The devil is in the details.
evenals Xavier, neem ff contact op @ ICQ, misschien kan je er nog tussenOp woensdag 06 maart 2002 14:57 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik wil ook blauwe leds maar dat kan niet meer
* Fire_Bird zal niet zoveel posten vanavond, want hij krijgt visite, beacause it's his BIRTHDAY!!!!!!!
* NitroX infinity zegt GEFELICITEERDOp woensdag 06 maart 2002 16:37 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
evenals Xavier, neem ff contact op @ ICQ, misschien kan je er nog tussen
[code]
fire bird zal niet zoveel posten vanavond, want hij krijgt visite, beacause it's his BIRTHDAY!!!!!!!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
GEFELEDCITEERD met je 17e verjaardag!!!Op woensdag 06 maart 2002 16:37 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
* Fire_Bird zal niet zoveel posten vanavond, want hij krijgt visite, beacause it's his BIRTHDAY!!!!!!!
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
nog 9 nachtjes en dan ben ik....
1 jaar geregistreed @ GoTOp woensdag 06 maart 2002 18:38 schreef marteltor het volgende:
gefeliciflapstaart!!!
nog 9 nachtjes en dan ben ik....
lol
je betaling moet binnen 5 dagen binnen zijn.(voor 11 maart)
ff lappen die handel, dan kan Fire_Bird ook weer verder.
Fire_Bird is er vanavond niet, dus vandaar.
er moeten nog 25 personen betalen.
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Gefeliciteerd, en was jij niet diegene die een nieuwe actie zou opstarten als deze actie goed verliep. Dan bedoel ik voor 3 + 5 mm blauwe ledjes?????Op woensdag 06 maart 2002 16:37 schreef Fire_Bird het volgende:
ja,dat was ikOp woensdag 06 maart 2002 20:20 schreef InfraC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en was jij niet diegene die een nieuwe actie zou opstarten als deze actie goed verliep. Dan bedoel ik voor 3 + 5 mm blauwe ledjes?????
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
en aangezien postbank gemiddeld 3 á 4 dagen duurt.....Op donderdag 07 maart 2002 13:16 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Nog 4 dagen om te betalen[/me]
vergeet die oproepen, heb de adressen alweer terug
dat is toch zeker al een mooi aantal.
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
sorry voor enig oponthoud maar de ptt en de postbank zijn nogal traag.
ik had de acceptgiro al vorrige week donderdag op de bus gedaan.
gelukkig zie ik net dat het geld is overgemaakt.
ik wacht met smart op mijn 15 led's
Joren
ik heb het ook zaterdag overgemaakt (girotel).Op donderdag 07 maart 2002 13:19 schreef chielepiel het volgende:
Zaterdag overgemaakt, maar misschien moeten we ff wat postbank-medewerkers van de bank af 'helpen'zodat het wat sneller verwerkt wordt!
Het was er dinsdag
* Gizz wil zun ledjes
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
persoonlijk denk ik dat het je alleen nog gaat lukken met een spoedoverboeking.
Verwijderd
Zoals altijd weer een beetje aan de late kant
Ik hoop dat het nog op tijd komt...
Verwijderd
Postbank?Op vrijdag 08 maart 2002 20:42 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Vanmiddag de betaling op de post gedaan
Zoals altijd weer een beetje aan de late kant
Ik hoop dat het nog op tijd komt...
Dan vrees ik het ergste voor je
Verwijderd
Misschien wil black Neeh, firebird wel zo aardig zijn om die van mij toch mee te bestellen
Wie weet
edit: naam
MuhahaOp vrijdag 08 maart 2002 21:52 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hoe heet ik?
ik was al aan het editen
hoe heet ik?Op vrijdag 08 maart 2002 21:51 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Kom op, beetje positief blijven
Misschien wil blackbird wel zo aardig zijn om die van mij toch mee te bestellen
Wie weet
hehehe, dan is t goed
wil je nog meedoen of toch maar niet?Op woensdag 06 maart 2002 16:37 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
Tja dat is dan echt hn eigen schuld, want je hebben ruim de tijd gehad. En als je dan pas vandaag de overschrijving op de bus gaat doenOp zaterdag 09 maart 2002 12:20 schreef Riannuh het volgende:
Ik denk dat de postbank gebruikers die nog niet betaald hebben het ook niet meer redden voor de "deadline" dus jammer dan
Had ik bij mijn actie ook. Toen ik de ledjes binnenhad en ze in envelopjes aan het stoppen was kreeg ik een mailtje 'Eeuh ben ik nu te laat met betalen?'
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Zit bij de fortis bank btw.
Duurt wel erg lang dan..
nee, nog niets binnen, heb alle overboeking nog even nagekeken voor je, check ff bij je eigen bank, en kijk op je eigen afschrift of je t rek. nummer wel goed hadOp zaterdag 09 maart 2002 16:10 schreef Leroy het volgende:
Hmm.. vorige zondagavond (3-3) het overschrijvingsformuliertje op de bus gedaan.. is nu blijkbaar nog niet binnen (?).
Zit bij de fortis bank btw.
Duurt wel erg lang dan..
Net ff zo'n medewerker van de bank gebeld en het rekeningnummer was goed.
willen in ieder geval diegene die het geld al wel hebben overgemaakt zich even melden via e-mail?
ik ga ze morgen waarschijnlijk al bestellen,misschien overmorgenOp zondag 10 maart 2002 20:57 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
wanneer kunnen we de leds verwachten?
Ik heb van een aantal mensen te horen gekregen dat hun betaling onderweg is, deze zijn bij de 'betaling' op oranje gezet..
ik bestel dus wel voor hun.
morgenvroeg ga ik de leds bestellen
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
geld heb ik net op de post gedaan dus zou morgen aan moeten komen. nou maar hopen dat conrad een beetje snel leverd.
Post dus nog even door.
17 pagina's vol? als je de default settings gebruikt misschien, ik zie 999 posts per pagina.Op maandag 11 maart 2002 15:00 schreef Gman het volgende:
Ervaring wijst uit dat inkoop acties pas geleverd worden als er minimaal 17 pagina's aan posts zijn.
Post dus nog even door.
![]()
Op maandag 11 maart 2002 17:36 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
17 pagina's vol? als je de default settings gebruikt misschien, ik zie 999 posts per pagina.
een totaal van 596 leds
Verwijderd
Verwijderd
Nu de ledjes maar aansluiten op toetsenbord, dvd speler e.d.
nou firebird goed bestellen he
Verwijderd
Heej heej heej!! Mn betaling is ook onderweg!! ID 65 !Op maandag 11 maart 2002 19:19 schreef Fire_Bird het volgende:
er zijn nog 3 betalingen onderweg
zie;
STATUS
Plz? Ik heb het vrijdag pas verstuurd maar ok, dan is het toch echt wel onderweg
Argh....
ik had al besteld, maar heb het er nog bij kunnen krijgen voor je...Op dinsdag 12 maart 2002 08:22 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
Heej heej heej!! Mn betaling is ook onderweg!! ID 65 !
Plz? Ik heb het vrijdag pas verstuurd maar ok, dan is het toch echt wel onderweg
Argh....
* NitroX infinity wacht af en hoopt dat 't niet lang zal duren.Op dinsdag 12 maart 2002 10:05 schreef Fire_Bird het volgende:
UPDATE!
de bestelling is geplaatst en betaald, er zijn nog een paar betalingen onderweg, ALLEEN deze betalingen worden nog geaccepteerd, diegene die toch nog betaald krijgt het teruggestort.....
nu dus wachten wanneer conrad ze verstuurd
* Leroy tooOp dinsdag 12 maart 2002 10:32 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
* Leroy wacht af en hoopt dat 't niet lang zal duren.
* Riannuh tooOp dinsdag 12 maart 2002 12:57 schreef Jiver het volgende:
[..]
/me too![]()
![]()
* Dennizz 5 fzoOp dinsdag 12 maart 2002 15:10 schreef Riannuh het volgende:
[..]
* Riannuh too![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ik wil deze 3mm blauwe ledjes op 7 en/of op 12 kunnen zetten, wat voor weerstandjes heb ik nodig?
Verwijderd
Ik weet het niet zeker en er zullen wel mensen zijn die zeggen dat ledjes stroomgestuurd zijn (wat ze ook zijn) en dat het dus meer uitmaakt wat voor stroomsterkte je er doorheen jaagt dan het voltage, maar als je je ledje op 3 volt en 20 mA wilt laten branden en je hebtOp dinsdag 12 maart 2002 19:27 schreef freezy17 het volgende:
Ik ga zo wat electronica bestellen bij Conrad, maar nu wou ik even weten wat voor weerstanden ik nodig ben.
Ik wil deze 3mm blauwe ledjes op 7 en/of op 12 kunnen zetten, wat voor weerstandjes heb ik nodig?
7 Volt: U=I.R => R=U/I => (7-3)/20mA = 200 Ohm
12 Volt: (12-3)/20mA = 450 Ohm
Ik hoop dat het zo klopt
Verwijderd
Kijk, daar heb ik wat aan.Op dinsdag 12 maart 2002 19:52 schreef InfraC het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker en er zullen wel mensen zijn die zeggen dat ledjes stroomgestuurd zijn (wat ze ook zijn) en dat het dus meer uitmaakt wat voor stroomsterkte je er doorheen jaagt dan het voltage, maar als je je ledje op 3 volt en 20 mA wilt laten branden en je hebt
7 Volt: U=I.R => R=U/I => (7-3)/20mA = 200 Ohm
12 Volt: (12-3)/20mA = 450 Ohm
Ik hoop dat het zo klopt
Voor 200 Ohm bestaat er 180 en 220 ohm en voor 450 Ohm iz er 390 en 470 Ohm. Welke kan ik het beste nemen, waar branden de ledjes het felste mee, want dat wil ik wel!
Verwijderd
Verwijderd
De weerstanden waarbij je de grootste stroomsterkte hebt => 390 en 180 OhmOp dinsdag 12 maart 2002 19:57 schreef freezy17 het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan.
Voor 200 Ohm bestaat er 180 en 220 ohm en voor 450 Ohm iz er 390 en 470 Ohm. Welke kan ik het beste nemen, waar branden de ledjes het felste mee, want dat wil ik wel!
Verwijderd
dus 390 ohm bij 12V en 180 ohm bij 7v?Op dinsdag 12 maart 2002 20:21 schreef InfraC het volgende:
[..]
De weerstanden waarbij je de grootste stroomsterkte hebt => 390 en 180 OhmMaar ja, wat heb je liever: een korte gebruiksduur en fel, of iets minder fel en langer te gebruiken
Verwijderd
390 ipv 450 is toch niet zo groot ja, of toch wel!Op dinsdag 12 maart 2002 20:21 schreef InfraC het volgende:
[..]
De weerstanden waarbij je de grootste stroomsterkte hebt => 390 en 180 OhmMaar ja, wat heb je liever: een korte gebruiksduur en fel, of iets minder fel en langer te gebruiken
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
bij 12V (12-3.3)/0.02= 435ohm
,
bij 7V (7-3.3)/0.02= 185ohm
en
bij 5V (5-3.3)/0.02= 85ohm
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0208009231012385566&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28554&TK_PAR[MEDIUM]=89
Verwijderd
Ok, dit heb ik besteld.Op dinsdag 12 maart 2002 20:31 schreef Kippenijzer het volgende:
Ik las op ik meen fanbus.com dat je voor blauw 390 Ohm moeten nemen, en voor andere kleuren 470. Ik weet niet of dit is omdat hij blauw gewoon feller wil hebben of omdat blauw het gewoon beter kan hebben....
hij houd mij op de hoogte wanneer de bestelling de deur uit gaat
en ik jullie dus
Ok danOp woensdag 13 maart 2002 17:36 schreef Fire_Bird het volgende:
heb net even bericht gehad van mijn door conrad aangewezen contactpersoon (jaja, het is wat)
hij houd mij op de hoogte wanneer de bestelling de deur uit gaat
Verwijderd
Ja, je mag het ook wel andersom proberen, maar als ze dan springen heb ik niets gezegdOp dinsdag 12 maart 2002 20:27 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
dus 390 ohm bij 12V en 180 ohm bij 7v?
Ik denk dat je dat zelf moet beoordelen, koop gewoon 2 weerstandjes en kijk wat je het mooiste vind. Weerstandjes zijn maar €0,05 (correct me if i'm wrong).Op dinsdag 12 maart 2002 20:27 schreef freezy17 het volgende:
[..]
390 ipv 450 is toch niet zo groot ja, of toch wel!
Enne FireBird, weet je nu al of je nog een actie gaat opstarten, maar dan met 3+5 mm blauwe ledjes? Jaja, ik weet het, ben lastig
/me krijgt nu ook voor het eerst in zijn leven mod-kriebels
Joost de Back, 5 leds, totaal € 4,25
laatste ring, goud is goede kwaliteit, zilver is gewone kwaitet, andere kwaliteiten zie je bijna nooit
op www.okaphone.nl staat een javascript (denk ik) ding die gewoon met pul down menutjes de weerstand berekend...Op donderdag 14 maart 2002 17:23 schreef lama het volgende:
over die weerstaden, koop voor 10 euro een startersset met 100 verschillende weerstanden erin, altijd handig, of maak een willekeurig oud elektronisc apparaat open die het niet meer doet(tv's zijn perfect, radio's zijn goed) zoek op inet een kleurcode tabel op en haal er een paar uit.
[..]
laatste ring, goud is goede kwaliteit, zilver is gewone kwaitet, andere kwaliteiten zie je bijna nooit
Verwijderd
Als hij nie betaald wil ik ze wel erbij hebben. Zonder de extra verzend kosten natuurlijk. Dan stort ik nog wel €3,75 bij.Op donderdag 14 maart 2002 17:20 schreef Fire_Bird het volgende:
Ik wacht nogsteeds op 1 betaling van;
Joost de Back, 5 leds, totaal € 4,25
Verwijderd
Dank uOp dinsdag 12 maart 2002 10:03 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ik had al besteld, maar heb het er nog bij kunnen krijgen voor je...
Valt er nog iets te regelen?
w00t
Verwijderd
Ik was eerder om die 5 eventueel overgebleven ledjes op te eisen dus. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Vind ik ten minste ik heb er namelijk ook iets te weinig.Op donderdag 14 maart 2002 22:15 schreef Robbie007 het volgende:
Nou het zit zo, voor mijn MOD actie heb ik eigenlijk 24 blauwe leds nodig.
Valt er nog iets te regelen?
5..... >>>> ik heb er 25 nodig.Op donderdag 14 maart 2002 22:25 schreef mr.noname het volgende:
[..]
Ik was eerder om die 5 eventueel overgebleven ledjes op te eisen dus. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Vind ik ten minste ik heb er namelijk ook iets te weinig.
Moet ik nu gewoon alleen bij conrad 25 leds gaan bestellen?
Krijg ik ze dan ook voor 0.75?
w00t
Verwijderd
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0207053241016141488&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28554&TK_PAR[MEDIUM]=
w00t
Verwijderd
Maar dat haal je wel in je eentje. Kost je 25 * 0.75 = 18.75
ledjes 18.75 41,32
Portokosten 2,40 5,29
Handlingskosten 1,90 4,19
Verzekeringskosten 0,55 1,21
Totaal €23,60 52,01
En in euro's lijkt het zo goedkoopOp donderdag 14 maart 2002 22:46 schreef mr.noname het volgende:
Nee. Er geld alleen wel een minimum afname. Ik citeer:"Het minimum bestelbedrag bedraagt € 17,00 (Hfl. 37,46)."
Maar dat haal je wel in je eentje. Kost je 25 * 0.75 = 18.75
ledjes 18.75 41,32
Portokosten 2,40 5,29
Handlingskosten 1,90 4,19
Verzekeringskosten 0,55 1,21
Totaal €23,60 52,01
heb er gelijk 20 meegenomen
Soms weet ik het ook niet meer.........
Verwijderd
Luckie youOp donderdag 14 maart 2002 23:06 schreef tita_tovenaar het volgende:
Ik kwam ze zaterdag toevallig tegen op een radiomarkt en raad eens ,Ze kosten toen maar 0,4euro
heb er gelijk 20 meegenomen
had je al een bestelling gedaan VOOR de actie sloot?Op donderdag 14 maart 2002 22:27 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
5..... >>>> ik heb er 25 nodig.
Moet ik nu gewoon alleen bij conrad 25 leds gaan bestellen?
Krijg ik ze dan ook voor 0.75?
of kom je er nu net aan?
zo ja --> pech, alles is besteld, precies genoeg....
Verwijderd
Ze moeten daar eens leren lezen g*********eGeachte client(e),
U heeft ons een betalingsopdracht gezonden, die wij niet kunnen uitvoeren. De reden is, dat het rekeningnummer van de begunstigde ontbreekt/onduidelijk is. U kunt een nieuwe overschrijvingskaart inzenden met duidelijke en volledige gegevens.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Nieuwe op de bus gedaan..
Sorry dude