Even een bericht voor
Messenger Plus! Extension gebruikers.
Ik ben al een aardig tijdje betrokken bij de ontwikkeling van Plus!, ik programmeer zelf niet, maar geef wel ideen, suggesties, doe beta-tests etc. etc...
De problemen met MsgPlus 1.42b onder MSN5 zijn een hele tijd bekend bij ons, ook de bugs die nog zitten in de logging functie van Plus! zijn bekend. De afgelopen drie maanden is Patchou (maker van Plus!) hard aan het werk geweest om een nieuw versie te maken (2.00)...
Deze versie is COMPLEET overnieuw geprogreammeerd en er zitten vele nieuw functies op. Ook zijn de problemen met MSN5 gefixed. Het eenigste probleem waar we momenteel nog mee zitten...:
- Plus2 werkt onder MSN5
- Plus2 werkt onder Windows XP
- Plus2 werkt
niet met MSN5 op een Windows XP systeem
- Plus2 werkt
wel onder XP met
Windows Messenger
- Plus2 werkt
wel onder MSN5 als deze
niet op een XP systeem draait
Erg verwarrend dus zoals je ziet, we hopen dat het nog gefixed kan worden voor de final release van Plus2... maar dr is weinig wat wij kunnen doen, het probleem licht helaas grotendeels aan Microsoft
De ALPHA VERSIE van Messenger Plus! 2.00 komt aanstaande zaterdag uit! MAAR,
dit is geen public release, deze versie kan je alleen krijgen als je als Alpha Tester van Plus2 woord.
We zijn dan ook opzoek naar SERIEUSE ALPHA TESTERS voor Messenger Plus! 2.00, mensen die alleen maar ff de nieuwe features willen uitchecken worden niet geaccepteerd, er moet echt getest worden en op bugs worden gehunt.
Als er iemand hier interesse heeft om alpha tester te zijn van Plus! 2, kijk hier even:
http://msgplus.mybboard.com/viewthread.php?tid=2207
(reacties als alpha tester niet hier plaatsen, ook niet naar mij mailen... gebruikt het emailadress wat in de text van de site hierboven staat)
De alpha test is dus niet public... de alpha versie mag niet worden verspreid op welke wijze dan ook, ook het maken van screenshots van de alpha is verboden.
Nadat de alpha test compleet is zal er een public beta komen, waarmee we hopen zoveel mogelijk bugs eruit te halen... hierna volgt de officiele release.