Nieuw spel: EVE *jammie* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 23 januari 2002 @ 00:15:
Waarom beginnen bij elk nieuw spel al die idioten meteen over cheaters?? :r
Omdat ze het denk ik zelf zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

ehm maaruh servers down of doe ik iets fout?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me denk ik een driekwart jaar geleden ingeschreven voor de beta. Nu heb ik nog geen mail ofzo ontvangen om mee te mogen doen. Ik vraag me af of jullie (degenen die wel mail kregen) ook al zo lang geleden je opgegeven hebben. Of is het gewoon puur random wie er mee mag doen?
/me wil ook EVE'n !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb me ook al lang gelee opgegeven en werd toegelaten. Mijn broertje heeft zich vorige week pas opgegeven en werd ook toegelaten.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
mm, ik probeerde zojuist in te loggen via Medusa, maar ik krijg geen antwoord zegmaar....i kdoe gewoon tranquility (live) en dan direct play, maar er gebeurt dus niks. Ik heb dus nog build 509, maar ik zie nu dat ze met build 526 bezig zijn....Zou het daaraan liggen?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had precies hetzelfde M a a r t e n :P maar als je in een chatkanaal zit dan wordt het allemaal wel wat duidelijker. toch zitten er dan gemiddeld zo tussen de 10-15 mensen, wat ik toch erg weinig vind voor een MMOG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek :)
Precies, dat vond ik nou ook. Ik weet echt niet wat ik nou allemaal moet doen in dat spel, een beetje uitleg had misschien wel handig geweest, misschien een soort ingame tutorial ofzo?

Maar het is nog maar een beta hè, waarschijnlijk fixen ze dat wel in de volledige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:32:
ik had precies hetzelfde M a a r t e n :P maar als je in een chatkanaal zit dan wordt het allemaal wel wat duidelijker. toch zitten er dan gemiddeld zo tussen de 10-15 mensen, wat ik toch erg weinig vind voor een MMOG.
Ze zijn ook nog niet bezig om met veel mensen te testen. Ze testen nu eerst of alles werkt, en als dat goed gaat laten ze langzamerhand steeds meer mensen toe om te kijken hoe de servers het houden. Reken er dus niet op dat het snel druk zal worden :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Hm, ik speelde het gisteren een tijdje. Was me niet helemaal duidelijk wat ik moest doen, dus vloog ik wat door de ruimte, warpte van het ene naar het andere space-station, en uiteindelijk kwam ik in een Asteroide veld terecht. Daar zag ik een andere speler die aan het minen was. Ik vloog naar hem toe en probeerde contact te leggen, maar hij reageerde niet op mij. Heb toen zelf maar wat gemined en terug gewarped naar het dichtstbijzijnde space-station. Maar er was geen belangstelling op de markt voor mijn erts.

Verder weet ik niet wat ik nog kan doen. Zolang ik geen inkomen kan genereren kan ik niks kopen qua uitbreiding van mijn scheepje en kan ik geen vooruitgang boeken. Ik ga nog eens proberen een ander karakter te maken met andere eigenschappen die misschien wat nuttiger zijn dan wat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
dus in het begin is iedereen een beetje aan het minen? Leuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Vrieskist schreef op 23 september 2002 @ 11:40:
dus in het begin is iedereen een beetje aan het minen? Leuk :/
Tsja, je moet toch WAT om aan poen te komen, toch?

Wanneer je met minen genoeg cash hebt gekregen om upgrades te kopen kun je wapen-upgrades uitproberen om piraat te worden en andere schepen te vernietigen die vreedzaam aan het minen zijn. Daar schijn je ook poen uit te krijgen... En dan krijg je natuurlijk dat er een prijs op je hoofd gezet KAN worden, en dan krijg je bounty-hunters die proberen je te mollen voor de reward... Dus op termijn kan het wel uitbreiden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
hmmmz ... geef mij maar starwars galaxies ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel moet je daar dokken per maand, of is dat nog niet bekend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
moet je nou de laatste build hebben (526) om te kunnen inloggen :?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Evilernie schreef op 23 september 2002 @ 21:47:
moet je nou de laatste build hebben (526) om te kunnen inloggen :?
Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0m
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 16:03

p0m

Ik wil niet het feestje verstoren maar er zit een NDA op de beta. Je mag dus eigenlijk niet publiekelijk praten over specifieke beta onderwerpen die een niet-beta persoon niet kan weten.

Voor de rest, het is BETA, en dus vol met bugs en leeg met documentatie/features. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

p0m schreef op 23 september 2002 @ 23:25:
Ik wil niet het feestje verstoren maar er zit een NDA op de beta. Je mag dus eigenlijk niet publiekelijk praten over specifieke beta onderwerpen die een niet-beta persoon niet kan weten.

Voor de rest, het is BETA, en dus vol met bugs en leeg met documentatie/features. :)
So true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 23 september 2002 @ 22:42:
[...]

Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.
dan kies je toch gewoon een career?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 23:44
Kwartjuh schreef op 22 september 2002 @ 13:18:
o...
Icoon staat er idd... maar dan krijg ik zo'n opdracht-schermpie, en gaat ie alles voorbereiden ofzo :?

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/VAAG.jpg
Heeft iemand hier al een oplossing voor want ik heb dit dus ook... heel m'n pc zit dan vast en kan ik het alleen nog maar killen...

Ik heb denk ik weer eens geluk gehad want ik heb me vorige week opgegeven en heb gisteren de gegevens ontvangen...

• Evilernie933
lekker brakke shit weer vanavond. Probeerde net in te loggen op 526, ging goed en ik was ingame. Toen wilde ik undocken en ging hij loaden. Na 5 minuten :( na een "loading" scherm gekeken te hebben vond ik het wel welletjes. Net probeeerde ik weer in te loggen, kreeg ik nog een vreemdere melding. Server running on 5.532 ofzo en mij client liep op 5.530 :?

echt te brak, beter lossen ze ff die stomme login problemen op met de nieuwe build

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe build is uit 535 :)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wat hebben jullie ingevuld bij test history? (degene die wel in de beta zitten?)
ik wil der ook in! maar volgens mij zijn ze er niet zo blij mee dat ik al aan de E&B beta mee heb gedaan...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Nieuwste build 537 !

Zijn de server tijden nog steeds van 19:00 - 03:00 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Bah, heb nu ook de update b540. En nog steeds kan ik niet connecten :(

Moeilijk voor te stellen dat ze dit stresstesten noemen aangezien de server maar zelden online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
:( ik ben het een beetje zat om steeds weer 200 meg te downen bij een nieuwe build :( Beter gaan ze gewoon ff updates maken...Ook elke keer weer een nieuw character aanmaken :( Is al de vierde keer verdorie, maar echt ff lekker spelen ho maar :(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Evilernie schreef op 29 september 2002 @ 21:09:
:( ik ben het een beetje zat om steeds weer 200 meg te downen bij een nieuwe build :( Beter gaan ze gewoon ff updates maken...Ook elke keer weer een nieuw character aanmaken :( Is al de vierde keer verdorie, maar echt ff lekker spelen ho maar :(
Tja, dat kun je verwachten als je een van de eerste beta's aan het testen bent. Wil je echt lekker spelen moet je of een van de laatste beta's nemen, al zullen ze dan nog steeds regelmatig je character verwijderen. Andere mogelijkheid is het spel kopen als het uit is :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Een nieuw character maken vind ik niet zo erg, dat is onderdeel van het beta-testen. Maar om nou telkens weer te verplichten om de hele 200 MB opnieuw te downloaden, in plaats van incrementele updates uit te geven waarmee je je huidige beta-versie kunt updaten naar de nieuwe versie, DAT vind ik een beetje onprofessioneel. Heb al vaker aan game-beta's meegedaan, maar meestal werd je versie geupdate naar de meest recente versie als je in het game-menu connecte naar de server. Dat werkt prettiger en stukken efficienter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Valt mee, de b540 is een update op b537. Tis maar 9 mb.

Heb net trouwens gespeeld. Kreeg de indruk dat het nog niet veel stabieler is maar ze hebben al wel de character creation wat aangepakt. Ben maar weer es begonnen met minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Haay schreef op 29 september 2002 @ 22:09:
Heb al vaker aan game-beta's meegedaan, maar meestal werd je versie geupdate naar de meest recente versie als je in het game-menu connecte naar de server.
Heb het anders vooral bij vroege betas wel vaker meegemaakt. En als de basis dan klopt gaan ze verder met kleinere updates. Ik neem aan dat ze dat hier ook gaan doen, anders zou het inderdaad niet echt slim in elkaar gezet zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauriceb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 21:54
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:56:
Ik heb me denk ik een driekwart jaar geleden ingeschreven voor de beta. Nu heb ik nog geen mail ofzo ontvangen om mee te mogen doen. Ik vraag me af of jullie (degenen die wel mail kregen) ook al zo lang geleden je opgegeven hebben. Of is het gewoon puur random wie er mee mag doen?
* mauriceb wil ook EVE'n !!
Ik heb me dus ruim een maand geleden ingeschreven en ik heb ook nix gehoord! Is het soms gesloten :? Dan zou ik het prettig vinden om dat te horen :/

Maar ja we wachten nog wel even, misschien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
nou mensen, er valt niks te rouwen want de beta zuigt echt grote tijd :( 9 van de 10 keer kan je niet inloggen en als het je al lukt, krijg je 8 van de 7 keer een freeze als jij bijv je docking station uit wilt

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Evilernie schreef op 12 oktober 2002 @ 11:37:
nou mensen, er valt niks te rouwen want de beta zuigt echt grote tijd :( 9 van de 10 keer kan je niet inloggen en als het je al lukt, krijg je 8 van de 7 keer een freeze als jij bijv je docking station uit wilt
:X

Toch is het een leuk spel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Mieze schreef op 23 september 2002 @ 23:49:
[...]

Heeft iemand hier al een oplossing voor want ik heb dit dus ook... heel m'n pc zit dan vast en kan ik het alleen nog maar killen...

Ik heb denk ik weer eens geluk gehad want ik heb me vorige week opgegeven en heb gisteren de gegevens ontvangen...
contact me even op icq 444247 of email majic@xs4all.nl ...krijg em wel aan de praat bij je, of kan je op zn minst vertellen waar de software/hardware issue ligt ;)

grtz (ja even groeten;) een eve expert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Misschien dat iemand zijn beta login wil sharen??? Ben al zo lang bezig met dit spel en dan is het o zo frusterend om te lezen dat iemand zich een week geleden heeft aangemeld na een week al wordt toegelaten.

Sharen die handel!!! :)

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik wacht nog steeds op antwoord :O ,en wil zo onderhand wel eens beginnen met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb al 4 aanmeldingen gedaan...

de een kwam iets verder dan de ander geloof ik, maar nooit een ECHT antwoord gekregen....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
We wachten nog steeds op de volgende fase. Kreeg paar weken geleden paar emails dat ze binnenkort weer verder gaan met de volgende fase, maar daarna niks meer gehoord. Geduld is een schone zaak denk ik maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*bump*
http://www.eve-online.com/beta/diaries/d1.asp
Damn dit klinkt goed man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

ook goed. Kan iemand op die site komen van eve-online? (http://www.eve-online.com) Volgens mij is ie hardstikke dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voxie2 schreef op 22 January 2003 @ 19:27:
ook goed. Kan iemand op die site komen van eve-online? (http://www.eve-online.com) Volgens mij is ie hardstikke dood....
Doet t perfect.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

bij mij doet dus gewoon alleen die site het niet!! DNS error. Internet doet het gewoon verder goed. Ik heb alle security al super laag gezet! Wat kan er nog meer fout zijn dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:00

Tarin

Just plain weird.

Dooie DNS-server..

Probeer eens een andere (hoeft niet per se die van je eigen provider te zijn): probeer voor de gein eens iets van (even snel een) 12move ofzo:
Prim: 195.240.240.254
Sec: 195.240.240.222
OMG, is het erg als ik dat uit m'n hoofd ken?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Thnx! Ik ben nu op school maar dat ga ik thuis zeker even proberen! Lijkt me nl een goede oplossing. Het probleem ligt namelijk bij chello. De helpdesk weet er ook geen raad mee en het ligt al bij de 2e lijn nu... we'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 23 January 2003 @ 01:12:
Dooie DNS-server..

Probeer eens een andere (hoeft niet per se die van je eigen provider te zijn): probeer voor de gein eens iets van (even snel een) 12move ofzo:
Prim: 195.240.240.254
Sec: 195.240.240.222
OMG, is het erg als ik dat uit m'n hoofd ken?
nee is niet erg, ken er ook een stuk of 6 :P mjah, EVE moet echt iets prachtigs worden... kan een van de beta testers niet ff updaten? of zitten die nu 24/7 te spelen ;) zelfs de muziek (Jon Halur) is cool en het ziet er te mooi uit.... AARGGG ik wil het spelen
jammer dat ze bij MMORPGs vaak een 5-7 dagen trail hebben, terwijl je in en week geen ruk kan zeggen over hoe een MMORPG is :|

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Gooi er nog eens wat op dan? :) Nee, het werkt helaas niet, was leuk geprobeerd wel. Ik heb chello aan de lijn gehad en zijn er dus inmiddels ook achter dat ze de site niet kunnen openen, maar dat ie wel bestaat...euh... probleem! Ben ze ermee aan het lastig vallen. Ik heb chello regio Rotterdam. Zijn er nog meer mensen van chello (maar misschien een andere regio) die ook de website www.eve-online.com niet kunnen bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook chello......en tja.....ook ik kan hem niet bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ik heb hem gisteren voor het eerst gespeeld en ik kan je zeggen dat, hoewel er nog veel bugs inzitten, het spel SUPER SUPER COOL is :). Echt zo'n game waar je je baan voor opzegd en waarvoor je met school kapt... Ik heb echt nog nooit zoiets als dit gezien. Als dit helemaal ok werkt als het wordt uitgebracht wordt dit echt de meest mega hit of all time volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
ben al tijdje beta tester van da spel geloof ik. 2x gespeeld :X
toen had ik nog een trage bak .. nu nieuwe comp, maar nog niet gespeeld.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

then get on there..... :) if it works...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en anders wil ik best je beta account van je lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heb nu een beta account weten te lenen, maar geen download instructions, kan iemand mij misschien verlichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ik heb ook wel een account... maar 1 keer geprobeert, maar er ging iets mis met inloggen... en er weer afgeflikkert :) Ze zijn al wel lang bezig he? Ik krijg al heeeeeeel lang mailtjes ?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind, heb hem al

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Laatst online: 12-07 14:56
Moet zeggen dat deze game er veel belovend uitziet. Verhaallijn/Historie is ERG goed uitgewerkt. Dus niet alleen grafisch in orde, maar ook is er een wereld gecreeerd die 'geloofwaardig' aanvoelt.
Waar ze nu voor moeten zorgen is dat de 'game-cards' worden gebruikt zodat mensen zonder CC mee kunnen doen. Natuurlijk moeten die 'game-cards' ook overal te koop zijn.
Ik ga dit spel in de gaten houden, release zou Q1/2003 moeten zijn... Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Laatst online: 03-07 14:17
ai ai ai dat ziet er erg goed uit!!!

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check ook Earth &beyond ff is ook erg gaaf
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Westwood zit nu een beetje in de problemen... Eerst even afwachten wat de gevolgen zijn voor ik me op E&B zou storten..
Vooralsnog heeft EVE na NWN mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn als je die diaries leest van die beta testers...dit spel gaat zo ongelofelijk ownen..kwijl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die nog een beta account wil?
ik vind er geen bal aan. kan aan mij liggen, maar ik moet eigenlijk vanaf het begin iig een missietje krijgen om op te kunnen starten. want volgens mij moet je als óf fighter, óf miner beginnen, en daar heb ik beide weinig zin in :)

mail me ff, mail staat in profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 21-06 17:24
DjeV you got mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mensen, hij is er al uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Hmmm, ik weet niet hoor, maar volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat je je beta-accountjes gaat lopen uitdelen.... kan aan mij liggen. Of nee.... dat staat in de agreement die je aangaat.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, dat is ZEKER niet de bedoeling...maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 22:19
hhmm ik ben wat meer te weten gekomen over de geschate/ gehoopte release date:
The release date of EVE is around March..

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Twixxx schreef op 04 februari 2003 @ 13:08:
hhmm ik ben wat meer te weten gekomen over de geschate/ gehoopte release date:
The release date of EVE is around March..
Oei, dat is tegelijkertijd met Freelancer.

Jaren geen fatsoenlijke spacesim te krijgen, en nu komen ze allemaal tegelijk.

* zion gaat weer games-addict worden

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, ik denk dat ze aan hem meer hebben, ik speel het spel nooit :P

en Freelancer.. ja dat gaat pas leuk worden :) Maar is dat niet eerder SP gericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Schijnbaar zijn de mensen die uitverkoren zijn om mee te doen aan de Beta phase6 via mail op de hoogte gesteld. Dus mocht je je hebben ingeschreven; check your mail...
Ik heb niets binnengekregen trouwens ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
ik oook nie :@

Verwijderd

Ik wel...maar je komt nie eens binnen.
De gameserver(s) zijn LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, duurt zo'n 5 minuten om in te loggen of zo...
Let wel: 'tis beta he, dus dan kan je dat verwachten.

Een release van eind maart...heb er een hard hoofd in.

:X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 10:01 ]

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ik heb gisteravond nog gespeeld en dat werkte prima, server deed het goed. Ligt ook een beetje aan de tijden enzo. Ik ben niet op de hoogte gesteld voor phase 6, maar ik deed al aan 5 mee, dus vandaar, en ze zijn goed bezig. Veel nieuwe client builds en zoals ik al zei die lag vind ik nog wel meevallen... :)

Verwijderd

die mailtjes zijn veel te laat verstuurd, heb vandaag een mailtje gekregen waar in staat: Today on the 17th of January...." dus.... :)

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

right.... well, ik ga het iig vanavond weer spelen. Nu zik op mn werk dus ja...

• Twixxx
Die gene die beta testen, gaan jullie ook payen als het pay - to - play wordt of is het daar nie echt de moeite waard voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe dat systeem in elkaar gaat steken. Ik zou er zeker wel wat duiten voor over hebben! Liever niet natuurlijk maar goed, if so, dan ben ik daar tot op zekere hoogte wel toe bereid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het nogsteeds niet kunnen spelen, hij komt de hel;etijd met invalid version, terwijl ik alle patches gedraaid heb... of hij komt met proxy full (40 connections) oid... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Zeg als er iemand nog een beta accountje niet meer gebruik ik houd me aanbevolen ik kan niet wachten totdat ik het kan spelen anders moet ik tot maart wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 13:25:
ik heb het nogsteeds niet kunnen spelen, hij komt de hel;etijd met invalid version, terwijl ik alle patches gedraaid heb... of hij komt met proxy full (40 connections) oid... :|
Lees server status dingetje.. staat duidelijkheid over dat 40 connections gedoe enz.. ;)

Hoop dat ze't snel fixen.. wil weer Eve'n :9~ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

eth0 schreef op 17 February 2003 @ 18:51:
Zeg als er iemand nog een beta accountje niet meer gebruik ik houd me aanbevolen ik kan niet wachten totdat ik het kan spelen anders moet ik tot maart wachten. :(
Ga er maar niet vanuit.... ik denk dat het nog wel wat langer gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
'Tis weer een tijdje geleden dat dit topic aandacht kreeg..
Maar deze link wil ik jullie niet onthouden.
Veel leesplezier :)
See you in EVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56
kon het niet vinden in de faq: moet je je maandelijks nog betalen of is alles (net als freelancer) gratizzz?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de Beta zul je moeten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ah vet :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/01n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/03n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/04n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/05n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/07n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/21012002/08n.jpg

In pc gameplay stond eens dat er meer dan 5000 planeten zijn waarop je kan landen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
NEW RELEASE DATE FOR “EVE ONLINE: THE SECOND GENESIS” ANNOUNCED

Highly Anticipated PC Game To Ship May 6, 2003; Developer Chat Scheduled for Today at 11 PM GMT / 6 PM ET

REYKJAVIK, ICELAND, March 5, 2003 - Crowd Control Productions (CCP), developer of the highly anticipated massive multiplayer online game (MMOG) “Eve Online: The Second Genesis” announced today this PC game will ship May 6, 2003 in North America and Europe.
Ongeveer 6 weken uitgesteld (eerst was sprake van 28 maart) maar de datum staat schijnbaar nu echt vast.
Moet ik mijn vakantie maar uitstellen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nog even wachten dus.
Spijtig dat je maandelijks moet betalen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hacku schreef op 06 March 2003 @ 10:48:
Nog even wachten dus.
Spijtig dat je maandelijks moet betalen.
[edit]
Gamers.nl heeft ook info:
Crowd Control Productions, de in IJsland gevestigde ontwikkelaar van Eve Online: The Second Genesis, kondigt vandaag aan dat het spel een defenitieve release-datum heeft. Het online ruimtespektakel zal namelijk op 6 mei in zowel Europa als Noord Amerika in de winkels te vinden zijn.

In EVE Online begin je als speler met een klein ruimteschip en probeer je geld te verdienen met handelen in goederen of met het ontginnen van ertsen in asteroïden. Wanneer je hiermee het nodige geld bij elkaar hebt gescharreld kan je je schip upgraden en overschakelen op de wat meer riskante jobs zoals op premiejacht gaan of voor de piraterij kiezen en andere schepen in het universum plunderen. In deze ruimte bevinden zich, hopelijk, duizenden andere spelers met eenzelfde doel. En op 6 mei krijgt iedereen de kans om hieraan, met een kleine maandelijkse bijdrage, aan deel te nemen.
http://gamers.nl/nieuws/16782

Afbeeldingslocatie: http://gamers.nl/images/content/Erwie/200303/1046900641_0.jpg

Meer screenshots @ http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=805 (zeker kijken!

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Hacku schreef op 03 March 2003 @ 10:36:
In pc gameplay stond eens dat er meer dan 5000 planeten zijn waarop je kan landen.
Je kunt niet landen volgens mij.... dat zou wel een beetje bizar zijn he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die info van Gamers.nl is echt triest imo...ze laten het klinken als yet another space trade game terwijl EVE groundbreaking gaat worden door de nieuwe wijzen waarop de community het heelal "shaped". Maargoed, zolang wij maar weten dat het even ietsje meer inhoud dan wat zij daar zeggen is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
SimonBenson schreef op 06 maart 2003 @ 10:17:
[...]

Ongeveer 6 weken uitgesteld (eerst was sprake van 28 maart) maar de datum staat schijnbaar nu echt vast.
Moet ik mijn vakantie maar uitstellen.. :)
mmmmm, nog langer wachten en nog steeds geen beta account :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er wel zo tof uit zeg. Lijkt wel Space Above and Beyond op de PC O+

Ik ben benieuwd wat de tarieven gaan worden, want anders moet ik nog een fulltime baan erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 18:44:
Dit ziet er wel zo tof uit zeg. Lijkt wel Space Above and Beyond op de PC O+

Ik ben benieuwd wat de tarieven gaan worden, want anders moet ik nog een fulltime baan erbij nemen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een maandelijks bedrag voor ene game wou neerleggen. Nu ben ik beta tester van EVE en ik ben echt al helemaal gek van. De sfeer/muziek, de oneindigheid!

Echt een gave game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 17:18
vraagje aan de betetesters:

Denken jullie dat het spel lang leuk blijft? Ik heb 2 jaar everquest gespeeld en het is me opgevallen dat de gameplay heel erg 'repetetive' is. Blijft er altijd een uitdaging in het spel zitten? Of heb je op het gegeven moment de beste skillz en spullen is het dan eigenlijk over?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

pingkiller schreef op 09 March 2003 @ 23:17:
vraagje aan de betetesters:

Denken jullie dat het spel lang leuk blijft? Ik heb 2 jaar everquest gespeeld en het is me opgevallen dat de gameplay heel erg 'repetetive' is. Blijft er altijd een uitdaging in het spel zitten? Of heb je op het gegeven moment de beste skillz en spullen is het dan eigenlijk over?
Ik speel het nu al heel lang en ik vind het nog steeds leuk. Enigste naddel je moet er Veeeeeeel tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 17:18
MaDLiVe schreef op 09 maart 2003 @ 23:21:
[...]

Ik speel het nu al heel lang en ik vind het nog steeds leuk. Enigste naddel je moet er Veeeeeeel tijd in steken.
Dat soort spellen zuigen tijd, ik weet het. Ik heb zeker 100 dagen in everqeust(een mmorpg) gestoken.Alle spellen die van het type mmo* zijn, kosten ongelofelijk veel tijd

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog dutch corps te vinden of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik heb dus al jaaaaaaaaaaren ;) een beta account maar nog weinig mee gedaan (vond het toendertijd niet leuk). Dus wie em wil mag em hebben, check morgen mijn meel en de eerste krijgt em :P

corky@acaldra.com

kee, M@NIC was ongelofelijk snel via IRC ;) Helaas, helaas

[ Voor 23% gewijzigd door Koetjeboe op 10-03-2003 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Jeeej O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Join the club.

(heb er net ook 1 mogen uitdelen)

Nogmaals welcome in de wereld van EVE ';)

Komende zaterdag heb ik een lan@my place met nog enkele eve speler. We gaan proberen om elkaar in het 'oneindige' (lees: heel grote) universum te vinden.

Er is volgens mij wel een dutchcorp. Morgen ff wat onderzoek naar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:31:
Zijn er ook nog dutch corps te vinden of nie?
Zie sig voor een nederlands forum. Maar je kunt volgens mij beter met een internationale corp in zee gaan, heb je tenminste nog mede-employees die een oogje in het zeil houden als jij ligt te maffen,
Koetjeboe: damn..... :( Lag ik weer eens te slapen.. Ach ja, heb geen ICQ dus ik had Manic nooit kunnen verslaan.

[ Voor 22% gewijzigd door SimonBenson op 11-03-2003 09:17 . Reden: kleine aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt wel ja, alleen heb ik eigenlijk nog niet veel trek mezelf bij een corps aan te sluiten...'t gaat waarschijnlijk wel sneller wanneer je dat wel doet.

Heb me zelf nu 'aangesloten' bij EFN, Eve Freelancers Network, geen corp alhoewel ik wel verwacht dat we dat gaan doen (alleen al om resources te
kunnen sharen). Idee is dat je wel backup hebt zeg maar, en ook resources kan poulen voor bijv. het bouwen van schepen, maar je hebt niet de strikte requirements van corps (aka. having no life).
Website is http://horizon.ircca.org/.

Ohja..over corp wars...'tis nu nog beta, en ze zijn er al.

:P
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.