Nieuw spel: EVE *jammie* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Zijn er nog GoTers die actief spelen en hoe ? Corp, freelance of ?

Ik heb het spel gekocht bij bol punt com voor 41 euro inc verzenden. De eerste paar dagen gewoon een beetje rond gekeken en het ziet er zeker leuk uit... nu alleen nog vriendjes maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 20531 schreef op 15 July 2003 @ 23:24:
Zijn er nog GoTers die actief spelen en hoe ? Corp, freelance of ?

Ik heb het spel gekocht bij bol punt com voor 41 euro inc verzenden. De eerste paar dagen gewoon een beetje rond gekeken en het ziet er zeker leuk uit... nu alleen nog vriendjes maken ;)
Ik speel nog steeds erg actief.
Mijn ingame name is "StarLite" en ik zit in de corp "Merchants Alliance".
We zijn hard onderweg naar een Battleship BluePrint, dus over een weekje of 2 zullen we die grote bakken rond hebben vliegen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

Erikie

www.erikie.nl

nou, ik wacht nog op m'n credit card, duurt nog 2 weken ogneveer.. dan op vakantie, en dan ga ik t spel kopen... ZEKER WETEN!! AARGH... ik mis de introductie muziek alleeen all.. :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ZOOOO > IK BEN BOOS JONGEN! ik vandaag spel gekocht bij dynabyte in rotterdam, blij naar huis.. ik cd key op internet intikken. Schijnt de cd-key niet te kloppen en al in gebruik te zijn,. STELLETJE NICHTEN DAAR bij dynabyte!! (sorry). Maar dit kan echt niet man. dit is ook echt een nadeel van die dvd-hoesjes... :( :( :( maargoed.. wat moet ik nou doen?! effe terug gaan naar de winkel?! of uitzoeken welke bosm*ng**l deze serial heeft gestolen? en zou ik zo een andere key krijgen (misschein zijn ze allemaal wel overgenomen..:( )

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Breng em terug, en koop ergens het spel in plastic verpakking. Bekend probleem, gebeurd met een heleboel spellen wanneer de winkel zo dom is de verpakking + key zo in de winkel te zetten.

Wat je eventueel nog kan doen is met een webcam of zo een plaatje maken van de verpakking + CD + cd code, en naar support@eve-online.com opsturen. Met wat geluk trappen ze die n*cht die dat geflikt heeft eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 10:49
Ik speel inmiddels een maandje en het bevalt me erg goed. Zit bij gezellige doch professionele corp (PRI). Ik heb em ook bij dynabyte gekocht en daar zat ie verpakt in zo'n extra doosje om het dvdhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Tja, nu je t zegt.. er zat inderdaad nog cellofaan om hget doosje heen, en die heb ik er idd afgehaald. dus er moet iets anders aan de hand zijn!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

beter... ben terug gegaan naar dynabyte.. en ik t probleem uitgelegd.. Dus gaf hij me een nieuwe game, en probeerde het spel daar te registreren.. wat denk je?! doet ie het niet :).. nog een ander exemplaar, deed de cd key het ook niet! echter, de 4e had een ander stickertje, en die deed t wel :) JEEUH

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

goed.. lekker druk topic is dit zeg :) nouja.. hier een screenie dan maar weer..

Afbeeldingslocatie: http://www.zhca.nl/prive/multimonitor1.jpg

multimonitor support!!!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 09:36
Die multimonitor support is al bijna een reden om em te kopen ;) sjees, wat ziet dat er goed uit :~

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jammer da'k geen 3 monitors heb , maar dat lijkt me helemaal geil.. nu wordt m'n scheepje in 2en gesneden en gesplits op een 21 en een 17 inch screen :) ziet er neit uit dus !

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat dacht ik idd al... erg jammer maar je kunt er niet veel aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Wanneer is dit spel in nederland uitgekomen? En kan iemand me vertellen of er verschil bestaat tussen Eve Online en Eve Online: The Second Genesis?

Beiden staan op bol.com, maar is dat een uitbreiding of zijn ze allebei hetzelfde?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zijn ze precies het zelfde... ik heb zelf 'eve online' gekozen en had hem binnen 2 dagen.

[trouwns]
Bol Dot Com heeft heel veel spellen er dubbel opstaan, ze denken vast dat ze dan 2x zo veel keuze geven 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 28-07-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jup :) alleen als de prijs verschilt, de goedkoopste nemen! hij is trouwens al een tijdje uit, alleen bijna geeneen winkel heeft hem. (behalve dynabyte heel nederland). en nog een paar kleine shops

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:06
Ik heb ook tijdje aan beta meegedaan maar dat runde natuurlijk echt crappy (zo veel bugs bij bijvoorbeeld warpgates). Is het spel nu speelbaar of zitten er nog aardig wat vervelende bugs in? En is er wel wat te doen, want in de beta snapte ik er vrij weinig van. Iedereen zei dat je asteroids moest minen maar ik zag ze nooit :).

Nog één vraag (echt mijn laatste): Hoe duur is deze MMORPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Met nog een klein extra vraagje:

Ik zie op veel sites, als ik naar de schepen kijk, alleen maar grote schepen. Frigates, battlecruisers etc. Kan je enkel een groot schip besturen? Of kan je ook gewoon een piepkleine fighter kopen en dan als je een community hebt opgericht en en veel geld? bij elkaar geschraapt hebt, pas een groot schip kopen.

Hoe moet ik dat zien? Kan je ook docken op verschillende stations of landen op planeten? En hoe ziet het er vanaf de planeet dan uit? Net als in Freelancer geen bewegingsvrijheid maar menu´s of.... ?

Een toch wat uitgebreidere vraag geworden excuus. Maar dit is echt het laatste wat ik wil weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Het kleinste type schip (waar je ook in begint) is een Frigate, daarna komen de Cruisers, de Battleships, en de Titans. En er zwerven ook nog transport schepen tussendoor, de zogenaamde Industrials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Als je het zou vergelijken is een frigate dan even groot als bijv. een heavy fighter uit Freelancer?

En hoe zit dat met docken etc.? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

het spel draait denk ik niet om de schepen.. Ja tuurlijk, hoe groter hoe gevaarlijker, efficienter etc. 't Gaat meer om het geld in dit spel. 't minen is wel een belangrijk onderdeel in dit spel, toch is dit maar het topje van de ijsberg.

waarom mijn je eigenlijk ?!Nou omdat je de miniralen die je uit een astroid haalt gebruikt om schepen of onderdelen te bouwen.Natuurlijk kun je als n00b niet gelijk een schip bouwen, daarvoor heb je de skills , mineralen en blueprints voor nodig.. Daarom zal je in het begin (1e maand ofzo) van het spel je gerefinde mineralen moeten verkopen aan andere corps en daarvan je skills / schepen / onderdelen moeten kopen. Zo heb je bijvoorbeeld (veel te veel) upgrades aan je wapens, scanners, cargo, hull expanders, shields etc. en deze hebben allemaal weer een ander soort skill nodig (die soms wel 8 dagen ontwikkeltijd nodig hebben).

Natuurlijk is dit niet alles.. je kunt ook gaan handelen, bounty hunten, piraten, of gewoon een corp joinen. Dit laatste is zeker aan te raden want zo leer je wel t meest, en meestal liggen err al een hoop spullen in de hangaar van je corp. (ik schrok me dood toen ik al de stuff zag die in de hangar van mijn corp lag). 'k zou niet weten hoeveel objecten er zijn, maar t zijn er heeeel erg veeel. wat betekend dat je echt lang met dit spel bezig bent..

en je moet er maar van houden. 'k zelf moest er echt over nadenken, omdat dit spel toch echt wel 2 uur per dag kost om te spelen + circa 14 euro per maand.. Maar ik vind t spel het echt wel waard !! (en grafisch is t echt de bom :)) Denk ff na, check alle plaatjes op de website (www.eve-online.com of www.eve-i.com of www.eve-online.nl (nl versie)) en denk daarna nog effe een keertje na :) kost je rond de 4 biertjes per maand !

//ps.

vergelijk dit spel alsjeblieft niet met freelancer.. Ook harstikke tof spel (veel meer actie) maar na een week heb je de top wel bereikt, en dan wordt t al snel saai..

[ Voor 6% gewijzigd door Erikie op 28-07-2003 16:43 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Geen vergelijking, enkel om te kijken hoe die schepen in elkaar steken. Bedankt voor de info :)

ps. maareh, hoe zit ´t met docken en landen etc? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

BaN5Hee schreef op 28 juli 2003 @ 16:28:
Als je het zou vergelijken is een frigate dan even groot als bijv. een heavy fighter uit Freelancer?

En hoe zit dat met docken etc.? Anyone?
tja, naar die afmetingen van freelancer zou ik niet kijken.. daar klopt echt geen hol van, t is een beetje arcade achtig :) hier is t kleinste schip geloof ik 28 m lang, en een planeet ziet er ook echt uit als 20k km doorsnee. Je kunt niet docken op planeten (nog niet gezien) maar wel op de stations die rond de planeten hangen. Het schijnt ook mogelijk te zijn om eigen stations te bouwen, maaar da's geloof ik onbereikbaar in je eentje :P .

check de site's die ik net gepost hebt. (meer links kun je ook vinden in de site's zelf). www.eve-online.nl is in t nederlands, en misschien heb je dan een indruk hoe t spel is.

en freelancer heeft maar 40 sterrestelsels ofzo?! (en nog allemaal vrij plat ook), eve heeft er rond de 5000 (en breidt zich uit dacht ik) :) dus ben je wel ff bezig!

[ Voor 15% gewijzigd door Erikie op 28-07-2003 16:52 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

oja, dit is ongeveer de map.. (50 procent daarvan). elk puntje is een zonnestelsels die bestaat uit een paar planeten, zonnen, astroid belts, stations etc, en elk lijntje is een jumpgate naar een ander zonnestelsel. tel bij elkaar op en dan krijg je dit :) :
Afbeeldingslocatie: http://www.zhca.nl/prive/space.jpg

klikbaar

vergelijk dat maar eens met freelancer :P

[ Voor 6% gewijzigd door Erikie op 28-07-2003 17:04 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41387

wat een wrede game!!!! ziet er heel strak uit.
maaruh welke corp heeft nog behoefte aan een nieuw lid??? *hint hint* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:11
hmmm... ik wacht nog even tot na de zomer met het kopen van et spel. Moet nog vakantie enzow...
Nog een vraagje: Wat is nou het doel van et spel? Zorgen dat je een battleship krijgt?
in de beta zat ik hele dagen te minen en dat is net iets te saai.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Corps zoeken altijd wel actieve leden, want aan inactieve leden heb je niets.

Er zijn al aardig wat grote corps met battleships, ook piraten corps.

Meeste corps proberen gewoon om rijkdom te vergaren, wat niet al te makkelijk is.
Minen gebeurd nog steeds erg veel en kan gewoon vele uren duren.
Maar als je gaat stripminen met je corpmates chat je ondertussen rustig door.

Alleen de verwachte corpwars blijven nog een beetje uit. Iedereen is nu vooral aan het groeien. De enige wars zijn met piraten corps eigenlijk.

Maar even een waarschuwing: Je moet echt geduld hebben voor het spel, naar een paar weken continu spelen begin je een beetje vaardigheden te krijgen en dan kan je in de leukere schepen gaan vliegen (als je ze kan betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 01:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik zit dus echt weer te trappelen om een MMORPG te gaan spelen maar hoor van verschillende mensen dat Eve na een tijdje echt heel erg saai wordt en dat het alleen maar om minen en blueprints draait.

Vast wel iemand die mij het tegendeel kan bewijzen, beetje topic zitten lezen maar dat is veel beta gepraat.

En nu ik gezien heb hoe groot de galaxy is, kom je uberhaupt wel eens andere mensen tegen?

[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 28-07-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ja, het is best stil in sommige sectoren. je zit meer met je corp samen te minen, of te battlen. idnerdaad, die corpwars blijven nog uit, maar t zal ongetwijfeld los gaan barsten :) corp moo is al aardig op weg, want die ***** iedereen die voorbij komt :( . en ja, we zijn vooral aan het groeien e.d. en als t te saai wordt ga je gewoon andere mensen neten :P maar dat lukt pas over 2 maanden als ik een battleship bezit :) en tot nu toe zitten er maar max 6000 mensen in het spel.. niet echt veel dus. maar 'k hoop dat deze game wat meer mensen trekt. 40.000 man op 1 server lijkt me echt tof :) en ja, dan onstaat er ruzie :P (hoop ik)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Ja het wordt na een tijdje saai omdat de manier om het snelst geld te verdienen is dat je asteroids mined. Dat wordt een beetje saai op den duur. Maar er is genoeg anders te doen als je tenminste kunt leven met wat minder inkomsten per uur.
Alleen maar minen is dus saai. Maar soms wel nodig, omdat je voor sommige dingen (vet schip bijvoorbeeld) nu eenmaal veel cash of veel mineralen nodig hebt.
Maar je bent compleet vrij in het eve universe om te gaan doen wat je wil, da's echt vet. Sommige corps verwachten dat je veel mined, als je dat niks vindt moet je een andere corp of helemaal geen corp joinen. Voordeel van een corp is wel dat je harder opschiet qua items en schepen enzo en dat je een beetje sociaal bezig bent :)
Het universum is HUGE...maar een deel bestaat uit leipe systemen waar bijna niemand komt. Daar heersen pirates (nps's). Verder is er een groot gedeelte gewoon known space waar de verschillende rassen heersen. Hoewel heersen doet niemand in EVE :) En daar is het relatief veilig.
Je komt daar dus genoeg mensen tegen als je wil. Maar omdat het zo ontzettend groot is moet je soms wel goed zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Count me in Erikie :P Als ik terug ben van vakantie (11 augustus) ga ik hem aanschaffen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je met een corps in een systeem wil mijnen waar piraten (npc of player) rondhangen hebben ze ook vechters nodig, dus als je echt niet wilt mijnen kan je daar redelijk snel mee kappen (ook al zal je tot ze je vertrouwen het wel even moeten doen, ze gaan geen cruisers/battleships weggeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, ik ben nu een beetje aan het rondneuzen (nadat ik een avondje bezig ben geweest om mijn geluid aan de praat te krijgen... Audigy met DirectX9 geeft bij mij vrij veel problemen....maar dat is nu (hoop ik) voorbij...)

maar bij welke corp zitten jullie dan? want ik zit een beetje rond Amsen (startgebied van de Caldari) rond te vliegen, maar ik heb nog niet veel gelijktaligen ontmoet.... :( en nou is Engels geen probleem, maar het is wel handig als je dezelfde taal en dezelfde tijdzone hebt.... ben je tenminste niet zo alleen... :)

mijn ingame nick is Lee'Moraan... en die van jullie???
btw is er al een Eve-topic naast deze op GoT. of zitten er meer mensen op het Eve-online forum zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben eigenlijk al een tijdje van plan om een nieuw "Groot eve-online" topic te maken die en mooi uitziet enzo en die up to date blijft. Helaas heb ik gewoon de tijd niet om hem te maken (slecht excuus om zo lang mogelijk te kunnen eve'n :p)
Dus als iemand zich geroepen voelt? Hehe

Als je trouwens wat meer Nederlanders wil tegenkomen, kom dan naar het chat-channel "Dutch", daar zitten er wel :) En daar kun je ook corporation contacten op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Er zit dus geen uitgebreide economie in dit spel? Lijkt me dat juist gevaarlijke/dure goederen van station naar station slepen om te verhandelen (ala Elite) wel 1 van de onderdelen van een space-sim zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik zit in het Terradyne Syndicate, waar verschillende nationaliteiten en Eve-rassen in vertegenwoordigd zijn, met als core een groep ex-betatesters. Ik ben geloof ik de enige Nederlander in het corps, maar ik praat even makkelijk Engels, en dankzij de Engelsen en zo in het corps zitten we toch redelijk in dezelfde tijdszone.

We zitten in het Minmatar gebied, en maken dus ook voornamelijk Minmatar schepen (incl. battleships).

Ik ben zelf alleen niet erg actief dankzij een opspelende Diablo II verslaving (had dat niet tegelijkertijd moeten aanschaffen), maar het trainen van skills gaat gewoon door ondertussen. Ik kan in principe als ik eenmaal het geld ervoor heb direct beginnen met Battleship skills, alle vereiste skills zijn al geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
keldon schreef op 29 July 2003 @ 09:30:
Er zit dus geen uitgebreide economie in dit spel? Lijkt me dat juist gevaarlijke/dure goederen van station naar station slepen om te verhandelen (ala Elite) wel 1 van de onderdelen van een space-sim zou moeten zijn?
Waar lees je dat dat niet zo is?
Er wordt zeker ook veel verdient met traden, alleen moet je meestal erg snel zijn en veel kapitaal hebben (marges zijn het grootst bij dure goederen). De meeste spelers hebben niet even 20M Isk om wat mee te gaan inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
En als je schip kapot geschoten wordt? Spawn je dan weer of moet je een nieuw schip van je corp. krijgen? Hoe zit dat als je dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

BaN5Hee schreef op 29 July 2003 @ 13:29:
En als je schip kapot geschoten wordt? Spawn je dan weer of moet je een nieuw schip van je corp. krijgen? Hoe zit dat als je dood gaat?
ghehe.. euhm. als je schip kapot is, is ie stuk.. dag schip.. je kunt een verzekering op je schip nemen, maar dat kost geld, en is maar een beperkte tijd geldig.. handig als je een eng stelsel of misse gaat doen. Wanneer deze kapot wordt geschoten escape je in een ei vormig capsule, en zorg dan dat je zo snel mogelijk gedockt bent aan een station. daar krijg je een n00b schip terug, of het geld van de verzekering (als je die hebt)..

Als je dood gaat ben je dood, en zou je in principe een nieuwe character aan kunnen maken, maar je kunt clones kopen. hoe duurder hoe meer je kunt onthouden van je skills. 'k ben nog nooit dood gegaan, maar volgens mij knalt er wel wat van je skills af.

pss, ik zit bij corp nedstar (dacht ik :) ) . kantoor zit gevestigt in lower debyl. als je lekker mee doet dan krijg je een (gallente) cruiser ship control skill gratiz, en na een weekje ofzo een vexor, exqueror of euh, een ander schip :) en die kunnen ze zelf maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Erikie op 29-07-2003 13:38 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

keldon schreef op 29 July 2003 @ 09:30:
economie is toch behoorlijk uitgebreidt.. Als bv iedereen omber zit te minen, dan zijn die mineralen bijna niet meer te verkopen. (of voor veeel minder). Ook qua schepen concureren sommige corps best hard :) zo heb ik de imicus voor 9.999 gekocht van 1 of andere gek :P En schepen hebben mineralen nodig, dus zorgt een corp wel dat die mineralen OF goedkoop wordt ingekocht (en dat is soms ff zoeken) OF met z'n corpmembers alles zelf mined. en da's wel gezellig, zeker als er een piraatje langs komt :) . (die is dus binnen 10 sec dood)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Maar kan je alleen handelen in minerals die je zelf mined? Of kan je gebruik maken van vraag/aanbod en dus goederen ergens goedkoop inslaan en 2 stelsels verderop op duur verkopen?

Beetje het Elite idee zeg maar. Want als het ook maar enigszins Elite achtig overkomt dan ga ik EVE morgen nog aanschaffen :D

Ik vind het een beetje raar dat ze gekozen hebben voor mining terwijl trading veel leuker/spannender/handiger is om aan je geld en materialen te komen lijkt me. En ik hoor dus een hoop verhalen dat het Minen echt je strot uitkomt na 2 weken.

Of zie ik dat weer helemaal verkeerd. En om al deze vragen te voorkomen vind ik dat ze maar gewoon freedownloadable trail ter beschikking moeten stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

keldon schreef op 29 July 2003 @ 13:55:
Maar kan je alleen handelen in minerals die je zelf mined? Of kan je gebruik maken van vraag/aanbod en dus goederen ergens goedkoop inslaan en 2 stelsels verderop op duur verkopen?

Beetje het Elite idee zeg maar. Want als het ook maar enigszins Elite achtig overkomt dan ga ik EVE morgen nog aanschaffen :D

Ik vind het een beetje raar dat ze gekozen hebben voor mining terwijl trading veel leuker/spannender/handiger is om aan je geld en materialen te komen lijkt me. En ik hoor dus een hoop verhalen dat het Minen echt je strot uitkomt na 2 weken.

Of zie ik dat weer helemaal verkeerd. En om al deze vragen te voorkomen vind ik dat ze maar gewoon freedownloadable trail ter beschikking moeten stellen :P
jup.. hoeft niet alleen met mineralen, maar ook andere dingen, zoals cola, wapens, etc. Zelfs andere gebruikers kunnen op station a een blikje cola hebben gekocht, en zijn zelf op station b. voor hen is t net iets te ver om effe heen en weer te vliegen, en zou iemand anders dat blikje kunnen brengen. (voorbeeld). 't ligt maar aan de vraag / aanbod.

traden is opzich wel tof, alleen je moet een goed groot industry ship hebben, daarvoor weer de skills om dat beest te besturen, veel geld voor de skills / ships. Je moet een hoop noteren wat er op de stations de inkoop / verkoop prijzen zijn. Kost veel tijd, maar als je weet wat je moet handelen kun je zo een paar mil winst maken.. Probleem is echter pirates of andere gebruikers die je cargo scannen :) .. Maaja, daar kun je je ook tegen verzekeren dacht ik :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Prijzen fluctueren nogal, en als je pech hebt pikt iemand anders een trade route in of verkoopt vlak voor je aankomt het maximum aan goederen die ze willen hebben.
En piraten moet je ook voorzichtig mee zijn inderdaad.

Wat ook goed geld op kan leveren is missies doen. De eerste paar leveren nog weinig op, maar als je lang genoeg bezig bent kan je erg veel verdienen, en soms hoef je er bijna niets voor te doen. Ik heb nog nauwelijks missies gedaan, dus ik krijg nog niet veel, maar laatst kreeg ik iets van 15k voor het vliegen naar een ander station in hetzelfde systeem, 6 units van een goedkoop mineraal te kopen, en terug te vliegen. Als ze in dat station zelf te koop waren geweest had ik dus niet eens hoeven vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hier een pic van de prijsindicatie/fluctuatie van een mineral

Afbeeldingslocatie: http://www.zhca.nl/images/market.jpg

klikjerot

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Potverdorie wat een hoop opties en knoppen :) Als je het spel koopt zit er wel een dikke handleiding bij met hoe alles werkt neem ik aan? SOrry voor de noob vragen, maar voor 12 euro per maand wil ik toch even zeker zijn van alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
En wanneer je begint met spelen krijg je een tutorial die je wat basis dingen leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

mwoa.. handleiding die je erbij krijgt klopt allang niet meer :) 'k weet niet hoeveel updates er al geweest zijn :P . tutorial in het begin is echt minimaal, dus moet je veer praten met andere n00bs :). (ben d'r zelf ook nog 1). 't is een vrij moeilijk spel om mee te beginnen, maar hoe moeilijker, hoe leuker :) oja, 1e maand is gratis.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keldon: Dit spel is gemaakt door mensen die Elite speelden in '84 ofzo en al hun hele leven een uber-elite wilde maken :)
Download dit filmpje maar eens! http://eve.skjalfti.is/tr..._behind_the_scenes_v4.wmv
Het handelen in verschillende goederen is in dit spel uitgebreider dan ik ooit gezien heb. Het is een compleet dynamische economie die beinvloedt wordt door de spelers zelf en door npc corporations.
Het hele spel is sowieso het meest uitgebreidde dat ik ooit gespeeld heb. Het is best moeilijk om te leren (steep learning curve), maar als je eenmaal de zaken een beetje door hebt is het zoooo verslavend :)
Ik zou zeggen kopen en snel ook!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16462 op 30-07-2003 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03
Ik heb nog even een vraagje over de betaling via SWIFT. Ik lees dat ik geld moet overmaken aan die bank etc. etc. Nou is dat geen probleem want ik kan thuisbankieren via ABN AMRO dus da's heel makkelijk. Maar ik lees ook dat ik iets moet uitprinten en dat ik dat naar de bank moet brengen. Moet ik dat dan elke 3 maanden doen als ik wil betalen? Ik zou het makkelijker vinden als ik alles via internet kan doen :)

Verder denk ik dat ik dit spel wel ga halen. Ik ben sowieso wel gek van spacesims e.d. en dit spel ziet er wel zoooo :9~ :9~ dat ik het eigenlijk wel MOET hebben, toch? :)
Vanmiddag ga ik naar Pathe in Amsterdam, enig idee of ze het spel ook bij de Mediamarkt verkopen? (ligt ernaast :))

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Ik heb vandaag voor de 2e keer het character build process doorgelopen en ook de tutorial (mijn normale character zat vast en ik moest via een andere character een petition sturen)
Maar die in space tutorial is nog steeds nogal buggy.

O ja, veel mensen vinden het spel nogal beta aanvoelen (een paar crashes to desktop per dag is wel normaal)

ff nog wat info (kan toch geen eve spelen wegens dagelijkse downtime tussen 1 en 2).
De meeste corps zetten je al snel in een cruiser omdat het ook veel opleverd (mining).
Je hebt aardig wat kosten als corp voor een nieuwe recruit (miljoen of 4/5) dus het is hopen dat ze actief zijn en blijven.

Onze corp heeft intern wat communistische trekjes ;) wat wel handig is vanwege tijdsverschil, alle resources/equipment/schepen worden gewoon gepooled en niemand heeft echt eigendom zodat je aan de helft van het normale aantal schepen genoeg hebt. Verder kan je merken dat het toch wel een serieus spel is (gemiddelde leeftijd binnen onze corp ligt op 25 ofzo).

[ Voor 50% gewijzigd door SiErRa op 30-07-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een heel ander vraagje. ik weet dat je niet als Jovian kunt starten, maar waar zitten die jongens eigenlijk??? of is het de bedoeling dat je dat zelf gaat zoeken, met kans op nieuwe/leuke/stoere dingen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Momenteel is dat een stuk afgesloten space waar je dus niet kan komen.
Zal later wel via een of andere verhaallijn openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Denk dat ik morgen ook maar eens naar de winkel fiets voor Eve, welke corps zitten de meeste Gotterkes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nedstar bv :) redelijk n00b corp.. maar ach, moet ergens beginnen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Nou ik heb um net ook gehaald bij Dynabyte. Ff installeren en hopen dat ik niet dezelfde problemen tegenkom als Erikie, en dan spelen maar! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
En? Hoest afgelopen DenMan?? Bevalt ie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
BaN5Hee schreef op 31 juli 2003 @ 11:25:
En? Hoest afgelopen DenMan?? Bevalt ie? ;)
Ja super... de graphics zijn gewoon geweldig. En wat ik in de 2 uurtjes die ik gister (maar) kon spelen heb ik eigenlijk alleen een beetje rondgekeken. Er zijn zoveel richtingen, opties en skills dat ik door de bomen het bos niet meer zag :)
Maar het is super. Ik ga nu weer spelen.

Nog even een vraag trouwens. Bij de eerste tutorial die je krijgt eindigt ie bij mij opeens zodra ik m'n eerste mining heb gedaan, en die ore in de ruimte moet lozen. Ik heb daar geen optie om verder te gaan. Hoe leer ik dan vechten/handelen/skill systeem etc. etc? Zijn hier verder nog speciale tutorials voor of moet ik dan bij bijvoorbeeld een corp. gaan? Ik weet niet eens hoe dat moet, lol :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Je moet nadat je je ore gejettisonned hebt het weer uit de container halen.
Als het goed is gaat de tutorial dan weer verder, maar hij is idd nogal buggy.

Daarna zou je een beetje op een drone moeten gaan schieten.

Daarna moet je docken bij je space station (waar je begint) en dan krijg je nog wat tutorial.

Daarna kan je met je eerste agent bezig gaan die je uitlegt hoe de agent missions werken.

Ik ben al de hele dag bezig met agent missions, rest van de corp is niet online dus heb niet veel beters te doen.

[ Voor 26% gewijzigd door SiErRa op 31-07-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Was m´n vakantie maar weer voorbij, ik ga vanaf morgen op vakantie dus ik kan hem niet meer bestellen en spelen. Als ik terug kom schaf ik hem ook aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
SiErRa schreef op 31 July 2003 @ 16:10:
Je moet nadat je je ore gejettisonned hebt het weer uit de container halen.
Als het goed is gaat de tutorial dan weer verder, maar hij is idd nogal buggy.

Daarna zou je een beetje op een drone moeten gaan schieten.

Daarna moet je docken bij je space station (waar je begint) en dan krijg je nog wat tutorial.

Daarna kan je met je eerste agent bezig gaan die je uitlegt hoe de agent missions werken.

Ik ben al de hele dag bezig met agent missions, rest van de corp is niet online dus heb niet veel beters te doen.
Ja inderdaad was de tutorial gewoon buggy dus hij is er gewoon mee gekapt. Maar ik ben wel gewoon naar die eerste agent gegaan om daar het 2e deel van m'n tutorial te doen. Die heb ik nu gedaan en ik snap al een stuk meer. Alleen het trade gedeelte moet ik nog wel een beetje onder de knie krijgen maar man... dit spel gaat tijd vreten ben ik bang :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Trade gedeelte snap ik nu pas net redelijk (na 1.5 maand ofzo).
Je kan kopen en verkopen als het station waar je bent supply heeft, maar je kan ook een order zetten, dus dat je wil 1000 omber kopen voor 15 Isk per stuk en dan kan je nog een tijdsperiode opgeven. Dat kan je ook nog bij verkoop doen.

Daarnaast kan je met de markt ook dingen in andere stations kopen, maar dan moet je het nog wel daar gaan halen.

Tijd vreten doet het idd wel, ik heb vandaag gewoon een uur of 7/8 zitten spelen en heb ongeveer 600K/800K Isk verdient met agent missions (heb nu pas net een lvl2 agent dus nu gaat het sneller). En stel je dan even voor dat een Battleship gewoon 80M Isk kost en de nodige skills ook nog 15M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

DenMan schreef op 31 July 2003 @ 18:14:
[...]
. dit spel gaat tijd vreten ben ik bang :)
EN je baan, en je school, en je vriendin, en je familie :)

't schijnt ook zo te zijn als je 2 x hebt betaald per maand, of max 4x, dat je dan ook met max 4 chars tegelijkertijd kan spelen :) ziek toch?! (en dat allemaal op 1 pc).

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
GVD, daar zit ik dan met EVE online. Ik had een 30 dagen trail verwacht, maar nee hoor. Eerst betalen! De vriend met CC is op dit moment nog 2,5 week weg :/

EDIT: Nevermind, heb nu pay by cash gekozen en nog niks aan geld verstuurd maar kan nu wel al spelen :).

[ Voor 26% gewijzigd door DutchCommando op 01-08-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Je betaald niet direct, de eerste afschrift gebeurd pas na een maand, maar je cc gegevens worden wel gecontroleerd.

Ben vandaag een beetje aan het traden geweest met helaas weinig geld.
Over het algemeen wist ik toch wel een procent of 10 van het ingezette kapitaal als winst te krijgen. Maar je kan dat ook weer in 1 klap verliezen als iemand voor je neus al de demand wegkaapt. Dus wil je gaan traden, zorg dat je een groot en snel schip hebt.

[ Voor 60% gewijzigd door SiErRa op 01-08-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
SiErRa schreef op 01 August 2003 @ 17:29:
Je betaald niet direct, de eerste afschrift gebeurd pas na een maand, maar je cc gegevens worden wel gecontroleerd.

Ben vandaag een beetje aan het traden geweest met helaas weinig geld.
Over het algemeen wist ik toch wel een procent of 10 van het ingezette kapitaal als winst te krijgen. Maar je kan dat ook weer in 1 klap verliezen als iemand voor je neus al de demand wegkaapt. Dus wil je gaan traden, zorg dat je een groot en snel schip hebt.
Vaag, ik heb geen CC card ingevuld of niks, maar ik kon gewoon spelen :?

Dus nu kunnen ze ook geen geld gaan afschrijven, ik kan na de trial toch wel gewoon alsnog naar die betaalsite gaan en alles regelen of niet?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
k, ik snap het nu allemaal wel aardig en zoek dus een corp! YES! I AM LOOKING :P

Ik hoop overigens wel dat ze eens wat gaan doen aan die crashes :/

[ Voor 31% gewijzigd door DutchCommando op 02-08-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nedstar is OK ole ole...... en daar kun je gewoon nederlands lullen... beter dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt allen ook naar channel: dutch
da's gezellie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis op het moment alleen een beetje een dooie boel in chat channel 'dutch'. Zal de warmte wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Heb EVE ook aangeschaft van het weekend en al flinkwat zitten spelen. Erg leuk spelleke :D

Vooral het windowed mode is een uitvinding, kan ik lekker door IRCen/surfen tijdens als dat ge-mine in het begin.

Is er nou echt veel geld te verdienen met traden wanneer je een schip hebt waar genoeg cargo in kan om met grote aantallen heen en weer te warpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Ik kon meestal wel 10% winst maken per run, maar ik zou iig boven de 500K investeren, anders is het de moeite niet is. Als je mazzel hebt kan je ook traden met een kleiner schip als de tradegoods maar klein/licht genoeg zijn (antibiotics ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hmmz, 10% schiet niet echt op lijkt me. Eeuwig minen zie ik ook niet zo zitten want dat is vrij saai :)

Dan maar pirates hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
kom gewoon Jumpgate spelen :p
is een online space sim/RPG, grafisch niet echt jammie, maar een uber gameplay
en skill-based, dus niet zo point&click als Eve

www.mightygames.co.uk

en Jumpgate kan wel wat nieuwe spelers gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik had daar ook al naar zitten kijken, maar ja toen had ik net EVE aangeschaft :)

Dus eerst EVE even eerlijke kans geven en dan kunnen we altijd nog gaan Jumpgaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
keldon schreef op 12 augustus 2003 @ 10:44:
Hmmz, 10% schiet niet echt op lijkt me. Eeuwig minen zie ik ook niet zo zitten want dat is vrij saai :)

Dan maar pirates hunten?
10% op 30M is best leuk hoor ;)

volgens mij heb ik heel vroeger trouwens eens een beta van jumpgate gespeeld.
Dacht dat het al lang niet meer bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Zo... na al het werken en gespeel met EVE (ik ben ECHT verslaafd :)) heb ik weer eens tijd een een post te doen hier. (al is het maar omdat de server nu down is :D) Vanavond kan ik waarschijnlijk eindelijk m'n MOA aanschaffen (Ik ga er vanuit dat m'n laatste skill dan ook getraind is. Dan nog wat leuke guns erop en pirate hunten maar!

Maar wat ik wilde vragen: iemand zei in het spel dat er een ore calculator is ergens op de site van EVE maar die kan ik nergens vinden? Weet iemand waar ie staat?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
http://www.eve-i.de/orecalc2.php

Alstublieft ;)

En dan heb ik het spel nog niet eens. Maar ik ga het wel kopen hoor, zit alleen te twijfelen of ik het via Bol.com moet bestellen. Iemand ervaringen met Bol.com?

[ Voor 58% gewijzigd door Bansoon op 12-08-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Met boeken zijn ze iig prima (erg lage verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bol ging prima en ik had hem binnen 2 dagen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Was al Alpha / Beta tester, maar kon door omstandigheden niet zoveel spelen. Heb hem nu bij Dimension plus bestelt en verwacht vandaag een pakketje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cool maarten, cya ingame :p
Kom naar channel Dutch he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eve is buggie zeg... ik zat vast werd aangevallen door een pirate en warpte tegelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.mgfun.com/files/evebuggie.jpg
* Groot http://www.mgfun.com/files/evebuggie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Anoniem: 16462 schreef op 13 August 2003 @ 17:06:
cool maarten, cya ingame :p
Kom naar channel Dutch he
Tja ik heb het spel nu 2 weken, en ook al speel ik het elke dag intensief, gister kwam ik er dus pas achter dat er een channel ´Dutch´bestaat. doh... Alleen jammer dat het er heel vaak gewoon TE rustig is.

Hoe heet je trouwens in EVE?

Vannacht heb ik trouwens m´n MOA, yeah! :D

Join het GoT Pulse-Team!

• SiErRa
Binnen 2 weken een moa is best goed, veel gespeeld zeker :)

Ik vlieg meestal Osprey of Blackbird of Badger mkII (ligt eraan waar we mee bezig zijn)
Kan sinds kort ook thorax vliegen en ben nu drone interfacing aan het trainen zodat ik wat meer mining drones kan gebruiken.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wat ik trouwens heel erg jammer vind is dat je gewoon overal dwars doorheen vliegt. Planets, stations, roids etc.

Is het nou zo moeilijk om dat even netjes te coden want het ziet er echt niet uit. Kom je een station uit en ga je warpen dan draai je gewoon terug het station in om er vervolgens vol doorheen te gaan.

Erg slordig imho.

Anoniem: 8504

keldon schreef op 14 August 2003 @ 09:09:
Wat ik trouwens heel erg jammer vind is dat je gewoon overal dwars doorheen vliegt. Planets, stations, roids etc.

Is het nou zo moeilijk om dat even netjes te coden want het ziet er echt niet uit. Kom je een station uit en ga je warpen dan draai je gewoon terug het station in om er vervolgens vol doorheen te gaan.

Erg slordig imho.
Is toch vrij normaal als je warpt? Aangezien je hele machine dan in een flux verkeerd, bewegen de atomen zich uit sync en heb je dit verschijnsel. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch :?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 8504 schreef op 14 August 2003 @ 09:12:
[...]

Is toch vrij normaal als je warpt? Aangezien je hele machine dan in een flux verkeerd, bewegen de atomen zich uit sync en heb je dit verschijnsel. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch :?
Ga jij effe je grootje in de maling zitten nemen :P

Je vliegt overal dwars doorheen, niet alleen tijdens warp. Of is dit de officiele verklaring van de te luie programmeurs?

Heb ze in andere sci-fi games/spellen nog niet echt door planeten en space stations heen zien warpen trouwens. Om het maar even over logica betreffende een niet bestaand iets te hebben :?

• SiErRa
Ook als je niet in warp zit kan je dwars door een station heenvliegen. Is idd wel nep maar ik denk dat het gedaan is om te voorkomen dat je vast komt te zitten.

• Bansoon
ah dat is een minpunt... Dat wist ik nog niet. Vind dat wel erg slordig inderdaad... Freelancer is een heel andere hoek, dat weet ik, maar daar word je tenminste netjes gewaarschuwd wanneer je in de atmosfeer van een planeet komt, zodat je nog de tijd hebt om om te keren voordat je verpulverd.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik zie de reden ook niet echt, zo verschrikkelijk moeilijk moet dat toch niet te implementeren zijn?

Daarom komt het bij mij ook beetje over als luiheid/slordigheid van de coders.

• SiErRa
Er zijn inmiddels al een paar spelers uit de corp waar ik in zit gestopt vanwege de vele bugs en vooral de crashes. Veel mensen vinden ook dat het lijkt of het spel nog gewoon in beta is.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

damn die downtime voor servicemaintenance duurt wel erg lang nu.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:08
Ik heb EVE beta gespeeld sinds beta fase 2. Toen tijdens de laatste fase (ergens rond build 900) het spel Gold ging, vroegen velen uit mijn corp zich af of dat wel zo slim was. Blijkbaar was het dat wel, want na een paar dagen liepen de servers nog net zo vol als toen ze nog in beta waren.
Ik blijf dat apart vinden, want het spel heeft volgens mij nooit echt de beta fase verlaten... Niettemin blijft het een prachtig spel, 'k heb 't alleen nooit gekocht, omdat ik 't geld er niet voor over heb. Let wel, 50 euro is het probleem niet, 15 euro elke maand wel...

• Denman
knightofn1 schreef op 14 augustus 2003 @ 16:13:
damn die downtime voor servicemaintenance duurt wel erg lang nu.
Ja klopt... ze hebben de server geupdate naar versie 1165. De patch is al te downloaden op de website.

Ik geef jullie trouwens wel gelijk dat het warpen door planeten en station slordig is. Ik weet niet hoe dat in het echt zou gaan maar ik stoor me er soms wel aan. Maar opzich brengt dit geen grote nadelen met zich mee voor de gameplay, dus kan ik er mee leven.

Wat wel ff kut was.... vlieg ik net rond in m'n nieuwe MOA, ff wat parts ophalen hier en daar. Ik ben klaar en ga naar Kisogo, scherm op zwart, zie alleen de cursor die wel verandert als ik over de verschillende iconen ga (die dus niet te zien zijn)
Ik hoop dat dit een tijdelijke bug is en zo verholpen is :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

/cache folder leeggooien wil nog wel eens helpen in het geval van 'stuck in black screen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
keldon schreef op 15 August 2003 @ 09:13:
/cache folder leeggooien wil nog wel eens helpen in het geval van 'stuck in black screen'
Nou het is al verholpen al weet ik nog niet precies hoe. Ik had alles al geprobeerd, dus ik dacht: ach... ff reinstallen, zo gebeurd. En inderdaad, ik kwam weer normaal in de game. Maar toen kreeg ik een message dat ik naar een ander station verplaatst was en dat dat hopelijk het probleem zou oplossen. En dat is waarschijnlijk in de tijd gebeurd dat ik aan het reinstallen was. Erg vaag.

Nog vager was dat ik een half uur daarna WEER overgeplaatst werd... eigenlijk zonder reden. Misschien hadden ze m'n petition 2 keer gekregen ofzo.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Tjonge dit topic is wel een beetje doodgebloed. Zijn er hier nog wel mensen die dit spel spelen? :)

Ik kan trouwens niet meer op de server nu. Je ziet hem wel inloggen enzo, maar ik kom niet verder dan het eerste scherm (nog voor de character keuze) En ik zie ook steeds minder mensen op de server zelf dus er zal wel iets mis zijn ofzo :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*zwaai*... Ik kan helaas niet meer thuis spelen de aankomende tijd :( Ik heb geen internet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

ben nog steeds aan het spelen :)
gisteren was er een vaag iets waarbij het hele stelsel eruit werd gegooid en nadat we weer waren ingelogd in het midden van het stelsel allemaal zaten.
gebeurd dat wel vaker?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90226

DenMan schreef op 14 August 2003 @ 18:44:
[...]

Ja klopt... ze hebben de server geupdate naar versie 1165. De patch is al te downloaden op de website.

Ik geef jullie trouwens wel gelijk dat het warpen door planeten en station slordig is. Ik weet niet hoe dat in het echt zou gaan maar ik stoor me er soms wel aan. Maar opzich brengt dit geen grote nadelen met zich mee voor de gameplay, dus kan ik er mee leven.
Het echte verhaal is veel leuker, het schijnt dat de SPELERS hebben gevraagd om deze functie(het door planeten heen vliegen).

Niet luiheid van dev. dus maar van spelers, al geef ik toe dat het wel handig kan zijn - waarom ?

Stel!, je moet van het ene stelsel naar een ander, en daarvoor heb je 15 hops nodig(dat komt regelmatig voor) dan heb ik ECHT geen zin om bij elk stelsel de juiste route om elke ster/planeet heen te plotten ;)

Ik weet het.. lui :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.