hmmz nog te duur!
Ik heb via een veilig site iemand gevonden die nog 3 3com
PCI wireless NIC's heeft liggen!
Hij heeft ze alle 3 nog!
Dus ff mailen over de prijzen!
Goed nieuws hiero!
Ik heb vandaag nog ff de electronica shop aangedaan en heb 1 N connector (€ 3,50)(de laatste die ze hadden) 2 stekkers daarvoor!( € 4,50 p/s)

5 meter geëmaillierde koperdraad (€ 2,-) en 3 meter COAX kabel!

Degene die die dikke kabel van vroeger verving! (zo min mogelijk signaal verlies!) de Global World Low Loss 50 Ohm kabel, € 1,- per meter.
Die kabel was absoluut de goeie zij die vent, hij kan het weten want hij is ook zend amatuur en raadde die kabel meteen ook aan! Het is de vervanger van die hele dikke kabel die ze vroeger gebruikten, deze is door nieuwe materialen goedkoper en beter geworden, veel beter als normalen TV COAX kabel, dat was maar troep zei die vent
BTW ik heb mij vader net enig zins om weten te praten

Het zit zo: ik heb dus een dakraam (Velux uw aller bekend!)
en daar zit zo'n luftdouer op, je weet wel dat je verse lucht op de kamer krijgt!
Nou laat die luftdouer nou net een opening zijn in de raam en laat daar nou net een tempex laagje boven hangen waar je makkelijk een kabel door kunt steken zonder lekage en vernieling van je dak!
Ook de kabel wordt maar een klein beetje gebogen zo'n 45 graden, hij knikt dus niet!
Nu heb ik me vader men antenne geshowed, en verteld hoe ik die op de schoorsteen wilde monteren zonder gaten in het dak te maken!
Hij een heel verhaal over hoe dat dan wel niet allemaal kon... Eind van het liedje was dat mijn vader er wel iets in zag, mijn moeder niet echt. Dus het antwoord: "daar ga ik nu geen ja of nee op zeggen, daar beslis ik niet alleen over" wat bij ons meestal wil zeggen dat het "gedoogd" wordt
is wel te hopen voor me projectje!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020