Maar er zitten nog wat bij die gesoldeerd moeten worden.Op dinsdag 19 maart 2002 17:04 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
binnen 5 werkdagen moeten de printjes hier op de deurmat liggen, ik ga er van uit dat ik alles nog dezelfde dag kan opsturen, dus in 6 werkdagen liggen ze bij jou op de mat
[laat maar]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Kan bijna niet wachten
kan ik nog niet zo veel over seggen, zo snel mogelijkOp dinsdag 19 maart 2002 20:39 schreef freakstar het volgende:
CJ > wat ik me afvroeg... is mijn geld al binnen eigenlijk ??
[..]
Wanneer denk je dat de compleet opgebouwden de deur uitgaan ?
Verwijderd
Zoals de waard is.....Op donderdag 21 maart 2002 10:00 schreef Rico het volgende:
Volgens mij kunnen jullie fluiten naar je printjes.
maak maar af, tis dus duidelijk dat jij nooit een actie hoeft te starten...
Nog 7 nachtjes slapen....Ach we zijn nu een maand verder, het wordt gewoon tijd dat die dingen verschijnen.
Ik hoopt dat ik um voor pasen krijg (heb dan tijd)
Automatiseren kan je leren!
Er was nog iemand die ook zo'n soort actie had (Zal z'n naam niet noemen hier maar hij post hier ook) en die handelt het allemaal een stuk netter en sneller af.
Hier zit gewoon een luchtje aan....
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
Het duurt gewoon even that`s all
we wachten af......
En als je ontevreden ben, dan doe je het lekker ZELF!
C, don't mention all the other idiots around here... I'll be here to serve you!
Nou besteed hij het ineens uit. Dat kost aardig wat geld en jullie hoeven niks extra te betalen.
Ik denk het volgende: Jullie hebben allemaal netjes geld overgemaakt en hij heeft dat netjes opgemaakt. Nou zal hij die printjes toch moeten leveren want anders heeft hij een heel groot probleem.
Alleen hij moet eerst weer geld zien te krijgen en dat duurt een tijd. En tot die tijd houdt hij jullie aan het lijntje.
Zelfs als iemand hier vraagt of hij dat verhaal met tantes hoedenplank wil uitleggen dan antwoord hij daar niet eens op.
Ik hoop voor jullie dat ik ongelijk heb en dat jullie na veel geduld toch je printjes nog krijgen.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
ghehehe, lol, en daarom heb ik zeker ook aangeboden om het geld terug te storten als het te lang duurde????Op donderdag 21 maart 2002 15:29 schreef Rico het volgende:
Ik heb er niet een besteld. Maar het hele verhaal klopt niet.
Nou besteed hij het ineens uit. Dat kost aardig wat geld en jullie hoeven niks extra te betalen.
Ik denk het volgende: Jullie hebben allemaal netjes geld overgemaakt en hij heeft dat netjes opgemaakt. Nou zal hij die printjes toch moeten leveren want anders heeft hij een heel groot probleem.
Alleen hij moet eerst weer geld zien te krijgen en dat duurt een tijd. En tot die tijd houdt hij jullie aan het lijntje.
Zelfs als iemand hier vraagt of hij dat verhaal met tantes hoedenplank wil uitleggen dan antwoord hij daar niet eens op.
Ik hoop voor jullie dat ik ongelijk heb en dat jullie na veel geduld toch je printjes nog krijgen.
er is gewoon maar 1 'probleem ik had op 10-15 printjes gerekend niet op 110...
Verwijderd
110 jah, rot werk om dat allemaal te maken(denk ik)Op donderdag 21 maart 2002 15:33 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
ghehehe, lol, en daarom heb ik zeker ook aangeboden om het geld terug te storten als het te lang duurde????
er is gewoon maar 1 'probleem ik had op 10-15 printjes gerekend niet op 110...
zolang ik mijn printje maar krijg vind ik alles goed
(Ik verveel me hier op het werk sorry
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Bekend probleemOp donderdag 21 maart 2002 15:52 schreef mkleinman64 het volgende:
(Ik verveel me hier op het werk sorry, ik begin extreem flauw te worden
ik nu ook maar ff gotten om de tijd te doden.......
wel beetje offtopic
Wees dan gelijk eerlijk en zeg dat je het niet aankan en dat het wel eens een aantal maanden kan gaan duren.
weten de mensen ook waar ze aan toe zijn
We vallen in herhaling (nu ff kappen dus)
Als de topicstarter nou ff de eerste printjes op de bus ken doen dan zijn we blij
Ben anders nog steeds verdmomde nieuwsgierig waar dat verhaal van de "eerste moeizame verzending" die stiekum toch eigenlijk NIET verzonden is, vandaan komt ...Op donderdag 21 maart 2002 16:22 schreef Gman het volgende:
Nuff' Said
We vallen in herhaling (nu ff kappen dus)
Maar zoals iedere vorige opmerking worden deze vragen BOTWEG door meneer C001JU135 genegeerd, en dat zal dus bij deze post ook wel weer gebeuren.
wat lul je nou??? lees eerst ff de hele topic (ja 500+ replys ja)Op donderdag 21 maart 2002 16:16 schreef Rico het volgende:
Ja ok het zijn er dan ineens heel veel, maar waarom dan liegen dat je ze wel hebt opgestuurd?
Wees dan gelijk eerlijk en zeg dat je het niet aankan en dat het wel eens een aantal maanden kan gaan duren.
weten de mensen ook waar ze aan toe zijn
Ik heb de hele topic vnaf het begin af gevolgd en ik heb nog nergens uitleg gezien van het op-de-hoedenplank-van-me-oma-verhaalOp donderdag 21 maart 2002 18:10 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
wat lul je nou??? lees eerst ff de hele topic (ja 500+ replys ja)
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
En in de posts erna ben ik nog geen uitleg tegengekomen zegmaar.Op dinsdag 05 maart 2002 18:38 schreef C001JU135 het volgende:
ok, hier ben ik dan weer eens , dit keer vanuit rusland
Er is iets gruwelijk fout gegaan, ik zal het allemaal ff uitleggen...
een aantal printplaten zijn klaar, daarvan had ik allemaal pakketjes gemaakt en voorzien van adres enz enz (alleen van de mensen die alleen printjes hebben.)
Mijn tante was hier en die heb (met mijn ook) een eigen bedrijf. Waardoor ze dus veel bij pstkantoor komt.
Ik dacht dat het makkelijk was om haar de enveloppen te geven zodat zij ze direct bij het postkantoor kan afgeven....
Vanavond zou ik ze ff helpen, komt ze me net ophalen, wat zie ik op de hoede(n?) plank.... pcies de enveloppen![]()
.
ik heb ze dus vanavond nog weer op de post gedaan. (en dit keer zelf gedaan).
het is na 5en dus morgen word de bus weer geleegd, dus overmorgen moetten ze bij jullie zijn (geld voor heel nederland 1 dag ?)
dan de opgebouwde printen en de paketten met onderdelen.
alles is binnen, maar het is nog wel behoorlijk werk om de pakketjes te maken. Die l&%ers hebben alle onderdelen in 1 grote zak gegooit.
sorry voor de vertraging.
PS. bedankt voor de kerstkaarten hobgoblin, jij ook prettige feestdagen....
Ik probeer helemaal niets te negeren, ik heb 1 keer een paar printen verzonden, alleen dat is niet helemaal lekker gegaan (ook mijn schuld) en daardoor snapt de ptt het niet helemaal. Ik heb naar die lui gebeld en die kunnen dat niet achterhalen omdat het niet als pakketjes is verstuurt, en juist daardoor komen ze op "de grote stapel" bij alle andeere onduidelijke briefen/kaarten whatever.Op donderdag 21 maart 2002 16:39 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ben anders nog steeds verdmomde nieuwsgierig waar dat verhaal van de "eerste moeizame verzending" die stiekum toch eigenlijk NIET verzonden is, vandaan komt ...
Maar zoals iedere vorige opmerking worden deze vragen BOTWEG door meneer C001JU135 genegeerd, en dat zal dus bij deze post ook wel weer gebeuren.
Toen zzei die kerel (die niet wist wat ik had verzonden) de "brieven" ook terug kan laten sturen naar mijn eigen adres. wat ik dus heb gedaan, zodat ik iedereen goeie (lees mooie) met prof. apparatuur gemaakte printjes kan sturen...
(serieuse reply's graag).
Op donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef Sjoak het volgende:
oftwel karwei zuigt
okOp donderdag 21 maart 2002 19:33 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
niet op letten...
* cyclone is weer
Kijk dat vind ik nu een nette post op alle kritiek wat dus onterecht is geuit. Ik denk dat we allemaal volledig kunnen vertroweun op hem en dat alles in orde komt. Maar nu weten we wel dat we nog effe moeten w88 maar of dat zo'n ramp is ik dnek het niet.Op donderdag 21 maart 2002 18:18 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets te negeren, ik heb 1 keer een paar printen verzonden, alleen dat is niet helemaal lekker gegaan (ook mijn schuld) en daardoor snapt de ptt het niet helemaal. Ik heb naar die lui gebeld en die kunnen dat niet achterhalen omdat het niet als pakketjes is verstuurt, en juist daardoor komen ze op "de grote stapel" bij alle andeere onduidelijke briefen/kaarten whatever.
Toen zzei die kerel (die niet wist wat ik had verzonden) de "brieven" ook terug kan laten sturen naar mijn eigen adres. wat ik dus heb gedaan, zodat ik iedereen goeie (lees mooie) met prof. apparatuur gemaakte printjes kan sturen...
Maar ja ik w8 netjes op mijn pakje en dan heb ik een mooi print plaatje. Daar ben je dan wel zeker van.
Suc6 met het maken ik ga slapen
Verwijderd
mooiOp vrijdag 22 maart 2002 16:05 schreef C001JU135 het volgende:
ok, ik heb net wer ff de printboer gebeld, ik kan de 120 printjes donderdag ophalen (of hij kan het per post doen maar dan duurt het nog een dag langerdus dat doen we niet
)
ik heb alle tijd voor modden(en kan nu niet veel computeren ivm rsi).
maar ik zie het printje+onderdelen wel verschijnen
En dat alles voor ons!
(en hij wil natuurlijk in GOT blijven, als hij geen moeite doet ligt hij eruit
En ik wacht gewoon af tot de postbode mij een mooie envelop oid komt brengen..[nee geen blauwe, maar eentje waar als afzender C001JU135 op staat]
En zoals hier boven ook al staat, ik vind het echt geweldig wat CJ voor ons doet!!
dat ie geen ondvangst bevestiging oid heb verstuurd
al had ik alleen maar een emailtje gehad dat mijn email ondvangen is en dak op z`n lijstje sta nu heb ik geld overgemaakt en geemailed en zit eigenlijk net als velen hier te wachten tot er mensen replyen dat de stuff binnen is en dan hoop ik maar dak er ook 1 krijg
hij heeft bij de printboer de printjes besteld en hij had de zelfde dag te horen gekregen dat hijze donderdag kan komen halen in breda.
dus dan gaat hij ze vrijdag uitzoeken en denk ik uiterlijk maandag op de bus.
bij deze de info
ja mietje je had 3 biertjes opOp zondag 24 maart 2002 13:25 schreef C001JU135 het volgende:
pcies
(mede mogelijk door amstel)
Verwijderd
hahaOp zondag 24 maart 2002 13:27 schreef Sjoak het volgende:
[..]
ja mietje je had 3 biertjes op
maar maandag op de bus, dus waarschijnlijk woensdag in huis
dus lieve kijkbuis kinders het komt allemaal goedOp zondag 24 maart 2002 13:36 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
haha
maar maandag op de bus, dus waarschijnlijk woensdag in huis
Verwijderd
roger that!!Op zondag 24 maart 2002 13:37 schreef Sjoak het volgende:
[..]
dus lieve kijkbuis kinders het komt allemaal goed
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
okOp zondag 24 maart 2002 15:31 schreef Terror het volgende:
En nu allemaal oogjes dicht en snaveltjes toe.
maar ontopic plz.
you got piontOp zondag 24 maart 2002 19:22 schreef Terror het volgende:
Gesproken als een echte Hollander
of 2 voor de prijs van 1
En nee, ik vergelijk C niet met een smurf
Nic lamp verbinden aan de hdd-vu-meter
hoe hoger meer data des te harder hij gaat knipperen
Verwijderd
kan wel jah, maar ik heb niet voor nix een kant en klaar printje besteld.Op zondag 24 maart 2002 20:04 schreef Terror het volgende:
Data sheet van dat ic wat erop zit staat uitgelegt hoe je meerdere van die ic's kan gebruiken om langere reeksen te maken. Denk aan 40+ ledjes die oplopen
bij chello hebje maar 2 lampjes nodigOp zondag 24 maart 2002 20:02 schreef Icey het volgende:
* Icey heeft goed idee!
Nic lamp verbinden aan de hdd-vu-meter![]()
hoe hoger meer data des te harder hij gaat knipperen
Nog 2 te gaan.
Jullie laten printen maken bij een of ander bedrijf ?
kan iemand ff de naam posten, ik moet misschien ook
een berg printen laten maken.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
vergeet hetOp dinsdag 26 maart 2002 11:23 schreef doehetzelver het volgende:
Tis nu dinsdag.............
zouden ze morgen binnenkomen.....?
i hope so....
bas vanmiddsag verveel ik meOp dinsdag 26 maart 2002 11:32 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
vergeet hetovermorguh ga ik ze halen... dus is beetje moeilijk dat jij ze morguh heb
Verwijderd
nope terror,Op dinsdag 26 maart 2002 12:26 schreef Terror het volgende:
Is het nu weer uitgesteld? Heb ik wat gemist? Zouden toch gister door C op de bus gedaan worden? MAW. Woensdag geleverd?
hij gaat ze overmorgen pas halen dus dat gaat nog een paar dagen duren.
dus kleine kans dat we ze voor de paasdagen hebben.
Verwijderd
CJ jij zij niet VOLGENDE week donderdag maar jij zij donderdag.Op dinsdag 26 maart 2002 13:05 schreef doehetzelver het volgende:
[..]
nope terror,
hij gaat ze overmorgen pas halen dus dat gaat nog een paar dagen duren.
dus kleine kans dat we ze voor de paasdagen hebben.
maarja, maakt mij echt niet uit.
dus als alles goed gaat hebben we ze volgende week.
Bahh ik krijg een scheit hekela aan alles wat met cisco te maken heeft onderhand. Wat een klote tussen toets en dan morgen ook nog die final en ik heb de zooi nog nooit geleerd word echt lachen.
,,,, en .... zelf naar smaak toevoegenOp dinsdag 26 maart 2002 14:07 schreef jbcyber het volgende:
Wat een klote tussen toets en dan morgen ook nog die final en ik heb de zooi nog nooit geleerd word echt lachen.
Het word echt gok je hoje geloof ik want het is echt een ramp. Had ik het toch maar bijgehouden die 7 weken van dit blok.
Maar ja hers hebben we altijd nog he
hehehe, ik heb volgende week ook toetsweek, wedden dat jij het beter maakt dan ikOp dinsdag 26 maart 2002 21:48 schreef jbcyber het volgende:
En dan heb ik morgen die final
Het word echt gok je hoje geloof ik want het is echt een ramp. Had ik het toch maar bijgehouden die 7 weken van dit blok.
Maar ja hers hebben we altijd nog he
EN IK HEB HEM GEHAALD MET 77 PUNTEN
Als ik ergens niet op had gehoopt dan was het dat wel.
Dat zijn weer 3 studiepunten erbij.
Mijn week kan niet meer kapot.
Verwijderd
gefeliciteerdOp woensdag 27 maart 2002 16:28 schreef jbcyber het volgende:
Net die cisco final gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ff back on topic mensen, daalk hebben we een slotje......
damn, gefeliciteerd! van mij krijg je een 10 voor geduld, want je heb al aardig lang moeten wachten op je printjesOp woensdag 27 maart 2002 16:28 schreef jbcyber het volgende:
Net die cisco final gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-mod: ik hoop dat we geen slotje krijgen, we hebben dit draadje nodig totdat alle printjes zijn afgeleverd door CJ-
Verwijderd
oftopic
op de boerdijk bij nieuw-amsterdam wordt geflitst ben er net geflitst met mijn vw110@80 wordt dus een week voor nop werken
Verwijderd
rot voor je.Op woensdag 27 maart 2002 22:16 schreef hobgoblin het volgende:
een update van cj zou ook niet verkeerd zijn
oftopic
op de boerdijk bij nieuw-amsterdam wordt geflitst ben er net geflitst met mijn vw110@80 wordt dus een week voor nop werken
ik ging vroeger altijd met een flitser(van fototoestel) langs de straat staan(achter een boom) en dan de hele tijd flits, alle mensen remmen
[ontopic]
CJ jij gaat morgen die printjes halen?
wanneer denk je dan dat _wij_ ze hebben?
Maar ja als morgen de printen worden gehaald dan komt er in ieder geval schot in de zaak en dan hebben we met pasen wat te knutselen
Verwijderd
Morgen versturen, wellicht dinsdag of woensdag binnen dus.
c... updatet als je terug bent.......
kwas al bezig met me vu metertje solderen bij c
Verwijderd
heb er zelf ook een vu- meter gemaakt met een zooi andere gasten op school. Er leuk om zelf te maken, zeker als je op school kan etsen en print plaatsjes voor nope kan maken.. alleen onderdelen moest ik zelf kopen.. die zijn best prijzig..
veel succes met je zaak
de eerste 15 zijn de deur weer uit, maar nu moek zelf ook weer weg dus de rest moet ff w88, ik heb zomaar mensen uit de lijst gehaald die nu krijgen
PS ik moet
Dit topic is gesloten.
![]()