Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
The Greater Blue Disease?Op dinsdag 26 februari 2002 08:27 schreef The_Greater het volgende:
Zo, ik heb ook maar weer wat besteld.
15 stuks...
Jezus, is hier al naam voor deze blauwe led ziekte van mij?
[topic=418292]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
naar 35 ?? THNX!!! laat me ff wat weten
www.triathlete.nl
gewoon aan de 5 volt hangen, moet kunnen...rode+zwarte draadOp dinsdag 26 februari 2002 09:46 schreef Scighera het volgende:
Ik heb ook wel interesse, kn je ze ook op een één of andere manier aansluiten op je voedings kabels in je tower?
Eeeh, 5V over een 3mm LED? Of toch maar een weerstandje ervoorOp dinsdag 26 februari 2002 09:52 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
gewoon aan de 5 volt hangen, moet kunnen...rode+zwarte draad
Dacht al, ik mis iets
Verwijderd
maareuh
kan je niet èn 3mm èn 5mm ledjes bestellen?
naja, zowieso 5 maal 3mm ledjes
thx
-- Hoe betalen we jou btw?? --
overmaken op z'n rekening.Op dinsdag 26 februari 2002 11:12 schreef EarthY het volgende:
[..]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
zie 1e posting van topicstarterOp dinsdag 26 februari 2002 11:12 schreef EarthY het volgende:
erm... ik bestel er 5 via de site...
maareuh
thx
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
belgie is geen probleem, kost je 0,50 € meer denk ik(dat is fire_bird's beslissing), maar belgie kost geen kapitaal aan verzendign, klein beetje meer als binnen nederlandOp dinsdag 26 februari 2002 07:41 schreef Killfrenzy89 het volgende:
zeg Fire_Bird, ID nr 40 dat ben ik dus, maar ik kom wel uit Belgie dus die postcode enzo klopt voor een Belgische gemeente. Is da mogelijk om da ook naar Belgie te sturen of nt ??
of moet ik gewoon ff netjes wachten op een meeltje ??
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
bij mij stond t in t mailtjeOp dinsdag 26 februari 2002 16:33 schreef www.outer het volgende:
heeft iemand het bankrekening nummer van de topicstarter??
of moet ik gewoon ff netjes wachten op een meeltje ??
Gaat zeker lekkerOp dinsdag 26 februari 2002 17:08 schreef ByMeSDy het volgende:
bij mij ook
het gaat wel lekker he, sjezus, wat moet iemand toch met 100 leds![]()
Euh 100 ledjes in z'n case pleure en er dan een mooi logo'tje van maken
jullie merken t wel
no problemOp dinsdag 26 februari 2002 19:10 schreef Riannuh het volgende:
Tnx voor je mailtje
- ik heb alweer een hoop bestellingen, op de [url="http://members.home.nl/jeroenjager"] Status site, HIER DUS!!![/url] kun je de tussenstand zien, er zijn al een aantal betalingen binnen. ik zit eraan te denken om de bestelling tot vanavond te laten, en dan z.s.m te gaan bestellen, wat denken jullie hiervan?
dus -100 leds...
GVD GVD GVD
wie dit op zijn geweten heeft !!!
excuses van mijn kant is dan ook wel op zijn plaats, bij deze dan, met welk e-mail adres is er gemeeld als ik vragen mag jeroen? misschien kan ik er dan nog achter komen wie er achter zit..
ik hoop dat je mij hier ook even wil verwijderen:
http://members.home.nl/jeroenjager
is al gedaan
veel suc6 verder met je actie..
niet, zijn mensen die misschien dan pas genoeg geld hebben.Op dinsdag 26 februari 2002 19:20 schreef Fire_Bird het volgende:
[blablabla]
ik zit eraan te denken om de bestelling tot vanavond te laten, en dan z.s.m te gaan bestellen, wat denken jullie hiervan?
[/list]
is sowieso irritant om steeds de datum te veranderen.
Verwijderd
hey voor 5mm moet je naar [topic=422481/2/25]Op dinsdag 26 februari 2002 11:12 schreef EarthY het volgende:
erm... ik bestel er 5 via de site...
maareuh
thx
kijk het is jouw feestje, dus als jij vind dat het genoeg is is het genoeg. maar het is wel redelijk om nog ff te wachten totdat de inschrijfdatum (zoals je die eerder vermeld hebt) verstreken is.ik zit eraan te denken om de bestelling tot vanavond te laten, en dan z.s.m te gaan bestellen, wat denken jullie hiervan?
ik heb ook begrepen dat er nogal wat moeite is met het late bestellen,dit is o.a. volledig afhankelijk van jullie, ik geef dus 2 week de tijd om te betalen.
als ik alle betalingen eerder binnen heb kan ik uiteraard eerder gaan bestellen...ik hoop dat hier een beetje begrip voor is, ook voor diegene die nu nog krap bij kas zitten (het loon komt eraan:), tenminste voor mij wel weer), zo hoef je dus pas begin maart je geld over te maken,nog 1 keer dus;
hoe sneller alles is betaald, hoe sneller besteld!
het is dus afhankelijk van JULLIE hoe snel je je leds hebt
sorry, hij stond er al iets van 15 keer in, dezelfde bestelling, ik had dus 1 laten staan eerst (is inmiddels al weg dus:)) en had gemaild naar jou.Op dinsdag 26 februari 2002 19:33 schreef Tweaker-Willem het volgende:
Whhaaahh cancel mijn bestelling direct ik weet niet wie het heeft besteld maar ik iig niet !!!
dus -100 leds...
[...]
ik had dus de laatste net weg gehaald, maar las erna pas je post, weet niet wie het was, gaat via aanmeldingssite hé
ik had zelfs een ip voor je gehad;) , maar fire_bird heeft je record al gewist ...Op dinsdag 26 februari 2002 19:33 schreef Tweaker-Willem het volgende:
Whhaaahh cancel mijn bestelling direct ik weet niet wie het heeft besteld maar ik iig niet !!!
dus -100 leds...
GVD GVD GVD
wie dit op zijn geweten heeft !!!![]()
![]()
excuses van mijn kant is dan ook wel op zijn plaats, bij deze dan, met welk e-mail adres is er gemeeld als ik vragen mag jeroen? misschien kan ik er dan nog achter komen wie er achter zit..
ik hoop dat je mij hier ook even wil verwijderen:
http://members.home.nl/jeroenjager
is al gedaan![]()
veel suc6 verder met je actie..
yepOp dinsdag 26 februari 2002 22:32 schreef lama het volgende:
[..]
ik had zelfs een ip voor je gehad;) , maar fire_bird heeft je record al gewist ...
sorry
yep, was ook 1 tussen van 312; jeffrey@hotmail.comOp dinsdag 26 februari 2002 22:34 schreef lama het volgende:
nitrox_infinity is nog steed met glans de grootste besteller(80 leds), jammer dat er van die kloto's zijn die valse m,eldingen doen
wou m mailen, kreeg mail van de @home mailserver, unable to deliver e-mail bla bla bla.......meerdere malen gemaild, kreeg telkens trug --> conclusie --> false e-mail, gevolg --> DELETE
die mensen hebben niet veel beters te doenOp dinsdag 26 februari 2002 22:34 schreef lama het volgende:
nitrox_infinity is nog steed met glans de grootste besteller(80 leds), jammer dat er van die kloto's zijn die valse m,eldingen doen
(ps: die 80leds die ik besteld heb, da's dus ECHT! geld krijg je zodra m'n maandelijkse inkomsten op m'n rekening worden gestort.)
Op dinsdag 26 februari 2002 22:39 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
die mensen hebben niet veel beters te doen
(ps: die 80leds die ik besteld heb, da's dus ECHT! geld krijg je zodra m'n maandelijkse inkomsten op m'n rekening worden gestort.)
[slijmmode]
zie, deze wereld is lang nog niet zo slecht, was iedereen maar zo als Nitrox
[/slijmmode]
ughu, ughu, ughu, ofzo.Op dinsdag 26 februari 2002 22:40 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
[slijmmode]
zie, deze wereld is lang nog niet zo slecht, was iedereen maar zo als Nitrox
[/slijmmode]
anway, wat verdien jij hier eigenlijk aan Fire_Bird? (behalve waardering van ons medetweakers voor het opzetten van deze actie)(<<<--- volgens mij was dat geslijm, negeer dat maar
moet postzegels kopen, enveloppen, kosten van conrad naar mij betaal ik zelf
dus
Verwijderd
heb je rabobank?Op dinsdag 26 februari 2002 23:54 schreef Riannuh het volgende:
Ik heb het het geld overgemaakt... weet niet hoelang het duurt maarjah dat merk je vanzelf wel
dan zal het er elk moment op staan, gaat altijd supersnelOp dinsdag 26 februari 2002 23:56 schreef Riannuh het volgende:
Jah
Op dinsdag 26 februari 2002 23:57 schreef Riannuh het volgende:
Ok dan lang leven mijn Rabox
ghehe
yep, for me the same, is nu helemaal ideaal, kan direct zien wie heeft betaald, dus ook direct bijwerken
by the way, nog welcome @ GoT!
tnxOp dinsdag 26 februari 2002 23:58 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
yep, for me the same, is nu helemaal ideaal, kan direct zien wie heeft betaald, dus ook direct bijwerken
by the way, nog welcome @ GoT!
heheOp woensdag 27 februari 2002 00:00 schreef Riannuh het volgende:
[..]
tnx... het bevalt me tot nu toe nog wel
NOG wel
drukke dag gehad, veel gemaild, veel bijgewerkt aan de;
STATUS
• LET OP!
- je laatste kans om te bestellen! het kan t/m woensdag 27 februari 19:00 uur!!!!! dus wees er nog bij VOOR morgen!
Bij www.farnell.com kun je ze (als je er meer dan 250 wil) al voor 0,39 euro (ex btw) krijgen
Incl btw. is dat dus de helft. (van de huidige prijs)
Daar kun je als particulier zonder problemen bestellen, als het jullie niet lukt wil ik het zelfs wel doen.
O ja, verzendkosten betaal je bij Farnell geloof ik niet.
Je moet wel even zoeken, maar die ik vond waren:
clear led's 3mm HLMP-KB45-N0000
Dus als je slim bent trek je de prijs naar onder de 50 eurocent, of als je er meer dan 500 in bestelling hebt, stuur je iedereen er 2x zoveel.
Mail maar als je vragen hebt, maar deze actie zoals hij nu loopt is dus gewoon DUUR, het zijn maar kleine bedragen, maar je doet niet voor niets een inkoopactie.
Verwijderd
ja goed plan.. dan gaan we maar eens naar de 500. Als mijn vraag is beantwoord bestel ik er een hoopOp woensdag 27 februari 2002 00:13 schreef TheGhostInc het volgende:
Hee slimbo's, als je een beetje zoekt kun je deze aantallen voor VEEL lagere prijzen krijgen.
Bij www.farnell.com kun je ze (als je er meer dan 250 wil) al voor 0,39 euro (ex btw) krijgen
Incl btw. is dat dus de helft. (van de huidige prijs)
Daar kun je als particulier zonder problemen bestellen, als het jullie niet lukt wil ik het zelfs wel doen.
O ja, verzendkosten betaal je bij Farnell geloof ik niet.
Je moet wel even zoeken, maar die ik vond waren:
clear led's 3mm HLMP-KB45-N0000
Dus als je slim bent trek je de prijs naar onder de 50 eurocent, of als je er meer dan 500 in bestelling hebt, stuur je iedereen er 2x zoveel.
Mail maar als je vragen hebt, maar deze actie zoals hij nu loopt is dus gewoon DUUR, het zijn maar kleine bedragen, maar je doet niet voor niets een inkoopactie.
moet een weerstandje bij, vraag is trouwens al ergens in dit topic gesteld en met de search kun je er ook genoeg over vinden.Op woensdag 27 februari 2002 09:21 schreef MasterXP het volgende:
Ik weet weinig van die dingen, maar als ik er 4 in serie op 12V aansluit, werkt dat dan?
ik hoop dat er daar ff naar gekeken word.
25+ € 1,30
100+ € 1,03
250+ € 0,76
500+ € 0,65
letterlik van farnell. dit zijn prijzen van 3mm 90 mcd en 20o leds, dus minder als die van conrad die zijn volgens mij 40o en 100mcd , dus waar jij diezelfde leds vandaan haalt voor 0,39 ??
Verwijderd
ehmmz.. maar als ik er 4 serieel op 12 volt aansluit hebben ze elk 3 volt.. de vraag die al gesteld was is wat er op 5 volt gebeurd.. als ze niet meer stroom dan de max hebben, moet er dan nog een weerstand bij?Op woensdag 27 februari 2002 09:52 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
moet een weerstandje bij, vraag is trouwens al ergens in dit topic gesteld en met de search kun je er ook genoeg over vinden.
heej, ik ben sinds ik me bij globalsources aangemeld heb, officieel computerparts en electrical reseller(?? kwam ik ook pas kort geleden achter), ik krijg dus hun catalogi met prijslijsten toegestuurd, en als jij leds wilt kopen, bijvoorbeeld 3mm blauw, dan koop je ze bij fabrikant per zeecontainer, sommigen verkopen ze per 10000, dus, laat die gedachte maar gauw varen dat je 1000 ledjes bij een fabrikant kunt kopen, bij een fabrikant kun je bijna nooit in kleine hoeveelheden kopen, je koopt bijna altijd per containerOp woensdag 27 februari 2002 00:15 schreef TheGhostInc het volgende:
O ja, mensen onthou dat als je grotere aantallen wil dat Conrad net zo goed hun spullen ergens vandaan haalt.
Als jij 1000 blauwe ledjes wil, dan kun je die soms gewoon direct van de fabriek krijgen.
Een beetje zoeken scheelt je al gauw fors geld
nee, maar 1,5 volt is al genoeg bij die kleintje denk ik...Op woensdag 27 februari 2002 11:45 schreef MasterXP het volgende:
[..]
ehmmz.. maar als ik er 4 serieel op 12 volt aansluit hebben ze elk 3 volt.. de vraag die al gesteld was is wat er op 5 volt gebeurd.. als ze niet meer stroom dan de max hebben, moet er dan nog een weerstand bij?
Met een kleine zoek en zijn partcode :Op woensdag 27 februari 2002 11:41 schreef lama het volgende:
1+ € 1,41
25+ € 1,30
100+ € 1,03
250+ € 0,76
500+ € 0,65
letterlik van farnell.
http://international1.farnell.com/Search/level_5.jhtml?PRODID=37130&SKUID=35069
+ € 0,55
25+ € 0,47
100+ € 0,42
250+ € 0,39
1000+ € 0,36
Dus... als we zo gaan doen doe ik ook mee... das pretty cheap
[quote]
Hee slimbo's, als je een beetje
[/quote]
TheGhostInc , bedankt voor de tip... Misschien had je het wat aardiger kunnen brengen maar toch bedankt
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Nou Fire_Bird, wat denk je misschien hier maar bestellen(en dat wat meer leveren voor het betaalde bedrag.Op woensdag 27 februari 2002 11:58 schreef martkrui het volgende:
[..]
Met een kleine zoek en zijn partcode :
http://international1.farnell.com/Search/level_5.jhtml?PRODID=37130&SKUID=35069
+ € 0,55
25+ € 0,47
100+ € 0,42
250+ € 0,39
1000+ € 0,36
Dus... als we zo gaan doen doe ik ook mee... das pretty cheap
edit:
[..]
TheGhostInc , bedankt voor de tip... Misschien had je het wat aardiger kunnen brengen maar toch bedankt
Ik hoop hetm het scheelt namelijk behoorlijk
www.triathlete.nl
Verwijderd
kwaliteit is moeilijk te zeggen.. kan bv wel mcd vergelijken enzo..Op woensdag 27 februari 2002 13:00 schreef freezy17 het volgende:
Is er geen verschil in kwaliteit van deze 2 ledjes, als je je ze bij Conrad besteld weet je zeker dat ze goed zijn. Dus ik zeg bestel ze maar lekker bij Conrad, dat is ook een bedrijf dat we kennen. En ze zullen ook wel snel leveren zonder al te veel moeite!
Maareh... farnell is echt niet de eerste de beste! Ik denk zelfs dat als er even achteraan gebeld wordt dat farnell zelfs leveringsgaranties kan geven.. bij Conrad weet ik dat zo net nog niet..
Maar goed, is natuurlijk aan de organisator om evt bij farnell te bestellen...
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
Als ze in een keer goedkoeper kunnen wacht ik natuurlijk nog even met betalen...
anders moet ik alle prijzen weer aanpassen, en..bij conrad heb ik tenminste goeie ervaringen.
3mm, lees de eerste post maar.Op woensdag 27 februari 2002 15:18 schreef vwk het volgende:
Ik heb een Chieftec DX-01-BD, zijn die ledjes 3mm of 5mm
start even een nieuwe inkoopactie op voor de mensen die geen zin hebben zoveel te betalen.
BTW. sorry van de iets wat onvriendelijke toon, maar sinds ik wat beter op de prijzen ben gaan letten van Conrad zijn ze flink in achting gedaald.
Farnell heeft *VEEL* betere support en leverings voorwaarden.
Daarnaast zou het best kunnen dat Conrad sommige spullen gewoon bij Farnell koopt, mijn school (hsbos) koopt ook gewoon bij Farnell, conrad is leuk voor consumenten.
Bij een inkoopactie zou ik daar niks kopen.
De kwaliteit van die ledjes.... volgens mij is het serienr. van een HP led, dat zijn gewoon uitstekende led-jes.
Zeker voor die mensen die er 80 kopen is het gewoon echt nutteloos bij Conrad te bestellen, die zijn in hun eentje al voordeliger uit bij Farnell.
Want verzendkosten doen ze alleen onder de 50euro (uit mijn hoofd)
Daarnaast verzend Farnell echt lekker vlot, meestal binnen enkele dagen binnen, en ze hebben gewoon veel.
* TheGhostInc is een beetje pro-farnell, maar als je een inkoopactie doet ga je meestal voor de laagste prijs, het scheelt een paar honderd euro, wie zegt dat jij ze niet gewoon besteld bij farnell en de winst in je zak steekt
Verwijderd
Ik bedoel de ledjes in een chieftec, heb em nu niet bij de hand, en zie die kast ook niet meer voor 19u, dus moet wel weten voordat ik dalijk met ledjes zit die niet passen heOp woensdag 27 februari 2002 15:22 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
3mm, lees de eerste post maar.
Ik had de 1st post wel gelezen hoor
Als je bij conrad blijft dan wil ik graag mijn order annuleren en bestel ik zelf wel bij farnell.
zoals op batterij aansluiten en het brandt blauw.
?????
Dat dacht jijOp woensdag 27 februari 2002 11:48 schreef lama het volgende:
[..]
heej, ik ben sinds ik me bij globalsources aangemeld heb, officieel computerparts en electrical reseller(?? kwam ik ook pas kort geleden achter), ik krijg dus hun catalogi met prijslijsten toegestuurd, en als jij leds wilt kopen, bijvoorbeeld 3mm blauw, dan koop je ze bij fabrikant per zeecontainer, sommigen verkopen ze per 10000, dus, laat die gedachte maar gauw varen dat je 1000 ledjes bij een fabrikant kunt kopen, bij een fabrikant kun je bijna nooit in kleine hoeveelheden kopen, je koopt bijna altijd per container
En dat zijn DEZELFDE merken als Conrad en anderen leveren.
Er zijn fabrikanten die moeilijk doen, maar er zijn zat mensen met BV's en andere toestanden, die kunnen dat soort dingen makkelijk regelen.
Sure, er zijn bedrijven die het niet willen, of absurde prijzen rekenen, maar meestal is er wel eentje bij die leuk is, zeker voor een inkoopactie.
* TheGhostInc :btw. de meeste bedrijven waarbij je besteld zijn niks anders dan een stel particulieren met een website, die kopen ook kleinere aantallen in bij fabrikanten en resellers, Conrad levert jaarlijks echt geen zeecontainer ledjes.
Je zou het voor de gein moeten testen, maar ik denk dat de Farnell spullen eerder binnen zijn dan de conrad spullen.Op woensdag 27 februari 2002 15:28 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
uh, Fire_Bird, wil graag ff definitief weten wat je gaat doen, conrad of farnell. Aangezien ik al 60,50 euro moet betalen is elke prijsdaling welkom. En persoonlijk maakt 't mij niets uit als het iets langer zal duren voordat de leds binnen zijn. Goedkoper is leuker voor m'n bankrekening.
Als je bij conrad blijft dan wil ik graag mijn order annuleren en bestel ik zelf wel bij farnell.
Farnell levert namelijk de volgende dag nog als je voor 18.00 besteld. (werkdag wel te verstaan)
Maak gewoon een leuk standaard formule zodat iedereen de maximale hoeveelheid ledjes krijgt die bij het bedrag hoort.Op woensdag 27 februari 2002 15:30 schreef lama het volgende:
mijn keus zou nu ook farnell zijn, heb f navraag gedaan, ze zijn beter als conrad volgens de meesten, maar dan moet iedereen weer extra leds gaan bijbestellen, dat is vervelend, want ik kan natuurlijk niet hele database dumpen
De mensen die nog niet betaald hebben kunnen dan altijd nog aanpassen.
ok, anders geformuleerd, massafabrieken leveren bijna nooit kleine aantallen, ledjes bij bijvoorbeeld, conrad had iets van 100k ledjes , een 1malige voorraad, waarschijnlijk konden ze geen kleiner aantal krijgen, kleine bedrijven doen het regelmatig tesamen mijn pa werkt bij een bedrijfje, en zij zetten ook beturingskasten vor hun installaties inelkaar, erg veel kleine onderdeeltjes dus, nu kwam het dee van de boekhouder, koop eens een voorraad bij een fabrikant, maar ze haebben ok ledjes nodig(weerstanden en dipswitches gelijk verhaal), die konden ze echt in geen kleiner aantal krijgen als 25000 , of ze moesten 220 volt signaalleds nemen, beetje overkill, ze moesten geowne rode gele en groene ledjes, nou 75000 ledje(drie kleuren) kunnen ze tien jaar mee vooruit, dus is beetje onzin, toen hebben ze maar bij groothandel gekocht, bernard volgens mij, die koopt grote voorraden in en distribvuteert dat tegen lage winst naar bedrijven, maar een fabrikant is bijna nooit zo gek om voor elke klant die een doos ledjes nodig heeft speciaal een doos ledjes te versturen, als ze zat klanten hebben die een container afnemen...Op woensdag 27 februari 2002 15:30 schreef TheGhostInc het volgende:
[..]
Dat dacht jij, ik laatst wat fabrikanten opgebeld en gemaild van LCD's, wat denk je, vanaf een stuk of 10 geen probleem.
En dat zijn DEZELFDE merken als Conrad en anderen leveren.
Er zijn fabrikanten die moeilijk doen, maar er zijn zat mensen met BV's en andere toestanden, die kunnen dat soort dingen makkelijk regelen.
Sure, er zijn bedrijven die het niet willen, of absurde prijzen rekenen, maar meestal is er wel eentje bij die leuk is, zeker voor een inkoopactie.
* TheGhostInc :btw. de meeste bedrijven waarbij je besteld zijn niks anders dan een stel particulieren met een website, die kopen ook kleinere aantallen in bij fabrikanten en resellers, Conrad levert jaarlijks echt geen zeecontainer ledjes.
nee want er zijn ook mensen die maar bepaald aantal nodig hebben, en niet meer willen, die hebben er dan helemaal geen voordeel bij, of iedereen die nu in dbase staat een mailtje dat ze opnieuw moeten bestellen en dbvase umpen, maar eerst ff op reply van firebird wachtenOp woensdag 27 februari 2002 15:34 schreef TheGhostInc het volgende:
[..]
Maak gewoon een leuk standaard formule zodat iedereen de maximale hoeveelheid ledjes krijgt die bij het bedrag hoort.
De mensen die nog niet betaald hebben kunnen dan altijd nog aanpassen.
Kijk misschien was het bij jullie school niet interessant, waar ik zit, daar worden dit jaar weer een fors aantal machines bestel (uit mijn hoofd > 1000 ), maar dat betekend nog niet dat het overal geld.Op woensdag 27 februari 2002 15:45 schreef lama het volgende:
heeft mijn school wel eens geprobeerd, moesten 150 muizen+muismatten+keyboards hebben, namen ze contact op met zhuo industrial, deden het niet hoor, muizen per 1000, keyboards per 1000, muismatten per 2500, de reden volgens fabrikant was dat ze hun winst kwijt zouden raken als ze allerlei kleine klanten gingen aannemen die net zo goed vrachtkosten kosten...
Zoals hierboven al werd gezegd, een distributeur kan ook zeer gunstig zijn, het is gewoon zoeken.
Daarnaast hangt het er helemaal vanaf wat voor spullen je hebt.
Toetsenborden zijn eindprodukten, dus de leverancier geeft de winkeliers dus minder omzet.... direct gevolg.
Led-jes ed. zijn halffabrikaten, daar moet nog wat mee gebeuren, de meeste gaan dan lekker naar logitech
Dan wil een fabrikant best leveren aan je als je je profileert als industrieel bedrijf.
Ik denk dat de meeste daar wel voor in zijn, als je inderdaad bij Farnell besteld wil ik wel wat meer bestellen...
www.triathlete.nl
Maar als er bij Farnell gekocht wordt wil ik er ook wel wat meer bestellen...
als jullie zo graag bij farnell willen, dan vind ik het best, kortom, ik moet alles weer terugstorten, db leeg maken, alles opnieuw
als iedereen bij farnell wil vind ik het best, maar dan doe ik het iig niet meer
de actie is zo opgezet, iedereen was het er mee eens, en nu moeten er niet mensen mee aankomen van cancel maar want die&die is goedkoper...
dus, graag of niet, jullie zeggen het maar
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
teveel gedoe, klopt database etc. niet meerOp woensdag 27 februari 2002 17:49 schreef Gizz het volgende:
Waarom moet je geld terug storten, je kan mensen toch meer ledjes geven? Of je laat ze zelf kiezen wat ze willen.
heb ik dus geen zin in
CONRAD en anders PECH
FF beter le-zenOp woensdag 27 februari 2002 17:49 schreef Gizz het volgende:
Waarom moet je geld terug storten, je kan mensen toch meer ledjes geven? Of je laat ze zelf kiezen wat ze willen.
ik heb nl. mijn geld al overgemaakt (is nog onderweg).
ik vind conrad op zich ook prima.
mijn voorstel:
aktie gewoon door laten gaan (wel gelegenheid geven om tot morgen (donderdag 28-2-2002) 19:00 mogelijkheid geven om te cancellen, en verder voor de betaling de data enzo alle data zo te houden.
Daar ben ik het wel mee eensOp woensdag 27 februari 2002 17:56 schreef www.outer het volgende:
en wat gaan we met zijn allen nu doen??
ik heb nl. mijn geld al overgemaakt (is nog onderweg).
ik vind conrad op zich ook prima.
mijn voorstel:
aktie gewoon door laten gaan (wel gelegenheid geven om tot morgen (donderdag 28-2-2002) 19:00 mogelijkheid geven om te cancellen, en verder voor de betaling de data enzo alle data zo te houden.
maar jullie moeten ook begrijpen dat ik niet zomaar alles om ga gooien, er zitten nu al heel wat uurtjes werk in voor mij om telkens alles bij te houden, ook de db van Lama heeft tijd gekost....
de actie zal vanavond sluiten, cancel dus ALS je dit wilt doen (mijn mening maar vind t zwak) zo snel mogelijk.
betalingen kunnen tot 11 maart, dan zal ik bestellen....
ik wil dus liever bij conrad
het blijft ook zondermeer conrad marteltorOp woensdag 27 februari 2002 18:04 schreef marteltor het volgende:
daar komt bij dat de leds van farnell nog niets eens de helft in felheid hebben als die van conrad volgens de specs!
ik wil dus liever bij conrad
hij zegt toch al dat het conrad blijftOp woensdag 27 februari 2002 18:08 schreef X-IoN het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat iedereen in de database een mailtje krijgt, en dat dan de hele database gedumpt wordt, degene die al betaald hebben kunnen dan hun geld terug krijgen, of hun bestelling aanpassen, zodat het bedrag toch nog goed komt...
vind ik ook.... iedereen is accoord gegaan met de voorwaarden, en dus moet niet zeuren...Op woensdag 27 februari 2002 18:05 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
het blijft ook zondermeer conrad marteltor
btw; ik wil idd ook lekker fel schijnende ledjes