okee, nu dan maar eens mijn lijstje:
- 200 meg SCSI schijf, flikkerde uit mn klauwen en printplaat barstte

- 486 mobo, was zo'n pizzadoos, en die was open. Het ding was echt onverwoestbaar, totdat er op een dag een glas cola inviel...
- P60@66, dat waren ook al heethoofden zeg! Nadat mn koeler kapot ging, fikte hij op een (slechte) dag door tijdens het spelen van SimCity 3000. Dat was niet zo fijn:(
- 286 Toshiba T3300 laptop ofzo, fijn dingetje, had 640 kb geheugen, en ik besloot er eens wat oud geheugen bij te solderen

ach ja, ik was 11...
- wat oud geheugen
- een hele reeks dingen die in verband stonden met elkaar:
Op een goede dag besloot ik dat m'n ouwe trouwe Celly 366@458 nogal traag begon te worden. Dus ik besloot een Celeron 700 en zo'n slotconvertor te kopen, want ik had immers een Gigabyte GA686 BX-E oid. Nou, ik die dingen gekocht in Duitsland, vraagt die vent me of ik er niet een koeler bij wil hebben. Ach, "Ich hab noch 'ne Kühler". K, dus ik thuis aangekomen, wil ik de koeler omzetten. Maar een slotkoeler van een Celeron 366 past niet echt op een socket 370 Celeron 700

. Nouja, daar hebben we de Dremel voor! Dus ik mooi die randjes afgedremeld. Nu wil ik hem op de core zetten, zijn er geen plaatsen om die koeler aan vast te maken! Och, daar hebben we good ol' Mr Elastiekje voor. Ik dus met veel pijn en moeite en met geregeld uitschieten die koeler eindelijk op die core gekregen. Zeer trots op m'n uitstekende prestatie duw ik op de power knop.....krrr..ROOK!!!! Dat kutding begon ram te fikken! Oei shit, dat was natuurlijk foute boel. Ik helemaal rammelen enzo, want dat waren toch gouw 2 maanden zakcentjes destijds

. Nouja, was mooi klote, maar gelukkig had ik mn ouwe proc nog. Ik die er maar weer opzetten, samen met de resterende 60% van de koeler. Ik zet hem aan..... zwart beeld.....en opeens alweer rook. Dat was me toch ff fijn klote! Afijn, in een uurtje waren een Celly 366, een Celly 700, en een Gigabyte mobo naar de eeuwige jachtvelden verbannen :(:(

En ik was de komende 4 maanden verbannen tot een brakke laptop. Die Celly 700 had ik goed verneukt, de randjes van de core waren goed afgebrokkelt. Ik ermee terug naar de Cash&Carry (Aachen), me gedragen als een vette n00b, en een nieuwe claimen. Nou, das könnte Fritz leider nicht machen, en ik kreeg me cash terug. Maar het had toch nog een tijdje geduurt totdat ik achter mn trouwe T-bird van vandaag zat..
tenslotte nog een paar dingen,
- zo'n mooie logitech aflopende rechtshandige muis, kom ff niet op de naam. Ik had UT net (1999), en ik richtte me nogal af op alles binnen handbereik als ik weer eens verloor (ik ben ook n00b geweest jah!). Mocht dat nou net die mooie muis zijn... Ik had er al vaker op geslagen enzo, maar deze keer pakte ik hem goed vast, en gooide hem met volle kracht tegen de muur. Voilà, een 10-delige muis puzzel!
Er zijn waarschijnlijk nog meer van die geniale mislukkingen van me, maar dit zijn toch wel de voornaamste