Nieuw spel: EVE *jammie* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:01
M a a r t e n schreef op 14 september 2002 @ 17:29:
Ik heb net een uitnodiging gekregen in m'n mailbox voor de stress test fase, open beta dus.

[...]

15e kunnen de open beta mensjes dus van start als ik het goed begrijp :Y)
Dat begrijp je verkeerd ;)
Er is vooralsnog GEEN open beta gepland, maar die zal er wel ongetwijfeld komen.

Trouwens, het posten van beta plaatsjes is verboden, je staat tenslotte onder een NDA (Non Disclosure Agreement).

Ik ben al een weekje aan het testen, en tot nu toe is het echt ontzettend mooi.
Alleen inderdaad wel wennen aan de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41570

zeker wennen aan de besturing... en ik heb het idee veel meer alleen te zijn in het grote universum. De map is erg onoverzichtelijk, heb ik nix aan. Het spel is wel supermooi, maar nog erg buggy. Ik krijg bijv elke keer als ik undock een system error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:43
IK kom niet op die server :(

Hij zeg dta ik een Fout naam of paswoord in vul ..
Wat moet ik nu doen ...

PS ik ben in het bezit van die 2 meeltjes :(

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Idd, Niet alleen heb ik het gevoel erg alleen te zijn vaak, ook heb ik nog geen idee hoe geld te verdienen. Heb enkele uurtjes gespeeld en 5 ... verdiend. Heel erg veel gemined en gerefined. Ma goed, ff de boards doorlezen op n00b guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"isk" is geld...

Zeg Stealth, ben ik jou nou gisteren tegen gekomen? er zaten nl erg veel Nl-ers in de server en eentje heette ook Stealth... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 11:11
Ik zit in de beta :)
Maar ja, ik ben nauwelijks geinterresseerd :+ :D

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
DjeV, je moet mij wel tegen zijn gekomen dan want ik ben voor zover ik weet de enige Stealth. Dat er veel NLers zaten had ik door: "Stealth, Are you dutch?" heheh

Anywayz, in welke system zat je ? Ik heb een hele tijd in Elagare gezeten. Toen flink wat gevlogen en ben nu in parsel. (kruispunt van galaxies (veel pirates!))

Mischien es wat afspreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja is goed. en ik heb dat idd gezegd :) ik zat de hele tijd tussen Elagare en Hadin te vliegen om mijn vracht over te brengen. Maar op een gegeven moment liep het spel vast bij mij en kwam ik er ook niet meer in... owja wel 1 keer, maar toen liep het zoo buggy, de helft van mijn menu/neocom deed het maar en ik kon niet docken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hmm is het normaal dat ik bij de char generation al een beetje gefrustreerd raak :/

Welk race is het makkelijkst om mee te beginnen, als ik zo de officiele site lees wil ik het liefst Jovian, maar die is dus mooi niet playable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben begonnen met Deteis, de Gallente bovenste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 00:11
pfff...dit is echt ingewikkeld. Het lukt me nog niet eens om een schip te besturen. Ik ging wel warp 10 daarnet :D

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 09:08

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Besturing is echt heel simpel als je het eenmaal doorhebt :) En Maarten, kom straks eens online, kunnen we samen vliegen ofzo ;)

* Koetjeboe is eerst nog ff een uurtje scholen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan nu niet connecten... is die server nou de hele dag online of zijn er speciale tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44068

Alleen van 19:00 tot 03:00 is de server online, is wel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ziet er op zich ZEER cool uit :)

Zo maar eens even gaan kijken of dat hier ook lekker draait op me gf2ti...

Is hier een demo van oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
nee, de betatest is net begonnen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Evilernie schreef op 16 september 2002 @ 15:41:
nee, de betatest is net begonnen
Heb t gezien idd, heb me ook gelijk maar ingeschreven als betatester ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit iemand van jullie al bij een Corporation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Nope, dat niet.

Wie gaan er vanavond allemaal spelen en zijn in de buurt van parsel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga vanavond wel spelen, maar Parsel ligt aan het "einde" van constellation. Ik zit in Elegare en vlieg een paar keer heen en weer naar Hadin (liggen nog wat resources van mij :) )

Opzich is Parsel niet ver weg, 4 jumps naar Hadin en 6 jumps naar Elegare. Dus als ik klaar ben met de verhuizing (3 keer heen en weer) dan kan ik wel naar je toe komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:56

MaDLiVe

.-Observer-.

Help dudes wie kan mij helpen.

Ik kom er echt niet meer uit.

Ik heb nu de beta gedownload (netjes afgehandeld etc.). Geinstalled etc. Ik dus opstarten en inloggen. Maar helaas kan ik niet inloggen op de server, hij wil niet connecten. Vervolgens sluit ik de game af en krijg ik een error.

Build 509
Ti4200 (300/600)
XP@1,7 Ghz
512 intern.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
die error is normaal, dat is een bug, krijg ik ook iedere keer als ik afsluit

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hij is 2 dagen down nu, server wordt verhuist naar London. Donderdag weer up dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Koetjeboe schreef op 16 september 2002 @ 21:28:
Hij is 2 dagen down nu, server wordt verhuist naar London. Donderdag weer up dacht ik :)
Ah, ok, ik schrok al (eindelijk toegelaten en dan nog niet spelen :D)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

komop mensen, zodra jullie kunnen spelen gelijk screenies posten he :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Ehm, als ik wil inloggen voor de beta zegtie dat het al begonnen is, en ik te laat ben :?
Das lullig, ik wil het toch wel even proberen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Homedisc schreef op 16 september 2002 @ 22:10:
komop mensen, zodra jullie kunnen spelen gelijk screenies posten he :P
Nopes, volgens mij mogen we dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Kwartjuh schreef op 16 september 2002 @ 22:10:
Ehm, als ik wil inloggen voor de beta zegtie dat het al begonnen is, en ik te laat ben :?
Inloggen bij het spel of de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Kwartjuh schreef op 16 september 2002 @ 22:10:
Check je mailbox er maar op na (is hiervoor ook al gepost).
De eerste fase is afgelopen (31aug-15sep)
De 2de fase begint op do de 19de september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
woensdag toch?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

To EVE´s Beta Testers

Beta Phase 1 has now come to a close!

We started the beta testing on Saturday the 31st of August. This 1st phase finished yesterday, on Sunday, the 15th of September.

This week our beta servers are moving to London, UK, and will be set up there on Wednesday. We will be opening a new phase, Beta Phase 2, on Thursday, the 19th of September.

During Beta 1 we gradually added testers from various countries and tested equipment, setup and established our measurements. We also added various features and functions to the game, like a new character creation system, new face generation facility, made improvements to the marketing system and introduced a new market UI. Corporation management was being established and features for it continue to be added into next phase. For Beta 2 we are planning extensive testing of corporations.

We want to take the opportunity to thank you all for the continous effort that you have put into bug reporting and playing EVE - and hope that you will be joining us for the coming phase.

The CCP Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi, kunnen we meteen een Corp opzetten :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:14
Ik ben gisteren ook toegelaten tot de beta-test. Maar omdat de server dus verplaatst wordt naar Londen heb ik nog niet kunnen spelen, helaas.

Anyway, als er een GoT corporation ofzo wordt opgericht dan wil ik wel meedoen. Samen zijn we sterker tegen andere partijen dan alleen, heh heh! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Anoniem: 41570 schreef op 16 September 2002 @ 23:28:
mooi, kunnen we meteen een Corp opzetten :D ;)
Umm, kgeloof dat je daar wel wat isk's voor moet inleveren.

Tot die tijd maar gewoon ons eige channel maken ofzo en dan beetje vliegen/minen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet ik, daarom ook de grote knipoog :D

laten we eerst maar eens, zoals jij al zei, een onofficiële Corp opzetten :)

Maar misscien hebben ze al weer wat anders erbij gedaan, dat we ook iets anders dan minen kunnen doen. Ik heb nl een researcher/scientist (een van de 2, zie het verschil nog niet echt) van mijn mannetje gemaakt, maar daar kon ik tot nog toe niet echt veel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
de g0t-beta-corp :P

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweakers Inc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
GoT Corp.

nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brotherhood of GoT!

(haha, nee die doen we niet, das al de naam van de Corp van GoT in Star Wars Galaxies :)

http://megakek-terr.xs4all.nl/pa/
http://megakek-terr.xs4all.nl/phpBB2/ <-- forum)

GoT Corp. is idd een hele goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

I 'm in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Kewl, mischien idee om irc chan/forumpje te openen ?

Hmm,

Mischien eerst interresant om te kijken wie zich wil aansluiten ?

Members:
--------------
Stealth
Djev
MaDLiVe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:01
Anoniem: 41570 schreef op 16 september 2002 @ 18:23:
Zit iemand van jullie al bij een Corporation?
Ja, ik zit bij Eve's grootste corporation. :)
Althans dat waren we een paar weken terug, we hebben een stuk of 250 leden eruit gekiept. Nu hebben we er nog een stuk of 100.
We heten Endless Corporation, ik ben lid van de High command, en tevens divisie leider van de logistics en covert-ops divisie. Muahahaha ;)

Ik las net dat er iemand Jove wou zijn... nou "good luck", want die zijn NU nog niet speelbaar, dat ras is gereserveerd voor GM's, de CCP-Crew en voor zeer succesvolle spelers.

Oh, en veel succes met die Got corp, want dat heb je echt nodig ;)
Om een corporation op te starten heb je een CEO skill nodig, en het kost geld om een corporation status te krijgen (althans in de volledige versie).
Een eigen spacestation zal nog toekomstmuziek zijn, aangezien die dingen echt ontzettend duur zijn en ook veel tijd vergen om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Thx, ruik ik evt. alliance mogelijkheden ? :P

Ohja, op welke server zit het officiele irc channel van eve-online. Had het ergens gezien geloof ik maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Legion schreef op 17 september 2002 @ 18:50:
[...]

Ja, ik zit bij Eve's grootste corporation. :)
Althans dat waren we een paar weken terug, we hebben een stuk of 250 leden eruit gekiept. Nu hebben we er nog een stuk of 100.
We heten Endless Corporation, ik ben lid van de High command, en tevens divisie leider van de logistics en covert-ops divisie. Muahahaha ;)

Ik las net dat er iemand Jove wou zijn... nou "good luck", want die zijn NU nog niet speelbaar, dat ras is gereserveerd voor GM's, de CCP-Crew en voor zeer succesvolle spelers.

Oh, en veel succes met die Got corp, want dat heb je echt nodig ;)
Om een corporation op te starten heb je een CEO skill nodig, en het kost geld om een corporation status te krijgen (althans in de volledige versie).
Een eigen spacestation zal nog toekomstmuziek zijn, aangezien die dingen echt ontzettend duur zijn en ook veel tijd vergen om te bouwen.
Patser ;) High Command nog wel, goed van je. Dus jij bent zeg maar een soort van geheime dienst leider? Wat voor beroep doe je dan? want tot zo ver heb ik alleen nog maar kunnen minen, en ik had, zoals ik al zei, een researcher gemaakt maar daar is ook niet veel van terecht gekomen, en ik weet niet echt hoe dat dan ook zou moeten werken.

Dus heb jij dit al in de praktijk gebracht of is het alleen nog in tekst gebleven?

Stealth: irc.stratics.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Tis na 7en, hoort de server nu niet up te zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

donderdag pas weer, Phase1 is afgelopen en ze zijn de server naar Londen aan het verplaatsen.

Koetjeboe postte het net:
This week our beta servers are moving to London, UK, and will be set up there on Wednesday. We will be opening a new phase, Beta Phase 2, on Thursday, the 19th of September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
doh, sorry

Hmm, hoeveel tweakers zouden er eigenlijk zijn die eve spelen. hebben we dalijk een corp met 3 leden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
ik ben er ook bij :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Ik ben niet toegelaten, hmmzzz misschien omdat ik me zondag heb ingeschreven , Cya @ open beta

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• M a a r t e n
Legion schreef op 17 september 2002 @ 18:50:
[...]

That would be me.
Moet ik er wel even bij zeggen, ik heb het spel nog niet gespeeld ik heb enkel de ras omschrijvingen gelezen, daaruit vond ik de Jove het meest boeiend.

Zou iemand misschien uit kunnen leggen welk race / stats, ik het best kan nemen?

Nog een vraag, ik zit er over te denken om Earth and Beyond abo te nemen voor 3 maanden, zodra het final gaat. Ik las dat iemand hier ook E&B heeft gespeeld, welke is nu.. interessanter?

• Kwartjuh
WTF? Ik ben inderdaad uitgenodigd voor de phase1. Maar waarom kreeg ik dat stomme mailtje dan zo laat?

• Haay
Kwartjuh schreef op 18 September 2002 @ 11:26:
WTF? Ik ben inderdaad uitgenodigd voor de phase1. Maar waarom kreeg ik dat stomme mailtje dan zo laat?
Idem hier. Kreeg afgelopen zondag het emailtje dat ik uitgenodigd was voor Fase 1. Terwijl Fase 1 precies op dat moment dus al afgelopen was!

Nou ja, heb de software gedownload, en wacht nu geduldig op donderdag om me voor het eerst in dit spel te begeven. Vind dat login-scherm dat je krijgt als je EVE opstart wel heel mooi, met dat rond-draaiende EVE logo. Wanneer het voor de 'camera' langsdraait hoor je het zo van rechts naar links over je speakers gaan... Erg gaaf! :)

Anoniem: 34169

ik heb net me opgegeven, maak ik nog een kans of ben ik de lul en moet ik w88 tot de final release??

ligt het aan mij of is er geen 'My Profile' section waar ik m'n profile kan veranderen, want in die conformation mail staat dat ik gewoon naar eve-online moet gaan en dan informatie kan veranderen in de My Profile sectie...

staat onder betatest.

|:( ben bijziend...
Sorry...

ben nog geen 18, ben ik nu strafbaar?
Zal ik het maar op naam van m'n pa doen?

Damn dubbelpost eronder :(

dubbelpost...

maakt niet uit, dat gaan ze echt niet natrekken. trek gewoon wat jaartjes van je geboortejaar af >:) ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Anyways, ik heb nu met mijn eigen account (had er 1 op mijn broertjes naam aangemaakt omdat ik de passmailer niet kon vinden) een invite gekregen voor phase2. Ik vraag me dus af of de mensen die een invite voor phase 1 hebben gehad nog mee kunnen doen.

Wow ik besef me net dat het alweer donderdag is.

[ Voor 0% gewijzigd door MaDLiVe op 19-09-2002 09:03 . Reden: Donderdag de 19de :) ]

ja, mensen van phase 1 kunnen gewoon blijven meedoen.
je krijgt nl een link die jouw accountname toegang geeft tot de medusa site, waar je eve dus kan downloaden. hiermee krijg je dus ook toegang tot EVE zelf.

damn... ik heb me wel opgegeven voor die beta (gisteren :P), maar ik w8 nog steeds op de link voor de software...
Nemen ze iedereen aan voor die beta of niet?

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

This is a notification to all EVE beta testers

The start of the EVE beta phase 2 is delayed!

Unfortunately we will not be able to start the 2nd phase of beta testing tonight as planned. Our server equipment was not delivered to the London location on time - and consequently they are not yet set up for testing.

The equipment is still resting in a London sorting office but should be delivered early morning. We aim to start testing tomorrow, the 20th of September, at 18.00.

We appologize for the inconvenience caused by this.

Thank you all for your patience!

The CCP Team
Jammers, maaja :P

dan morgen maar :) ik had toch niet kunnen spelen vandaag (school :( )

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik zit klaar om 1800....maar nee.....dan maar triben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij zit ik nie in die beta...
helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
w00t, we kunnen weer ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar ik niet...
Ik w8 nog steeds op mail voor de dl link, maar die komt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Weet uitgesteld tot zaterdag, lol, lijkt ragnarok online wel :P :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62772

Niet helemaal mijn smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Volg dit spel al 2 jaar ofzo :) Heb ook een tijdje de nederlandse corporation (je mag het geen clan noemen ;)) Endless Corp. gezeten, ben daar alleen weggegaan :) Er is best een grote community die dit spel volgt !! Er zijn ook echt heel veel "clans" :)

Dit KAN! een toppertje worden, maar dan moeten ze het wel allemaal goed aanpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-05 13:27

bennierex

Pilot_Z

Ik kijk uit naar dit spel (hopen dat de prijzen niet te hoog zijn). Ik ben alleen bang dat ik me te laat heb opgegeven als beta-tester, dus ik wacht af tot de final ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Heb meel gehad voor eve phase 2.... maar ik hoop wel op tijd een mail voor de down te krijgen hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh

Unfortunately we will not be able to start the 2nd phase of beta testing tonight
as planned. Our server equipment in London is not yet ready for testing.

We aim to start testing tomorrow, Saturday, the 21st of September, at 18.00
(GMT).

Again, we appologize for the inconvenience caused by this.

The CCP Team
Hm, bah! :( Is wel poep hey, slecht geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Als je nu je key voor die beta overhebt, maar niet meer gaat spelen, dan wil ik hem graag! Of ben je niet in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

uhu vooral omdat je 2 mailtjes krijgt, eerst een foute (saterday 22 september) en later de goeie ;)

Ik w8 rustig af.

Anoniem: 16462 schreef op 20 september 2002 @ 23:16:
[...]

Als je nu je key voor die beta overhebt, maar niet meer gaat spelen, dan wil ik hem graag! Of ben je niet in de beta?
ik wil m ook wel, loten :+

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Die van mij is te koop voor 300 euro >:)

wat, 300 eurocent?? Kom maar op :P

• Bezulba
  • Laatst online: 21:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

hoelaat gaat de beta nou open? 6pm? en hoelaat is dat hier? :)

ik heb dus ook een account :) gna

gna

gna ;)

blup

• Haay
Hm, voor zover ik kan zien is de server up, maar ik krijg de melding dat mijn versie (509) niet matched met die van hun. De server is blijkbaar 9.530 en mijn client is 9.500 .... Maar waar kan ik dan de juiste versie halen? Op hun site bieden ze nog steeds de beta 509 aan voor download! :? :? :?

• Bezulba
  • Laatst online: 21:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

dit is het mailtje wat ik kreeg van hun:
EVE:The Second Genesis
Beta 1 - Stress Test

Become an EVE Beta tester!

We are pleased to write to you with an invitation to participate in the current phase of testing of EVE:The Second Genesis, a massively multiplayer game on the Internet. This phase is one of our beta phases, aimed at load and stress testing EVE. The second phase will start Thursday the 19th of September.

This time around we are testing a new version of the game - Medusa - with many fresh features and improvements. A new character creation system is just in and the market interface has be subject to improvements. Functions of corporations are in constant development and will be introduced in this phase. We are therefore inviting many members of existing EVE corporations to participate on this occation.

We would like to emphasize that we are asking for your assistance with improving the game and that participating in specific game actions, bug reporting and replying to the occational test survey, will help us on this mission. As playing will be done under testing conditions the game will vary in performance - there will be interruptions to server uptime and various issues might crop up with the game&acute;s performance and state of gameplay that testers will have to cope with.

We will be asking you to download the game.
en paar dagen later dit mailtje

Unfortunately we will not be able to start the 2nd phase of beta testing tonight as planned. Our server equipment in London is not yet ready for testing.

We aim to start testing tomorrow, Saturday, the 21st of September, at 18.00 (GMT).

Again, we appologize for the inconvenience caused by this.

dus ik denk dat je ff moet wachten tot later vanavond en dan kan je nieuwe versie downen en mogen de nieuwe betatesters (waaronder ik ;) het ook proberen

blup

• M a a r t e n
Oke we kunnen weer, maaaar, zou iemand me precies uit kunnen leggen waar ik me het beste in kan specializeren?
Maaf leg es uit ;) :Y)

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Geen flauw idee :P Heb het nog maar 1 dag gespeeld :) Kom maar online dan ;) (ben em nu aan het downloaden :Y))

op het begin ben je heel veel aant minen, dus is misschien handig om dat goed te kunnen...

• M a a r t e n
Hmmm... zijn het komieken of doe ik nou gewoon weer iets verkeerd,
Je moet minimaal 5 skills selecteren voor je job, dan heb ik er 5, zegt ie dat ik er niet meer dan 5 mag... :?.. ehh.. help ?

Nevermind ben er voorbij, vraag me alleen niet hoe..
Ik zeg al niks meer, zal even kijken hoe alles werkt :)

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Deze build crashed hier telkens...bleugh.. :'(

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik heb em ook ff gespeeld... ik draai nu rondjes rond mijn spaceschipje, en wat nu?

Tis allemaal wat vaag, krijg ook wat audio errors bij het opstarten (terwijl geluid wel werkt in spel)

maar daarom is het beta!! ik zal het ff snel reporten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb precies hetzelfde... misschien omdat mijn geluid in mn moederbord zit, dat ie em daarom niet pakt.

maar ik heb net weer ff gespeeld, ik vind het wel leuk, heb eigenlijk nog maar weinig gedaan, alleen gemined en toen gereprocessed. toen op de markt gezet maar niemand wil et kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmz, ook maar ff ingeschreven, misschien dat ik het dan ff wat langer kan spelen als de BETA van E&B
ik hoop alleen wel dat men joysticky ook een beetje goed ondersteund word...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Joepie, ikke ook meeltje gehad.... ben em nu aan het downen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:31
Die joystick zal je niet nodig hebben
het vliegen is gewoon zoals in homeworld.

Maaruh als ik mine krijg ik wel zooi in mijn cargohold, maar niemand wil dat kopen, want er staat gewoon de naam van de asteriod bij, en niets over de mineralen die erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Je moet toch iets van 1000 van 1 soort asteroid hebben en dan kan je het refinen? Op dat board van de eve site staat ook wel info over wat er in welke asteroid zit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Het valt mee, 20ore op de hangar floor gooien en dan refinen.
Eens ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Ehm, wat is dat spellie installeren vaag ofnie? Als ik op dat jennifer.exe geval klik, krijg ik ee Commandprompt voor mijn neus, die heel druk is..... maar er gebeurt verder niks :? En een game.exe is er ook niet????? VAAG :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
als het goed is staat er een icoon op je desktop die medusa heet, maar ik heb het idee dat de servers down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
o...
Icoon staat er idd... maar dan krijg ik zo'n opdracht-schermpie, en gaat ie alles voorbereiden ofzo :?

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/VAAG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
dat scherm krijg ik ook, maar daarna start de gui op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
nou, bij mij niet...

http://www.theforumisdown...files/0802/vaagenraar.jpg

dit word erbij opgestart.... zou die iets missen ofzo??? Een file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vaag ik krijg de mail maar niet ;(
Denk dat er iets mis is met m'n mail want ik krijg überhaupt geen mail meer... ;( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ehm is de server nu down ofsow?

Ik dacht namelijk dan beta phase 2 24/7 zou zijn. Kennelijk hebben we nog steeds tijden vanaf 1800-->?

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.