Ik ga altijd alle asteroid belts in low security systems af, totdat ik een belt met goede asteroids en geen angels gevonden hebVerwijderd schreef op 13 april 2003 @ 16:40:
Toch nog ff een vraagje... Als ik bij een Asteroid Belt kom, zitten daar altijd angel legion/commander/knight die me vervolgens helemaal aan gort knallen. Wat doe ik fout?
Verwijderd
alleen zitten er praktisch altijd wel angels in laatste tijd.
binnenkort ff met de hele meute zo'n asteroid belt leegplunderen
6 vs 3 pirates moet wel lukken
binnenkort ff met de hele meute zo'n asteroid belt leegplunderen
6 vs 3 pirates moet wel lukken
Hmm, heb ik eindelijk genoeg geld voor een industrial...
Kom ik erachter dat de skill zelf bijna 2x zo duur als een Badger is... (1.100.000+ ISK)
grrrr
Kom ik erachter dat de skill zelf bijna 2x zo duur als een Badger is... (1.100.000+ ISK)
grrrr
Signature?
heey....ik speel EVE ook sinds gister.
kheb het een uurtje gespeeld ofzo, maar toen moest ik mijn PC ff opnieuw opstarten.
sindsdien krijg ik EVE niet meer aan de praat.
Zodra ik het blauwe scherm in kom waar je je character kan kiezen loopt ie vast.
kheb geen flauw idee wat ik nu moet doen.
kheb het een uurtje gespeeld ofzo, maar toen moest ik mijn PC ff opnieuw opstarten.
Zodra ik het blauwe scherm in kom waar je je character kan kiezen loopt ie vast.
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Als je bedoelt of het of MS FlightSimulator lijkt, nee absoluut nietstefijn schreef op 14 april 2003 @ 08:42:
Is het vliegen een beetje sim-achtig?
Zit het hele spel vast of gebeurt er niets als je je character kiest?Bartjeuhz schreef op 14 April 2003 @ 08:34:
heey....ik speel EVE ook sinds gister.
Zit je spel vast, moet je EVE een keer opnieuw installeren.
Loopt ie vast bij het kiezen van een character, moet je de support ff mailen, dan zit je character vast. Zei verplaatsen em dan naar een stabiele plek. Hebben ze bij mij ook gedaan.
http://support.eve-online.com/ <-- Questions & Support
http://gemini.eve-online.com/ <-- Errors & Bugs
Dit soort bugs of fouten moet je trouwens doorgeven aan ze. Wij moeten de fouten opsporen, zei 'fixen' ze.
Signature?
iK bedoel dat het geen arcade vliegen is, dus dat je wel "echt" een spaceship aan het besturen bent met allerlei systemen etcVerwijderd schreef op 14 april 2003 @ 09:17:
[...]
Als je bedoelt of het of MS FlightSimulator lijkt, nee absoluut niet
Ahhh.. gister mn beta account gekregen voor EVE... gedownload en... gekwijld! Wat is dat spel MOOOIIII!!!
De tutorial werkte alleen voor geen meter... en ik snapte dus nog niet zoveel van het spel
Vanavond maar weer eens kijken.. heb nu de 2 manuals uitgeprint en daar ga ik maar ff mee aan de slag.
De tutorial werkte alleen voor geen meter... en ik snapte dus nog niet zoveel van het spel
ah ik krijg net een mailtje voor me beta account...
ff checken
okeey mooi spel ik snap er alleen geen ene tiet van.. ff wat tuts zoeken..
ff checken
okeey mooi spel ik snap er alleen geen ene tiet van.. ff wat tuts zoeken..
[ Voor 37% gewijzigd door Leejow(saait) op 14-04-2003 14:36 ]
http://adennak.tripod.com/eve/trade.html
http://eve.porksoda.net/
http://www.wekking.net/eve.php
Wat handige links die ik als n00b de laatste 2 dagen heb gebruikt
http://eve.porksoda.net/
Wat handige links die ik als n00b de laatste 2 dagen heb gebruikt
Wie gaat er eigenlijk betalen voor deze game??
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Ik heb geen bezwaar te betalen voor goede MM-games. EVE heb ik nog niet lang genoeg gespeeld, maar de uitgebreidheid belooft veel goeds.Twixxx schreef op 14 April 2003 @ 15:14:
Wie gaat er eigenlijk betalen voor deze game??
Zie wel dus
OMG DIE MAP!!!.. jammer dat ik niet mag posten.. maar omg.. ik dacht in 1e instantie dat je dit kon vergelijken met freelancer.. nou, dat is dus pacman vergeleken met dit 
in die warps zijn ook rete koel g edaan met dat perspectief.. Alleen nu nog aan geld komen
in die warps zijn ook rete koel g edaan met dat perspectief.. Alleen nu nog aan geld komen
traktor scratch!
Beter, ik kwam gisteren terug van TheParty, sloot mijn PC weer aan, haal m'n email op en.... juist een beta-invitation voor EVE 
Ga het meteen proberen!
Ga het meteen proberen!
Argh
Zit ik net op de help pagina's van EVE te kijken, kom ik dit tegen
Om eerlijk te zijn wordt ik die Kyro dus echt he-le-maal zat, ik ga nu echt kijken voor een nieuw kaartje, en dat zal dus of een ATi of nVidia worden, in dit gedoe (videokaart niet ondersteund) heb ik dus echt geen zin meer
[/rant]
Iig, ik heb me ingeschreven, misschien dat het wat wordt

Om eerlijk te zijn wordt ik die Kyro dus echt he-le-maal zat, ik ga nu echt kijken voor een nieuw kaartje, en dat zal dus of een ATi of nVidia worden, in dit gedoe (videokaart niet ondersteund) heb ik dus echt geen zin meer
edit:
Eigk wel raar, hier staat dat een GeForce 256 voldoet, maar een Kyro II niet...
Zal waarschijnlijk wel komen omdat PowerVR ongeveer gestopt is met drivers maken, terwijl je wel de laatste Det's kan installen voor je oude GeForce
Zal waarschijnlijk wel komen omdat PowerVR ongeveer gestopt is met drivers maken, terwijl je wel de laatste Det's kan installen voor je oude GeForce

[/rant]
[ Voor 24% gewijzigd door Rafe op 14-04-2003 18:30 ]
trust me rafe, je WIL een goeie kaart hebben voor dit spelRafe schreef op 14 april 2003 @ 18:27:
Argh![]()
edit:
[/rant]
baal der van dattie bij mij niet goed draait, Het is ZOOO mooi!!
Battle.net Spud#2543
Als je snel omline komt, heb ik een Bantam voor jeTepelStreeltje schreef op 14 april 2003 @ 19:08:
[...]
trust me rafe, je WIL een goeie kaart hebben voor dit spel
Zit er nu vlak in de buurt.
Signature?
Ik ben ook al aan het kijken voor een Radeon 9500, misschien kan ik hem modden naar een 9700TepelStreeltje schreef op 14 April 2003 @ 19:08:
[...]
trust me rafe, je WIL een goeie kaart hebben voor dit spel
Maar ik heb van een zeker GoTter die anoniem wenst te blijven een hele zwik screenshots gekregen, wat een spel zich... Freelancer lijkt net een poppenhuisje vergeleken met EVE
Nu nog wachten tot ik mee mag doen met de beta
zeker ideetjeRafe schreef op 14 April 2003 @ 22:50:
[...]
Ik ben ook al aan het kijken voor een Radeon 9500, misschien kan ik hem modden naar een 9700
Maar ik heb van een zeker GoTter die anoniem wenst te blijven een hele zwik screenshots gekregen, wat een spel zich... Freelancer lijkt net een poppenhuisje vergeleken met EVE
Nu nog wachten tot ik mee mag doen met de beta
freelancer heeft weer andere dingetjes die beter zijn...
FL is wat simpeler opgezet, EVE is misschien TE uitgebreid, zeker als noob snap je er geen kont van, duurt denk ik gewoon ff voordat je het door hebt...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
En Freelancer is natuurlijk een totaal ander spel wat niet te vergelijken is met EVE-online.
Verwijderd
Voor de mensen die sneller geld willen hebben heb ik op zich wel een tip....
Je moet bij een corp gaan die uitbetaald voor het werk dat je doet. Ik ben dus voor mijn corp aan het minen en heb nu 200k ervoor verdient en dat in een uurtje. Maar niet alle corps doen dat dus je moet wel ff zoeken naar degene die dat doen. Heb van ze een nieuw schip gekregen dus dat gaat heel erg goed (en het is nog een Nederlandse corp ook
).
Alleen is het jammer dat je voor bepaalde skills diep in de buidel moet tasten om het te krijgen. Maar dat hoort er allemaal bij
Je moet bij een corp gaan die uitbetaald voor het werk dat je doet. Ik ben dus voor mijn corp aan het minen en heb nu 200k ervoor verdient en dat in een uurtje. Maar niet alle corps doen dat dus je moet wel ff zoeken naar degene die dat doen. Heb van ze een nieuw schip gekregen dus dat gaat heel erg goed (en het is nog een Nederlandse corp ook
Alleen is het jammer dat je voor bepaalde skills diep in de buidel moet tasten om het te krijgen. Maar dat hoort er allemaal bij
ben ook sinds 2 dagen een eve-tester...:)
net een burst gekocht, maaaruh kan niet iemand even aangeven waaro ik een beetje goede ore kan scoren, zonder direct tot as geschoten te worden....
ben nog een noob dus.. met standaard waterpistool en mining laserpen.
ben niet van plan direct mijn zuurverdiende scheepje tot pulp te laten schieten.
net een burst gekocht, maaaruh kan niet iemand even aangeven waaro ik een beetje goede ore kan scoren, zonder direct tot as geschoten te worden....
ben niet van plan direct mijn zuurverdiende scheepje tot pulp te laten schieten.
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Verwijderd
Ik zit zelf met de corp op Aunemen (ofzoiets
) daar zitten geen pirates, alleen goede ore. Omber is ook vrij goed kun je goed mee verdienen(als je het refined enzo)
maaruh, omber lukt idd wel, duurt alsnog wel lang op zich. maar daar kun je toch niet in een uurtje 200k mee verdienenVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:53:
Ik zit zelf met de corp op Aunemen (ofzoiets) daar zitten geen pirates, alleen goede ore. Omber is ook vrij goed kun je goed mee verdienen(als je het refined enzo)
kun je wat specifieker zijn
mijn eve naam is : Zandorian
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Zandor schreef op 15 April 2003 @ 16:48:
haha.. leuke opmerking
ok.. ik moet dus weer overnieuw beginnen, omdat ik veel te ver ben gegaan in de galaxy.. kwam als cadari race in de gallente space terecht.. Ik daar leuk scheepje kopen, blijkt da'k dat ding niet kon besturen omdat ik geen gallente ben

ps, waarom is dat eigenlijk?! elke dag een nieuwe patch om 7 uur ?!
traktor scratch!
Omg, net die pics gezien
. Lijkt me veel leuker dan Freelancer, hoe zit het met de servers? Zijn ze allemaal apart of ene gigantische servert?
.
Ik probeerde me net in te schrijven maar krijg een ASP.net foutmelding
.
Ik probeerde me net in te schrijven maar krijg een ASP.net foutmelding
Dr zitten geen pirates omdat die corps ze weg vernietigdVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:53:
Ik zit zelf met de corp op Aunemen (ofzoiets) daar zitten geen pirates, alleen goede ore. Omber is ook vrij goed kun je goed mee verdienen(als je het refined enzo)
Ken meerdere van dat soort corps, leuke is ten opzichte van jouw dat als ik zelf een uurtje naast zo'n corp in me eentje werk 1.5 mil ISK verdien
Signature?
kan ik niet ff met je mee ofzo...Osdorp-Dude schreef op 15 April 2003 @ 18:13:
[...]
Dr zitten geen pirates omdat die corps ze weg vernietigd
Ken meerdere van dat soort corps, leuke is ten opzichte van jouw dat als ik zelf een uurtje naast zo'n corp in me eentje werk 1.5 mil ISK verdien
trouwens switch, is 1 server, met dus 2000 man derop.
word vast nog wel meer, maar ik heb er niet meer als 1300 gezien (ofzo)
ik heb echt serieus poet nodig...
zit nu op perimeter, met een bantam, ben alleen men wapens vergeten...
krijg nog wapens en shit van cpt. miller, maar toch, kan altijd geld gebruiken...
hoe zit het trouwens met de GoT corp??
al een eta wanneer die UP zal zijn?
al wat meer bekend??
Battle.net Spud#2543
zeg, kan het kloppen dat er iets niet werkt, iets heel belangrijks nl dit :
euh.. effe denken..
oja, : advanced market voor onderdelen op solar system niveau.
ff uitleggen.. wanneer je wat zoekt, een laser ofzo, dan zoek je in de station, of solar system , of region naar het ding.. dan klik je op dat groene streepje (soort deadline ofzo) naar de lokatie's van die dingen . Op region niveau kan ik wel vinden waar het te koop is (rood of groen bolletje) maar op solar system niveau niet. Zo moet ik dus elk station af in een solarsystem om iets te zoeken, en dat gaat ECHT vervelen.
euh.. effe denken..
oja, : advanced market voor onderdelen op solar system niveau.
ff uitleggen.. wanneer je wat zoekt, een laser ofzo, dan zoek je in de station, of solar system , of region naar het ding.. dan klik je op dat groene streepje (soort deadline ofzo) naar de lokatie's van die dingen . Op region niveau kan ik wel vinden waar het te koop is (rood of groen bolletje) maar op solar system niveau niet. Zo moet ik dus elk station af in een solarsystem om iets te zoeken, en dat gaat ECHT vervelen.
traktor scratch!
Verwijderd
Ik heb ook hetzelfde probleem, idd erg vervelend. Het heeft 1 keertje gewerkt, toen heb ik makkelijk een schip kunnen vinden, maar daarna was het weer "Too many values to unpack" ofzo
Het is echt een enorm buggy spel, ik zou het knap vinden als ze hem speelbaar op 6 mei kunnen releasen (maar ik vermaak me er wel mee)
Het is echt een enorm buggy spel, ik zou het knap vinden als ze hem speelbaar op 6 mei kunnen releasen (maar ik vermaak me er wel mee)
WOEI!! Ben eindelijk toegelaten in de beta, nog een half uurtje en ik heb de client binnen!!
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
whoa..
het is nu echt NIETTTTT te spelen.. zwaaare lag =_=
het is nu echt NIETTTTT te spelen.. zwaaare lag =_=
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
goh.. jij ook al
traktor scratch!
draait als een tiet hier, de beta 
P4 @ 3.6 GHz
1024 MB DDR333
2x 120GB 8MB cache
2x 80GB 2MB cache @ RAID 0
Ge-Force 4 Ti 4200 @ 300/600
P4 @ 3.6 GHz
1024 MB DDR333
2x 120GB 8MB cache
[ Voor 63% gewijzigd door jazz op 16-04-2003 02:17 ]
Vindt je het gekjazz schreef op 16 April 2003 @ 02:16:
draait als een tiet hier, de beta
P4 @ 3.6 GHz
1024 MB DDR333
2x 120GB 8MB cache

Heb trouwens de domste actie ooit gedaan... Zag een cruiser die bezig was met 3 pirates, die eerst flink de overhand had, opeens kapot gaan. Gast z'n eve client bleek gecrasht te zijn, zo hoppa 5 mil weg...
Maar dan zie je dat mooie containertje drijven... Met al die mooie spulletjes; 2x shield II, mooie titanium bepantsering, leuk afterburnertje en voor de komende 5 jaar plutonium kogels en nog meer spul. Maarjah, de moraalridder die ik ben, contact ik die gast over ze spullen en ben zo nog persoonlijk komen brengen ook...
Maar nee hoor, no reward or special thank you. "You're a good player".
Weg was ie...
Ik heb het gehad met dat vriendelijk gedoe in et spel. I'm going renegade... Pirate Corps here I come.
[ Voor 5% gewijzigd door Mesh op 16-04-2003 09:17 ]
Signature?
Man-o-man!
Net eindleijk mijn Beta invitation geactiveerd.
Ik heb alle spul al binnen en ga vanavond maar een paar uurtjes eraan werken.
Eerst maar even dit hele topic doorbladeren..
eve is sweeeeet
Net eindleijk mijn Beta invitation geactiveerd.
Ik heb alle spul al binnen en ga vanavond maar een paar uurtjes eraan werken.
Eerst maar even dit hele topic doorbladeren..
wat is jouw eve naam?Osdorp-Dude schreef op 16 april 2003 @ 09:17:
[...]
Ik heb het gehad met dat vriendelijk gedoe in et spel. I'm going renegade... Pirate Corps here I come.
waar ben je nu? (kom ik ff meeliften en eindelijk wat goeds minen
Captain Miller, maar ik ga waarschijnlijke een nieuwe char aanmaken. Kan je me trouwens wel ff helpen met geld en items transferenZandor schreef op 16 April 2003 @ 10:43:
[...]
wat is jouw eve naam?
waar ben je nu? (kom ik ff meeliften en eindelijk wat goeds minen)
Zit in het GoT.nl kanaal.
// Edit:
Niemand komt meer in de server door een SQL error. Wordt dus weer ff w8ten...

[ Voor 13% gewijzigd door Mesh op 16-04-2003 11:22 ]
Signature?
Ok, ik ben druk bezig een acount te krijgen. Maar is de beta 6 MEI al afgelopen? Dan kan ik beter stoppen, straks ben ik helemaal hooked en kan ik niet meer spelen
.
edit
Ok, ik heb een acount te pakken gekregen
. Ben nu aan het downloaden (400 mb @ 70/50 kb/s is nogal langzaam). Dus vroeg me af of er nog wat andere mirrors waren/zijn. Ik ga in ieder geval weer wat lezen en misschien vanavond al spelen, lijkt me te gek!
. En Rafe wacht op dit moment op z'n nieuwe 3D Kaart (Radeon
) dus dan heb ik nog meer plezier.
.
edit
Ok, ik heb een acount te pakken gekregen
[ Voor 54% gewijzigd door Switch op 16-04-2003 15:36 ]
Verwijderd
Kernite is de de ore die goed verdient, we hebben nu ongeveer 2 industrials 
Straks een schepen halen en ik kan weer ff door
Straks een schepen halen en ik kan weer ff door
6 mei zou idd al erg snel zijn... of komt er dan een beta phase 8Switch schreef op 16 April 2003 @ 14:17:
Ok, ik ben druk bezig een acount te krijgen. Maar is de beta 6 MEI al afgelopen? Dan kan ik beter stoppen, straks ben ik helemaal hooked en kan ik niet meer spelen.
Met een beetje mazzel heb ik mijn Radeon 9500 zaterdag binnen
Verwijderd
ik ga dalijk of morgen beginnen met deze EVE dingus. Ik had mailtje gekregen dat ik betatest mocht doen. Ik heb geen idee waar ik aan begin, dus iemand die me kan helpen in het spel zou wel handig zijn
Verwijderd
6 mei is de release date al, maar ze moeten echt hard werken als ze het dan speelbaar willen hebbenRafe schreef op 16 april 2003 @ 18:34:
[...]
6 mei zou idd al erg snel zijn... of komt er dan een beta phase 8
Met een beetje mazzel heb ik mijn Radeon 9500 zaterdag binnen
Verrek wat een raar moeilijk spel
Vat er geen bal van, waarschijnlijk komt dat omdat ik steeds Errors krijg en de Tutorial wegschiet
. Erg veelbelovend spel, maar veeeeels te veel uitgebreid en veeels te buggy. Dit is Beta Phase 7 en de deadline is 6 mei
. good luck CCP, dit gaan ze namelijk zeker niet halen. Als er nog steeds zoveel bugs zijn naar 7 fases kan het nog wel een jaar duren.
De besturing vind ik overgens very klote
. Ik had liever een Freelancer besturing, warp mode 'SHIFT' ofzo, en dan sturen met muis of Joystick.
Het is iig. voor eventjes leuk, morgen maar proberen de rest uit te dokteren
edit
Zijn jullie allemaal geschrokken van mijn opmerking ofzo?
Jullie mogen best een reply dumpen

De besturing vind ik overgens very klote
Het is iig. voor eventjes leuk, morgen maar proberen de rest uit te dokteren
edit
Zijn jullie allemaal geschrokken van mijn opmerking ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 17-04-2003 18:16 ]
Heb eindelijk me Industrial skill voor me mining char en een kestrel voor me fighter char.
Signature?
Verwijderd
oh gelukkig we mogen gewoon weer replyen 
Ja als je freelancer controls en gameplay wil, dan moet je geen EVE gaan spelen. Het is ook nooit de bedoeling geweest dat dat zou kunnen, dus zie dat niet als onkunde van CCP.
Hey Osdorp dude, cool man! Die skill heeft je veel gekost zeker? Ga je nou een industrial kopen? Hoe heb je het gedaan? Met een ong. 300 cargo schipje oneindig gneiss gemined of wat?
Ja als je freelancer controls en gameplay wil, dan moet je geen EVE gaan spelen. Het is ook nooit de bedoeling geweest dat dat zou kunnen, dus zie dat niet als onkunde van CCP.
Hey Osdorp dude, cool man! Die skill heeft je veel gekost zeker? Ga je nou een industrial kopen? Hoe heb je het gedaan? Met een ong. 300 cargo schipje oneindig gneiss gemined of wat?
Gokjes gewaagd in de ''ietsje'' gevaarlijkere 0.0 zones en tot me stomme verbazing een corps vinden die 3 van de 5 belts heeft gecleared waar ik relaxed kan minen met me probe.Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 18:21:
oh gelukkig we mogen gewoon weer replyen

Industrial staat als 2de op me lijst van hebbedingetjes, wil eerst wapens voor me kestrel. Hunting season is open!
Signature?
Verwijderd
nice man! en mag ik vragen in welk systeem je bent geweest om dat te minen? en wat het dan was dat je minede?
Rorsins, Crokite. 250 stuks = +/- 400k
Signature?
hmmz, benr dus nu in rorsins, moet daar nog ff minen 
crokite is goed te vinden daar?
en hoeveel ore van crokite moet je hebben? en is dat te doen voor een bantam?
ohja, welk station in rorsins koopt die shit
voor noobs is het daar echt die-time, aangezien der 7 angels per belt rondvliegen...
crokite is goed te vinden daar?
en hoeveel ore van crokite moet je hebben? en is dat te doen voor een bantam?
ohja, welk station in rorsins koopt die shit
voor noobs is het daar echt die-time, aangezien der 7 angels per belt rondvliegen...
Battle.net Spud#2543
nou... ik daar heen met me bantum... doood 
dus ik verder met me noobship... mine je gewoon maar 7 spodumiam per x, en je hebt er 250 nodig! (dan krijg je 350 k).; nou, dat vond ik net iets te lang duren, dus hb ik al m'n geld (100k) naar een nieuwe character getransporteert, en een navitas + 2 x hull expansions besteed.. en nu maar lekker minen
dus ik verder met me noobship... mine je gewoon maar 7 spodumiam per x, en je hebt er 250 nodig! (dan krijg je 350 k).; nou, dat vond ik net iets te lang duren, dus hb ik al m'n geld (100k) naar een nieuwe character getransporteert, en een navitas + 2 x hull expansions besteed.. en nu maar lekker minen
traktor scratch!
Ik heb me 2 weken geleden aangemeld voor de beta, zou ik nog lang moeten wachten op een account? (ps: mocht er iemand zn account niet meer gebruiken, en aan mij willen geven, mail me dan! )
Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
Ik heb er meer dan een jaar op gewacht en toen nog niks gehad. Gelukkig kon ik hem krijgen van een vriend van me die een te trage computer had om het relaxed te kunnen spelen.
Ik heb trouwens wel gehoord van iemand dat als je m pre-ordered dat je dan gelijk ook een beta account krijgt, maar of dat echt zo is weet ik niet.
Ik heb trouwens wel gehoord van iemand dat als je m pre-ordered dat je dan gelijk ook een beta account krijgt, maar of dat echt zo is weet ik niet.
Ik heb er ook een maand of 7 a 8 op gewacht, dus verwacht niet te veel in 2 weken
Verwijderd
/me heeft 9 april een account aangevraagd en gisteren kreeg ie al een invitation...
ze zullen me wel aardig vinden ofzo
ik snap er overigens nog helemaal nix van hoe alles werkt en nou helaas geen tijd om 't uit te zoeken (tentamens enzo
)
ik snap er overigens nog helemaal nix van hoe alles werkt en nou helaas geen tijd om 't uit te zoeken (tentamens enzo
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 17:23 ]
Voor alle vragen rond asteroids:
druk op 'help' en tiep 'ore' in de search.
als je dan 'what's best to mine' drukt krijg je een volledige lijst. selecteer een type en vervolgens 'technical data'. in de technical data staat alle informatie die je ooit wilt weten
als je dan 'what's best to mine' drukt krijg je een volledige lijst. selecteer een type en vervolgens 'technical data'. in de technical data staat alle informatie die je ooit wilt weten
...Als het maar werkt
Of kijk hier ff:Belgar schreef op 18 april 2003 @ 17:44:
Voor alle vragen rond asteroids:
Signature?
Verwijderd
Die calculator geeft niet het juiste bedrag aan dat je krijgt voor een refinement quicksellen. Voor de rest werkt ie wel
Wanneer komt er nou een corps? Wie neemt de taak als CEO ? En wie willen erbij ?
Ik heb een Rifter (fighter frigate met guns en missiles) maar kan ook minen met 3 miner 1 lasers, ik zit nu in Rorsins.
Ik heb een Rifter (fighter frigate met guns en missiles) maar kan ook minen met 3 miner 1 lasers, ik zit nu in Rorsins.
[ Voor 3% gewijzigd door Hofnar op 19-04-2003 17:12 ]
Verwijderd
Ik wil wel meedoen, ik heb nou een imicus, moet alleen nog ffies wat goede wapens skills leren... en kopen natuurlijk :]
tjeempie server nog steeds down
had om 7 uur alweer up moeten zijn. ...
Woei, ik mag ook meedoen 
Ik kom er alleen nu pas aan toe om het te gaan proberen, alleen lijkt mn download corrupt te zijn, en de server is nog steeds plat...
Ik kom er alleen nu pas aan toe om het te gaan proberen, alleen lijkt mn download corrupt te zijn, en de server is nog steeds plat...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Terwijl je verplicht ben er regelmatig tijd in te steken, omdat dat de basis is van je bèta-test overeenkomst met de makers...Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 17:22:
/me heeft 9 april een account aangevraagd en gisteren kreeg ie al een invitation...
ik snap er overigens nog helemaal nix van hoe alles werkt en nou helaas geen tijd om 't uit te zoeken (tentamens enzo)
Ik zie dat er weer een update uit is naar versie 953, vanmiddag was het nog 945 d8 ik .
Hmm, heb Eve nu al 3 dagen niet gespeeld, denk dat ik me d'r morgen maar eens in ga verdiepen
. hoewel ik meestal snel uitgekeken ben op een Space Sim met een Point & Click interface
.

Verwijderd
Ik heb nu ook een invitation, ik kreeg gelijk 5 dezelfde mails 
maar ik zit te twijfelen, er is zoveel dat ik nog wil proberen...

Tsja, ze verwachten van je dat je regelmatig mee doet aan bepaalde tests van hun waarin je vanalles moet proberen. Die verplichting ga ik liever niet aan en ik heb die invitation dan ook terzijde geschoven.Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 22:08:
Ik heb nu ook een invitation, ik kreeg gelijk 5 dezelfde mails
Euhm, de beta is nu vooral Stresstest, dus of je echt verplichtingen hebt....
Ik speel gewoon wanneer ik zin heb, en meer niet...
Ik speel gewoon wanneer ik zin heb, en meer niet...
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Hm, als ik probeer in te loggen springt ie alstie klaar is met laden terug naar het beginscherm, terwijl het Logging in... venstertje blijft staan met een gevulde progress bar die aan beide kanten naast het schermpje uitsteekt...
Toch maar even wachten tot de boel weer up is en de beta opnieuw downen, ipv met /NCRC te installeren
Toch maar even wachten tot de boel weer up is en de beta opnieuw downen, ipv met /NCRC te installeren
Verwijderd
Omg net fftjes gespeelt damn dit spel roelt haha 
woei, controls enzo is nog wel ff wennen
woei, controls enzo is nog wel ff wennen
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 03:16 ]
Ik heb het spel een paar dagen terug bestelt, en zoals al ik eerder heb gezegd wie van jullie gaan ook spelen na 6 mei?
Hm, ik heb em nu even opnieuw gedownload, maar nog steeds hetzelfde probleem... Hij doet braaf inloggen, maar daarna springt ie terug naar het startscherm. Voor de zekerheid ook even Detonators 41.09 geinstalleerd, maar dat helpt ook niet.
Meer mensen die hier last van hebben?
edit:
Error log zegt dit:
Meer mensen die hier last van hebben?
edit:
Error log zegt dit:
Krom, ding doet normaal nergens moeilijk over.There is no D3D device available
[ Voor 23% gewijzigd door Chakotay op 20-04-2003 11:00 ]
welke versie van DirectX draai je? kan zijn dat je niet 9.0 draai,
die heb je wel nodig voor EVE-online (d8 ik
)
die heb je wel nodig voor EVE-online (d8 ik
Verwijderd
Heb ik gvd eindelijk wat, zitten er 2 playerkillers me naar de kloten te schieten. Dit spel gaat van me harde schijf af. Gatverdamme.
Dus jij stopt met het spel vanwege de omstandigheden?Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 15:47:
Heb ik gvd eindelijk wat, zitten er 2 playerkillers me naar de kloten te schieten. Dit spel gaat van me harde schijf af. Gatverdamme.

Begin dan ergens anders man, en blijf in de veilige zones...
Last.fm |
Verwijderd
Ik had wel een flink scheepje maar hun kwamen met 2 van die uber dikke schepen... en als je dan weer helemaal opnieuw moet beginnen hoeft het van mij helemaal niet meer.
Verwijderd
Hoe heb je dat bestellen gedaan? Heb je een url ofzo? Ik ben wel geinteresseerd. Of gaat dat gewoon via de eve site?Twixxx schreef op 20 april 2003 @ 08:59:
Ik heb het spel een paar dagen terug bestelt, en zoals al ik eerder heb gezegd wie van jullie gaan ook spelen na 6 mei?
Amazon.com
http://www.amazon.com/exe...nce&s=videogames&n=507846
EBgames.com
http://www.ebgames.com/eb.../product.asp?pf_id=228501
Gamestop.com
http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=645039
CompUSA.com
http://www.compusa.com/pr...o.asp?product_code=296470
GZGameshop.com
http://www.gzgameshop.com/product.asp?product%5Fid=645039
BestBuy.com
http://www.bestbuy.com/So...m=1023&Cat=1028&sCat=1030
DVDBoxOffice.com
http://www.dvdboxoffice.c...=gg&rate=CAD&pid=90026073
WebHallen.com -(NOTE: Swedish Site, Incorrect Release Date)
http://www.webhallen.com/page.php?_traff=1&_id=10969
JoySoft.de -(NOTE: German Site)
http://www.joysoft.de/inf...44ae&ID=10033260&shopid=0
Game.uk.com
http://www.game.uk.com/review.asp?tab=pc&rev_id=149391
UKGames.co.uk
http://uk.special.reserve.co.uk/reviews/info.php?code=JL3184
http://www.amazon.com/exe...nce&s=videogames&n=507846
EBgames.com
http://www.ebgames.com/eb.../product.asp?pf_id=228501
Gamestop.com
http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=645039
CompUSA.com
http://www.compusa.com/pr...o.asp?product_code=296470
GZGameshop.com
http://www.gzgameshop.com/product.asp?product%5Fid=645039
BestBuy.com
http://www.bestbuy.com/So...m=1023&Cat=1028&sCat=1030
DVDBoxOffice.com
http://www.dvdboxoffice.c...=gg&rate=CAD&pid=90026073
WebHallen.com -(NOTE: Swedish Site, Incorrect Release Date)
http://www.webhallen.com/page.php?_traff=1&_id=10969
JoySoft.de -(NOTE: German Site)
http://www.joysoft.de/inf...44ae&ID=10033260&shopid=0
Game.uk.com
http://www.game.uk.com/review.asp?tab=pc&rev_id=149391
UKGames.co.uk
http://uk.special.reserve.co.uk/reviews/info.php?code=JL3184
Ik heb 2 dagen terug ook een mailtje gehad met de mededeling dat ik toegelaten ben. Dus meteen ff gedownt.
Helaas nog niet de tijd gehad om er ff goed voor te gaan zitten. Wat ik al wel gemerkt heb is dat het geluid ERG kraakt. Meer mensen die daar last van hebben?
Bij andere dingen heb ik daar namelijk geen last van, denk aan MP3 etc. Device is een SB Live! 5.1
Helaas nog niet de tijd gehad om er ff goed voor te gaan zitten. Wat ik al wel gemerkt heb is dat het geluid ERG kraakt. Meer mensen die daar last van hebben?
Bij andere dingen heb ik daar namelijk geen last van, denk aan MP3 etc. Device is een SB Live! 5.1
Verwijderd
Ik heb er totaal geen enkele last van. Denk dat je het best ff op de EVE forums kan checken.
Stel je vraag hier en je krijgt binnen uur antwoord (bij mij tenminste altijd) of zoek ff in de Knowlegde database of je probleem er al tussen zit.stokkie schreef op 21 April 2003 @ 13:41:
Ik heb 2 dagen terug ook een mailtje gehad met de mededeling dat ik toegelaten ben. Dus meteen ff gedownt.
http://eve-online.custhel....cfg/php/enduser/home.php
Signature?
Een aantal gotters zitten nu bij the dutch corps; channel dutch. Binnenkort belt clearen, team minen en weet ik het wel niet.
hoe kan ik die joinen?Hofnar schreef op 21 April 2003 @ 18:05:
Een aantal gotters zitten nu bij the dutch corps; channel dutch. Binnenkort belt clearen, team minen en weet ik het wel niet.
Battle.net Spud#2543
ELK puntje op deze map stelt een compleet zonnestelsel voor, en deze map is nog niet es compleet 
Om maar ff een indruk te geven van de omvang van dit spel

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Channel dutch en dan gewoon station vragen waar je je kunt aanmelden
is dat wel in de buurt van caldari space??Hofnar schreef op 22 april 2003 @ 02:24:
[...]
Channel dutch en dan gewoon station vragen waar je je kunt aanmelden
Battle.net Spud#2543
voorlopig kan je je aanmelden bij Faurent en Rancer dat is gallente dacht ik... vlakbij caldari
koel, ben in de buurt van rancer (geloof ik, zit in rorsins)Hofnar schreef op 22 april 2003 @ 19:07:
[...]
voorlopig kan je je aanmelden bij Faurent en Rancer dat is gallente dacht ik... vlakbij caldari
ga strax wel ff kijken, als de server online is....
Battle.net Spud#2543
Leuk zo, met die tekst van You Are HereChromeBallz schreef op 22 April 2003 @ 00:52:
ELK puntje op deze map stelt een compleet zonnestelsel voor, en deze map is nog niet es compleet
[afbeelding]
Last.fm |
Nieuws!
De NDA is vervallen en hij is Gold
http://board.eve-online.com/topic.asp?TOPIC_ID=24502
En:
Server: stratics.frws.com in #eve-online
of zie: http://board.eve-online.com/ircrules.asp
Edit:
Dankzij de beta ben ik nogal gewend geraakt aan GMT tijden
, maar ik kwam het volgende nog tegen:
En 9 PM GMT zou dan 23:00 zijn
De NDA is vervallen en hij is Gold
http://board.eve-online.com/topic.asp?TOPIC_ID=24502
En:
Da's om 19:00 uur NL tijd. OepsMike "Campion" Wallis will be in the EVE Online IRC Chanel today at 5 PM ET to discuss today's announcement. Details:
Server: stratics.frws.com in #eve-online
of zie: http://board.eve-online.com/ircrules.asp
Edit:
Dankzij de beta ben ik nogal gewend geraakt aan GMT tijden

Van: http://board.eve-online.com/topic.asp?TOPIC_ID=24503Guys...
There will be a chat today with Campion at 5 pm in the Stratics IRC channel. Camp will be there to answer questions and to talk about what is going on with EVE.
Details!
EVE ONLINE PRODUCER CHAT
Today: April 23, 2003
5 PM ET / 2 PM PT / 9 PM GMT
Stratics IRC: stratics.frws.com
Channel: #eve-online
See you there.
-Booster
En 9 PM GMT zou dan 23:00 zijn

[ Voor 47% gewijzigd door Elissen op 23-04-2003 19:36 . Reden: had de tijd fout en vond wat nieuws ]
Mha, eve-online is superbrak nu.. het enige dat lukt is ingame chatten.
Allemaal gasten die rond lopen te blaten hoe het spel ooit gold kon gaan met deze staat van brakheid
Allemaal gasten die rond lopen te blaten hoe het spel ooit gold kon gaan met deze staat van brakheid
Few, vandaag mail gehad dat ik mee magdoen 
Net de tutorial ff doorgespeeld, daarna een astroid-beltje ingedoken, mn cargohold volgezogen en die boel refinen en verkopen..
Maar snap het nog lang niet allemaal
Iemand nog tips om een beetje op start te komen en het spel een beetje door te krijgen?
En ik las wat over een Corporation hiero? Kan ik die joinen? Hoe?
Net de tutorial ff doorgespeeld, daarna een astroid-beltje ingedoken, mn cargohold volgezogen en die boel refinen en verkopen..
Maar snap het nog lang niet allemaal
En ik las wat over een Corporation hiero? Kan ik die joinen? Hoe?
Het gaat hier nog om een BETA, niet de uiteindelijke release. Je speelt niet, je test. Als je niet tegen doodgaan of iets kwijtraken kan moet je niet een BETA gaan testen, alles wat je nu wint ben je bij de release weer kwijt aangezien ze toch een player wipe gaan doen.Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 15:47:
Ik test het nu enige tijd, en ben al een paar keer vanalles kwijtgeraakt door een player wipe of rollback, en wat corporation members zijn zowel schepen als skills kwijtgeraakt door de tests die op de server nog gedaan worden op het gebied van load balancing en zo. Als opeens de lag te erg wordt om op tijd weg te komen, of je crasht in een gevecht, moet je niet raar opkijken als je dood gaat.
Je hebt als beta tester geen rechten, je maakt al gratis vantevoren kennis met het spel, je kan ook wachten tot het spel klaar is.
De playerkillers zullen na de release waarschijnlijk sneller worden afgemaakt, maar nu zijn er nog niet veel mensen die zich daar continu mee bezig houden, ook wegens het gebrek aan een 'System scanner' die specifieke schepen kan vinden.
Het is inderdaad een erg mooi spel, maar op het moment moeten er nog wat dingen gefixt worden. Dit moet ze ook wel lukken, als ik kijk naar hoeveel bugs er de afgelopen weken uit zijn gehaald.
ik heb het gevoel dat het draadje beetje traag op gang komt, of zelfs niet eens op gang is gekomen...
ik speel eve erg weinig, puur omdat men pc het niet trekt...
als het goed is heb ik volgende week een 3.06 staan, dus dan moet het wel lopen, en dan zal ik me der ook meer in verdiepen.
volgens mij hebben meer dit gevoel, dat door een aantal omstandigheden (bij mij dus performance) EVE hun toch niet zo trekt...
de grootsheid van het spel schrikt me eigenlijk ook wel een beetje af.
want je weet van te voren dat je nooit de andere kant van het heelas zal zien.
ook het minen is gewoon boring.
eerste 10/20 speel uren ben je gewoon bezig met minen, dan heb je een goed schip (cruiser, whatever) en dan nog moet je welles minen om aan je geld te komen.
ik krijg gewoon niet het gevoel dat er meer te doen is als minen.
kan door de beta komen hoor, maarja, het trekt me op deze manier ook niet om de game te gaan kopen...
(mondelinge reclame, beta is ook reclame, je kan het spel uitproberen, eigenlijk zou je de laatste paar weken het echt GOED moeten maken, zodat je beta-testers ook als kopers krijgt, maarja, dat terzijde)
dus tot volgende week allen
ik speel eve erg weinig, puur omdat men pc het niet trekt...
als het goed is heb ik volgende week een 3.06 staan, dus dan moet het wel lopen, en dan zal ik me der ook meer in verdiepen.
volgens mij hebben meer dit gevoel, dat door een aantal omstandigheden (bij mij dus performance) EVE hun toch niet zo trekt...
de grootsheid van het spel schrikt me eigenlijk ook wel een beetje af.
want je weet van te voren dat je nooit de andere kant van het heelas zal zien.
ook het minen is gewoon boring.
eerste 10/20 speel uren ben je gewoon bezig met minen, dan heb je een goed schip (cruiser, whatever) en dan nog moet je welles minen om aan je geld te komen.
ik krijg gewoon niet het gevoel dat er meer te doen is als minen.
kan door de beta komen hoor, maarja, het trekt me op deze manier ook niet om de game te gaan kopen...
(mondelinge reclame, beta is ook reclame, je kan het spel uitproberen, eigenlijk zou je de laatste paar weken het echt GOED moeten maken, zodat je beta-testers ook als kopers krijgt, maarja, dat terzijde)
dus tot volgende week allen
Battle.net Spud#2543
Handelen zal in de release als het goed is weer meer opleveren, er zijn mensen geweest die in een half uur traden een cruiser hebben verdient toen dat getest werd. Op het moment werkt trading echter niet omdat ze eigenlijk overal dezelfde prijzen hebben. Alleen player trading werkt nog, ik verdien ook wat geld door npc pirates af te maken en een sell order te plaatsen voor wat ze laten vallen.
Maar inderdaad, mining zal veel mensen afschrikken. Als je in een corporation zit of zo kan je tenminste nog gezellig praten met een groepje, maar anders verveelt het zeer snel.
Ook al zijn er mensen die het wel leuk vinden, net als het handelen. Ik vecht liever, maar dat is gewoon een persoonlijke keuze. Nog een voordeel van een corporation, als gaat minen waar veel piraten zitten heb je ook vechters nodig, en krijgen deze dus een deel van het geld wat de traders krijgen van wat de miners binnenbrengen
Iedereen kan dan doen wat ze leuk vinden.
Als ze betere mogelijkheden om anderen te zoeken erin bouwen zal bounty hunting ook lonend worden, voor de laatste pwipe stond er meer dan 45M bounty op 1 speler. Als een speler dan meldt wanneer deze in een systeem wordt gezien zullen er genoeg opaf gaan.
En er zullen ook de player owned stations zijn, dan kan je geld verdienen door mensen bij jouw stationnetje te laten komen
(Zijn nog bezig er 1 te bouwen, die krengen kosten erg veel resources)
Maar inderdaad, mining zal veel mensen afschrikken. Als je in een corporation zit of zo kan je tenminste nog gezellig praten met een groepje, maar anders verveelt het zeer snel.
Ook al zijn er mensen die het wel leuk vinden, net als het handelen. Ik vecht liever, maar dat is gewoon een persoonlijke keuze. Nog een voordeel van een corporation, als gaat minen waar veel piraten zitten heb je ook vechters nodig, en krijgen deze dus een deel van het geld wat de traders krijgen van wat de miners binnenbrengen
Als ze betere mogelijkheden om anderen te zoeken erin bouwen zal bounty hunting ook lonend worden, voor de laatste pwipe stond er meer dan 45M bounty op 1 speler. Als een speler dan meldt wanneer deze in een systeem wordt gezien zullen er genoeg opaf gaan.
En er zullen ook de player owned stations zijn, dan kan je geld verdienen door mensen bij jouw stationnetje te laten komen
Dit topic is gesloten.