10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
This is the Way.
Verwijderd
Ik heb m net geprobeerd, hij doet echt zn naam eer aan: beta!Robinski schreef op 13 oktober 2002 @ 11:06:
/me is blij dat winroute vanaf versie 5 ook uPnP gaat ondersteunen (nu nog beta)
kan hij eindelijk MSN volledig benutten
zie ook: http://www.kerio.com/uk/beta_wrs_history.html
het is wel limited maar ik denk dat ze het wel gaan uitbreiden
Bij installatie gaf-ie een probleem: ssdpsrv is running. Na netwerk en alles te hebben uitgeschakeld en op nieuw opstarten gaf deze t probleem niet meer. Daarna pass en login ingevoerd. Daarna weer herstarten.....duurde pm 10 voordat deze opgestart was. Firewall monitor uitgezet, toen ging alles weer naar gewenste snelheid. Console opstarten en mijn zelf ingegeven naam en pass ingevoerd.........geen geldig password! Nog wat in het register gerommeld, maar kreeg het niet voor elkaar om in die console te komen.
Afvoeren die handel!
Verwijderd
er wordt gezegt dat er een nieuwe msn uitkomt de 5.0 (ter verbetering van de 4.7) maar ik lees ook op diverse sites iets over msn 8.0 final. wat is het verschil haal ik hier twee verschillende msn messengers door elkaar??
ik loop stage op een school en hier is MSN "gebokkeerd", dus je kan je niet aanmelde op msn (duh). Maar nu zag ik laatst een klasgenoot die dat met een een of ander progje dit kon omzeilen. (ik loop stage op dezelfde school als waar ik op zit) nu vraag ik me af of iemand dit progje heeft of weet.
Verwijderd
Moet je ff een account aanmaken, kun je daarna ICQ, AOL en MSN toevoegen.
guur zeg..Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:22:
Surf naar http://sprint.bantu.com
The Sprint Instant Message Registration service is temporarily unavailable.
maar toch bedankt probeer het zometeen
Verwijderd

Maar goed als het weer werkt... hoe werkt die prog/site weet ik veel dan?Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:30:
Klopt, af en toe lopen ze te eikelen met de servers. Vreemd:als je je eenmaal geregistreerd hebt is er geen enkel probleem meer. Zitten hier in Oslo met 15 man (illegaal) online te wezen op school...![]()
Is het een progje of kan je vanaf die site zeg maar msn'en
offe is het zo simpel dat ik dat vanzelf allemaal wel merk.
Verwijderd
Ik ken iemand en die zegt dat het waarscheindelijk wel mogelijk is
Kan ik dan niet door iemand de adressen in het programma laten wijzigen
en dan verwijzen naar me eigen server die ze dan weer door zend zeg maar
En dan ook de msn 5.0 helemaal aanpassen he allemaal andere kleuren enz enz
Ik ken iemand die programmeur is maar hoe kan ik die adressen door sturen naar de servers wat zijn trouwens de server adressen van msn
Want is wel vet als het mogelijk is
me eigen msn zeg maar En was da nog mooier als je alles bij kon houden
dus dingen filteren schelden enz als je dat soort teksten er nog een tussen uit kon houden
Ik hoor trouwens Windows XP Advanced server Ben nie meer op de hoogte
zal eens ff gaan informeren
Mazzl's
ik weet niet of iemand het weet (vast wel) maar je kan nog steeds van die achtergrond
plaatjes erin proppen, gewoon een "lvback.gif" plaatje erin doen.
Maar ik had nog een vraagje. Msn+ is die er ook voor msn5?
het rare is dat hij wel werkt bij mij in de chatwindows: daar krijg ik wel zo'n Plus!, maar in de main window heb ik die niet... oplossing?
BTW: dat vlindertje is wel humor

[ Voor 0% gewijzigd door bskibinski op 15-10-2002 10:49 . Reden: vlindertje ]
Accessibility first

De geluidjes zijn wat anders
Bij "signing in" draaien die 2 poppetjes rond elkaar
Het vlindertje op de text "welcome MSNvlinder" vliegt wat rond
en zoals je ziet is het wat meer design.
het vrouke in de rechter-beneden hoek moet je er natuurlijk zelf inproppen
Accessibility first
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Hoe krijg ik nu die 4.7 weg?
Accessibility first
Verwijderd
Is de 2e keer dat het op deze pagina gevraag wordt...
Door -Turbotetter- - Monday 14 October 2002 15:08
ik loop stage op een school en hier is MSN "gebokkeerd", dus je kan je niet aanmelde op msn (duh). Maar nu zag ik laatst een klasgenoot die dat met een een of ander progje dit kon omzeilen. (ik loop stage op dezelfde school als waar ik op zit) nu vraag ik me af of iemand dit progje heeft of weet.
Door Nofuturekid - Monday 14 October 2002 15:22
Surf naar http://sprint.bantu.com
Ik ga ervan uti dat je dit bedoelde...
Verwijderd
Het is allemaal zo simpel dat je het vanzelf allemaal wel merkt-Turbotetter- schreef op 14 oktober 2002 @ 15:34:
[...]
Maar goed als het weer werkt... hoe werkt die prog/site weet ik veel dan?
Is het een progje of kan je vanaf die site zeg maar msn'en
offe is het zo simpel dat ik dat vanzelf allemaal wel merk.

Maar goed, voor die luie tweakerts onder ons die het verdommen om op een linkje te klikken

Sprint instant messenging is een online service. Je hoeft niks te installeren, alleen maar in te loggen. Werkt allemaal prima, je mist alleen wat functionaliteit die je wel in de MSN install versie vind. Je kunt bijvoorbeeld geen bestanden versturen. (Maar daar zijn weer andere manieren voor
Verwijderd
-Ik heb MSN 4.7
-Ik heb I-Net via een LAN
kan iemand me helpen ???
Verwijderd
Uhmm... ik weet dat het een warez request is, maar ik wil graag weten waar je MSN 5 vandaan haaltMegaPool schreef op 15 oktober 2002 @ 14:36:
K'weet niet of er al pics waren van MSN 5.0, zoniet hier zijn ze dan:
[afbeelding]
De geluidjes zijn wat anders
Bij "signing in" draaien die 2 poppetjes rond elkaar
Het vlindertje op de text "welcome MSNvlinder" vliegt wat rond
en zoals je ziet is het wat meer design.
het vrouke in de rechter-beneden hoek moet je er natuurlijk zelf inproppen
Verwijderd
Om precies te zijn... hier staat msn 5! (blz 19 van deze topic!)FlowDesign schreef op 09 oktober 2002 @ 19:07:
[afbeelding]
Download hier MSN Messenger 5
OK, omdat die rar-file van tweakers fouten begon te vertonen, heb ik m maar ff in een ZIP gegooid.
Ook zit in deze ZIP:
+ de AD Remover
+ Resource Hacker (alleen de executable)
+ GoT smileys (PNG-file)
+ de Handleiding voor het vervangen van de smileys.
Download hier MSN Messenger 5
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
ik ben niet lui maar die link werkte op dat moment niet, als je ff verder had gekeken had ik dat ook gepost.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 17:12:
[...]
Het is allemaal zo simpel dat je het vanzelf allemaal wel merkt![]()
![]()
Maar goed, voor die luie tweakerts onder ons die het verdommen om op een linkje te klikken:
www.hetbsg.nl
Verwijderd
Flash voor bantu? Eeuh java hooguit.. ik gebruik hem ookBeelzebub888 schreef op 17 oktober 2002 @ 11:35:
hier op school kan ik die site ( http://sprint.bantu.com) niet gebruiken. flash is hier niet geinstalleerd en kan je ook niet installeren. is er een alternatief hiervoor???
wanneer gaat men daar iets aan doen
[edit]
owjah nog een dingetje: ik d8 zo van laat ik een een HTTP Tunnel gebruiken voor msn, ff gedowload bij www.http-tunnel.com. en toen heb ik wel een kwartier kunnen msn'en
vet gaar... weet iemand nog zoiets van een http tunnel die het wel knap doet en zonder een lemiet van 1,5kb/s
Verwijderd
guur zeg ik kan nog steeds niet "sign up" dien bij die gare site http://sprint.bantu.com...
wanneer gaat men daar iets aan doen
Ik weet hoe je je voelt

BTW, lui was NFI
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Verwijderd
nou java dan. die doet het in ieder geval ook niet. Iemand een oplossing?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 12:23:
[...]
Flash voor bantu? Eeuh java hooguit.. ik gebruik hem ook
www.hetbsg.nl
Poorten 6891 tot 6900Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 23:40:
Ik las in een ander topic dat MSN 5.0 en het open zetten van de desbetreffende porten nu wel werkte... Iemand al die het is gelukt ? Zo ja, kan iemand mij nog effe de porten door passen, bedankt !
Ik wil geen MSN op m'n PC-tje, maar trillian. Want iedereen is blij enzo met msn 5.0 met spam en banners en leuke smileys (die ik niet leuk vind) enz.
Maar gaat dat bestanden sturen nog werken met Trillian of niet?
Ik heb van alles gelezen de afgelopen 23 pagina's over smooth dit en zus zo en dat enz.
>Maar ik krijg eigenlijk geen antwoord of Trillian het dus gaat doen.<
PS. ik zit dus ook achter NAT, adsl modem hack enz.
Verbal: "i hate fuckin' cops"
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Met Trillian Pro kun je gewoon file-tranferen met MSN hoor, je kunt zelfs je poorten instellenVlasBaard schreef op 23 oktober 2002 @ 04:40:
Trillian doet geen MSN file transfers. Punt. Ze zijn geloof ik wel bezig met een eigen file transfer iets (zodat je dingen uit kan wisselen met andere Trillianers), maar dat heeft niks met MSN te maken.
|| Specs ||
Ik heb dus Trillian Pro maar achter mijn NAT gaat dit echt niet lukken. Zoals eerder besproken in dit topic heeft het niet alleen te maken met porten open stellen, maar ook met andere dingen. Die heb ik geprobeerd, maar zonder succes. Dus ik vroeg me af of iemand met trillian pro achter NAT getweakte modem wel files kon verzenden.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 09:05:
[...]
Met Trillian Pro kun je gewoon file-tranferen met MSN hoor, je kunt zelfs je poorten instellen
Verbal: "i hate fuckin' cops"
Verwijderd
Ik wil een gesprek voeren via msn met iemand, ik heb microfoon aangesloten en tegen wie ik praat ook, maar nu hoort diegene aan de andere kant mij wel, maar ik hoor dus helemaal niks terug. (ik heb msn versie 4.0 en aan de andere kant heeft 4.6)
Wie weet hier een oplossing voor (er is geen firewall or whatever).
FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 21/10Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:51:
Kan iemand mij vertellen hoe ik msn moet weggooien. ik heb al gezocht met search enige wat ik dan krijg is dit topic maar ik heb niet echt de behoeft om 22 pagina's te gaan doorzoeken om te kijken of dat er ergens tussen staat dus vandaar vraag ik het ff
Hier ergens
Kittekat.net ....
LOL da's net send, er stond een bericht over op tweakers.net...
Run: "unDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove"Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:51:
Kan iemand mij vertellen hoe ik msn moet weggooien. ik heb al gezocht met search enige wat ik dan krijg is dit topic maar ik heb niet echt de behoeft om 22 pagina's te gaan doorzoeken om te kijken of dat er ergens tussen staat dus vandaar vraag ik het ff
Werkte bij mij (WinXP, Windows Messenger)
De nadelen die jij over Messenger noemt kan je allemaal uitschakelen/weghalen enzcaptainzoom schreef op 23 oktober 2002 @ 04:14:
Zo... net ff 23 pagina's gelezen en nog geen antwoord op m'n eigenlijke vraag.
Ik wil geen MSN op m'n PC-tje, maar trillian. Want iedereen is blij enzo met msn 5.0 met spam en banners en leuke smileys (die ik niet leuk vind) enz.
Maar gaat dat bestanden sturen nog werken met Trillian of niet?
Ik heb van alles gelezen de afgelopen 23 pagina's over smooth dit en zus zo en dat enz.
>Maar ik krijg eigenlijk geen antwoord of Trillian het dus gaat doen.<
PS. ik zit dus ook achter NAT, adsl modem hack enz.
Over Trillian: ik heb er pas nog een bestand mee ontvangen volgens mij
Verwijderd
dit in non windows shit ik wil msn weggooien messenger deinstalleren denk dat je me verkeerd heb begrepen
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:12:
[...]
dit in non windows shit ik wil msn weggooien messenger deinstalleren denk dat je me verkeerd heb begrepen
Dan staat het alsnog in de FAQ hoor, maar dan van WOS.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Start -> Run -> gpedit.msc
User Configuration
Administrative Templates
Windows Components
Windows Messanger: enable "Do not allow Windows Messanger to be run" and "Do not automatically start Windows Messanger initially"
een andere manier is:
Klik Start --> Run
type in `notepad x:\windows\inf\sysoc.inf.
verwijder alle 'HIDE' woorden
Ga naar Add/Remove Programs en un-install `Windows Messenger`
dit is wat ik heb gevonden maar bij optie 1 gaat messenger niet weg als je dit doet zou het zo kunnen zijn dan msn niet meer opgestart kan worden dit is bij niet het geval
bij op optie 2 krijg ik melding dat hij het run bestand niet kan vinden
Verwijderd
ga naar start-uitvoeren en typ deze regel in :
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
enter.......... en weg is je messenger
Verwijderd
Verwijderd
Ben ook benieuwd of dat werkt, maar ik heb gisteren net 5.0.0527 (dus 27 ipv 37) geinstalleerd. Ik vroeg me af of er al een chat logger is, zeg maar die leuke add-on a MSN Plus!. Ik krijg die en vele anderen op <font color=blue>die site willen we hier niet</font> niet aan de praat met de bovenstaande versie.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:39:
Jaja, vandaag is MSN Messenger 5.0 gereleased..... mij benieuwen of voice en video nu wel gaat werken achter een getweakte Alcatel Home.
Hoewel ik nu wel met mijn getweakte ADSL modem bestanden kan versturen kan ik nu geen berichten loggen. Elk voordeel schijnt zijn nadeel te hebben
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 24-10-2002 16:24 ]
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
whehe dan zet je die lvback.gif in de msn5 map en dan doet ie het weerXtremelead schreef op 24 oktober 2002 @ 15:26:
Een beetje stomme vraag misschien, ik heb het hele topic niet door gelezen....(beetje groot), maar is het in msn 5 moelijk de achtergrond aan te passen net als in 4.x? In de vorige versie stond er lvback.gif.....nu niet meer....

Inderdaad.......bedankt
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
ik heb nu geen PC-cillin meer!!
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
wat ik wil is dat als ik msn opstart ik kan kiezen uit 2 mail adressen om vervolgens met desbetrefende adres in te loggen. dat hij 2 pass words onthoud hoeft niet maar zou wel handig zijn
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 17:05 . Reden: spelling ]
Ik heb ook msn 5 geïnstalleerd, en msn 4.7 is blijven staan
nu kan ik mijn 2 mailboxen tenminste beter in de gaten houden
msn4.7 staat in "program files\messenger"
msn 5 staat in "program files\msn messenger"
en de msn plus! extention werkt nog gewoon voor msn5, hij houdt mn logfiles gewoon bij.
(ennuh VlasBaard, ik denk niet dat jouw usericon nog lang meegaat (pagina22)
edit: laat maar, ik heb al gevonden....
Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
Verwijderd
en de msn plus! extention werkt nog gewoon voor msn5, hij houdt mn logfiles gewoon bij.
=================================================================
Das bij mij niet het geval, komt dit omdat ik msn 4.7 eraf heb gegooid, ik heb nu nl alleen nog 5.0 erop staan, maar ken niet meer logge
1: Stel je Netwerk/Internet vebinding goed in en 2: Gebruik TRILLIAN 0.7x
3: ICQ is tienduizend keer beter
Het is zo simpel............. LOL
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hoe voorkom ik dat MSN Messenger zijn contacts in het adresboek van outlook express gooit, terwijl ik gewoon gebruik.
Op mijn werk gebruik ik ook MSN, maar ik wil niet dat mijn zakelijk contacts continu aangevuld worden met mijn persoonlijke. Ik wil wel gewoon Messenger blijven gebruiken
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
|| Specs ||
die staat uit....Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 23:57:
Firewall in XP aan?
|| Specs ||
nick changer downloadenGTA3 schreef op 26 oktober 2002 @ 00:36:
vraagje : hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel links in me name bij msn kan zetten?
google:
http://users.pandora.be/heavyk/software/nickchanger.htm
thanks, bestaan er btw ook progjes die je nickname laten bewegen ofzoPacjack schreef op 26 oktober 2002 @ 00:47:
[...]
nick changer downloaden
google:
http://users.pandora.be/heavyk/software/nickchanger.htm
Verwijderd
<font color=blue>Doe maar niet van deze programma's</font>
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 26-10-2002 16:53 . Reden: adremoval ]
Verwijderd
thanks you are great en weg is die lelijke bannerVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 01:07:
Voor de liefhebbers , verwijderen van de Ad's onderaan de hoofdpagina van MSN 5
<font color=blue>knip</font>
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 26-10-2002 16:54 ]
Verwijderd
ja die bestaan, maar die zijn irritant aangezien ze bandbreedte eisen, en mensen die in mijn lijst dat toepassen krijgen meteen een block + kickGTA3 schreef op 26 oktober 2002 @ 01:04:
[...]
thanks, bestaan er btw ook progjes die je nickname laten bewegen ofzo
gewoon zoeken, het is wel ergens, maar ik waarschuw je dat het verschrikkelijk irritant is
Hij gaat al een jaar of 2 mee dus ik denk dat dat wel meevalt. Maar toch leuk om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een bril nodig hebben.Danny043 schreef op 25 oktober 2002 @ 14:48:
(ennuh VlasBaard, ik denk niet dat jouw usericon nog lang meegaat (pagina22))

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
het gaat dan inderdaad werken op de client, maar vreemdgenoeg doet ie t dan niet meer op de server.........iemand een oplossing?dvdhoek schreef op 11 oktober 2002 @ 20:10:
[...]
Zoals ik al zei, via de advanced settings van je Chello connectie (op de server dus).
- In de geavanceerde LAN eigenschappen, Instellingen, Services kiezen voor Toevoegen
- Vul in:
Beschrijving: MSN File transfer poort 1
Naam of IP adres:
192.168.0.2
Externe poort: 6891
Interne poort: 6891
Indien je meerdere bestanden tegelijk wilt zenden, dit herhalen voor poorten 6892 t/m 6900.
192.168.0.2 is een intern IP adres, deze vervangen door het adres van de client.
failed to create static NAT entry geeft hij aan
weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen??
helaas wel...GTA3 schreef op 26 oktober 2002 @ 01:04:
[...]
thanks, bestaan er btw ook progjes die je nickname laten bewegen ofzo

dunno... probeer nog eens?dimocash schreef op 28 oktober 2002 @ 13:45:
ik heb geprobeerd mn poort 6891 open te gooien maar hij gaf aan dat het niet kon.
failed to create static NAT entry geeft hij aan
weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen??
hier werkte het wel.
6892 etc gaat wel, maar die 6891 niet
kan het zijn dat ik hem een keer in het verleden een ander adres heb gegeven en dat hij daarom niet meer vrij is??
als dit het geval is, weet iemand hoe ik dat dan kan rechtzetten?
Verwijderd
p.s. ik heb MSN 5.0
Life is what happens while your making other plans..
Voice chat zal niet gaan werken, ik heb nog geen oplossing daarvoor gezien zonder UPnP, en zowel je router (er zou een UPnP firmware komen, maar weet niet of die er al is) als je OS (UPnP zit in ME en XP) hebben geen UPnP support. Als ik het goed begrijp uit het topic zou file transfer wel moeten werken door de juiste poorten naar een client te mappen. Voor NetMeeting bestaat vaak special application support voor het H.323 protocol in de router. Ik heb een andere router, dus weet niet waar je dat in de Draytek instelt.white_rabbit schreef op 29 oktober 2002 @ 12:35:
Ok ik heb nu heel veel gelezen over msn maar ik heb het volgende probleem nog niet kunnen oplossen. Ik heb een draytek router (2200E) met daarachter 2 pc's. 1 met win 98se en 1 met win2000 professional. Beide pc's hebben een fixed ip van de router (heb ik ingesteld). Het probleem is dat ik in MSN de voice chat, file transfer en netmeeting niet aan de praat krijg. Ik heb al geprobeerd om poorten door te routen maar dat mag allemaal niet helpen. Ik heb de laatste update van de software in de router geinstalleerd (2.2). Weet iemand of hier al een oplossing voor is ?? Ik hoop dat iemand mij kan helpen
p.s. ik heb MSN 5.0
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe krijg ik het voor elkaar dat Outlook de contacts van msn 5 overneemt en de oude msn niet meer opstart??
Verwijderd
Om msn 4.7 te verwijderen moet je ff terug in dit topic kijken (iets van 1000 antwoorden denk ik inmiddels
Verwijderd
een vriend chat veel op MSN. Hij gaat een ruimte in, en vandaar naar een chat. Als ie dan teruggaat naar de ruimte en vandaar een andere chat kiest, crasht IE.
IE crasht niet als er 3 of meer vensters op MSN open staan, maar wel bij een.
Het OS is Windows 2000 Professional met SP3 en alle updates geinstalleerd.
Waar moet ik de oorzaak van het probleem zoeken?
ik heb MSN 5 geinstalleerd
maar outlook start 4.7 steeds op, zoals hierboven ook al iemand schreeef
heb alle methodes geprobeerd om msn weg te krijgen zoals beschreven in dit topic en in de faq maar hij gaat niet weg
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Telkens als ik mijn hd opruim met een programma zoals bijvoorbeeld Wash and go en als ik dan MSN 5 weer opstart, moet ie eerst weer dingen installeren. Plaats MSN bestanden in de temp dir ofzo? Meer dan die directory wordt er namelijk eigenlijk niet opgeruimd. Het is wel knap vervelend dat msn na zo'n actie weer opnieuw begint te installeren voordat hij gestart kan worden.. Iemand een idee?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een Unex ISO50p broadband router met firmware 2.02. Sinds ik me router geflashd heb van 1.16 naar 2.0.2 werkt het verzenden van bestanden niet meer.
Ik heb ADSL mxstream basic bij Euronet. En 3pc's aangesloten op de router + het alcatel modem.
IP's
----
router: 192.168.0.1
PC1: 192.168.0.2
PC2: 192.168.0.3
PC3: 192.168.0.4
Ik heb geprobeerd de poorten 6891 t/m 6900 open te zetten. En waarschijnlijk zit daar de fout. Dus dat ik die poorten niet goed open ofzo.
Die info van die poorten heb ik hier vandaan: http://help.microsoft.com...content$/xpnetguideIM.htm
In me routerfirmware heb ik onder de optie Advanced settings o.a. de volgende optie: Special application
Dat venster ziet er zo uit:
Special application
---------------------
Some Internet applications such as Instant Messaging or Games in particular use groups of ports, and are not easy to work behind a firewall. To work well with these special applications we will open ports to let traffic pass through. Before you set up special application, please see your applications' help for such information
Select an application:
Name:
Trigger port:
Trigger type: TCP/UDP of Both
Opened ports:
Public type: TCP/UDP of Both
NOTE: You can use up to 3 set of opened ports for a specific application. The opened ports can be seperated by a comma and no space allowed. (e.g.2300-2305, 4300-4305, 5300-5305 )
En dit bovenstaande moet ik dan invullen, heb zelf al vanalles geprobeerd maar bestanden verzenden lukt nog steeds nie. Misschien dat iemand weet wat ik moet invullen en of dat wel hier moet. Onder Advanced settings heb je ook nog de menu-optie Virtual server settings, dat erg veel lijkt op de menu optie Special application. Ook daar heb ik al vanalles geprobeerd maar helaas. Ik ben ten einde raad. Hopelijk weet iemand de oplossing.
Vaag dat er dan ook verdomd veel mensen zijn die *geen* tot *nauwelijks* problemen met MS software hebbenDJ_Flowerz schreef op 02 november 2002 @ 21:14:
Hmmm.... Problemen?? Dat is toch standard bij microsoft?
Maar dit gaat een beetje off-topic
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
Bij mij werkt MSN bestanden versturen niet, ik heb een Unex ISO50p broadband router. Ik heb al vanalles geprobeerd. Lees hieronder:
Ik heb een Unex ISO50p broadband router met firmware 2.02. Sinds ik me router geflashd heb van 1.16 naar 2.0.2 werkt het verzenden van bestanden niet meer.
Ik heb ADSL mxstream basic bij Euronet. En 3pc's aangesloten op de router + het alcatel modem.
IP's
----
router: 192.168.0.1
PC1: 192.168.0.2
PC2: 192.168.0.3
PC3: 192.168.0.4
vraagje... waarom router dat 192.xxx.xxx.xxx ip adres en niet het ip adres wat je via je provider krijgt??
wat dat poortmappen betreft zal ik nakijken ik heb ook een unex alleen de IS050e
maar volgens mij werkt dat hetzelfde bij beide routers.
voorwaarde om dat met die poorten te laten werken is dat je versie 5.0 van msn draait
Verwijderd
Bij mij werkt MSN bestanden versturen niet, ik heb een Unex ISO50p broadband router. Ik heb al vanalles geprobeerd.
Ik heb geprobeerd de poorten 6891 t/m 6900 open te zetten. En waarschijnlijk zit daar de fout. Dus dat ik die poorten niet goed open ofzo.
Die info van die poorten heb ik hier vandaan: http://help.microsoft.com...content$/xpnetguideIM.htm
In me routerfirmware heb ik onder de optie Advanced settings o.a. de volgende optie: Special application
Dat venster ziet er zo uit:
Select an application:
Name:
Trigger port:
Trigger type: TCP/UDP of Both
Opened ports:
Public type: TCP/UDP of Both
NOTE: You can use up to 3 set of opened ports for a specific application. The opened ports can be seperated by a comma and no space allowed. (e.g.2300-2305, 4300-4305, 5300-5305 )
En dit bovenstaande moet ik dan invullen,
gebruik het zo:
name: msn
Trigger port : 1863
trigger type: both
opened ports: 6891-6900,3389
public type: both
zo staat het bij mij en filetransfer werkt hier sinds versie 5.0 van msn messenger erop zit.
met de versie 4.7 van windows xp lukt het echt niet geloof me, ik ben al maanden op zoek. (ik heb unex platgemaild maar zelfs die wisten het niet meer )

succes
(oja voice via msn zal je niet lukken want ik weet niet hoe het bij de IS050p router zit, maar de mijne is GEEN upnp router, en voice werkt helaas niet zonder upnp. daarentegen als je poort 3389 open zet dan werkt bij versie 5.0 wel de hulp op afstand functie).
Dit topic is gesloten.