Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 09:38 schreef UTKillalot het volgende:
Ik ben een newbie met diablo. Nu heb ik een vraag aan jullie hoeveel moet mijn necromancer zijn wanneer ik andariel heb verslagen. Een kameraad van mij zegt dat je er dan 40 levels bij moet krijgen. Maar ik kreeg niks. Hoe zit dit. En als je tips hebben voor mijn necro stuur ze maar toe.
LOL, fijne vriend heb jij, nee dat kan echt niet, zou je voorstellen, normal: 40 lvls erbij, nightmare: 40 lvls erbij, hell: 40 lvls erbij =lvl 120.
Is dus onmogelijk.
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk zijn de drop rates nog veel te goed. die zouden met een factor 10 of 100 ofzo verkleind moeten worden.
nu kan iedere mf character even een dag gaan mephirunnen of pindlerunnen en zakken vol zooi wegslepen..
zo zijn de items dus snel niets meer waard, alleen nog maar de uber elites..
of ze zouden de maximale magic find gewoon op 150% ofzo moeten zetten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok gotkoe run is een FEIT,
ik opost om 21:00 wel een berichtje en wispher wel wat gotters etc maar om 21:00 gaat deze game open

Gotkoe1//got

etc etc

duzze zet het in je planning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 15:55

Jive

MooMooMastah

Op maandag 21 januari 2002 11:20 schreef Captain_Crais het volgende:
2 vraagjes.

1. Weet iemand waarom ik met m'n paladin (l22) alleen van die mini (minor geloof ik) healing potions kan kopen in Act 1 NM? Is dat soms level gebonden (ookal kan ik in Act4-5 normal wel greater healing potions kopen :? )?

2. En zijn er meer spelers hier die standaard in het GBR chatkanaal zitten ipv het NLD?
1 Is geloof ik niet level gebonden, maar act gebonden ... (je kan bijv. op HELL geen manapotions kopen) maar ik vind meestal mijn potions, of gebruik portals om bij de healers langs te gaan.

2 Dan denk ik dat het deels computer gebonden is waar je terecht komt.
Ik heb mijn pecee met Engelstalige windows 2k, maar als locatie NL.
Mischien dat jij als locatie GB in je pece ehebt staan, en daardoor in GB-channel komt.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27
Op maandag 21 januari 2002 01:02 schreef Toewan het volgende:
offtopic:
ARGH, ik raak de hele tijd mijn ip kwijt bij Chello, en dan is de DHCP server weer down. Na veel proberen krijg ik dan mijn ip weer terug. Daarom ga ik nu een fillumpie kijken. Maar damn, ik wil nog wel ff deze post posten. :)
Jij hebt geen verbinding, en ik werk op de chello helpdesk.

connectie? >:)

just kidding :P

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
mag jij mij uitleggen waarom die doofusen daar de DNS server veranderen! ik kon 2 dagen niet online gelukkig had ik van andere gozer nieuwe DNS gekregen deeddt hij ut wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

Hoeveel is een Valkyrie wing waard?
en wie heeft er voor mij een lem rune?
msn me na 19.00 uur /w *DD_phobos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op maandag 21 januari 2002 12:01 schreef SaURoN het volgende:
mag jij mij uitleggen waarom die doofusen daar de DNS server veranderen! ik kon 2 dagen niet online gelukkig had ik van andere gozer nieuwe DNS gekregen deeddt hij ut wel :P
Omdat door een netwerk fout die DNS'en niet bereikbaar waren.
Andere dns'en zijn wel gewoon bereikbaar, maar die staan dus niet standaard ingesteld. daarom deed hij het bij jouw dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zondag 20 januari 2002 22:33 schreef Canon23 het volgende:
Hehe eindelijk is er weer een discussie :P

Anyway Toewan wil je die stormshield (die 2e die je hebt gevonden) ruilen voor een soj+hellslayer axe?

R4coon als ik je verkeerd heb begrepen mbt dupen mijn excuse en haal en vergeet dan maar het stukje "behalve R4coon" in die zin!
Aha ;)

Kijk, ik wil weten hoe doe dupe werkt om twee redenen:
• Gewoon, intresse, waar er allemaal gaten in B.NET zitten enzo
• Om niet gen**kt te worden door stomme dupies...

Als jij niets wist van tradehack, had jij dan misschien wat VERY nice items verloren? Juist, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 23:44 schreef Toewan het volgende:
Warbringer, je loopt te verkondigen dat je het leip zou vinden wanneer er een bot zou komen om pindleskin runs te doen. Ik snap niet wat hier leip aan is, om zo aan je items te komen, zoiets verziekt het hele spel toch, dan hoef je het spel niet eens meer te spelen om kick ass items te vinden. Er is toch niks leukers dan het item ZELF te vinden en 'm dan te gebruiken. Maar ja, blijkbaar verschillen meningen daarover.

Ik vind persoonlijk alle vormen van hacken maar lame, maar de ene hack is minder erg dan de andere. Zelf gebruik ik geen maphack, ik ga een beetje rond teleporten met m'n sorc. Kan wel begrijpen dat je die gebruikt. Maar zo'n bot die voor je gaat shoppen, dat is gewoon lame, want je koopt je goede items, maakt geen fuck uit of het een magic item is, want die magic items met mega damages doen niet onder voor unique items (behalve de kick ass elite uniques). Dus het argument "dat het maar magic items zijn" gaat in mijn ogen ook niet echt op. Die Cruel Thunder Maul die ik in dit topic tegen kwam deed een damage van 131 - 700 !! Da's toch niet echt van, ach, het zijn maar magic items. Het is gewoon te lame voor woorden.

offtopic:
Zowee, Chello sux hier ook atm.

En leuk dat je alle ultieme items voor de verschillende chars opnoemt, maar je kan OOK spelen zonder die elite items hoor. Mijn Buriza Ama schopt ook koeienkont in cow lvl's, mijn dual baranars barb doet het ook niet slecht, heb ik echt geen dual grandfathers voor nodig.
Toewan: De shopbot kan je erg goede items verschaffen, maar de ECHTE goeie (gelukkig) nog niet. Ik zoek een cruel, dat wel, maar enkel tot ik mijn silence af heb :9~

Owja, pak ff vs Grandfather, de enige die er ECHT kan mee tippen is zonder twijfel een 3sock Cruel of Eviscration met 1 40% 15% IAS en 2 andere OHMs :9~ Die kan je dus niet kopen, moet je met de chipped truuk doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 11:47 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Jij hebt geen verbinding, en ik werk op de chello helpdesk.

connectie? >:)

just kidding :P
Hmm dus ik heb een cheatende collega? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 16:40 schreef smurv het volgende:
Gebruik een assa, en laat hem die speed skill gebruiken :)
Dan moet je het manueel doen (AFAIK worden skills niet recorded), en dan is het nut van die bot eik redelijk, naja, weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 01:00 schreef K-Mile het volgende:
yo mensen... ik heb dit alles nog eens doorgelezen... (ben 3 uur niet achter m'n pc en meteen 3 paginas erbij :)) en het nadeel van diablo is gewoon dat het nogsteeds te cheat gevoelig is, om 2 redenen: blizzard wordt niet betaald hoelang je speelt (niet dat ik weet) maar gewoon per cd-tje dat gekocht wordt. Ze zijn dus niet zo happig meer op het tijd en geld stoppen voor het uitbrengen van patches als er toch geen uitbreiding oid meer geplanned staat.

Het gebeurt allemaal te centraal en er zijn geen 'opletters' in dienst om games in de gaten te houden. Als je kijkt naar games als Ultima Online, Origin heeft op de betaalde servers professionele spelers in dienst die het hele speelgevoel, economie etc in de gaten houden, en per server (betaald of niet betaald) loopt er wel een admin/gamemaster of 2 rond die alles in de gaten kan houden.

Wat ik bijv ook vreemd vindt: bij Ultima Online is er (voor zover ik weet) maar 1 cheat mogelijk: sneller lopen. En zelfs dit kan een slimme serveradmin verhelpen. Dit komt denk ik omdat het hele spel bij UO op de server draait, en niet op de client. De server neemt dus alle beslissingen en daardoor is het veeeeel moeilijker te manipuleren.

[totally offtopic]
Ik ben samen met wat gasten een eigen UO server aan het bouwen, dus als jullie behoeft hebben aan een RPG waar je met z'n alle in 1 wereld zit, willekeurige quests, geen 'cap' op de moeilijkheid die je tegenkomt. Ook komt er veel meer bij kijken dan puur hack 'n slash. Dus als je met z'n alle 's avonds biertje drinken, beetje lullen, kampvuurtje, monstertjes hakken, kan allemaal... (zolang er maar iemand bij de groep zit die meubels kan maken, en iemand die bier kan brouwen, of een muziekant) wordt echt superlache..

denk er maar eens over na... en sau: over dat sex implementeren, dat moet wel mogelijk zijn *D
[/totally offtopic]
Das dus niet helemaal waar. Bliz wordt idd niet betaald. Heb jij enig idee hoe moeilijk het is om een paar duizend PCs up to date te krijgen? Je zit met standaarden in het Bnet protocol die niet zomaar veranderd kunnen worden (als dat nodig zou zijn). Er zitten ook nog 56kers op bnet, dus files groter dan 5 meg zijn taboe. Niet simpel hoor :)

EN, bliz staat juist bekend om het feit dat ze kickass support hebben. Ze releasden onlangs bv nog patches voor warcraft 1 en 2, oude spellen waar bovendien nog de opvolger van op til staat.

Totaal offtopic, niet replyen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, een Lightsabre is toch wel een redelijk relaxed item right? Ik dacht dat het na Doombringer en Grandfather het beste unique zwaard was?

Vraag dit omdat een kennis op b.net reageerde met: jah, is wel geinig zwaardje. Ik doorvragen en kwam neer op dat het wel redelijke damage doet.
Ben ik nou gek of hij? :)

Ik waande me in de hemel met dat zwaardje op hell :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op maandag 21 januari 2002 12:54 schreef zanac het volgende:

[..]

Hmm dus ik heb een cheatende collega? :P
zit je nu op je werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Een vraagje aan Blizzard.
I am member of the dutch tweakers forum "Gathering of the Tweakers" or GOT in short.

I know we can make a channel in battle-net chat named GOT and join it, but each time the channel is made anew it's a "private" channel.

If u join the channel, enter a game & exit the game... u return to the channel.
Is there a possibility to use the said channel (got) as primary channel for joining when u enter battle.net, since whenever i exit battlenet for another char or a new game i always join the default "LOD-NLD-n" channel.

Is this a clint side setting, or could this only work through a special method or joining it by hand each time u come on batte.net

My second question is .. since it's a channel made by a user, is there a possibility to request for a channel to be made in the public-section .. without 1 person in there being the almight channel-moderator ( by adding it to the default channel-list).

If this is possible, what steps would i (or other ppl from the forum) need to take to request a channel.
I know there is a large group of ppl who play D2-LOD over there, and the subject for a GOT-channel has come up a couple of times already as a good idea.

I would apreciate any reply.

regards.

Jive
Zou wel koel zijn als het kon, en bij deze de vraag of mischien meerdere mensen zo'n support request in kunnen vullen op deze pagina om de request te steunen.
http://www.blizzard.com/support/?id=eSupport000

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op maandag 21 januari 2002 10:50 schreef SaURoN het volgende:
warbringer geef, toe, door die shopbot doe jij nu larzuk runs. Daarvoor deedt je dat nooit, althans, je was nooit lang in de zelfde game.......
duzze
klopt, ik vond het te omslachtig, en too low profit, plus dat dat heen en weer geklik is nogal RSI bevorderend :) Ik hou die bot continue in de gaten ofhij wat vind, ik zit ook continue achter m'n bureau/computer, en kijk zo met mijn benen omhoog naar m'n TV, en dan houd ik ondertussen dus die bot in de gaten. Het is dus echt niet zoals sommige mensen denken dat ik dat ding 6 uur laten lopen en dan megaveel cruels heb. ik heb er nu 2 gevonden in 2 dagen.

Maar als je bedenkt dat je met een larzuk run in 10 seconde, na een dag 2 cruels heb, dan bedenk even dat als je het met de hand doet (laat zeggen 3 a 4 keer zo langzaam) dat je dan zeker 2 a 3 dagen bezig bent voordat je 1 cruel vindt...
Op maandag 21 januari 2002 10:51 schreef HitmanWVU het volgende:
Dat weet ik wel zeker :)
Hoe weet jij dat? ik zi je amper op B.net, en je kent me niet eens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
maar hij ziet het wel bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe mee met koerunnen rond 21:00

maar dan moet iemand mij wel ff VOOR 18:30 langs baal hell geboost hebben, ik zit nu bij diablo normal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10 16:55

Soullie

Planeshift

Op maandag 21 januari 2002 13:09 schreef Jaxe het volgende:
Even een vraagje, een Lightsabre is toch wel een redelijk relaxed item right? Ik dacht dat het na Doombringer en Grandfather het beste unique zwaard was?

Vraag dit omdat een kennis op b.net reageerde met: jah, is wel geinig zwaardje. Ik doorvragen en kwam neer op dat het wel redelijke damage doet.
Ben ik nou gek of hij? :)

Ik waande me in de hemel met dat zwaardje op hell :+
erg relaxed jah. vooral dual :)... damage is maar 600 - 1000 maar het zwaard is extreem snel en in een WW met 2 LS's hit je 4x of zow :).. en ITD zit er ook nog eens ok :).. voor een barb kill je dus snel in cow... sure ama's zijn sneller.. maar soms eens er flink op in hakken met frenzy WW en beserk is ook leuk :) en een LS en Stormshield tijdens PvP is ook leuk... (wel alleen als je tegen slechte ama's dueld :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
benn u al lvl 48 :) vanavond gaat me ik barbje ff de koeien slachten met een mokertje gok ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
&*%(*$&#^($*&%(^(*^(%&($59875784^#$$&*$(%^$*&^$% ^&*$^*&^((^(^&^ ^&^&(^(&^&^&(*^^(*^ ^&^&%^$%^#$^%&*& chello.

Ik zie een rare amu op de grond, ik ren er naar toe door de koeien, wil het oppakken reageert hij niet, flop weg game en ik heb geen amu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
dat is kut :( heb het met scheaffers gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Laatst online: 20-09 14:42
Op maandag 21 januari 2002 11:12 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Als de drop-rate zo goed is .. waarom moet iedereen dan een 600% MF char hebben om dus wat te vinden ....
Daarom zeg ik .. sloop dei hale drop-rate + MF eruit en zorg dat dingen beter kunnen vallen ...
Hebbie helemaal geen MF ofzo nodig..

* Toewan loves gotkoeruns ...
Ben het er helemaal niet mee eens, gewoon investeren in MF stuff. En je hebt geen 600% nodig om iets te kunnen vinden, met hoger % heb je meer kans dat er iets valt. Maar vriend van een vriend van mij heeft met 300% ofzo een Windforce gevonden, die ik nog niet met m'n 600% mf gevonden heb. Het is niet alleen een kwestie van heel veel mf, maar je moet ook het nodige geluk hebben.

Wanneer de droprate beter wordt loopt iedereen binnenkort rond met goede items. En dat is nu juist niet de opzet van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
:( :'( :( :'(
of het is me internet verbinding of battle.net is f**ked up
maar ik kan geen verbinding maken :( :( :( :( :( :(
en dan vraag ik me echt af waarom je adsl hebt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 16:07 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ben het er helemaal niet mee eens, gewoon investeren in MF stuff. En je hebt geen 600% nodig om iets te kunnen vinden, met hoger % heb je meer kans dat er iets valt. Maar vriend van een vriend van mij heeft met 300% ofzo een Windforce gevonden, die ik nog niet met m'n 600% mf gevonden heb. Het is niet alleen een kwestie van heel veel mf, maar je moet ook het nodige geluk hebben.

Wanneer de droprate beter wordt loopt iedereen binnenkort rond met goede items. En dat is nu juist niet de opzet van het spel.
bij meph of pindle of koetjes rn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op maandag 21 januari 2002 12:52 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Toewan: De shopbot kan je erg goede items verschaffen, maar de ECHTE goeie (gelukkig) nog niet. Ik zoek een cruel, dat wel, maar enkel tot ik mijn silence af heb :9~

Owja, pak ff vs Grandfather, de enige die er ECHT kan mee tippen is zonder twijfel een 3sock Cruel of Eviscration met 1 40% 15% IAS en 2 andere OHMs :9~ Die kan je dus niet kopen, moet je met de chipped truuk doen ;)
Maar nu noem je ook een ELITE UNIQUE wapen, heb je dat wapen PERSE nodig, kan je anders niet overleven ?? Mja, als je zo'n zielige rush char hebt kan je het wel nodig hebben. Je vergelijkt het met een grandfather, mijn barb heeft 2 baranars en die schopt ook al kont. Het lijkt wel alsof je zonder die items volgens jou niet kan spelen. Het zou gewoon te bescheten voor woorden zijn als je wapens kon kopen die BETER zouden zijn dan een grandfather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op maandag 21 januari 2002 16:10 schreef SaURoN het volgende:

[..]

bij meph of pindle of koetjes rn ?
Bij Pindle had hij 'm gevonden. Gewoon met vrij weinig mf. Maar ja, blijkbaar kan dat gewoon he. Mephi kan geen Windforce droppen, cows kunnen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 15:27 schreef tva_goku het volgende:
&*%(*$&#^($*&%(^(*^(%&($59875784^#$$&*$(%^$*&^$% ^&*$^*&^((^(^&^ ^&^&(^(&^&^&(*^^(*^ ^&^&%^$%^#$^%&*& chello.

Ik zie een rare amu op de grond, ik ren er naar toe door de koeien, wil het oppakken reageert hij niet, flop weg game en ik heb geen amu :(
Troost, rares zijn niet altijd fantastisch ;)

Maareuhm, +13 all resists ring, iets waard? En +13 STR en nog iets (bennuk vergeten :P), is dat iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
+13 all ring is wel lachuh maar waard ? idunno
heb al paar weken niet getrade door al die vieze k*t lamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 21 januari 2002 16:07 schreef Toewan het volgende:

[..]

.....
Zijn mensen dan niet eerder geneigd om na hun lvl 99 burizon eens te proberen een goede barb of pala te maken.

Sorry hoor, maar het feit dat er nu juist maar een paar goede dingen zijn, zorgt ervoor dat het overgrote deel sorc of zon is ...

Ik kijk er iig niet van op als ik een cowrun join, er 8 players in de party zitten waarvan er 5 Zon's 1 barb & 2 sorcs.

Miujn favo char is eigenlijk de Necro, maar die kom ik dus echt bijna nooit tegen he.

Ik ben nu zelf bezig met een uitdaging ... een charged boltress. En het feit dat ik na 3 dagen (avonden eigenlijk) met hulp van anderen pas lvl 18 ben (lach me maar uit) geeft mij iig een goed gevoel als ik haar op lvl 70+ zie (wanneer ze pas echt haar krachten kan tonen)

Iedereen loopt emt een lycanders of buriza .... durf eens iets anders uit te proberen.

ps. nu wil ik niet alle gott'rs uitmaken voor eenzijdig .. want ik heb al van meerdere mensen ook andere chars gezien die bewijzen dat ze ook andere dingen doen dan burizons & baba-barbs maken.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 00:14 schreef SaURoN het volgende:
doombringer er ook nog bij en mara's

btw wie geft er ook zijn sojs uit voor iets dupeds, ik blijf d2 spelen tot ik ooit een ultimate wapen/ding vind

aka
WF
Eaglehorn
GF
IK Armor

kijk dat zijn dure items wil ik heel graag, maar ga er zelf 1 vinden geen 1 of andere duped ding :r
ik speel zat cowruns dak er kans op maak, tja toen een scheaffers hamer gemist in een cowrun ;( maarja je vind altijd wle een keer een item dat je tof vind.

kutigste is dat je je items niet meer kan traden, al mijn wapens hebben namelijk een socket er in zitten, me bartucs, ik maul, me baranar, bijna alles das dus best wel klote iedereen denkt dat het dupe is :) achja ik verkoop me items toch nooit bijna, en blijf dus lekker sockets er in pleuren :)
WF = Windforce
GF = ? Grandfather maybe?

Waardevol ja ;)

Heb je die Schaeffers verloren door dat je geen plaats had? Daar is een (ietwat lame) truk voor. Hou je inventory open, klik op schaeffs, en bam, hij zit daar op je muis knop. Game uit, private game, en tadaa: wat zit daar op je muisknop? JUIST: Schaeffers :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 16:24 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Zijn mensen dan niet eerder geneigd om na hun lvl 99 burizon eens te proberen een goede barb of pala te maken.

Sorry hoor, maar het feit dat er nu juist maar een paar goede dingen zijn, zorgt ervoor dat het overgrote deel sorc of zon is ...

Ik kijk er iig niet van op als ik een cowrun join, er 8 players in de party zitten waarvan er 5 Zon's 1 barb & 2 sorcs.

Miujn favo char is eigenlijk de Necro, maar die kom ik dus echt bijna nooit tegen he.

Ik ben nu zelf bezig met een uitdaging ... een charged boltress. En het feit dat ik na 3 dagen (avonden eigenlijk) met hulp van anderen pas lvl 18 ben (lach me maar uit) geeft mij iig een goed gevoel als ik haar op lvl 70+ zie (wanneer ze pas echt haar krachten kan tonen)

Iedereen loopt emt een lycanders of buriza .... durf eens iets anders uit te proberen.

ps. nu wil ik niet alle gott'rs uitmaken voor eenzijdig .. want ik heb al van meerdere mensen ook andere chars gezien die bewijzen dat ze ook andere dingen doen dan burizons & baba-barbs maken.
het ligt er aan wat je zelf wil,
heb nu een necro is Supa charcmaar overleeft hell gewoon niet goed.
heb ook een hybrid is ook hartiskke fijn java+bow en nu een IK barb aan het maken voor de grap is nu al lvl 59 na gistere avond te zijn begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 16:09 schreef Schizophreniac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
:( :'( :( :'(
of het is me internet verbinding of battle.net is f**ked up
maar ik kan geen verbinding maken :( :( :( :( :( :(
en dan vraag ik me echt af waarom je adsl hebt........
1. Ken je het woordje "layoutvern**kend" :+
2. Battle.net is vaak down, leg je er bij neer.
2. Don't insult broadband internet. Zet je oude 56k modem maar eens aan het werk om te gotten, dan weet je direct waarom je die ADSL hebt aangeschaft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 16:24 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

WF = Windforce
GF = ? Grandfather maybe?

Waardevol ja ;)

Heb je die Schaeffers verloren door dat je geen plaats had? Daar is een (ietwat lame) truk voor. Hou je inventory open, klik op schaeffs, en bam, hij zit daar op je muis knop. Game uit, private game, en tadaa: wat zit daar op je muisknop? JUIST: Schaeffers :) :)
nee ik miste hem een leech druid jatte hem af omdat ik in een ww zat ;( achja je leert ermee leven :) ik bedoel dat zijn de tofste items die je kunt vinden, en me sword barb vind gf leuk me IK barb het armor of een caranium basher, me ama een eagle of wf

dat is het mooie van het spel je kunt niet gelijk alles hebben, je moet lang spelen. meeste van die items heb ik zelf nog nooit gezien exept voor de eaglehorn rest hek nooit gezien. tja daar doe je het uit eindelijk voor :) De ultimate weapon op je tofste ventje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

The Cranium Basher
Thunder Maul
(Great Maul)
Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/items/uniques/x-weapons/elite-mace-cranium.gif

(122-135) - (563-635) Dmg
Indestructible
253 Str Required
No Dex Required
Item Level: 91
Clvl Req: 87

+200-240% Enhanced Damage
Adds 20 Min & Max damage
+25 to Strength
20% Increased Attack Speed
Indestructible
All Resistances +25
75% Chance of Crushing Blow
4% Chance to cast level 1 Amplify Damage on striking

Range: 3
Dmg Bonus: 110 Str
Weapon Speed: 0
Swing Speed: (Fast: D) (Normal: Non-D)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is mijn besluit om een non-martial arts Assasin te maken juist? Of ligt daar juist de kracht van een assasin en heb ik haar voor niets 21 lvls geexpt? (wat zijn nou 21 lvls?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
btw iets heel anders:
item class:
"Holy Water Sprinkler"

waren die gasten stoned ofzo toen ze die naam verzonnen, of een beetje veel buffy gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

traps werken veel beter, hoewel ze in HELL toch wel wat aan hun kracht inboeten :(

Sauron: Btw nog tnx dat ik die hamer ff kon lenen voor mn druid :) hij krijgt nu tenminste wat dood ;) Je krijgt em morgen ofzo wel terug, dan stap ik over naar die "bloodtree stump"

---------

Gezocht: Baranars sterretje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Die basher owned wel :) nog nooit in het echte gezien :)
achja maaruh vanavond mag me lvl 60 barje toch wel mee runnen :? wil ff me java ook laten expen en me ass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 16:54 schreef tva_goku het volgende:
btw iets heel anders:
item class:
"Holy Water Sprinkler"

waren die gasten stoned ofzo toen ze die naam verzonnen, of een beetje veel buffy gekeken
Dronken geworden terwijl ze buffy keken!, eentje moest huilen en dat bracht ze op het idee :)

/me zou niet weten waarom je gaat huilen als je buffy kijkt, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 16:59 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Dronken geworden terwijl ze buffy keken!, eentje moest huilen en dat bracht ze op het idee :)

/me zou niet weten waarom je gaat huilen als je buffy kijkt, maar toch :)
huilen dat zei nooit van z`n levensdagen naast je in bed zal liggen, ik krijg er nu al een brok in m`n keel van :'( :'(

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had geen 56 k neej ik had kabel!!!!! *D
Happy, NOT!!!! ik had dus wannadoo(wannabe).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:00 schreef tva_goku het volgende:

[..]

huilen dat zei nooit van z`n levensdagen naast je in bed zal liggen, ik krijg er nu al een brok in m`n keel van :'( :'(

:D
Gelukkig heb ik D2 LoD om me over mn verdriet heent ehelpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
pjemco post eens wat voor charcs jij hebt en met wat voor weapon + shield ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Op maandag 21 januari 2002 12:52 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Wat d8 je van een Cruel ethereal balrog blade of self-repair met 3 keer een 40% damage +15 ias jewel :)

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
of 2 ohm er bij in dat owned ook dik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 17:10 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik D2 LoD om me over mn verdriet heent ehelpen :+
kom op be serious, smg of lod, nou ik weet het wel, de ballen stom spel, met smg heb ik wel beter dingen te doen en andere spelletjes te spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 21 januari 2002 17:21 schreef Sangurash2 het volgende:

[..]

Wat d8 je van een Cruel ethereal balrog blade of self-repair met 3 keer een 40% damage +15 ias jewel :)
Vraag me af wat Self-Repair voor nut heeft op Ethereal items, gezien de max-durability ook gelijk 1 punt naar beneden gaat als het item 1 punt damage krijgt door gebruik.

Zal je mischien als bug ooit eens tegenkomen (hoewel heel simpel te fixen dus zal waarschijnlijk niet voorkomen) en als je het tegenkomt zal het uberhaupt toch niet werken.

En als jij er toevallig ene hebt (gezien het voorbeeld wat je geeft) zou ik daar best een picie van willen zien.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 21 januari 2002 17:27 schreef tva_goku het volgende:

[..]

kom op be serious, smg of lod, nou ik weet het wel, de ballen stom spel, met smg heb ik wel beter dingen te doen en andere spelletjes te spelen >:)
Stomme vraag waarschijnlijk .. maar wat bedoel je met SMG ???

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:27 schreef tva_goku het volgende:

[..]

Klopt, dan pak ik mijn "Glorious Warscepter of Power" om es in haar "Pleasure hole of Evisceration" rond te roeren :)

SMG= Sarah Michelle gellar AKA Buffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nu weet ik het zeker jij krijgt geen baranar star meer van iemand hier te leen :P je doet er rare dingen mee ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAt voor raars kan je nou in vredesnaam doen met Baranars Ster? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
in een PHE drukken ^^^^^

maaruh doe je vanavond ook mee met got koeruns ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Is maar goed datie dan geen "Arm of King Leoric" heeft om op haar PHE uit te proberen.

Of anders een Ume's Lament Grim Bone Wand...

Ik moet er niet aan denken.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yep het is Sarah Michelle Geller, een super lekker wijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Was trouwens beter ...

Een skullcollector met +2 skills en MF of een warpspear met +3skills en geen MF.

zie Unique Exceptional Staves

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als t ff meezit kom ik zo wel wat koeien killen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 17:31 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Vraag me af wat Self-Repair voor nut heeft op Ethereal items, gezien de max-durability ook gelijk 1 punt naar beneden gaat als het item 1 punt damage krijgt door gebruik.

Zal je mischien als bug ooit eens tegenkomen (hoewel heel simpel te fixen dus zal waarschijnlijk niet voorkomen) en als je het tegenkomt zal het uberhaupt toch niet werken.

En als jij er toevallig ene hebt (gezien het voorbeeld wat je geeft) zou ik daar best een picie van willen zien.
Das dus niet waar. Etherals hebben durabilty die verlaagd is, ja. Maar met selfrepair komt hij terug. BTW: of Restoration is beter (1punt/20 sec ipv 1 punt/30 sec)

En, daarna is het altijd nog een leuk merc wapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 17:56 schreef JiveDAF het volgende:
Was trouwens beter ...

Een skullcollector met +2 skills en MF of een warpspear met +3skills en geen MF.

+1% mf, daar doe je het voor toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Was trouwens beter ...

Staves in het algemeen zuigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 17:44 schreef SaURoN het volgende:
nu weet ik het zeker jij krijgt geen baranar star meer van iemand hier te leen :P je doet er rare dingen mee ;D
Ik kan hem zeker niet lenen, ik speel SC vanwege mijn !@#! ISP die zonodig zijn severs moet vervangen.

En ik zei nog, pak Linux, maar die !#!$$ van een sysadmin moest W2K hebben :P

EDIT: Oeps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Was trouwens beter ...

Op maandag 21 januari 2002 18:20 schreef tva_goku het volgende:

[..]

+1% mf, daar doe je het voor toch :P
Goku, ik hoop dat je die "per character level" op het andere lijntje hebt gezien :+

Maar, warpspear lijkt me beter, als je wil MFen kan je zonder skills (Meph is op hell mits een hoge level een wuss) en kan je dus beter een Ali Baba pakken, heb je nog ineens plaats voor een schildje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
r4coon probeer nou toch us alles in 1 post te houden ;) gewoon ff editen etc :) is stuk makkelijker om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op maandag 21 januari 2002 16:13 schreef Toewan het volgende:

[..]

Maar nu noem je ook een ELITE UNIQUE wapen, heb je dat wapen PERSE nodig, kan je anders niet overleven ?? Mja, als je zo'n zielige rush char hebt kan je het wel nodig hebben. Je vergelijkt het met een grandfather, mijn barb heeft 2 baranars en die schopt ook al kont. Het lijkt wel alsof je zonder die items volgens jou niet kan spelen. Het zou gewoon te bescheten voor woorden zijn als je wapens kon kopen die BETER zouden zijn dan een grandfather.
En Racoon Slayer, antwoord es op dit. Zou jij het nou niet bescheten vinden wanneer je wapens kan KOPEN die beter zijn dan Grandfathers ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 18:26 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

[..]

Goku, ik hoop dat je die "per character level" op het andere lijntje hebt gezien :+

Maar, warpspear lijkt me beter, als je wil MFen kan je zonder skills (Meph is op hell mits een hoge level een wuss) en kan je dus beter een Ali Baba pakken, heb je nog ineens plaats voor een schildje :P
nee niet gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 18:26 schreef SaURoN het volgende:
r4coon probeer nou toch us alles in 1 post te houden ;) gewoon ff editen etc :) is stuk makkelijker om te lezen :)
Bij deze: :P
Op maandag 21 januari 2002 18:35 schreef Toewan het volgende:

[..]

En Racoon Slayer, antwoord es op dit. Zou jij het nou niet bescheten vinden wanneer je wapens kan KOPEN die beter zijn dan Grandfathers ??
Als? Sowwy hoor, de "echte" fantastische items zijn nog steeds enkel te kopen (niet van Larzuk OID, van traden met andere spelers) of te vinden. Cruel Elites zijn nice sure. Maar, wat ik niet snap, is waarom je tegen mij aan het zeiken bent terwijl ik EXACT hetzelfde doe als Sau. Ik wil gewoon zien of dat lompe ding werkt, en dan maybe een cowrun OID om hem eens te testen. Om te kunnen tippen aan een grandfather zou je btw een chipped (legally made) moeten hebben, met 1x 40ED 15IAS en 2x Ohm OID.
Op maandag 21 januari 2002 18:35 schreef tva_goku het volgende:

[..]

nee niet gezien :D
Beter kijken he :P

=================
Zo sau, nu goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 21 januari 2002 18:20 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Das dus niet waar. Etherals hebben durabilty die verlaagd is, ja. Maar met selfrepair komt hij terug. BTW: of Restoration is beter (1punt/20 sec ipv 1 punt/30 sec)

En, daarna is het altijd nog een leuk merc wapen :+
Ga maar eens uitproberen ...
Pak ergens een ethereal van & goed kijken wat de durability is ... En doe dan iets waardoor durability zou slinken..
Armour = laat je slaan, wapen = geef es wat flinke beuken.

Dan nog eens naar die durability kijken.

Als je niets weet wat je kan beuken met een wapen, zoek dan een mede-gotter met een hoge barb met veel leven, en vraag of je een beetje op hem mag inbeuken met dat wapen (zonder datie doodgaat en met schadevergoeding natuurlijk).

Als je goed kijtk zie je dat de durability niet loopt van 35/35 naar 32/35 maar zal verminderen naar 32/32

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethreal Titans zijn weer een heel ander verhaal :) Zolangs je zorgt dat je je "stack" niet opmaakt rechargen ze weer :)

/me wil een Ethreal Grandfather

Sick damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 18:40 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Ga maar eens uitproberen ...
Pak ergens een ethereal van & goed kijken wat de durability is ... En doe dan iets waardoor durability zou slinken..
Armour = laat je slaan, wapen = geef es wat flinke beuken.

Dan nog eens naar die durability kijken.

Als je niets weet wat je kan beuken met een wapen, zoek dan een mede-gotter met een hoge barb met veel leven, en vraag of je een beetje op hem mag inbeuken met dat wapen (zonder datie doodgaat en met schadevergoeding natuurlijk).

Als je goed kijtk zie je dat de durability niet loopt van 35/35 naar 32/35 maar zal verminderen naar 32/32
Ik had toen ik nog single player speelde een Etheral Cruel Swuyadinges of Restoration, en die ging dus echt wel een eeuwigheid mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
idd mijn shako heeft nog 3/7 over hoor me merc heeft um nu :P

maar over dat het zelfde wat ik wil : wat wil ik dan :?

dat snap ik niet, ik wil geen cruel dinges of swayaaaha of restoration ofzo iets :P ik wil me doombringer+ sabres dat owned voor mij goed genoeg daarvoor ga ik me niet verlagen om iets te gaan shopbotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 18:52 schreef SaURoN het volgende:

dat snap ik niet, ik wil geen cruel dinges of swayaaaha of restoration ofzo iets :P ik wil me doombringer+ sabres dat owned voor mij goed genoeg daarvoor ga ik me niet verlagen om iets te gaan shopbotten ;)
Idd, en blijkbaar begrijpt 21 (=Toewan) dat niet.
Ik lig hier met hand en tand uit te leggen dat dit helemaal niet zo'n fantastische items zijn! Een doombringer of Lightsabre of anderen zijn vele malen beter... 21 doet precies of heel de markt verneukt is en dat wij allemaal, gewoon omdat we ff die bot gebruikten, heel de markt verneuken...

En btw, dit is geen hack oid. Al wat die shopbot doet kan jij evengoed zelf doen. Sure, dat maakt het niet niet-lame, maar, dupen is toch imho erger. Daar wordt de markt WEL verneukt (Ineens extra WF'jes?), en worden sommige mensen ineens stinkend rijk. Als ik die Cruel elites voor mezelf houd (of, zoals Sauron, wegsmijt) gebeurt er juist NIETS met de markt. En, oneerlijk voordeel is er ook niet. Als ik er aan kan komen, kan iemand anders dat ook niet. Dan zou ik wel, bv bij duels, iemand anders dwingen om dat ook te doen.

Dit tweede stuk text is allemaal ALS. Bv dat laaste, in PvP. Die dingen zijn nog steeds niet het beste. Dus, er is minder vraag naar dan naar bv doom/GF. Dus, er zal eerder naar een BETERE GF of doom gezocht worden om te winnen ipv cruels. Dus, daaruit leiden we af dat de waarde van een cruel exact NIX is (aangezien ze het evengoed zelf kunnen halen). Dus, daaruit leiden we af dat de nieuwe gekochte items niets met de markt doen...

Hele lap text he?

No flame intended @ toewan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 18:52 schreef SaURoN het volgende:

Idd, toewan, lees dit es :P
Zie je? Cruels zijn zo goed als niets waard. Als je ECHTE dam wilt doen (en andere bonussen) moet je voor iets anders gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar het blijft cheaten :P

En, een beetje collosus blade of evisceration ofzo kan zich best meten met een grandfather :)

Scheelt uiteindelijk niet zo heel veel, of je ze nou in een klap dood slaat of in een klap ENORM doodslaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
idd maar ik vind een unique aka gf liever als een of andere cruel collosus of restoration ;) gewoon omdat het tja mooier is :? ik ga niet shopbotten ik speel zo legaal mogelijk, dat is dus met alleen maphack aan :) achja deze discussie zijn er altijd 2 kanten en laten we het er op houden, ik speel zoals ik wil doen jullie maar zo als jullie willen, veranderen doe je toch niet meer.

en remmeber eerlijkheid duurt het langste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive sluit zich bij Sauron aan.

Ik gebruik alleen maphack omdat ik anders helemaal gek wordt van het zoeken.. (ik heb niet zoals sommigen hele dagen de tijd om te diablo'n)

En een heel enkele keer start ik ook grab-it om gold op te rapen (de rest staat uitgeschakeld) in een game met goede vrienden.
Waarom doe ik grab-it maar zelden ... nou .. voor degenen die hem al eens uitgeprobeerd hebben zullen zelf weten hoeveel LAG het veroorzaakt en dat je hele scherm volloopt met berichies als "gold daar en daar" en dan zie je dus geen drol.
Niet echt handig als je aan het cowen bent en door die stomme grabit ineens tussen 30koeien staat.

En voor de mensen die nu hard gaan schreeuwen dat gold grabben online lame is ... als je in een party zit, en je bent in hetzelfde veld, word al het opgeraapte gold door iedereen met iedereen gedeeld.
Dus als ik in een party van 8 voor 80k aan gold opraap, heeft iedereen er 10k van gekregen.
Ik raad mensen ook ten zeerste af om een grabber te gebruiken als je met meerderen in een game zit.
Het enige nut wat ik ervan heb gehad is dat het best handig is als je een snelle pindle-run gaat doen, maar door een ingebouwde vertragings-timer is zelfs dat vaak niet sneller dan zelf oprapen en weg portalen.

* Jive vind al die andere hacks maar lame & het schiet geen reet op.

ps. Niet bij mij gaan zeuren waar ik het vandaan heb, je zoekt maar lekker zelf. En als je het wilt gebruiken... je bent bij deze gewaarschuwd voor de effecten.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Op maandag 21 januari 2002 17:31 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Het werkt dus wel, alleen zijn die dingen nog een x aantal keer zeldzamer dan de Opoe, maar er zwerven vast wel een paar over de realm.. :P

Maar jah ik heb er geen voorbeeld van en als je zegt dat de max nu ook naar beneden gaat lijkt het op een gefixte bug, dus dan is het beste wapen nu :

Cruel ethereal balrog blade of quickness met een zod en een 40% damage +15 ias jewel en een ohm :)

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sauron is een leecher :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Uhm, ik heb zojuist iets best kewls gevonden, misschien zeg ik nu iets wat iedereen al weet, maar ik kon het niet laten:
ga naar http://www.diablo2.nl/ en klik op The Hunt For Cain
ik ben ut nog aan het lezen, maar het gaat er gloof ik over dat cain een verader is :P

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
:P ja ik leech so what :P
als je zo opleeftijd bent als mij kun je niet altijd alles mee vechten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Is b.net weer f*cked up of is het chello?

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 20:18 schreef General_Freakazoid het volgende:
Is b.net weer f*cked up of is het chello?
als full time anti chello activist zeg ik CHELLO!!!

maar ik geloof dat het deze keer ook aan battlenet ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
30 min dan gaat de got koerun van start ;)

iedereen wel komen de naam zal worden

Gotkoe1//got
etc

ik icq en wispher wel wat lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Ik kom wel ff een kieksken nemen!

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 07:23

Canon23

>>MY<< world

I'll be there!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O run, Ik doe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er uiteraard ook, maar ik wil dat een aantal dingen niet gebeuren:

1 leechen
2 zeiken over mh. dupen etc en wie dat wel of niet doet.
3 en iedereen moet ook niet zo patserig doen over kijk is wat ik lekker heb en die heb ik wel lekker xx keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hit mag leechen van mij...

maaruh ik maak de game NU

gotkoe1//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wegens volle andere game start ik nu
Gotkoe2//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tyvus hoeren b.net

ik kap dus ook weer met dit speel, damn ik ga een hoop vrije tijd krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

klote realm down, klote b.net

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 21:05 schreef General_Freakazoid het volgende:
klote realm down, klote b.net
Niet vloeken, liev zijn :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

aggot, het lieve realmpje is weer down, liev realmpje :* :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 21 januari 2002 21:25 schreef General_Freakazoid het volgende:
aggot, het lieve realmpje is weer down, liev realmpje :* :*
LoL, OK, je hebt gelijk, vloek maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 13:34

PringleMaster

A.K.A. Delta

en sauron is blij

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Hoezo, heeft 'ie weer een barananananananar gevonden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op maandag 21 januari 2002 21:51 schreef General_Freakazoid het volgende:
Hoezo, heeft 'ie weer een barananananananar gevonden? :P
Neeh een Windforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Nopes iets beters op een kuttig moment zeg maar.
ik was staticen met me mf sorc op koe run zie ik daar unique hydra droppen ik tp in de koeien en grab hem net, duz niemand gelooft me eerst :D ik indentify en ja hoor een wf, maar de dmg valt me wel erg tegen, hijs goed snel dat wel.

is hij maar 2 sojs waard volgens hun omdat dupes permanent zijn :( dus 2 maand eerder en ik was rijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach ja sommigen hebben altijd geluk
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.