ehh wat willen jullie nou???
dat ik verder ga met die printjes of dat ik hier elk half uur een replytje ga neergooien ????
dat ik verder ga met die printjes of dat ik hier elk half uur een replytje ga neergooien ????
mis ik hier iets ????Op maandag 11 maart 2002 11:07 schreef Fire_Bird het volgende:
edit:
oeps, verkeerde thread:)
er kan niet meer besteld worden....Op maandag 11 maart 2002 11:15 schreef 6-Kid het volgende:
1 setje besteld
Verwijderd
Uhuh 17 pagina's door spitten..Op maandag 11 maart 2002 11:19 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
er kan niet meer besteld worden....
[sub]anders lees je eerst ff de hele topic[/sup]
Je kan ze hier nog wel krijgen: [topic=420891/1]Op maandag 11 maart 2002 12:05 schreef 6-Kid het volgende:
[..]
Uhuh 17 pagina's door spitten..
Jammer volgende keer beter.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Automatiseren kan je leren!
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Joepie, heb net mijn printjes van DaHandy gekregen. 6 dagen nadat ik bestelt hadOp maandag 11 maart 2002 12:37 schreef YKW het volgende:
Maarruh
Wanneer krijg ik mijn printje nou
Heb nog steeds nix gekregen![]()
Je had ze toch vorige week op de post gedaan?
Ik weet niet of iemand al iets heeft gekregen, maar ik heb nog niets gekregen. (en had alleen maar een hoofd en ledprint besteld)
Ik wil graag dat je doet wat je beloofd hebt .. SNEL printjes regelen.Op maandag 11 maart 2002 11:03 schreef C001JU135 het volgende:
ehh wat willen jullie nou???
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
De doehetzelver is het met Icey eens, heb vertrouwen !!!!!Op maandag 11 maart 2002 15:44 schreef Icey het volgende:
* Icey heeft vertrouwen in C.
Iedereen die daar problemen mee heeft nodig ik uit om mijn bulldog van dichtbij te komen bewonderen
Hmmz, ik had ook niet op 110 printen gerekend...Op maandag 11 maart 2002 14:43 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je doet wat je beloofd hebt .. SNEL printjes regelen.
Dit heb je in je eerste post al beloofd ..
Maar inmiddels beweer je dat de PTT er meer dan een halve week erover doet om iets af te leveren.
Niet echt geloofwaardig als je het mij vraagt.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
/me heeft vertrouwen in jeOp maandag 11 maart 2002 16:35 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
Hmmz, ik had ook niet op 110 printen gerekend...
als je niet kan wachten dan moet je dat gewoon zeggen en stort ik het evt. overgemaakte geld gewoon weer terug.
ik moet ook alles maar naast school/werk doen
* cyclone heeft ook vertrouwen ..Op maandag 11 maart 2002 16:35 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
Hmmz, ik had ook niet op 110 printen gerekend...
als je niet kan wachten dan moet je dat gewoon zeggen en stort ik het evt. overgemaakte geld gewoon weer terug.
ik moet ook alles maar naast school/werk doen
Verwijderd
groot gelijk, ik heb er echt geen problemen mee, zolang je maar zecht hoe de status is.Op maandag 11 maart 2002 18:00 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
* cyclone heeft ook vertrouwen ..
alleen je vraagt net wat we willen nou daar geef ik gewoon eerlijk antwoord op.
En als jij gewoon metteen toen je het te druk kreeg dit ff gezegd had was er geen vuiltje aan de lucht toch ?
Ik ben de laatste die denkt dat je de boel loopt te bedonderen alleen vindt ik het op zijn minst vreemd te vinden dat het versturen zo lang duurd, ik heb vandaag nog nix binnen, en dat is zelfs voor de PTT niet normaal.
Zeg nou zelf ?
Maar nogmaals ik zit je hier niet af te schieten ik ben gewoon eerlijk net als jij that's all.
En duurd het 3 weken dan heb ik daar geen problemen mee .. maar zeg dat dan gewoon dan weet iedereen waar tie aan toe is en ben je ook van dit zenuwachtige gedoe op het forum af
)
Zit ie niet op de bahama'shet is wel leuk om tegen anderen te zeggen dat jij op de bahama's zit
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
jewel, met een laptop en een goed biertje er bij. wat zeg ik een goeie KOKOSNOOT(met rietje en parasolletje)Op maandag 11 maart 2002 22:56 schreef Terror het volgende:
[..]
Zit ie niet op de bahama's
Verwijderd
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Verwijderd
jah, hij had ook niet gerekend op 110 printjes.Op dinsdag 12 maart 2002 01:08 schreef DeBolle het volgende:
Tsjonge .. wat een wantrouwen en ongeduld hier. Zelf al eens een printje gemaakt & ge-etst en geboord? Na vijftig van die rotgaatjes ben je het echt wel zat, na honderd breekt je laatste boortje en dan moet je nog 105 printjes klaarmaken. En verzenden.
Verwijderd
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
Verwijderd
hoeveel denk je dat je er nog moet?Op woensdag 13 maart 2002 14:21 schreef C001JU135 het volgende:
neej man ben vandaag een uur of 4 wezen borenecht niet leuk, de rest komt van de week binnen(via print service
)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
mja idd, hoe staat het op het moment? al wat verstuurd?Op donderdag 14 maart 2002 08:13 schreef Meelobee het volgende:
Wanneer kan ik mijn printje verwachten? Neem gerust de tijd, maar laat ff weten wanneer ik em kan verwachten. (hoef ik niet de hele tijd achter de brievenbus te liggen)
Het zou misschien handig zijn om degene die betaald hebben een mailtje te sturen met hoe en wat.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Volgens CJ zijn de losse printen vorige week woensdag verstuurd.Op donderdag 14 maart 2002 19:00 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
mja idd, hoe staat het op het moment? al wat verstuurd?
Verwijderd
yups, hier ook nog niks ontvangen, C zijn die prints nu al 1,5 week onderweg ?Op vrijdag 15 maart 2002 10:49 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Volgens CJ zijn de losse printen vorige week woensdag verstuurd.
Zie eerder deze thread maar ik heb tot op heden nog nix ontvangen
Verwijderd
ik vind het ook wel fijn als CJ een beetje status zou geven.Op vrijdag 15 maart 2002 20:29 schreef Icey het volgende:
Kickjuh![]()
* Icey vind het verdacht stil...
Niet dat ik wat tegen CJ heb ofzo, en ik wil ook geen ruzie... maar CJ kan op zijn minst ff een keerje wat melden hoe alles gaat![]()
.....
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Verwijderd
no prob dudeOp zaterdag 16 maart 2002 00:03 schreef C001JU135 het volgende:
ok, hier ben ik weer via ons nieuwe netwerk
ik heb op http://www.eurocircuits.com/customer/login/index.cfm in totaal 150 printjes besteld, deze moeten nu binnen 7 werkdagen binnen komen.
Dit heb ik gedaan omdat ik beina examen moet doen en ik denk dat ik niet alles afkrijg voor die tijd als ik alles moet boren.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
wat is er mis met een oude celeron 533 t.o.v. een pentium 4?Op zaterdag 16 maart 2002 00:06 schreef the_virus het volgende:
wat is er dan mis met het oude netwerk?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
* Paitor denkt dat the_virus enigszins Schizo aan het worden is.Op zaterdag 16 maart 2002 00:21 schreef the_virus het volgende:
wat is er mis met een v3? of een asus cubx met een o/c'd intelletje 700/100@933/133
gewoon o/c'en dat netwerk!
* Paitor the_virus denkt dat hij teveel heeft gezopen en dat hij aleen maar aan zijn mod zit te denken
[/edit]
* Paitor the_virus weet het nu zeker: hij heeft inderdaad teveel gezopen, en hij denkt inderdaad aleen maar aan zijn mod te denken.
hij heeft ook zoveel gezopen dat ie nu rustig kan rijden, hij kan toch niet blazen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Lekker boeiend, kom ff ontopic en dat omhoog schoppen is ook nergens voor nodig.Op zaterdag 16 maart 2002 00:06 schreef the_virus het volgende:
coaxOp zaterdag 16 maart 2002 00:06 schreef the_virus het volgende:
Verwijderd
Gewoon af en toe en dat is om de paar dagen.Vandaag heb ik 45 gaatjes geboord en 2 kant en klare gesoldeerd
Verwijderd
alvast gefeliciteerdOp zaterdag 16 maart 2002 00:52 schreef ionize het volgende:
..
K'ga eerst nog effe trouwen.. (22 mrt)
..
Verwijderd
dude!! feli!!!!Op zaterdag 16 maart 2002 00:52 schreef ionize het volgende:
K'ga eerst nog effe trouwen.. (22 mrt)
neuhh, dit komt allemaal aardig uitOp zondag 17 maart 2002 12:04 schreef KingOfDos het volgende:
CJ verlies je niet veel geld omdat je eerst zelf alle printkes maakte en nou ergens besteld?
of open je na je examen een nieuwe actie waar je de andere printjes verkoopt?(wel zo slim)
En anders mag je dat losse printje zonder onderdelen wel laten zitten... En het geld daarvoor ook bij het pakketje in gooien.Op donderdag 07 maart 2002 22:00 schreef aP_ het volgende:
Ik zat net ff door het topic heen te surfen en zag ik opeens een lijst van bestellingen op blz 6. Daar staat dit voor mij in:
aP_
1 comp+o 18
18.5
Ik weet dat een tijdje geleden gepost is, maar ik had via meel "1 comp+o" en "1 comp" besteld. Ik heb al 23 euro overgemaakt (ik weet niet of het al op je rekening staat, bank is soms sloom). Ten eerste heb ik dan verkeerd zitten rekenen volgens mij, want ik had niet aan die verzendkosten gedacht en dan zou het eigenlijk 18+3=21 zijn . Als je er dan nog 50ct aan verzendkosten bij doet zit je op 21,5 euro. Zou je dat wisselgeld (1,5 euro) bij het pakketje in kunnen doen ?
Het is lastig om je specs up to date te houden
'k heb je net terug gemeeldOp zondag 17 maart 2002 22:58 schreef C001JU135 het volgende:
ik heb net gemaild
Het is lastig om je specs up to date te houden
1 dag nadat ik de printjes binnen hebOp maandag 18 maart 2002 08:31 schreef Meelobee het volgende:
Is dr nou al enig zicht op wanneer ik mn metertje kan verwachten?
Verwijderd
ff rekenen:Op maandag 18 maart 2002 09:27 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
1 dag nadat ik de printjes binnen heb
zaterdag + 7 = vrijdagOp zaterdag 16 maart 2002 00:03 schreef C001JU135 het volgende:
.....
deze moeten nu binnen 7 werkdagen binnen komen.
.....
Dus het eerdere verhaal van de enveloppen op de hoedenplank van je tante .. en vervolgens de PTT die maar niet bezorgd is dusOp zaterdag 16 maart 2002 00:03 schreef C001JU135 het volgende:
ok, hier ben ik weer via ons nieuwe netwerk
ik heb op http://www.eurocircuits.com/customer/login/index.cfm in totaal 150 printjes besteld, deze moeten nu binnen 7 werkdagen binnen komen.
Dit heb ik gedaan omdat ik beina examen moet doen en ik denk dat ik niet alles afkrijg voor die tijd als ik alles moet boren.
Dat vroeg ik me dus ook al af!Dus het eerdere verhaal van de enveloppen op de hoedenplank van je tante .. en vervolgens de PTT die maar niet bezorgd is dusshit
Je had dus nog nix verstuurd ?
Verwijderd
Mmmmmmmja, ik vind dat dus ook een apart verhaal........Op maandag 18 maart 2002 12:16 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Dus het eerdere verhaal van de enveloppen op de hoedenplank van je tante .. en vervolgens de PTT die maar niet bezorgd is dusshit
Dan vind ik het wel origineel verzonnen. De hoedenplank van je tante, je moet er maar op komenOp maandag 18 maart 2002 12:16 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Dus het eerdere verhaal van de enveloppen op de hoedenplank van je tante .. en vervolgens de PTT die maar niet bezorgd is dusshit
Tja tis maar net hoe je het noemen wilt ..Op maandag 18 maart 2002 13:26 schreef Devil het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel origineel verzonnen. De hoedenplank van je tante, je moet er maar op komen
ik wil niet lullig doen hoor, ik zit net zo goed te wachten op mijn printjes, maar als het nou es de waarheid *is* ? heb je daar al over nagedacht ?Op maandag 18 maart 2002 13:41 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
* cyclone vindt het jammer dat er niet duidelijk open en helder de waarheid is verteld
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik beschuldig niemand ofzo, maar eerst was het de ptt die te lagnzaam was, toen lag het niet aan de ptt, maar lagen alle printjes op de hoedenplank en had hij ze alsnog verstuurd en nu doet de ptt weer langzaam? Blijken ze zometeen klem te zitten in de brievenbus ofzoOp maandag 18 maart 2002 13:44 schreef reiker het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen hoor, ik zit net zo goed te wachten op mijn printjes, maar als het nou es de waarheid *is* ? heb je daar al over nagedacht ?
owkee, nu je dit op een rijtje zet ben ik het volledig met je eens, het blijft vreemd. ik vertrouw erop en hoop dat het uiteindelijk goed komt.Op maandag 18 maart 2002 14:00 schreef Devil het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand ofzo, maar eerst was het de ptt die te lagnzaam was, toen lag het niet aan de ptt, maar lagen alle printjes op de hoedenplank en had hij ze alsnog verstuurd en nu doet de ptt weer langzaam? Blijken ze zometeen klem te zitten in de brievenbus ofzo
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Ik loop niet te zeiken en hoef ook geen geduld te hebben. Ik ben namelijk een 'buitenstaander' ik heb niets besteld ebn volg dit topic alleen uit interesse en dan valt het me op dat er zo nu en dan rare dingen gebeuren.Op maandag 18 maart 2002 14:04 schreef dot_goeroe het volgende:
jullie moeten niet zo zeiken die gast is gewoon bezig om alles te maken en trouwens ik zit ook te wachten. Toon ff geduld aan cj.
AMEN !Op maandag 18 maart 2002 14:10 schreef Devil het volgende:
[..]
Ik loop niet te zeiken en hoef ook geen geduld te hebben. Ik ben namelijk een 'buitenstaander' ik heb niets besteld ebn volg dit topic alleen uit interesse en dan valt het me op dat er zo nu en dan rare dingen gebeuren.
Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben als zo'n printje even op zich liet wachten. Ik heb zelf een inkoopactie voor blauwe leds georganiseerd en weet dus hoeveel werk er bij zo iets komt kijken.
Wat ik echter wel afkeur is het verstrekken van onjuiste informatie. Als het echt zo is dat hij de verhalen over wat er misging uit zijn duim heeft gezogen dan vind ik dat men best reden tot klagen heeft. Hij had dan gewoon moeten zeggen 'sorrie jongen ik heb het fokking druk met mijn examen het duurt wat langer dan verwacht' Zelf doe ik ook eindexamen en zit ook tot over mijn oren in het werk, dus kan ik me heel goed voorstellen dat iemand geen tijd heeft om gaatjes in printjes te boren. Als hij dat gewoon even gezegd had dan had iedereen geweten hoe de zaken er echt voorstaan.
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
ff back ontopic graag.Op maandag 18 maart 2002 14:20 schreef Terror het volgende:
Terug naar de behama's
Verwijderd
nee...........Op maandag 18 maart 2002 14:38 schreef Praeth het volgende:
Kan ik nog steeds bestellen?
Verwijderd
En kun je het verhaal rondom de verzending ook nog even ophelderen s.v.p. want daar is iedereen JUIST nieuwsgierig naarOp dinsdag 19 maart 2002 12:15 schreef C001JU135 het volgende:
ehh, ik heb eerst allemaal printjes op school lopen maken, maar na +/- 30 stuks word je dat dus echt wel zal
daarom heb ik er nu voor gekozen om alles te gaan bestellen... das het verhaal.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Als je dat nou even eerder eerlijk had gezegd een geen lul-verhaal had opgehangen, dan was dit gezeur er ook niet.ehh, ik heb eerst allemaal printjes op school lopen maken, maar na +/- 30 stuks word je dat dus echt wel zal
daarom heb ik er nu voor gekozen om alles te gaan bestellen... das het verhaal.
binnen 5 werkdagen moeten de printjes hier op de deurmat liggen, ik ga er van uit dat ik alles nog dezelfde dag kan opsturen, dus in 6 werkdagen liggen ze bij jou op de matOp dinsdag 19 maart 2002 12:16 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
En kun je het verhaal rondom de verzending ook nog even ophelderen s.v.p. want daar is iedereen JUIST nieuwsgierig naar
Wanneer denk je dat de compleet opgebouwden de deur uitgaan ?Op dinsdag 19 maart 2002 17:04 schreef C001JU135 het volgende:
[..]
binnen 5 werkdagen moeten de printjes hier op de deurmat liggen, ik ga er van uit dat ik alles nog dezelfde dag kan opsturen, dus in 6 werkdagen liggen ze bij jou op de mat
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq