Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-09 19:50
Op zondag 20 januari 2002 16:40 schreef smurv het volgende:
Gebruik een assa, en laat hem die speed skill gebruiken :)
ach, mijn sorcje doet een complete larzuk run (inclusief wp switchen) in 8 seconden.

ze heeft een stealth aan (25% fater/run walk), en faster run/walk charms bij. Gaat snel zat.

in 2 dagen 2 items gevonden, 1 cruel (290%) sciccors suwayyah met +2 to blade sentinel.

Ook een Cruel warpike maar die was te laag ED %, en verder geen andere mods die de moeite waren..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jij gaat dus alleen maar larzuk runne, das wel beetje lame,

maaruh wie wil ff hit en mij naar a5 hell boosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vanavond weer koetjes doen?
(zolang chello het me laat doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of ik online kan komen maar je mag me altijd whisperen

acc is : Yawgmoth_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 17:06 schreef Warbringer het volgende:

[..]

ach, mijn sorcje doet een complete larzuk run (inclusief wp switchen) in 8 seconden.

ze heeft een stealth aan (25% fater/run walk), en faster run/walk charms bij. Gaat snel zat.

in 2 dagen 2 items gevonden, 1 cruel (290%) sciccors suwayyah met +2 to blade sentinel.

Ook een Cruel warpike maar die was te laag ED %, en verder geen andere mods die de moeite waren..
Waaaaaauw man, jij bent goed!
Ik kan niet tegen cheaters en nog minder tegen cheaters die dan gaan brallen over wat ze allemaal gecheat hebben :r
Je vervuild er het topic gewoon mee. Wat moeten de newbies wel niet denken als ze diablo2 hebben gekocht en dit topic lezen...You are screwing up the scene boy, thanks..
Leuk joh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

En weer is het mogelijk om te dupen, dit keer sneller dan het licht.
Iedere newbie kan het nu, kwestie van +/- 20 seconden
Ik heb het getest met een amerikaan op de east server, ik heb daar nu een GF, WF, 10-tallen jordans, 1.08 Valors, zucht ik stop met D2, voorgoed.
Deze methode is al een week geleden naar Blizzard gestuurd, maar ze doen er gewoon niks aan :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me has a weak mind...

heeft er iemand behoefte om mij ff langs baal hell te helpen... dan kan ik vanavond meerunne... (alleen maar om te kijken of ik het nog leuk vindt.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
east server is cheaten altijd mogelijkw aarom speel je daar ook dan .......
Op zondag 20 januari 2002 17:21 schreef K-Mile het volgende:
/me has a weak mind...

heeft er iemand behoefte om mij ff langs baal hell te helpen... dan kan ik vanavond meerunne... (alleen maar om te kijken of ik het nog leuk vindt.. ;))
wtf heb je al weer een charc bij hell baal of moet je opnieuw beginnen ? want dan willen hit en ik ook ff mee gaan naar de koeien :) met onze IK barbs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 17:22 schreef SaURoN het volgende:
[..]

wtf heb je al weer een charc bij hell baal of moet je opnieuw beginnen ? want dan willen hit en ik ook ff mee gaan naar de koeien :) met onze IK barbs :P
opnieuw :)

sau: ik ben nu online, en jij ook, maar je reageert niet... toch niet aan het sjoppen he?

edit: accountnaam: K_Mile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Op zondag 20 januari 2002 17:22 schreef SaURoN het volgende:
east server is cheaten altijd mogelijkw aarom speel je daar ook dan .......
[..]

Deze dupemethode is mogelijk op alle servers, niet alleen east.
Mijn probleem is niet zo zeer het dupen, maar dat de makers van deze methode blizzard hebben verteld dat het moglijk is, maar dat blizzard er helemaal niks aan doet.
De enige manier om het nog binnen de perken te houden, is een grote rollback van de servers, en de methode onmiddellijk te patchen.

Maar blizzard kennende, zal dat wel teveel gevraagd zijn

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 17:36 schreef Cthulhu het volgende:

[..]

Deze dupemethode is mogelijk op alle servers, niet alleen east.
Mijn probleem is niet zo zeer het dupen, maar dat de makers van deze methode blizzard hebben verteld dat het moglijk is, maar dat blizzard er helemaal niks aan doet.
De enige manier om het nog binnen de perken te houden, is een grote rollback van de servers, en de methode onmiddellijk te patchen.

Maar blizzard kennende, zal dat wel teveel gevraagd zijn
mischien dat het wel een lastige methode is om eruit te halen, dat ze er wel mee bezig zijn, maar dat het tijd kost.

dan nog is het lame van ze dat ze doen voorkomen dat ze er geen aandacht aan besteden.

Ik denk nl niet dat als blijkt dat er weer geduped kan worden, dat blizz er HELEMAAL geen aandacht aan besteed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 17:25 schreef K-Mile het volgende:

[..]

opnieuw :)

sau: ik ben nu online, en jij ook, maar je reageert niet... toch niet aan het sjoppen he?

edit: accountnaam: K_Mile
was PSDS aan het maken zodat ik strax kan runnen :) hit heeft net namelijk me ff geholpen met homework :P Toch wel makkelijk zon m8 die jaar langer op de school zit en het snapt

wie kan ons ff rushen naar zon hoog mogelijke dif ???
kom op m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Yezzzzz, vandaag mn eerst unique gevonden op mp :7 :7

Is wel eeen heeeeeel lage gloof ik:

Razortine
Trident
Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/items/uniques/weapon-images/polearm-razortine.gif

(13-15) - (20-24) Damage
35 Durability
38 Str Required
24 Dex Required
Item Level: 16
Clvl Req: 12
Slows Target by 25%
50% Target's Armor Used in To-Hit
+15 to Strength
+8 to Dexterity
30% Increased Attack Speed
+30-50% Enhanced Damage

:D Gevonden in act 2, gedropt, door zon laag monstertje nog wel

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zondag 20 januari 2002 17:21 schreef K-Mile het volgende:
/me has a weak mind...

Simpel, gewoon een baalrun game openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 18:00 schreef Venkeroz het volgende:
Yezzzzz, vandaag mn eerst unique gevonden op mp :7 :7

Is wel eeen heeeeeel lage gloof ik:

Razortine
Trident
[afbeelding]

(13-15) - (20-24) Damage
35 Durability
38 Str Required
24 Dex Required
Item Level: 16
Clvl Req: 12
Slows Target by 25%
50% Target's Armor Used in To-Hit
+15 to Strength
+8 to Dexterity
30% Increased Attack Speed
+30-50% Enhanced Damage

:D Gevonden in act 2, gedropt, door zon laag monstertje nog wel
Ik heb daar het grote broertje van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

idd een lage, toch altijd leuk om je eerste unique/set te vinden :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jups mijne was een 99def razortail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

mijn eerste niet-normal item was Arctic Furs, was ergens in 1.00 of 1.01 :P

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen loopt maar te brullen over dupen, shop-botten, etc.

Als je daar tegen bent, doe het dan gewoon zelf niet. Ik weet dat het brak is met traden enzo, maar je kan de eer toch aan jezelf houden. Ik cheat niet wat anderen doen moeten ze zelf weten.

Shopbot vind ik ook cheaten btw. Tis niet zoals de makers het bedoeld hebben. Net als Maphack, tis meer verdedigbaar, maar t blijft cheaten.

Al met al snap ik niet waar mensen zich druk over maken. Als je alle Uber-equip bij elkaar duped dan speel je het spel uit, ga je nooit dood, etc. Leuk, spannend :)

Ik speel gewoon mn spelletje, zoek mn dingetjes, ruil voor betere en rotzooi lekker aan met allemaal vreemde "builds".

maar, wat ik eigenlijk wilde zeggen:

KUNNEN WE HET GEFLAME OVER CHEATEN FF ACHTERWEGE LATEN? NET ALS HET GEPRAAT OVER "DUBIEUZE" HULPMIDDELLEN? HEEFT IMHO NIET ECHT IETS MET HET SPEL TE MAKEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Jah, ik had ook al eens een arctic gear gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste unique waren de Artic Mitts :)

/me ziet een patroon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hehe :) pjemco je hebt gelijk,
maphack zal ik altijd gebruiken alleen shopbot niet en dupes niet en ook zeker geen grabbers daar benk ook tegen

shopbot heb ik ff getest alleen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 18:19 schreef Pjemco het volgende:
Iedereen loopt maar te brullen over dupen, shop-botten, etc.

Als je daar tegen bent, doe het dan gewoon zelf niet. Ik weet dat het brak is met traden enzo, maar je kan de eer toch aan jezelf houden. Ik cheat niet wat anderen doen moeten ze zelf weten.

Shopbot vind ik ook cheaten btw. Tis niet zoals de makers het bedoeld hebben. Net als Maphack, tis meer verdedigbaar, maar t blijft cheaten.

Al met al snap ik niet waar mensen zich druk over maken. Als je alle Uber-equip bij elkaar duped dan speel je het spel uit, ga je nooit dood, etc. Leuk, spannend :)

Ik speel gewoon mn spelletje, zoek mn dingetjes, ruil voor betere en rotzooi lekker aan met allemaal vreemde "builds".

maar, wat ik eigenlijk wilde zeggen:

KUNNEN WE HET GEFLAME OVER CHEATEN FF ACHTERWEGE LATEN? NET ALS HET GEPRAAT OVER "DUBIEUZE" HULPMIDDELLEN? HEEFT IMHO NIET ECHT IETS MET HET SPEL TE MAKEN
Ik vind dus eigenlijk niet dat wat anderen doen ze zelf moeten weten. Want ze vernaaien de scene ermee. Da's net als vroeger op school, van die loosers die "gein" trappen en als de klas erop aangesproken wordt hun bek snel houden zodat de hele klas mag nablijven...
Zo zien die cheaters dat natuurlijk niet, die hebben alleen oog voor hun uber elite itempjes...waar ze zo veel moeite voor gedaan hebben (not).
Zolang er hier van die gasten blijven posten hoe ze cheaten of wat ze allemaal gecheat hebben blijf ik flamen.
Ze maken gewoon een spel langzaam kapot en eigenlijk zou Gathering of Tweakers het gewoon moeten bannen...maja dat zal wel te veel gevraagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
idd das te veel gevraagt, maar ben het met je eens kwa dat cheaten, maphack is geen cheaten.... eindeloos zoeken zuigt en ja shopbot is ook lame , heb het 1 keer gebruikt :)

en over uber items, dat heb ik allemaal zelf bij elkaar gespaart, niemand heeft dat geduped of weet ik wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 20 januari 2002 18:36 schreef SaURoN het volgende:
idd das te veel gevraagt, maar ben het met je eens kwa dat cheaten, maphack is geen cheaten.... eindeloos zoeken zuigt en ja shopbot is ook lame , heb het 1 keer gebruikt :)

en over uber items, dat heb ik allemaal zelf bij elkaar gespaart, niemand heeft dat geduped of weet ik wat.
Je spreekt jezelf tegen, want maphack helpt op dezelfde manier als shopbot, maphack hoef je de niet te zoeken en bij shopbot hoef je niet zelf uren lang heen en weer te lopen, maar wordt het voor je gedaan zonder dat je de kansen op een cruel elite vergroot.
Dus shoptbot is een hulp proggie geen cheat proggie...kansen hetzelfde alleen bespaart het tijd, omdat je er zelf niet bij hoeft te blijven. Bij dupen krijg je dingen door dingen te doen die niet zo zijn ( :? )
Shopbot doet dingen die jezelf kan doen als je genoeg tijd hebt!!

Samenvatting :) :
Maphack helpt door het zoeken tegen te gaan omdat het saai is,
Shopbot zorgt ervoor dat jezelf niet 1000x town in/uit hoeft te gaan(saai)...
Beide dingen kun zelf zonder de proggie's ook dupen daarintegen "doesn't come natural, cappice(hoe schrijf je dat?)"

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei, het is niet zoals de makers van het spel het bedoeld hebben..

We weten allemaal dat het je een oneerlijk voordeel geeft tegenover mensen die het niet gebruiken dus laten we er niet om heen lullen.

HET is cheaten. Zij het op een "nette" mannier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 19:33 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen, want maphack helpt op dezelfde manier als shopbot, maphack hoef je de niet te zoeken en bij shopbot hoef je niet zelf uren lang heen en weer te lopen, maar wordt het voor je gedaan zonder dat je de kansen op een cruel elite vergroot.
Dus shoptbot is een hulp proggie geen cheat proggie...kansen hetzelfde alleen bespaart het tijd, omdat je er zelf niet bij hoeft te blijven. Bij dupen krijg je dingen door dingen te doen die niet zo zijn ( :? )
Shopbot doet dingen die jezelf kan doen als je genoeg tijd hebt!!
vind ik niet, shopbot is een proggie wat alles doet maphack moet je heus zelf slashen en hoeveel lui deden larzuk runs zonder die shopbot ? juist 1 en dat was mcflipp, als je warbringer hier nu hoort pochen en doen opeens na dat shopbotje.... shopbotten is even lame als dupen , maphack is alleen ff de wegwijzen omdat je na 1 keer de maps wel kent kwa quests, en met de shopbot, doe je zelf niks, proggie doet alles, aka zelfde als aimbot..

imho maar vervuil het topic hier maar niet verder over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 17:19 schreef Cthulhu het volgende:
En weer is het mogelijk om te dupen, dit keer sneller dan het licht.
Iedere newbie kan het nu, kwestie van +/- 20 seconden
Ik heb het getest met een amerikaan op de east server, ik heb daar nu een GF, WF, 10-tallen jordans, 1.08 Valors, zucht ik stop met D2, voorgoed.
Deze methode is al een week geleden naar Blizzard gestuurd, maar ze doen er gewoon niks aan :(
Hoe werktie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
bekijk jij het maar mooi! bah jij wilt altijd dupen, ga iets normaals doen, aka normaal spelen
vorige keer heb je dupen ook al geprobeert, raakte je je courpsemourn kwijt.
niemand hier iets een dupe hack ofzo neer pleuren , want dan ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 20 januari 2002 19:39 schreef SaURoN het volgende:

[..]

vind ik niet, shopbot is een proggie wat alles doet maphack moet je heus zelf slashen en hoeveel lui deden larzuk runs zonder die shopbot ? juist 1 en dat was mcflipp, als je warbringer hier nu hoort pochen en doen opeens na dat shopbotje.... shopbotten is even lame als dupen , maphack is alleen ff de wegwijzen omdat je na 1 keer de maps wel kent kwa quests, en met de shopbot, doe je zelf niks, proggie doet alles, aka zelfde als aimbot..

imho maar vervuil het topic hier maar niet verder over.
Het hoort er nou eenmaal bij, net zoals zoveel dingen in het leven waar mensen mensen liever niet over willen praten, maar waar wel overgesproken moet worden!!

Ja wat valt er verder te doen.
Maphack zorgt dat je de mappen niet hoeft te ontdekken
Shopbot zorgt dat jezelf niet heen en weer hoeft te lopen, maar je moet wel zelf kopen en dus moet je om de zoveel minuten kijken anders wordt game getime out...
Shoppen duurt hier net zolang als dat je hetzelf doet, terwijl maphack ondanks het eigen hack&slash werk de tijd echt met 50% verkort

PS ik heb 2mnd geleden een cruel war pike bij lazaruk geshopped na 2 uur ZELF heen en weer te zijn gelopen!!

Je kan beter een geshopped cruel ding kopen, omdat die altijd zonder sockets zijn, dus gegarandeerd geen dupe...

edit: Sau en de rest wat betreft dupen steun ik jullie(behalve R4coon)
edit2: Ik gebruik zelf geen shopbot!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 19:54 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Het hoort er nou eenmaal bij, net zoals zoveel dingen in het leven waar mensen mensen liever niet over willen praten, maar waar wel overgesproken moet worden!!

Shopbot zorgt dat jezelf niet heen en weer hoeft te lopen, maar je moet wel zelf kopen en dus moet je om de zoveel minuten kijken anders wordt game getime out...
Shoppen duurt hier net zolang als dat je hetzelf doet, terwijl maphack ondanks het eigen hack&slash werk de tijd echt met 50% verkort

PS ik heb 2mnd geleden een cruel war pike bij lazaruk geshopped na 2 uur ZELF heen en weer te zijn gelopen!!

Je kan beter een geshopped cruel ding kopen, omdat die altijd zonder sockets zijn, dus gegarandeerd geen dupe...

Shopbotten verkort de tijd drastich! Het is de manier om cruels even veel waard te maken als een crude sash....
met shopbot BENADEEL JE MENSEN. met een maphack niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Uhm..shopbot laat je mannetje nog steeds heen en weer lopen en de kansen worden niet verhoogt...een cruel shoppen is gewoon geluk, alleen hoef je er zelf niet alle min naast te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vin maphack lame, maar shopbot is helemaal rot.
Als je toch zoveel macht wil hebben, ga je toch openbattle.net en met een progje een lvl 99 barb bouwen met 10000000000000000 damg.
De game is toch 100% screwed zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik ga zo ff lvl'en met mijn immortal barb....... mohaa is bijna gebrand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
mini als je ff op b.net speelt gebruik jij ook maphack ... trust me jij gaat niet mfen als je alles moet zoeken

en shopbot vergoot je kanzen wel hij doet het veel sneller als dat je het zelf doet

:) breng die maar keer terug wanneer je wil hit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 20 januari 2002 20:24 schreef SaURoN het volgende:
mini als je ff op b.net speelt gebruik jij ook maphack ... trust me jij gaat niet mfen als je alles moet zoeken

en shopbot vergoot je kanzen wel hij doet het veel sneller als dat je het zelf doet

:) breng die maar keer terug wanneer je wil :)
[Neukmode] tis kansen :P [neukmode]

Breng die maar is terug op, wie slaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 19:51 schreef SaURoN het volgende:
bekijk jij het maar mooi! bah jij wilt altijd dupen, ga iets normaals doen, aka normaal spelen
vorige keer heb je dupen ook al geprobeert, raakte je je courpsemourn kwijt.
niemand hier iets een dupe hack ofzo neer pleuren , want dan ........
Lol, sorry hoor, ik heb het afgeleerd. Ik wist dat dit zou gebeuren.

Als ik gewoon vraag hoe hij ongeveer werkt (trade screen, of nogvandat) weet ik ook hoe ik hem kan spotten en er iets tegen doen, dan weet ik bv of het duped is als ik hem probeer te traden.

Moet er een naam opzitten/socket in ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 19:54 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Hey, en waarom ik niet? Heb ik gezegd dat ik wou dupen? Nee. Ik heb met die corpse genoeg geleerd, was toen nog een naive n00b die alles geloofde. Ik wou weten hoe die werkt omdat het hetzelfde is als met de tradehack: ik wil gewoon niet geneukt worden door voor dupes te traden die niet "blijven"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 20:24 schreef SaURoN het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ben zo'n sicko die het zonder Maphack doet :)

Durance lvl 2 is toch eitje, zijn maar 5 verschillende mappen en steeds anders gekanteld :) ald je tegen de klok in rond teleport heb je 90% kans dat je de exit snel tegenkomt :)

(meer kans dan dat je de andere kant langs gaat, vraag me niet hoe het zit :) )

En durance lvl 3 is toch altijd hetzelfde ;)

Dus, tis niet echt nodig, hoewel het me wel erg makkelijk lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh, ik en mn :) 's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Iemand interese in een gladiator's bane of Stealskull 45% mf of gravel of pain /w *got_barrel en zeg wat je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 20:48 schreef barrel het volgende:
Iemand interese in een gladiator's bane of Stealskull 45% mf of gravel of pain /w *got_barrel en zeg wat je wilt
Gratiz :? :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 12:43 schreef Shade het volgende:

[..]

Je moet minstens 80+ zijn eer je ook maar wat cruels wilt zien..
Ah, THX, anders had ik nog lang kunnen sjoppen.
Ik begon al te twijfelen of hij eik wel deftig ingesteld was hiero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Al ga je zelf de hele tijd naar de wp en terug naar larzuk, ik vind het evengoed slecht. Als de makers van het spel het zo bedoelt hadden, dan hadden ze wel gezorgd dat elke keer als je bij larzuk kijkt er andere items staan, zoals ze bij het gambelen hebben gedaan punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
BLEEEEEEEEEG kut chello! net diablo bijna doodt gaat het ZOOOOOOOOOOO TERING laggen, kunnen ze het *#)(@*!$ nooit goed houden :r bahbah bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Laatst online: 11:38
Op zondag 20 januari 2002 13:32 schreef Warbringer het volgende:

[..]

ik vind dit eigenlijk geen cheaten, maar gewoon automatisering.
theoretisch kun je een bot programmeren met genoeg AI om mephi runs te doen. of op z'n minst pindleskin runs.

Is wel leip als je zoiets zou uitbrengen, iedere gek laat dan een dikke baba met die ghoul bracers enzo, pindlekills doen, maar ik ben ook niet van plan om zoiets te maken. Alleen het is THEORETISCH mogelijk.
Dat is dus echt te lame voor woorden, je laat je computer een paar nachtjes aan staan en je vind dan bijvoorbeeld een windforce. Nou leuk hoor, dat je die zo vind, binnen de kortste keren heeft dan IEDEREEN een windforce. He, lijkt wel een beetje op die dupe shit waar iedereen zo van loopt te klagen.

Het is echt gewoon te LAM voor woorden om zo'n matige cheat te gebruiken. En iedereen die die cheat (=shopbot) gebruikt IS gewoon een lamer. (PUNT. :)) Maar ja, gelukkig werkt die shopbot nog niet met uniques, want dan kap ik er gewoon mee, is het spel gewoon verziekt door die vieze kutcheaters. :r :r :r

En ondertussen heb ik een 2e stormshield + black oak luna gevonden. (op de officiele manier zoals Diablo 2 bedoeld is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op zondag 20 januari 2002 13:36 schreef Warbringer het volgende:

[..]

helaas, 1 van de simpelste amuletten die er zijn
leuk voor een beginnende char maar helaas weinig waard.

mocht je ooit een highlord's wraith, mara's kaleidoscope oid vinden, dan heb je wel wat waardevols in handen :)
Mja, Highlord's wrath is ook niet zo heel erg veel waard, Mara's kaleidoscopes met hoge res zijn alleen veel waard, of je moet gewoon goed handelen. :) Ik heb voor m'n 21% mara's 1 soj gekregen en voor m'n 27 zou ik 2 sojs krijgen, alleen kreeg die gast niet 2 sojs bij elkaar. Dus kreeg ie m'n 25% voor soj + tal rasha's amu + pul rune. En JA, ik heb ze gewoon normaal gevonden, niet met een of andere verziekte cheat. De 30% kon ik ook kwijt voor 2 sojs, maar die heb ik zelf maar gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 20 januari 2002 21:51 schreef Toewan het volgende:

[..]

Dat is dus echt te lame voor woorden, je laat je computer een paar nachtjes aan staan en je vind dan bijvoorbeeld een windforce. Nou leuk hoor, dat je die zo vind, binnen de kortste keren heeft dan IEDEREEN een windforce. He, lijkt wel een beetje op die dupe shit waar iedereen zo van loopt te klagen.

Het is echt gewoon te LAM voor woorden om zo'n matige cheat te gebruiken. En iedereen die die cheat (=shopbot) gebruikt IS gewoon een lamer. (PUNT. :)) Maar ja, gelukkig werkt die shopbot nog niet met uniques, want dan kap ik er gewoon mee, is het spel gewoon verziekt door die vieze kutcheaters. :r :r :r

En ondertussen heb ik een 2e stormshield + black oak luna gevonden. (op de officiele manier zoals Diablo 2 bedoeld is.)
Je kan enkel Magics kopen.

En please, ik doe net als sauron, ik doe enkel ff een cruel voor de lol ervan :P

Ik heb trouwens een gast die me cheap(er) aan Vex en Ist kan helpen :)

Woeeei, SILENCE >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op zondag 20 januari 2002 22:06 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Je kan enkel Magics kopen.

En please, ik doe net als sauron, ik doe enkel ff een cruel voor de lol ervan :P

Ik heb trouwens een gast die me cheap(er) aan Vex en Ist kan helpen :)

Woeeei, SILENCE >:)
Maakt me niks uit, ik snap niet dat hier vrijwel NIEMAND inziet dat dit soort dingen het spel gewoon ZWAAR verzieken. En stel dat er een bot komt die uniques kan vinden, ga je het zeker ook gebruiken voor "de lol ervan". :Z

Mja, wat is cheap voor vex en ist ?? Vex is normaal 1 soj, Ist is 2 sojs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hoho ik heb dat ding 1 keer gebruikt of het werkte daarna van me HD afgepleurt! Hit kan daar voor instaan!

ik vind het ook het spel verzieken! ook de bot

enigste wat ik niet verziekend vind is maphack benadeel je niemand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 21:42 schreef SaURoN het volgende:
BLEEEEEEEEEG kut chello! net diablo bijna doodt gaat het ZOOOOOOOOOOO TERING laggen, kunnen ze het *#)(@*!$ nooit goed houden :r bahbah bah!
En jij hebt niet eens chello :)

Maar het was helemaal bagger, ik zag jou dood gaan ik stopte en m`n pijlen gingen nog gewoon door, bah tyvus $(&#(&*%#&$*^* lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik heb wel chello :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Hehe eindelijk is er weer een discussie :P

Anyway Toewan wil je die stormshield (die 2e die je hebt gevonden) ruilen voor een soj+hellslayer axe?

R4coon als ik je verkeerd heb begrepen mbt dupen mijn excuse en haal en vergeet dan maar het stukje "behalve R4coon" in die zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 01:18

Smurf

Detri

Op zondag 20 januari 2002 21:19 schreef Venkeroz het volgende:
Al ga je zelf de hele tijd naar de wp en terug naar larzuk, ik vind het evengoed slecht. Als de makers van het spel het zo bedoelt hadden, dan hadden ze wel gezorgd dat elke keer als je bij larzuk kijkt er andere items staan, zoals ze bij het gambelen hebben gedaan punt
Jij speelt dit spel nog niet lang genoeg zie ik aan je post ;)

Lang geleden, toen d2x er nog niet was, en er nog een beetje balans in dit spel zat ;) kon je ook nog op uniques gokken, maar als je het gamble scherm een 2e keer opende zonder uit town geweest te zijn zag je nog precies dezelfde items.
Ik kan zeggen dat ik heeel wat uurtjes heb doorgebracht in a2, de sewers in en uit rennend, en op iedere ring of amu gokken, om mijn verzameling soj's en eye's uit te breiden.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zondag 20 januari 2002 21:51 schreef Toewan het volgende:

[..]

Je kunt zo geen windforce vinden.
Alleen magical weapons met specifieke prefixes en suffixes.
Like I said. waar wil je uniques shoppen?
Alleen magic items.
Ik mijn shako, oculus, soj, skullder's, stormshield, IK set items, tal rasha's set items, en weet-ik-allemaal wat.
Again, shopbot is alleen voor Cruels voor mezelf en voor shade (bij hem werkt die shopbot niet, en hij zoekt er een voor zijn sword bard).

Die dingen die ik vind houd ik voor mezelf of voor vrienden, die gooi ik niet de markt op. Wat ongetwijfeld andere mensen wel zullen doen. Cruel's die ik niet nodig heb, verkoop ik ook gewoon weer. momenteel zoek ik een leuke cruel mallet, cruel swords of claws. de rest boeit me weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zondag 20 januari 2002 22:20 schreef SaURoN het volgende:
hoho ik heb dat ding 1 keer gebruikt of het werkte daarna van me HD afgepleurt! Hit kan daar voor instaan!

ik vind het ook het spel verzieken! ook de bot

enigste wat ik niet verziekend vind is maphack benadeel je niemand mee.
dankzij de maphack worden er sneller meph runs gedaan, sneller meer uniques/sets gevonden en dus wordt de markt van D2 sneller verzadigd waardoor de markt sneller in elkaar stort..

en maphack is niet verziekend zeg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 20 januari 2002 22:37 schreef Warbringer het volgende:

[..]

dankzij de maphack worden er sneller meph runs gedaan, sneller meer uniques/sets gevonden en dus wordt de markt van D2 sneller verzadigd waardoor de markt sneller in elkaar stort..

en maphack is niet verziekend zeg je?
You got a point there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja als je het zo bekijkt is alles slecht voor diablo.

Maar ja shit happens.

Ik ga weer lekker band of brothers kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
En nu even iets in het algemeen ter mijn verdediging want ik word hier veroordeeld waar ik zelf bij sta.

1. Ik gebruik een map hack.
Dit doe ik bij mephi runs (ik doe geen baal runs of wat dan ook).
Items die ik koel vind, hou ik en gebruik ik. Crappy items sell ik, laat ik liggen of geef ik aan vrienden.

ik trade niet, omdat dat toch niet te vertrouwen is. Of je wordt afgezet, of je krijgt een dupe die weer verdwijnt in een andere game of whatever.

2. Die shobot die hier gepresenteerd is, is verdomd handig.
Iedereen wil een wapen dat goeie damage kan uitdelen, vooral de melee chars (duh). De makkelijkste manier is om dit via larzuk te doen. Maar elke keer tussen die wp en larzuk rennen zuigt. dus is er een shopbot in het leven geroepen die dit automatisme van lopen en controleren voor je doet. Er zit geen autobuy op, dus je moet er wel bij blijven, je kunt hem dus niet gewoon 24 laten lopen en dan terugkomen met 4 of 5 cruel elites. Als je er niet bij blijft dat vind je uiteindelijk iets en time je out. einde game, geen cruel elite.

Alleen dat nutteloze geklik word ik scheitziek van, dus vandaar de bot.

Ook hier, de config file is aangepast voor mij, dan hij alleen reageert op mijn type cruel elites. Kan goed zijn dat er al weet ik hoeveel cruel elites voorbij zijn gekomen van types die ik niet hoef, maar toch wel flink wat waard zouden zijn geweest op de markt. Heb ik niet eens naar gezocht, laat staan iets mee gedaan.

en nou als iedereen uitgezeken is, dan ga ik nu een filmpje kijken en ondertussen die bot in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 20 januari 2002 22:45 schreef Warbringer het volgende:
Een lang verhaal waar ik het eens mee ben!
Volgens mij zei ik dit min of meer al eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik gebruik is maphack, dit levert gewoon een hoop extra tijd op die ik dan voor andere dingen kan gebruiken, want ik heb geen zin om uren naar alle wp`s te zoeken en dit is wel zo makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zondag 20 januari 2002 22:40 schreef Canon23 het volgende:

[..]

You got a point there...
i know i got a point :)
Maar alles is een aflopende zaak.
Alleen dingen zoals MMORPG's (eg. everquest, anarchy online, ultima online etc) daar moet je voor betalen, en daar worden ook continue dingen aan toegevoegd. Nieuwe gebieden, meer items, meer spells, meer chars. Bij Ultima is het hele speelveld verdubbeld door een "light side" en een "darik side" van de wereld te maken. 2 keer zoveel te doen. In Everquest maken ze continue nieuwe quests, nieuwe avonturen, nieuwe monsters, nieuwe locaties (recentelijk is de MAAN toegevoegd als gebied). Ook nieuwe classes worden toegevoegd, laatst was er een Beastmaster nieuw toegevoegd, Gave character.

In deze spellen word het einddoel elke keer verlegd naar iets nieuws, iets hogers. Level caps bestaan daar ook niet. Level 50 is wel je max level, maar bij elke level daarboven krijg je geen level up maar extra ability points waar je weer je char mee kan verbeten (better hearing, lower spell kost. Free casting of simple spells. 100% succesion rate of simple spell casting, etc etc) dit houd het spel nieuw, en elke keer een ander doel voor ogen.

bij diablo 2 (:LoD) is dat niet.

de ultieme barb een IK set.
of dual doombringers, of grandfathers.

ultieme bowazon -> Windforce, max ias. socket vanalles met 40ED/15IAS jewels of shael's of whatever.

ultieme pally -> shaeffer's hammer. stormshield/hearld of the zakarum. shaftstop, dan vamp gaze ofzo, met een leuke belt.

Er zijn natuurlijk wel een hoop andere mogelijkheden, je kunt ook een charger paladin maken met een cruel war pike ofzo, maar uiteindelijk heb je alles een keer gehad, en heeft iedereen alles een keer gezien.

dit is dus als de diablo 2 markt zo verzadigd is dat je voor een soj een grandfather kan halen.

je kunt een lvl 80 char maken binnen 2 dagen, een lvl 99 char is ook geen moeite meer. combineer dat met alle items die je maar wilt, en je hebt elke char met uber items. en wat is diablo 2 LoD dan?

pcies, saai en heel snel DOOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zondag 20 januari 2002 22:54 schreef tva_goku het volgende:
Het enige wat ik gebruik is maphack, dit levert gewoon een hoop extra tijd op die ik dan voor andere dingen kan gebruiken, want ik heb geen zin om uren naar alle wp`s te zoeken en dit is wel zo makkelijk
een shopbot ook, die bespaart je de tijd en moeite om elke keer heen en weer te lopen.

die maphack bespaart jouw de moeite om elke keer durance lvl 2 uit te kammen. Met een sorc nog wel makkelijk, maar met een barb nogal klote.

ik zie het verschil niet?

ik verknal er verder niemands plezier mee door die dingen voor mezelf te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

Soullie

Planeshift

Op zondag 20 januari 2002 22:25 schreef SaURoN het volgende:
ik heb wel chello :P
ja dat merkte ik 3 drops in 1 game :P omfg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik doe al dagen over lvl 78 te bereiken, dus lod vind ik best leuk om te spelen, alleen iedereen met z`n uber-items vind ik minder, alles is dood binnen en paar tellen, en daar is geen zak aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zondag 20 januari 2002 23:01 schreef tva_goku het volgende:
ik doe al dagen over lvl 78 te bereiken, dus lod vind ik best leuk om te spelen, alleen iedereen met z`n uber-items vind ik minder, alles is dood binnen en paar tellen, en daar is geen zak aan :)
2 of 3 cowruns zullen wel genoeg zijn, afhankelijk van het aantal spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Warbringer, je loopt te verkondigen dat je het leip zou vinden wanneer er een bot zou komen om pindleskin runs te doen. Ik snap niet wat hier leip aan is, om zo aan je items te komen, zoiets verziekt het hele spel toch, dan hoef je het spel niet eens meer te spelen om kick ass items te vinden. Er is toch niks leukers dan het item ZELF te vinden en 'm dan te gebruiken. Maar ja, blijkbaar verschillen meningen daarover.

Ik vind persoonlijk alle vormen van hacken maar lame, maar de ene hack is minder erg dan de andere. Zelf gebruik ik geen maphack, ik ga een beetje rond teleporten met m'n sorc. Kan wel begrijpen dat je die gebruikt. Maar zo'n bot die voor je gaat shoppen, dat is gewoon lame, want je koopt je goede items, maakt geen fuck uit of het een magic item is, want die magic items met mega damages doen niet onder voor unique items (behalve de kick ass elite uniques). Dus het argument "dat het maar magic items zijn" gaat in mijn ogen ook niet echt op. Die Cruel Thunder Maul die ik in dit topic tegen kwam deed een damage van 131 - 700 !! Da's toch niet echt van, ach, het zijn maar magic items. Het is gewoon te lame voor woorden.

offtopic:
Zowee, Chello sux hier ook atm.

En leuk dat je alle ultieme items voor de verschillende chars opnoemt, maar je kan OOK spelen zonder die elite items hoor. Mijn Buriza Ama schopt ook koeienkont in cow lvl's, mijn dual baranars barb doet het ook niet slecht, heb ik echt geen dual grandfathers voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Toewan doe je die 2e stormshield van je weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Nope, heb geen hellslayer nodig, dus iig niet voor die items. En ik ben nu ook ff nergens naar op zoek, heb net m'n 30% mara's getrade voor 3 sojs, maar ja, wat heb je nog aan sojs.

Ik begin eerlijk gezegd een beetje genoeg van D2 te krijgen omdat het spel gewoon echt HELEMAAL verziekt is door die mannetjes die lopen te cheaten en dan tegelijkertijd lopen te verkondigen, maar dit is toch niet erg. |:( Wat een SLAPPE EXCUSES

Waarom denk je dat je niet zomaar een elite cruel ding krijgt ?? Omdat die dingen ZELDZAAM zijn. Als die dingen niet ZELDZAAM waren, dan zou IEDEREEN er mee rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik vond een stormshield toen sauron dropte van zijn afgedwongen rush.... ik denk ga dan maar weer meph runnen... en daar dropt een unique monarch :D :D :D....

met mijn barb nog 3 lvls en ik ken ehm usen... * Soullie is happy :D

ik heb dagen lang geprobeerd 1 te traden en nu dropt ie :P
Waarom denk je dat je niet zomaar een elite cruel ding krijgt ?? Omdat die dingen ZELDZAAM zijn. Als die dingen niet ZELDZAAM waren, dan zou IEDEREEN er mee rondlopen.
klopt ik heb mij voor de meeste uniques fucking moeite gedaan... daarom irriteren mij mensen ook die roepen... i need item plse give me stuff....

wat ik van die shopbot moet vinden weet ik eigenlijk niet aangezien ik op genoeg forums zie dat mensen dit ook handmatig doen... ik heb ehm zelf geprobeerd en vond een cruel collos of amp damage en idd das best een aardig wapen... toch doet ie onder voor lightsabre... het is wel zo dat dit soort runs geld weer wat waarde geven.. maar het vol automatisch laten lopen van mijn char is idd extreem lame... tis ook niet alsof ik die wapens nodig heb :P....

tis un leuk progje voor mensen die een sterk wapen zoeken voor de class waar geen elite items voor zijn maar voor de rest nah... echt mega godly items vind je niet.. sure die thundermaul is leuk maar 225 str. is wat veel voor mij :)

ik ben wel een (MF)maphack user dat was het wel zownbeetje... ik denk dat blizzard gewoon cruel weapons bij larzuk vandaan haalt of zow... ach ik zie wel.. diablo bevalt me nog prima maar je hebt gelijk als je in trade channels hangt en ziet Need Duped windforce offer 2 soj... dan denk je .. die items zijn niet voor niets zo zeldzaam...

er moeten gewoon wat items onbereikbaar blijven voor de minder lucky player dat houd iig wat variatie erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op zondag 20 januari 2002 22:58 schreef Warbringer het volgende:

[..]

ik verknal er verder niemands plezier mee door die dingen voor mezelf te houden.
Ja, maar zo verziek je de markt wel, niemand hoeft meer een unique wapen, behalve goede uniques. Maar ja, je wil er niks meer voor betalen, omdat het toch niet zoveel verschil maak. Oftewel, ja, je verknalt er wel het plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 20 januari 2002 23:59 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ja, maar zo verziek je de markt wel, niemand hoeft meer een unique wapen, behalve goede uniques. Maar ja, je wil er niks meer voor betalen, omdat het toch niet zoveel verschil maak. Oftewel, ja, je verknalt er wel het plezier mee.
idd trading is leuk... als je dan naar jou gevoel een goeie deal hebt gemaakt ben je toch wel happy... en traden op dit moment is vol wantrouwen en belachelijke prijzen... en er word alleen in de zelfde items getrade

duped WF GF
eagle horn
titans
lightsabre
shako
Wartravs
MF charms
Poison charms
Soj
Bulkato
Skulders

volgens mij heb je de popu items nu wel gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op zondag 20 januari 2002 23:57 schreef Soullie het volgende:
wat ik van die shopbot moet vinden weet ik eigenlijk niet aangezien ik op genoeg forums zie dat mensen dit ook handmatig doen... ik heb ehm zelf geprobeerd en vond een cruel collos of amp damage en idd das best een aardig wapen... toch doet ie onder voor lightsabre... het is wel zo dat dit soort runs geld weer wat waarde geven.. maar het vol automatisch laten lopen van mijn char is idd extreem lame... tis ook niet alsof ik die wapens nodig heb :P....

er moeten gewoon wat items onbereikbaar blijven voor de minder lucky player dat houd iig wat variatie erin :)
Ja, kijk, dat is weer wat anders, ik doe zelf ook pindle runs, maar die doe ik ZELF. Ik laat niet een of ander lam progje het voor mij doen. En zo vind ik mijn items. Ja, misschien ben ik een lucky player, (volgens mij wel, heb een Unique Luna + Stormshield van zo'n cold immune mannetje bij Pindle gekregen, dat is een HELE minimale kans. Maar ja, boeien, ik heb ze wel zelf gedaan. Ik ben er ook helemaal niet op tegen om het handmatig te doen, maar via zo'n progje is gewoon ULTIEM lame.

Mja, ik weet niet of items onbereikbaar blijven, want volgens mij zijn de huidige duped Windforces permanent. Net had een vriend van mij namelijk voor de grap een duped WF gekocht, en een vriend van hem ook, ze kostten 2 sojs of zoiets. Was gewoon om te kijken of het waar was, het gerucht dat duped items permanent zijn.
2 PRECIES dezelfde WF'en. Beide in 1 game, en ze bleven dus allebei. Mja, ik ben benieuwd of ze nog es verdwijnen, maar ik vrees dus van niet. Oftewel, door van die zielige KUT cheatertjes is het spel helemaal verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
doombringer er ook nog bij en mara's

btw wie geft er ook zijn sojs uit voor iets dupeds, ik blijf d2 spelen tot ik ooit een ultimate wapen/ding vind

aka
WF
Eaglehorn
GF
IK Armor

kijk dat zijn dure items wil ik heel graag, maar ga er zelf 1 vinden geen 1 of andere duped ding :r
ik speel zat cowruns dak er kans op maak, tja toen een scheaffers hamer gemist in een cowrun ;( maarja je vind altijd wle een keer een item dat je tof vind.

kutigste is dat je je items niet meer kan traden, al mijn wapens hebben namelijk een socket er in zitten, me bartucs, ik maul, me baranar, bijna alles das dus best wel klote iedereen denkt dat het dupe is :) achja ik verkoop me items toch nooit bijna, en blijf dus lekker sockets er in pleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 21 januari 2002 00:14 schreef SaURoN het volgende:

kutigste is dat je je items niet meer kan traden, al mijn wapens hebben namelijk een socket er in zitten, me bartucs, ik maul, me baranar, bijna alles das dus best wel klote iedereen denkt dat het dupe is :) achja ik verkoop me items toch nooit bijna, en blijf dus lekker sockets er in pleuren :)
dat gevoel ken ik ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Ik kwam vanmiddag online, en er was dus een gerucht dat alle dupes permanent waren. Een vriend van mij vertelde dat, en hij ging dat dus met een andere vriend testen (ik heb zelf maar 7 sojs, dus ik wilde het niet proberen, om zo 2 sojs te verneuken). En ik heb ze beide gezien, en het waren dus 2 niet gesockete WF en ik geloof ook niet genamed. Ben benieuwd of ze uberhaupt nog verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 21 januari 2002 00:12 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ja, kijk, dat is weer wat anders, ik doe zelf ook pindle runs, maar die doe ik ZELF. Ik laat niet een of ander lam progje het voor mij doen. En zo vind ik mijn items. Ja, misschien ben ik een lucky player, (volgens mij wel, heb een Unique Luna + Stormshield van zo'n cold immune mannetje bij Pindle gekregen, dat is een HELE minimale kans. Maar ja, boeien, ik heb ze wel zelf gedaan. Ik ben er ook helemaal niet op tegen om het handmatig te doen, maar via zo'n progje is gewoon ULTIEM lame.

Mja, ik weet niet of items onbereikbaar blijven, want volgens mij zijn de huidige duped Windforces permanent. Net had een vriend van mij namelijk voor de grap een duped WF gekocht, en een vriend van hem ook, ze kostten 2 sojs of zoiets. Was gewoon om te kijken of het waar was, het gerucht dat duped items permanent zijn.
2 PRECIES dezelfde WF'en. Beide in 1 game, en ze bleven dus allebei. Mja, ik ben benieuwd of ze nog es verdwijnen, maar ik vrees dus van niet. Oftewel, door van die zielige KUT cheatertjes is het spel helemaal verneukt.
ik hoop dat ik bij jou niet onder de catagorie KUT cheater val aangezien ik 1x die shopbot wow testen ???

en na 800 mephruns een stormshield vond ??? wtf is dat voor bullshit... als jij mijn niet bedoelde zie dit maar als niet geschreven..

alles wat ik heb is of getrade of gevonden tijdens eindeloze MF runs... of soms gekregen van een clanmember...

Ik doe ook ZELF pindle runs.. hoe wil jij ze dan anders doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 00:31 schreef Toewan het volgende:
Ik kwam vanmiddag online, en er was dus een gerucht dat alle dupes permanent waren. Een vriend van mij vertelde dat, en hij ging dat dus met een andere vriend testen (ik heb zelf maar 7 sojs, dus ik wilde het niet proberen, om zo 2 sojs te verneuken). En ik heb ze beide gezien, en het waren dus 2 niet gesockete WF en ik geloof ook niet genamed. Ben benieuwd of ze uberhaupt nog verdwijnen.
ja hoorde het ook al :(
schijnt nu ook een hack te zijn waardoor ze je PW kunnen zien en dus je account kunnen accesesn, dit is dus op europe :(
en ja de dupes scheinen echt te zijn ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ach blizzard moet dan maar alle windforces verwijderen met het zelfde Item ID... incl. orgineel... zo leren de mensen die doen dupen ook meteen het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jups :) maaruh is er al nieuws over die 1.10 patch ?
wil de dupes er graag zo snel mogelijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo mensen... ik heb dit alles nog eens doorgelezen... (ben 3 uur niet achter m'n pc en meteen 3 paginas erbij :)) en het nadeel van diablo is gewoon dat het nogsteeds te cheat gevoelig is, om 2 redenen: blizzard wordt niet betaald hoelang je speelt (niet dat ik weet) maar gewoon per cd-tje dat gekocht wordt. Ze zijn dus niet zo happig meer op het tijd en geld stoppen voor het uitbrengen van patches als er toch geen uitbreiding oid meer geplanned staat.

Het gebeurt allemaal te centraal en er zijn geen 'opletters' in dienst om games in de gaten te houden. Als je kijkt naar games als Ultima Online, Origin heeft op de betaalde servers professionele spelers in dienst die het hele speelgevoel, economie etc in de gaten houden, en per server (betaald of niet betaald) loopt er wel een admin/gamemaster of 2 rond die alles in de gaten kan houden.

Wat ik bijv ook vreemd vindt: bij Ultima Online is er (voor zover ik weet) maar 1 cheat mogelijk: sneller lopen. En zelfs dit kan een slimme serveradmin verhelpen. Dit komt denk ik omdat het hele spel bij UO op de server draait, en niet op de client. De server neemt dus alle beslissingen en daardoor is het veeeeel moeilijker te manipuleren.

[totally offtopic]
Ik ben samen met wat gasten een eigen UO server aan het bouwen, dus als jullie behoeft hebben aan een RPG waar je met z'n alle in 1 wereld zit, willekeurige quests, geen 'cap' op de moeilijkheid die je tegenkomt. Ook komt er veel meer bij kijken dan puur hack 'n slash. Dus als je met z'n alle 's avonds biertje drinken, beetje lullen, kampvuurtje, monstertjes hakken, kan allemaal... (zolang er maar iemand bij de groep zit die meubels kan maken, en iemand die bier kan brouwen, of een muziekant) wordt echt superlache..

denk er maar eens over na... en sau: over dat sex implementeren, dat moet wel mogelijk zijn *D
[/totally offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op maandag 21 januari 2002 00:37 schreef Soullie het volgende:

[..]

ik hoop dat ik bij jou niet onder de catagorie KUT cheater val aangezien ik 1x die shopbot wow testen ???

en na 800 mephruns een stormshield vond ??? wtf is dat voor bullshit... als jij mijn niet bedoelde zie dit maar als niet geschreven..

alles wat ik heb is of getrade of gevonden tijdens eindeloze MF runs... of soms gekregen van een clanmember...

Ik doe ook ZELF pindle runs.. hoe wil jij ze dan anders doen ?
Ik bedoelde jou niet, want ik doel dus NIET op mensen die iets uitproberen, want dan zouden mijn vrienden ook cheaters zijn, dat ze een gedupete windforce hebben gekocht om te kijken of ze dus echt permanent waren. Maar ik doel dus op mensen die dit doelbewust gebruiken (zoals Warbringer, die vrolijk naast het film kijken zijn shopbotje gaat checken of hij weer iets leuks gevonden heeft.) Dus mensen die het progje out wilde checken vallen wat mij betreft NIET onder de doelgroep cheaters, laat dat even duidelijk zijn.

offtopic:
ARGH, ik raak de hele tijd mijn ip kwijt bij Chello, en dan is de DHCP server weer down. Na veel proberen krijg ik dan mijn ip weer terug. Daarom ga ik nu een fillumpie kijken. Maar damn, ik wil nog wel ff deze post posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAt is dat UO toch? heb dr wel es van gehoord maar ik heb werkelijk geen idee?

hmm

Google werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 21 januari 2002 01:08 schreef Pjemco het volgende:
WAt is dat UO toch? heb dr wel es van gehoord maar ik heb werkelijk geen idee?

hmm

Google werkt ook :)
Ultima online :)

ik houd het bij diablo2 en waarschijnlijk nwn :)

----
Toewan ok sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 01:00 schreef K-Mile het volgende:
yo mensen... ik heb dit alles nog eens doorgelezen... (ben 3 uur niet achter m'n pc en meteen 3 paginas erbij :)) en het nadeel van diablo is gewoon dat het nogsteeds te cheat gevoelig is, om 2 redenen: blizzard wordt niet betaald hoelang je speelt (niet dat ik weet) maar gewoon per cd-tje dat gekocht wordt. Ze zijn dus niet zo happig meer op het tijd en geld stoppen voor het uitbrengen van patches als er toch geen uitbreiding oid meer geplanned staat.

Het gebeurt allemaal te centraal en er zijn geen 'opletters' in dienst om games in de gaten te houden. Als je kijkt naar games als Ultima Online, Origin heeft op de betaalde servers professionele spelers in dienst die het hele speelgevoel, economie etc in de gaten houden, en per server (betaald of niet betaald) loopt er wel een admin/gamemaster of 2 rond die alles in de gaten kan houden.

Wat ik bijv ook vreemd vindt: bij Ultima Online is er (voor zover ik weet) maar 1 cheat mogelijk: sneller lopen. En zelfs dit kan een slimme serveradmin verhelpen. Dit komt denk ik omdat het hele spel bij UO op de server draait, en niet op de client. De server neemt dus alle beslissingen en daardoor is het veeeeel moeilijker te manipuleren.

[totally offtopic]
Ik ben samen met wat gasten een eigen UO server aan het bouwen, dus als jullie behoeft hebben aan een RPG waar je met z'n alle in 1 wereld zit, willekeurige quests, geen 'cap' op de moeilijkheid die je tegenkomt. Ook komt er veel meer bij kijken dan puur hack 'n slash. Dus als je met z'n alle 's avonds biertje drinken, beetje lullen, kampvuurtje, monstertjes hakken, kan allemaal... (zolang er maar iemand bij de groep zit die meubels kan maken, en iemand die bier kan brouwen, of een muziekant) wordt echt superlache..

denk er maar eens over na... en sau: over dat sex implementeren, dat moet wel mogelijk zijn *D
[/totally offtopic]
hmmz k-mile strax wordt ik hier als de sexist gezien :P verander dat idee :P btw wanneer weer een gotkoerun?

nwn ? btw wanneer komt 1.10 dan ? hopelijk very soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een newbie met diablo. Nu heb ik een vraag aan jullie hoeveel moet mijn necromancer zijn wanneer ik andariel heb verslagen. Een kameraad van mij zegt dat je er dan 40 levels bij moet krijgen. Maar ik kreeg niks. Hoe zit dit. En als je tips hebben voor mijn necro stuur ze maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
40 lvls ? nee man :D dat kan N))IT je krijg er helemaal niks bij ;) je kan gewoon 1 act door gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie tips voor mij, hoe te spelen. Ik heb een necro en hij is level 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zondag 20 januari 2002 23:44 schreef Toewan het volgende:
Warbringer, je loopt te verkondigen dat je het leip zou vinden wanneer er een bot zou komen om pindleskin runs te doen. Ik snap niet wat hier leip aan is, om zo aan je items te komen, zoiets verziekt het hele spel toch, dan hoef je het spel niet eens meer te spelen om kick ass items te vinden. Er is toch niks leukers dan het item ZELF te vinden en 'm dan te gebruiken. Maar ja, blijkbaar verschillen meningen daarover.
Ik weet niet hoe jij mijn "leip" opneemt, maar ik bedoel dat dus negatief.
Op het moment dat er een pinde-bot komt, dan is heel de fun van het spel weg. Alle items zijn dan theoretisch te krijgen voor iedereen, dat is dus leip (=ziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
warbringer geef, toe, door die shopbot doe jij nu larzuk runs. Daarvoor deedt je dat nooit, althans, je was nooit lang in de zelfde game.......
duzze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Dat weet ik wel zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Mijn persoonleijke mening ... haal dat hele trade-gebeuren eruit ... laat meer elite uniques vallen en maak monsters moeilijker ...

Persoonlijk vind ik dus dat dit juist hetgene is wat de game verziekt ...

Dat traden is totaal niet safe ..
Vele gedupte items & meer van dit soort shit.
Niets wat je hebt is ooit goed genoeg voor ze, of als je iets goeds hebt willen ze alleen maar crap ervoor geven ..

Ben nu al 2 maanden bezig, en nog steeds is het enige wat ik van trang-ouls heb de gloves.... waarom, .. ze vallen nooit, en mensen die ze hebben doen ze niet weg.

Wat is het hele nut van SET's als je eerst een x-aantal maanden moet spelen om je setje compleet te maken, en dan vervolgens eerst een char vet moet levelen om die set aan te laten trekken en er wat aan hebt.

IMO is juist de drop-rate die de game verziekt.

Maargoed . nu zal ik waarschijnlijk wel geflamed worden ofzow .. maar IMO zouden ze de game zo moeten maken dat elke sucky item waar je geen drol aan hebt gewoon niet valt.
Wat heb je aan eraan als je een lvl 70 sorc hebt ... en er valt een vaag + laag paladin zwaard die mischien interessant is voor een lvl 15 paladin ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nou, hoop discussie in het weekend geweest. :) Ik lees vooral, maar dit weekend zijn de posts wel erg hard gegaan.

Maar goed, dat bot gebeuren ga ik niet aan meedoen. Zowiezo vind ik heel dat "markt" gebeuren en de "waarde in sojs" maar boring. Ik speel gewoon een spel dat ik leuk vind. Soms vind ik iets, vaak vind ik niks, maar ik blijf het leuk vinden om meph runs te doen, of om weer eens wat questjes te spelen. Ik help ook vaak vreemden met allerlei dingen (vooral ancients). Puur voor de fun.

Heb nu ook eens een elite drop gehad. (met behulp van leapattack kan ik nu ook hell runnen)
Baranar 200%. Zijn geloof ik wel leuk. Heb hem getrade voor een LightSabre :) :) :)
Advies gevraagd aan Havocs (die zit hier ook weleens)
Het zou best kunnen zijn dat baranar meer waard is, maar ik ben een barb met swordmastery, dus ik trade het item. De waarde interesseert mij dus geen kont; Ik speel mijn eigen spelletje.
Eigenlijk trade ik nooit, maar ja, een Baranar weg laten rotten is ook wat. ;)

Gebruik trouwens geen maphack. Ik en mijn vriendin halen er nog wat plezier uit om zo snel mogelijk de entrance naar 3 te vinden. Ah well. :)

Maar goed, mijn Barbje gaat lekker. Lijkt kort geleden dat ik nog vette newbie was, en nu gewoon Shaftstop, Lightsabre, Stealskull, Skullders, Ume, lol :)

Laten we hopen dat ik het nog lang leuk vind, maar hoop verontrustende berichten hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Ben nu trouwens eens wat nieuws aanut uitproberen ...
Heb 1 maand geduurd voor ik die lage cathans set had ... maar me charged boltress is nu een beetje op gang aanut komen ...

Probeer ut ook es uit.

Charged Bolt Sorceress build

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als response op het "verander het drop gedrag"..
Ik ben het daar niet mee eens. Als ik mephrun vind ik het cool als er iets "gouds" valt.
Dan is er nogmaals de gok; is het wat of niet?
Ik weet nu onderhand ook wel dat als er een devil star valt, dat het weleens leuk kan zijn ;) maar toch.
Ik vind de game prima zo, alleen jammer van de markt met al zijn cheat opties.

ps: Ik zie tegenwoordig wel HEEL vaak een aanbod van Windforce langskomen in chatchannel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
devil star is altijd baranar, en tja ik vind de drop rate wel goed, ik vind zat met me mf sorc, wat ik niet nodig heb of trade ik voor sojs, [pak zelf alleen items op die wat waard zijn] of ik geef het aan een m8 van me.

voorde rest trade ik weinig of niks meer. :)

vanavond weer een got koe runnetje ???
om circa 21:00 ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Weet er trouwens iemand hoe dat met die kanalen werkt ..

Ik weet dat je als kanaal bijv. GOT kunt kiezen, en als je dan een game ingaat en er weer uitkomt weer indat kanaal zit ..

Maar is dat iets wat client side geregeld wordt, want elke keer als ik dan een andere char pak zit ik weer in LOD-NLD-XX ofzo ...

Ik zou het wel koel vinden als je ergens in kunt stellen dat je standaad in kanaal GOT komt .. lekker de hele zooi bij mekaar ..

Mischien een idee om Blizz te meelen of ze zoiets makkelijk kunnen doen ofzo.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 21 januari 2002 11:06 schreef SaURoN het volgende:
en tja ik vind de drop rate wel goed, ik vind zat met me mf sorc

vanavond weer een got koe runnetje ???
om circa 21:00 ofzo ?
Als de drop-rate zo goed is .. waarom moet iedereen dan een 600% MF char hebben om dus wat te vinden ....
Daarom zeg ik .. sloop dei hale drop-rate + MF eruit en zorg dat dingen beter kunnen vallen ...
Hebbie helemaal geen MF ofzo nodig..

* Jive loves gotkoeruns ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes.

1. Weet iemand waarom ik met m'n paladin (l22) alleen van die mini (minor geloof ik) healing potions kan kopen in Act 1 NM? Is dat soms level gebonden (ookal kan ik in Act4-5 normal wel greater healing potions kopen :? )?

2. En zijn er meer spelers hier die standaard in het GBR chatkanaal zitten ipv het NLD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 11:12 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Als de drop-rate zo goed is .. waarom moet iedereen dan een 600% MF char hebben om dus wat te vinden ....
Daarom zeg ik .. sloop dei hale drop-rate + MF eruit en zorg dat dingen beter kunnen vallen ...
Hebbie helemaal geen MF ofzo nodig..

* SaURoN loves gotkoeruns ...
Drop rates houden het normaal gesproken in balans dat je varieatie in spelers houd nu is dat met dat gedupe verdwenen ja, maar er uit slopen liever niet :D
en gebeurt ook niet.
btw heeft ooit iemand zon caranium basher gezien ?
die lijkt me kewl voor me barbje :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.