp donderdag 14 maart 2002 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vlieg mee als vlucht TRA5586 (Nice - Amsterdam, ETA 22:40 ZULU)
Het was toch wel een McFly he?Op vrijdag 15 maart 2002 09:49 schreef dutchplanet het volgende:
[afbeelding]
Lekker zo een Mckrokket
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Als ik het voor het zeggen had 
Mega-order van KLM
door Arnold Burlage SCHIPHOL - De KLM-top is gisteren de hele dag bij elkaar geweest om een besluit te nemen over de aankoop van 12 tot 34 nieuwe jumbo's, een investering die kan oplopen tot ruim vijf miljard dollar oftewel 5,7 miljard euro (ruim 12,5 miljard gulden).
Vliegtuigfabrikanten Boeing en Airbus vechten bij de KLM-directie om de megaorder voor nieuwe kleine jumbo's, 300-zitters, waarbij de keus gaat tussen de Boeing 777 en de Europese Airbus A330.
Het besluit, dat gisteren met de Raad van Commissarissen van de KLM zou worden genomen, is nog enkele weken opgeschoven, omdat de vliegtuigbouwers, aangedaan door de luchtvaartcrisis, de spectaculaire vliegtuigdeal steeds aantrekkelijker maken.
Vooral Airbus Industries, dat Boeing wereldwijd de orders probeert af te snoepen, heeft er veel voor over om de KLM als klant binnen te halen.
De topman van Airbus is vorige week persoonlijk op het KLM-hoofdkantoor in Amstelveen geweest om de directie over te halen voor het Europese vliegproduct.
"Wij hanteren uitsluitend zakelijke en geen emotionele argumenten", aldus KLM-directiewoordvoerder Bart Koster, die aangeeft dat er wat dat betreft duidelijk verschil is tussen het zakendoen in de VS en bij de vliegtuigfabrikant in Toulouse, Frankrijk.
Ingewijden houden het op een keuze van de KLM voor de inmiddels beproefde Boeing 777. Het toestel past in de Boeing-vloot en heeft een verdere reikwijdte dan de Airbus A330. De Europese vliegtuigbouwer zou voor die tekortkoming aan de wensen van de KLM het aanbod hebben gedaan voor de bijlevering van een aantal 4-motorige Airbus A340 jumbo's, voor ongekende bedragen.
"We kunnen ons permitteren om de marktontwikkelingen nog wat langer te blijven volgen", aldus de directiewoordvoerder van de KLM, die daarmee diplomatiek aangaf dat de megaorder voor de KLM met wachten nog wel eens aantrekkelijker kon worden. Ook met de toeleveranciers van onder meer de motoren, General Electric heeft de voorkeur, wordt intussen op het scherp van het mes onderhandeld.
De KLM wil de huidige vloot van oudere Boeings 747 type 300 jumbo's vervangen door de nieuwe toestellen, waarover in elke geval de eerste helft van dit jaar nog een besluit moet vallen. De Boeings 767 en de MD 11 McDonnell Douglas-toestellen zijn daarna ook aan vervanging toe.
De vliegtuigfabrikanten zijn als gevolg van de ingestorte vliegmarkt, het gevolg van de economische crisis en de aanslagen in de VS, erg gretig om nieuwe orders te krijgen. Het leasen van toestellen is het laatste half jaar ook stukken aantrekkelijker geworden met scherp gedaalde tarieven.
"Het staat ook niet vast of we alle toestellen zullen kopen of wellicht ook deels zullen huren", zei de KLM-official, die toevoegde dat ook die afweging nog moet worden gemaakt.
Mega-order van KLM
door Arnold Burlage SCHIPHOL - De KLM-top is gisteren de hele dag bij elkaar geweest om een besluit te nemen over de aankoop van 12 tot 34 nieuwe jumbo's, een investering die kan oplopen tot ruim vijf miljard dollar oftewel 5,7 miljard euro (ruim 12,5 miljard gulden).
Vliegtuigfabrikanten Boeing en Airbus vechten bij de KLM-directie om de megaorder voor nieuwe kleine jumbo's, 300-zitters, waarbij de keus gaat tussen de Boeing 777 en de Europese Airbus A330.
Het besluit, dat gisteren met de Raad van Commissarissen van de KLM zou worden genomen, is nog enkele weken opgeschoven, omdat de vliegtuigbouwers, aangedaan door de luchtvaartcrisis, de spectaculaire vliegtuigdeal steeds aantrekkelijker maken.
Vooral Airbus Industries, dat Boeing wereldwijd de orders probeert af te snoepen, heeft er veel voor over om de KLM als klant binnen te halen.
De topman van Airbus is vorige week persoonlijk op het KLM-hoofdkantoor in Amstelveen geweest om de directie over te halen voor het Europese vliegproduct.
"Wij hanteren uitsluitend zakelijke en geen emotionele argumenten", aldus KLM-directiewoordvoerder Bart Koster, die aangeeft dat er wat dat betreft duidelijk verschil is tussen het zakendoen in de VS en bij de vliegtuigfabrikant in Toulouse, Frankrijk.
Ingewijden houden het op een keuze van de KLM voor de inmiddels beproefde Boeing 777. Het toestel past in de Boeing-vloot en heeft een verdere reikwijdte dan de Airbus A330. De Europese vliegtuigbouwer zou voor die tekortkoming aan de wensen van de KLM het aanbod hebben gedaan voor de bijlevering van een aantal 4-motorige Airbus A340 jumbo's, voor ongekende bedragen.
"We kunnen ons permitteren om de marktontwikkelingen nog wat langer te blijven volgen", aldus de directiewoordvoerder van de KLM, die daarmee diplomatiek aangaf dat de megaorder voor de KLM met wachten nog wel eens aantrekkelijker kon worden. Ook met de toeleveranciers van onder meer de motoren, General Electric heeft de voorkeur, wordt intussen op het scherp van het mes onderhandeld.
De KLM wil de huidige vloot van oudere Boeings 747 type 300 jumbo's vervangen door de nieuwe toestellen, waarover in elke geval de eerste helft van dit jaar nog een besluit moet vallen. De Boeings 767 en de MD 11 McDonnell Douglas-toestellen zijn daarna ook aan vervanging toe.
De vliegtuigfabrikanten zijn als gevolg van de ingestorte vliegmarkt, het gevolg van de economische crisis en de aanslagen in de VS, erg gretig om nieuwe orders te krijgen. Het leasen van toestellen is het laatste half jaar ook stukken aantrekkelijker geworden met scherp gedaalde tarieven.
"Het staat ook niet vast of we alle toestellen zullen kopen of wellicht ook deels zullen huren", zei de KLM-official, die toevoegde dat ook die afweging nog moet worden gemaakt.
FF heel wat anders ik heb net ff de Demo van X PLANE v6
binnen gehaald en hij is echt goed ..
voor de mensen die wat meer willen weten over XPLANE
http://www.x-plane.com/
en hier een paar foto's uit die demo .
Zo hier een p[aar nacht foto,s

zo dan nu ff dag foto's

Dit is echt een snel toestel .
zat hier al boven de mag 8
voor de mensen die de demo willen
http://www.x-plane.com/demo.html
ER zitten in het oRG spel zelfs vluchten die naar mars gaan
Dus dat is lekker vliegen door de damkring
Als hij uit komt neem ik hem wel .
zo dan nu ff dag foto's
ER zitten in het oRG spel zelfs vluchten die naar mars gaan
Ken iemand mij vertellen hoe ik m'n Schweizer in het blauwe krijg???
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik ga zeker ff kijken (als dat lukt) en meeluisteren met de Fly-in. Als ik een beetje door heb hoe het allemaal in z'n werk gaat, vlieg ik de volgende keer natuurlijk ook mee
Ik heb ook ooit een keer een demo gehad van xplane alleen deden de texures het erg slecht met een geforce 2mx.Op vrijdag 15 maart 2002 13:43 schreef Blackhole het volgende:
FF heel wat anders ik heb net ff de Demo van X PLANE v6
[afbeelding]
[afbeelding]
zo dan nu ff dag foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ER zitten in het oRG spel zelfs vluchten die naar mars gaan![]()
Ik zag een paar dagen terug ook iemand met een maan landing dat is toch ook met xplane gedaan ofniet.
ff naar de maan ben je 3 dagen onderweg
ff naar mars ben je mischien wel een maand onderweg ik weet niet met wat voor een ruimte vaartuig? Maar met de huidige techniek doe je er volgens mij 3 maanden over
goed nieuws maar ik wist het al. Ook weet ik al voor 95 % zeker dat ze de 777 nemen. Laatst had de klm 744 piloot bij ons op de club een poster meegenomen met alle 777's erop in klm livery's. ER zat ook een cargo versie bij...Op vrijdag 15 maart 2002 12:44 schreef dutchplanet het volgende:
Als ik het voor het zeggen had
Mega-order van KLM
KLM-shit
tampert, kriminalpolizei
BlueBird heeft slecht nieuws
check forum voor nadere info, ik ga hier geen BlueBird discussie voeren
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Da's wel heel gaar ja, dat er al zo'n VA bestaat
Ik heb ff een vraagje kan iemand ff een paar F16 s er op afsturen om deze vreemde vogel te doden . 
Logo lijkt ook wel sterk op het grijs-blauwe logo van BlueBird..alleen dan met een kalkoen of struisvogel ofzo. Een lompe vogel die niet vliegtOp vrijdag 15 maart 2002 15:55 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb ff een vraagje kan iemand ff een paar F16 s er op afsturen om deze vreemde vogel te doden .
[afbeelding]
Beter goed gejat, dan slecht gecreatiefd.
Die heeft al meerdere buiklandingen gemaakt geloof ikOp vrijdag 15 maart 2002 15:55 schreef Blackhole het volgende:
[afbeelding]
dan noemen wij hem toch gewoon GO Bluebird of Easy BlueOp vrijdag 15 maart 2002 15:55 schreef Blackhole het volgende:
[afbeelding]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
neeOp vrijdag 15 maart 2002 16:11 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
dan noemen wij hem toch gewoon GO Bluebird of Easy Blue
* KIMBLE vind dezelfde naam!
* bennierex vindt dat ookOp vrijdag 15 maart 2002 16:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee
* KIMBLE vind dezelfde naam!
Ik vind hem wel goed draaien hoor heb geen last er van zo als bij FS 2002Op vrijdag 15 maart 2002 16:43 schreef terwee het volgende:
gaat dat X-plane niet enorm ten koste van je FPS??
Verwijderd
jij hebt 2000?Op vrijdag 15 maart 2002 17:36 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed draaien hoor heb geen last er van zo als bij FS 2002
Verwijderd
LOLOp vrijdag 15 maart 2002 09:49 schreef dutchplanet het volgende:
[afbeelding]
Lekker zo een Mckrokket
IK heb FS 98 , 2000 pro en FS 2002 dus zeg het maar.Op vrijdag 15 maart 2002 18:01 schreef terwee het volgende:
[..]
jij hebt 2000?
In Amerika heb je geen McKroketOp vrijdag 15 maart 2002 09:49 schreef dutchplanet het volgende:
[afbeelding]
Lekker zo een Mckrokket
Sorry hoor maar je bent daar toch niet proefondervindelijk achter gekomen he?Op vrijdag 15 maart 2002 18:36 schreef Duncan het volgende:
[..]
In Amerika heb je geen McKroket
Ik stond in Chersonissos ook bij de MacDonalds, vroeg er zo'n andere hollander om een McKroket.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
LOLOp vrijdag 15 maart 2002 19:00 schreef achappey het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je bent daar toch niet proefondervindelijk achter gekomen he?
Ik stond in Chersonissos ook bij de MacDonalds, vroeg er zo'n andere hollander om een McKroket.
Het wordt al lekker druk in de Amsterdam FIR 

Verwijderd
WELKOM BIJ 'RAAD HET DETAIL'
HIER ALTIJD PRIJS!!!
Van welke kist is dit detail?

De winnaar mag een volgend detail plaatsen
HIER ALTIJD PRIJS!!!
Op vrijdag 15 maart 2002 20:06 schreef Aerodynamic het volgende:
HIER ALTIJD PRIJS!!!
[afbeelding]
Dat is die Falcon 50Op vrijdag 15 maart 2002 20:06 schreef Aerodynamic het volgende:
HIER ALTIJD PRIJS!!!
[afbeelding]
Verwijderd
helaas.... volgende!!Op vrijdag 15 maart 2002 20:08 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
staart van een dc 10
OKe welke toestel is ditOp vrijdag 15 maart 2002 20:12 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN WINNAAR!!!ok.....jij mag moet een nieuw detail plaatsen
Verwijderd
w000t! die is moeilijk :P!!!!Op vrijdag 15 maart 2002 20:20 schreef Blackhole het volgende:
[..]
OKe welke toestel is dit
[afbeelding]
da's dat kleine ultralightje volgens mijOp vrijdag 15 maart 2002 20:20 schreef Blackhole het volgende:
[..]
OKe welke toestel is dit
[afbeelding]
if($servinfo!=payware) {
downloadlocatie plz
}
downloadlocatie plz
}
http://avsim.com/hangar/utils/servinfo/home.htmOp vrijdag 15 maart 2002 20:37 schreef Bolk het volgende:
if($servinfo!=payware) {
downloadlocatie plz
}
Geen van de antwoorden zijn goed
Verwijderd
is het niet een zepelin?Op vrijdag 15 maart 2002 20:52 schreef Blackhole het volgende:
Geen van de antwoorden zijn goed
ZO ik heb net ff het hoge noorden opgezocht en heb de volgende pic's gemaakt die mee doen aan de wedstrijd 
Vlak na het opstijgen ff een mooi shotje van de mooie dc10

In de achtergrond het kleine vliegveld van een plaats in noorwegen.
De runway was veels te kort dus heb ik maar ff geslewd

Ik had hem ff naar zomer gezet om te kijken of het snachts ook licht is in de zomer en dat is dus het geval

Het zelfde shot alleen dan in de winter

Nog ff wat super vette shot

Zo dat waren weer wat mooie shots van mij
zo ik denk dat dat beter is voor de modemers
Vlak na het opstijgen ff een mooi shotje van de mooie dc10
In de achtergrond het kleine vliegveld van een plaats in noorwegen.
De runway was veels te kort dus heb ik maar ff geslewd
Ik had hem ff naar zomer gezet om te kijken of het snachts ook licht is in de zomer en dat is dus het geval
Het zelfde shot alleen dan in de winter
Nog ff wat super vette shot
Zo dat waren weer wat mooie shots van mij
edit:
ik maak ze wel ff wat kleiner voor de modemers ff wachten
ik maak ze wel ff wat kleiner voor de modemers ff wachten
zo ik denk dat dat beter is voor de modemers
Verwijderd
ff gestunt met de cobra:

uiteraard doen deze mee met de wedstrijd, net zoals me andere plaatjes die hiero staan
dan had ik ook nog een vraag, waar dient het knopje 'course' voor?
uiteraard doen deze mee met de wedstrijd, net zoals me andere plaatjes die hiero staan
daar voer je de hdg van de rwy in als je op ils gaat landen
Dat is voor de course van de runway waar je met behulp van ILS gaat landen.Op vrijdag 15 maart 2002 21:12 schreef J-063 het volgende:
ff gestunt met de cobra:
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
Ik beetje te laat
Ik beetje te laat
Het is wel ongeveer uit die tijd ..Op vrijdag 15 maart 2002 20:56 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
is het niet een zepelin?
HINT Je kan er ook op hardrijden
Lucht fiets ?Op vrijdag 15 maart 2002 21:21 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Het is wel ongeveer uit die tijd ..
HINT Je kan er ook op hardrijdenHINT
Verwijderd
Motor?Op vrijdag 15 maart 2002 21:21 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Het is wel ongeveer uit die tijd ..
HINT Je kan er ook op hardrijdenHINT
wel eentje die 250kts kan dan!Op vrijdag 15 maart 2002 21:31 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Motor?
PS dit ding vliegt op de foto NIET ..
niet letten op wat er boven staat ..
Maar het is wel een plane
Zal nog 1 hint geven Red baron
niet letten op wat er boven staat ..
Maar het is wel een plane
Zal nog 1 hint geven Red baron
Ik hoor niemand wat zeggen over mijn píc's
Ik ben er erg trots op hoor
sorry helemaal vergeten te replayen, ik zat er echt van te genieten! Nogmaals zeer strakke pics!Op vrijdag 15 maart 2002 21:50 schreef The_FrankO het volgende:
Ik hoor niemand wat zeggen over mijn píc's![]()
Verwijderd
Mooie pics hoorOp vrijdag 15 maart 2002 21:50 schreef The_FrankO het volgende:
Ik hoor niemand wat zeggen over mijn píc's![]()
Dit topic is gesloten.