Op maandag 21 januari 2002 18:52 schreef SaURoN het volgende:
idd mijn shako heeft nog 3/7 over hoor me merc heeft um nu
maar over dat het zelfde wat ik wil : wat wil ik dan
dat snap ik niet, ik wil geen cruel dinges of swayaaaha of restoration ofzo iets

ik wil me doombringer+ sabres dat owned voor mij goed genoeg daarvoor ga ik me niet verlagen om iets te gaan shopbotten

Idd, en blijkbaar begrijpt 21 (=Toewan) dat niet.
Ik lig hier met hand en tand uit te leggen dat dit helemaal niet zo'n fantastische items zijn! Een doombringer of Lightsabre of anderen zijn vele malen beter... 21 doet precies of heel de markt verneukt is en dat wij allemaal, gewoon omdat we ff die bot gebruikten, heel de markt verneuken...
En btw, dit is geen hack oid. Al wat die shopbot doet kan jij evengoed zelf doen. Sure, dat maakt het niet niet-lame, maar, dupen is toch imho erger. Daar wordt de markt WEL verneukt (Ineens extra WF'jes?), en worden sommige mensen ineens stinkend rijk. Als ik die Cruel elites voor mezelf houd (of, zoals Sauron, wegsmijt) gebeurt er juist NIETS met de markt. En, oneerlijk voordeel is er ook niet. Als ik er aan kan komen, kan iemand anders dat ook niet. Dan zou ik wel, bv bij duels, iemand anders dwingen om dat ook te doen.
Dit tweede stuk text is allemaal ALS. Bv dat laaste, in PvP. Die dingen zijn nog steeds niet het beste. Dus, er is minder vraag naar dan naar bv doom/GF. Dus, er zal eerder naar een BETERE GF of doom gezocht worden om te winnen ipv cruels. Dus, daaruit leiden we af dat de waarde van een cruel exact NIX is (aangezien ze het evengoed zelf kunnen halen). Dus, daaruit leiden we af dat de nieuwe gekochte items niets met de markt doen...
Hele lap text he?
No flame intended @ toewan