geesten oproepen...
niets anders dan een staat van volledige rust waardoor je meer door laat dringen dan alleen dat wat op dat moment in jou (redelijk bescheten klein) brein zit...
*spreek in het algemeen, met jou bedoel ik niet 1 persoon

*
Geesten oproepen is mediteren.
Dingen als glaasje draaien worden meestal uitgevoerd door giebelige pubers die stoer willen doen, en dan komt er niets uit...
Het echte 'geesten oproepen' is meer in
zo'n staat van rust komen dat je (een deel van) je onbewustzijn kan 'unlocken' oid, en dus helderder kan denken, meer info binnen krijgt, zulke dingen...
tot zover over geesten oproepen
nu over geesten:
Geesten bestaan niet, energievelden wel...
het enige dat je merkt als er een 'geest' in de buurt is is een energieveld, van een mens, dier, overleden persoon, plant kan zelfs al...
ik merk het zelf ook redelijk vaak, en aura's heb ik gezien (nu in pubertijd, dus nu niet meer... hopelijk later weer wel) en ik krijg zelfs soms energie door van andere mensen.
Dat ik ineens hoofdpijn krijg, en dat dat is omdat iemand in mijn directe omgeving een probleem heeft/ruzie heeft oid. Als ik dan even die 'geest' ga oproepen, dus me ga concentreren op de energie die mij die hoofdpijn geeft, weet ik meestal wel waar het door komt
dit is wel een beetje offtopic, maar dat wordt denk ik het vaakste bedoeld met 'geesten', energievelden die iemand toevallig oppikt van anderen...
en doe het niet met vrienden, want je hebt er niets aan...
hoogstens iemand die gaat zitten kloten, daar komt iets uit dat misschien best wel zou kunnen, en daar blijf je dan aan denken, en
dat maakt je gek...