-=Het grote Msn Messenger topic=-

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.239 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 23:03:
[...]

ff dos starten en dan ff intypen: net stop messenger

Ikke heb ook last van die troep! Erg vervelend die SPAM. Ook soms meerder keren 8er elkaar!
ehm dit betekend dat je netbios poortje openstaat naar het internet zodat gasten met het net send commando je pc zouden kunnen bereiken

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Werkt! Het werkt! NAT en Msn werkt! Ik heb met msn messenger 5.0 voice & videochat gedaan met iemand met een windows messenger 4.7. Ik zit zelf achter een getweakte speedtouch home en heb de firewall van die speedtouch gewoon aanstaan en mijn eigen zonealarm uit. Directtalk staat aan. Die ander zit achter een kabelmodem zonder nat en dus ook zonder directtalk. Het werkte alleen als ik inging op een uitnodiging; als ik de uitnodiging zelf verstuurde dan lukte het niet. Filesenden ging soms, ontvangen altijd. Beeld en geluid waren perfect.
(Directtalk installeert een driver die het NAT vertalen op je eigen pc doet ipv dat het in het modem gebeurt).

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 13:28 . Reden: test gelukt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja (vergeten :Z) met dank aan die belgische site waar je met je messenger kunt messen. hier de link naar directtalk: http://www.easyfp.com/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:12
Ik ben op zoek naar die tweakers.net messenger icons voor versie 3.6 engels.
Heeft iemand die nog ergens staan ? Ik kan ze nergens meer op inet en op got vinden, heb dus search gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 14:12
laat ik hier maar eens schoppen aangezien het winterstop is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:32
Ik heb net msn 4.7 van mijn windows XP afgegooid met het command "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" en ik heb msn 5 eropgezet. Nu wil alleen hulp op afstand en dat soort dingen niet werken. Dan krijg ik de foutmelding dat ik moet upgraden naar msn 4.7 of hoger.Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
NexY schreef op 03 december 2002 @ 14:07:
Ik heb net een webcam maar als ik met MSN camera starten doe dan krijg ik:

Je kunt geen video- en mondeling gesprek voeren met lief meissie hier. Deze persoon moet beschikken over een of meer van de volgende zaken: een geluidskaart, MSN Messenger of Windows Messenger versie 4.0 of hoger en toestemming van zijn of haar netwerkbeheerder.

Ik heb MSN 5 en 4.7 firewall staat uit. windows XP ?
wara kan het ana liggen ??
Ehm, heeft 'lief meissie hier' dezelfde MSN/Windows als jou? (Zij moet ook kunnen webcammen, wil jij kunnen webcammen met haar. En zij kan alleen maar webcammen met MSN, als zij Windows XP heeft :))
Dat is juist het probleem :P MSN Plus maakt gebruik van MSN, dus moet je eerst MSN Plus afsluiten voordat je MSN kan afsluiten.

[ Voor 60% gewijzigd door Tsunami op 18-12-2002 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Het is al eerder voorbij gekomen en niet beantwoord, maar hoe krijg ik dat lvback.gif plaatje op de achtergrond in messenger 5? Ik heb hem al in de messenger dir gezet en gerestart, maar geen plaatje in messenger hoor. Heb met reshack die hele exe al door zitten spitten, zelfs alle png's geexport en 1 voor 1 in ACDSee bekeken, maar ook helemaal niks.
Ik ben verder niet zo into messenger (Trillian rulez >:) , maar mijn zusje gebruikt het, echt waar!! ;) ). Heb ik soms een optie ergens over het hoofd gezien die aan/uit moet staan voordat die lvback.gif wordt gebruikt ipv die standaard poppetjes?
Ik en mijn zusje danken u alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien staat dit er wel ergens tussen maar om deze hele topic door te gaan is mee een beetje te veel ;)

ik wou me zelf aanmelden dus ik typ mijn email adres in
maar wat doe ik daarna ik klik niet op wachtwoord ik zet mijn wachtwoord gewoon achter mijn email adres
dus als ik nu op mijn pulldown menutje op msn klik staat mijn wachtwoord daar achter mijn email adres weet iemand om dit te verwijderen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik werk ook met een Linux server met iptables erop maar kan geen bestanden verzenden nou heb ik de topic in NOS MSN/IPTables: werken aan oplossing ***Gevonden!*** volledig door gelezen en alles stap voor stap uitgevoerd.
Maar ik krijg te maken met de volgende problemen voor de zekerheid heb ik bij het testen mijn firewall geflushed en alle chains op accept staat en alleen de nodige postrouting draaien zodat ik kan internetten achter de firewall.

Vervolgens de firewall.sh geconfigueerd:
# Example home LAN with dialup:
INSIDE_IF=eth1
OUTSIDE_IF=ppp0

En vervolgens reaim gestart in de log verschijnt dan netjes:
[Mon Dec 16 21:06:55 2002] [STARTUP] Started AIM-Fix Proxy [0.6 alpha/NetFilter]
[Mon Dec 16 21:06:55 2002] [STARTUP] Auto-detecting the external IP address.
[Mon Dec 16 21:06:55 2002] [STATS] Proxied Connections: 0, Pending DCCs: 0, Pending connect()s: 0, Listening Sockets: 5

Maar zodra ik dan een transfer probeer te starten (voor de zekerheid met iemand die direct aan het internet zit:
[Mon Dec 16 21:09:12 2002] [CONN_NB] Connection [192.168.1.10:4395 -> 207.46.108.4:1863 via proxy] created [pending connection] (5 6)
[Mon Dec 16 21:09:12 2002] [CONN_BH] Connection [192.168.1.10:4395 -> 207.46.108.4:1863 via proxy] established [magic = 1] ( 1] (5 6)
[Mon Dec 16 21:10:12 2002] MSN DCC Setup IP Changed...192.168.1.10:6891 -> 213.17.90.56:40000
[Mon Dec 16 21:10:12 2002] socket closed. cleaning up.....

Ik gebruik msn5 wat niet werkt dus d8 ik dat dit zou helpen maar helaas iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 18 December 2002 @ 21:27:

[...]

Dat is juist het probleem :P MSN Plus maakt gebruik van MSN, dus moet je eerst MSN Plus afsluiten voordat je MSN kan afsluiten.
oooooh nou maar waarom komt die melding dan maar random voor? en msn plus staat altijd aan eigelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
MSN werkt momenteel niet bij mij. Ik geraak niet aangemeld. Nog iemand met dat probleem?
Er was ergens ook zo'n statuspagina van MSN messenger, maar die weet ik zo direct niet meer zijn.

edit:
Gevonden: http://messenger.msn.be/support/status.asp
Alles zou dus moeten werken, raar dat het bij mij niet lukt

[ Voor 28% gewijzigd door WimB op 22-12-2002 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 12:04:
[...]

oooooh nou maar waarom komt die melding dan maar random voor? en msn plus staat altijd aan eigelijk..
ik weet niet waarom ie random voorkomt, volgens mij komt ie bij mij altijd voor (maar ik gebruik MSN Plus niet zo vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Nu toch iets raars.....

Start ik mijn pc op en (msn start autom bij mij) .... krijg ik de melding dat mijn contactlijst leeg is....
Echt zwaar wazig. heb ik alles weer moeten intypen... zonde van mijn tijd :?

Heeft iemand anders dit al eens meegemaakt?

Zo nee, hoe zou dat komen (hou er rekening mee dat ik een newbee ben)

en zo ja, hoe zou dat komen (dan ook rekening houden met voorgaande aub :P)

in gespannen afwachting....

Supasister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier MSN trouble...
Ik gebruik als default browser; Avant Browser [werkt snel]
Dus ik gebruik bijna niet Internet Explorer.
Zodra ik met MSN een link krijg door gestuurd opent die hem in Internet Explorer.
Mar duurt wel 1.5 minuut.... Ik kopieer link in avant browser.

waarom doet Internet Explorer er zo lang over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Ik had het hier al een keer gepost maar ik denk dat het niemand is opgevallen :)
ook kan het zijn dat het in een van de mega grote MSN topics staat, maar dat is niet te vinden.

hier is het probleempje:
Als ik de Nieuwe MSN download, en instaleer. gaat mijn computer niet lief doen...
De hele computer gaat sloom lopen en hij geeft met ctrl alt del aan dat Systeem 100% gebruikt.
dus ik kan niet met de nieuwe msn, MSN'en.

maar dat is nog niet alles, hier komt het vreemde gebeuren:
nadat sys 100% gebuikte loopt alles vast en is het dus Reset, maar dan herkend hij mijn IDE schrijven niet meer :S:S ook niet in BIOS en als je dan verder gaat vind hij geen schrijf met XP erop.
dan 5 min later herkend hij ze alle twee weer. als ik dit opnieuw doe (msn opstarten) gebeurt weer hetzelfde.
Gooi ik MSN eraf, en gooi ik de ouder erop is alles opgelost :S

is hier mischien een patch voor uit om dat te verhelpen?

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 01:01

chaozz

Retrofiel

heeeel lang geleden stond er eens in een topic dat mensen behoefte hadden aan een programma die zou bijhouden wie er wanneer online/offline kwam op de MSN. dit zou moeten worden gelogd in een bestandje.

ik ben al een tijdje bezig om dit te maken, en de eerste werkende versie is nu te downloaden. het online/offline gedrag wordt al volledig gelogd, alleen zijn de overzichten nog wat mager. misschien dat iemand me hier mee kan helpen??

anywayz, je vindt MSN Logger hier. het werkt met Windows Messenger 4.7 (en hoger) en MSN Messenger 5.0 (en hoger)..

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

iptables && MSN Messenger 5 Filesends, de oplossing!

Daar is de oplossing te vinden voor de mensen met Linux routers die AL hun clients filesend support willen geven. (én whiteboard/video/voice/remote assistence/...)

Verwijderd

Hoe verander ik een MSNskin bij MSN versie 5.0? 8)

Verwijderd

is er geen patch of programma waarmee ge mensen hun naam kunt veranderen ??

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heeft iemand het al eens voor elkaar gekregen om met een UNEX IS050e router met de nieuwste firmware (2.02) om in MSN een bestand te versturen ?

Ik heb de nieuwste firmware er in geladen maar het bestanden verzenden met MSN werkt nog steeds niet ....

In het textdocument die bij de flash file word geleverd staat wel iets in over MSN messenger maar niet specifiek over het verzenden van bestanden ... vandaar dat ik me zit af te vragen of het Uberhaubt wel mogelijk is om met de de unex router een bestand in msn te verzenden.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 10:58:
Het Werkt! Het werkt! NAT en Msn werkt! Ik heb met msn messenger 5.0 voice & videochat gedaan met iemand met een windows messenger 4.7. Ik zit zelf achter een getweakte speedtouch home en heb de firewall van die speedtouch gewoon aanstaan en mijn eigen zonealarm uit. Directtalk staat aan. Die ander zit achter een kabelmodem zonder nat en dus ook zonder directtalk. Het werkte alleen als ik inging op een uitnodiging; als ik de uitnodiging zelf verstuurde dan lukte het niet. Filesenden ging soms, ontvangen altijd. Beeld en geluid waren perfect.
(Directtalk installeert een driver die het NAT vertalen op je eigen pc doet ipv dat het in het modem gebeurt).
Ik heb het net ook ff geprobeerd, als iemand een uitnodiging stuurt dan blijft me hele pc hangen :?:'( Ik heb de zelfde configuratie als u/jij. Weet u/jij iets wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
chaozz schreef op 23 December 2002 @ 08:50:
anywayz, je vindt MSN Logger hier. het werkt met Windows Messenger 4.7 (en hoger) en MSN Messenger 5.0 (en hoger)..
Hij start bij mij nog steeds MSN 4.7 (Windows Messenger) op, terwijl ik MSN 5 open heb staan :?

edit:
Ik zie dat je xFTP op je website hebt staan. Dat heeft xCat Industries toch gemaakt?

[ Voor 16% gewijzigd door Tsunami op 27-12-2002 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op 18 December 2002 @ 21:11:
Ik heb net msn 4.7 van mijn windows XP afgegooid met het command "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" en ik heb msn 5 eropgezet. Nu wil alleen hulp op afstand en dat soort dingen niet werken. Dan krijg ik de foutmelding dat ik moet upgraden naar msn 4.7 of hoger.Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Same here!!

Iemand een oplossing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5.0 verwijderd en hier 4.7 voor xp er weer op gezet, geen probs meer, ik hou het wel bij 4.7 suc6 met 5.0

http://messenger.microsof...oad/download.asp?client=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er nu uberhaubt al een oplossing voor het MSN/ NAT (ICS) probleem? Na 33 pages.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 12:59:
Hoe verander ik een MSNskin bij MSN versie 5.0? 8)
Alsjeblieft... http://www.msnskins.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het zal misschien voorbijgegaan zijn, maar ik wist het niet, dat Microsft informatie verzameld om de prestaties en what ever te verbeteren.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 11:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 20:29:
Was er nu uberhaubt al een oplossing voor het MSN/ NAT (ICS) probleem? Na 33 pages.....
Ik ben daar ook benieuwd naar. Alles wat ik hier lees gaat over die simpele problemen van mun skinnetje doet het niet, MSN 5.0 zuigt, dubbel opstarten 5.0/4.7, het automatisch afzetten van inloggen enzo. Misschien moet er wel een MSN FAQ komen voor deze kiddie problemen... nofi. Ik denk dat er een apart topic voor moet komen MSN bestanden verzenden/webcam e.d. via router/server ofzo.
dual-zip schreef op 29 December 2002 @ 00:57:
Het zal misschien voorbijgegaan zijn, maar ik wist het niet, dat Microsft informatie verzameld om de prestaties en what ever te verbeteren.
DUH!!!Ze vragen het zelfs of je toestemming geeft daarvoor. Gelukkig is de gemiddelde MSN'r een next next next finish installer en ziet dat vinkje over het hoofd... weer nofi

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De OPLOSSING voor NAT / MSN is het programmaatje 'DirectTalk'. In mijn posts van 16-12-02 (pag. 33) heb ik hier al naar verwezen, checkit.
DeXToR_122 schreef op 26 December 2002 @ 19:17:
[...]

Ik heb het net ook ff geprobeerd, als iemand een uitnodiging stuurt dan blijft me hele pc hangen :?:'( Ik heb de zelfde configuratie als u/jij. Weet u/jij iets wat ik eraan kan doen?
DeXToR, ik heb nooit het probleem gehad dat mijn hele pc vastloopt. Wel bevriest ie voor een paar (3 à 4) seconden wanneer iemand me een uitnodiging voor een voice/videochat stuurt. Het lijkt mij dat dit komt omdat de connectie moet worden opgebouwd en omdat mijn p3 450 mhz. even wat tijd nodig heeft om dit te verwerken. Sorry, ik heb geen idee waar het aan kan liggen bij jou, hier werkte het meteen prima. Nog maar eens mijn configuratie dan: MSN5, Directtalk, XPpro, Firewall XP uit, ZoneAlarm uit, Firewall ADSL Alcatel Speedtouch Home Modem ( die nu dus NAT gebruikt omdat ik hem getweaked heb) gewoon aan. Bij die Speedtouch heb ik overigens niets aan poortmappings ofzo gedaan, alleen getweaked. Die ander moet de uitnodiging voor de voice/videochat versturen, als ik dat doe dan lukt het niet. Filesend heen en weer gaat ook prima. Hopelijk gaan meer mensen ermee aan de slag en leveren hun reacties je iets op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRic3 schreef op 29 December 2002 @ 03:27:
[...]

Ik ben daar ook benieuwd naar. Alles wat ik hier lees gaat over die simpele problemen van mun skinnetje doet het niet, MSN 5.0 zuigt, dubbel opstarten 5.0/4.7, het automatisch afzetten van inloggen enzo. Misschien moet er wel een MSN FAQ komen voor deze kiddie problemen... nofi. Ik denk dat er een apart topic voor moet komen MSN bestanden verzenden/webcam e.d. via router/server ofzo.
Helemaal mee eens, misschien dat er inderdaad een apart topic geopend moet worden over dit ietwat complexere onderwerp, dit verhoogt de kans met de verzamelde hoeveelheid data dat hier gezamelijk een oplossing voor gevonden kan worden. Wat zeggen de adjes hiervan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Laatst online: 01-09 11:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ja ik open dat topic wel, en als de modje.adjes het niet goed vinden dan gooien ze het wel dicht.

Verder heb ik even dat programma direct talk geprobeerd... en ik kon gewoon msn'n, kon geen bestanden versturen (dat ondersteunen ze ook niet, en dat vind ik net de belangrijkste feature), en als er een voice chat werd aangevraagd en ik accepteerde dan kreeg ik een BSOD... en ik heb/had een super stabiel systeem, was maanden geleden dat ik een BSOD had gezien.. na de reboot is dus het 1e programma wat er afgegooid werd dat direct talk. gelukkig vertrouwde ik het al niet van tevoren en had ik een restore point gemaakt net voor instaleren van die zooi.

Ik heb een apart topic over MSN file transf./voice/video achter NAT/ICS of router geopend.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
*ff een kickje*

Ik krijg net (zomaar, ik heb niet eens MSN openstaan) dit bericht:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/MSN-spam.jpg
Wat was ook alweer de manier om dit tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
dj_tsunami schreef op 31 december 2002 @ 20:00:
*ff een kickje*

[afbeelding]
Heeft niets met MSN te maken, en is al een paar keer voorbij gekomen in dit topic. Ik denk dat een firewall het tegen moet kunnen houden en anders de messenger service stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb msn messenger 5.0 geinstalleerd, maar 80 procent van de keren dat ik me aanmeld doet ie het niet. Hij geeft aan dat er waarshcijnlijk een firewall tussen zit (die er dus niet zit) en dat ik me proxy instellingen moet veranderen maar deze zijn hetzelfde zoals ze aletijd zijn geweest en hiervoor deed hij het wel ik hoop dat dit niet eerder is geweest want heb het topic maar ff snel doorgelezen. Iemand die het weet ik aanbid u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

dj_tsunami schreef op 31 December 2002 @ 20:00:
*ff een kickje*

In je services messenger uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

* Korakal 8)7 *** *
---- OPROEP ----

Wie h4x0rt MSN en zorgt ervoor dat als ik in MSN
code:
1
8)7

intyp, dat ik de 8)7 -smiley te zien krijg?

* Korakal 8)7 *** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Korakal schreef op 02 januari 2003 @ 19:45:
* Tsunami 8)7 *** *
---- OPROEP ----

Wie h4x0rt MSN en zorgt ervoor dat als ik in MSN
code:
1
8)7

intyp, dat ik de 8)7 -smiley te zien krijg?

* Tsunami 8)7 *** *
ten eerste: je kan geen animaties in MSN hebben (voorzover ik weet)
ten tweede: je kan geen eigen toetsencombinaties aanmaken (voorzover ik weet :))

Je kan dus alleen bestaande emoticons vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

dj_tsunami schreef op 03 January 2003 @ 12:20:
[...]

ten eerste: je kan geen animaties in MSN hebben (voorzover ik weet)
ten tweede: je kan geen eigen toetsencombinaties aanmaken (voorzover ik weet :))

Je kan dus alleen bestaande emoticons vervangen.
Maar zou d'r dan niemand iets kunnen programmeren waarmee dat dus WEL zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
dj_tsunami schreef op 31 December 2002 @ 20:00:
*ff een kickje*

[afbeelding]
Hier heb ik ook last van gehad dan moet je geloof ik iets wijzigen.

start ----> uitvoeren ----> msconfig ----> en onder services messenger uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:31:
[...]

Same here!!

Iemand een oplossing ??
Uhuh. De opties die je dan wil gaan gebruiken zit alleen in Windows Messenger ingebakken, niet in MSN Messenger. Als jij dus Windows Messenger verwijdert hebt dan zijn die stukjes software er dus niet meer en kan MSN Messenger ze dus niet meer vinden. Vandaar dat je die melding krijgt.
Wat je kunt doen is Windows Messenger weer installeren zodat je weer gebruik kunt maken van die andere functies. Windows Messenger 4.7 en MSN Messenger 5.0 draaien prima naast elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
msn is weer down hier en bij meer mensen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:17

Paladin

Play Ball!

hier ook stuk microsoft is weer ff lekker bezig :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DE_Michiel schreef op 06 January 2003 @ 17:44:
msn is weer down hier en bij meer mensen :(
had je deze al gezien:
MSN Messenger storing?
;)

Want dit draadje is volgens mij niet bedoeld om te zeggen dat msn down is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Yupz,

Hier ook. Als ik het netwerk status opvraag geeft ie vaak

HTTP Error 500-13 - Server too busy
Dus ik ben niet de enigste die het opvraagt

Als ik een paar keer op refresh druk geeft ie aan dat alles zou moeten draaien...
Heel vreemd Bill... :?

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Erkens schreef op 06 January 2003 @ 17:50:
had je deze al gezien:
MSN Messenger storing?
;)

Want dit draadje is volgens mij niet bedoeld om te zeggen dat msn down is ;)

Ik denk het ook niet :Y)

Een opsomming van "welles" "nietes" is niet nodig. Het werkt of het werkt niet, niets aan te doen zonder een half miljard euro aan MS aandelen te kopen :*

1 Post om te zeggen dat het weer up is, zodat mensen dat dan ook weer weten. Als ze al niet steeds probeerden in te loggen :P

(zwaar geknipt in deze post, het schreeuwerige er uit gehaald. Ik laat de opmerkingen voor de volgende keer staan ;))

[ Voor 88% gewijzigd door F_J_K op 08-01-2003 14:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je "direct talk" naar beneden laden?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 22:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

MSNPlus2 Beta is officieeel uit mensen
hij is hier neertehalen:

In NL, Belgie link1, Belgie link2. Zie mijn post hieronder voor meer mirrors.

[ Voor 139% gewijzigd door Robinski op 08-01-2003 19:30 . Reden: na overleg met F_J_K mocht ik de links terug zetten ]

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al zo lief geweest om got smileys te maken voor MSN 5.0? Ben toch zeer geinteresseerd want deze smileys zijn maar lelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

www.msgplus.net zal nog wel tijdje down blijven
maar je kunt ook .... http://msgplus.mybboard.com (het officiele forum) bezoeken
daar staat die link ook op... (ik zal hem niet reposten)

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49

Super Snackman

Snekgek

Ik vind Msn5.0 op dit moment nog iets te gelikt allemaal. Ben dus een (tevreden) gebruiker van MSN 4.7 MET Plus! uitbreiding.

Had trouwens bijna 5.0 geinstalleerd tijdens de downtime afgelopen maandag. Dacht dat het mischien lag dat ze oude clients gingen weigeren.

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tordek
  • Laatst online: 01-11-2023
:P ik heb met trillian lekker nergens last van... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN BEDREIGD!!!!!

Ik kreeg een mail in mijn emailbox en daar in stond dat MSN bedreigd word. Ik heb gekeken op de pagina waar naar toe word gelinkt : http://www.12move.nl/content/article/574329.htm Lees dit maar en dan zal je het wel begrijpen. Er stond ook als je MSN wilt steunen dat je dan moet je digitale handtekening zetten. Ik heb dit maar gedaan. Dus anderen ga er ook is kijken.

Greetz een MSNer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 19:38:
MSN BEDREIGD!!!!!

Ik kreeg een mail in mijn emailbox en daar in stond dat MSN bedreigd word. Ik heb gekeken op de pagina waar naar toe word gelinkt : http://www.12move.nl/content/article/574329.htm Lees dit maar en dan zal je het wel begrijpen. Er stond ook als je MSN wilt steunen dat je dan moet je digitale handtekening zetten. Ik heb dit maar gedaan. Dus anderen ga er ook is kijken.

Greetz een MSNer
Hoax ;)
Dat zegt veel over je vriendenkring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een zware hoax en iedereen trapt er nog in ook.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ook leuk hoe in dat bericht nog ff tussen neus en lippen door wordt verteld dat AOL ook het patent, en dus aleenrecht, heeft op cookies en SSL. Je kan wel merken dat 12move een waardeloze nieuwsbron is en erg sensatieblust speculaties doet over een rechtsgang van AOL tegen MS. pfff wat een verhaal.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige reden waarom ik msn gebruik is dat een aantal vrienden en vriendinnen dit gebruiken. persoonlijk heb ik liever iets anders. zoals icq of trillian.
dat er weer zoveel problemen zijn met msn laat MicroSoft zien dat ze niet goed genoeg zijn om een goed product neer te zetten.

zie de voorgaane reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm ligt het aan mij... of liggen nu de .NET messenger servers plat :'(

HIHIHIHI werkt weer :P

* CH4OS denkt dat ie magische krachten heeft want steeds als ie iets zegt / denkt gebeurd dat _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 09-01-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePerfectCell schreef op 09 January 2003 @ 21:50:
Hmmm ligt het aan mij... of liggen nu de .NET messenger servers plat :'(

HIHIHIHI werkt weer :P

/me denkt dat ie magische krachten heeft want steeds als ie iets zegt / denkt gebeurd dat _/-\o_
Hier ligt het ook plattttttttt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Laatst online: 08:37
Jup hier is het ook plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik word er gestoord van. De hele week zijn er al problemen met msn. Ik word er steeds afgeknikkerd enzo. Wanneer word hier nou iets aan gedaan??? Maar gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben. Het ene moment doet ie het en het andere moment lig je eruit en dat gaat al een week zo. Nou ja ik kan wel mopperen maar dat lost helaas niets op. ik ga maar mijn bed opzoeken en hopen dat morgen weer alles goed werkt. DRAMA. groetjes woefie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
Ik stel voor allen op ICQ over te stappen ;)

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd ik kan ook al weer niet inlogen was een paar minuten geleden in gelogt en ik zit met iemand te praten en wil net een bestand verzenden en krijg een melding kan bericht neit versturen ik denk meld ffkes af en aan kan neit meer aan melden (.net status ffkes checken ja hoor kleine problempjes met de server) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Laatst online: 09-07-2017
the hell with msn:
- emotions zijn echt triest. :r
- goedkoop programma :r
- maximaal aantal users in een chatbox :r
- servers zitten vol of zijn down?!?!
- ik voel me verplicht een biografie neer te zetten aan me paspoort :(

[ Voor 5% gewijzigd door donderdraak op 10-01-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
  • Laatst online: 31-07 14:20
Weet niet of ie al een keer voorbij is gekomen B).
Hier dan (nog een keer) de statuslink:

http://messenger.microsoft.com/support/status.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Laatst online: 09-07-2017
zo zie je maar weer met microsoft... (zelfs dit is niet bereikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://donderdraak.xs4all.nl/error.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donderdraak schreef op 10 januari 2003 @ 00:24:
zo zie je maar weer met microsoft... (zelfs dit is niet bereikbaar)

[afbeelding]
MSN is nu wel weer online....
maar niemand is in m'n lijsje online nog... behalve ik... \o/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
Werkt hier perfect,...
euhm de site dan ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/placetoview/status.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door qwertyuiop op 10-01-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 00:27:
[...]

MSN is nu wel weer online....
maar niemand is in m'n lijsje online nog... behalve ik... \o/ :+
Lucky You :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

donderdraak schreef op 10 January 2003 @ 00:18:
the hell with msn:
- emotions zijn echt triest. :r
- goedkoop programma :r
- maximaal aantal users in een chatbox :r
- servers zitten vol of zijn down?!?!
- ik voel me verplicht een biografie neer te zetten aan me paspoort :(
- nee, icq is lekker..
- moet je er voor betalen dan?? :P
- moet je weten hoe er meer kunnen worden..
- wow.. eerste keer sinds volgens mij een jaar..
- naam.. email.. klaar.. damn.. veel he?

Wel beetje jammer van wat mensen, meteen te gaan $&#*(& als ie maar ff plat leg. Mag het een keer, of je internet altijd up is.. je website.. tis en blijft een netwerk en berg pc's, kan soms down gaan.. (remember dbase of tweakers??)
btw, lijkt het zo dat heel usa nu beetje traag is (meeste .com sites) of is et toch mijn verbinding?

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2003 00:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
mm msn is weer eens down, maar gelukkig hebben we ICQ nog.. toch handig trillian alles in 1..

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:01
d8 al dat het aan mij lag maar msn dus weer down. al een anderhalf uur volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 19:38:
MSN BEDREIGD!!!!!

Greetz een MSNer
Goh, wat apart:
Nickname Msner23
Echte naam
Email adres -
Geslacht
Geboortedatum
Woonplaats -
Aantal postings 1
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Geregistreerd op Wednesday 08 January 2003 19:33
:z

Wat denkt dat kind wel niet? Dit moet 'ie uitgerekend op Tweakers posten... :z Misschien dat ze er bij ComputerIdee instinken, hier niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 15:37
Heb de laaste tijd veel problemen met msn. Hij meldt me ongemerkt af en kan er pas achter komen als ik mn status probeer te wijzigen. Kan nog gewoon in geopende venster typen en pas na enkele minuten krijg ik het bericht dat ik ben afgemeld.Gebeurt om de 5 minuten ongeveer.
Hebben meer mensen hier last van??en heeft misschien iemand een oplossing _/-\o_ Kon nix vinden in deze draad dus....
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
  • Laatst online: 07-07 10:04
Misschien zijn jullie het wel met mij eens? Gaat over msn:
Scorpion1984 in "MSN/AIM/enz-status bovenaan account"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Laatst online: 23-11-2024
ik heb nadat ik een addon heb gedownload een text in beeld staan die ik graag direct weer verwijder wil hebben.
zie hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wgsnijders/naamloos.JPG
iemand een idee hoe deze te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OliverBB schreef op 12 januari 2003 @ 14:14:
ik heb nadat ik een addon heb gedownload een text in beeld staan die ik graag direct weer verwijder wil hebben.
zie hieronder:
[afbeelding]
iemand een idee hoe deze te verwijderen?
MessengerPlus! (beta 2.00.14) downloaden. Hiermee kan je die tekst instellen zoals je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Laatst online: 23-11-2024
ok is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 11:04

fly

Live Is Just.........

Uhmm hoi,

ik heb een probleem met msn. namelijk als ik msn opstart krijg ik dit te zien:
C:/Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet

en ik heb helemaal niets nieuws aangesloten, maar als ik dit wegklik komt er een venster met:
Het bestand MSNMSGR.EXE is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer OLEAUT32.DLL:314

weet iemand hoe je dit moet oplossen. Ik heb msn al een paar keer erafgepleurt en overnieuw geinstaleerd en nog doet hij het niet. heb ook virus gescanned. ook nix

p.s. ik had al een topic al gemaakt hierover..sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of ik de namen van mensen in m'n msnlijst kon veranderen. Dus ik ben ff in de search gaan zoeken hierop.

Nou bleek dat meerdere mensen deze vraag al is hadden gesteld en steeds was het antwood "nee" of je moet trillian gebruiken.

Alleen al deze toppics zijn ongeveer een jaar oud. Iemand enig idee of er ondertussen hier een proggie voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Een maat van mij heeft nog een Windows 95 computer en hij kan er de Messenger van messenger.msn.nl niet op installeren zegt hij. op de site staat ook

Besturingssysteem: Windows XP Professional of Windows XP Home Edition Is er ook een versie ergens te halen die onder 95 werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat er hier al veel gezeur geweest is over bestanden versturen via msn, maar ik heb ook een probleem, sinds een paar dagen geleden kan ik niet meer bestanden versturen :( Ik heb mijn firewall altijd uit staan en zo ging het altijd goed tot een paar dagen geleden, toen lukte het niet meer. Hij geeft een melding dat het verzenden mislukt is naar een paar seconden, weet iemand ook hoe dit opgelost kan worden, ik heb windows xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Iemand hier een idee hoe je al die mail adressen kunt verwijderen als je met messenger 4 en/of 5 wilt inloggen, ik heb er zeker 10 in staan, wil ze allemaal weg, keys in het register laten zich deleten, maar namen staan er fijn nog (ook na afsluiten messenger). Deinstalleren ook gedaan, maar ook geen effect... lekker hardnekkig!

Heb de oplossing gevonden !!!!

[ Voor 5% gewijzigd door SuB-Gold op 18-01-2003 00:36 . Reden: oplossing gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:43:
Ik vroeg me af of ik de namen van mensen in m'n msnlijst kon veranderen. Dus ik ben ff in de search gaan zoeken hierop.

Nou bleek dat meerdere mensen deze vraag al is hadden gesteld en steeds was het antwood "nee" of je moet trillian gebruiken.

Alleen al deze toppics zijn ongeveer een jaar oud. Iemand enig idee of er ondertussen hier een proggie voor is?
Nope... je kan wel dmsn downloaden (www.dmsn.nl), dan kan het wel, alleen erg lelijke client (is in Java gebouwd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Tja, toch niet gelukt, ik heb WinXP, onder gebruikersaccounts en je eigen gebruikersnaam kun je met netwerkwachtwoorden allemaal die accounts bekijken en/of verwijderen. Ik wilde nu wat van die ...@hotmail.com (Paspoort) accounts weghalen, maar ik kan op verwijderen klikken hoe ik wil, ze blijven staan. Iemand een idee hoe ik ze wel weg krijg??

[ Voor 1% gewijzigd door SuB-Gold op 18-01-2003 01:09 . Reden: typvautjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 20:42
legolas82 schreef op 10 januari 2003 @ 17:15:
Heb de laaste tijd veel problemen met msn. Hij meldt me ongemerkt af en kan er pas achter komen als ik mn status probeer te wijzigen. Kan nog gewoon in geopende venster typen en pas na enkele minuten krijg ik het bericht dat ik ben afgemeld.Gebeurt om de 5 minuten ongeveer.
Hebben meer mensen hier last van??en heeft misschien iemand een oplossing _/-\o_ Kon nix vinden in deze draad dus....
:'(
Echt SUPER vaak last van, maar ook ik weet geen oplossing. Ik ben tenminste niet de enigste! ;(

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 11-09 20:42
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 23:26:
Ik weet dat er hier al veel gezeur geweest is over bestanden versturen via msn, maar ik heb ook een probleem, sinds een paar dagen geleden kan ik niet meer bestanden versturen :( Ik heb mijn firewall altijd uit staan en zo ging het altijd goed tot een paar dagen geleden, toen lukte het niet meer. Hij geeft een melding dat het verzenden mislukt is naar een paar seconden, weet iemand ook hoe dit opgelost kan worden, ik heb windows xp.
Ik doe dit altijd ff oplossen door ff de firewall van XP ff uit te zetten en als dan de overdracht begint hem weer aan te zetten. Of je installeert gewoon ZoneAlarm, stel je 1 keer in dat msn door je firewall mag en je hebt nergens meer last van. ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Ermz ik heb dus ook een vraagje als ik mijn msn opstart wil ik eigenlijk dat ie altijd nog om een wachtwoord vraagt (zoals ook mijn icq) ik heb hem zo ingesteld dat ie niet automagisch start en ook niet automagisch inlogd alleen ik kan wel inloggen zonder wachtwoord in te hoeven tikken door deze knop in te drukken:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/msnprobleem.JPG

weet iemand hoe ik dit kan instellen dat hij toch om een wachtwoord vraagt.

ik heb wel gezocht maar deze specifieke vraag niet terug gevonden misschien ben ik B) maargoed.

plz help >:)

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net windows xp opnieuw geinstaleerd en als ik het msn venster open en daarna wil afsluiten dan hoort msn in de systemtray actief te blijven, maar heel msn sluit zich af.
dit heb ik met versie 4.7 en met 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
Ik heb al de hele dag problemen met het inloggen op een @msn.com-adres. Inloggen op een @hotmail.com-adres werkt prima. Als ik via passport.com m'n wachtwoord voor m'n msn-adres wil wijzigen lukt me dat niet (Pagina niet gevonden blabla), terwijl het met dat hotmail-adres wel goed gaat.
Hebben meer mensen hier last van? Op de .NET-statuspagina staat in elk geval niks :{

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Laatst online: 09-09 09:44
RoelJewel schreef op 25 januari 2003 @ 18:09:
Ik heb al de hele dag problemen met het inloggen op een @msn.com-adres. Inloggen op een @hotmail.com-adres werkt prima. Als ik via passport.com m'n wachtwoord voor m'n msn-adres wil wijzigen lukt me dat niet (Pagina niet gevonden blabla), terwijl het met dat hotmail-adres wel goed gaat.
Hebben meer mensen hier last van? Op de .NET-statuspagina staat in elk geval niks :{

Iemand een oplossing?
Ik kan de hele dag al niet in MSN messenger inloggen of in mijn mail adres komen. :(

Microsoft servers.... *puke*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had donderdag dat mijn msn 4.7 automatisch was aangemeld terwijl ik weg was. Volgens vrienden ging het online offline enz. enz. Dus wat dat nou weer was weet ik niet had het nooit eerder. Nu weer 5.0 gaan gebruiken waar ik wel 2 kleine problemen mee heb. IN het typvak als je aan het chatten ben ken ik geen rechtermuisknop gebruik dus moet sneltoetsen of bovenin op bewerken drukken en als ik rechtermuisknop druk op msn icoon in system tray en dan afmeld dan gaat ie helemaal weg uit mijn systemtray. Gewoon via "bestand" "afmelden" en dan kruisje werkt wel weer ok. Dat probleem met dat automatisch aanmelden terwijl ie afgemeld is heb ik nog niet gehad met 5.0

Allergoeiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Vriend van me zit met een probleempje:

Als hij inlogt, en een babbel begint (soms ook niet, maar dit is meer 'zelden') dan komen er berichten als:"Hey gotto http://132.368.448.125:8060"
En om de 5 à 10-seconden weer zo iets.
En hij zegt het niet, en z'n virusscanner komt ook niets zeggen zegt ie, maar het is wel reuze ampetant.

De tekst verandert al weleens, maar het IP-adres (hierboven maar wat lukraak uiteraard) blijft hetzelfde, dus zijn pc is niet (meer) in gevaar, in mate dat je een directe link ertoe krijgt.

Maar via Mcafee, Norton, google, en hier de search, lijkt me dit geen standaard meegeleverd lasterutility of amuseert hij zich ermee.
één of andere worm/virus/kl*teprogramma ?

Ps: De berichten komen via het schermpje, NIET via de e-mail ofzo, zoals eerdere topics over spraken.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 11:15

Als hij inlogt, en een babbel begint (soms ook niet, maar dit is meer 'zelden') dan komen er berichten als:"Hey gotto http://132.368.448.125:8060"
En om de 5 à 10-seconden weer zo iets.
En hij zegt het niet, en z'n virusscanner komt ook niets zeggen zegt ie, maar het is wel reuze ampetant.

De tekst verandert al weleens, maar het IP-adres (hierboven maar wat lukraak uiteraard) blijft hetzelfde, dus zijn pc is niet (meer) in gevaar, in mate dat je een directe link ertoe krijgt.

Maar via Mcafee, Norton, google, en hier de search, lijkt me dit geen standaard meegeleverd lasterutility of amuseert hij zich ermee.
één of andere worm/virus/kl*teprogramma ?

Ps: De berichten komen via het schermpje, NIET via de e-mail ofzo, zoals eerdere topics over spraken.
Opnieuw installeren helpt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
FairFox schreef op 26 January 2003 @ 06:44:
[...]

Opnieuw installeren helpt niet?
neen

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

controleer je windows map eens op vreemde bestanden. ik heb ook een tijd geleden zitten kloten met een trojan, toen stonden er ook vreemde bestanden, na deze te hebben gedelete had ik nergens meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
hmm, vreemd :/

[ Voor 115% gewijzigd door NLoldebroek op 26-01-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik dacht laat ik hier eens zoeken voor antwoorden voor mijn messenger vragen:

Wat het verschil tussen 4.7 en 5.0 ?
Waarom wordt 4.7 niet automatisch opgewaardeerd ?
en waarom blijft (4.7) zo irritant rechts onderin zitten. (en dus niet de oplossing want eruit slopen lukt me wel)

Ik weet het zal allemaal wel in dit topic staan en ik ga dan ook ertussen zoeken maar ik krijg vanaf bladzijde 3 (100 reacties ingesteld) alleen maar quickreply te zien, vandaar ... ;)

ps. O ja, en waarom wanneer de Microsoft firewall aanstaat je ineens geen bestanden meer kunt versturen ? (en dus niet de oplossing want effe uitzetten of gebruik maken van bijvoorbeeld Norton Internet Security ken ik al)

[ Voor 21% gewijzigd door Supern00b op 30-01-2003 11:17 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Knip....

Allergoeiste
Wanneer leer je nu eens, dat je niet hoeft te groeten, Allergoeiste. Ik heb je dit al in meerdere topics zien doen en je bent er al vaker op gewezen. ;)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Mizitras schreef op 26 January 2003 @ 01:39:
- http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
- Ad-aware

[ Voor 65% gewijzigd door aardbeix15 op 31-01-2003 07:33 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.