Omdat ze het denk ik zelf zijndevv05 schreef op 23 januari 2002 @ 00:15:
Waarom beginnen bij elk nieuw spel al die idioten meteen over cheaters??

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Omdat ze het denk ik zelf zijndevv05 schreef op 23 januari 2002 @ 00:15:
Waarom beginnen bij elk nieuw spel al die idioten meteen over cheaters??
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Precies, dat vond ik nou ook. Ik weet echt niet wat ik nou allemaal moet doen in dat spel, een beetje uitleg had misschien wel handig geweest, misschien een soort ingame tutorial ofzo?M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek
Ze zijn ook nog niet bezig om met veel mensen te testen. Ze testen nu eerst of alles werkt, en als dat goed gaat laten ze langzamerhand steeds meer mensen toe om te kijken hoe de servers het houden. Reken er dus niet op dat het snel druk zal wordenVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:32:
ik had precies hetzelfde M a a r t e nmaar als je in een chatkanaal zit dan wordt het allemaal wel wat duidelijker. toch zitten er dan gemiddeld zo tussen de 10-15 mensen, wat ik toch erg weinig vind voor een MMOG.
[removed]
Hm, ik speelde het gisteren een tijdje. Was me niet helemaal duidelijk wat ik moest doen, dus vloog ik wat door de ruimte, warpte van het ene naar het andere space-station, en uiteindelijk kwam ik in een Asteroide veld terecht. Daar zag ik een andere speler die aan het minen was. Ik vloog naar hem toe en probeerde contact te leggen, maar hij reageerde niet op mij. Heb toen zelf maar wat gemined en terug gewarped naar het dichtstbijzijnde space-station. Maar er was geen belangstelling op de markt voor mijn erts.M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek
Tsja, je moet toch WAT om aan poen te komen, toch?Vrieskist schreef op 23 september 2002 @ 11:40:
dus in het begin is iedereen een beetje aan het minen? Leuk
tampert, kriminalpolizei
Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.Evilernie schreef op 23 september 2002 @ 21:47:
moet je nou de laatste build hebben (526) om te kunnen inloggen
So truep0m schreef op 23 september 2002 @ 23:25:
Ik wil niet het feestje verstoren maar er zit een NDA op de beta. Je mag dus eigenlijk niet publiekelijk praten over specifieke beta onderwerpen die een niet-beta persoon niet kan weten.
Voor de rest, het is BETA, en dus vol met bugs en leeg met documentatie/features.
Verwijderd
dan kies je toch gewoon een career?MaDLiVe schreef op 23 september 2002 @ 22:42:
[...]
Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.
Heeft iemand hier al een oplossing voor want ik heb dit dus ook... heel m'n pc zit dan vast en kan ik het alleen nog maar killen...Kwartjuh schreef op 22 september 2002 @ 13:18:
o...
Icoon staat er idd... maar dan krijg ik zo'n opdracht-schermpie, en gaat ie alles voorbereiden ofzo
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/VAAG.jpg
tampert, kriminalpolizei
Battle.net Spud#2543
tampert, kriminalpolizei
Tja, dat kun je verwachten als je een van de eerste beta's aan het testen bent. Wil je echt lekker spelen moet je of een van de laatste beta's nemen, al zullen ze dan nog steeds regelmatig je character verwijderen. Andere mogelijkheid is het spel kopen als het uit isEvilernie schreef op 29 september 2002 @ 21:09:
ik ben het een beetje zat om steeds weer 200 meg te downen bij een nieuwe build
Beter gaan ze gewoon ff updates maken...Ook elke keer weer een nieuw character aanmaken
Is al de vierde keer verdorie, maar echt ff lekker spelen ho maar
[removed]
Heb het anders vooral bij vroege betas wel vaker meegemaakt. En als de basis dan klopt gaan ze verder met kleinere updates. Ik neem aan dat ze dat hier ook gaan doen, anders zou het inderdaad niet echt slim in elkaar gezet zijn.Haay schreef op 29 september 2002 @ 22:09:
Heb al vaker aan game-beta's meegedaan, maar meestal werd je versie geupdate naar de meest recente versie als je in het game-menu connecte naar de server.
[removed]
Ik heb me dus ruim een maand geleden ingeschreven en ik heb ook nix gehoord! Is het soms geslotenVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:56:
Ik heb me denk ik een driekwart jaar geleden ingeschreven voor de beta. Nu heb ik nog geen mail ofzo ontvangen om mee te mogen doen. Ik vraag me af of jullie (degenen die wel mail kregen) ook al zo lang geleden je opgegeven hebben. Of is het gewoon puur random wie er mee mag doen?
* mauriceb wil ook EVE'n !!
tampert, kriminalpolizei
Evilernie schreef op 12 oktober 2002 @ 11:37:
nou mensen, er valt niks te rouwen want de beta zuigt echt grote tijd9 van de 10 keer kan je niet inloggen en als het je al lukt, krijg je 8 van de 7 keer een freeze als jij bijv je docking station uit wilt
contact me even op icq 444247 of email majic@xs4all.nl ...krijg em wel aan de praat bij je, of kan je op zn minst vertellen waar de software/hardware issue ligtMieze schreef op 23 september 2002 @ 23:49:
[...]
Heeft iemand hier al een oplossing voor want ik heb dit dus ook... heel m'n pc zit dan vast en kan ik het alleen nog maar killen...
Ik heb denk ik weer eens geluk gehad want ik heb me vorige week opgegeven en heb gisteren de gegevens ontvangen...
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
Battle.net Spud#2543
Doet t perfect.Voxie2 schreef op 22 January 2003 @ 19:27:
ook goed. Kan iemand op die site komen van eve-online? (http://www.eve-online.com) Volgens mij is ie hardstikke dood....
Nothing to see here
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
nee is niet erg, ken er ook een stuk of 6Tarin schreef op 23 January 2003 @ 01:12:
Dooie DNS-server..
Probeer eens een andere (hoeft niet per se die van je eigen provider te zijn): probeer voor de gein eens iets van (even snel een) 12move ofzo:
Prim: 195.240.240.254
Sec: 195.240.240.222
OMG, is het erg als ik dat uit m'n hoofd ken?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 13:02 ]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Metal to the bone
Verwijderd
Verwijderd
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Oei, dat is tegelijkertijd met Freelancer.Twixxx schreef op 04 februari 2003 @ 13:08:
hhmm ik ben wat meer te weten gekomen over de geschate/ gehoopte release date:
The release date of EVE is around March..
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 10:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lees server status dingetje.. staat duidelijkheid over dat 40 connections gedoe enz..Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 13:25:
ik heb het nogsteeds niet kunnen spelen, hij komt de hel;etijd met invalid version, terwijl ik alle patches gedraaid heb... of hij komt met proxy full (40 connections) oid...
Ga er maar niet vanuit.... ik denk dat het nog wel wat langer gaat duren...eth0 schreef op 17 February 2003 @ 18:51:
Zeg als er iemand nog een beta accountje niet meer gebruik ik houd me aanbevolen ik kan niet wachten totdat ik het kan spelen anders moet ik tot maart wachten.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ongeveer 6 weken uitgesteld (eerst was sprake van 28 maart) maar de datum staat schijnbaar nu echt vast.NEW RELEASE DATE FOR “EVE ONLINE: THE SECOND GENESIS” ANNOUNCED
Highly Anticipated PC Game To Ship May 6, 2003; Developer Chat Scheduled for Today at 11 PM GMT / 6 PM ET
REYKJAVIK, ICELAND, March 5, 2003 - Crowd Control Productions (CCP), developer of the highly anticipated massive multiplayer online game (MMOG) “Eve Online: The Second Genesis” announced today this PC game will ship May 6, 2003 in North America and Europe.
[edit]Hacku schreef op 06 March 2003 @ 10:48:
Nog even wachten dus.
Spijtig dat je maandelijks moet betalen.
http://gamers.nl/nieuws/16782Crowd Control Productions, de in IJsland gevestigde ontwikkelaar van Eve Online: The Second Genesis, kondigt vandaag aan dat het spel een defenitieve release-datum heeft. Het online ruimtespektakel zal namelijk op 6 mei in zowel Europa als Noord Amerika in de winkels te vinden zijn.
In EVE Online begin je als speler met een klein ruimteschip en probeer je geld te verdienen met handelen in goederen of met het ontginnen van ertsen in asteroïden. Wanneer je hiermee het nodige geld bij elkaar hebt gescharreld kan je je schip upgraden en overschakelen op de wat meer riskante jobs zoals op premiejacht gaan of voor de piraterij kiezen en andere schepen in het universum plunderen. In deze ruimte bevinden zich, hopelijk, duizenden andere spelers met eenzelfde doel. En op 6 mei krijgt iedereen de kans om hieraan, met een kleine maandelijkse bijdrage, aan deel te nemen.
Je kunt niet landen volgens mij.... dat zou wel een beetje bizar zijn he...Hacku schreef op 03 March 2003 @ 10:36:
In pc gameplay stond eens dat er meer dan 5000 planeten zijn waarop je kan landen.
Verwijderd
mmmmm, nog langer wachten en nog steeds geen beta accountSimonBenson schreef op 06 maart 2003 @ 10:17:
[...]
Ongeveer 6 weken uitgesteld (eerst was sprake van 28 maart) maar de datum staat schijnbaar nu echt vast.
Moet ik mijn vakantie maar uitstellen..
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een maandelijks bedrag voor ene game wou neerleggen. Nu ben ik beta tester van EVE en ik ben echt al helemaal gek van. De sfeer/muziek, de oneindigheid!Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 18:44:
Dit ziet er wel zo tof uit zeg. Lijkt wel Space Above and Beyond op de PC![]()
Ik ben benieuwd wat de tarieven gaan worden, want anders moet ik nog een fulltime baan erbij nemen.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik speel het nu al heel lang en ik vind het nog steeds leuk. Enigste naddel je moet er Veeeeeeel tijd in steken.pingkiller schreef op 09 March 2003 @ 23:17:
vraagje aan de betetesters:
Denken jullie dat het spel lang leuk blijft? Ik heb 2 jaar everquest gespeeld en het is me opgevallen dat de gameplay heel erg 'repetetive' is. Blijft er altijd een uitdaging in het spel zitten? Of heb je op het gegeven moment de beste skillz en spullen is het dan eigenlijk over?
Dat soort spellen zuigen tijd, ik weet het. Ik heb zeker 100 dagen in everqeust(een mmorpg) gestoken.Alle spellen die van het type mmo* zijn, kosten ongelofelijk veel tijdMaDLiVe schreef op 09 maart 2003 @ 23:21:
[...]
Ik speel het nu al heel lang en ik vind het nog steeds leuk. Enigste naddel je moet er Veeeeeeel tijd in steken.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
[ Voor 23% gewijzigd door Koetjeboe op 10-03-2003 23:33 ]
Join the club.
Zie sig voor een nederlands forum. Maar je kunt volgens mij beter met een internationale corp in zee gaan, heb je tenminste nog mede-employees die een oogje in het zeil houden als jij ligt te maffen,Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:31:
Zijn er ook nog dutch corps te vinden of nie?
[ Voor 22% gewijzigd door SimonBenson op 11-03-2003 09:17 . Reden: kleine aanvulling ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq