kan je op msn checken of iemand online is zonder hem/haar te hebben ge-add
die vraag is al eens gestelt door iemand hoor .En ik denk dat daar op het antwoord was dat het NIET ging dus ;-) . is dat dus pech hebbe he :
De Groetjes Van c.s
Verwijderd
kweenie of requests ook toegestaan zijn maar dat hoor ik zo wel;
Ik zoek een tooltje die de IP geeft van iemand die online is.
Bestaat die ?
Ik zoek een tooltje die de IP geeft van iemand die online is.
Bestaat die ?
met x-setup van Xtec. staat op download.comvoid schreef op 25 oktober 2002 @ 23:19:
Ik heb nu al een hele tijd gezocht, maar nog steeds geen antwoord gevonden op het volgende:
Hoe voorkom ik dat MSN Messenger zijn contacts in het adresboek van outlook express gooit, terwijl ik gewoon gebruik.
Op mijn werk gebruik ik ook MSN, maar ik wil niet dat mijn zakelijk contacts continu aangevuld worden met mijn persoonlijke. Ik wil wel gewoon Messenger blijven gebruiken
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
MSN, ik heb altijd problemen met File Transfer zowel Ontvangst als Verzending, maarjah boeje, wat heb je eraan
die kleine plaatjes e.d. geef me gewoon een URL dan download ik het wel...
Enige wat ik wil weten is;
Ik heb MSN Messenger 5.0 en daarzitten van die Extra Opties in, en de reclame banner die je eigenlijk met MSN Plus zou kunnen verwijderen, kan de oude MSN Plus voor versie 4 dit ook verwijderen, of moet ik wachten op een nieuwe versie MSN Plus?
btw. waar kan ik eigenlijk MSN Plus downloaden ^_^' ben de URL kwijt
Ik heb MSN Messenger 5.0 en daarzitten van die Extra Opties in, en de reclame banner die je eigenlijk met MSN Plus zou kunnen verwijderen, kan de oude MSN Plus voor versie 4 dit ook verwijderen, of moet ik wachten op een nieuwe versie MSN Plus?
Hier staat een perfect werkende Ads-remover voor MSN5.0Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:27:
MSN, ik heb altijd problemen met File Transfer zowel Ontvangst als Verzending, maarjah boeje, wat heb je eraandie kleine plaatjes e.d. geef me gewoon een URL dan download ik het wel...
<font color=blue>knip. Dergelijke ad removal ~~ crack</font>
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 14-11-2002 20:30 . Reden: ad removal ]
--
Verwijderd
[quote]_PoTaToX_ schreef op 05 november 2002 @ 18:33:
[...]
Hier staat een perfect werkende Ads-remover voor MSN5.0 <font color=blue>knip.</font>
Thnx, voor de link(s) man, opzouten met al die rot ads!
[...]
Hier staat een perfect werkende Ads-remover voor MSN5.0 <font color=blue>knip.</font>
Thnx, voor de link(s) man, opzouten met al die rot ads!
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 14-11-2002 20:31 . Reden: ad removal ]
iemand toevallig al de GOT smileys werkend onder MSN5?
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:07:
En waarom ik 192 adressen poortmap? Omdat ik bij het menu van Virtual Server Settings het ip 192 blah blah, dus het private ip adress al standaard staat ingevuld en niet te wijzigen is. Dus kan ik niet het IP van me provider invullen. En al kon het wel zou het een conflict veroorzaken, want elke pc moet immers een private ip adress toegewezen krijgen. Ik heb namelijk een netwerk van meer dan 1 pc natuurlijk!!
mvg,
Roy
Bedankt voor je reactie. Ik ga het uitproberen. Ik laat het wel horen. IK heb ook nog een PC met Win ME en msn 5.0 dus daar kan ik het uitproberen. Ik heb inmiddels ook Unex gemaild en die zeggen dat het onder XP automatisch moet werken zonder dat je iets ingesteld hebt. Nou mooi niet he, werkt helemaal niet.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:19:
Bij mij werkt MSN bestanden versturen niet, ik heb een Unex ISO50p broadband router. Ik heb al vanalles geprobeerd.
Ik heb geprobeerd de poorten 6891 t/m 6900 open te zetten. En waarschijnlijk zit daar de fout. Dus dat ik die poorten niet goed open ofzo.
Die info van die poorten heb ik hier vandaan: http://help.microsoft.com...content$/xpnetguideIM.htm
In me routerfirmware heb ik onder de optie Advanced settings o.a. de volgende optie: Special application
Dat venster ziet er zo uit:
Select an application:
Name:
Trigger port:
Trigger type: TCP/UDP of Both
Opened ports:
Public type: TCP/UDP of Both
NOTE: You can use up to 3 set of opened ports for a specific application. The opened ports can be seperated by a comma and no space allowed. (e.g.2300-2305, 4300-4305, 5300-5305 )
En dit bovenstaande moet ik dan invullen,
gebruik het zo:
name: msn
Trigger port : 1863
trigger type: both
opened ports: 6891-6900,3389
public type: both
zo staat het bij mij en filetransfer werkt hier sinds versie 5.0 van msn messenger erop zit.![]()
met de versie 4.7 van windows xp lukt het echt niet geloof me, ik ben al maanden op zoek. (ik heb unex platgemaild maar zelfs die wisten het niet meer )![]()
succes
(oja voice via msn zal je niet lukken want ik weet niet hoe het bij de IS050p router zit, maar de mijne is GEEN upnp router, en voice werkt helaas niet zonder upnp. daarentegen als je poort 3389 open zet dan werkt bij versie 5.0 wel de hulp op afstand functie).
En waarom ik 192 adressen poortmap? Omdat ik bij het menu van Virtual Server Settings het ip 192 blah blah, dus het private ip adress al standaard staat ingevuld en niet te wijzigen is. Dus kan ik niet het IP van me provider invullen. En al kon het wel zou het een conflict veroorzaken, want elke pc moet immers een private ip adress toegewezen krijgen. Ik heb namelijk een netwerk van meer dan 1 pc natuurlijk!!
mvg,
Roy
Verwijderd
Ja dat kan!bbrother schreef op 04 november 2002 @ 20:50:
kan je op msn checken of iemand online is zonder hem/haar te hebben ge-add
Je kunt iemand namelijk een expressbericht versturen zonder dat degene je toegevoegd heeft. Ga naar Acties, en kies voor Expressbericht verzenden. En kies dan voor Anderen. En type dan het e-mailsadres van degene. En sturen maar!!.
Alleen als degene je geblokt heeft, dan kun zie je een melding dat tie offline is. Dus dan zou je onder een andere naam moeten inloggen. En dan deze bovenstaande manier toepassen.
mvg,
Roy
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:56:
klopt dat??
dan zit je net als ik, alleen met een andere modem ervoor.
punt is ....
mijn router krijgt van de modem het ip-adres (wat normaal gesproken mijn pc zou krijgen) en mijn pc's krijgen allemaal een intern ipadres van de router.
in virtual settings waar jij het over hebt... daar heb ik helemaal niks ingevult.
ik krijg van mijn provider een wisselend ip dus dat geef ik aan tijdens de wizard die je eerste keer krijgt als je in de router-settings komt en dat geeft ie keurig aan.
alleen in tabblad "special applications" hoef ik dus maar in te vullen welke poorten ik open wil hebben. (voor msn, icq etc)
dus snap ik niet waarom jou router ook een vast ip heeft die eigenlijk nagenoeg gelijk is aan je andere ip adressen.
snap je wat ik bedoel??
waarom heeft jou router niet het adres wat je normaal zou moeten krijgen van je provider?? ligt dat aan je instellingen of ???
wacht effe, effe plaatje compleet... dus je wilt zeggen dat je eerst je modem hebt daaraan gekoppeld je router en vanuit de router de 3 pc'sVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:07:
mvg,
Roy
klopt dat??
punt is ....
mijn router krijgt van de modem het ip-adres (wat normaal gesproken mijn pc zou krijgen) en mijn pc's krijgen allemaal een intern ipadres van de router.
in virtual settings waar jij het over hebt... daar heb ik helemaal niks ingevult.
ik krijg van mijn provider een wisselend ip dus dat geef ik aan tijdens de wizard die je eerste keer krijgt als je in de router-settings komt en dat geeft ie keurig aan.
alleen in tabblad "special applications" hoef ik dus maar in te vullen welke poorten ik open wil hebben. (voor msn, icq etc)
dus snap ik niet waarom jou router ook een vast ip heeft die eigenlijk nagenoeg gelijk is aan je andere ip adressen.
snap je wat ik bedoel??
waarom heeft jou router niet het adres wat je normaal zou moeten krijgen van je provider?? ligt dat aan je instellingen of ???
[quote]Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 15:28:
Helemaal begrijp ik het verhaal hier niet, maar misschien helpt het als ik zeg dat een router zowel een intern als een extern IP adres heeft. 1 dus van de provider, en de ander in de 192 range. De router configureren gaat ook vaak via http://192.168.0.1 of vergelijkbaar en sommige routers kun je ook op afstand configureren via het externe adres.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:56:
[...]
wacht effe, effe plaatje compleet... dus je wilt zeggen dat je eerst je modem hebt daaraan gekoppeld je router en vanuit de router de 3 pc's
klopt dat??
punt is ....
snap je wat ik bedoel??
Verwijderd
Helemaal begrijp ik het verhaal hier niet, maar misschien helpt het als ik zeg dat een router zowel een intern als een extern IP adres heeft. 1 dus van de provider, en de ander in de 192 range. De router configureren gaat ook vaak via http://192.168.0.1 of vergelijkbaar en sommige routers kun je ook op afstand configureren via het externe adres.[/quote]
ja klopt, je hebt gelijk was ik effe vergeten. nu je het zegt ... ook mijne heeft een intern en een extern adres.
maar dan nog hoeft ie niet in zijn virtual settings te zijn. in special applications de poorten invullen zoals ik hierboven ergens beschreef en zorgen voor de juiste versie (5.0 in dit geval) van msn en dan zou filetransfer net als bij mij gewoon eindelijk moeten werken.
ja klopt, je hebt gelijk was ik effe vergeten. nu je het zegt ... ook mijne heeft een intern en een extern adres.

maar dan nog hoeft ie niet in zijn virtual settings te zijn. in special applications de poorten invullen zoals ik hierboven ergens beschreef en zorgen voor de juiste versie (5.0 in dit geval) van msn en dan zou filetransfer net als bij mij gewoon eindelijk moeten werken.
Verwijderd
Sinds ik mijn niewe plankje erin heb zitten ASUS A7V8X ging alles ok totdat ik MSN 5 erop had gestald en norton 2003. Het begint nu steeds te klagen dat hij de instand messenger niet kan scannen. en dat doet ie elke 5 minuten wat kan ik hioer aan doen ik ben al op de site van symantec geweest maar niets gevonden helup
Verwijderd
Misschien heb ik het wat moeilijk verwoord. Maar ik begreep van jou dat ik bij virtual server settings of bij special applications mijn extern ip adres moest invullen, dus ip adres wat ik van de provider heb gekregen. Ik begreep dat uit je verhaal, misschien heb ik dat verkeerd begrepen. Hier op heb ik tegen jou (syl) geantwoord dat ik dat niet kan. Omdat dit er staat:
192. leeg hokje, leeg hokje, leeg hokje
Dus ik moet een van de interne ips invullen. Of van de router of het ip van een van de clients.
Mijn router werkt met een vast extern IP dat wordt omgezet naar een intern IP 192.168.0.1.
Dit heet NAT.
192. leeg hokje, leeg hokje, leeg hokje
Dus ik moet een van de interne ips invullen. Of van de router of het ip van een van de clients.
Mijn router werkt met een vast extern IP dat wordt omgezet naar een intern IP 192.168.0.1.
Dit heet NAT.
dat tooltje om ip's weer te geven, daar ben ik ook wel benieuwd naar
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:07:
. Dus ik wacht nog steeds op de gouden tip.
mvg,
Roy
Bedankt voor je tip, maar het werkt nog steeds niet. Zowel niet onder Windows XP met de nieuwste Windows Messenger, als onder Windows ME met MSN 5.0. Het werkt gewoon allebei nietVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:19:
Bij mij werkt MSN bestanden versturen niet, ik heb een Unex ISO50p broadband router. Ik heb al vanalles geprobeerd.
Ik heb geprobeerd de poorten 6891 t/m 6900 open te zetten. En waarschijnlijk zit daar de fout. Dus dat ik die poorten niet goed open ofzo.
Die info van die poorten heb ik hier vandaan: http://help.microsoft.com...content$/xpnetguideIM.htm
In me routerfirmware heb ik onder de optie Advanced settings o.a. de volgende optie: Special application
Dat venster ziet er zo uit:
Select an application:
Name:
Trigger port:
Trigger type: TCP/UDP of Both
Opened ports:
Public type: TCP/UDP of Both
NOTE: You can use up to 3 set of opened ports for a specific application. The opened ports can be seperated by a comma and no space allowed. (e.g.2300-2305, 4300-4305, 5300-5305 )
En dit bovenstaande moet ik dan invullen,
gebruik het zo:
zo staat het bij mij en filetransfer werkt hier sinds versie 5.0 van msn messenger erop zit.![]()
met de versie 4.7 van windows xp lukt het echt niet geloof me, ik ben al maanden op zoek. (ik heb unex platgemaild maar zelfs die wisten het niet meer )![]()
succes
(oja voice via msn zal je niet lukken want ik weet niet hoe het bij de IS050p router zit, maar de mijne is GEEN upnp router, en voice werkt helaas niet zonder upnp. daarentegen als je poort 3389 open zet dan werkt bij versie 5.0 wel de hulp op afstand functie).
mvg,
Roy
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 21:12:
want die p achter jou router (IS050p) kan toch niet zo anders zijn als mijn e (IS050e)
enige andere optie die ik heb (en ook zo heb ingevuld) is dezelfde poorten invullen bij ip-filtering in en outbound traffic en dan de 192 ip range invullen. ook daar heb ik een screenshot van mocht je geiinterreseerd zijn.
nogmaals virtual settings heb ik leeg. maar misschien werkt het met ip- filtering wel bij jou of heb jij dat tabblad niet in jou versie router?
heb je voor mij een mailadres of een icq nummer?? dan stuur ik je een screenshot van zoals het er bij mij uitziet. ik ben heel benieuwd wat er nou zo anders aan jou instellingen kan zijn als bij de mijne.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:07:
[...]
Bedankt voor je tip, maar het werkt nog steeds niet. Zowel niet onder Windows XP met de nieuwste Windows Messenger, als onder Windows ME met MSN 5.0. Het werkt gewoon allebei niet. Dus ik wacht nog steeds op de gouden tip.
mvg,
Roy
want die p achter jou router (IS050p) kan toch niet zo anders zijn als mijn e (IS050e)
enige andere optie die ik heb (en ook zo heb ingevuld) is dezelfde poorten invullen bij ip-filtering in en outbound traffic en dan de 192 ip range invullen. ook daar heb ik een screenshot van mocht je geiinterreseerd zijn.
nogmaals virtual settings heb ik leeg. maar misschien werkt het met ip- filtering wel bij jou of heb jij dat tabblad niet in jou versie router?
Verwijderd
Wie kan er mij helpen? Ik heb een vraag over eigenlijk alle messenger versies waar automatisch aanmelden kan, maar 5.0 heb ik geïnstalleerd. Ik zal uitgebreid uitleg geven, alstjeblieft zeg niet: 'kijk in dit of dat forum' als er niets over mijn probleem wordt weergegeven, want ik heb al uitgebreid op tweakers gezocht en tot dusver niets gevonden:
Als ik dubbelklik op het icoontje van messenger in mijn system tray, opent hij het messenger venster met inloggen. Nou begint hij niet direct met inloggen onder een bepaalde account, maar er staan 2 opties gereed: 'Klik hier om je aan te melden: *****@hotmail.com' of 'klik hier om je aan te melden onder een andere account'.
Zodra je op de knop 'klik hier om je aan te melden, *****@hotmail.com' klikt, wordt je, zonder ook maar enig password in te hoeven vullen, aangemeld onder dit account. Klik je op 'klik hier om je aan te melden onder een andere account', dan krijg je het klassieke msn venster waar je een gebruikersnaam typt of selecteert, wachtwoord invoert en al dan niet het vinkje: 'mij automatisch aanmelden' kunt vinken.
Mijn probleem is als volgt:
Meerdere gebruikers gebruiken msn op mijn computer. Nadat ik onlangs door een fout windows opnieuw heb geïnstalleerd, zijn messenger 4.7 én messenger 5.0, zonder dat ik (of een ander) ook maar 1 keer dat verrekte vinkje: 'automatisch aanmelden' heb aangezet overgegaan op het automatisch aanmelden van het laatst gebruikte account. Dit wil ik niet, want op deze manier kan iedere gebruiker zich zomaar aanmelden onder een account van een andere gebruiker. Ik wil dus, dat ze gewoon bij het openen van messenger, een venster geven met: 'Klik hier om je aan te melden' en vervolgens het klassieke venster met account en wachtwoordverificatie, zodat geneen gebruiker zich zonder wachtwoord kan aanmelden op msn messenger.
Dus ik zoeken, naar opties, accounts, windows help en weet ik veel wat. Geen resultaat. Ik heb van alles geprobeerd, foute wachtwoorden invullen in de hoop dat hij geen correcte invoer meer had, het vinkje 'automatisch aanmelden' aan- en weer uitzetten bij andere accounts, ik heb offers gebracht, noem maar op. De enige manier waarmee ik ver kwam was bij start > Instellingen > Configuratiescherm > Gebruikersaccounts. Hier moet je klikken op het desbetreffende profiel ( dat is dus bij mij het admin profiel), en vervolgens linksboven in het venster op:'Netwerkwachtwoorden beheren' Klikken.
Maar zoals ik al zei: Ik kwam ver, maar ver is niet voldoende. Er opent zich nu een venster met inderdaad mijn 4 accounts, en als 5e invoer Passport.Net\*
Je kunt alle 5 apart selecteren, en rechts in venster staan de volgende knoppen: Toevoegen, Verwijderen, Eigenschappen en Sluiten. Ergens in de hulpfuncties las ik dat ik de Passport.Net\* moest verwijderen, om zo de wachtwoordcombinaties van .Net service van je pc af te halen. Ik selecteer hem braaf, en klik op 'Verwijderen', maar nee hoor, er gebeurt niets. Ook de andere 4 accounts kan ik niet met 'Verwijderen' of 'Del' weghalen. Het werkt gewoon niet, en zoals de helpfuncties het heeft over een 'OK' knop, ik zie geen 'OK' knop in dit venster. Als ik een account dubbelklik (of selecteer en rechts op 'Eigenschappen' klik) vraagt hij of ik de .Net website wil openen. Als ik 'Ja' kies opent hij de website, ik voer mijn paswoord in en ik kan mijn .Net gegevens veranderen. Nergens op deze site staat echter een optie om de wachtwoordgegevens van mijn pc te halen. -Mission Failed-
Ik gebruik windows XP professional edition.
Wie kan mij helpen? Ik krijg echt een .hoofd van al dit gedoe!
Bij voorbaat erg veel dank
Als ik dubbelklik op het icoontje van messenger in mijn system tray, opent hij het messenger venster met inloggen. Nou begint hij niet direct met inloggen onder een bepaalde account, maar er staan 2 opties gereed: 'Klik hier om je aan te melden: *****@hotmail.com' of 'klik hier om je aan te melden onder een andere account'.
Zodra je op de knop 'klik hier om je aan te melden, *****@hotmail.com' klikt, wordt je, zonder ook maar enig password in te hoeven vullen, aangemeld onder dit account. Klik je op 'klik hier om je aan te melden onder een andere account', dan krijg je het klassieke msn venster waar je een gebruikersnaam typt of selecteert, wachtwoord invoert en al dan niet het vinkje: 'mij automatisch aanmelden' kunt vinken.
Mijn probleem is als volgt:
Meerdere gebruikers gebruiken msn op mijn computer. Nadat ik onlangs door een fout windows opnieuw heb geïnstalleerd, zijn messenger 4.7 én messenger 5.0, zonder dat ik (of een ander) ook maar 1 keer dat verrekte vinkje: 'automatisch aanmelden' heb aangezet overgegaan op het automatisch aanmelden van het laatst gebruikte account. Dit wil ik niet, want op deze manier kan iedere gebruiker zich zomaar aanmelden onder een account van een andere gebruiker. Ik wil dus, dat ze gewoon bij het openen van messenger, een venster geven met: 'Klik hier om je aan te melden' en vervolgens het klassieke venster met account en wachtwoordverificatie, zodat geneen gebruiker zich zonder wachtwoord kan aanmelden op msn messenger.
Dus ik zoeken, naar opties, accounts, windows help en weet ik veel wat. Geen resultaat. Ik heb van alles geprobeerd, foute wachtwoorden invullen in de hoop dat hij geen correcte invoer meer had, het vinkje 'automatisch aanmelden' aan- en weer uitzetten bij andere accounts, ik heb offers gebracht, noem maar op. De enige manier waarmee ik ver kwam was bij start > Instellingen > Configuratiescherm > Gebruikersaccounts. Hier moet je klikken op het desbetreffende profiel ( dat is dus bij mij het admin profiel), en vervolgens linksboven in het venster op:'Netwerkwachtwoorden beheren' Klikken.
Maar zoals ik al zei: Ik kwam ver, maar ver is niet voldoende. Er opent zich nu een venster met inderdaad mijn 4 accounts, en als 5e invoer Passport.Net\*
Je kunt alle 5 apart selecteren, en rechts in venster staan de volgende knoppen: Toevoegen, Verwijderen, Eigenschappen en Sluiten. Ergens in de hulpfuncties las ik dat ik de Passport.Net\* moest verwijderen, om zo de wachtwoordcombinaties van .Net service van je pc af te halen. Ik selecteer hem braaf, en klik op 'Verwijderen', maar nee hoor, er gebeurt niets. Ook de andere 4 accounts kan ik niet met 'Verwijderen' of 'Del' weghalen. Het werkt gewoon niet, en zoals de helpfuncties het heeft over een 'OK' knop, ik zie geen 'OK' knop in dit venster. Als ik een account dubbelklik (of selecteer en rechts op 'Eigenschappen' klik) vraagt hij of ik de .Net website wil openen. Als ik 'Ja' kies opent hij de website, ik voer mijn paswoord in en ik kan mijn .Net gegevens veranderen. Nergens op deze site staat echter een optie om de wachtwoordgegevens van mijn pc te halen. -Mission Failed-
Ik gebruik windows XP professional edition.
Wie kan mij helpen? Ik krijg echt een .hoofd van al dit gedoe!
Bij voorbaat erg veel dank
Je was toch echt op de goede weg, alle users verwijderen via Manage my network passwords zorgt ervoor dat de informatie verdwijnt. Staat de messenger op het moment dat je dat doet wel volledig uit (niet alleen sign-out, maar exit)? Ik zou om alles uit te sluiten ook eventuele browsers of andere programma's die mogelijk deze informatie gebruiken, afsluiten.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:58:
Wie kan er mij helpen?...
Ook al geprobeerd in de registry te zoeken op de mail adressen en daar dan alle entries weg te gooien?
[ Voor 0% gewijzigd door dvdhoek op 08-11-2002 20:31 . Reden: registry opmerking toegevoegd ]
Verwijderd
[quote]dvdhoek schreef op 08 November 2002 @ 17:54:
[...]
Je was toch echt op de goede weg, alle users verwijderen via Manage my network passwords zorgt ervoor dat de informatie verdwijnt.
ja klopt maar dan moet je niet de Nederlandse versie van windhoos xp hebben want dan werkt het mooi niet.
alleen in Engelstalige versie werkt het zo inderdaad.
het enige wat ik zou kunnen bedenken is (als je dus de Nederlandse versie hebt)je account verwijderen en een nieuwe aanmaken of ....format c: (als je er echt van af wil en niet tegen een hele nieuwe install opziet.)
misschien dat er knappere koppen zijn die iets anders weten maar ik zou anders geen oplossing weten. en ik heb toch al heel wat keren deze vraag gezien, en nog nooit geen passend antwoord gevonden.
[...]
Je was toch echt op de goede weg, alle users verwijderen via Manage my network passwords zorgt ervoor dat de informatie verdwijnt.
ja klopt maar dan moet je niet de Nederlandse versie van windhoos xp hebben want dan werkt het mooi niet.
het enige wat ik zou kunnen bedenken is (als je dus de Nederlandse versie hebt)je account verwijderen en een nieuwe aanmaken of ....format c: (als je er echt van af wil en niet tegen een hele nieuwe install opziet.)
misschien dat er knappere koppen zijn die iets anders weten maar ik zou anders geen oplossing weten. en ik heb toch al heel wat keren deze vraag gezien, en nog nooit geen passend antwoord gevonden.

Verwijderd
syl heb jij msn dan? Zoja mag ik die dan? Dan kun je die screenshot sturen. En kunnen we samen misschien beetje klooien om het allemaal aan de praat te krijgen. En bij IP filtering heb ik geen settings ingevuld. Ik heb daar in het verleden ook al van allerlei problemen mee gehad. IK hoor het wel.
iig vast bedankt,
Roy
iig vast bedankt,
Roy
Verwijderd
En ik weet ook het antwoord op de vraag van Twanneman. Dat verwijderen van een loginaam werkt niet. Dit is een bug in de Nederlandse versie van Windows XP. Deze bug wordt niet verholpen met SP1. Wat je wel kan doen is het volgende:
Ga naar Start / Control Panel / Administrative Tools / Local Securit Policy
* Vervolgens ga je naar: Local Policies / Security Options en in de lijst die in het rechtervenster verschijnt zoek je naar
Network Acces: Do not allow storage of credentials or .NET passports for network authentication
* Dubbelklik hierop en selecteer dan enabled
* Klik op OK en reboot vervolgens je systeem.
Je zult nu zien dat in het inlogscherm van je messenger alle gebruikersnamen eruit de verdwenen zijn. Met deze optie moet je wel iedere keer als je in inlogt je @hotmail-adres volledig intypen, want dat wordt nu niet meer bewaard op je harddisk.
Misschien dat je wat aan die tip hebt.
mvg,
Roy
Ga naar Start / Control Panel / Administrative Tools / Local Securit Policy
* Vervolgens ga je naar: Local Policies / Security Options en in de lijst die in het rechtervenster verschijnt zoek je naar
Network Acces: Do not allow storage of credentials or .NET passports for network authentication
* Dubbelklik hierop en selecteer dan enabled
* Klik op OK en reboot vervolgens je systeem.
Je zult nu zien dat in het inlogscherm van je messenger alle gebruikersnamen eruit de verdwenen zijn. Met deze optie moet je wel iedere keer als je in inlogt je @hotmail-adres volledig intypen, want dat wordt nu niet meer bewaard op je harddisk.
Misschien dat je wat aan die tip hebt.
mvg,
Roy
Verwijderd
ja heb ik en ja mag je (grijns)Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 23:55:
syl heb jij msn dan? Zoja mag ik die dan? Dan kun je die screenshot sturen. En kunnen we samen misschien beetje klooien om het allemaal aan de praat te krijgen. En bij IP filtering heb ik geen settings ingevuld. Ik heb daar in het verleden ook al van allerlei problemen mee gehad. IK hoor het wel.
iig vast bedankt,
Roy
see you on msn
[quote]Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:12:
Dit werkte bij mij ook niet tot ik de nieuw filmware van de router er op zette nu werkt het primaVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:07:
[...]
Bedankt voor je tip, maar het werkt nog steeds niet. Zowel niet onder Windows XP met de nieuwste Windows Messenger, als onder Windows ME met MSN 5.0. Het werkt gewoon allebei niet. Dus ik wacht nog steeds op de gouden tip.
mvg,
Roy
yep it's me
Verwijderd
[quote]smashnl schreef op 09 November 2002 @ 10:02:
met wat?? met special applications of via de ip filtering??Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:12:
[...]
Dit werkte bij mij ook niet tot ik de nieuw filmware van de router er op zette nu werkt het prima
gebruik het zo:
zo staat het bij mij en filetransfer werkt hier sinds versie 5.0 van msn messenger erop zit.
met de versie 4.7 van windows xp lukt het echt niet geloof me, ik ben al maanden op zoek. (ik heb unex platgemaild maar zelfs die wisten het niet meer )
succes
--------------------------------------------------------------------------------
zo werkt het bij mij perfect ben nog aan het wachten of de camera het doet maar dmet wie ik het test ligt nog in zijn nest
zo staat het bij mij en filetransfer werkt hier sinds versie 5.0 van msn messenger erop zit.
met de versie 4.7 van windows xp lukt het echt niet geloof me, ik ben al maanden op zoek. (ik heb unex platgemaild maar zelfs die wisten het niet meer )
succes
--------------------------------------------------------------------------------
zo werkt het bij mij perfect ben nog aan het wachten of de camera het doet maar dmet wie ik het test ligt nog in zijn nest
yep it's me
Verwijderd
bedankt smashnl maar dit heb ik al uitgeprobeerd, maar ook dit werkte niet. Ik probeer op die PC met Windows ME, msn wel op nieuw te installeren. Misschien werkt het dan wel.
En nog ff ter info:
router: 192.168.0.1
PC Win XP: 192.168.0.2
PC Win ME: 192.168.0.3
PC Win 98 SE: 192.168.0.4
Heeft het misschien iets te maken met het toewijzen van deze IP's aan de PCs? Moet ik hier wat in veranderen om het werkende te krijgen? Of heeft dat er niks mee te maken?
PS: ik heb de nieuwste firmware namelijk 2.0.2 SIG. En als antwoord op de vraag van syl. Ik heb het via Special Application geprobeerd zoals jij en smash zeiden. Maar ik heb ook het een en ander geprobeerd met Virtual Server Settings en met de IP filter.
mvg,
Roy
En nog ff ter info:
Heeft het misschien iets te maken met het toewijzen van deze IP's aan de PCs? Moet ik hier wat in veranderen om het werkende te krijgen? Of heeft dat er niks mee te maken?
PS: ik heb de nieuwste firmware namelijk 2.0.2 SIG. En als antwoord op de vraag van syl. Ik heb het via Special Application geprobeerd zoals jij en smash zeiden. Maar ik heb ook het een en ander geprobeerd met Virtual Server Settings en met de IP filter.
mvg,
Roy
Verwijderd
grrr ehh..... kom op msn dan kijken we even ik heb toch het idee dat er ergens een firewall tussenzit bij of jou of bij de ontvangende partij of dat idd er iets niet klopt met je instellingen van je router/pc ip's. ik heb een standaard intern ipadres van de router + mijn externe die ik van de modem krijg, en de router wijst een ip aan aan de pc's. (dhcp)Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 15:11:
bedankt smashnl maar dit heb ik al uitgeprobeerd, maar ook dit werkte niet. Ik probeer op die PC met Windows ME, msn wel op nieuw te installeren. Misschien werkt het dan wel.
En nog ff ter info:
mvg,
Roy
ik kan binnen de router alles verzenden en ontvangen/voice etc en buiten de router alles behalve de voice (video weet ik van mijn kant niet omdat ik geen cam heb maar bv hulp op afst. lukt wel) als ik de poorten maar doormap en versie 5.0 draai ook de xp firewall is uit. volgens mij zien we wat over het hoofd.

Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 00:18:
[...]
ja heb ik en ja mag je (weet je nu, dus verwijder ik hier weer)
je weet wel wat je verwijderen moet
see you on msn
Verwijderd
nee roy ik heb gecheckt en werkt bij anderen welwe puzzelen nog effe verder kan het niet uitstaan als het niet werktVerwijderd schreef op 09 November 2002 @ 19:48:
Lag het bij jou nu aan de versie van MSN syl?

Verwijderd
Hoi, ik heb net elke pagina van dit topic afgezocht op het woord "crash" maar vind niks dat bij mij van toepassing is
, dus vandaar deze reply.
Mijn vader heeft dus een wanadoo hometime abonnement waarmee hij 80 uur per maand zonder tikken online kan wezen (hij heeft dus een 56k modem
). Het probleem is nu dat MSN hem er om de haveklap uitflikkert
. Hij moet zich echt om de 5 a 10 minuten weer aanmelden
. Zijn internetverbinding blijft wel overeind
dus daar zal het niet aan liggen lijkt me. Dit doet MSN onder windows 98 en XP, maakt niet uit. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Dit topic is echter zo enorm dat ik niet denk dat er nog iemand naar kijkt
, maar goed, ik geef de hoop voor een oplossing niet op.
Mijn vader heeft dus een wanadoo hometime abonnement waarmee hij 80 uur per maand zonder tikken online kan wezen (hij heeft dus een 56k modem
Dit topic is echter zo enorm dat ik niet denk dat er nog iemand naar kijkt
zal wel stomme vraga zijn,
maar kan die blauwe balk bij MSN5 ook weg?
bij andere MSN kon het via rechtermuisknop...
maar kan die blauwe balk bij MSN5 ook weg?
bij andere MSN kon het via rechtermuisknop...
Beeld -> zijbalk weergeven uitvinken.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik heb engelse MSN, en daar staat niks bij wat op Beeld [in het engels] lijkt...blackd schreef op 12 november 2002 @ 00:21:
Beeld -> zijbalk weergeven uitvinken.
edit:
Ik bedoel dus in het hoofdscherm niet in het chatscherm
Is er al een Msn plus voor msn5?? zoniet waar kan ik me dan msn4.5 downloaden???
MSN+ alleen tot 4.7 nogWiXX schreef op 12 november 2002 @ 16:47:
Is er al een Msn plus voor msn5?? zoniet waar kan ik me dan msn4.5 downloaden???
en MSN4.5 op www.oldversion.com
Verwijderd
Bij Wanadoo Hometime word je om het kwartier offline gegegooid geloof ik. Dat is niet alleen bij MSN ook bij je browser, dus gewoon de hele connectie. Dit is express gedaan door Wanadoo. Dat is ook de reden waarom ik nooit Hometime heb heb genomen toen er nog geen ADSL was bij ons in de buurt.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 00:00:
Hoi, ik heb net elke pagina van dit topic afgezocht op het woord "crash" maar vind niks dat bij mij van toepassing is, dus vandaar deze reply.
Mijn vader heeft dus een wanadoo hometime abonnement waarmee hij 80 uur per maand zonder tikken online kan wezen (hij heeft dus een 56k modem). Het probleem is nu dat MSN hem er om de haveklap uitflikkert
. Hij moet zich echt om de 5 a 10 minuten weer aanmelden
. Zijn internetverbinding blijft wel overeind
dus daar zal het niet aan liggen lijkt me. Dit doet MSN onder windows 98 en XP, maakt niet uit. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Dit topic is echter zo enorm dat ik niet denk dat er nog iemand naar kijkt, maar goed, ik geef de hoop voor een oplossing niet op.
mvg,
Roy
Die balk aan de linkerkant? . Tools->show tabs-> afvinkenTriloxigen schreef op 12 November 2002 @ 10:14:
[...]
Ik heb engelse MSN, en daar staat niks bij wat op Beeld [in het engels] lijkt...
edit:
Ik bedoel dus in het hoofdscherm niet in het chatscherm
hoe kan ik MSN eigenlijk helemaal verwijderen uit WinXP?
Verwijderd
Naar wat ik hier gebladerd heb heeft nog niemand uitgelegd waarom bestandsversturen niet werkt achter een router.
Et gaat als volgt:
Stel je zit achter een router, dan heb je een IP adres van bijvoorbeeld 192.168.0.3 wat door mensen voor de router (dus op internet) niet berijkbaar is.
Als je met Messenger een bestand probeert te sturen, stuur Messenger een berichtje naar de ontvanger met daarin bijvoorbeeld:
"Ik heb een bestand lekkerwijf.jpg van 102kB voor je op 192.168.0.3"
De ontvanger klikt natuurlijk snel op accepteren en probeert een verbinding te maken met 192.168.0.3 wat natuurlijk niet lukt.
De oplossing hiervoor (wat nieuwere routers doen) is het bericht aanpassen en 192.168.0.3 te vervangen door het IP van de router zodat er wel een verbinding tot stand kan worden gebracht.
Van http://sourceforge.net/projects/reaim/ kan een programmatje gedownload worden wat gebruikt kan worden voor Linux draaiende routers.
Waarom bij sommige mensen met Messenger5.0 het wel werkt is waarschijnlijk omdat microsoft de manier van versturen heeft aangepast. Daarom denk ik dat om het te laten werken de verzender EN de ontvanger 5.0 moeten hebben.
Et gaat als volgt:
Stel je zit achter een router, dan heb je een IP adres van bijvoorbeeld 192.168.0.3 wat door mensen voor de router (dus op internet) niet berijkbaar is.
Als je met Messenger een bestand probeert te sturen, stuur Messenger een berichtje naar de ontvanger met daarin bijvoorbeeld:
"Ik heb een bestand lekkerwijf.jpg van 102kB voor je op 192.168.0.3"
De ontvanger klikt natuurlijk snel op accepteren en probeert een verbinding te maken met 192.168.0.3 wat natuurlijk niet lukt.
De oplossing hiervoor (wat nieuwere routers doen) is het bericht aanpassen en 192.168.0.3 te vervangen door het IP van de router zodat er wel een verbinding tot stand kan worden gebracht.
Van http://sourceforge.net/projects/reaim/ kan een programmatje gedownload worden wat gebruikt kan worden voor Linux draaiende routers.
Waarom bij sommige mensen met Messenger5.0 het wel werkt is waarschijnlijk omdat microsoft de manier van versturen heeft aangepast. Daarom denk ik dat om het te laten werken de verzender EN de ontvanger 5.0 moeten hebben.
Verwijderd
WTF, stuurt MSN nu ook al reclame naar mensen via messenger??????
ik had mn comp een paar uur gewoon aanstaan, kom ik trg, staat er een pop-up schermpje met het volgende:
Message from WEBPOPUP to on 11/12/2002 8:43:02 PM
UNIVERSITY DIMPLOMAS
Obtaon a prosperous future, money erning power and the admiration of all.
Diplomas from prestigious non-accredited universities based on your present knowledge and life experience.
No required tests, classes, books, or interviews.
Bachelors, masters, MBA, and doctorate (PhD) diplomas available in the fiels of your choice.
No one is turned down.
Call Now to receive your diploma within days!!!
1 - 2 1 4 - 4 4 6 - 0 2 9 2
Call 24 hours a day, 7 days a week, including Sundays and holidays.
ik had mn comp een paar uur gewoon aanstaan, kom ik trg, staat er een pop-up schermpje met het volgende:
UNIVERSITY DIMPLOMAS
Diplomas from prestigious non-accredited universities based on your present knowledge and life experience.
Bachelors, masters, MBA, and doctorate (PhD) diplomas available in the fiels of your choice.
No one is turned down.
Dat is geen MSN messenger hoorVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 21:16:
UNIVERSITY DIMPLOMAS
No one is turned down.
Dat is net send. Dat kan je gewoon uitzetten
Er zit geen "Show tabs" bijthejoker80 schreef op 12 november 2002 @ 19:51:
[...]
Die balk aan de linkerkant? . Tools->show tabs-> afvinken
Dat heeft heelmaal niks met Windows/MSN Messenger te maken!Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 21:16:
UNIVERSITY DIMPLOMAS
No one is turned down.
Dat is net send!
Misschien dan zo (ik weet niet precies welke blauwe balk je bedoelt, maar goed)
options -> privacy -> dan onderaan "This is a shared computer, so don't display my tabs" aanvinken.
edit:
typootje
typootje
weet iemand hoe ik MSN uit XP kan halen, wil er graag vanaf
Verwijderd
ja weet ik start-uitvoeren- plak deze regel erin:freekweb schreef op 13 november 2002 @ 11:00:
weet iemand hoe ik MSN uit XP kan halen, wil er graag vanaf
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
enter
en voila weg is ie
(stond trouwens al eerder ergens hier of in andere msn topics van tweakers.net te lezen.)

Verwijderd
Ik heb ff deze topic "doorgescand", maar kon het niet vinden.. Is de versie die Windows Messenger (dus onder XP) nu aangeeft dat ik moet gaan downloaden (er is een nieuwe versie van MSN Messenger) een upgrade voor Windows Messenger of heb ik straks 2 Messengers staan....
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
jah, die werktDionysos schreef op 12 november 2002 @ 22:16:
[...]
Misschien dan zo (ik weet niet precies welke blauwe balk je bedoelt, maar goed)
options -> privacy -> dan onderaan "This is a shared computer, so don't display my tabs" aanvinken.
edit:
typootje
tnx
Verwijderd
Niet dus, want ik heb ook dat schrm gekregen en hij heeft hem naast 4 geïnstalleerdVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 15:55:
Als ie het zelf aangeeft is het gewoon een update die je kunt installeren.
Hoe krijg ik 4 nu weg?
hoe krijg ik die zijbalk in 5.0 weg ?
[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]
Ik heb via Winroute 4.2.0 mijn breedbandverbinding gedeeld met mijn netwerk.
Ik draai onder Winroute, naast een DHPC-servertje, een proxy-server onder poort 3128. Mijn browsers (Opera en IE5.5) hebben hier geen problemen mee. Als ik op mijn laptop via mijn hoofd-PC ga browsen op internet, dan werkt dat prima.
Als ik echter mijn MSN-messenger op de laptop open, en ik log me aan bij .Net-passport, dan krijgt hij geen connectie met internet. Alle internet-applicaties werken prima, behalve MSN-messenger dus.
Als ik op mijn hoofd-PC MSN-messenger open, en mezelf aanlog, zijn er geen problemen.
Ik heb in MSN-messenger onder "Extra > Opties... > Verbinding" zowel een keer geprobeerd zonder een vinkje bij "Een proxyserver gebruiken" als met (en dan dus van de HTTP- proxyserver de adres- en poortgegevens ingegeven). Niks werkt echter...
Even wat ideeën van mijzelf:
*Moet ik misschien toch maar de proxy disablen (wellicht kan MSN-messenger niet zo goed met de proxy omgaan.
*Of ligt het aan de NAT-translatie van Winroute, dat hij problemen heeft met die translatie?
Mijn hoofdsysteem doet namelijk niet mee met de NAT; alleen PC's van mijn netwerk.
Ik draai naast Winroute ook Zone-alarm op de hoofdPC. Zone-alarm laat gewoon mijn MSN werken op mijn hoofd-systeem, dus Zonealarm sluit niet de poorten die door MSN gebruikt worden. Dat komt, doordat ik MSN toegang tot internet heb gegeven via Zone-alarm.
De NAT zorgt dus voor problemen. Alleen op de PC die door de NAT gaat kan ik dus geen MSN draaien, op mijn hoofdsysteem wel.
Wie weet raad??
Ik draai onder Winroute, naast een DHPC-servertje, een proxy-server onder poort 3128. Mijn browsers (Opera en IE5.5) hebben hier geen problemen mee. Als ik op mijn laptop via mijn hoofd-PC ga browsen op internet, dan werkt dat prima.
Als ik echter mijn MSN-messenger op de laptop open, en ik log me aan bij .Net-passport, dan krijgt hij geen connectie met internet. Alle internet-applicaties werken prima, behalve MSN-messenger dus.
Als ik op mijn hoofd-PC MSN-messenger open, en mezelf aanlog, zijn er geen problemen.
Ik heb in MSN-messenger onder "Extra > Opties... > Verbinding" zowel een keer geprobeerd zonder een vinkje bij "Een proxyserver gebruiken" als met (en dan dus van de HTTP- proxyserver de adres- en poortgegevens ingegeven). Niks werkt echter...
Even wat ideeën van mijzelf:
*Moet ik misschien toch maar de proxy disablen (wellicht kan MSN-messenger niet zo goed met de proxy omgaan.
*Of ligt het aan de NAT-translatie van Winroute, dat hij problemen heeft met die translatie?
Mijn hoofdsysteem doet namelijk niet mee met de NAT; alleen PC's van mijn netwerk.
Ik draai naast Winroute ook Zone-alarm op de hoofdPC. Zone-alarm laat gewoon mijn MSN werken op mijn hoofd-systeem, dus Zonealarm sluit niet de poorten die door MSN gebruikt worden. Dat komt, doordat ik MSN toegang tot internet heb gegeven via Zone-alarm.
De NAT zorgt dus voor problemen. Alleen op de PC die door de NAT gaat kan ik dus geen MSN draaien, op mijn hoofdsysteem wel.
Wie weet raad??
| Specs Aurora24 | My music |
ff een vraag (had geen zin om het hele topic te lezen), op welke poort zit msn??
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Ik kreeg zojuist een schermpje dat er een update beschikbaar was voor MSN, dus ikke downloaden bleek het dus MSN 5 te zijn. Wat is er nou gebeurt MSN is er bij gekomen niet er overheen

Hoe kan ik die ouwe MSN nou verweideren want ik gebruik Windows XP ik kan hem in de lijst Software niet vinden

Hoe kan ik die ouwe MSN nou verweideren want ik gebruik Windows XP ik kan hem in de lijst Software niet vinden
hmm en weet je ook hoe je dat moet doen?? altijd leuk natuurlijkTriloxigen schreef op 12 November 2002 @ 22:10:
[...]
Dat heeft heelmaal niks met Windows/MSN Messenger te maken!
Dat is net send!
syl in "-=Het grote Msn Messenger topic=-"anonymoususer schreef op 13 november 2002 @ 17:41:
Ik kreeg zojuist een schermpje dat er een update beschikbaar was voor MSN, dus ikke downloaden bleek het dus MSN 5 te zijn. Wat is er nou gebeurt MSN is er bij gekomen niet er overheen
[afbeelding]
8 post omhoog dus
nerdpeterzwet schreef op 13 november 2002 @ 17:50:
[...]
syl in "-=Het grote Msn Messenger topic=-"
8 post omhoog dus
Verwijderd
Als je MSN 4 wilt verwijderen ga dan gewoon naar> Program Files en dan is de folder van msn 4 dus: "MSN Messenger" als je die verwijderd issie eraf.... Met MSN 5 zal niks veranderen want die heeft de folder genaamd: Messenger.
Greets Matjo
Greets Matjo
vraagje.....is msnplus voor msn5 al uit?
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
MSN Messenger 5.0 is shit, ik heb al van meerdere mensen gehoord dat je niet kunt inloggen als je die installeert. Ikzelf kan ook niet meer inloggen en zou maar WAT graag weer 4.6 terugkrijgen. Maar die kan ik dus nergens meer vinden.
lees een topic eens....hierboven ergens gevonden: http://www.oldversion.com
Ik heb ook MSN 5 gedownload en altijd als ik het opstart komt er een popup scherm
. Ik heb mn contact personen gedeeld in groepen en die staan nu in een best wel irri volgorde (personen die k bijna nooit spreek bovenaan) hoe kan ik dat veranderen ?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik heb hier dan Trilian, maar ben gewoon aangemeld bij MSN..Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 14:41:
ben ik de enige die me niet kan aanmelden?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
<font color=blue>knip. Dergelijke ad removal ~~ crack</font>
Ik heb heel <font color=blue>knip. Dat is een warez site |:(</font>. afgezocht maar de enige link die ik kan vinden staat op een onbereikbare server
Ik heb heel <font color=blue>knip. Dat is een warez site |:(</font>. afgezocht maar de enige link die ik kan vinden staat op een onbereikbare server
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 14-11-2002 20:33 . Reden: ad removal, warez ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Bedankt, ben ook niet tevreden over 5.0 dus eraf en 4.5 eroplees een topic eens....hierboven ergens gevonden: http://www.oldversion.com
Mensen. Er zijn nu een aantal keer programma's gegeven & gevraagd om de ads te verwijderen uit de messenger. Als dit ipv een simpel hosts bestand gebeurt door dll's / exe's etc aan te passen - en dat is AFAIK zo - zijn dat gewoon cracks. Die wil ik hier dus niet meer zien. Dank u voor de aandacht
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heb nog een vraag; ik wil MSN afsluiten en dan geeft hij de volgende foutmelding:

Hoe kan ik dit oplossen? Het is versie 4.5 en met 5.0 gebeurt dit ook
Precies wat er staat.BigFast schreef op 14 november 2002 @ 20:46:
Heb nog een vraag; ik wil MSN afsluiten en dan geeft hij de volgende foutmelding:
[afbeelding]
Je hebt waarschijnlijk in IE of/en Outlook msn geactiveerd. Zal je ook een iconntje hebben staan dan. Ze dit gewoon uit ergens in de opties.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Verwijderd
weet iemand of er een msn plus is voor msn messenger 5.0. Deze draai ik nu net een paar dagen en de msn plus werkt er niet op. Vind ik erg jammer...
Lama, ben er al achter
Lama, ben er al achter
Verwijderd
Ik wil graag voice chat, whiteboard enzo gebruiken. Ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik dat moet doen, maar ik ben er nog niet achter. Ik deel mijn Mxstream verbinding met de Vigor 2200E router en file send werkt al. Mijn vraag: is het mogelijk om met deze config dit te laten werken? Zoja, welke porten moet ik dan opeen zetten??
Deze sites heb ik al bekeken:
http://messenger.msn.nl/support/knownissues.asp?client=1
http://help.microsoft.com...7&Topic=netguideother.htm
http://www.microsoft.com/...loyment/natfw/default.asp
Maar ik kom er niet helemaal uit...
Deze sites heb ik al bekeken:
http://messenger.msn.nl/support/knownissues.asp?client=1
http://help.microsoft.com...7&Topic=netguideother.htm
http://www.microsoft.com/...loyment/natfw/default.asp
Maar ik kom er niet helemaal uit...
Hiervoor heb je dus de UPnP functionaliteit nodig. Die zou er, via een firmware update, komen voor de Vigor 2200 begreep ik. Ik heb echter nog niet gehoord dat die firmware er al is.Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 13:31:
Ik wil graag voice chat, whiteboard enzo gebruiken. Ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik dat moet doen, maar ik ben er nog niet achter. Ik deel mijn Mxstream verbinding met de Vigor 2200E router en file send werkt al. ...
Verwijderd
Ik heb nu MSN 5.0.0537 maar kan er geen multiple msn voor vinden ik heb hem echt nodig ik gebruik namelijk 5 emails tegeleijk en heb een hekel aan trillian dus
en zijn er al skins voor die versie
ik gebruikte altijd mess.be
en zijn er al skins voor die versie
ik gebruikte altijd mess.be
Verwijderd
Ok dan klopt het dus, dat ik geen porten heb kunnen vinden die ik voor deze functionaliteit zou moeten open zetten. Ik heb nu iig in windows de UPnP service aangezet of heeft dat er verder niks mee te maken?? Verder heb ik momenteel wel de meest recente firmware op mn router staan...dvdhoek schreef op 17 November 2002 @ 16:46:
[...]
Hiervoor heb je dus de UPnP functionaliteit nodig. Die zou er, via een firmware update, komen voor de Vigor 2200 begreep ik. Ik heb echter nog niet gehoord dat die firmware er al is.
Ja die service heeft er wel mee te maken, maar ook je router moet het ondersteunen, dus alleen deze service aanzetten heeft geen zin.Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 19:55:
[...]
Ok dan klopt het dus, dat ik geen porten heb kunnen vinden die ik voor deze functionaliteit zou moeten open zetten. Ik heb nu iig in windows de UPnP service aangezet of heeft dat er verder niks mee te maken?? Verder heb ik momenteel wel de meest recente firmware op mn router staan...
Verwijderd
Ik kom net deze site tegen http://support.microsoft....spx?scid=kb;EN-US;q278887
Dr staat dat als je de tcp port vanaf 6901 open zet..., maar tot welke port?! En ehm, als ik udp port 6901 open wil zetten, moet ik een bepaalde range invullen. Moet dat dan gewoon 6901-6901 zijn?? (btw ik heb een vigor 2200E router)To enable voice communications, make sure that outgoing TCP connections from port 6901 are enabled. Also enable UDP packets where either the source or the destination port is 6901.
To enable file transfers, enable both incoming and outgoing TCP connections to the 6891-6900 range of TCP ports. This allows each sender to perform up to 10 simultaneous file transfers. Note that if only TCP port 6891 is open, users are only able to perform one file transfer at a time.
To enable messaging, enable outgoing TCP connections to TCP port 1863.
NOTE: On the Connections tab in the MSN Messenger Options dialog box, make sure that the I use a Proxy Server check box is not selected.
Bij OpenPorts Setup de range 6891 / 6900 invullen voor --- werkt goed @ Moi
Ik zit hier op school achter een proxy, MSN werkt niet, heb trilian al geprobeerd maar die doet het ook niet. Sprintbiz heeft het tot nog toe prima gedaan, maar sinds vandaag heeft ie er ook geen zin meer in.....
wat nu???
wat nu???
Ik hoor iedereen zeggen dat hij geen bestanden kan ontvangen achter zijn router. Nou dit lukt mij prima, ik hoef hier verder ook niks voor in te stellen. Nu is mijn probleem..... hoe hou ik dit tegen. Ik heb twee pc's in een netwerk, allebei met een vast ip adres. Nu heb ik de poorten 6891 - 6900 geblokkeerd in m'n router setup naar een van deze pc's. Deze pc kan echter nog steeds bestanden ontvangen. Weet iemand wat er fout is?? Mijn router is een: E-tech ADSL/Kabel router + 4 poorts switch.
Iemand een oplossing???
Iemand een oplossing???
Boudoir Art Studio -https://www.boudoirartstudio.nl/
Beheerder vragen om de poorten 6891 / 6900 open te zetten op de router/firewall/proxy :dweppe schreef op 18 november 2002 @ 13:38:
Ik zit hier op school achter een proxy, MSN werkt niet, heb trilian al geprobeerd maar die doet het ook niet. Sprintbiz heeft het tot nog toe prima gedaan, maar sinds vandaag heeft ie er ook geen zin meer in.....
wat nu???
Verwijderd
Ermm ik lees hier of msnplus al uit is voor versie 5.0 ... nou ik heb net msn geupdate naar versie 5.0 en tot mijn verbazing zit plus er nog in ook, MAAR .. alleen als ik met iemand praat in de boxjes.. mainbox is niet doorzichtig ...
Verder heb ik ook geen extra opties van msnplus die ik bij 4.6 wel had
Ik gebruik Windows XP Sp1
Ohww ennuh ... Ik heb nu ook de 2 versies naast elkaar lopen ... Niet tegelijk natuurlijk, maar ik zie wel 2 icoontjes in mijn taakbalk ...
What to do?
Lol..bij de pic zie je het chatboxje niet, maar ga er maar vanuit dat ie doorzichtig is.
Ohww ennuh ... Ik heb nu ook de 2 versies naast elkaar lopen ... Niet tegelijk natuurlijk, maar ik zie wel 2 icoontjes in mijn taakbalk ...
What to do?
Lol..bij de pic zie je het chatboxje niet, maar ga er maar vanuit dat ie doorzichtig is.
Verwijderd
Niveau 0Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 18:00:
Ermm ik lees hier of msnplus al uit is voor versie 5.0 ... nou ik heb net msn geupdate naar versie 5.0 en tot mijn verbazing zit plus er nog in ook, MAAR .. alleen als ik met iemand praat in de boxjes.. mainbox is niet doorzichtig ...
What to do?
-nutteloze afbeelding-
Verwijderd
Wat ik ermee wil zeggen is:
1) Waarom installeert hij een versie NAAST 4.6? Is dat wel de bedoeling? Waarom niet updaten?
2) Waarom doet msnplus het wel bij mij en niet bij anderen? (iig chatboxen)
3) Als bewijs wilde ik de pic laten zien, maar er valt niet veel te zien
behalve de quickchat functies van msnplus.
4) Daarbij komt dat ie net uit is voor Windows XP .. Voorheen waren er problemen met andere Operating Systems. Nu dus ook Windows XP
5) Ik vroeg helemaal niet of Msnplus er nu was of weet ik het. Ik weet wel dat ik er op moet wachten.
1) Waarom installeert hij een versie NAAST 4.6? Is dat wel de bedoeling? Waarom niet updaten?
2) Waarom doet msnplus het wel bij mij en niet bij anderen? (iig chatboxen)
3) Als bewijs wilde ik de pic laten zien, maar er valt niet veel te zien
4) Daarbij komt dat ie net uit is voor Windows XP .. Voorheen waren er problemen met andere Operating Systems. Nu dus ook Windows XP
5) Ik vroeg helemaal niet of Msnplus er nu was of weet ik het. Ik weet wel dat ik er op moet wachten.
als je 4.5 had met plus werkt ie in 5 ook (als je 5 eroverheen zet), maar niet volledig (bijvoorbeeld geen tijden per regel in de logs).
Toch?
Toch?
Word opgelost in Messenger Plus Extension 2.0BigFast schreef op 14 november 2002 @ 20:46:
[afbeelding]
Verwijderd
Dit is wat ie met me deed toen ik m dat vroeg:Dionisus19 schreef op 19 November 2002 @ 15:02:
[...]
Beheerder vragen om de poorten 6891 / 6900 open te zetten op de router/firewall/proxy :d

Dat is dus geen optie.
Iemand betere raad?
Voor alle mensen die zitten te wachten op msn+ die werkt met msn5: de alpha versie van msn+2 is als het goed is tegen het eind van deze week te dowloaden op: http://www.patchou.com/msgplus. En heeft veel nieuwe features, zoals dat je niet meer gezeik krijgt als je messenger af wil sluiten terwijl ie/outlook/enz nog aanstaat:)!
Ontvangen is het probleem niet, verzenden is het probleem... Met MSN 4.5 en lager kon ik met de portrange 6891-6900 prima files verzenden, maar met MSN5 werkt dit niet meerAikiNemesis schreef op 19 november 2002 @ 10:27:
Ik hoor iedereen zeggen dat hij geen bestanden kan ontvangen achter zijn router. Nou dit lukt mij prima, ik hoef hier verder ook niks voor in te stellen. Nu is mijn probleem..... hoe hou ik dit tegen. Ik heb twee pc's in een netwerk, allebei met een vast ip adres. Nu heb ik de poorten 6891 - 6900 geblokkeerd in m'n router setup naar een van deze pc's. Deze pc kan echter nog steeds bestanden ontvangen. Weet iemand wat er fout is?? Mijn router is een: E-tech ADSL/Kabel router + 4 poorts switch.
Iemand een oplossing???
Ligt het aan mij of ligt de passportservice voor MSN 5 er uit? Via Messenger 4.6 kan ik nog wel aanloggen, maar via MSN messenger 5 niet. Heeft iemand anders dit probleem momenteel ook?
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem als jou, ik kan ook niet inloggen, met een bepaald email adres als ik het met een oud adres van me doe. Dan lukt het wel!The_Prince_of_Mu schreef op 21 November 2002 @ 18:32:
Ligt het aan mij of ligt de passportservice voor MSN 5 er uit? Via Messenger 4.6 kan ik nog wel aanloggen, maar via MSN messenger 5 niet. Heeft iemand anders dit probleem momenteel ook?
Ik heb 2 hotmailadressen, en beiden werken momenteel niet onder MSN Messenger 5. Onder MSN Messenger 4.6 werken ze wel!
Gisteren kon ik nog wel aanloggen onder MSN Messenger 5.
Gisteren kon ik nog wel aanloggen onder MSN Messenger 5.
Dit topic is gesloten.