Nieuw spel: EVE *jammie* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Log van die IRC chat van de 23e !!
http://www.evegate.net/exclusives/dev015.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ok, cool, ik mocht ook laatst mee doen, sweet.

ik zit nu in het spelletje en ben wat aan het minen.

alleen wat kan ik het best doen? Wat kan ik het beste als eerste kopen, enzo.

er er is dus een groep met tweakers ergens?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:38

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik ben sinds vanochtend ook toegelaten.
Ik heb alleen een vraagje over de ruimtegraphics. De ruimte zijn allemaal blokken. Is dat normaal? Ik zie het namelijk op geen enkel andere screenshot die ik heb gezien van EVE. Misschien is het een bug, maar ik kan daar nergens iets over vindeen.

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4732/full.jpg

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik vind erg tot nu weinig aan, ziet er allemaal erg mooi uit, maar die hele point & click interface bevalt me totaal niet... de besturing van Freelancer was imho veel leuker, daar had je het idee dat je nog echt aan het spelen was ipv je shceepje rond dirigeren.

Ook die camera wordt ik gek van, je moet steeds die rader draaien voordat de camera weer goed zit.

Tenzij er opeens iets gebeurt en ik ga serieus echt spelen, heb ik vanavond/morgenochtend een accountje voor iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik vond het in het begin ook niet veel aan, maar dat is gewoon een dood punt waar je ff overheen moet. Zit nu in een corp en nu is het veel leuker, ga je lekker met zijn alleen minen enzo :)

(ik heb wel interesse in dat accountje als je er mee stopt.
ik heb er zelf al wel een, maar mijn broertje wil dit spel graag ook proberen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:04
Is het bekend of er een demo komt?

Ben ook geen fan van point en click besturing

[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 26-04-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 11:45
Danfoss schreef op 26 April 2003 @ 16:28:
Ik ben sinds vanochtend ook toegelaten.
Ik heb alleen een vraagje over de ruimtegraphics. De ruimte zijn allemaal blokken. Is dat normaal? Ik zie het namelijk op geen enkel andere screenshot die ik heb gezien van EVE. Misschien is het een bug, maar ik kan daar nergens iets over vindeen.

voorbeeld:
[afbeelding]
Kijk eens of er nieuwere drivers zijn voor je videokaart.
En draai je wel DirectX 9.0? Die heb je ook nodig.

Koop trouwens als eerste als newbie een 'Miner 1', als je die gebruikt ipv je newbie miner gaat het 2x zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:38

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Skyclad schreef op 26 April 2003 @ 20:49:
[...]

Kijk eens of er nieuwere drivers zijn voor je videokaart.
En draai je wel DirectX 9.0? Die heb je ook nodig.

Koop trouwens als eerste als newbie een 'Miner 1', als je die gebruikt ipv je newbie miner gaat het 2x zo snel.
heb al nieuwste drivers en dx9. Ik zag trouwens op de Matrox site (ik heb een Parhelia) dat EVE ook triplehead ondersteuning krijgt. Ik verwacht dus dat ze dit probleem dan ook wel zullen oplossen.

*edit:
Hmmz.. het is blijkbaar een bug in Eve en niet van de videodrivers:
uit matrox support forum over de laatste parhelia drivers:

CaineTanathos
Member
posted April 17, 2003 04:57 PM
----------------------------------------------------------------------
the new drivers messed up the space in EVE Online Beta.

R0M
Moderator
posted April 17, 2003 05:00 PM
----------------------------------------------------------------------
Caine,
I am talking to the developers about this, it's actually their fault and hopefully they'll be able to fix it soon, i'll keep you updated,
Regards,

[ Voor 39% gewijzigd door Danfoss op 27-04-2003 00:08 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
nou de beta duurt niet lang meer. Tis wel weer een spel wat ik leuk vind..het heeft koop mogenlijkheid, maar het is nog wel redelijk buggie...

Ik zit nu in de Citadel region trouwens, ik heb een one way systeem gevonden, 0.6 security, ergens aan de rand, en er zijn ateroiden velden met beswel aardige mineralen, jaspet, herbegite en hemorphite. Alleen ik moet even wachten tot ik een merlin frigate kan kopen voordat ik enigzins kans maak tegen de piraten daar. Zit nu in een Bantam.

Als iemand deze dagen daar in de buurt zit, zoek even naar mij, "gladius orched" en stuur me een berichtje. Ik ben nog geen got mensen tegen gekomen.

Ik hoop dat dit spel zich kan waar maken, s'nachts, als de amerikanen online zijn, is de lag niet om te harden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:52

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik speel sinds een dag of 3 en zit in een Nederlandse corp in het Amane systeem, we hebben gisteravond met een man of 4 arkonor en bistot zitten minen in Estaunitte (0.0 security systeem) en eentje met een Indy het spul laten afvoeren. Hebben voor zo'n 1.5 miljoen de man aan isk binnengehaald, en er was de hele tijd geen piraat te bekennen :p.

Vandaag een Tristan gekocht (gallente frigate) en een hoop skills, gaan nu sparen met ons corps voor een tweede cruiser wat 8.5 miljoen isk kost en ik mag de piloot zijn :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
sweeet. Ik kom dan ook es naar amane. zitten daar een hoop hollanders? :)

alleen lijkt het me leuker om met een groep te gaan knokken, want de beta loopt toch snel af, minen kan altijd nog.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

We zitten de hele avond met een man of 6 bijeen te minen, en afentoe wat groepen piraten te mollen :p. We proberen daarom heel hard te sparen voor die cruiser, met deze snelheid hebben we em wel in een dag of 3 bijeen (nog een paar M isk nodig), zodat we nog een paar dagen kunnen knokken.

[ Voor 48% gewijzigd door Xanathorn op 29-04-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:38
goh dan kan er maar liefst 3 dagen mee vliegen, 6 mei is beta afgelopen

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Twixxx schreef op 29 April 2003 @ 18:45:
goh dan kan er maar liefst 3 dagen mee vliegen, 6 mei is beta afgelopen
Doe ff erg ofzow :/
En ik heb het idee dat ze um wel zullen uitstellen, want met al de bugs die er nu nog inzitten....
Vooral voor de mensen met een Ati kaart hebben, hebben probs :( (like me :'()

[ Voor 34% gewijzigd door Bleet op 29-04-2003 18:48 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Xanathorn, geef eens wat namen van jullie, dan zoek ik jullie op.

*edit*

ooooooh een grote patch vanavond, 3 MB, dat belooft wat. :)

[ Voor 36% gewijzigd door maratropa op 29-04-2003 19:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
Xanathorn schreef op 29 April 2003 @ 18:39:
We zitten de hele avond met een man of 6 bijeen te minen, en afentoe wat groepen piraten te mollen :p. We proberen daarom heel hard te sparen voor die cruiser, met deze snelheid hebben we em wel in een dag of 3 bijeen (nog een paar M isk nodig), zodat we nog een paar dagen kunnen knokken.
waarom zo hard sparen als je straks toch alles voor 1 isk kan kopen :)

lees de 2e vraag (+antwoord) maar eens van deze chat log :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Ach we hebben dat ding al bijeen, voor 7 mill bistot gemined. Paar namen van nl'ers in van het corps: Bagheera, Zedanin Aflok, Sagit Castor, blades, RimaraF, Philar en mezelf :p. En het is natuurlijk leuker om zoiets zelf bijeen te sparen, straks gaat toch iedereen een titan nemen denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Xanathorn op 30-04-2003 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:55
Hey danfos , the bug is opgelost :)

Maar nu heb ik een probleem, hij geeft een fout bij de laatste patches, moet ik nu het spel terug opnieuw installeren ?

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Als je niet kunt patchen, kun je van http://gemini.eve-online.com/ de laatste patches downloaden en handmatig installeren. Schijnbaar krijgen ze die bug nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35302

Misschien dat ik niet zo handig ben maareh. 8)7 Heb ook een mail gehad over fase 7 van de beta test maar ik weet niet waar ik de client kan downloaden. Als ik kijk bij mijn beta test gegevens zie ik het volgende:

o Received application
o Invited to Beta
o Beta invitation accepted
X Account Activated

Hoe/waar kan ik de client downloaden? Ik heb wel bij mijn beta-account informatie de CD-KEY en creditcard dummy info gekregen. Eigenlijk verwacht ik nog een mailtje met een download link ofzo?

Desnoods iemand een mirrortje? Want mijn account ziet er (in m.u.v. wat hierboven staat) er wel normaal uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 35302 op 01-05-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 35302 schreef op 01 May 2003 @ 17:23:
Misschien dat ik niet zo handig ben maareh. 8)7 Heb ook een mail gehad over fase 7 van de beta test maar ik weet niet waar ik de client kan downloaden. Als ik kijk bij mijn beta test gegevens zie ik het volgende:

o Received application
o Invited to Beta
o Beta invitation accepted
X Account Activated

Hoe/waar kan ik de client downloaden? Ik heb wel bij mijn beta-account informatie de CD-KEY en creditcard dummy info gekregen. Eigenlijk verwacht ik nog een mailtje met een download link ofzo?

Desnoods iemand een mirrortje? Want mijn account ziet er (in m.u.v. wat hierboven staat) er wel normaal uit.
Inloggen op de Beta Site » Download klikken ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarLite schreef op 01 May 2003 @ 17:39:
[...]
Inloggen op de Beta Site » Download klikken ;)
Ja zoiets zou je wel verwachten maar daar staat bij mij ook geen link (wel cdkey enzo dus) :X je bedoelt toch deze pagina? http://www.eve-online.com/beta/profilelogin.asp

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 35302 op 01-05-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Ga naar de link die ik een paar posts hierboven al gaf (http://gemini.eve-online.com), daar kun je de client alsmede patches downloaden, bug reports invullen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
dit word moooooooi : :)

"Armageddon !
Armageddon day is fast approaching. While we initially said we would end the beta on May 4, we will now be extending it right into 23:59 May 5. Because on May 5, it will be armageddon day in EVE!

All characters already created* will have maxxed skill points. All characters already* created will receive millions of ISK. The market will have a plentiful supply of cruisers, battleships, and modules to experiment with.

Now go play nice. :)

-Campion
EVE Online
Senior Producer

* = This means only characters in character slots will receive these bonuses; newly created characters will still be n00bs."

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

gladiool schreef op 01 mei 2003 @ 18:19:
dit word moooooooi : :)

"Armageddon !
Armageddon day is fast approaching. While we initially said we would end the beta on May 4, we will now be extending it right into 23:59 May 5. Because on May 5, it will be armageddon day in EVE!

All characters already created* will have maxxed skill points. All characters already* created will receive millions of ISK. The market will have a plentiful supply of cruisers, battleships, and modules to experiment with.

Now go play nice. :)

-Campion
EVE Online
Senior Producer

* = This means only characters in character slots will receive these bonuses; newly created characters will still be n00bs."
:D :D :D :D :D en nog eens :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xanathorn schreef op 01 May 2003 @ 18:00:
Ga naar de link die ik een paar posts hierboven al gaf (http://gemini.eve-online.com), daar kun je de client alsmede patches downloaden, bug reports invullen etc.
Heeej bedankt! _/-\o_
Maareh voor de record. Had ik dat ergens moeten zien ofzo? Of is er missschien iets misgegaan bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Denk iets misgegaan ;)
Want bij mij stond in dat freaking lange mailtje, die link wel hoor :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Damn een crimineel zijn is toch wel lastig, maarja das het in het echt ook. Ik moet flink rennen voor de SWAT teams die achter mij aan zitten. Maarja ik doe ook wel niet zo aardige dingen, op andere zwakkere players schieten...

toch snap ik niet waarom mensen door gaan met minen als ze weten dat op 5 mei iedereen alle skills en vele miljoenen krijgt.

knokken moeten we. Nu is de kans om gemeen te zijn, als je het spel hebt kun je het je niet meer veroorloven :)

Al was ik net bijna dood door SWAT. En voor mensen in cruisers moet ik uitkijken, ik zit maar in een merlin.

trouwens, wanneer zou dit spel in nederland te koop zijn, en waar?

[ Voor 6% gewijzigd door maratropa op 01-05-2003 23:21 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Ik zit in de beta, maar 'k vind 't niet echt spannend...

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
wordt net als 'gladiool' crimineel en het wordt vanzelf spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

*** Hier volgt even een belangrijke mededeling ***

De distributeur van EVE hier in Europa heeft EvE-Online Nederland gevraagd een schatting te maken van het mogelijke aantal Nederlandse EVE spelers. Op basis van deze schatting wil men het aantal voor Nederland bestemde exemplaren gaan bepalen. Ben je van plan om EVE aan te schaffen of ben je al betatester en wil je ermee doorgaan, meld je dan nu aan als speler op Eve-Online Nederland zodat er straks voldoende exemplaren in de rekken liggen! Zie hier voor meer info.

Vanaf morgen (3 mei):

Meld je aan als speler
Meld je corporation aan (optioneel)

P.S. Het spel zou op 6 mei wereldwijd moeten verschijnen, maar in Nederland zijn er nu al verschillende winkels die desondanks het spel later gaan verkopen. Schrijf je daarom ook echt in wanneer EVE je wat lijkt, zodat de distributeur, Crucial Entertainment, meer druk kan uitoefenen op de winkels !

Hopelijk tot gauw in het EVE universum ! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 40719 op 02-05-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
ik heb me aangemeld,
ik wil dit spel echt wel hebben en wel zo snel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bij beide server de melding incompatible en kom er dus nie op. Mijn client is 967 de laatste...toch? wat doek verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Laatst online: 20-06 20:36
Heb hetzelfde probleem, bij Gemini staat niets van een server-update of wat dan ook... Hoop dat ze de communicatie richting de spelers iets verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

5/2/2003
Trouble with patching :(
We are sorry for the trouble with patching today. We messed up the patching process so there was a little delay.
Like most of the times we have fixed the problem.

Happy playtime and I'll see you in EVE.

MajorGormur
EVE DevTeam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het trouwens straks met betalen. Je moet voor de software EN abbo betalen? Software kost eenmalig 40/50 euro en abonnement voor 20 euro p maand ofzo?
Klopt dit ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-07 21:18
Hoe duur is het abonnement hierop?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
zoals bij (bijna) alle mmog's moet je het spel kopen en een bedrag per maand betalen.

voor EVE-online betaal je ongeveer 12 euro per maand, het spel zelf kost 39,95 euro Dynabyte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 14:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

das dus het baggerre aan dit soort dingen, nou moet ik 50 euro uitgeven aan iets waarvan ik niet eens weet of ik het leuk vind |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 14:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

heuveltje schreef op 03 mei 2003 @ 12:06:
das dus het baggerre aan dit soort dingen, nou moet ik 50 euro uitgeven aan iets waarvan ik niet eens weet of ik het leuk vind |:(
wel typisch :(
2 dagen voor de beta afloopt word ik ook nog es toegelaten |:(

och ja, kan ik het nog mooi snell ff kijken, voor dat ik besluit het te kopen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 15:04
komt er nog ietrs van een demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 06-07 21:18
@Stefijn, vrees van niet, als je het spel koopt krijg je 1 maand gratis geloof ik, maar moet je dus wel het spel kopen ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

(18:32:35) —› topic: (This channel is closing down @ 1800 GMT (90 mins from now). Remove your scripts that auto-join this channel, and use #eve-online instead. thank you for the ride, it has been a joy!)
(18:32:35) —› set by: (cairnz) on (Mon May 05 18:32:08 2003)

Beta is voorbij, morgen is de officiele launch 8) 8) 8)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Zijn alle bugs er nu al uit? Of wordt de launch een enorme mislukking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 13:40

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Net nog ff gespeeld... retetraag, bij elke Jump een System Error..

Ik vindt het een geinig spel hoor, daar niet van... maar om nu al te releasen.. hmm

edit: LOL @ errors trouwens..

EXCEPTION #7 logged at 5/5/2003 18:38:41 ; caught by eve.ExceptionHandler
WTF! This tag can't be a parent of li:: l.....*knip*

[ Voor 36% gewijzigd door R4NCOR op 05-05-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

R4NCOR schreef op 05 May 2003 @ 18:37:
Net nog ff gespeeld... retetraag, bij elke Jump een System Error..

Ik vindt het een geinig spel hoor, daar niet van... maar om nu al te releasen.. hmm

edit: LOL @ errors trouwens..

EXCEPTION #7 logged at 5/5/2003 18:38:41 ; caught by eve.ExceptionHandler
WTF! This tag can't be a parent of li:: l.....*knip*
Hehe, de makers van EVE hadden in ieder geval geen gebrek aan humor en fantasie bij het maken van errors. Bijna alle errors zijn op zo'n manier gemaakt :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 13:40

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

StarLite schreef op 05 mei 2003 @ 19:05:
[...]

Hehe, de makers van EVE hadden in ieder geval geen gebrek aan humor en fantasie bij het maken van errors. Bijna alle errors zijn op zo'n manier gemaakt :)
Wel jammer dat het er zoveel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
waren bedoel je :)

Ik ben nu aan het spelen, en ik krijg vrijwel geen errors meer.
dat was een week geleden wel anders, toen kreeg je ze met bakken ;)
Ik vind het de laatse week echt een heel stuk verbeterd.

maare, gaan jullie dit spel aanschaffen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

snif,... armagedon is afgelopen.. helaas zat ik met m'n cargoship (mark IV ofzo) die ik na lang minen heb verdiend ergens in een uithoek vande galaxy, en het duurde 4 uur voordat ik m'n battleship voor 210.000.000 isk kon ophalen :) eenmaal in de ruimte wordt ik toch aan gort geschoten... snif . maar ach. het was wel effe fun :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Bjk

Is het mogelijk om op iemands anders account in te logen en daar bijv de 2e character te creeren zodat ik en mijn broertje bijv samen op 1 account kunnen spelen en zo de maand kosten kunnen delen. Zo ja, kan dit best interessant worden voor andere GoT'ers die 12 euro in de maand duur vinden en het zo delen door 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-07 16:42
Ik heb met mijn volgeladen Raven een hele groep Caldari Navy Admirals/Vice Admirals en Commodores aangevallen :) Ik heb er echt zo'n 12 verrot geschoten voordat de Beta stopte en ik van de server lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Dat kan je wel doen Bjk, maar het plan was om nog maar max 1 skill tegelijkertijd te trainen voor alle chars bijeen. Momenteel kon je nog als je 3 chars had op alle 3 tegelijk een skill trainen, en dat willen ze veranderen om powerspelers zoveel mogelijk tegen te gaan.

Heb gister met een paar vrienden een megathron gekocht en compleet uitgerust, en zijn met 4 man wat gaan rondvliegen. Hebben wat sentry guns kapot geknald, alsmede wat piraten spelers en cops. Op een gegeven moment hingen er zo'n 20 cops aan onze kont :p. Wel lekkere wapens erop, de heavy ion blaster haalde als maximum bijna 500 damage. Ook die torpedo's zijn om te smullen.

Het nadeel is in de release dat je ongeveer 3 jaar bezig bent op de huidige skills te maxen, als je in die tijd genoeg geld hebt voor een advanced clone en weet te voorkomen dat je wordt gepod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 21-06 17:24
Bjk schreef op 06 May 2003 @ 13:40:
Is het mogelijk om op iemands anders account in te logen en daar bijv de 2e character te creeren zodat ik en mijn broertje bijv samen op 1 account kunnen spelen en zo de maand kosten kunnen delen. Zo ja, kan dit best interessant worden voor andere GoT'ers die 12 euro in de maand duur vinden en het zo delen door 3.
Tuurlijk kan dat, maar niet tegelijkertijd. Dus jij bent aan het spelen of jou broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Bjk

Das dan weer jammer, en gaat het hele idee niet echt door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29819

Xanathorn schreef op 06 mei 2003 @ 13:54:
Heb gister met een paar vrienden een megathron gekocht en compleet uitgerust, en zijn met 4 man wat gaan rondvliegen. Hebben wat sentry guns kapot geknald, alsmede wat piraten spelers en cops. Op een gegeven moment hingen er zo'n 20 cops aan onze kont :p. Wel lekkere wapens erop, de heavy ion blaster haalde als maximum bijna 500 damage. Ook die torpedo's zijn om te smullen.
Best apart... op mijn Thorax had ik aan 1 Heavy Neutron Blaster genoeg om per shot 1 pirat cruiser of frigate tot space gort te verwerken. Volgens Eve shoten die met grofweg 1000-1300 damage ... leuk maar het begon snel te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
JeroenB schreef op 06 mei 2003 @ 13:49:
Ik heb met mijn volgeladen Raven een hele groep Caldari Navy Admirals/Vice Admirals en Commodores aangevallen :) Ik heb er echt zo'n 12 verrot geschoten voordat de Beta stopte en ik van de server lag :)
Hmm, ik ben gewoon met een corp genoot naar een stationnetje gevlogen waar 15 mensen onderling aan het knokken waren, en met wat samenwerking hebben we ze allemaal afgeschoten, sommige zelfs meerdere keren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Heeft iemand EVE al in de winkel zien liggen?
Officieel issie pas 09-05 te krijgen, maar bijvoorbeeld C&C:Generals werdt 2 dagen vantevoren ook al verkocht bij de dynabyte bijvoorbeeld...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 20:35
voor mij is ie al onderweg uit de UK :) importeren die hap :)

nee maar in nederland word ie op zijn vroegst de 12e verwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Neo_TGP schreef op 07 May 2003 @ 15:14:
voor mij is ie al onderweg uit de UK :) importeren die hap :)

nee maar in nederland word ie op zijn vroegst de 12e verwacht....
Bah :( :( :(
Op de site van de dynabyte staat ie nog op 09-05 :o
Of weet iemand nog een online gameshop die hem verkoopt¿

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 20:35
ik kan hem nergens op nederlandse sites vinden (niet waar ze nu al verzonden worden iig), maar de verwachting is in de loop van volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Gaan jullie hem ook echt kopen??!! Ik heb een tijdje gebeta-test, maar na een paar maandjes zo af en toe vond ik er niet zoveel meer aan, terwijl ik het in het begin echt GEWELDIG RETE COOL vond... Het duurt gewoon allemaal TE lang... en zoals (hopelijk) de meeste van jullie, daar heb ik allemaal ECHT geen tijd voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Voxie2 schreef op 15 mei 2003 @ 16:28:
Gaan jullie hem ook echt kopen??!! Ik heb een tijdje gebeta-test, maar na een paar maandjes zo af en toe vond ik er niet zoveel meer aan, terwijl ik het in het begin echt GEWELDIG RETE COOL vond... Het duurt gewoon allemaal TE lang... en zoals (hopelijk) de meeste van jullie, daar heb ik allemaal ECHT geen tijd voor...
Ik koop hem toch maar vanmiddag. Na iets meer dan een maand beta testen ben ik er toch nog steeds aan verslaafd :(

Als je in een corp zit gaat het een stuk harder, alleen het trainen duurt natuurlijk nog lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Laatst online: 11:25
ik heb het spel uit engeland laten overkomen, heb ongeveer 1 maand in de betas gespeeld, ik denk juist dat het spel leuker wordt hoemeer je het speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Binnen een paar uur had mijn beta corp mij weer gevonden, en nu heb ik weer 30 skills, een industrial, en wanneer mijn frigate level 4 woensdag avond af is 5 uur later een cruiser (level 2 nodig voor degenen die wij bouwen). Met wat geluk kan ik binnenkort al weer op piraten jacht (doet de rest van het corp al wel, omdat die de 6e al konden beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72469

Hmm, ik was ook tester van beta.. maar vond het wel grappig alleen is het erg groot =[[ soms gewoon dagen bezig ergens te komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 72469 schreef op 19 mei 2003 @ 12:33:
Hmm, ik was ook tester van beta.. maar vond het wel grappig alleen is het erg groot =[[ soms gewoon dagen bezig ergens te komen :'(
Daarom ben ik nu maar begonnen als Minmatar, vlieg je tenminste wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

heeft iemand dit spel al gekocht?! en hoe gaan die betalingen?! visa of creditcard???. ikheb de beta nog op me pc staan en daarmee kan ik checken welke build ze al zitten (nl 1032). dus ze zijn nog steeds aan het unbuggen! hoe is de lag en zijn er nog veel bugs en zijn alle functies nu geimplenteerd?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 12:26
Damnz, dat spel is echt wel te 1337, maar ben hem in België nog nergens tegen gekomen :(
iemand een website waar ik hem online kan kopen (binnenland of buitenland, maakt niet uit) ?

edit, owkay, op site staan online stores genoeg

[ Voor 13% gewijzigd door PeGys op 23-05-2003 01:31 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

heb hier een linkje gevonden betreft de betalingen :

http://eve-online.custhel...=408&p_created=1052085995

1 maand = 12.95 dollar
3 maanden = 35.85 dollar
6 maanden = 65.70 dollar

spel zelf kost 59 dollar.

dure game dit..

betaling via credit cards, of wire transfer (swift) maar daar van vraag ik me af wat dat is?! gwoon overmaken naar dat nummer?! acvh. ik zoek t wel ff op :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Erikie schreef op 23 mei 2003 @ 01:39:
heb hier een linkje gevonden betreft de betalingen :

http://eve-online.custhel...=408&p_created=1052085995

1 maand = 12.95 dollar
3 maanden = 35.85 dollar
6 maanden = 65.70 dollar

spel zelf kost 59 dollar.

dure game dit..

betaling via credit cards, of wire transfer (swift) maar daar van vraag ik me af wat dat is?! gwoon overmaken naar dat nummer?! acvh. ik zoek t wel ff op :)
Swift en IBAN is dat
IBAN is een internationaal rekeningnummer, swift wordt daarbij als banknummer gebruikt. bijvoorbeeld rabobank SWIFT-adres = RABONL2U

edit:

als je ff had gelezen zag je dit staan:

Bank Information.
Landsbanki Íslands (The National Bank of Iceland)
SWIFT code: LAISISRE
IBAN: IS020139381801934506973469

Bij je bank kan je een speciaal overschrijvingsformulier krijgen hiervoor.

Nu verder zoek naar een online store die naar België verzend

[ Voor 21% gewijzigd door PeGys op 23-05-2003 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Mag ik even vragen bij welke online store jullie het spel gekocht hebben en hoe jullie betaald hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik heb het spel bij PC Media in Driebergen gekocht. Op http://www.eve-online.nl kan je een lijstje met winkels vinden die het hebben.

Verder heb ik met creditcard betaald, maar dit kan ook via de bank. Ook info daarover kan je op die site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

PeGys schreef op 23 May 2003 @ 02:42:
Mag ik even vragen bij welke online store jullie het spel gekocht hebben en hoe jullie betaald hebben ???
Dynabyte in Zwolle op de dag dattie uitkwam voor .. ehm.. winkelprijs - 5% [klantenkaart van lang geleden ;) ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Njah, ik woon in België, zijn er soms online winkels uit Nederland die ook verzenden naar België die dat spel hebben ? Of misschien iemand die het voor me wil kopen en opsturen (tegen vergoeding) ??? Zou namelijk erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ok, ik heb m gevonden op de site van dynabite.. (ctrl v)

Zoals het op de dozen staat is een creditkaart nodig om te spelen. Maar je kan ook voldoen met een altenatieve betaalwijze (SWIFT)
Maar je moet dan voor tenminste 3 maanden betalen voordat je bevoegdheid krijgt om te spelen en de betaling kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Je kunt kiezen uit 3 maanden = $45,95 of
6 maanden = $79,95. Swift betaling informatie: Owner of bank account:
CCP
Id. nr: 450697-3469
Klapparstigur 28
101 Reykjavik
Iceland
Amount: 45.95 (3 months) / 79.95 (6 months).

Bank Information.
Landsbanki slands (The National Bank of Iceland)
SWIFT code: LAISISRE
IBAN: IS020139381801934506973469

Op de transfer is het belangrijk dat je de code die je hebt gekregen als je je account hebt gecreerd vermeld. Je hebt je CD key en een uniek nummer die je krijgt als je een account aanmaakt die vermeld je er ook bij. Je account zal niet worden geactieveerd todat betaling bij CCP is binnengekomen en verwerkt. Dit duurt ongeveer 2-3 werkdagen voor activatie van je account. De meeste banken/postkantoren kunnen gelijk een confermatie sturen naar CCP (FAX: +354-5114998) Voor verdere informatie kun je ook terecht bij je bank/postkantoor. Heb net een update gelezen bij de eve_online.com website. Als je beslist om via de swift variant te betalen ga je automatisch nadat je de CD key hebt ingevuld en andere info naar de juiste pagina om via SWIFT te betalen je krijgt niet de CC ident meer te zien. Als je dan nadat
je de pagina ziet en de code ook Print hem dan en neem dat mee naar de
bank. En de rest is als wat boven is beschreven.

--

Echter, ik dacht dat de 1e maand gratis was?! kan iemand dat bevestigen?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Eerste maand zit bij het spel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Erikie schreef op 23 mei 2003 @ 01:13:
heeft iemand dit spel al gekocht?! en hoe gaan die betalingen?! visa of creditcard???. ikheb de beta nog op me pc staan en daarmee kan ik checken welke build ze al zitten (nl 1032). dus ze zijn nog steeds aan het unbuggen! hoe is de lag en zijn er nog veel bugs en zijn alle functies nu geimplenteerd?!
Heb je 'm ondertussen al, Erikie? :)

Nou ik wel. En een hoop andere Nederlanders ook hehe. We hebben zelfs een corporation opgericht.
Het is zeker zo dat ze nog altijd patchen, dat is met al die mmorpg games waar je voor moet betalen zo. Da's juist het hele idee, dat ze nieuwe features blijven implementeren en bugs eruit blijven halen. Elke nieuwe feature heeft vast ook wel ergens een bugje namelijk ;)
Zeker niet alles is op dit moment geimplementeerd. Gelukkig maar, want dan hebben we nog wat om naar uit te kijken. Veel dingen wel echter en het spel draait als een zonnetje en is altijd up en geen last van lag ofzo. Het is echt superkicken imo! In onze corporation vliegen er nu een aantal in Cruisers, echt dikke jongens zijn dat, wordt je bang van :+
En teamminen met Industrials in combinatie met die Cruisers is ook stoer gewoon. Hang je met 8 dikke schepen in zo'n asteroid belt allerlei ores te minen.
Ik zal er denk ik binnenkort eens een nieuw topic over maken. Nu ie "Gold" is mag dat vast wel. Dit topic is eigenlijk puur beta gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Met wat geluk kan ik over niet al te lange tijd al in een Battleship vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:41

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kan iemand niet wat screenies posten van de grotere schepen en stuff?

ben nooit verder gekomen dan een frigate, en aangezien de beta niet meer gratis is ;)...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Zijn er nog GoTers die actief spelen en hoe ? Corp, freelance of ?

Ik heb het spel gekocht bij bol punt com voor 41 euro inc verzenden. De eerste paar dagen gewoon een beetje rond gekeken en het ziet er zeker leuk uit... nu alleen nog vriendjes maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 20531 schreef op 15 July 2003 @ 23:24:
Zijn er nog GoTers die actief spelen en hoe ? Corp, freelance of ?

Ik heb het spel gekocht bij bol punt com voor 41 euro inc verzenden. De eerste paar dagen gewoon een beetje rond gekeken en het ziet er zeker leuk uit... nu alleen nog vriendjes maken ;)
Ik speel nog steeds erg actief.
Mijn ingame name is "StarLite" en ik zit in de corp "Merchants Alliance".
We zijn hard onderweg naar een Battleship BluePrint, dus over een weekje of 2 zullen we die grote bakken rond hebben vliegen :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nou, ik wacht nog op m'n credit card, duurt nog 2 weken ogneveer.. dan op vakantie, en dan ga ik t spel kopen... ZEKER WETEN!! AARGH... ik mis de introductie muziek alleeen all.. :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ZOOOO > IK BEN BOOS JONGEN! ik vandaag spel gekocht bij dynabyte in rotterdam, blij naar huis.. ik cd key op internet intikken. Schijnt de cd-key niet te kloppen en al in gebruik te zijn,. STELLETJE NICHTEN DAAR bij dynabyte!! (sorry). Maar dit kan echt niet man. dit is ook echt een nadeel van die dvd-hoesjes... :( :( :( maargoed.. wat moet ik nou doen?! effe terug gaan naar de winkel?! of uitzoeken welke bosm*ng**l deze serial heeft gestolen? en zou ik zo een andere key krijgen (misschein zijn ze allemaal wel overgenomen..:( )

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Breng em terug, en koop ergens het spel in plastic verpakking. Bekend probleem, gebeurd met een heleboel spellen wanneer de winkel zo dom is de verpakking + key zo in de winkel te zetten.

Wat je eventueel nog kan doen is met een webcam of zo een plaatje maken van de verpakking + CD + cd code, en naar support@eve-online.com opsturen. Met wat geluk trappen ze die n*cht die dat geflikt heeft eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 04-07 10:13
Ik speel inmiddels een maandje en het bevalt me erg goed. Zit bij gezellige doch professionele corp (PRI). Ik heb em ook bij dynabyte gekocht en daar zat ie verpakt in zo'n extra doosje om het dvdhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Tja, nu je t zegt.. er zat inderdaad nog cellofaan om hget doosje heen, en die heb ik er idd afgehaald. dus er moet iets anders aan de hand zijn!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

beter... ben terug gegaan naar dynabyte.. en ik t probleem uitgelegd.. Dus gaf hij me een nieuwe game, en probeerde het spel daar te registreren.. wat denk je?! doet ie het niet :).. nog een ander exemplaar, deed de cd key het ook niet! echter, de 4e had een ander stickertje, en die deed t wel :) JEEUH

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

goed.. lekker druk topic is dit zeg :) nouja.. hier een screenie dan maar weer..

Afbeeldingslocatie: http://www.zhca.nl/prive/multimonitor1.jpg

multimonitor support!!!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00
Die multimonitor support is al bijna een reden om em te kopen ;) sjees, wat ziet dat er goed uit :~

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jammer da'k geen 3 monitors heb , maar dat lijkt me helemaal geil.. nu wordt m'n scheepje in 2en gesneden en gesplits op een 21 en een 17 inch screen :) ziet er neit uit dus !

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat dacht ik idd al... erg jammer maar je kunt er niet veel aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Wanneer is dit spel in nederland uitgekomen? En kan iemand me vertellen of er verschil bestaat tussen Eve Online en Eve Online: The Second Genesis?

Beiden staan op bol.com, maar is dat een uitbreiding of zijn ze allebei hetzelfde?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zijn ze precies het zelfde... ik heb zelf 'eve online' gekozen en had hem binnen 2 dagen.

[trouwns]
Bol Dot Com heeft heel veel spellen er dubbel opstaan, ze denken vast dat ze dan 2x zo veel keuze geven 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 28-07-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jup :) alleen als de prijs verschilt, de goedkoopste nemen! hij is trouwens al een tijdje uit, alleen bijna geeneen winkel heeft hem. (behalve dynabyte heel nederland). en nog een paar kleine shops

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 16:32
Ik heb ook tijdje aan beta meegedaan maar dat runde natuurlijk echt crappy (zo veel bugs bij bijvoorbeeld warpgates). Is het spel nu speelbaar of zitten er nog aardig wat vervelende bugs in? En is er wel wat te doen, want in de beta snapte ik er vrij weinig van. Iedereen zei dat je asteroids moest minen maar ik zag ze nooit :).

Nog één vraag (echt mijn laatste): Hoe duur is deze MMORPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Met nog een klein extra vraagje:

Ik zie op veel sites, als ik naar de schepen kijk, alleen maar grote schepen. Frigates, battlecruisers etc. Kan je enkel een groot schip besturen? Of kan je ook gewoon een piepkleine fighter kopen en dan als je een community hebt opgericht en en veel geld? bij elkaar geschraapt hebt, pas een groot schip kopen.

Hoe moet ik dat zien? Kan je ook docken op verschillende stations of landen op planeten? En hoe ziet het er vanaf de planeet dan uit? Net als in Freelancer geen bewegingsvrijheid maar menu´s of.... ?

Een toch wat uitgebreidere vraag geworden excuus. Maar dit is echt het laatste wat ik wil weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Het kleinste type schip (waar je ook in begint) is een Frigate, daarna komen de Cruisers, de Battleships, en de Titans. En er zwerven ook nog transport schepen tussendoor, de zogenaamde Industrials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Als je het zou vergelijken is een frigate dan even groot als bijv. een heavy fighter uit Freelancer?

En hoe zit dat met docken etc.? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

het spel draait denk ik niet om de schepen.. Ja tuurlijk, hoe groter hoe gevaarlijker, efficienter etc. 't Gaat meer om het geld in dit spel. 't minen is wel een belangrijk onderdeel in dit spel, toch is dit maar het topje van de ijsberg.

waarom mijn je eigenlijk ?!Nou omdat je de miniralen die je uit een astroid haalt gebruikt om schepen of onderdelen te bouwen.Natuurlijk kun je als n00b niet gelijk een schip bouwen, daarvoor heb je de skills , mineralen en blueprints voor nodig.. Daarom zal je in het begin (1e maand ofzo) van het spel je gerefinde mineralen moeten verkopen aan andere corps en daarvan je skills / schepen / onderdelen moeten kopen. Zo heb je bijvoorbeeld (veel te veel) upgrades aan je wapens, scanners, cargo, hull expanders, shields etc. en deze hebben allemaal weer een ander soort skill nodig (die soms wel 8 dagen ontwikkeltijd nodig hebben).

Natuurlijk is dit niet alles.. je kunt ook gaan handelen, bounty hunten, piraten, of gewoon een corp joinen. Dit laatste is zeker aan te raden want zo leer je wel t meest, en meestal liggen err al een hoop spullen in de hangaar van je corp. (ik schrok me dood toen ik al de stuff zag die in de hangar van mijn corp lag). 'k zou niet weten hoeveel objecten er zijn, maar t zijn er heeeel erg veeel. wat betekend dat je echt lang met dit spel bezig bent..

en je moet er maar van houden. 'k zelf moest er echt over nadenken, omdat dit spel toch echt wel 2 uur per dag kost om te spelen + circa 14 euro per maand.. Maar ik vind t spel het echt wel waard !! (en grafisch is t echt de bom :)) Denk ff na, check alle plaatjes op de website (www.eve-online.com of www.eve-i.com of www.eve-online.nl (nl versie)) en denk daarna nog effe een keertje na :) kost je rond de 4 biertjes per maand !

//ps.

vergelijk dit spel alsjeblieft niet met freelancer.. Ook harstikke tof spel (veel meer actie) maar na een week heb je de top wel bereikt, en dan wordt t al snel saai..

[ Voor 6% gewijzigd door Erikie op 28-07-2003 16:43 ]

traktor scratch!

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.