Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57

Tcq

beste wat ik vandaag vond was een protector shield 186 def +20 resist all :'(

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Word er nog gecowed ?? msg me ff dan ik wil wel ff paar levels up .. /w *got_barrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Teveel lag..

Ik had vandaag Jah rune gevonden tijdens et cowen..
Vinnik opzich ook lekker..

Gvd ik word steeds van Bnet gekicked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Denk het niet, met die klote lag vandaag

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Jammer :( dan maar met die stinkduitsers cowen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Okay nieuwe serie dan maar gotkoe1//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Okay we zijn gestart zijn al met ze tweeen :) .. enne de lag is weg ping 60 bij mij .. dus primma speelbaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 21 januari 2002 21:55 schreef SaURoN het volgende:
Nopes iets beters op een kuttig moment zeg maar.
ik was staticen met me mf sorc op koe run zie ik daar unique hydra droppen ik tp in de koeien en grab hem net, duz niemand gelooft me eerst :D ik indentify en ja hoor een wf, maar de dmg valt me wel erg tegen, hijs goed snel dat wel.

is hij maar 2 sojs waard volgens hun omdat dupes permanent zijn :( dus 2 maand eerder en ik was rijk :)
jeeeeeeezus, sommige mensen hebbe ook echt al het geluk van de wereld :)

* heuveltje is ook weer uitgeslapen van zijn lannetje :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 22:22 schreef heuveltje het volgende:

[..]

dude jij bent tenminste leuk om mee te spelen, :)

Zin om straks ff wat te gaan doen, cowrunnen, quests what ever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

tnx :)
soz taking a raincheck

ben nog een beetje gaar van lan=life,
behoorlijk pissed over wat daar gebeurd is.
(http://www.gameparty.net/forum/showthread.php3?threadid=3482) en dan verder lezen dan alleen de eerste 10 posts

en moet me pc nog steeds ophalen bij een vriend
type dit op me laptop :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Op maandag 21 januari 2002 22:22 schreef heuveltje het volgende:

[..]

Geluk is met de domme...>:)

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
ik was staticen met me mf sorc op koe run zie ik daar unique hydra droppen ik tp in de koeien en grab hem net, duz niemand gelooft me eerst :D ik indentify en ja hoor een wf, maar de dmg valt me wel erg tegen, hijs goed snel dat wel.

is hij maar 2 sojs waard volgens hun omdat dupes permanent zijn :( dus 2 maand eerder en ik was rijk :)
Toch altijd leuk om zo'n ding te vinden (al heb ik er nog nooit 1 gevonden. :)) Hopen maar voor je dat ze alle dupes wegkrijgen. Dan ben je weer rijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"RIP"
Een paar dagen geleden een lvl 77 barb kwijt geerakkt met alles derop en deran en gister een lvl 66 sorc :( .
Vandaag geen internet (klote ADSL) dus ik ff een mod er op zetten op single player te doen wat denk je diablo doet het nie meer :(. ik opnieuwe installeren doet het nog niet :( dus nu kan ik nie meer spelen tot windows er op nieuw opstaat. GVD!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
komt net een drol, need a wf, special low price, 20 sojs.

Ik piste in m`n broek en die gast werd boos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
weet je wel hoeveel werk dat is 20 soj dupen :)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:03

Smurf

Detri

Gratz met je wf sau :)

* Smurf vreest alleen een rollback binnenkort :(

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40

Soullie

Planeshift

en als je nu pech hebt doet blizzard een rollback en ben je je WF kwijt...

tis gvd niet meer te geloven...ik zit vrolijk te traden zie ik een WF voorbij komen voor 2 soj ??? wtf... dat zow dus betekenen dat ik voor mijn halve clan WF's kan kopen ???

dit loopt uit de hand ik hoop dat alle dupes verwijderd worden.. dit is namelijk kut :(... traden is voor mij 1 van de leukste dingen van het spel... maar op dit moment dus niet :(

iedereen die op dit moment zegt een WF te hebben gevonden geloof ik niet... omdat er te veel geduped word... en ja ze zijn PERM :(:(:(:(........ sauron wil ik nogwel geloven maar je kunt me niet wijs maken dat opeens 50 mensen in die tradechannels allemaal 10 Perf windforces vonden :(:(

ik haat dupes :(

*edit* vergeet ik de gratz...

gratz sauron... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 21 januari 2002 22:55 schreef heuveltje het volgende:
soz taking a raincheck

(http://www.gameparty.net/forum/showthread.php3?threadid=3482) en dan verder lezen dan alleen de eerste 10 posts

Volgens mij mag je nog blij zijn dat er niet geschoten is >:) (om ff in de CS mood te blijven), damn volgens mij ben je dan toch te serieus met een spelletje bezig...

BTW wie heeft er daar gelijk (nee heb niet alle 5 de pagina's gelezen :) )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik zal het kut voor Sau vinden als er nu een rollback plaats vindt. Hij heeft 1 van de zeldzaamste item legit gevonden en dan een rollback...hm....pretty fucked up!

Maar sau zal begijpen dat het beter is voor het spel...

edit: krijg dezelfde neigingen als R4coon, meerder posts achterelkaar :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zal wel...

wel kickuh natuurlijk, als je ineens uni hydra ziet vallen :9~ zou ik ook wel willen.... duurste item dat ooit in mijn nabijheid is gevallen, is de Shaeffers Hammer, waar sau 2 dagen depri van is geweest :) dat die druid hem pakte...

en tuurlijk gratz, maar die rollback die zit er wel aan te komen, dus GENIET ER VAN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40

Soullie

Planeshift

Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/battlenet/warnings/3zod-wirts.jpg

screenie van diabloII.net daar word op een rollback gehoopt... ik zie mensen gvd 20 Zod's aanbieden... ga voor de lol eens kijken in europe trade.. tis gewoon sad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op dinsdag 22 januari 2002 00:21 schreef smurv het volgende:
Gratz met je wf sau :)

* Toewan vreest alleen een rollback binnenkort :(
Ja, ik weet anders ook niet hoe dit opgelost zou kunnen worden. ;( Kan volgens mij gewoon niet anders dan met een rollback, maar ik hoop dat ie niet TE ver teruggaat. (Wil m'n 2 stormshields nog wel houden.)

Maar ja, ik hoop ECHT dat er een oplossing komt, anders is het voor mij exit D2. Heb ik weer veel vrije tijd ineens.

In NL'se D2 channels zeiden ze trouwens dat er gewoon gedupete wf'en weg werden gegeven door bepaalde mensen, of dat je voor een tome of town portal een WindForce kon krijgen. Er waren ook al berichten van Wirth's Legs met 3 zod runes erin. ;( Dat is toch gewoon te triest voor woorden.

edit:

zie voor dat zod verhaal de screenie hierboven. :) Maareh, ik heb ook een beetje in Europe trading channels rondgehangen, maar ik kijk maar een beetje uit hoor, want ik wil niet dat ook nog es m'n account gehackt gaat worden. Maar echt alles wat je daar ziet is gewoon duped shit. En wanneer je ze er dan mee confronteerd lopen ze te blaten van jaaah, maar deze is niet socketed of named. Dan vertel je ze van de nieuwe dupe methode, en dan zijn ze INEENS stil.
Heb trouwens ook wat mensen geadviseerd om nu NIET een legit WF te gaan traden. Vind mezelf ook wel stupid geweest dat ik m'n 30% mara's getrade had voor 3 sojs, maar ja, misschien met rollback komt alles nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 22 januari 2002 00:41 schreef Soullie het volgende:
[afbeelding]

screenie van diabloII.net daar word op een rollback gehoopt... ik zie mensen gvd 20 Zod's aanbieden... ga voor de lol eens kijken in europe trade.. tis gewoon sad :(
Tis gewoon zielig als je zo met ZOD runes omgaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 00:43 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Tis gewoon zielig als je zo met ZOD runes omgaat :(
jep ik heb er nog nooit 1 gezien, maar er zijn zoveel dingen die ik nog nooit heb gezien, en met deze lag ook nooit zal zien, bah kut bnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

FF een tussendoortje (voor de LoD verslaafde die zelfs geen email lezen ;) ):
Iedereen kent wel de BoB reclame, nou meet de bert reclame:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tecklock/bert.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Moet trouwens zeggen dat ook zonder sjop-bot je cruel's kan vinden ...

Terwijl ik me merc aan het lvlen was vond een maat van me iets leuks voor de merc bij Larzuk

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jivedaf/cruel-thresh.jpg

Was maar 200k gold .... toch aardig van Larzuk.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Heb ook nog een 275 damage pike in de aanbieding voor wie wil (die had me merc eerst).

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

vette pole :)
zeg me dat je hc speelt plzplz. ;)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 22:55 schreef heuveltje het volgende:
soz taking a raincheck

WAHAHAHA omg man...moet je ergens midden op pagina 5 van die post lezen. Die pa van dat gassie gaat naar de rechter ofzoiets? BWAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHHHAHAHA dat wordt nog wat!
Wel humor om te lezen hoe al die CS mennekes mekaar voor vanalles en nogwat uitmaken. n00b, l4m3r, n3wbi3....umg het niveua is wel errug laag. Maja dat zal de leeftijd dan ook wel zijn.
Ik hoop dat het een vettige ruzie wordt en dat het een mega lange staart gaat krijgen, dan hebben we nog wat te lachen de komende dagen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Leuk entertainment tijdens het wachten op de rollback ja :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
het is beter voor het spel maar als ze rollback doen verliest ik heel veel aka me sazabi set, me wf, 2 sojs, en lvls van me charcs :r moet blizard niet zo lang wachten met het oplossen als dat gebeurt kap ik er mee iig dat weet ik wel.

want 2x een elite unique verliezen kan ik niet aan :r

kut blizzard laat ze dan niet 2 weken wachten, want zo ver moet het wel terug gaan om die dupe weg te halen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 14-09 22:41
verdomme ik hoop t niet .. dropt meph gister net een buriza, ikke heel blij, ik hoop dat ik m kan houden .... anders wordt t wel erg kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik hoop dat ik mijn windforce kan houden als dat niet kan ;( :'( grrr kut cheats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Op dinsdag 22 januari 2002 07:41 schreef SaURoN het volgende:
ik hoop dat ik mijn windforce kan houden als dat niet kan ;( :'( grrr kut cheats
yep...maar volgens mij doen ze dat nooit (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 16:18 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Troost, rares zijn niet altijd fantastisch ;)

Maareuhm, +13 all resists ring, iets waard? En +13 STR en nog iets (bennuk vergeten :P), is dat iets waard?
Hmm, ik heb een ring met +10 all resis en 8% life stolen per hit. Is dat dan wat waard? (bedoel geen sojs of zo, maar is wel geinig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, leuk om te lezen, dat lan=life gedoe.

Maar goed, een Roll Back, wat gebeurt er dan precies? Worden bepaalde items verwijderd of wat? Als ik mijn legit verkregen lightsabre verlies is de lol er ook wel ver af.. Ik kan niet zoveel tijd besteden aan Diablo II, dus als je dan eindelijk wat hebt, wil je het ook wel houden.
En ik maar denken dat dat hele gecheat een ver-van-mijn-bed-show was. :r

Wizard Spike is toch ook een Elite Unique? Helaas nix waard zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Roll-back zetten ze een (bijv) 2 weken geleden gemaakte backup van alle savegames terug op de servers, je hebt dan precies dezelfde items en levels als 2 weken geleden.

Dit ga ik niet leuk vinden, want dan is mijn lv 67 pally weer lv 20 ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee! Dat is schraal zeg! Ik heb mijn Lightsabre pas een dag of 5.. :(
Ik zal wel als een zeikerd klinken vergeleken bij mensen die Windforce en weet ik veel gaan verliezen, maar voor mij is dit vergelijkbaar. :)
Weet je toevallig ook ver ze terug in de tijd kunnen springen? 2 weken in normaal?

Argh wat zou dat klote zijn..Snap nu beter waarom er zo heftig gereageerd wordt op bepaalde cheatprogs etc. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Dan is mijn lvl 60 barb weer verdwenen :) Ach boeien ik vind reset die troep maar. Als je een cowgame joint dan zijn er 5 ama's met allemaal windforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar de kleine man is weer de dupe ;) :9 ;)

Misschien dat ik wel terug ga naar classic als ik mijn items kwijtraak. Ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 02:38 schreef smurv het volgende:
vette pole :)
zeg me dat je hc speelt plzplz. ;)
Helaas .. ik doe voorlopig SC only .. ( ga er vaak genoeg dood voor, en een rij met lvl3 deceased chars is nu niet bepaald een vooruitzicht voor mij )

Ben trouwens aanut denken watik in die pole zal stoppen.
Als ik em socket zou er 6 sockets in moeten komen ...

2x perfect skull, dan hebbik nog 4x over ... tips anyone ??

btw... met zon vette damage trekt ie aardig op.
Als ik er 6 skulls in gooi, a 4% leech = 24% leech en dan trekt ie bij zijn tegenstander 100 life per attack terug.
Zou een onoverwinnelijke merc zijn geloof ik. ( in PvM dan)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op dinsdag 22 januari 2002 10:13 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Helaas .. ik doe voorlopig SC only .. ( ga er vaak genoeg dood voor, en een rij met lvl3 deceased chars is nu niet bepaald een vooruitzicht voor mij )

Ben trouwens aanut denken watik in die pole zal stoppen.
Als ik em socket zou er 6 sockets in moeten komen ...

2x perfect skull, dan hebbik nog 4x over ... tips anyone ??

btw... met zon vette damage trekt ie aardig op.
Als ik er 6 skulls in gooi, a 4% leech = 24% leech en dan trekt ie bij zijn tegenstander 100 life per attack terug.
Zou een onoverwinnelijke merc zijn geloof ik. ( in PvM dan)
Doe er dan 6 amn runes in. 6x7=42%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
hoe komen we er eigenlijk bij dat er een rollback gaat komen. Ik heb het nog nergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt vet! Maar 6 sockets? Heb je zoveel quests openstaan? Damn, ik heb altijd socket-quests te weinig. Misschien moet ik maar eens een karakter gaan laten boosten (heb maar een char boven de lvl 1 lol)

Een gaatje in shaft en Lightsabre zouden wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op dinsdag 22 januari 2002 10:22 schreef Jaxe het volgende:
Klinkt vet! Maar 6 sockets? Heb je zoveel quests openstaan? Damn, ik heb altijd socket-quests te weinig. Misschien moet ik maar eens een karakter gaan laten boosten (heb maar een char boven de lvl 1 lol)

Een gaatje in shaft en Lightsabre zouden wel leuk zijn :)
Een socketed wapen kan nie nog eens gesocked worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 10:17 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Doe er dan 6 amn runes in. 6x7=42%
Bedacht ik me ook toen ik bovenstaadn schreef ...
Ging kijken en ja hooor ... rune met life leech ..

Iemand 6 Amn's voor mij ????

oh .. en de socket-quest stopt het maximale aan sockets in een item, zou voor een pole dus 6 moeten zijn.
Een Ali-Baba is bijvoorbeeld een van de weinige elite-unique's die als zwaardje er 3 sockets bijkrijgt.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 10:28 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

oh .. en de socket-quest stopt het maximale aan sockets in een item, zou voor een pole dus 6 moeten zijn.
Een Ali-Baba is bijvoorbeeld een van de weinige elite-unique's die als zwaardje er 3 sockets bijkrijgt.
in een alibaba zitten er standaard al 2 toch? en in een tulwar passen gewoon geen 5 sockets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 10:31 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

in een alibaba zitten er standaard al 2 toch? en in een tulwar passen gewoon geen 5 sockets :P
Ik dacht 3 .. maar ik heb er zelf geen, dus 2 kan ook.
Is in ieder geval om aan te geven dat een socket-quest meer dan 1 socket opkan leveren in een niet set/unique item.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 10:23 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Een socketed wapen kan nie nog eens gesocked worden
Maar mijn lightsabre heeft nog geen socket. In een unique komt er een, zover weet ik het. Dus moet er nog een gaatje in gaan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 10:28 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Dus als je een bv ancient armor in een socket quest gooit, krijg je 4 sockets? Of kan zeker ook dat hij er minder geeft... Blah. :)
Zou dan weleens een collosus blade willen vinden. 5 sockets erin en runeword (honor geloof ik).. Iemand tips hoe je zo'n zwaard vindt? Gewoon veel killen of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Als ik wat Amn runes kan vinden, zal ik vanavond een screenshotje maken van die Cruel Giant Thresher.
(eigenlijk jammer, want een normale giant-thresher is een elite item)

Weet iemand eigenlijk wat de prefix Cruel precies doet.
Ik kan hem nergens vinden tussen de pre- & suffix'n.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jive als er maar 5 in komen in die pole arm van je, kan je natuurlijk ook gaan voor honor :)

ik weet alleen niet of je ED dan verneukt wordt, gezien dat ie bij jou al 298% ed erop heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Socket quest verneukt toch ook niet de mod's die op andere items zitten.

Ik heb eens geprobeerd om een White-Wand te maken, (mis nog steeds een Io/Po rune ervoor) en de mods op die wand veranderden niet toen ik em sockete.

Dus de damage zal hoogstwaarschijnlijk gelijk blijven, maar dan met vette life-leech :)

Ik zerg het nog steeds, ik zoek AMN .....
Wie heeft er AMN's ....

need itam ... give itam plzzzz....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 11:10 schreef Squatter het volgende:
jive als er maar 5 in komen in die pole arm van je, kan je natuurlijk ook gaan voor honor :)

ik weet alleen niet of je ED dan verneukt wordt, gezien dat ie bij jou al 298% ed erop heeft
honor doet ongeveer 160% enh dam toch? zou wel leuk zijn :P 298+160 = 458% enh dam :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 11:16 schreef JiveDAF het volgende:
Socket quest verneukt toch ook niet de mod's die op andere items zitten.

Ik heb eens geprobeerd om een White-Wand te maken, (mis nog steeds een Io/Po rune ervoor) en de mods op die wand veranderden niet toen ik em sockete.

Dus de damage zal hoogstwaarschijnlijk gelijk blijven, maar dan met vette life-leech :)

Ik zerg het nog steeds, ik zoek AMN .....
Wie heeft er AMN's ....

met de socket quest blijven de mods t zelfde. alleen of dat met runewords ook zo is? ik weet dat met craften de mods veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

?!?! waar gaat dit over
runewords werken alleen op "normal" items dus niet magics...(dus ook niet set unique rare ;) )

en het aantal sockets in een magic items is max 2 (of 3 weet nniet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Runewords is een andere vervelende ...

Ik kan dus wel info vinden over superior, ethereal enz...
Die stats blijven als je em Rune'd ...
Maar of dat bij cruel ook gebeurd .......
Dan zou hij idd ook erg vet zijn, maar ik heb eigenlijk liever een merc waarik geen omkijken naar heb wat zijn leven betreft.
Dus die life-leech is wel heel erg interessant.
Honor
AmnElIthTirSol
Amn (11) + El (1) + Ith (6)
+ Tir (3) + Sol (12)
All Melee Weapons
Clvl Required: 27
v1.09: Realm & Open

+160% Enhanced Damage
+250 Attack Rating
+9 Minimum Damage
+9 Maximum Damage
25% Deadly Strike
7% Life Stolen per Hit
+1 to all skill levels
+2 Mana per kill
+1 Light Radius
Replenish life +10
+10 to Str

An absolute ton of mods, and some very good ones too, even though the Runes in this are pretty common. See it here.

Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/items/runes/runewords/honor_AmnElIthTirSol.jpg
Als hij 5-socket word, en hij can cruel behouden ...
dan isie errug lekker
475 + 160% = 1235 damage en daar dan 7% LL van = 86 LL.

Leuke mods, maar mischien toch beter Amn's erin proppen he.
86 of 35% van 475 = 166 LL (met 5 sockets Amn)
Redelijke biggie difference.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 11:19 schreef PO_Redrum het volgende:
?!?! waar gaat dit over
runewords werken alleen op "normal" items dus niet magics...(dus ook niet set unique rare ;) )

en het aantal sockets in een magic items is max 2 (of 3 weet nniet zeker)
Beter kijken ...
Het is een normal item, want hij heeft geen andere vage mods.
Runewords werken toch ook op superior items ... en dat is dezelfde modifier class.

Het werkt niet op magic items met stats als "of the viper" die +75 poison doet ofzo.

Daar zit hem nu net het verschil.

Het is geen magic item maar een normal item.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb wel een paar AmN runes voor je, moot vanavond wel want zit nu in de les :P

``Btw het is het beste voorde game die rollback alleen nu verlies ik er GIGANTISCH veel door, 1 barb weg , 9 lvls van me 89 barb, 2 sojs en nog me sazabi set :( dat is kut maarja ik baal er dan gegaaaantisch van maar hoop dat b.net het niet zover laat komen en alles kan deleten manual ofzo `:? ach wie houd ik voor de gek dat kost ze teveel moeite ze doen wel zo ff een `rollbac van 2 weken alsof het niks is :r en dan nog blijven er dupes bestaan doordat het ongeveer 2 weken publikelijk bekend is en er nog dupes met named en sockted langer als 2 weken zijn :r en als ze nog meer als 2 weken terug zetten kap ik ermee dat is zeker, nu moet ik er over nadenken.

btw beste lap text dit :o en ja het is een saaie les ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Ben na zoeken er achter.

Cruel betekend een modifier van max 300% enhanced damage.
Dus 272% is helemaal zo gek nog nie :)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Ik kan ook vanavond pas ... (@work sucks as much as @home)
Dus graag Sau ...

En wat betreft sockets op items...
Chippies: There is a recipe just for swords. 3 chipped gems + 1 sword = magical sword of the same type, with 3 sockets. This should be done by a high level character, lvl 70+ is sufficient to get Cruel as a prefix, which is what 99.9% of the people doing this quest most want. This can yield the highest damage sword possible in the game, when you factor in the added sockets.
Als je goed leest in deze quote van diabloii.net zie je dat er wel degelijk meer sockets in een cruel kunnen >:)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 11:31 schreef JiveDAF het volgende:
Ik kan ook vanavond pas ... (@work sucks as much as @home)
Dus graag Sau ...

En wat betreft sockets op items...
[..]

Als je goed leest in deze quote van diabloii.net zie je dat er wel degelijk meer sockets in een cruel kunnen >:)
het 3 chipped + sword recipe, geeft een nieuw sword met nieuwe mods + 3 sockets. daarna kun je niet met de socket quest hier nog gaatjes bij maken.

edit:
en de meeste mensen doen dit om een cruel prefix op hun colossus te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Op dinsdag 22 januari 2002 11:28 schreef SaURoN het volgende:
``Btw het is het beste voorde game die rollback alleen nu verlies ik er GIGANTISCH veel door, 1 barb weg , 9 lvls van me 89 barb, 2 sojs en nog me sazabi set :( dat is kut maarja ik baal er dan gegaaaantisch van maar hoop dat b.net het niet zover laat komen en alles kan deleten manual ofzo `:? ach wie houd ik voor de gek dat kost ze teveel moeite ze doen wel zo ff een `rollbac van 2 weken alsof het niks is :r en dan nog blijven er dupes bestaan doordat het ongeveer 2 weken publikelijk bekend is en er nog dupes met named en sockted langer als 2 weken zijn :r en als ze nog meer als 2 weken terug zetten kap ik ermee dat is zeker, nu moet ik er over nadenken.
hoe kom je erbij van dat rollback? ik heb t nog nergens anders gelezen .. alsof ze met rollbacken het dupen oplossen .. dan gaan ze weer net zo hard verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis een blauw item die tresher, dus een magic item (magic items kunnen ook alleen een prefix hebben, zoals cruel). Dan werken runewords niet, die gaan alleen in grijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij please uitleggen hoe ik nu een sowrd krijg waar ik honor in kan stoppen?
Moet ik zoeken naar een Executioner Sword, een Collossus Sword, ...?
Ik neem aan dat ik het "ik hoop dat jullie mij vertellen wat voor type" sword dan in een socket quest gooi en 5 sockets krijg?
Dit dan vullen met honor et voila, right?

Please let me know, want lijkt me zeer kewl :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

je moet gewoon zoeken totdat er een grijs zwaard dropt met 5 sockets...dan kan je honor er in doen
liefst natuurlijk een colossus blade of sword

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Uhm....ik had bij lazruk een cruel war pike en ook een socket quest en kreeg maar 1 socket...
magic/rare/uni items krijgen volgens mij ook maar max 1 socket van lazruk. Alleen normale krijgen de max van hun item.

Hm..rollback houdt in K-mile acc bestaat weer, ik verlies cruel war pike(nu om geruild voor soj, cruel lance en ferocious giant thresher, verlies een zooi lvls op mijn barb, verlies hellslayers..hm sucks big time!

En mijn rollback alleen komen ze er niet, er moet een patch bij komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

phase blade's en crystal swords vallen ook regelmatig met 5 sockets.
ik heb3 nog wel 1 of 2 ams. maar 6 ams lijkt me toch wat zwaar overdreven :)

en van die rollback, aan de ene kant natuurlijk goed
aan de andere kant ben ik dan wel een lightsabre. p tarnhelm & raven frost, ik maul kwijt :(

ff over dat cs lan-life gebeuren
imho is die crew gewoon compleet bezopen bezig

ze gaan midden in de nacht op iemands pc inbreken.
zonder daar enige toestemming voor te hebben.
(en als lanner moet je er gewoon van uit kunnen gaan dat je rustig kan gaan slapen/chinezen zonder dat er iemand aan je pc gaat klooien)

ze verklaren iemand tot cheater zonder daar enig hard bewijs voor te hebben (ze beweren het te hebben, maar niemand heeft tot nu toe iets gezien)

zelfs al zou ie gecheat hebben. hoe de fuck kun je een 17 jarig jochie om 5 uur smorgens op straat zetten bij -1 grade ?

dat alles word vergezeld in alle posts van de crew door:
wij zijn de crew, dus wij zijn overal de baas over, en hebeb overal gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik dan gewoon maar veel moet gaan killen. Phaseblade heb ik nog nooit zien vallen (ben level 77). Ik ga gewoon elke grijs zwaard maar eens checken.
Maar welke types swords krijgen 5 sockets uit de quest?
Ik denk zelf aan Dimensional, Executioner en...?
Kan iemand mij hier tippen wat ik het beste kan nemen?
Ga ik er vanavond eentje maken. :)

Alvast bedankt!

Edit: Zag net dat Pringle al tip had gegeven (Collossus sword/blade) Thanks Pringle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 12:22 schreef Jaxe het volgende:
Ik denk dat ik dan gewoon maar veel moet gaan killen. Phaseblade heb ik nog nooit zien vallen (ben level 77). Ik ga gewoon elke grijs zwaard maar eens checken.

Alvast bedankt!

Edit: Zag net dat Pringle al tip had gegeven (Collossus sword/blade) Thanks Pringle. :)
vergeet niet om als je de runes (ik moet alleen sol nog) hebt, ze wel in de juiste volgorde erin te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op dinsdag 22 januari 2002 12:22 schreef Jaxe het volgende:

Alvast bedankt!

als je maphack gebruikt zie je het aantal sockets wat een item heeft dat dropt....ook wel handig..hoef je niet alles op te rapen

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op dinsdag 22 januari 2002 07:41 schreef SaURoN het volgende:
Idd, het begint pas echt erg te worden als de legit people eronder lijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Ehm, ik kan me vergissen, maar iemand op b.net claimde dat je met de socketquest maximum het aantal max sockets van dat item -1 kan halen. Is dit waar? En kan je socketquests op hetzelfde item gebruiken? Bv, superior Colblade, eerst een quest, geeft bv 4 socks, tweede geeft 2 socks, tadaa: 6 socks! Of gaat dit niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 22 januari 2002 00:41 schreef Soullie het volgende:
[afbeelding]

Mis ik iets? Hoe komt hij 'raan? Dupejes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 20:12
Op dinsdag 22 januari 2002 12:53 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ehm, ik kan me vergissen, maar iemand op b.net claimde dat je met de socketquest maximum het aantal max sockets van dat item -1 kan halen. Is dit waar? En kan je socketquests op hetzelfde item gebruiken? Bv, superior Colblade, eerst een quest, geeft bv 4 socks, tweede geeft 2 socks, tadaa: 6 socks! Of gaat dit niet op?
Bij een socket op een normal item kun je elk mogelijk socket nummer krijgen. dus als dat ding max 6 sockets kan hebben, krijg je met de socket quest tussen de 1 en 6 sockets.
magic items krijgen of 1 of 2 sockets

set, unique etc. maar 1.

items die al een socket hebben kunnen niet gesocket worden.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK GA WEER SPELEN!!!!!!!

helemaal uitgeslapen, en tot rust gekomen na de bagger die b.net gister uithaalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Socketed Items laten vallen kun je het beste doen als je geen Magic Find bij je hebt.

Heb je wel MF zal de kans op een blauw item namelijkal zoveel beter zijn dat zowat elk item al hoger is dan een normal-socketed.

Zou je socketable items, stop dan je MF gear in je stash.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 12:17 schreef heuveltje het volgende:
ik heb3 nog wel 1 of 2 ams. maar 6 ams lijkt me toch wat zwaar overdreven :)
Waarom ...

Ik wil veel damage (zit al op de polearm) en geen omkijken naar me ventje zijn leven.
Dus met veel life-leech op zijn wapen met veel damage hoeft dat dan dus niet.
Hij heeft nu bijv. een damage rating van 475 -> 1600 ...
Neem daar grofweg 30% lifeleech op en hij gaat gewoon bijna niet meer dood (mischien met 6 koeien wel, maagoe ..)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 13:15 schreef JiveDAF het volgende:
Socketed Items laten vallen kun je het beste doen als je geen Magic Find bij je hebt.

Heb je wel MF zal de kans op een blauw item namelijkal zoveel beter zijn dat zowat elk item al hoger is dan een normal-socketed.

Zou je socketable items, stop dan je MF gear in je stash.
Bedankt voor de tip :)
Ik ga gewoon zoeken naar een 5 socket sword. Met een quest haalt het toch niets uit, want de kans dat hij er 5 (of 6) geeft is 33%. Die gok heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Socket Quest Info
Volgens deze informatie zal altijd het maximum aan sockets in een item gestopt worden voor die item-class.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 13:23 schreef JiveDAF het volgende:
Socket Quest Info
Volgens deze informatie zal altijd het maximum aan sockets in een item gestopt worden voor die item-class.
Kewl, heb het net gelezen. Staat inderdaad dat je het max aantal sockets krijgt voor het item. 1-6 slaat op het itemtype dat je socket.
Dan ga ik dus gewoon zoeken naar een collossus blade of zo. In iedergeval iets wat damage doet lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 22 januari 2002 13:19 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Waarom ...

Ik wil veel damage (zit al op de polearm) en geen omkijken naar me ventje zijn leven.
Dus met veel life-leech op zijn wapen met veel damage hoeft dat dan dus niet.
Hij heeft nu bijv. een damage rating van 475 -> 1600 ...
Neem daar grofweg 30% lifeleech op en hij gaat gewoon bijna niet meer dood (mischien met 6 koeien wel, maagoe ..)
mwah zo kun je het zien
maar het punt is dat ik op mijn ama +- 25% ll heb zitten
ik doe met een normal attack tegen de 1700 damage, en dat is geneog om met 2 pijlen mijn gehele life bol te vullen.

dus ik denk dat 47% wat overkill is
je zou bv ook kunnen denken aan 1 30tolight resist jewel
dat zou je meer leven kunnen besparen bij lebs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 13:38 schreef heuveltje het volgende:

[..]

mwah zo kun je het zien
maar het punt is dat ik op mijn ama +- 25% ll heb zitten
ik doe met een normal attack tegen de 1700 damage, en dat is geneog om met 2 pijlen mijn gehele life bol te vullen.

dus ik denk dat 47% wat overkill is
je zou bv ook kunnen denken aan 1 30tolight resist jewel
dat zou je meer leven kunnen besparen bij lebs
Jij als Ama staat wat verder weg van de monsters.
Hij als merc staat er midden tussenin .

Hoevaak overkomt het jou dat je midden tussen 12 koeien staat. Als je geenlag hebt nagenoeg nooit.
Hoevaak gebeurt het dat mijn merc tussen 12 koeien staat. Zelfs zonder lag heeel erg vaak.

Daar zit hem nu net het verschil in.
En gezien er maar weinig socketable dingen zijn om Magic Find te doen (ga jij maar eens gewoon 1 Ist zoeken, laat staan 4 ofzo) is Life Leech gewoon heel erg interessant voor de Merc.

Ik denk maar zo .. zolang hij maar de kans krijgt om 1x uit te halen, is zijn life-bol weer vol. Dus overleeft hij langer en hoef ik minder vaak 50k uit te geven om hem weer te resurecten.

En ik hoef dan ook niet meer bang te zijn om als eerste een rooie portal op hell door te gaan, want die merc vangt de klappies veel sneller & beter op dan ik.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op dinsdag 22 januari 2002 11:28 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb wel een paar AmN runes voor je, moot vanavond wel want zit nu in de les :P

``Btw het is het beste voorde game die rollback alleen nu verlies ik er GIGANTISCH veel door, 1 barb weg , 9 lvls van me 89 barb, 2 sojs en nog me sazabi set :( dat is kut maarja ik baal er dan gegaaaantisch van maar hoop dat b.net het niet zover laat komen en alles kan deleten manual ofzo `:? en als ze nog meer als 2 weken terug zetten kap ik ermee dat is zeker, nu moet ik er over nadenken.

btw beste lap text dit :o en ja het is een saaie les ;)
Mja, ik zou dan ook wel het een en ander kwijt raken, een paar sojs die ik de laatste tijd getrade heb, 2 stormshields, black oak luna, misschien nog een harlequin crest, maar ja, niks is zo bescheten als een legit Windforce kwijt raken. Maar ja, er moet wel iets gebeuren, anders is het doei doei D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 22 januari 2002 13:54 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Jij als Ama staat wat verder weg van de monsters.
Hij als merc staat er midden tussenin .

Hoevaak overkomt het jou dat je midden tussen 12 koeien staat. Als je geenlag hebt nagenoeg nooit.
Hoevaak gebeurt het dat mijn merc tussen 12 koeien staat. Zelfs zonder lag heeel erg vaak.
hehe ik ben niet zon watjes ama 8-)
ik ga er gewoon tussen in staan, dan heb ik de meeste kans dat me multi iets raken :)

enige (groote) voordeel dat ik heb is knockback en dodge
en zonder lag heb ik absoluut geen problemen om tussen een groep koeien en lebs te staan :)

allen pi lebs, als ik het niet in de gaten heb, dat levert me nogal problmenen op :)
Daar zit hem nu net het verschil in.
En gezien er maar weinig socketable dingen zijn om Magic Find te doen (ga jij maar eens gewoon 1 Ist zoeken, laat staan 4 ofzo) is Life Leech gewoon heel erg interessant voor de Merc.
mee eens. maar wie begint er dan ook over MF ?

[qoute]
Ik denk maar zo .. zolang hij maar de kans krijgt om 1x uit te halen, is zijn life-bol weer vol. Dus overleeft hij langer en hoef ik minder vaak 50k uit te geven om hem weer te resurecten.

En ik hoef dan ook niet meer bang te zijn om als eerste een rooie portal op hell door te gaan, want die merc vangt de klappies veel sneller & beter op dan ik.
[/quote]

tja your choice
maar denk ook aan neg/knockback dat scheelt echt veel als je word omsingled door koeien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Op dinsdag 22 januari 2002 14:08 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mja, ik zou dan ook wel het een en ander kwijt raken, een paar sojs die ik de laatste tijd getrade heb, 2 stormshields, black oak luna, misschien nog een harlequin crest, maar ja, niks is zo bescheten als een legit Windforce kwijt raken. Maar ja, er moet wel iets gebeuren, anders is het doei doei D2.
Tja t schijnt dat het nu niet meer werkt .. alle realms hebben net even plat gelegen .. vast een nieuwe patch ofzo.
Ik hoop toch niet dat er een rollback komt. gvd net een buri gevonden(en heb ik bijna een ama die er mee kan spelen) :( en ik zit eindelijk op hell met een ander char!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

OK ...
gooi ik het in de groep.

Welke Runes/Gems zou jij op een 5-6 socketed cruel grim thresher doen.

Als ik het zou hebben zou ik 2x Ist, 2x Amn & 1x Nef & een Shael of Uhm.

Nu moet je natuurlijk wel eraan kunnen komen, maar dat is nu even bijzaak.

Let wel .. dit is voor een Holy Freeze Act2 Merc, dus niet voor een char.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 22 januari 2002 14:24 schreef JiveDAF het volgende:
OK ...
gooi ik het in de groep.

Welke Runes/Gems zou jij op een 5-6 socketed cruel grim thresher doen.

Als ik het zou hebben zou ik 2x Ist, 2x Amn & 1x Nef & een Shael of Uhm.

Nu moet je natuurlijk wel eraan kunnen komen, maar dat is nu even bijzaak.

Let wel .. dit is voor een Holy Freeze Act2 Merc, dus niet voor een char.
ok :)
geen ist, want die zijn peperduur, en onhandig :)
2/3 x amm
1 x shael
1 x nef

1 x res to all/lightning
/
is dat itd ook handig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Wil iemand me nog 1 keer uitleggen wat het verschil tussen cow- en bloodrunnen is ? En hoe kan ik dat doen ??
Ik ben te 'lui' om alle Diablo2 topics van 25x50 posts door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 14:42 schreef heuveltje het volgende:

[..]

ok :)
geen ist, want die zijn peperduur, en onhandig :)
2/3 x amm
1 x shael
1 x nef

1 x res to all/lightning
/
is dat itd ook handig ?
Wat dan , voor Resist all ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cowrun is met behulp van Wirt's Leg en een TP naar het geheime koeiuhlevel te gaan en daar te expen (of mf).
Bloodrun is naar act V gaan en daar de bloody moors of zoiets doorrunnen en alles mollen. Ook veel en easy experience.
Beide dienen dus ten doel om relatief snel experience te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Op dinsdag 22 januari 2002 15:02 schreef Jaxe het volgende:
Cowrun is met behulp van Wirt's Leg en een TP naar het geheime koeiuhlevel te gaan en daar te expen (of mf).
Bloodrun is naar act V gaan en daar de bloody moors of zoiets doorrunnen en alles mollen. Ook veel en easy experience.
Beide dienen dus ten doel om relatief snel experience te krijgen.
Ik heb Wirt's leg wel, maar ik kan ze niet in de Harodric Cube om toveren. Ik neem aan dat dat zo moet. Moet ik eerst nog wat killen ofzo ? Of Nightmare uitspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

As a number of people have mailed to report, the duping bug has been fixed. Blizzard did some server side patching this morning and it's now impossible to dupe items (with known methods) and this also appears to have fixed the awful lag spikes that had been so common for the last few days. So good news and better news. There's no word about what they'll do about all of the dupes that have been made already though, so the economy is still pretty well screwed, but at least it's not getting any worse.

Van diabloii.net In ieder geval iets beter, maar ja, wat doe je met al die dupes he..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

hoe in hell wil je 5/6 sockets in die thresher krijgen ?!?!

Voor MKZ-lvl moet je eerst in die diff baal hebben gewhooped :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
dat is mischien goed nieuws dat duping gestopt is. maar ja markt is fucked up achja eigenlijk moet je je toch met je eigen charc bezig houden traden ziter voorlopig niet meer in ;(

mijn hartzegt alle dupes moeten kunnen verwijdert worden maar mijn verstand zegt dag dag wf van sauron, want er wordt rollback gedaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 15:12 schreef Canon23 het volgende:
hoe in hell wil je 5/6 sockets in die thresher krijgen ?!?!
Uhm ... met de socket-quest mischien ?????

Ik zie wel hoeveel ik er krijg.
Hoe meer hoe beter ...

Waarom zou een 1-handed blade wel 5 socks kunnen krijgen, en zo'n grote thresher niet ;p
En wrom zouden ze anders een cruel colossus proberen te maken met 3 sockets, er kunnen dus op Cruel Items wel degelijk meer dan 1 socket .. de vraag is alleen hoeveel.

Vanavond weet ik het, en dan weet ik hopelijk ook wat ik er het beste in kan stoppen, en wat ik daarvan bij elkaar kan sprokkelen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 22 januari 2002 15:41 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Uhm ... met de socket-quest mischien ?????

Ik zie wel hoeveel ik er krijg.
Hoe meer hoe beter ...

Waarom zou een 1-handed blade wel 5 socks kunnen krijgen, en zo'n grote thresher niet ;p
En wrom zouden ze anders een cruel colossus proberen te maken met 3 sockets, er kunnen dus op Cruel Items wel degelijk meer dan 1 socket .. de vraag is alleen hoeveel.

Vanavond weet ik het, en dan weet ik hopelijk ook wat ik er het beste in kan stoppen, en wat ik daarvan bij elkaar kan sprokkelen.
Zo'n zwaard met 3 sockets is cube formule, jouw thresher is magic en dus maar 1 of 2 socket max. Een normal item is max aantal sockets ...
Anyway blijft een leuk ding en ik heb er een ferocious van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 22 januari 2002 15:34 schreef SaURoN het volgende:
dat is mischien goed nieuws dat duping gestopt is. maar ja markt is fucked up achja eigenlijk moet je je toch met je eigen charc bezig houden traden ziter voorlopig niet meer in ;(

mijn hartzegt alle dupes moeten kunnen verwijdert worden maar mijn verstand zegt dag dag wf van sauron, want er wordt rollback gedaan ;(
Ik hoop zekers niet dat je je WF kwijtraakt Sau ...
En ik zal ook niet onder stenen verstoppen dat dat hele trade gebeuren nou net hetgene is wat mij het meeste irriteert aan Diablo, dus van mij mag de markt volzitten met goedkope items. En als ik daar dan ook een beetje van kan profiteren is dat mooi meegeneomen (hoewel ik vrees van niet).
Is gelijk voorlopig even dat rarity-probleem weg en kunnen meer mensen met goede items rondlopen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Ik las dit op battle.net forum, post van blizzard zelf
Note: Any individual caught using a hack on Battle.net (including, but not limited to "dupe" hacks and "server crash" hacks) may have their items, characters or accounts deleted.

It is a violation of Battle.net's Terms of Service to utilize duplicated items. Do not use them. The Battle.net team is devoted to nullifying all hacks and exploits on Diablo 2 realms as well as catching individuals exploiting our games.
Ik vind dit nou ook weer een beetje vreemd, want wie weet heb ik dus wel duped sojs, en gebruik ik die. Hoe kan je nou van opzet spreken bij het gebruik van gedupete items, wanneer je denkt ter goeder trouw getrade te hebben. Gisteren heb ik met m'n lvl 85 ama ook ff een WF mogen proberen. Wel een zeer leuke bow, maar ja, ik prefereer toch een echte (legit) WF. Maar ja, die Windforce heb ik maar weer weggegooid. In ieder geval al goed nieuws dat het dupen zelf niet meer mogelijk is.

edit:

En mijn 194% Buri doet trouwens helemaal niet zoveel onder voor zo'n WF
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.