Ik zou hier echt zo veel dingen kunnen neer zetten dus hou ik het maar bij de 2 vaagste die overiggens indirect niet mijn schuld waren, maar wel mijn spullen betrof

:
1.Mijn pas gemodde kast (lees als "veel geld en veel tijd") even op de vensterbank gezet voor het raam om het geclockte iets meer te koelen

. Hij stond netjes en solide achter mijn luxaflex. Ik ga even sigaretten halen

en toen ik terug kwam en uit mijn auto stap kijk ik eventjes naar boven (ik woon 4 hoog) en zie mijn kast uit het raam hangen alleen nog bungelend aan mijn monitor cable

. Hevig in de stress niet wetend of ik nu keihard naar boven moet rennen of moet schreeuwen zie ik mijn kast het gevecht verliezen en valt ie echt 2 meter voor mijn neus op de grond "dood"

. Blijkt dat mijn moeder even lekker het huis wou luchten en dus alles tegen elkaar open had gezet. Daar het nogal tocht in een flat en dat op 4 hoog best wel hard is , had mijn luxaflex zich tegen mijn kast aangedrukt en toen de schuifpui open werd gezet was dat alles iets te veel van het goede en drukte de wind mijn kastje naar beneden. Mijn kast is nu in kasthemel

.
Volgende week zal ik kijken of ik de foto's nog heb en probeer ik ze in te scannen. Maar ik vertel je 1 ding een kast komt net als een kat netjes op zun pootjes terecht alleen een kat zakt niet volledig in elkaar en wordt niet opeens 50 cm korter....

. Ik kan er nu best wel weer om lachen, maar op het moment zelf alles behalve dat.
2.Mijn kat en ik (maar vooral mijn kat) zijn er achter gekomen dat een 120x120 MM fan niet is bestand is tegen een katten staart. De kat (inmiddels op natuurlijke wijze door ouderdom gestorven) was mijn kamer in gesneaked en is langs mijn kast gelopen waar op dat moment een 120x120 MM fan zonder fan guards fijn draaide (ik zou de volgende dag de guards binnen krijgen

). Ik hoorde een doodskreet en zag mijn kat het snelheidsrecord verbreken richting zijn mandje waar hij al likkend zijn stompje probeerde te redden. De kat miste vannaf dat moment 1 cm staart en ik zat met een kromme fan en een kast die meer op de set van Texas Chainsaw Massacre paste. Hier heb ik geen foto's van en al had ik die dan had ik je ze gespaard

.
Als ik het zo terug lees lijkt het net of ik een giga fantasie heb. Jammer voor mijn kast mijn kat en ik dat het allemaal waar is....