Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2e Inkoopactie BLAUW LEDS á ¤ 0,75 p/s

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 626 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 20:54
Op dinsdag 26 maart 2002 20:52 schreef mr.noname het volgende:
Heb de slag te pakken. Nadat ik mijn toetsenbord, creative FPS 1500, en dvd speler heb verbouwd ga ik ook mijn motorola v3690 modden. Wil daar ook FF blauw ledje erin douwen. Nu het probleem: de originele ledjes zijn te klein dus wil ik gewoon het ledje laten branden via de batterij. Het ledje mag alleen branden als de telefoon aan is maar weet niet waar de aansluiting zit of een ander plekje waar alleen spanning vanaf komt als de telefoon aanstaat. Ik kan het nu wel rechtstreeks aan de batterij aansluiten (3,6v moet kunnen toch???) maar dat is niet zo elegant. Weet iemand dus waar een datasheetje kan vinden van de Motorola v3690 of V50 of heeft iem. een oplossing???????? Post het hier.
3,6 volt kan. Ik heb er 1 zelfs op 9 volt getest. Die werkt nog steeds, alhoewel ie wel heet werd! :D

Verwijderd

Weet ik dat dat kan maar ik moet het blauwe ledje aan laten gaan als de telefoon aangaat en niet rechtstreeks via de batterij want dan brand ie altijd

Verwijderd

jaja hij zit in mijn gsm. Het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf. Ik probeer ff foto's te maken en ze hier te posten. Ik wacht intussen nog steeds op antwoord (zie pagina 20) tot die tijd zit hij nog steeds via de batterij.

BTW we zijn over de 500 posts heen

Verwijderd

Yay, ik heb ze ook binnen! Thx :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
Op woensdag 27 maart 2002 19:40 schreef mr.noname het volgende:
Ik wacht intussen nog steeds op antwoord (zie pagina 20) tot die tijd zit hij nog steeds via de batterij.
Uh, pagina 20 van wat? Ik zie hier nog steeds maar 1 pagina hoor.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 14:57 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

Uh, pagina 20 van wat? Ik zie hier nog steeds maar 1 pagina hoor.
ROFL :P
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste