Toon posts:

Geesten Oproepen...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 5.312 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik zag laatst een film op de TV wat me ineens een gedachte brengt......
Die vent kon lepel bewegen zonder ze aan teraken (film ofcourse) maar...
Beweeg je zo'n glas zelf niet in je onderbewust zijn?
VOorbeeld:
in de text hier boven (met die giant quote)
staat..
Veel kinderen vragen: hoe lang heb ik nog televen.
waarom de geest antwoord: een paar dagen....
Maar kijk..
als je nou zelf in gedachte neemt "Ik hoop niet een paar dagen" en dat je zelf dat glas van e-e-n p-a-a-r d-a-g-e-n
??
w00t nu word het weer intresant om het te doen :?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12 13:08

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Ik heb al een paar ervaringen wat wel "het paranormale" genoemd wordt. Ik zelf ben overtuigd: het bestaat. Nix goddelijk of zo... Gewoon ons bewuste gedeelte wat weigert te sterven nadat ons lichaam dat doet...

Maar goed... dit zal al wel een paar keer gezegd zijn. Ik ben /dev/lazy om dit topic helemaal door te spitten :P

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

OMFG (brr kouwe rilling)
Damn..
Las net iet's over ervaringen in het engels (dat ouija board)
3 lui vroegen wanneer ze dood gingen. en de geest zei Morgen
volgende dag (ze leefde nog wel (leven nu nog volgens mij)
1 kreeg een ongeluk met zijn auto (door een andere auto die ineens spoorloos is :??) gebroken nek
2 kreeg ook een ongeluk wer over reden door een auto (die ook daarna weg was) 2 gebroken benen
en de 3e
Werd in zijn buik geschoten ???
Dit is so freaking scary :(
ik word er triest van ....

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12 13:08

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Tja... Een beetje respect kan geen kwaad... :) Dat zullen die drie niet gehad hebben methinks.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Nee ik las het orgineel zonet ff verkeerd :) ik post hem wel ff!
Ok so it was me (Jojo) Ruby,setheary,and (annonymus). Ok so we were playing with the quija and it told us to leave it alone. So we did, but the next day we started to play with this guy named Abc, Last name was XYZ. He told us that we were all going to die. Well we didn't die, but we got in accidents. Me (Jojo) i was getting off the freeway 106 in compton, and something suddenly got in my way and when I turned the car, I looked back and the object that was in front of me had dissapeared. Well I only got a broken neck. So I quited the quija. But No Ruby had to go and play with it. The quija had told her that it was happy that I (jojo) had broken my neck. The same night Ruby was walking home she crossed the street and got hit by a car. While she was lying on the ground she said that the car then dissapeared. She broke both her legs. Setheary did quit the quija but she said the same night she was sleeping and the quija was under her bed that she kept it hearing it under her bed, also that someone was pulling her hair. The next morning she said that there was clumps oh her hair on the ground. Well your still probably wondering why I named it never to forgett well because I still view all these tragedies in my head.

How it changed my life:
It made me waste alot of money in therapy.
dat in de buik geschoten had ik verkeerd gelezen (andere pagina denk ik)

Kan een persoon (die goed met dat quoija bord kan omgaan vragen hoe Willem Tomas van Sinderen is overleden? (woonde in beetgum)
Alvast bedankt (ik weet wel hoe (denk ik) dus probeer eens

Thx!

Verwijderd

Tis me gelukt (het glas bewoog 1 cm) ik ben toen gekapt (scared my arse off)
Damnit!
I believe in spirits

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 23:23 schreef Count_Bleauchamp het volgende:
Een Christen weet duidelijk wat geesten zijn. Ook welke slecht/goed zijn.
De onderscheiding des geestes genaamd. Daarbij wordt ook nog onderscheiding gemaakt tussen de boze geesten onderling.
God is Geest. En God is goed. Alle geesten die niet van God zijn en die ook op aarde zijn, zijn slechte/demonische machten. Immers zijn die "achtergebleven" geesten van mensen niet bij God., dus bij de duivel. Immers de duivel was op aarde geworpen.
God heeft alleen het goede met ons voor. Waarom willen sommige mensen dat niet aannemen? No offense!

Normen en waarden! Goddelijke normen waar je goddelijke waarden voor terug krijgt. Is dat niet gaaf! :)

Ik ben geen christen geworden uit angst, het is mijn eigen keuze die het waarde geeft.
Pfffff, als ik dit soort dingen lees wordt ik niet goed.....van wie heb je al die wijsheid, GOD is Goed en blabla.
Ik geloof dus absoluut niet in een God, ik geloof in iets, iets dat er is en dat we niet alleen zijn.
God is gewoon een naam die de mensen eraan hebben gegeven omdat het beestje ook een naam moet hebben. In mijn ogen gewoon klinkklare ONZIN!!!!!
Je leven ben je zelf, niet GOD, geen DUIVEL, jezelf.
En daar geloof IK in......... O+

Verwijderd

oeps dubbel post :Z

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 08:27 schreef SAPman het volgende:

Waarom zouden alle geesten eigenlijk kwaadaardig zijn? Is de heilige geest uit de drieeenheid geen geest soms? Of is ook die geest kwaadaardig?
BINGO!!!!!! *D

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 16:57 schreef leutinnetje het volgende:

[..]

BINGO!!!!!! *D
Wat weet jij er nou van?
Mr Spirit owner :P

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:46

Eraser127

Nijkerk

maar 'k'heb eigenijk nog nooit video's gezien of tapes gehoord waarin ze met een geest praten of glaasje draaien, wel een zooi wav's die iemand had opgenomen door vragen te stellen in een kamer en voor 20min. weg te gaan en dan weer terug te komen. Er werd dus wel wat gezegd/geschreeuw op die tape door geest oid. Maar je weet natuurlijk niet of het echt is of ruis of die gast zelf

dus zijn daar duidelijke video's of geluid's bestanden?

[ Voor 12% gewijzigd door Eraser127 op 11-02-2003 20:12 ]

My Discogs

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Dit is toch wat een te grote kick. Users kunnen niet 400+ posts door gaan lezen. Ik raad aan dat je er een nieuw topic over opent. Bovendien denk ik dat je vraag via Google ook goed te beantwoorden is.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.