Verwijderd
ik hou het bij conradOp woensdag 27 februari 2002 17:50 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
teveel gedoe, klopt database etc. niet meer
heb ik dus geen zin in
CONRAD en anders PECH
Ik heb met de vorige meegedaan en ik krijg ze eind deze week hoop ik.
Succes mensjes met modden
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Lama reageert niet op ICQ, dus de DB kan nog niet dicht, in principe zou je nog een bestelling kunnen plaatsen, maar wees snel, hij kan dus elk moment sluiten!
hier dus niet meer; www.ledactie.tk
de andere url, ergens in dit topic te vinden werkt NOG wel...
Kijk, als dat nou eerder was gezegd was er voor mij al geen twijfel meer geweest, gewoon conrad dus!Op woensdag 27 februari 2002 18:04 schreef marteltor het volgende:
daar komt bij dat de leds van farnell nog niets eens de helft in felheid hebben als die van conrad volgens de specs!
ik wil dus liever bij conrad
btw, Fire_Bird, geld ga ik morge overmaken.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
super Nitrox!Op woensdag 27 februari 2002 20:37 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Kijk, als dat nou eerder was gezegd was er voor mij al geen twijfel meer geweest, gewoon conrad dus!
btw, Fire_Bird, geld ga ik morge overmaken.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
zal ff aan een admin vragen, kan zelf niet meer editten héOp woensdag 27 februari 2002 21:06 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
oh ja, bij die al eerder gehouden blauwe led actie hebben ze in 't groot in de eerste post gezet "deze actie is gesloten, je kunt niet meer bestellen" ofzo, lijkt me handig als jij dat ook doet.
Verwijderd
Goed dat we bij conrad blijven, ik heb graag felle LEDs
ah, kijk eens aan wat een mooie rode letters bovenin!Op woensdag 27 februari 2002 21:09 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
zal ff aan een admin vragen, kan zelf niet meer editten hé
hij heeft de database gemaakt, maar ik kan niet meer inloggen, zorda ik de url doe van de database, krijg ik een aanmeld venster voor de site zelf van windows...
normaal kwam er een site op....
host van die klotige sc, amerikaansebritse breedband provider, adsl abonnement, in de regio london, meer kan ik niet achterhalen.
nogmaals bedankt
keep us informed (wanneer je alle gegevens verzameld hebt; hoeveeel mensen betaald hebben; wanneer de eigenlijke bestelling de deur uitgaat etc.)
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Solly, maar ik zie BlackIceOp donderdag 28 februari 2002 00:30 schreef lama het volgende:
host213-122-171-102.in-addr.btopenworld.com
host van die klotige sc, amerikaansebritse breedband provider, adsl abonnement, in de regio london, meer kan ik niet achterhalen.......
www.ledactie.tkOp donderdag 28 februari 2002 00:38 schreef maestro1980 het volgende:
ok Fire_Bird, goed bezig;
nogmaals bedankt
keep us informed (wanneer je alle gegevens verzameld hebt; hoeveeel mensen betaald hebben; wanneer de eigenlijke bestelling de deur uitgaat etc.)
voor meer info
www.triathlete.nl
als iedereen het geld lekker snel overmaakt kunnen ze misschien sneller besteld worden...
zeker, ik wacht tot 11 maart, en dan bestel ik, geen geld binnen --> pech...Op Thursday 28 February 2002 16:01 schreef maestro1980 het volgende:
jammer dat er zoveel mensen nog niet betaald hebben... (zeker diegene die al vroeg besteld hebben).
als iedereen het geld lekker snel overmaakt kunnen ze misschien sneller besteld worden...
en ook geldt; is alles binnen, ga ik direct bestellen
ff offtopic maestro1980, maar euuh, hoe hebbie je xp zo hoog geklokt?Op donderdag 28 februari 2002 16:01 schreef maestro1980 het volgende:
jammer dat er zoveel mensen nog niet betaald hebben... (zeker diegene die al vroeg besteld hebben).
wat voor koeling? gewoon via bios, heb je m ge-unlocked?
postbank héOp donderdag 28 februari 2002 17:21 schreef _Dennizz_ het volgende:
grmblz, d8 net ff te geld over te maken, krijg ik ik vage java fouten op girotelstrax nog eens proberen
idd, pak ik express girotel omdat ik echt niet te spreken ben over de "analoge" service daar (en te lam ben om een andere rekening te openen @ andere bank)Op donderdag 28 februari 2002 17:23 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
postbank hé
heheOp donderdag 28 februari 2002 17:39 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
idd, pak ik express girotel omdat ik echt niet te spreken ben over de "analoge" service daar (en te lam ben om een andere rekening te openen @ andere bank)(duurt een week voor een normale overmaking, bij veel geluk) en nu blijkt girotel ook al brak te zijn, postbank blauw past bij jou(w bluescreen) fzow
rabo is lekker snel hé
zo heb 3 mins geleden nog geprobeerd, en nu lukte t wel, t word mogguh van mn rekening afgeschreven, dus t is morguh/overmogguh wel bij jou denk ikOp donderdag 28 februari 2002 18:26 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hehe
rabo is lekker snel hé![]()
![]()
Verwijderd
Postbank sucks echt wel, iemand die verstand van geldzaken heeft gaat niet in zee met de Postbank. Bij postbank heb je rente verlies doordat er een paar dagen tussen zitten.
i know...maar ik hoef zelden iets over te maken enzo...en mn ouders hebben die rekening voor me afgeslotenOp donderdag 28 februari 2002 20:31 schreef freezy17 het volgende:
Ik heb het bij de Rabo overgeboekt, maar dan is het echt binnen 1 minuut van de ene naar de andere rekening.
Postbank sucks echt wel, iemand die verstand van geldzaken heeft gaat niet in zee met de Postbank. Bij postbank heb je rente verlies doordat er een paar dagen tussen zitten.
via bios; fsb op... ehhh.. 140? ja ik geloof dat (let op er staat :Op donderdag 28 februari 2002 17:10 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ff offtopic maestro1980, maar euuh, hoe hebbie je xp zo hoog geklokt?
wat voor koeling? gewoon via bios, heb je m ge-unlocked?
dus het is geen geweldige overclock.1600+@1700+
heb hem ook eens draaiende gehad op 150fsb; maar toen geen stresstest gedaan (weet dus niet offie dan stabiel is of erg warm word)
maar ik klok hem nu nog niet hoger, omdat ik hem nu nog snel zat vind en ik hem net wat stiller heb gekregen (leek wel een laagvliegende f16
heb enermax voeding erin gedaan & koelerventilator vervangen door een papst
wil (later) onderin nog een extra ventilator zetten (heb ik al in huis: papst 92mm) maar ik ga hem eerst een mooi kleurtje geven.
/edit en nee, hij is niet unlocked, en fsb is via bios omhooggegooid
doe ik bij iedereen, zie www.ledactie.tkOp vrijdag 01 maart 2002 11:34 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
hey Fire_Bird, laat me ff wete wanneer je m'n geld binnen hebt.
ik heb al wel een aantal betalingen binnen, maar als men wilt dat er eerder besteld word,tsjah, gaat niet echt hard nu....
dus kom op mensen, betaal gewoon, des te eerder heb je je LEDS
STATUS
Verwijderd
ik heb gister met girotel overgemaakt dus t duurt niet lang meer als t goed isOp vrijdag 01 maart 2002 20:26 schreef Fire_Bird het volgende:
k zal m maar ff een *KICK* geven,
ik heb al wel een aantal betalingen binnen, maar als men wilt dat er eerder besteld word,tsjah, gaat niet echt hard nu....
STATUS
and confirmed:Op vrijdag 01 maart 2002 23:11 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
ik heb gister met girotel overgemaakt dus t duurt niet lang meer als t goed is
01-03-2002 Jeroen Jager GT 399424369 Af EUR 26,75
(tenminste dat zegt mn girotel
komop jonguhs, geld overmaken, IK WIL MODDUH
zitten wat foutjes in de pagina, heb ik ook gehad dat rode, ook heb ik tekst doorelkaar gehad en als je het dan selecteerd is 't weer goed.Op zaterdag 02 maart 2002 13:45 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Waarom is:
57 Pascal ten Hoff 15 11,25 € 0,50 € 11,75 JA NEE
rood gemaakt?
Verwijderd
aan mij zal het niet liggen, mijn geld heb je alOp vrijdag 01 maart 2002 20:26 schreef Fire_Bird het volgende:
k zal m maar ff een *KICK* geven,
STATUS
Verwijderd
Eerst wilde ik jullie de schuld geven... dacht al dat jullie alle leds gekocht hadden
'k hoop voor jullie dat ik of hij het helemaal fout had, maar misschien handig om even te bellen zodat iedereen weet waar hij aan toe is...
Als noodgreep misschien toch Farnell..
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Het exacte aantal is niet bekend, maar het zijn er nog meer dan 50.000
Misschien dat dat filiaal er geen meer had, maar in hun hoofdmagazijn liggen er nog bergen. En een busje rijd in een paar uurtjes van Duitsland naar Nederland. Waarschijnlijk duur thet nog wel even voor ze in dat filiaal weer op vooraad zijn, omdat het te duur is om voor een paar ledjes heen en weer te rijden, dan wachtten ze gewoon totdat ze weer nieuwe vooraad krijgen. Maar voor 800 leds maken ze heus wel een beetje haast.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Vandaar dat ik er ook maar bij zei dat er maar even gebeld moest worden om het te verifieren....Op zondag 03 maart 2002 00:26 schreef Devil het volgende:
Het exacte aantal is niet bekend, maar het zijn er nog meer dan 50.000
Maar voor 800 leds maken ze heus wel een beetje haast.
'k wist ook niet dat er al gemaild was over voorraad..
'k wilde absoluut geen paniek zaaien... zal't nie meer doen..
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
m8 doe ze ff een week ofzow en geen 2 dagen
naja..... komt er een 3e?
Verwijderd
Maar dan wel voor 5 mm leds aub...Op zondag 03 maart 2002 09:04 schreef ThaHandy het volgende:
g**VER weer gemist..
En dan zijn er weer mensen die 3mm leds nodig zijn. Zo kun je eeuwig doorgaan.Op zondag 03 maart 2002 09:55 schreef InfraC het volgende:
[..]
Maar dan wel voor 5 mm leds aub...
De volgende Led actie zou zo moeten zijn dat je elk soort ledje kunt kiezen.
blauw; 3mm, 5mm, plat
rood; 3mm, 5mm, plat
groen; 3mm, 5mm, plat
geel; 3mm, 5mm, plat
oranje; 3mm, 5mm, plat,
enzovoorts.
Rood en groen enz. leds hoef je geen inkopactie voor te houden, want die dingen kosten geen fluit en zijn overal te krijgen.Op zondag 03 maart 2002 11:30 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
En dan zijn er weer mensen die 3mm leds nodig zijn. Zo kun je eeuwig doorgaan.
De volgende Led actie zou zo moeten zijn dat je elk soort ledje kunt kiezen.
blauw; 3mm, 5mm, plat
rood; 3mm, 5mm, plat
groen; 3mm, 5mm, plat
geel; 3mm, 5mm, plat
oranje; 3mm, 5mm, plat,
enzovoorts.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
als deze goed verloopt ben ik best bereid om nog een 3e actie te startenOp zondag 03 maart 2002 09:04 schreef ThaHandy het volgende:
g**VER weer gemist..
dat zou mooi zijn (als het 5 mm zou zijnOp zondag 03 maart 2002 11:54 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
als deze goed verloopt ben ik best bereid om nog een 3e actie te starten
hmmz bij mij is t geld op 1/3/2002 al afgeschreven, nog niet binnen ?Op zondag 03 maart 2002 16:23 schreef Fire_Bird het volgende:
kom op mensen, zorg gewoon dat die betalingen er zsm zijn, des te eerder we kunnen bestellen
nopez, postbank?Op zondag 03 maart 2002 18:30 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
hmmz bij mij is t geld op 1/3/2002 al afgeschreven, nog niet binnen ?
mjahOp zondag 03 maart 2002 18:38 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
nopez, postbank?
Verwijderd
Waarom alleen een actie voor 3mm starten?Op zondag 03 maart 2002 11:54 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
als je er nog 1 start doe het dan plz voor 3mm & 5mm...ik bedoel wat maakt het nou uit????
Verzendskosten worden er heus niet meer op hoor
ok, pleur ik wel weer dbaseje online, en dan zonder evt bugs(deze had troubles met operaOp zondag 03 maart 2002 11:54 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
nee, maar die 5mm klanten kwamen pas toen actie al bezig was, en halverwege dingen wijzigen is niet leuk... , fire_bird bedoelt ook een actie met 5mm (en 3mm en evt vierkante 3 en 5 mm leds)leds..(neem ik aan tenminste)Op zondag 03 maart 2002 19:59 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
Waarom alleen een actie voor 3mm starten?
als je er nog 1 start doe het dan plz voor 3mm & 5mm...ik bedoel wat maakt het nou uit????
Verzendskosten worden er heus niet meer op hoor
yep, maar dat moet ik dan nog maar ff zien hoe ik t precies ga doen...Op zondag 03 maart 2002 20:03 schreef lama het volgende:
[..]
nee, maar die 5mm klanten kwamen pas toen actie al bezig was, en halverwege dingen wijzigen is niet leuk... , fire_bird bedoelt ook een actie met 5mm (en 3mm en evt vierkante 3 en 5 mm leds)leds..(neem ik aan tenminste)
eerst deze maar goed afronden
g.nl?? zou best kunnen, ik gebruik op internationale sites mijn i\nick llama(engels) en op nl sites lama(nederlands) , dit is een afleiding van laat maar en tevens een am-engels woord voor lamerOp zondag 03 maart 2002 20:04 schreef Blue_Tweaker het volgende:
(K) 4 lama![]()
![]()
ben jij llama? van g.nl?
ik gebruik ook altijd het woord lama als ik laat maar zegOp maandag 04 maart 2002 09:50 schreef lama het volgende:
[..]
g.nl?? zou best kunnen, ik gebruik op internationale sites mijn i\nick llama(engels) en op nl sites lama(nederlands) , dit is een afleiding van laat maar en tevens een am-engels woord voor lamer
zie de STATUS
IK ZAG T NET!!!!!!Op maandag 04 maart 2002 16:59 schreef Fire_Bird het volgende:
ik heb weer een aantal betalingen binnen, 3 om precies te zijn,
zie de STATUS
denk t ookOp maandag 04 maart 2002 17:39 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
die van mij is nog steeds niet binnen. zal morgen waarschijnlijk wel binnenzijn.
je hebt nog een week om te betalen (tot 11 maart)
ff lappen die handel, dan kan Fire_Bird ook verder.
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Dat zou wel fijn zijn, want ik denk dat er wel meer mensen om de 3 mm en 5 mm blauwe leds zitten te springen. Ik weet dat er al 2 inkoopacties zijn geweest, maar voor de mensen die ze allebei hebben gemist en voor diegene die 5 mm willen, zou het fijn zijn voor een vervolg.Op zondag 03 maart 2002 20:03 schreef lama het volgende:
[..]
nee, maar die 5mm klanten kwamen pas toen actie al bezig was, en halverwege dingen wijzigen is niet leuk... , fire_bird bedoelt ook een actie met 5mm (en 3mm en evt vierkante 3 en 5 mm leds)leds..(neem ik aan tenminste)
Ik wacht met smart....
you da man lama! you da manOp maandag 04 maart 2002 19:57 schreef lama het volgende:
ik ga deze week uitzoeken waar je allerlei leds kunt krijgen(3.5 mm rond en 3/4/5 mm plat in alle kleuren), dan ff actie beginnen dat je uit verschillende types kunt kiezen
wat duurt dat lang dan... toen ik geld via de robox heb overgemaakt was het er dezelfde dag nogOp dinsdag 05 maart 2002 13:21 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat de Rabobank ook wat centjes wil slaan uit mijn betaling? Ik heb het geld donderdag al overgemaakt en is nog niet binnen. ff gaan klagen daar!
Verwijderd
Ligt niet aan rabo....rabo is momenteel de snelste!!!!Op dinsdag 05 maart 2002 13:21 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat de Rabobank ook wat centjes wil slaan uit mijn betaling? Ik heb het geld donderdag al overgemaakt en is nog niet binnen. ff gaan klagen daar!
Schrijf maar eens wat over naar andere rekening, is het er dezelfde dag nog of anders begin volgende...en als het naar een raborekening is, dan gaat het binnen 1minuut!!!!!!!
Dus jij noemt van donderdag tot vandaag een minuutje? Ik zit namelijk ook bij de rabobank.Op dinsdag 05 maart 2002 13:28 schreef igor het volgende:
[..]
Ligt niet aan rabo....rabo is momenteel de snelste!!!!
Schrijf maar eens wat over naar andere rekening, is het er dezelfde dag nog of anders begin volgende...en als het naar een raborekening is, dan gaat het binnen 1minuut!!!!!!!
Verwijderd
enja, dit is de postbank ja
Verwijderd
Bij conrad kun je verschillende leds kopen (is alleen wel aan te raden dat je ze opzoekt in de catalogus en niet op internet, want die site is echt bagger)Op maandag 04 maart 2002 19:57 schreef lama het volgende:
ik ga deze week uitzoeken waar je allerlei leds kunt krijgen(3.5 mm rond en 3/4/5 mm plat in alle kleuren), dan ff actie beginnen dat je uit verschillende types kunt kiezen
hehe ja klopt, schrok in 1 keer van mn saldoOp dinsdag 05 maart 2002 18:55 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
gelukkig, mijn betaling is binnen.
nog 27 mensen die moeten betalen.......
btw; bij '59 Danny Verkissen' staat er ja achter; alleen is hij wel rood gekleurd.
ja zag t net toen k trug kwam, heb t inmiddels al bijgewerktOp dinsdag 05 maart 2002 20:19 schreef maestro1980 het volgende:
hummm......
nog 27 mensen die moeten betalen.......
btw; bij '59 Danny Verkissen' staat er ja achter; alleen is hij wel rood gekleurd.
oproep aan;
• Casper Ballemans
• Joost van Leeuwen
• D.Crijns
door omstandigheden met de database ben ik helaas jullie gegevens kwijt!,zouden jullie deze nog even toe willen mailen naar;
info@ledactie.tk
bedankt!
p.s. dit is voor je eigen bestwil
1
2
3
4
5
6
7
| dus dit; Naam; Nicname @ GoT; Straat; Postcode; Plaats; E-Mail; |
sorry voor het ongemak!
zijn er trouwens misschien mensen die de bovenstaande namen bekend voorkomen? als ze je bekend voorkomen, geef dan a.u.b een nickname, e-mail o.i.d zodat ik even contact met ze kan opnemen
kan je dat ook ff mee bestellen? of gaat dat neit werken
...extra vergoeding?
denk je leuk te zijn ofzo?Op woensdag 06 maart 2002 10:40 schreef ThaHandy het volgende:
uuuh ik heb 100 IR-LED's nodig (voor een (IR schijnwerper)
kan je dat ook ff mee bestellen? of gaat dat neit werken
...extra vergoeding?
bestel ff zelf
ik ga er niet aan beginnen, 100 stuks, zit je vast al over t minimale bestel bedrag van conrad
et was mar een vraagjeOp woensdag 06 maart 2002 10:50 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
denk je leuk te zijn ofzo?
bestel ff zelf
ik ga er niet aan beginnen, 100 stuks, zit je vast al over t minimale bestel bedrag van conrad
neit dus ...owkej
willen degene die nog geen geld hebben overgemaakt dat alsjeblieft een keertje doen... dan kan het tenminste alvast besteld worden
[/ongeduldig]
Wil er namelijk 10n stuks. Dan saat het geld morgen op de rekening. Gegarandeerd.
Gaat via Rabobank Internet
contact ff @ ICQ, misschien dat er wat te regelen valtOp woensdag 06 maart 2002 11:38 schreef Xavier het volgende:
Ik kan zeker niet meer bestellen?
Wil er namelijk 10n stuks. Dan saat het geld morgen op de rekening. Gegarandeerd.
Gaat via Rabobank Internet