Ik stop ermee...

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.770 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-04 12:17

Thorne

Forrester

Topicstarter
Ik stop met Tweakers.net én ik stop met het GoT.

Het niveau is tot een dieptepunt gedaald en ik wil niet gers doen ofzo maar deze 'onbekende hard-core lurker' vindt het gewoon echt niet meer interessant hier.

Sommige van jullie verdienen wel mijn respect voor het in stand houden van dit forum, maar de laatste tijd dwijlen jullie met den kraan open.

Lekker boeiend zul je denken... maar toch wou ik het wel even kwijt. Ik heb hier veel informatie vandaan gehaald in het verleden en ook wel gelachen.

De laatste tijd is het alleen maar gezeik en dom gelul met hier en daar iets vernieuwends. Te weinig naar mijn smaak.

Veel succes verder en probeer het voor de rest leuk te houden.

Respect voor het GoT-team!

>specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:23

Exterazzo

Qeasy

Steeds meer 'oude' GoTters houden het voor gezien, jammer. Ik post zelf ook al steeds minder omdat het me gewoon ook niet meer boeit :(

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een beetje hetzelfde, alleen met GoT dan. Daarom ben ik nu wat meer actiever op T.net dan op GoT. Wel jammer. Want jij bent nog uit de "oude" tijd :'(

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik loop nog niet zo lang hier en was eigenlijk van plan nog wel even te blijven...

Hoewel niet alle topics (en voor sommige zullen de mijne daar ook wel bij horen :?) niet even intressant zijn vind ik het gemiddelde niveau toch wel de moeite waard... en anders lees ik gewoon het volgende topic ;)

In ieder geval... tot ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Op maandag 25 februari 2002 23:06 schreef Exterazzo het volgende:
Steeds meer 'oude' GoTters houden het voor gezien, jammer. Ik post zelf ook al steeds minder omdat het me gewoon ook niet meer boeit :(
ja me2 zit er ook steeds minder veel onzin en spawmers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 18-04 12:48
ik vind het nog steeds leuk op GoT en leer ook heel veel.. Dat onzin gehalte vind ik best meevallen, op de HK na dan.. Maar verder is het toch niet zo erg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13874

Mjah, ik kan hier alleen maar op zeggen dat ik je keuze wel begrijp :{
Het is alleen jammer dat GoT/Tweakers.net op deze manier een goede user verliest :X

Ik denk dat het verstandig is dat we binnenkort eens als crew zijnde hier heel erg goed over moeten gaan praten. Iets dat ik al eerder deze week aangeven heb in het crewforum. GoT is nu eenmaal een supergroot forum geworden met alle bijkomende problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

helaas wel jah...

en van die ***jong die het leuk vinden om GoT te verneuken :(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Thorne zou ik jammer vinden als je dat meent.

Dat ene topic in SP van je is me zelfs bijgebleven :P
[topic=365111]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 23:10 schreef Traag het volgende:
helaas wel jah...

en van die ***jong die het leuk vinden om GoT te verneuken :(
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Uhm ik wil niet moeilijk doen maar jij 'Thorne' bent ook gloedje nieuw hiero. (of je post heel weinig). En zolang je op de goede plekken rondhangt (dus niet de HK) is het niveau best uit te houden. Er mogen best wel eens wat mindere topics tussen zitten en flinke flame topics maar meestal gaat het best goed mede dankzij een goed (vind ik) MOD team.

Mijn dubbeltje.

[edit] Zie dat je geregt bent in 1999 :) oude jonge dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik zit ook al een tijdje met een soort van mentale alarmfase 1 in mijn hoofd hoor (om het maar ff dramatisch te stellen)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 00:35
Jammer..

Ik heb je toch leren kennen als een verstandige user, die in de techfora wel wist waar je het over had..

Maargoed, iedereen moet je keuze respecteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:40

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik vrees dat ik Thorne snel achterna zal gaan. Zie ook [topic=422578]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:12 schreef mgfun het volgende:
Uhm ik wil niet moeilijk doen maar jij 'Thorne' bent ook gloedje nieuw hiero. (of je post heel weinig). En zolang je op de goede plekken rondhangt (dus niet de HK) is het niveau best uit te houden. Er mogen best wel eens wat mindere topics tussen zitten en flinke flame topics maar meestal gaat het best goed mede dankzij een goed (vind ik) MOD team.

Mijn dubbeltje.
Registratie zegt niks over de tijd dat je hier rondhangt. In de tijd dat ik registreerde was het nog heel normaal dat je eerst wat maandjes/weken lurkte voordat je registreerde. Op die manier leerde je het forum goed kennen.

Daarnaast is Thorne een user van het eerste uur zo'n betje.
Op maandag 25 februari 2002 23:09 schreef devv05 het volgende:
ik vind het nog steeds leuk op GoT en leer ook heel veel.. Dat onzin gehalte vind ik best meevallen, op de HK na dan.. Maar verder is het toch niet zo erg??
Jij vindt het niveau in alle fora dus goed? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 16:20

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mijn dubbeltje.
Kijk nou eens goed "noob" :P
Hij zit hier al vanaf 1999.
Hij is dus niet nieuw....

Ohja, dat van dat n00b was een geintje. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:37
Op maandag 25 februari 2002 23:08 schreef hemiparo het volgende:
Ik loop nog niet zo lang hier en was eigenlijk van plan nog wel even te blijven...

Hoewel niet alle topics (en voor sommige zullen de mijne daar ook wel bij horen :?) niet even intressant zijn vind ik het gemiddelde niveau toch wel de moeite waard... en anders lees ik gewoon het volgende topic ;)

In ieder geval... tot ziens!
Ik merk dat ook wel enigszins. Mensen die niet goed opletten of er al gerelateerde topics (actief) zijn, of hele eenvoudige vragen stellen. Vind ik ook een beetje jammer.
Maar goed, ik vind het nog steeds wel gezellig op GoT en ik beleef hier nog wel plezier hoor. :)

Op zich ben ik ook een nitwit op bepaalde categorieen, maa r ik weet wel hoe het er op GoT toegaat.
En je zult me hopelijk niet ergens op een echt n00b topic betrappen.

Ik merk het dan vooral bij de Trillian topics, op zich is het een vrij nieuw programma, maar als mensen niet eens eerst hebben doorgekeken wat er allemaal in te stellen valt vind ik dat wel triest voor een 'tweaker' ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26795

Mijn dubbeltje.
Uhm check z'n profile maar .... Je hoeft niet veel te posten om hier lang te zitten.

* Anoniem: 26795 loopt hier ook al langer rond, post alleen nog maar sinds heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
Heb het nog prima naar mijn zin hier :)

Maar goed, dat kan over een jaar anders zijn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 25 februari 2002 23:15 schreef Saekerhett het volgende:

Tja, jij bent ook maar net geregd. Ik zit er al wat langer en zie het verval :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op maandag 25 februari 2002 23:14 schreef nelske het volgende:

Het niveau is hier en daar ronduit bedroevend.
En het komt alleen maar door de "nieuwelingen", zij zijn eerder geneigd om een zooitje onzin te plaatsen.

Ik bedoel niet iedereen die nieuw is, alleen de mensen die het verdommen de FAQ's te lezen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 14:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Het niveau is al heel lang dalende. Ik kan alleen maar zeggen dat ik je beslissing heel goed begrijp :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO

[..]

Mwah, over het algemeen wel uit te houden op HK na.. Natuurlijk zit er wel eens wat onzin/rotzooi tussen, maar dat is nou eenmaal niet te voorkomen, en ik vind dat daar (redelijk) goed tegen opgetreden wordt. (misschien zou het in sommige gevallen zelfs nog wel iets strenger mogen)
Op maandag 25 februari 2002 23:16 schreef Exirion het volgende:
Het niveau is al heel lang dalende. Ik kan alleen maar zeggen dat ik je beslissing heel goed begrijp :{
Als jullie dat zelf al vinden, doe er dan wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:15 schreef Saekerhett het volgende:

Ik kan je verzekeren, dat als je hier al langer rondloopt en je kijkt naar de daling van het niveau in die tijd, dat het huilen je nader staat dan het lachen. NOS, een forum dat wat dat betreft voorheen redelijk buiten schot bleef en zelfregulerend was is er zelfs aan ten prooi gevallen. Het nieuwe beleid in NOS is er dan ook niet voor niks gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:16 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Tja, jij bent ook maar net geregd. Ik zit er al wat langer en zie het verval :{
Dan kan inderdaad heel goed ja, ik heb maar een half jaartje ervaring op GoT (weet hoe alles werkt, welke regels etc), maar zoals je zegt, mensen die langer op GoT geregistreerd en actief zijn (kijken), kunnen inderdaad een verval zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Proef ik hier dat de modjes het niveau eigenlijk ook bedroevend vinden, of zitten we nu collectief teveel te somberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Laatst online: 21-11-2024

MrE

Sugardaddy take me home..

Lees om de onzin heen, hoe ouder je wordt hoe meer de kijk op dingen veranderd. De pc en zijn geheimen worden steeds toegankelijker voor een grotere groep mensen, waardoor er een diverser publiek op GoT komt.
Ook trends veranderen, de ene keer is All your base are belong to us de thing to see, de andere keer zijn het schijnbaar kabouters.
Zorg dat je je kennis verspreid, en reageer alleen op die zaken die jou aan het hart gaan.
Ook op andere plaatsen zal je na verloop van tijd het 'good old feeling' gevoel verliezen, het gaat er dan juist om erbij te blijven en te wachten tot er weer een opleving komt waardoor je dat gevoel weer terugkrijgt.

Tot voor kort had ik ook het gevoel dat het allemaal niet slechter kon, maar toen heb Ik weer enorm moeten lachen om een 'fotosoep mij in deze auto' topic, en (bijna) alles was weer als vanouds.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:18 schreef nelske het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren, dat als je hier al langer rondloopt en je kijkt naar de daling van het niveau in die tijd, dat het huilen je nader staat dan het lachen. NOS een forum dat wat dat betreft voorheen redelijk buite schot bleef en zelfregulerend was is er zelfs aan ten prooi gevallen. Het nieuwe beleid in NOS is er dan ook niet voor niks gekomen.
Hmmm, omdat er eerst natuurlijk alleen maar fervente Linux/Unix/anderOS gebruikers kwamen, en nu het misschien volstroomt van de n00bs met de meest onzinnige vragen die dmv een search te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

[..]

Registratie zegt niks over de tijd dat je hier rondhangt. In de tijd dat ik registreerde was het nog heel normaal dat je eerst wat maandjes/weken lurkte voordat je registreerde. Op die manier leerde je het forum goed kennen.

Daarnaast is Thorne een user van het eerste uur zo'n betje.
Ik heb hier ook heel lang rondgehangen voordat ik mij inschreef. (zag ik later ook in zijn profiel staan 1999) verder ben ik het meest te vinden bij de prog topics waar de meeste mensen aardig serieus zijn, dus heb ik er zelf niet zo'n last van. Maar kan me best voorstellen dat mensen hier anders over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Op maandag 25 februari 2002 23:19 schreef Wokschotel het volgende:
Proef ik hier dat de modjes het niveau eigenlijk ook bedroevend vinden, of zitten we nu collectief teveel te somberen?
Waarschijnlijk dus wel, maar zij komen er dan ook het meeste mee in aanraking door hun mod-werk (kansloze topics en dergelijke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 februari 2002 23:17 schreef devv05 het volgende:
Er is helemaal niks tegen te doen.

Het is heel simpel: GoT was bedoeld voor diehards, en da's een klein deel van de computergebruikers. GoT is nu een groot forum geworden met een massale toeloop van nieuwe leden. Een daling van het niveau is inherent aan die groei.

Daarom zakken we steeds meer af naar het computer niveau van de gemiddelde Nederlander: Computer Idee niveau.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:20 schreef Sassie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dus wel, maar ij komen er dan ook het meeste mee in aanraking door hun mod-werk (kansloze topics en dergelijke).
Precies, het heeft zelfs zo ver moeten komen dat er nu een 'trashcan' is als bewijs waar kansloze topics naar gemoved worden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28821

Hoop geblaat, als je vind dat het er zo slecht aan toegaat waarom laat je dan niet wat meer van je horen ipv. van 6x te posten in 100 dagen. Een beter mileu begint bij jezelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:22 schreef didaaf het volgende:
Hoop geblaat, als je vind dat het er zo slecht aan toegaat waarom laat je dan niet wat meer van je horen ipv. van 6x te posten in 100 dagen. Een beter mileu begint bij jezelf...
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Op maandag 25 februari 2002 23:21 schreef Exirion het volgende:

[..]

Er is helemaal niks tegen te doen.

Het is heel simpel: GoT was bedoeld voor diehards, en da's een klein deel van de computergebruikers. GoT is nu een groot forum geworden met een massale toeloop van nieuwe leden. Een daling van het niveau is inherent aan die groei.

Daarom zakken we steeds meer af naar het computer niveau van de gemiddelde Nederlander: Computer Idee niveau.
Eigenlijk zouden jullie er voor moeten zorgen dat het computer idee forum populairder wordt, dan gaan de n00bs daar naar toe >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Mij boeit het allemaal niet zo erg, dat het niveau daalt.

* Mior blijft hier gewoon rondhangen.. voor zover dat gewenst is natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 februari 2002 23:22 schreef Sassie het volgende:
Eigenlijk zouden jullie er voor moeten zorgen dat het computer idee forum populairder wordt, dan gaan de n00bs daar naar toe >:).
Om heel eerlijk te zijn zouden we een bepaalde categorie users graag een enkeltje Computer Idee forum willen bezorgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:22 schreef Sassie het volgende:

[..]

Of het Computer!Totaal forum, of bijv. een toelatingstest, 'waar staat BIOS voor?' Weet je niet? -> http://forum.computertotaal.nl >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:23 schreef Phantom het volgende:
Mij boeit het allemaal niet zo erg, dat het niveau daalt.

* Saekerhett blijft hier gewoon rondhangen.. voor zover dat gewenst is natuurlijk ;)
Ja hoor, jij bent welkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

misschien zou het in sommige gevallen zelfs nog wel iets strenger mogen)

...

Wanneer de modjes nog strenger worden dan is het hek van de dam.
Hier is meer voor nodig dan alleen wat meer slotjes te plaatsen.

Het valt mij op dat het allemaal in golven gaat.
Het ene moment gaat het allemaal, en een paar weken later is het weer feest.
Kijk maar naar HA, dat is nu niet meer dan een verzamelbak van simpele vragen.

Gooi er een slot op en moet je eens kijken wat er dan in LA gebeurt. :{
Dan concentreert al het gezeik daar.
Modjes dit, modjes dat, ik heb het allemaal gezien.
Als de harde kern van n00bs nu eens gaat nadenken over het feit waarom hun topics gesloten worden, dan zou dat alvast een stapje dichterbij de oplossing worden.

Maar nee, iedereen blaat maar raak, want zij hebben een vraag en dat antwoord 'moet' binnen twee uur in dat topic staan.
Dus er word weer vrolijk op los geschopt in dit soort topics.

* bazs2000 is ook een n00b geweest, maar wat hij nu ziet, daar zakt zijn broek van af. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Er is idd wat te merken :{

Toen ik een dik half jaar regde, werd ik mooi en eerlijk geholpen door iedereen, lees maar:Ik kan nu zeker met jullie wedden dat deze worden volgepropt met UTFS en RTF als ik ze nu zou stellen :{

Het ligt ook denk ik een groot gedeelte aan de users, die doen liever 10 seconden erover om UTFS te typen dan 5 seconden googlen, GoT searchen en het dan nog posten om de topicstarter te helpen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 06-04 12:31
Op maandag 25 februari 2002 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
ik zit ook al een tijdje met een soort van mentale alarmfase 1 in mijn hoofd hoor (om het maar ff dramatisch te stellen)
woei! :P

en dat is mod van de HK :X

ja, die jeugd van tegenwoordig.... :o
(snap je?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 25 februari 2002 23:20 schreef Sassie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dus wel, maar zij komen er dan ook het meeste mee in aanraking door hun mod-werk (kansloze topics en dergelijke).
Tja, da's logisch. Maar (en ik ga nu even onaardige dingen zeggen): Ik BAAL gewoon van die figuren die GoT zien als een soort helpdesk. Ik BAAL van die figuren die in serieuze draden onzinnig beginnen te blaten. Ik BAAL van die figuren die figuren die zelf helemaal NIETS ondernemen om hun problemen op te lossen :r Dat is nog hetgeen wat mij het meest tegenstaat: de gemakszucht. En dan ook hier in LA een grote mond hebben :r Dit zal misschien als flame overkomen, en dat is het ook. Druppel die voor mij de emmer deed overlopen:

[topic=422578]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

Op maandag 25 februari 2002 23:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Of het Computer!Totaal forum, of bijv. een toelatingstest, 'waar staat BIOS voor?' Weet je niet? -> http://forum.computertotaal.nl >:)
Zou een wg'er dat moeten weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Maar op zich is het toch niet zo erg dat er nu een beetje een menging van 'die-hards' en de wat nieuwere gebruikers ontstaat? Misschien is een apart newbie forum dan een idee ofzo, en wat strenger modereren.. Of gewoon wat toleranter voor elkaar zijn? Iedereen moet het ooit eens leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:19 schreef Wokschotel het volgende:
Van mij proef je dat heel erg duidelijk ja.

Ik heb af en toe echt het idee, dat ik me op forum.computeridee.nl begeef in plaats van op het forum dat bedoelt is voor tweakers. :{
Geloof maar dat we ons daar ook echt wel mee bezig houden. Het is alleen niet zo makkelijk als het er uit ziet ;)

Ik begon mijn eerste post met de opmerking dat ik hier deze week nog iets over gezegd heb in het crewforum en dat we als gehele crew maar eens om de "tafel" moeten gaan zitten om te bepalen waar het met GoT heen moet gaan.
Op maandag 25 februari 2002 23:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hmmm, omdat er eerst natuurlijk alleen maar fervente Linux/Unix/anderOS gebruikers kwamen, en nu het misschien volstroomt van de n00bs met de meest onzinnige vragen die dmv een search te vinden zijn.
Dat nog niet eens zozeer denk ik. Tegenwoordig is men gewoon te lui om zelf wat te onderzoeken. Elke scheet die dwars zit wordt op GoT gegooid met een omschrijving van het probleem waarvan ik moet huilen.

NOS heeft last van het euvel dat denk ik heel GoT teistert. Het wordt te groot! Te groot is in principe nog niet eens zo erg, als de users dan ook volledig uit de doelgroep van tweakers.net zouden bestaan. Helaas is dat laatste dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 februari 2002 23:25 schreef Wokschotel het volgende:
Tja, da's logisch. Maar (en ik ga nu even onaardige dingen zeggen): Ik BAAL gewoon van die figuren die GoT zien als een soort helpdesk. Ik BAAL van die figuren die in serieuze draden onzinnig beginnen te blaten. Ik BAAL van die figuren die figuren die zelf helemaal NIETS ondernemen om hun problemen op te lossen :r Dat is nog hetgeen wat mij het meest tegenstaat: de gemakszucht. En dan ook hier in LA een grote mond hebben :r Dit zal misschien als flame overkomen, en dat is het ook. Druppel die voor mij de emmer deed overlopen:
Wij balen van hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:25 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

[topic=422578]
:D maar zwaar gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 23:27 schreef Exirion het volgende:

[..]

Wij balen van hetzelfde ;)
he, jij ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:25 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Nah, ik gaf alleen maar een voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2024

BachW

Tweaker in Noorwegen

Ik kijk hier ook al een tijdje rond, nog voordat ik mezelf geregd heb... Volgens mij is er door de HK ook in andere fora vervuiling op gaan treden met niets zeggende kleine berichtjes.. Dat is allemaal wel leuk, maar niet functioneel. Tuurlijk, de HK is ook wel grappig, maar er zijn nu mensen die hier alleen maar komen voor de HK. En das jammer. En ik kan een klein beetje computeren, maar voor mijn vragen moet ik het hebben van de die-hards en mede Tweakers. Ik probeer gewoon zo min mogelijk onzin te posten... af en toe is gewoon wel leuk, en daarom is de HK ook een superidee! Keep up the Good work! (met name de mods!)

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 februari 2002 23:25 schreef Dave Schalk het volgende:
Aan een WG'er vragen we hoe je een cirkeltje in Photoshop moet tekenen. Die vraag ben ik vorig jaar zo'n 2 of 3 keer tegengekomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17989

Er is een tiet van kommen en 'n tiet van goan. Die is voor jou aangebroken.

So, go, en bedankt voor je bijdrage aan GOT.
Persoonlijk vind ik de bijdrages op GOT ook niet altijd je van het, maar ja he, je moet het er mee doen, jij bent de enige die er voor kunt zorgen dat het er zo uitziet als jij wilt.

Dat doe ik dus ook maar.

Maar goed, thanx for joining and have a nice life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op maandag 25 februari 2002 23:29 schreef Exirion het volgende:

[..]

Aan een WG'er vragen we hoe je een cirkeltje in Photoshop moet tekenen. Die vraag ben ik vorig jaar zo'n 2 of 3 keer tegengekomen |:(
* bazs2000 viel even van zijn stoel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:28 schreef BachW het volgende:
Ik kijk hier ook al een tijdje rond, nog voordat ik mezelf geregd heb... Volgens mij is er door de HK ook in andere fora vervuiling op gaan treden met niets zeggende kleine berichtjes.. Dat is allemaal wel leuk, maar niet functioneel. Tuurlijk, de HK is ook wel grappig, maar er zijn nu mensen die hier alleen maar komen voor de HK. En das jammer. En ik kan een klein beetje computeren, maar voor mijn vragen moet ik het hebben van de die-hards en mede Tweakers. Ik probeer gewoon zo min mogelijk onzin te posten... af en toe is gewoon wel leuk, en daarom is de HK ook een superidee! Keep up the Good work! (met name de mods!)
Toen ik op GoT regde wist ik helemaal niet dat SG en HK bestonden! Dat interesseerde me ook niet! Na verloop van tijd keek ik in de index en zag 2 nieuwe forums staan, dus ik denk, effe kijken. SG sloeg nooit aan bij mij, maar HK is/was wel leuk om bv 's avonds effe te checken als je niets te doen hebt. Ik moet zeggen dat ik in de afgelopen 1,5 maand steeds minder ben gaan posten in de HK, af en toe is wel leuk, maar niet te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:29 schreef Exirion het volgende:

[..]

Das toch gewoon shift inhouden en dat rondje ding tool gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44207

Ik vind het jammer dat je weg gaat ook al ken ik je niet.

Ik loop hier nog geen 2 maanden rond dus ik kan nog niet echt oordelen over het niveau. Wel weet ik dat er vaak topics worden geopend die simpel dmv de search en de faQ beantwoord kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 13874 is alleen bang dat door de enorme toestroom van gebruikers die eigenlijk niet tot de doelgroep van tweakers.net behoren, dat het voor ons vechten tegen de bierkaai is.

Als wij strenger op gaan treden, krijgen wij die hele kudde gebruikers tegen ons in het harnas -> Gevolg: een sfeer die compleet afwezig is. Zonder een beetje sfeer valt er voor ons niet te werken.

* Anoniem: 13874 denkt dan ook dat er misschien ook wel een taak ligt bij de mensen die hier langer rondlopen om de nieuwe kroost eens wat beter op te voeden en te wijzen op hun fouten. Modjes kunnen gewoon niet alles en iedereen in de gaten houden. Daar hebben we de tijd niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tja, nivo sucks hier inderdaad.. al blijft dit forum nog hier en daar zijn leuke kanten hebben, het is nu veel slechter als toen ik hier begon..

Jammer, maar ik ben het eens met de topicstarter. Al geef ik GoT niet zo snel op. Je blijft lekker up-2-date hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:32 schreef Tuxus het volgende:

Ik loop hier nog geen 2 maanden rond dus ik kan nog niet echt oordelen over het niveau. Wel weet ik dat er vaak topics worden geopend die simpel dmv de search en de faQ beantwoord kunnen worden.
Ja dat het niet kan :(
Maar daar zijn wij het niet mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:32 schreef Tuxus het volgende:

Ok, maar ik heb bij ELK topic dat ik open de bibbers van: zou het al wel of niet gevraagd zijn, ook al kon ik niets bruikbaars vinden bij de search. Het feit is gewoon dat GoT na 3 jaar gewoon een hele grote database is geworden, waar inderdaad veel in is te zoeken, ik denk dat dat mede oorzaak is voor de sfeer hier op GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op maandag 25 februari 2002 23:31 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Toen ik op GoT regde wist ik helemaal niet dat SG en HK bestonden! Dat interesseerde me ook niet! Na verloop van tijd keek ik in de index en zag 2 nieuwe forums staan, dus ik denk, effe kijken. SG sloeg nooit aan bij mij, maar HK is/was wel leuk om bv 's avonds effe te checken als je niets te doen hebt. Ik moet zeggen dat ik in de afgelopen 1,5 maand steeds minder ben gaan posten in de HK, af en toe is wel leuk, maar niet te vaak.
Ik wist het ook niet toen ik registreerde.. Hoorde het pas vlak voordat ik 150 techposts had.. En meestal post ik niets in de HK, vind het niveau over het algemeen gewoon te laag.. Soms staan er wel humor dingen tussen, fotosoep en fietsnerd topics bv, maar topics als 'wat eet je vandaag' dat gaat echt totaal nergens over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op maandag 25 februari 2002 23:21 schreef Exirion het volgende:

[..]
Daar heb je wel gelijk in, vroeger had ik toch een beetje een afstand tot GoT zeg maar; veel nerds zeg maar, die nogal laatdunkend denken over mensen die nog niet zoveel van pc's weten.

Anyway, toen zat ik dus nog vooral op een ander forum (eerst helemaal niet), maar het niveau daarvan werd nog veel erger, het voordeel van het feit dat hier zoveel gebruikers zijn zorgt ervoor dat er toch een bepaald niveau aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:22 schreef Saekerhett het volgende:
|:(
Waar slaat dit nou weer op :?
Ik vind het goedkoop om een topic te openen met de mededeling "ik ga". Als je ergens mee zit doe er dan wat aan ipv. met de staart tussen de benen weg te lopen! Zo veranderd er natuurlijk nooit wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 februari 2002 23:32 schreef nelske het volgende:
* Exirion is alleen bang dat door de enorme toestroom van gebruikers die eigenlijk niet tot de doelgroep van tweakers.net behoren, dat het voor ons vechten tegen de bierkaai is.
Daarom ben ik al maanden voor een ledenstop. Een ledenstop, en dan hard gaan optreden tegen figuren die het forum en het niveau verpesten met lui gedoe. Een ban is no return. Oftewel, opgeruimd staat netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

* bazs2000 denkt dan ook dat er misschien ook wel een taak ligt bij de mensen die hier langer rondlopen om de nieuwe kroost eens wat beter op te voeden en te wijzen op hun fouten. Modjes kunnen gewoon niet alles en iedereen in de gaten houden. Daar hebben we de tijd niet voor.
Dan worden wij afgezeken omdat wij dan bot zijn tegen de topicstarter.
Heb ik ook al gehad, toen werd ik uitgemaakt voor wannabe mod. :(
Lekker, dan denk je mensen te helpen.

Pas wanneer je een rode nick hebt, dan mag je wat zeggen.
Hoevaal zie je het niet gebeuren dat een n00b een stamgast uitmaakt voor NSBer omdat zijn topic in SU staat.

Belachelijk is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

[..]
Het is niet nieuw, maar een forum staat of valt met de gebruikers. Niet met de crew. Natuurlijk kunnen sommige dingen een beetje bijgestuurd worden maar het blijft een feit dat er zonder users geen forum is en dat de users de algemene tendens bepalen binnen een forum. Daar doet geen crew wat aan. Ideaal zou zijn, een forum wat zo lekker loopt dat crew overbodig is. Hou ik ook wat meer tijd over.

Maar Thorne, jammer dat je gaat. Users zoals jezelf zijn nou juist de users waar een forum mee overeind gehouden wordt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:34 schreef didaaf het volgende:

[..]

Ik vind het goedkoop om een topic te openen met de mededeling "ik ga". Als je ergens mee zit doe er dan wat aan ipv. met de staart tussen de benen weg te lopen! Zo veranderd er natuurlijk nooit wat
Hoe wil je in GoTsnaam 20.000 (waarvan misschien 1000 nieuw) mensen op GoT gaan dirigeren?

Edit: als individu he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op maandag 25 februari 2002 23:35 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Hoevaal zie je het niet gebeuren dat een n00b een stamgast uitmaakt voor NSBer omdat zijn topic in SU staat.

Belachelijk is dat.
Precies, dat ken ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

Zo geodkoop is het niet. Topicstarter geeft duidelijk aan waarom hij gaat. Aan het topic te zien, kun je merken dat hij niet de enige is die er zo over denkt.

GoT moet het voornamelijk hebben van de mensen ala Thorne. Dat zijn de mensen die op GoT zitten als zijnde "expert" zij helpen andere mensen met hun problemen. Als deze mensen hun biezen pakken dan is GoT helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:34 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Ja dat het niet kan :(
Maar daar zijn wij het niet mee eens
Ik zei niet dat het onmogelijk was. Ik zei dat het volgens MIJ niet kon.
Op maandag 25 februari 2002 23:34 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ok, maar ik heb bij ELK topic dat ik open de bibbers van: zou het al wel of niet gevraagd zijn, ook al kon ik niets bruikbaars vinden bij de search. Het feit is gewoon dat GoT na 3 jaar gewoon een hele grote database is geworden, waar inderdaad veel in is te zoeken, ik denk dat dat mede oorzaak is voor de sfeer hier op GoT...
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat er soms gigantische newbie topics geopend worden bv:

Hoe maak ik een dualboot van 98 en XP.

Dat soort dingen zijn gewoon simpel terug te vinden in de search.

Ik bedoel dus niet dat er geen topics geopend mogen worden die al eens voorbij gekomen zijn. Ik bedoel alleen dat het de moeite waard is om eerst te zoeken, omdat het meestal al eens voorbij is gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

[..]

Dat had deze discussie nooit plaatsgevonden. |:(
Laat iedereen maar eens zien dat er wat moet gebeuren.
Laat iedereen maar zien wat voor zooitje ongeregelt er op dit forum te vinden is.

Maar nee, in jouw ogen is dit een 'goedkoop' iets, dan post je toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 25 februari 2002 23:34 schreef Exirion het volgende:

[..]

Daarom ben ik al maanden voor een ledenstop. Een ledenstop, en dan hard gaan optreden tegen figuren die het forum en het niveau verpesten met lui gedoe. Een ban is no return. Oftewel, opgeruimd staat netjes.
* Wokschotel fully agrees

Maarja, dat soort dingen zie ik niet gebeuren, al was het alleen maar uit financiële motieven (bannerviews?).

[generaliserend]
Een forum moet leefbaar blijven. Als je overbevolking krijgt onstaat er agressie en desinteresse. Dat is precies wat hier aan de hand is: nieuwkomers nemen gewoon niet de moeite om problemen eerst op te lossen, voelen de sfeer niet aan en gaan lopen krijsen als ze iets niet zint.Gevolg: sfeer verpest, stamgasten lopen weg en dan kom je snel in een neerwaartse spiraal terecht.
[/generaliserend]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Vindt je het gek dat er users weglopen als er al mods zijn die aangeven dat het niveau al tijden erg laag is en ze zo'n beslissing kunnen begrijpen?! Dat werkt ook niet demotiverend voor andere users ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:39 schreef Tuxus het volgende:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat er soms gigantische newbie topics geopend worden bv:

Hoe maak ik een dualboot van 98 en XP.

Dat soort dingen zijn gewoon simpel terug te vinden in de search.

Ik bedoel dus niet dat er geen topics geopend mogen worden die al eens voorbij gekomen zijn. Ik bedoel alleen dat het de moeite waard is om eerst te zoeken, omdat het meestal al eens voorbij is gekomen :)
Ok ok, you're right :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:40 schreef Nelis het volgende:
Vindt je het gek dat er users weglopen als er al mods zijn die aangeven dat het niveau al tijden erg laag is en ze zo'n beslissing kunnen begrijpen?! Dat werkt ook niet demotiverend voor andere users ofzo...
Voor beginners misschien wel ja, ik denk dat de die-hards wel beter weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Het is in ieder geval wel een duidelijk signaal dat er iets goed mis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:19

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Dat is wel ff heel kort door de bocht.

Je wordt wel gedwongen niet meer zo snel te posten. Eerst de fag, daarna Google ofzo.
Dan zijn er helaas forms waar ik nooit iets zal kunnen posten omdat ik daar t o t a a l geen verstand van heb.
Dat wil niet zeggen dat ik ze probeer te volgen maar dat ziet daar niemand.

Bij andere moet je zelfs dr. mr. ing. enz hebben om te mogen posten. ;)

Door de ALCATEL tweak ben ik hiet terecht gekomen maar het duurde daar lang voor ik iets poste.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
* Azrael denkt dan ook dat er misschien ook wel een taak ligt bij de mensen die hier langer rondlopen om de nieuwe kroost eens wat beter op te voeden en te wijzen op hun fouten. Modjes kunnen gewoon niet alles en iedereen in de gaten houden. Daar hebben we de tijd niet voor.
Nee, de oplossing daarvoor is meer Mod's aan te stellen, die hebben dan een bepaalde verantwoordelijkheid waar ze wat mee kunnen (en willen) doen.

[..]

Daar heb je niks aan, dit is een openbaar forum, dat kán je gewoon niet zomaar dicht doen.

En inderdaad, harder optreden werkt wel, gewoon meer waarschuwingen uitdelen. (wat dan weer kan gebeuren door o.a. die nieuwe mods)

Het is een feit dat het aantal leden sneller is gegroeid dan het aantal mods, dus misschien moet je dat wat meer gelijk trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Laatst online: 21-11-2024

MrE

Sugardaddy take me home..

[..]

Kan ik mij inderdaad in vinden. Ook vind ik het nog steeds een goed plan om voor b.v. 5 euro per maand een 'vrienden' van T.net' op te richten om zodoende de msn-generatie (constante nickchange, geblaat om het geblaat en gemakzucht (uitzonderingen daar gelaten)) te weren.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 23:39 schreef Wokschotel het volgende:
[generaliserend]
Een forum moet leefbaar blijven. Als je overbevolking krijgt onstaat er agressie en desinteresse. Dat is precies wat hier aan de hand is: nieuwkomers nemen gewoon niet de moeite om problemen eerst op te lossen, voelen de sfeer niet aan en gaan lopen krijsen als ze iets niet zint.Gevolg: sfeer verpest, stamgasten lopen weg en dan kom je snel in een neerwaartse spiraal terecht.
[/generaliserend]
*eensch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:42 schreef MrE het volgende:

[..]

Kan ik mij inderdaad in vinden. Ook vind ik het nog steeds een goed plan om voor b.v. 5 euro per maand een 'vrienden' van T.net' op te richten om zodoende de msn-generatie (constante nickchange, geblaat om het geblaat en gemakzucht (uitzonderingen daar gelaten)) te weren.
Dat kun je een goed plan vinden.

Ik zelf heb echter GEEN geld voor GoT/Tweakers.net over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 26-04 18:42

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[..]

Ik denk dat ik z'n reactie wel begrijp... Ik heb hem niet gepost maar heb er wel over gedacht... alleen dan wel met het volgende commentaar erbij:

Je wil dus dat de betere tweakers meer gaan posten om het niveau hoog te houden (voor zover ik je vorige post begrijp)

1) Er worden ongelofelijk veel n00b-topics geopend waarbij ik zelfs een super slim figuur ben. En daar moet een echte die-hard-tweaker dan antwoord op geven? Hoe wil je dat op die manier het niveau omhoog gaat?
2) Uiteraar kunnen de die-hard-tweakers ook zelf wel-intelligente topics openen. Maar dan moeten ze wel iets hebben om te openen. Anders krijg je nog weer van die lul-topics waar het niveau ook niet hoger van wordt....

Dus een beetje meer uitleg bij je post mag wel:
NFI... hoewel dit een nobele opmerking is, is het loos geleuter zoals het er nu staat imho.

-----------------------------------------------------------
* WFvN denkt dan ook dat er misschien ook wel een taak ligt bij de mensen die hier langer rondlopen om de nieuwe kroost eens wat beter op te voeden en te wijzen op hun fouten. Modjes kunnen gewoon niet alles en iedereen in de gaten houden. Daar hebben we de tijd niet voor.
Behalve dat users het niet altijd waarderen zijn er ook MODs die het niet kunnen waarderen en je vervolgens melden 'Dat is niet jouw taak maar die van de Mods' (afgelopen week nog gebeurd)

Ik denk dat jullie als Crew daar eens over zouden kunnen nadenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-04 12:17

Thorne

Forrester

Topicstarter
Ik weet zeker dat ik daardoor niet meer kom hierzo.

offtopic:
Trouwens wel leuk om te zien dat mijn afscheidstopic het populairste topic van mij ooit is!

Oja en iedereen bedankt voor de complimentjes...[quote]
GoT moet het voornamelijk hebben van de mensen ala Thorne. Dat zijn de mensen die op GoT zitten als zijnde "expert" zij helpen andere mensen met hun problemen.
[/quote]

*D

>specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:39 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

* Wokschotel fully agrees

Maarja, dat soort dingen zie ik niet gebeuren, al was het alleen maar uit financiële motieven (bannerviews?).

[generaliserend]
[/generaliserend]
Jup, er zijn bijvoorbeeld GoT'ters (waarvan ik de naam zo effe niet weet) die alleen maar eigen topics posten en andere mensen nooit helpen met hun problemen, ik bedoel: share the knowledge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel een idee:

"Het snel beantwoorden en dichtgooien van de newbietopics"

Stel:

Mensen zien een newbietopic staan. Ze gebruiken even de search en plaatsen de link(s).

Topicstarter leest > topic zakt weg.

Goede topics blijven boven en slechte onder.

Topicstarter komt eruit > Probleem opgelost
Topicstarter komt er niet uit > Dan pas topic omhoog.

Afgehandelde topics. BAM slot er op. Die zijn dan ook niet meer te zien zodat er minder ergernis ontstaat.

Ik bedoel dan niet dat we elkaar moeten gaan afkatten van: JIj opent een newbietopic.

Gewoon alleen de links er in en klaar.

Misschien een speciaal team aanstellen die dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:39 schreef Tuxus het volgende:
Ik zei niet dat het onmogelijk was. Ik zei dat het volgens MIJ niet kon.
Was maar een grapje hoor.

Wat ik heb gemerkt is dat mijn niveau eigenlijk te laag was toen ik hier begon. Het was zeker niet laag maar eigenlijk wel te laag. Nu ik hier al weer bijna een jaar rondloop. (BC3 was niet lief) Zie ik ook wel een daling eigenlijk.

Meer vragen waar ik van denk dat wist ik na 1 keer naar het programma te kijken.

Maar wat je er aan kan doen. Een ledenstop dat zou kunnen maar of femme daar zo blij mee zal zijn en zijn sponsers dat betwijfel ik.

Een newbie forum en een gevorderde forum. Hoe ga je dat opdelen dan 1 jaar geregd en 1000 posts nee dat kan ook niet want er zijn zat goede mensen net zoals de topic starter die geen 1000 posts hebben maar echt wel gevordert zijn.

Modjes die mensen met veel goede antwoorden bevorderen tot super user.

Ik weet het dus ook niet maar de laatste optie lijkt mij dan nog het best. De modjes zien vaak meteen wel wat een goede user is en wat een user is die alleen wil vragen en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 februari 2002 23:39 schreef bazs2000 het volgende:
Dat had deze discussie nooit plaatsgevonden. |:(
Laat iedereen maar eens zien dat er wat moet gebeuren.
Laat iedereen maar zien wat voor zooitje ongeregelt er op dit forum te vinden is.

Maar nee, in jouw ogen is dit een 'goedkoop' iets, dan post je toch niet?
Dan had deze discussie nooit plaatsgevonden :? wel een beetje laat dan hé, hij gaat nu al. Als meneer nou eerder aan de bel had getrokken om te melden wat hij er van vind, en dan eventueel met ideeen komt om het optelossen!

Ps: laat die kopstootjes even voor je, dat vind ik altijd zo jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 26-04 18:42

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 25 februari 2002 23:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jup, er zijn bijvoorbeeld GoT'ters (waarvan ik de naam zo effe niet weet) die alleen maar eigen topics posten en andere mensen nooit helpen met hun problemen, ik bedoel: share the knowledge!
iemand als deze bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:44 schreef Thorne het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik daardoor niet meer kom hierzo.

offtopic:
Trouwens wel leuk om te zien dat mijn afscheidstopic het populairste topic van mij ooit is!

Oja en iedereen bedankt voor de complimentjes...
[..]

*D
Enig idee wat je nu gaat doen? Ander forum ofzo? Of geen forums meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Op maandag 25 februari 2002 23:35 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Belachelijk is dat.
Ach ja ligt misschien ook wel aan de manier waarop je dat doet. Als je iemand vriendelijk wijst op het feit dat het wel een heel simpele vraag is en of hij wel heeft gezocht op GoT en desbetreffende releante andere sites, komt dat toch beter over dan commentaar over het n00b gehalte.
* Sassie heeft ooit dit ergens neergezet:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12312219#12312219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:47 schreef wfvn het volgende:

[..]

iemand als deze bedoel je
Mjah >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op maandag 25 februari 2002 23:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Check [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43190]deze[/url] user maar eens als voorbeeld |:(

Zulk soort gasten die zo hardleers zijn moeten gewoon keihard gebanned worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 23:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Check [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43190]deze[/url] user maar eens als voorbeeld |:(
Inderdaad, zo heb je er nog een...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom moeten hier namen genoemd worden. Als die dat leest dan gaat die zich ook niet welkom voelen.

Ik denk dat degene die dit zijn zich wel aangesproken voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op maandag 25 februari 2002 23:51 schreef Tuxus het volgende:
Waarom moeten hier namen genoemd worden. Als die dat leest dan gaat die zich ook niet welkom voelen.

Gewoon een voorbeeld stellen.. en de genoemde users zijn imo ook niet echt welkom.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett

Ze kunnen het ook opvatten als een aansporing om anderen te helpen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Die komen hier niet. Die weten [LA] alleen te vinden als hun topic is dichtgegooid, en dan zijn ze altijd erg simpel in hun commentaar: "Whuuuuuh, waar haal die #%&*) mod het lef vandaan om mijn topic dicht te gooien? Ik wil uitleg + het topic weer open + excuses + weet ik veel". Vriendelijk aan die figuren uitleggen dat het zo niet werkt heeft niet zoveel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Helemaal mee eens, ik wil alleen topics zien die geopend zijn door gotters die minstens 6 maanden op GOT zitten. :(

En posts waar de remark UTFS of Slotje in staan mogen voor mij ook direct verdwijnen.

Maar eh... Welk ander forum is beter :?
Is er wél een alternatief?????
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste