<font size=5><font color=red>DEZE ACTIE IS GESLOTEN, JE KUNT NIET MEER BESTELLEN!!!</font></font>
UPDATE
Bij betalingskenmerk moet je het volgende vermelden;
LEDS nr. *
(bij * moet je je ID nummer zetten!)
UPDATE II
op deze site kan je een kort overzicht krijgen van de bestelstatus;
Bestel Status
UPDATE III
Omdat alles zo goed verloopt, ben ik van plan wat te wijzigen qua datum.
Ik ben van plan om de bestellingen t/m woensdag 27 februari 19:00 te laten lopen, en te gaan bestellen op; 11 maart, uiterlijk dus 11 maart betaling binnen

Omdat ik en meerdere mensen de inkoopactie van Devil zijn misgelopen start ik maar een nieuwe!
wat is de bedoeling?
zoals het vorige topic dus, blauwe ledjes kopen bij conrad voor € 0,75 per stuk,het gaat dus om de 3mm versie! dit is dus alleen als we boven de 25 stuks komen, maar dat zal wel te doen zijn.
de opzet is als volgt;
Kosten
UPDATE
Bij betalingskenmerk moet je het volgende vermelden;
LEDS nr. *
(bij * moet je je ID nummer zetten!)
UPDATE II
op deze site kan je een kort overzicht krijgen van de bestelstatus;
Bestel Status
UPDATE III
Omdat alles zo goed verloopt, ben ik van plan wat te wijzigen qua datum.
Ik ben van plan om de bestellingen t/m woensdag 27 februari 19:00 te laten lopen, en te gaan bestellen op; 11 maart, uiterlijk dus 11 maart betaling binnen
Omdat ik en meerdere mensen de inkoopactie van Devil zijn misgelopen start ik maar een nieuwe!
wat is de bedoeling?
zoals het vorige topic dus, blauwe ledjes kopen bij conrad voor € 0,75 per stuk,het gaat dus om de 3mm versie! dit is dus alleen als we boven de 25 stuks komen, maar dat zal wel te doen zijn.
de opzet is als volgt;
Kosten
- De ledjes kosten dus € 0,75 per stuk
- Er komen € 0,50 verzendkosten bij.
(dit is om de leds vanaf mij naar jullie te sturen, hierin zitten dus de kosten voor postzegels en de enveloppen verwerkt)
- Zodra je je hebt aangemeld zal je zo spoedig mogelijk een mailtje krijgen van mij waarin het verschuldigde bedrag staat.
Dit dien je voor 11 maart over te maken, je hebt dus genoeg tijd om dit te regelen. - Heb je na 11 Maart nog niet betaald, dan zal je bestelling vervallen.<li>Ik ga op maandag 11 maart dus bestellen, zorg en dan ook voor dat je geld binnen is, is het onderweg dan zal je bestelling gewoon doorgaan, heb je nog geen actie ondernomen zal je bestelling dus (zoals eerder gezegd) vervallen.
- Het enige wat je hoeft te doen is je aan te melden via deze site;
http://www.ledactie.tk
vul het formulier volledig en DUIDELIJK in (vermeld dus duidelijk je naam en aantal LEDS en ik zal z.s.m een reactie geven met je ID nummer, hier komt een site voor waar je je bestelling kan volgen. - Heb je nog vragen? mail dan naar: info@ledactie.tk