[OC/CM] De mislukkingen

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.999 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen. Op het overclocking en casemodding gedeelte, kun je normaal alleen de successen zien. Het leek me daarom wel leuk om ook een topic over de mislukkingen van zowel het overclocken als het casemodden ook een keer ergens te posten. Om te laten zien dat er niet alleen voordelen aan overclocken zitten. Graag met foto's:).

Meul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ffe 3x een 80mm inlaat op me kast gebouwt >VEEL TEHOOG
eeh later door overdruk nog ffe met dremel 2 uitlatengemaakt 80mm Die ene is veel teklein
Eeeh Bij het 1e gat wist ik veel dat er nog beschermshit op me kast zat vandaar al die luchten
Zwart gespoten elke kan 6x Krab je er zo af" :(

Het enige wat goed gedaan is zijn de plastic kapjes
Weetje waarmee :? Met kachelverf WERKT PERFECT
Alleen niet op metaal

Dus er zitten 3 80mm fans boven me GF3 langs teblazen eigenlijk useless :P
Maar me GF3 IS wel kouder geworde en me celly ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 10:07 schreef meul het volgende:
Dag mensen. Op het overclocking en casemodding gedeelte, kun je normaal alleen de successen zien. Het leek me daarom wel leuk om ook een topic over de mislukkingen van zowel het overclocken als het casemodden ook een keer ergens te posten. Om te laten zien dat er niet alleen voordelen aan overclocken zitten. Graag met foto's:).

Meul
- Mijn Duron wil niet de 1000 meer halen :'(
- De aankoop van mijn Delta HP60 7000 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
het verkeerde moederbord zodat je niet in het bios kan overklokken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Op zaterdag 02 februari 2002 11:22 schreef Clithopias het volgende:
het verkeerde moederbord zodat je niet in het bios kan overklokken |:(
Welke is dat?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vat em niet
Ik heb een Aopen AX3S pro die kan overklokken een normale niet
Snapst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raampje aan de verkeerde kant van m'n kast gezaagd...

tijdens het spuiten van m'n kast de hele buitenmuur van m'n huis blauw!

+ en - van 220 tegenelkaar aan laten komen

more 2 come :)

trouwens, er komen binnenkort pics vn m'n eerste case-mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel heel dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraantje van het waterkoeling lekte |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 11:58 schreef Aico het volgende:
Kraantje van het waterkoeling lekte |:(
Ai, da's balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zijn er ook mensen waar bijvoorbeeld de processor opgeblazen is en die daar foto's van hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stond laatst ergens iets over een
EXPRES opgeblaze AMD-k6 200
ZO een heb ik ook nog wel ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22
Sorry, tnt alleen nog maar mn bay-bus laten roken >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
wij wilden de kast van een 486 opblazen door er een vlinder in te leggen >:) >:) >:) >:) >:) >:)

helaas nooit uitgevoerd, aan het eind van het jaar weer eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 13:49 schreef thijz het volgende:
wij wouden de kast van een 486 opblazen door er een vlinder in te leggen >:) >:) >:) >:) >:) >:)

helaas nooit uitgevoerd, aan het eind van het jaar weer eens proberen :D
het is WILDEN trouwens ipv wouden

maaar da's niet echt iets van case-modden of overclocken, da's meer gewoon een kast mollen, da's niet iets wat je perongeluk doet als je aan het werk doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

mwoah, mislukte paintjob, de ledjes van mn baybus staan niet helemaal recht en op gelijke afstand etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
Op zaterdag 02 februari 2002 13:53 schreef The_YellowDog het volgende:

[..]

maaar da's niet echt iets van case-modden of overclocken, da's meer gewoon een kast mollen, da's niet iets wat je perongeluk doet als je aan het werk doet
verandert

maar het zou wel grapig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 13:56 schreef thijz het volgende:

[..]

verandert

maar het zou wel grapig zijn :+
ik zeg ook niet dat ik de resultaten daarvan niet wil zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
als we het doen maken we er een filmpje van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

heb wel me hdd ( maxtor 60 gb ) vol water laten lopen omdat ik het kraantje van de waterkoeling niet dicht had gedaan :) |:( .... even onder de fohn ( hartstikke dood natuurlijk ) dus naar de winkel --> gloednieuwe .. :P

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hadden een keer een oude printer opgeblazen met allemaal vlinders
Ook leuk is zo'n ola prullenbak daar een vlinder onder
...Vind je alleen nog stukjes terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
Mijn eerste ccfl aansluiten was een big mistake

Ik had de ccfl onderin mijn kast gezet vastgezet met plakband etc etc en kast weer dicht, pc aangezet. Het was voor mijn gevoel niet goed genoeg dus kast open plakbandjes weg en de ccfl eruit halen...

Dat ging mij iets te stroef maar het was al te laat. Ik hoorde een kleine *knak* en de ccfl was kapot.. 30 piek naar de haaien.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 19:49
Uh, zie ook me sig. Lompste actie van afgelopen week, me brander laten doorfikken door een molex die er verkeerdom ook wel oppaste :( Dus de +5v heeft +12v gehad.. tja dan doet ie het niet meer.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Laatst online: 17-02-2024
Op zaterdag 02 februari 2002 14:59 schreef webkabouter het volgende:
Mijn eerste ccfl aansluiten was een big mistake

Ik had de ccfl onderin mijn kast gezet vastgezet met plakband etc etc en kast weer dicht, pc aangezet. Het was voor mijn gevoel niet goed genoeg dus kast open plakbandjes weg en de ccfl eruit halen...

Dat ging mij iets te stroef maar het was al te laat. Ik hoorde een kleine *knak* en de ccfl was kapot.. 30 piek naar de haaien.
das kut maar als ik het zo lees is 30 piek niet het hoogst gesloopte bedrag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
KHeb een duron 650 waarvan de multiplier niet hoger wil... (fsb wel, gelukkig een kt133a mobo, dus 135 ipv 100 mhz)

Kheb de inverter/adapter van me ccfl opgeblazen door + en - verkeerd om te doen (alweer vervangen) en laatst kabeltje aan me geluidskaart gemaakt, die kortsluiting maakte...
knetter knetter.. hoop rook en geur van verbrande geluidskaart, maar werkt allemaal nog gewoon.

En enkele dingetjes zijn een beetje scheef afgewerkt enzo, maar niet echt dat het lelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 14:31
al 3x ccfl's gebroken, eentje de starter kapot gemaakt door er met mijn vinger aan te komen terwijl de ccfl aanstond, AUW!

en ehm een ouder baybays, ( niet meer in gebruik) begon ineens te stinken, was de potmeter zowat doorgebrand, ding was gloeiend heet, had 3x 92mm fans erop aangesloten, scheen dus te veel te zijn en de stand op zijn laagst gezet = stil en dat begon na een uurtje ff te ruiken...

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn p3 733 opgeblazen !!
Dit omdat ik geen fan had aangesloten B-)
Deze was nog niet gelevert en de rest van mijn
nieuwe systeem wel. Maar ja, je wil je nieuwe pc
natuurlijk wel uitproberen.
had ik beter niet kunnen doen cpu werd 140 graden |:(
toen ik de kast open deed stonk het naar gesmolten plastic 8-)

En om het verhaal nog mooier te maken:

Hierna een nieuwe AMD 900 (toen net uit) gekocht.
Alles aangesloten en alles werkte ook netjes,
Weekje later voor de lol nog even mijn mobo eruit gehaald. Hierna mijn fan vergeten aan te sluiten. Cpu werd 110 graden |:( maar deze werkt nog wel :+

Binnenkort kom er weer nieuwe pc in huis, nu ga ik dus wel ffkes op mijn fans letten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik een 220 volt draad doorgeknipt die nog aan het stopcontact zat :D er lagen er 5, 1 was aangesloten (net james bond film) en ik knipte te verkerde door. Ja hoor, mijn gamma nijptang had weer eens geen plastic :( dat deet HEEL ERG ZEER :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 gesneuvelde Abitjes .. en een overleden Celly 600, maar ik heb toch alles vergoed gekregen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Op zaterdag 02 februari 2002 20:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik een 220 volt draad doorgeknipt die nog aan het stopcontact zat :D er lagen er 5, 1 was aangesloten (net james bond film) en ik knipte te verkerde door. Ja hoor, mijn gamma nijptang had weer eens geen plastic :( dat deet HEEL ERG ZEER :(
Heb al 2x 220 door me heen gehad... 1e keer stond ik daar beetje "aaaaaaaaah" te roepen en iedereen gek te kijken... (deed nietecht pijn, maar tja.. je staat gewoon te trillen) en laatst moest der een netwerkkabel door de muur, wat schroef je eerst dicht, gat van die utp kabel of het stopcontact ernaast... koos voor eerst en stak me vinger in et stopcontact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

stekker van de voeding uit me brander trekken en hem er weer in doen terwijl pceetje nog aan stond :( brander dood!
ecs moederbordje halen, dacht lekker goedkoop, ati radeon 8500 erin (a f720), aanzetten en dan rook zien |:(
Was gelukkig me mobo :) die word toch vergoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 220+ kan ik ook meepraten.

Neem een draad verleng je oude tv speaker draadjes ermee en pak vervolgens perongeluk een verlengde coax kabel met tv signaal beet >gevolg: diverse 3e graads verbrandingen aan handen en een gebroken neus van het tegen de deurklink aavallen op de wegnaar beneden. Draden bleven hangen en ik heb mezelf toen van de trap gemikt..niet goed dus :-)

Verder:

Waterkoeling lekte zonder dat ik het doorhad. Reservoir staat boven in mijn alienware kast boven op de voeding en ineens ging mijn beeld flitsen en toen uit.

Wat bleek, was het over het slangetje naar de proc gelopen en daar gaan lekken en op mijn v7700 GTS kaartje gelopen zo door het agp slot achter alle pci sloten langs, om vervolgens op de bodem te druppen.!!!!

Echt alles was zeik! Fohn er op....alles werken behalve videokaartje. Koelribben eraf fohn erop, nooit meer werken! Totdat ik van de week iets zag...er zat een heeeeel klein scheurtje in een printbaantje naast 1 van de gaatjes van mijn koelblok> gesoldeerd en weer pico bello.

Oh ja, ik had een gloednieuwe amd thunderbird 1400 gekocht (FL550,-) shim erop, waterblok erop, maar door de trilling lag shim scheef......opstarten en een flinke stank...proc dood!!! :-(

Dat was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDtje
  • Laatst online: 26-08 23:30
cdrom speler per ongeluk ondersteboven inbouwen en een uur bezig zijn met er achter komen war er nou eigelijk verkeerd is gegaan. Niet echt cm maar toch. btw dat was niet ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 20:40 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:

1e keer stond ik daar beetje "aaaaaaaaah" te roepen en iedereen gek te kijken...
Ze staan nu ook raar naar mij te kijken , omdat ik hardopaantlachen ben achter pc , This topic is ZOOO funny

van fouten moet je leren (zoiets wast het toch :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Hah, ik heb een AMD Athlon slot A en dus een lekkere grote koeler erop zitten. Ik dacht laat ik nou dat koelblok eens beter gaan koelen door een soort van fanduct hiervoor te maken i.p.v. de standaard koelmethode (een fan die in het midden zit en naar bijde zijkanten het lucht blaast).

Zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/fanduct1.jpg
De koeler met onderaan een fan die de warme lucht via de fanduct wegblaast naar boven.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/fanduct2.jpg
En hier de fanduct die er voor zorgd dat de warme lucht van de processor wordt weggezogen door de 80*80mm fan.

Allemaal leuk en aardig, de temps waren drastisch omlaag gegaan dus ik d8 een suc6 :7

Niet dus :( Na een tijdje begon mn pc vreemd te doen en zelfs spontane reboots te geven. opeens was mijn beeldscherm rare strepen en kleuren aan't geven. Dus ik de pc (uitzetten en) openmaken en wat zag ik.. mn koelblok was er in zn geheel afgedonderd bovenop mn videokaart |:(.

Mn processor was gloeiend heet, dus ik d8 nou is't gebeurt met mn cpu-tje. Maar nee hoor, ik heb de fanduct eraf gesloopt en de koeler opnieuw op de cpu bevestigd en hij deed het gelukkig nog :D

Waardoor kwam het? Het mechanisme wat er eerst op zat om de fan vast te houden was dus ook om het blok vast te houden. Ik had die eraf gehaald omdat die in de weg zat en dat blok zat toch muurvast aan de processor dus ik d8 dat er niks aan de hand was... dom ja }:O.

Maar goed dat is niet alles nadat ik dit had gedaan was ik mn kast maar gelijk aan't schoonmaken... stofzuiger enzo. Nou goed ik dus de videokaart eruit halen en die fan stof vrij maken met de stofzuiger. Schoot ik uit en ja hoor, is mn fan gesloopt (vinnetje eraf) :(. Dus uit overmaat van ramp maar een p1 koeler op het koellichaam geplakt.. en het werkt nog ook :z.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/fan6800.jpg
Zo ziet het er nu dus uit :).

Zo zie je maar... niet alles gaat perfect :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tentacle1 op 02-05-2003 11:38 . Reden: Plaatjes gefixed :Z ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
he 'zo'n ding zoek ik :D kun je mij eens een bouwtekening ofzo sturen voor die fandukt? want de mijne (van papier >:) ) had een klein verkeerd effectje (werd warmer ipv kouwer)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op zaterdag 02 februari 2002 21:19 schreef webkabouter het volgende:
he 'zo'n ding zoek ik :D kun je mij eens een bouwtekening ofzo sturen voor die fandukt? want de mijne (van papier >:) ) had een klein verkeerd effectje (werd warmer ipv kouwer)
* Tentacle1 heeft geen bouwtekening gemaakt en is gewoon gaan knippen en plakken.

Ik had een soort van plastic gebruikt van een een of andere verpakking en die dus gelijmd met secondelijm. Jammer dat ik em heb gesloopt want hij werkte heel goed (koellichaam bleef lauw i.p.v. warm).

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 20:13 schreef Geqxon het volgende:
SUKKEL Hhahahaha LOL :) ;)

Mijn Ome Nico is in de zelfde Actie om het leven gekomen!
Waarom ik dan zo lach?
Ome Nico mocht ik niet zo :)

(geen flame ofzo, hahaha lacheeeeee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je case painten met metallic verf van de Makro , en dan zien dat je eigenlijk slechte verf hebt die lichte en donkere plekken geeft :r

Een Athlon 1200 hebben die niet eens goed wil overklokken (1350Mhz met FOP32-1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
Op zaterdag 02 februari 2002 21:27 schreef larry_ellison het volgende:

[..]

Waarom ik dan zo lach?

Pfff beetje synisch heh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe koeler niet goed op mijn xp1800 .doet nix meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik heb er nog 1 :D. Ik heb ooit eens van iemand een 40 mm fan gekregen. Daar doe je dan wat mee. Dat ding op het stroomnet in de kast aangesloten en achter de cpu geplaatst (dus tegen de achterkant van de kast (daar zaten gaatjes en iets anders wat ik over het hoofd zag).

De computer aan en de fan begon te draaien missie voltooid dacht ik nog.. en op dat moment

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT... en de stukjes plastic vlogen me om de oren.. nou ja pc meteen uit (stomme schrikreacties ook altijd.. ) en ja hoor de bladen van de fan waren er allemaal stuk voor stuk af. en waarom? omdat ik een schroefje over het hoofd gezien had..

aantal doden= 0
aantal gewonden = 1

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 22:33 schreef webkabouter het volgende:
ik heb er nog 1 :D. Ik heb ooit eens van iemand een 40 mm fan gekregen. Daar doe je dan wat mee. Dat ding op het stroomnet in de kast aangesloten en achter de cpu geplaatst (dus tegen de achterkant van de kast (daar zaten gaatjes en iets anders wat ik over het hoofd zag).

De computer aan en de fan begon te draaien missie voltooid dacht ik nog.. en op dat moment

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT... en de stukjes plastic vlogen me om de oren.. nou ja pc meteen uit (stomme schrikreacties ook altijd.. ) en ja hoor de bladen van de fan waren er allemaal stuk voor stuk af. en waarom? omdat ik een schroefje over het hoofd gezien had..
[topic=400051/1]

Geen schroeffie over het :) gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt oc ofzo, maar wel beedje stom

Had geheugen (64 mb) bij mijn pa in de comp gedaan, ff snel zonder lampje ik dacht dat het goed zat.

Comp aan, ineens beedje rook en stank enzo.
Had ik de geheugen module er verkeerd om ingedaan |:(
Ach ja is 1.5 jaar geleden, module werkt nogsteets en heeft ook nog 64 mb dus het zal wel.

Maar was wel ff schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net een videokaartje in me oude amd k5-100 pc-tje gezet (server) en had net de zijkant dicht gedaan doe de monitor kabel ernaan en heb toen waarschijnlijk knoppie op de voeding ingedrukt (220-110) ja knoppie was een heel raare kast :)
Ik niks in de gaten doe de pc aan boem stoppen eruit geknalt en voeding naar de klote.
Later andere voeding erin gedaan bleek alles het gelukkig nog te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Op zaterdag 02 februari 2002 22:08 schreef BlubberZwijn het volgende:

[..]

Pfff beetje synisch heh...
Cynisch is niet het goede woord.
Alweer een verkeerd gebruik van het woord "cynisch".
Zoek het maar eens op in de Dikke v. Dale

ontopic:
Ik heb ooit een monitor van de trap laten vallen, per ongeluk, en in heel veel stukjes. Overbodig om te zeggen dat die het niet meer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eergister nog 2 120mm 36W fans op een 100 Ohm potmetertje gezet, met IETS te weinig vermogen... heeft nog de hele dag naar verbrand plastic geroken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 23:29

hneel

denkt er het zijne van

Over spanningen gesproken:

Ik had ooit eens een ouwe kapotte buizenversterker op de kop getikt, en geprobeerd die te repareren. Afijn, ik had mijn gitaar er op aangesloten, en hield ergens provisorisch een draadje tegen vast. Niks aan de hand. Toen gaf ik een lekkere slag tegen de snaren om te kijken of er al geluid uit wou komen. Op dat moment kreeg ik een enorme oplawaai.

Bleek het signaal op dat punt versterkt te worden tot over de 100 volt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no offense
mare was ome nico zeker niet zo slim ;)

[..]

Waarom ik dan zo lach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden geheugen bijgeprikt in mijn ASUS MEL-C. Zitten drie bankjes in. Twee waren al gevuld met elk 64 MB.

Had ergens nog een paar 128 reepjes liggen. eentje meegenomen, en in mijn moederbord geprobeerd te frotten. Onder mijn bureu thuis, half in het donker beetje pielen om de module erin te persen.

Hard duwen, en opeens: Krak! geheugevoetje aan barrels. Staat nu overd e hele lengte open.Bleek dat het een ECC of registered reepje was. Wilde dus gewoon niet passen want de nokjes klopten niet... Dom dom dom.

Leg ze tegenwoordig altijd even tegenover elkaar om de nokjes te vergelijken.

Moederbord doet het wel nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[..]

Waarom ik dan zo lach?

HAHAHAHAAHAHAH :D :D :D lig helemaal in de stuip hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op zaterdag 02 februari 2002 13:53 schreef The_YellowDog het volgende:

[..]
Wilden en wouden zijn beiden correct, kijk maar in het woordenboek.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 23:14 schreef corecrusher het volgende:
no offense
mare was ome nico zeker niet zo slim ;)
[..]
Dat viel eigelijk wel mee!
Maar hij zat altijd te K*n*eren van quote:Internet is voor domme mensen. OF quote jij waardeloos snert jong, je groeit op voor galg en rad of quote Computers...! Pffffff sukkels die niet kunnen denken gebruiken computers.

Dus vind het niet zo erg ;)
op de begrafenis hehe >:)
~Nico we wisten allemaal dat we onse menigs verschillen hadden, maar zand er over~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexe_Gozer
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Ik heb een paar maaden terug me Aopen voeding (met nieuw geplaatste 80mm fan) opgeblazen..was bezig met het aansluiten van een fannetje toen per ongeluk de 12V en de massa contact maakte.... |:( dat vonden m'n draadjes niet leuk en zijn doorgesmolten...wat ook me diskettestation niet overleefde..een dikke grijze rook steeg op. RIP

nieuw gekocht waren een enermax 350W en een nieuw diskketestation

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 23:27 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Wilden en wouden zijn beiden correct, kijk maar in het woordenboek.
droog@kloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

Epsilon

Op zaterdag 02 februari 2002 23:32 schreef Flexe_Gozer het volgende:
Ik heb een paar maaden terug me Aopen voeding (met nieuw geplaatste 80mm fan) opgeblazen..was bezig met het aansluiten van een fannetje toen per ongeluk de 12V en de massa contact maakte.... |:( dat vonden m'n draadjes niet leuk en zijn doorgesmolten...wat ook me diskettestation niet overleefde..een dikke grijze rook steeg op. RIP

nieuw gekocht waren een enermax 350W en een nieuw diskketestation
whaha
el-cheapo aopen geweest dan, normale voeding slaan gewoon af als je kortsluiting maakt. Dan gebeurd er helemaal niks namelijk. Een vonk tussen de draadjes, maar echt geen gesmolten draaden.

Ook een keer 220 vastgehad, geen echte pijn ofzo, alleen een verkrampte hand die ik nie meer open kreeg. Ook een keer een schok van een TL-starter gehad, maar dat is niet meer als schrikdraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexe_Gozer
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Op zaterdag 02 februari 2002 23:41 schreef epsilon het volgende:

[..]

whaha
el-cheapo aopen geweest dan, normale voeding slaan gewoon af als je kortsluiting maakt.
Aopen is el-cheapo >:)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Laatst online: 22-09-2023
2 procs opgeblazen en 1 daarvan zonder dat ik hem overklokte |:(
Mobo opgeblazen.
Hdd Die in rook op ging >:)

Maar voor de rest viel het mee

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolonel_E
  • Laatst online: 07-09 18:14
mijn pa had net een nieuwe P4 gekocht (nou al weer oud) maar ik kreeg dus de oude pc, een P2 350 MHz! had er een soort van temporary casefan ingezet, stoot mijn zusje er tegenaan, (temperary, dus niet afgewerkt) + en - tegen elkaar, voeding verrot, tevens de stekkertjes voor de fans op de mobo, mar de rest doet het nog (alleen weet ik het nog niet van de VoodooII die erin zit, die geeft in win. normaal beels, maar in games laat ie zoiets als vergrote pixels zien :S ondertussen heb ik die aan mijn breortje geven en ik uit losse onderdelen maar een nieuwe in elkaar geknutseld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LG_Greenman
  • Laatst online: 07-01 20:24
Hmm, pc laten vallen toen je van een boot op de kade probeerde te stappen en pc 's avonds aan zetten en het nog doen ! en de volgende ochtend weer proberen...dood...mobo en proc naar de hell, maar toch mobo en proc bij een vriend proberen en zijn mobo en proc ook slopen (amd slot A 800)

heeeeeel veeeeel token-ring kabels wegknippen en opeens 230v knippen....en opeens 10 servers zonder stroom 8-)

stekkerblok openhalen en erachter komen dat het toch wel pijn doet als je vergeet de stekker eruit trekt.

cd-brander kopen bij Overseas uit Amsterdam en dan teruggaan omdat ie geen cdrw's meer kan branden en een nieuwe terugkrijgen die een schrijffout maakt op 76 min en dan 2 maanden later (adat ik daar 5x geweest was om mijn probleem uit te leggen) een tijdelijke brander krijgen die hetzelfde probleem heeft....(nee, ligt niet aan mijn pc/config, heb 4 pc's uitgeprobeerd...) en nu nog geen brander terughebben....4 maanden later....

owja...al je mp3's met de goede oude norton commander verplaatsen en vergeten dat ie geen lange bestandsnamen ondersteunde...en geen id3tags hebben

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Hehe, kom der net achter dat me rokende geluidskaart toch wel wat schade heeft gehad :D

die kortsluiting die die maakte zorgde ervoor dat het linker kanaal van de koptelefoonversterking is opgeblazen... ach maandag ff mee langs de winkel.. zit jaar garantie op en die is pas 7 maart voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Koeler (spire superrock) er verkeerd om opzetten :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Laatst online: 21:07

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Een keer expres 12V en 5V op AT connector omgedraait :)

erg leuk :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Laatst online: 21:07

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

een keer voedingfan vervangen, leek goed te gaan, echter na paar weken moest machine uit vanwege upgrade.

wil de machine weer aandoen, springen er vonken van de ene kant van de voeding naar de andere.. 3/4 van alle condensators opgeblazen :(. gelukkig moederboard en de rest van de pc nog heel :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een asus a7v266-e met 1333mhz amd athlon en 512mb DDR geheugen kapot waarschijnlijk omdat me Swiftech MCX462-BA with Delta FFB-80HP fan er nie helemaal goed opzat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
tijdens het blauwspuiten van mijn toetsenbord geen kapje opgedaan, resultaat blauwe neus haren :)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op zondag 03 februari 2002 14:14 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
tijdens het blauwspuiten van mijn toetsenbord geen kapje opgedaan, resultaat blauwe neus haren :)
lol! past wel bij je smurfenicon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 01:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
dit is echt een lach je ziek topic =)
nou ja ik ken iemand die heeft zijn ram doorgefikt
hij had de voltage maximaal gezet in de bios en het was cheapo geheugen dus ram bankje helemaal zwart :+

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 08:15
Aahaha, als ja al die verhalen leest is dit wel een heeeel gaaf topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan
  • Laatst online: 10-09 10:42

Barreljan

...Zoom-Zoom...

ik zou eens een pc van iemand uit de buurt hier overclocken. AMD T-Bird 900 en had er een nieuwe/betere koeler opgedaan inc. pasta. Hup pc aan en overclocken maar, dus in de bios gelijk gegaan en toen begon ie piepjes te geven...

sja...wel eerst het stekkertje van koeler/fan op mobo prikken |:( was volgens bios 75°C

verder heb ik genoeg kortsluitingen gehad bij mijn pc... fannetjes en pielen, 12V tegen kast aan laten komen, p3 500 katmai niet helemaal in slot duwen, fan kapot maken door er per ongeluk een schroevendraaier tegen aan te houden: schoep eraf, draait als een bezetene

ga maar door ;)

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Nooit geweten dat dremelschijfjes zo snel konden slijten: het slijpsel was meer rood dan grijs.
Even een groter gat voor de ventilator voor wat meer airflow: meer air + meer lawaai ;(

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
* Kapitein Edward vind dit leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case geverft met speciale (scheit dure verf)
die met roller moest worden aangebracht.
Vervolgens verkeerde roller gebruikt (cheapo vacht rollertje...)
Kun je raden wat er gebeurde??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
er kwam geen verf op je kast |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de roller begon te verharen...
kwam er pas achter toen de verf was uitgevloeit...
Overal kleine haartjes in de verflaag....
Super lelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook 'n ccfl gemold, en omdat ik m'n boxen in dezelfde kleur als mijn pc wilde hebben, ook maar eventjes zwart gespoten: alleen vergeten te schuren en primen, dusss... alle verf liep uit en heel de garage (ik case-mod in de garage) zat onder de zwarte verf, oh ja, en de badkamer ook (handjes wassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Laatst online: 23:19

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Hm, stoer topic dit :)

Het enige wat ik gedaan heb is 2 oude dingen (286 en 386) verkloot door bij de ene perongeluk stroom van het mobo af te halen (batterijen los, zaten er 3 in, met een draadje eraan vast :P) Geen opties om ind e bios te komen dus geen schijf dus geen boot :D

en wat er met die andere is gebeurd... dnw...

Wel net tijdens het aansluite van m'n monitor op m'n radeon 8500 in een keer geen rood meer... wat blijkt: pinnetje van monitor kabel kromgebogen :)
Ik kan nu natuurlijk op dezelfde manier gaan uitvinden welke voor geel en groen zijn...;)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:14 schreef Scatman_II het volgende:
Hm, stoer topic dit :)

Het enige wat ik gedaan heb is 2 oude dingen (286 en 386) verkloot door bij de ene perongeluk stroom van het mobo af te halen (batterijen los, zaten er 3 in, met een draadje eraan vast :P) Geen opties om ind e bios te komen dus geen schijf dus geen boot :D

en wat er met die andere is gebeurd... dnw...

Wel net tijdens het aansluite van m'n monitor op m'n radeon 8500 in een keer geen rood meer... wat blijkt: pinnetje van monitor kabel kromgebogen :)
Ik kan nu natuurlijk op dezelfde manier gaan uitvinden welke voor geel en groen zijn...;)
Ik heb een Sun RGB aansluiting, dus gelukkig zal dat bij mij niet zo snel gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb eens ooit een ouwe Ati Rage 3D verneukt door 't aantal Mhz-jes iets te hoog in te stellen.

* Flipmo2K dacht van "Oh, dat kan die kaart wel aan". Niet dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
ik heb nooit echt iets gruwelijks fout gedaan, alleen 1 x toen ik mun baybussie aan ut maken was, was een kabeltje van de schakelaar losgegaan, en op 1 of andere manier wilde die comp niet opstarten, maarja, nadat ik die comp 4x had doorlopen kwam ik erachter dat er een kabeltje loszat. :+

Mijn Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

1 Intel celeron 700MHz ver***kt (ding wou niet zoals ik wou )

1 AMD Thunderbird 900 gecrushed onder me waterblok

1 AMD Thunderbird 1200 gecrushed onder me waterblok

1 MSI K7T Turbo opgeblazen

Geen comentaar voor de rest ,dit zijn gevolgen van oc'en !
Ook geen geblaat bij de compuboer voor nieuw spul (want het was mijn schuld :) )

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, is nog niks mis gegaan bij mij. Alleen het fannetje van mn Coolermaster gesloopt, maar ik had er nog een liggen, dus no-problemo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een keer een oude monitor liggen bij het grofvuil
En een steen >:)
Flinke klap ppffff wel stoer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik had pas dat me aan/uitknop klemde, ging ie telkens na 2 tellen weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 21:04 schreef _ferry_ het volgende:
ik had pas dat me aan/uitknop klemde, ging ie telkens na 2 tellen weer uit
Dat heb ik wel ZO vaak gehad das gewoon bij kl*te kasten normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
ik had wel eens 2e fan in me systeem geprikt en ff op de bodem van me kast gezet... na heftige gamepje ghost recon stootte ik tege kast aan , vette tering herrie later zag ik dat er een flapje van me fan af was gebroken, ding is nu out of sync

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draadje van Fan door verkeerde gaatje naar binnen gedaan, waardoor draadjes geperforeerd werden door frontje. 12v op mijn kast + mobo waardoor er nu geen een fan meer werkt ook niet mijn CPU fan. Mijn casemod was gemaakt voor die fan daar heb ik nu dus niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Een fan laten vallen terwijl hij draaide, dus enkele bladen eraf.
2. Een keer met mn fikken bij de tt volcano II zitten kloten, bijna mn topje van mn vinger eraf.
3. Een keer water van mn koeling over de SBlive, netwerkkaart etc laten lopen, werken nog wel.
4. Een keer mn 250W voeding opgeblazen door te hoog stroomgebruik. En daarna nog 3.
4. Een voeding in het water laten liggen toen mn koeling lekte. Laten drogen en hij deed t weer.
5. Celeron mobo gemold, omdat hij op t vloedkleed was gevallen, meteen dood door ESD.
6. aan mn KT7A-RAID zitten kloten, wou ik een kabel aandrukken, maar ik had de gehele achterwand gemold voor meer airflow. Dus ik zat met mn fikken aan de achterkant van de CPU te drukken. Die was dood, proc en mobo. Later wel een nieuwe gekregen in de winkel.
7. koeler verkeerd om op mn 233MMX gezet, dus werdt bloedheet. later kwam ik erachter waarom ie ineens instabiel was.
8. de kabel van de printer eruit getrokken terwijl hij aan stond. Een motor deed het niet meer, dus was ook garantie gvealletje.
9. mijn geluid van de koptelefoon deed het niet meer. Bleek dat ik m in de SP/DIF aansluiting gedrukt (was donker)
10. Eens een kast zo gemod voor airflow dat hij zonder kappen bijna uit elkaar viel (later weer gefixt)
11. lucht uit mn vaporateur kwam tegen een plank = water druppels druppelden uren lang over en door mijn fax.
12. Eens een waterblok voor mn videokaart vastgezet met tiewraps. Hij draaide, en ineens zag ik alle icoontjes dubbel in windows.
12. Eens op goed geluk 2 gaten in een videokaart geboord voor een koeler. T werkte ook nog.
13 Een 486 mobo gemold door de voedingstekkers er verkeerd op gezet te hebben
14. etc...

Zo, nu jullie weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

1 Ik heb een keer mijn monitor laten stuiteren ( voetje zit een barst in )
2 Ik heb pas nog mijn cpu cooler ( 92mm ) vastgeplakt met dubbelzijdig tape, pleurde er af op mijn GTS PRO ( alles doet het nog )
3 terwijl ik ledjes in mijn kast aan het bouwen was de ledjes tegen de kast duwen ( kortsluiting ) ( alles heel )
4 met mijn pink in een 80mm ( geloof ik ) gekomen bij een vriend ( THANX VIPER :P ) bloedde gigantisch lang ( keppet overleefd ;) )
5 met kabelsrounden 3x in mijn poten gesneden omdat ik iedere keer uit schoot ( kabels subliem geround ;) )
6 Op mijn werk een athlon 1200 laten vallen en er per ongelijk meteen op staan ( alle pinnetjes plat, proc mol )
7 4 van de 8 mobo schoeven dol draaien in mijn kast ( zit nog steeds vast ;) , sterker zal nooit meer los gaan )
8 geluidskaart een opflikker geven ( input steriotoren in de output steken terwijl bijden moeilijk hard staan, vette vonk stoppen door radio uit pc uit maar alles heel :) )
9 Veel ste vaak kortsluiting maken in mijn kast ff voltage meten met multimeter ff fannetje proberen.
10 Optical & cordless uit elkaar slopen openmaken en er sprigen allemaal veertjes en onderdelen in de rondte :( half uur gezocht in hoogpolig tapijt naar onderdelen van me muis :D )

Enne dat was het geloof ik wel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Euhm, laatst m'n kabels van 2 cpu fans gemold, toen ik de backplate van m'n hq08 erinschoof. Kabels bleven ertussen hangen |:(

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde mijn AMD duron 500mhz overklokken naar 2ghz, en dat ging niet! :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een keer per ongeluk mijn vrouw uit het raam gegooid,
Oeps, sorry verkeerde topic! :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r8ality
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2024

r8ality

Ignorance is bling.

1) p2-350 gesloopt door te vaak in en uit halen om te overclocken +pinnetje (b22???) proberen af te plakken om multiplier te unlocken...

2) P3-koeler op diezelfde p2 proberen te krijgen ;)

3) computer aanzetten en vervolgens harde klap +vonken (elcheapo voeding en teveel fans i guezz?) allez doet het verder nog ;)

Niet echt spectaculair maar toch...

[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 18-05 17:57
Me vinger in een coolermaster fan steken schoep eraf IN ME VINGER ZAT IE :( :( :( :( :( dat deed pijn :( :( :( :(

Tig keren kortsluiting maken natuurlijk :+

Stekkertje van usb poorten op me ouwe mobo verkeerd aansluiten, ben 3 uur bezig geweest om uit te vogelen waarom ie niet aanging :( :( :( :( :( :(

Gat in me kast gezaagd voor 80 mm fan intake voor me cpu, onder de voeding natuurlijk, de warme lucht die me voeding eruit blies werd weer vrolijk naar binnen gezogen op de cpu :( :( :(

dat was em allemaal

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielioZ
  • Laatst online: 15-06 23:12
Had de oude PC van m'n ouders in een weekend ff overgeclockt... (Pentium 166je met SIMM..)
Kom ik het weekend erna thuis, bleek het geheugen (64mb in SIMMetjes !!) langzaam maar zeker 't begeven te hebben.
Uiteindelijk m'n Pa maar een Celeron333 computertje gegeven voor z'n verjaardag (een week later)... :D

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11

Kirpeknots

Wazzup!

Had mijn oude GF2GTS en oude GF2MX naar quadro2pro en quadro2mxr gemod...

Allebij verkocht.

Wederom een GF2GTS en een GF2MX400 gebruikt gekocht..... Tin gemorst tijdens solderen..... Allebij dood.

Siemens C35 telefoon geflashed... dood.

Globalwin FOP38 gekocht......vervolgens doof geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Mijn blunder top 10

1) mijn oude rainbow case (brak goedkoop klote ding) zo gemod dat hij bijna uit elkaar mieterde.
2) computer aangezet zonder heatsink of koeler op de proc. (nix aan de hand :) )
3) TT superorb gekocht (das het ergste wat een tweaker met gevoelige oortjes kan doen :( )
4) SENFU temp sensor gemold
5) standaard: 1000x kortsluiting gemaakt
6) ook nog met de TT S.Orb mijn core op 3 plaatsen afgebrokkeld (hij doet het nogsteeds :) echt een bikkeltje die TB 1000 AVIA)
7) fanguard ombuigen, die dingen buigen niet maar breken :(
8) blowhole gemaakt in case d.m.v. gaten boren en uitknippen (dat zie er dus niet uit)
9) dremelen in case zonder de hardware eruit te halen (lui), mijn silverado uit elkaar gevallen (verder niets aan de hand)
10) 2 kapotte oude voedingen en een werkende voeding hebben, en dan denken dat je de draadjes van de oude voeding losknipt en de weerstanden van de oude voeding lossoldeerd (niet dus |:( )

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
  • Laatst online: 03-08-2022
Ergste wat m'n pc is overkomen en nog niet eens door mij :(.
Compaq 256MB geheugen verkeerdom erin stoppen (ja dat kan met Compaq!!!) en dan de pc aandoen.
Resultaat geheugen weg, mobo defect en m'n voeding doorgefikt.
Het enige wat nog werkende te krijgen was, was m'n mobo door die defecte geheugenbank te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff zonet Bijna mijn Asus v8200 Geforce 3 T5 Deluxe Gesloopt
Ik had de core iets tehoog >:)
Maar was niet fatal

eeh ik had vorig jaar 10gig aan backups weggegooid was een foutje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 23:30 schreef larry_ellison het volgende:

[..]

Dat viel eigelijk wel mee!
Maar hij zat altijd te K*n*eren van quote:Internet is voor domme mensen. OF quote jij waardeloos snert jong, je groeit op voor galg en rad of quote Computers...! Pffffff sukkels die niet kunnen denken gebruiken computers.

Dus vind het niet zo erg ;)
op de begrafenis hehe >:)
~Nico we wisten allemaal dat we onse menigs verschillen hadden, maar zand er over~
Zand erover? Hij zou toch begraven worden >:)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.