na aanlijding van dit topic : [topic=420891/1]
ben ik even gaan kijken of ik die printjes kan ontwikkelen.
Dit kan en de prijs is 1.5 euro per print
je kan het op 2 manieren maken, namelijk met draadjes aan de ledjes wat als voordeel heeft dat je niet zo netjes hoeft te boren
en dat je lampjes overal kan plaatsen.
Je kan ook gelijk een 2e print meebestellen zodat je het kan maken zoals op deze foto.

niet een foto van mijn creatie maar van een medetweaker zie [topic=420891/1] de print die ik ga maken/ontwerpen zal er ongeveer net zo uitzien
Alle printen zijn op maat en alle gaatjes zijn geboort, ik zl de print zo compact mogelijk houden.
Als er meer dan 10 printjes zijn dan zal ik het gaan etsen, dit puur omdat ik niet voor 6 printjes een middag wil gaan kloten.
printjes kan ik (als er vanavond al genoeg bestellingen zijn) morgen op de bus doen en zouden ze overmorgen bij jullie op de mat moeten liggen. (ik vertrouw er op dat de betalingen ook uitgevoerd word anders verpest je het alleen maar voor je medetweaker, doordat ik dan pas op ga sturen nadat er betaald is en dit de levertijd met een dag tot een week kan verlengen)
eventueel kan ik ook onderdelen meesturen en ik wil ook wel complete (geteste) vumeters leveren alleen weet ik daar zo nog geen prijs van.
dus als je printen nodig heb ff een mailtje sturen naar
<hr>
<h1>Er kan niet meer besteld worden!!</h1>
<hr>
adres:
Burg.v.Meursstraat4
3841JT harderwijk
Postbank: 7277942
!!! BELANGRIJK !!!
ik heb alle bestellingen verweidert doordat 90% wel iets was vergeten en dus niet alle gegevens in het mailtje had gezet.
Daarom heb ik hier een voorbeeld met alle gegevens die ik nodig heb.
IEDEREEN DIE AL BESTELD HEEFT MOET DUO OPNIEUW EEN MAILTJE STUREN !!!
dit is een voorbeeld, gelive (jeukwoord) copy/paste te gebruiken.
compleet opgebouwd is altijd met ledprint omdat ik niet met draadjes ga kloten.
prijzen
code:
--------------------------------------------------------------------------------
Hoofdprint:
print 1.5 Euro
print+onderdelen 12 Euro
Kant en klaar 15 Euro
Ledprint:
print 1.5 Euro
print+onderdelen 7.5 Euro
Kant en klaar 8.5 Euro
Hoofdprint + Ledprint
printen 3 Euro
printen+onderdelen 18 Euro
Kant en klaar 22 Euro
--------------------------------------------------------------------------------
levertijd printen is 3 dagen en levertijd van de rest is onbekend. verzendkosten is 50 eurocent. (bij grote hoeveelheden moet ik ff kijken).
ben ik even gaan kijken of ik die printjes kan ontwikkelen.
Dit kan en de prijs is 1.5 euro per print
je kan het op 2 manieren maken, namelijk met draadjes aan de ledjes wat als voordeel heeft dat je niet zo netjes hoeft te boren
Je kan ook gelijk een 2e print meebestellen zodat je het kan maken zoals op deze foto.

niet een foto van mijn creatie maar van een medetweaker zie [topic=420891/1] de print die ik ga maken/ontwerpen zal er ongeveer net zo uitzien
Alle printen zijn op maat en alle gaatjes zijn geboort, ik zl de print zo compact mogelijk houden.
Als er meer dan 10 printjes zijn dan zal ik het gaan etsen, dit puur omdat ik niet voor 6 printjes een middag wil gaan kloten.
printjes kan ik (als er vanavond al genoeg bestellingen zijn) morgen op de bus doen en zouden ze overmorgen bij jullie op de mat moeten liggen. (ik vertrouw er op dat de betalingen ook uitgevoerd word anders verpest je het alleen maar voor je medetweaker, doordat ik dan pas op ga sturen nadat er betaald is en dit de levertijd met een dag tot een week kan verlengen)
eventueel kan ik ook onderdelen meesturen en ik wil ook wel complete (geteste) vumeters leveren alleen weet ik daar zo nog geen prijs van.
dus als je printen nodig heb ff een mailtje sturen naar
<hr>
<h1>Er kan niet meer besteld worden!!</h1>
<hr>
adres:
Burg.v.Meursstraat4
3841JT harderwijk
Postbank: 7277942
!!! BELANGRIJK !!!
ik heb alle bestellingen verweidert doordat 90% wel iets was vergeten en dus niet alle gegevens in het mailtje had gezet.
Daarom heb ik hier een voorbeeld met alle gegevens die ik nodig heb.
IEDEREEN DIE AL BESTELD HEEFT MOET DUO OPNIEUW EEN MAILTJE STUREN !!!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| gotnick=XXXXX realname=XXXXX adres=XXXXX plaats=XXXXX bestelling: X maal hoofdprint+onderdelen X maal hofdprint+ledprint opgebouwd. |
dit is een voorbeeld, gelive (jeukwoord) copy/paste te gebruiken.
compleet opgebouwd is altijd met ledprint omdat ik niet met draadjes ga kloten.
prijzen
code:
Hoofdprint:
print 1.5 Euro
print+onderdelen 12 Euro
Kant en klaar 15 Euro
Ledprint:
print 1.5 Euro
print+onderdelen 7.5 Euro
Kant en klaar 8.5 Euro
Hoofdprint + Ledprint
printen 3 Euro
printen+onderdelen 18 Euro
Kant en klaar 22 Euro
levertijd printen is 3 dagen en levertijd van de rest is onbekend. verzendkosten is 50 eurocent. (bij grote hoeveelheden moet ik ff kijken).