het spel draait denk ik niet om de schepen.. Ja tuurlijk, hoe groter hoe gevaarlijker, efficienter etc. 't Gaat meer om het geld in dit spel. 't minen is wel een belangrijk onderdeel in dit spel, toch is dit maar het topje van de ijsberg.
waarom mijn je eigenlijk ?!Nou omdat je de miniralen die je uit een astroid haalt gebruikt om schepen of onderdelen te bouwen.Natuurlijk kun je als n00b niet gelijk een schip bouwen, daarvoor heb je de skills , mineralen en blueprints voor nodig.. Daarom zal je in het begin (1e maand ofzo) van het spel je gerefinde mineralen moeten verkopen aan andere corps en daarvan je skills / schepen / onderdelen moeten kopen. Zo heb je bijvoorbeeld (veel te veel) upgrades aan je wapens, scanners, cargo, hull expanders, shields etc. en deze hebben allemaal weer een ander soort skill nodig (die soms wel 8 dagen ontwikkeltijd nodig hebben).
Natuurlijk is dit niet alles.. je kunt ook gaan handelen, bounty hunten, piraten, of gewoon een corp joinen. Dit laatste is zeker aan te raden want zo leer je wel t meest, en meestal liggen err al een hoop spullen in de hangaar van je corp. (ik schrok me dood toen ik al de stuff zag die in de hangar van mijn corp lag). 'k zou niet weten hoeveel objecten er zijn, maar t zijn er heeeel erg veeel. wat betekend dat je echt lang met dit spel bezig bent..
en je moet er maar van houden. 'k zelf moest er echt over nadenken, omdat dit spel toch echt wel 2 uur per dag kost om te spelen + circa 14 euro per maand.. Maar ik vind t spel het echt wel waard !! (en grafisch is t echt de bom

) Denk ff na, check alle plaatjes op de website (
www.eve-online.com of
www.eve-i.com of
www.eve-online.nl (nl versie)) en denk daarna nog effe een keertje na

kost je rond de 4 biertjes per maand !
//ps.
vergelijk dit spel alsjeblieft niet met freelancer.. Ook harstikke tof spel (veel meer actie) maar na een week heb je de top wel bereikt, en dan wordt t al snel saai..
[
Voor 6% gewijzigd door
Erikie op 28-07-2003 16:43
]