firebird? ik heb wel leuk betaald alleen de betaling is met flinke vertraging doorgekomen.. nu ben ik alleen van de lijst gehaalt 
leuk.. als je wel betaald hebt maar niks krijgt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jah, ID 65Op zaterdag 16 maart 2002 12:57 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
Joost de Back neem ik aan?
Zou kunnenOp zaterdag 16 maart 2002 12:13 schreef marteltor het volgende:
[..]
of jij moet leren schrijven...
Verwijderd
tja... firebird?Op zaterdag 16 maart 2002 17:45 schreef ZENtiiz het volgende:
firebird? ik heb wel leuk betaald alleen de betaling is met flinke vertraging doorgekomen.. nu ben ik alleen van de lijst gehaalt
Ik ben op het moment niet in staat om mijn bankrekening in te kijken, dat kan ik vanavond pas, de betalingen die toch nog binnen zijn gekomen stort ik gewoon terug.Op zaterdag 16 maart 2002 17:45 schreef ZENtiiz het volgende:
heel jammer, maar eigen schuld, kleine bult (dit keer). Er is ruim de tijd voor geweest...Op zaterdag 16 maart 2002 17:45 schreef ZENtiiz het volgende:
volgens mij is er (veel) meer dan voldoende tijd geweest om het geld over te maken. als je het gelijk nadat je besteld hebt en mailtje had ontvangen je geld had overgemaakt, was het ruim op tijd geweest...Op zaterdag 16 maart 2002 17:45 schreef ZENtiiz het volgende:
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Als ik binnen 1 dag betaald heb... moet jij het toch zeker binnen twee weken kunnen of niet soms...Op zaterdag 16 maart 2002 17:45 schreef ZENtiiz het volgende:
als je even terug leest zie je wanneer ze verw8 worden, djeezOp maandag 18 maart 2002 18:08 schreef Nightbat het volgende:
Wanneer krijgen we die leds nou?
misschien is dit ff duidelijk? het is ook zoveel moeite om even terug te scrollenOp zaterdag 16 maart 2002 12:55 schreef Fire_Bird het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Wij hebben de betaling vandaag ontvangen. De goederen gaan dus midden-eind van volgende week bij u binnen komen. Ik durf geen exacte datum te noemen omdat ik ook afhankelijk ben van de PTT. Met vr. groet, Richard Kamies Conrad Electronic Nederland B.V. Windmolenweg 42 7548 BM Boekelo http://www.conrad.nl richard.kamies@conrad.nl
Beetje laatgister weg geweest, maar las dus net dit mailtje
dus als ze woensdag binnen komen zal ik ze proberen door te sturen naar iedereen voor zaterdag....
* Riannuh hoopt meeOp dinsdag 19 maart 2002 17:15 schreef Fire_Bird het volgende:
nog geen leds, hopelijk morgen
Verwijderd
Van klussen krijg je grijze haren
dat zijn hun normale leveringsvoorwaarden jahOp dinsdag 19 maart 2002 20:05 schreef freezy17 het volgende:
Ik heb zelf op 12-03-02 avonds ook iets besteld bij conrad, dat is nu 5 werkdagen geleden. En dit heb ik ook nog niet binnen, dus waarschijnlijk komt het morgen binnen.
Ze leveren binnen 5 a 6 werkdagen zeggen ze zelf, dus ja!
Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die er weken op hadden zitten wachten.Op dinsdag 19 maart 2002 20:05 schreef freezy17 het volgende:
Ik heb zelf op 12-03-02 avonds ook iets besteld bij conrad, dat is nu 5 werkdagen geleden. En dit heb ik ook nog niet binnen, dus waarschijnlijk komt het morgen binnen.
Ze leveren binnen 5 a 6 werkdagen zeggen ze zelf, dus ja!
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| goederen zullen waarschijnlijk eind deze week bij u aankomen, we hebben enige vertraging opgelopen wegens grote drukte. Onze excuses. vriendelijke groet, Richard Kamies Conrad Electronic Nederland B.V. Windmolenweg 42 7548 BM Boekelo http://www.conrad.nl richard.kamies@conrad.nl |
Verwijderd
nais, ik zit echt op die lampies te wachtenOp woensdag 20 maart 2002 18:46 schreef Fire_Bird het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 goederen zullen waarschijnlijk eind deze week bij u aankomen, we hebben enige vertraging opgelopen wegens grote drukte. Onze excuses. vriendelijke groet, Richard Kamies Conrad Electronic Nederland B.V. Windmolenweg 42 7548 BM Boekelo http://www.conrad.nl richard.kamies@conrad.nl
kijk zo kom je nog es wat te weten hé
Verwijderd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ja!!! Ik ookOp donderdag 21 maart 2002 17:14 schreef Byte_Me het volgende:
Damn, heb ik de hele inkoopaktie gemist. Zijn er nog een paar LEDjes over of zo? Komt er weer een nieuwe inkoopaktie?
komt nog een nieuwe denk kOp donderdag 21 maart 2002 17:14 schreef Byte_Me het volgende:
Damn, heb ik de hele inkoopaktie gemist. Zijn er nog een paar LEDjes over of zo? Komt er weer een nieuwe inkoopaktie?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Kun je volgens mij gewoon vervangen. Zou wel raar zijn als dat niet zo was.Op donderdag 21 maart 2002 17:25 schreef JumpStart het volgende:
Klein off-topic vraagje over die blauwe leds: Kan je klakkeloos groene leds vervangen door blauwe ? Of moet er dan ook meer spanning op de led gezet worden ?
* JumpStart wil op zich wel meedoen met een nieuwe inkoop actie, maar dat gaat niet als er méér nodig zou zijn dan simpel knip-knip-los-soldeer-soldeer-klaar!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nouw, zo raar is dat niet: werk maar eens met LEDs en NiCad AA oplaadbare batterijen (met maar 1,2 v ipv 1,5): Rode leds hebben minder spanning nodig dan groen, die werken direct. Voor groene leds moet (of moest) de truukendoos open. Blauw zal op papier nog wel hogere spanning nodig hebben.Op donderdag 21 maart 2002 17:37 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Kun je volgens mij gewoon vervangen. Zou wel raar zijn als dat niet zo was.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
nope, is er nog niet, dus helaas, verstuur ze NOG niet, hoop dat t zsm binnenkomt....Op donderdag 21 maart 2002 17:51 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
eej, Fire_bird.. Is mn geld al binnen? Op de site staat dat het nog onderweg is, maar het zal er nu onderhand toch wel eens zijn?
w00t w00t w00t w00t w00t, ben aan't flippen. 80 LED's coming my wayOp donderdag 21 maart 2002 18:30 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ALLES IS AL GETELD EN ZIT IN DE ENVELOPPEN, IK PAK NU FF MN SCOOT EEN SJEES NAAR T POSTKANTOOR WANT DAAR WORDEN DE BUSSEN OM 19:00 GELICHT, DUS JULLIE HEBBEN ZE WAARSCHIJNLIJK MORGEN!!
yep, net gepostOp donderdag 21 maart 2002 18:36 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
w00t w00t w00t w00t w00t, ben aan't flippen. 80 LED's coming my way
ik heb ze gewoon losgesoldeerd en weer vastgesoldeerd, komt een licht vanafOp donderdag 21 maart 2002 17:45 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Nouw, zo raar is dat niet: werk maar eens met LEDs en NiCad AA oplaadbare batterijen (met maar 1,2 v ipv 1,5): Rode leds hebben minder spanning nodig dan groen, die werken direct. Voor groene leds moet (of moest) de truukendoos open. Blauw zal op papier nog wel hogere spanning nodig hebben.
80Op donderdag 21 maart 2002 18:36 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
w00t w00t w00t w00t w00t, ben aan't flippen. 80 LED's coming my way
Verwijderd
Nou, volgens mij gaat dat niet want 'op papier' hebben blauwe leds 3,3V (op mijn powerled staat maar 2 V => werkt niet) nodig en andere kleuren maar ongeveer 2 V.Op donderdag 21 maart 2002 17:37 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Kun je volgens mij gewoon vervangen. Zou wel raar zijn als dat niet zo was.
Verwijderd
Kerstboom verlichtingOp donderdag 21 maart 2002 18:54 schreef thijz het volgende:
80, ziek
wat wil je daar in godsnaam mee gaan doen
yep, zeker weten,ook al ff andersom gedaan hoorOp donderdag 21 maart 2002 20:04 schreef sMoOhT het volgende:
Heb je de plus en min wel goed.
Verwijderd
Yep, dit klopt. Meet het anders gewoon na met een multimeter, dan weet je het zekerOp donderdag 21 maart 2002 20:50 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
yep, zeker weten,ook al ff andersom gedaan hoor
maar die erop zaten waren 2x groen, wil dus nu 2x blauw (3,3v zijn deze gloof k) maar die ouwe waren denk ik 2v?
zou dit mogelijk zijn?
please help me!
heb ik niet, en nu?Op donderdag 21 maart 2002 20:55 schreef InfraC het volgende:
[..]
Yep, dit klopt. Meet het anders gewoon na met een multimeter, dan weet je het zeker
Het is toch je power led?Op donderdag 21 maart 2002 20:57 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
heb ik niet, en nu?
zijn er 2v blauwe te krijgen?
hmmz,dan dat maarOp donderdag 21 maart 2002 21:04 schreef Xavier het volgende:
[..]
Het is toch je power led?
Die brand toch altijd. Wat ik gedaan heb ik dit:
Weerstandje ervoor en op 12 V gezet. Brand goed hoor.
Gaat aan als hij start en uit als hij uitgaat zelfde dus als een powerledje.
Je kan hem natuurlijk ook op 5V zetten alleen dan een ander weerstandje nodig.
En weerstandjes zijn ff goedkoper als een nieuw blauw ledje.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Daar heb ik nou mijn 10 ledjes voor.Op donderdag 21 maart 2002 21:06 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hmmz,dan dat maar
maar dan zit ik dus nog wel met mn hdd-led
ja hoe zit dit eigenlijk? heb bij zo'n inkoop actie van printjes wel besteld, maar als ik mn 3mm blauw erop zet, werkt dat gewoon??Op donderdag 21 maart 2002 21:23 schreef Xavier het volgende:
[..]
Daar heb ik nou mijn 10 ledjes voor.
Een VU meter.
Filmpje 2,3 mb ofzo
Als het goed is wel.Op donderdag 21 maart 2002 21:26 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ja hoe zit dit eigenlijk? heb bij zo'n inkoop actie van printjes wel besteld, maar als ik mn 3mm blauw erop zet, werkt dat gewoon??
Verwijderd
15 Maart (2e na die ene zogenaamd "onleesbare") op de post gedaan..Op donderdag 21 maart 2002 18:30 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
nope, is er nog niet, dus helaas, verstuur ze NOG niet, hoop dat t zsm binnenkomt....
de back hé?
wanneer heb je het overgemaakt trouwens?
ja was bij mijn andere oude 3mm blauwe ookOp vrijdag 22 maart 2002 11:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
w00t! trippin man! 80 leds binnen.
Die dingen zien er wel doorzichtig uit, weet je zeker dat ze blauw zijn?
Yep, zeker weten, heb ze getest, niet allemaal natuurlijkOp vrijdag 22 maart 2002 11:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
w00t! trippin man! 80 leds binnen.
Die dingen zien er wel doorzichtig uit, weet je zeker dat ze blauw zijn?
dank u dank u dank u, nou nog wat 5mm ledjesOp vrijdag 22 maart 2002 11:46 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
Yep, zeker weten, heb ze getest, niet allemaal natuurlijk
VetOp donderdag 21 maart 2002 17:19 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
komt nog een nieuwe denk k
Verwijderd
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je het moet oplossen met een transistor oid.Op donderdag 21 maart 2002 21:06 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hmmz,dan dat maar
maar dan zit ik dus nog wel met mn hdd-led
1
2
3
4
5
6
7
| +5 -------------------------
/
HDD draadje (+) --------- @
\
- GND ------ BLAUWE LED-----
@ = transistor |
Dan denk ik dat je dat verkeerd gelezen hebt. Want voor zover ik weet is alles werkend en onbeschadigd aangekomen.Op vrijdag 22 maart 2002 16:56 schreef Kippenijzer het volgende:
Prima afhandeling, mijn complimenten. Verder doen ze het ook allemaal, unlike iets wat ik in die 1e actie las...
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
hmmz, postbank?Op zaterdag 23 maart 2002 12:48 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
Verwijderd
Verwijderd
ThxOp zaterdag 23 maart 2002 17:58 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hmmz, postbank?
zal ff checkuh
edit:
heb het vandaag binnen gekregen hoor!
zal maandag direct je leds posten
hmmz, niemand?Op vrijdag 22 maart 2002 20:11 schreef InfraC het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet oplossen met een transistor oid.
code:
1 2 3 4 5 6 7+5 ------------------------- / HDD draadje (+) --------- @ \ - GND ------ BLAUWE LED----- @ = transistor
Tja, ik hoop dat dit duidelijk isen dat het klopt, maar ik zat aan zoiets te denken. Als iemand het beter kan tekenen, ga je gang (heb ff geen zin om wat te uploaden
)
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Uh, als je een 3,3V ledje op 2V aansluit brandt ie toch alleen maar zwakker?Op zondag 24 maart 2002 18:04 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hmmz, niemand?
ben er dus nogsteeds niet uit;
[probleem]
had groene HD-led, wil blauwe, groene was 2v (gloof k)
nieuwe blauwe is 3,3v, hoe dit op te lossen????
[/probleem]
bij mij doet ie iig nix, andere suggestie dan?Op maandag 25 maart 2002 08:58 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Uh, als je een 3,3V ledje op 2V aansluit brandt ie toch alleen maar zwakker?
Deze ledjes branden niet op 2V op 2,8 doen ze het superzwak en op 3,5 superfel. 0,1 Volt maakt dus al een hoop verschil.Op maandag 25 maart 2002 17:21 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
bij mij doet ie iig nix, andere suggestie dan?
Verwijderd
Ach ja, ff over mijn hart gestrekenOp vrijdag 22 maart 2002 20:11 schreef InfraC het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet oplossen met een transistor oid.
code:
1 2 3 4 5 6 7+5 ------------------------- / HDD draadje (+) --------- @ \ - GND ------ BLAUWE LED----- @ = transistor
Tja, ik hoop dat dit duidelijk isen dat het klopt, maar ik zat aan zoiets te denken. Als iemand het beter kan tekenen, ga je gang (heb ff geen zin om wat te uploaden
)
Verwijderd
3,6 volt kan. Ik heb er 1 zelfs op 9 volt getest. Die werkt nog steeds, alhoewel ie wel heet werd!Op dinsdag 26 maart 2002 20:52 schreef mr.noname het volgende:
Heb de slag te pakken. Nadat ik mijn toetsenbord, creative FPS 1500, en dvd speler heb verbouwd ga ik ook mijn motorola v3690 modden. Wil daar ook FF blauw ledje erin douwen. Nu het probleem: de originele ledjes zijn te klein dus wil ik gewoon het ledje laten branden via de batterij. Het ledje mag alleen branden als de telefoon aan is maar weet niet waar de aansluiting zit of een ander plekje waar alleen spanning vanaf komt als de telefoon aanstaat. Ik kan het nu wel rechtstreeks aan de batterij aansluiten (3,6v moet kunnen toch???) maar dat is niet zo elegant. Weet iemand dus waar een datasheetje kan vinden van de Motorola v3690 of V50 of heeft iem. een oplossing???????? Post het hier.
Verwijderd
Verwijderd
Uh, pagina 20 van wat? Ik zie hier nog steeds maar 1 pagina hoor.Op woensdag 27 maart 2002 19:40 schreef mr.noname het volgende:
Ik wacht intussen nog steeds op antwoord (zie pagina 20) tot die tijd zit hij nog steeds via de batterij.
Verwijderd
ROFLOp donderdag 28 maart 2002 14:57 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Uh, pagina 20 van wat? Ik zie hier nog steeds maar 1 pagina hoor.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq