Zullen we deze gewoon als SE (Special Edition) opnemen ?Op zondag 13 januari 2002 16:43 schreef bolk het volgende:
[..]
hij is echt extreem geil![]()
Als biobak klaar is met al zijn ontwerpen dan wil ik nog wel ff een poll makenOp zondag 13 januari 2002 16:48 schreef prenobe het volgende:
[..]
Zullen we deze gewoon als SE (Special Edition) opnemen ?
biobak: Kun je van dat kleine logo (GoT va) GoT airlines maken?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Oke, nog even voor McFlippOp zondag 13 januari 2002 16:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze toch mooier vind, alleen dat logo is niet mooi, kan je misschien ff laten zien hoe ie er uit ziet als je het logo zo doet als bij je laatste ontwerp? (dus klein boven de raampjes)

En met GoT Airlines erop

dat zeg ik netOp zondag 13 januari 2002 17:05 schreef prenobe het volgende:
En het moet GoT Airlines worden.
Zie hierbovenOp zondag 13 januari 2002 17:05 schreef prenobe het volgende:
En het moet GoT Airlines worden.
Verwijderd
Nog ff een Dreamfleet FMC vraagje (voor rluca bijvoorbeeld)...
Ik begin 't door te krijgen: het lukt me nu al aardig om van A naar B te vliegen met de FMC (via vnav en lnav): Ik plan m'n vluchten nu in de Flightplanner (of FSNav) en importeer die dan: dat scheelt al een héleboel!
Waar het nu nog fout gaat is de aankomst: ik kom meestal te hoog en te hard in de buurt van het vliegveld.
Graag zou ik op een afstand van zo'n 10 nm aankomen met een snelheid van 180 en een hoogte van 2000. Of zo. Maar dat lukt me niet echt.
Ik probeer op de legs pagina (of rte) een andere snelheid en hoogte in te typen bij een bepaald punt, maar dat wordt niet altijd goed geaccepteerd, lijkt wel.
Het dalen gaat sowieso niet automatisch, volgens mij: je moet zelf de hoogte invullen op alt. Kan dat niet automatisch?
En hoe krijg ik de FMC zo ver dat hij me op een goede hoek voor de ILS zet? En kan de FMC de ILS ook oppikken via APP? Of moet en zal je per se op manual moeten landen?
Misschien zou iemand die wat meer ervaring heeft met de FMC puntsgewijs een antwoord kunnen geven hoe hij het laatste gedeelte van de vlucht A. invoert in de FMC en B. uitvoert m.b.v. de FMC en MCP. Dat zou ik héééééééééél fijn vinden!
Ik begin 't door te krijgen: het lukt me nu al aardig om van A naar B te vliegen met de FMC (via vnav en lnav): Ik plan m'n vluchten nu in de Flightplanner (of FSNav) en importeer die dan: dat scheelt al een héleboel!
Waar het nu nog fout gaat is de aankomst: ik kom meestal te hoog en te hard in de buurt van het vliegveld.
Graag zou ik op een afstand van zo'n 10 nm aankomen met een snelheid van 180 en een hoogte van 2000. Of zo. Maar dat lukt me niet echt.
Ik probeer op de legs pagina (of rte) een andere snelheid en hoogte in te typen bij een bepaald punt, maar dat wordt niet altijd goed geaccepteerd, lijkt wel.
Het dalen gaat sowieso niet automatisch, volgens mij: je moet zelf de hoogte invullen op alt. Kan dat niet automatisch?
En hoe krijg ik de FMC zo ver dat hij me op een goede hoek voor de ILS zet? En kan de FMC de ILS ook oppikken via APP? Of moet en zal je per se op manual moeten landen?
Misschien zou iemand die wat meer ervaring heeft met de FMC puntsgewijs een antwoord kunnen geven hoe hij het laatste gedeelte van de vlucht A. invoert in de FMC en B. uitvoert m.b.v. de FMC en MCP. Dat zou ik héééééééééél fijn vinden!
Ik vind hem echt superstoer..
Ja, ik ben er zelf ook wel tevreden over. Allebei eigenlijk... en ik vind het zelf moeilijk om te kiezen voor 1 van beide. En die donkere kleuren zijn zo achteraf best mooi voor een vliegtuig.Op zondag 13 januari 2002 17:10 schreef bolk het volgende:
Ik vind hem echt superstoer..
Nu nog een GoT Airlines Cargo livery. Zat te denken aan een pelikaan
Als je klaar bent kunnen we nog ff een polletje houden en kijken of dit ontwerp opkan tegen henkOp zondag 13 januari 2002 17:23 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zelf ook wel tevreden over. Allebei eigenlijk... en ik vind het zelf moeilijk om te kiezen voor 1 van beide. En die donkere kleuren zijn zo achteraf best mooi voor een vliegtuig.
Nu nog een GoT Airlines Cargo livery. Zat te denken aan een pelikaan
Biobak in een woord... TOPPIE!! 
Ik vind de bovenste het mooist! Wat mij betreft nu een nieuwe poll
Ik vind de bovenste het mooist! Wat mij betreft nu een nieuwe poll
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
jongens hijs klaar 
jullie kunnen hem allemaal dloade hier alvast een paar pics:

hijs hier te dloade hij is er alleen voor de dreamfleet
je moet hem plaatsen in fs2002/flight one software/737 textomatic/templates
en dan textomatic draaien
eerst ff overleg.. daarna alsnog poll
Ken je met dat spel ook vorm van vliegtuigjes veranderen???
Volgens mij schiet het zo echt niet op met die poll hoor. Ik wil eigenlijk gewoon 1 livery van mij erin
Misschien is het handig om ook grote cijfers/namen in de plaatjes te zetten, omdat dan tenminste duidelijk is wat van wie is.
welke? dan haal ik de andere wegOp zondag 13 januari 2002 18:20 schreef biobak het volgende:
Volgens mij schiet het zo echt niet op met die poll hoor. Ik wil eigenlijk gewoon 1 livery van mij erin
Hij heeft groot gelijk, zo zijn de stemmen voor hem verdeeld, en als zijn livery er maar 1 keer had ingestaan dan had die waarschijnlijk meer stemmen gehad...Op zondag 13 januari 2002 18:20 schreef biobak het volgende:
BF1: Don-Panio
Ow oke.Op zondag 13 januari 2002 18:21 schreef prenobe het volgende:
Je moet dus bij de poll op de plaatjes klikken als dat onduidelijk is.
biobak: welke zet jij in?
hellogoodbye: welke zet jij in?
hellogoodbye: welke zet jij in?
kies degene die jij denkt het mooiste te zijnOp zondag 13 januari 2002 18:24 schreef biobak het volgende:
[..]
Eerst poll welke van de twee van mij moet blijven? Ik kan zelf niet echt een keuze maken
Verwijderd
is dit EHAM2000 van LAGO??Op zondag 13 januari 2002 17:54 schreef KIMBLE het volgende:
jongens hijs klaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaOp zondag 13 januari 2002 18:34 schreef terwee het volgende:
[..]
is dit EHAM2000 van LAGO??
Verwijderd
Maar je speelt het toch onder2002.. dat werkt toch niet naar wens...Op zondag 13 januari 2002 18:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja
Oke, ik zet deze in. Als de andere eigenlijk mooier gevonden wordt: pech gehad 

er zitten nog veel bugs in ja, je zakt steeds door de grondOp zondag 13 januari 2002 18:44 schreef terwee het volgende:
[..]
Maar je speelt het toch onder2002.. dat werkt toch niet naar wens...
Op zondag 13 januari 2002 18:46 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op zondag 13 januari 2002 18:49 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, dat gejank kan ik niet tegen. Kijk nog maar eens dan welke mijn keuze is geworden
[afbeelding]
Op zondag 13 januari 2002 18:52 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 13 januari 2002 18:51 schreef biobak het volgende:
Oke, dat gejank kan ik niet tegen. Kijk nog maar eens dan welke mijn keuze is geworden
nee ik doe het hier wel.. het word een strijd tussen 4 planes en ik ga nu een polletje bouwenOp zondag 13 januari 2002 18:58 schreef prenobe het volgende:
Zullen we de poll houden op het GoT VA Forum ?
Poll: Welke liverie moet de VA gaan handhaven?

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Klik op de plaatjes voor de keuze.. dit is/ word dus definitief he mensen!!
Goodluck iedereen..

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Klik op de plaatjes voor de keuze.. dit is/ word dus definitief he mensen!!
Goodluck iedereen..
dat word het zekerOp zondag 13 januari 2002 19:11 schreef nealzie het volgende:
dit word spannend
idd. dit word zeeeer close..Op zondag 13 januari 2002 19:11 schreef nealzie het volgende:
dit word spannend
/me wil henk niet op de zijkant hebben
henk kan ook veranderd wordenOp zondag 13 januari 2002 19:14 schreef bolk het volgende:
[..]
idd. dit word zeeeer close..
/me wil henk niet op de zijkant hebben
Jezus wat een moeielijke keuze! Kan dat onwijs strakke logo van biobak niet ook op die van kimble komen uiteindelijk? want dan stem ik denk ik toch voor kimble
dat zeg ik netOp zondag 13 januari 2002 19:17 schreef McFlipp het volgende:
Jezus wat een moeielijke keuze! Kan dat onwijs strakke logo van biobak niet ook op die van kimble komen uiteindelijk? want dan stem ik denk ik toch voor kimble
ik had voor henk gekozen omdat er toen nog niks vaststond dus ik had voor het got logo gekozen snappie, dus het kan zo veranderd worden
neen, kan nietOp zondag 13 januari 2002 19:17 schreef McFlipp het volgende:
Okeej net ff een vluchtje gedaan van Tokyo naar Hongkong. Hier de screenies:

Haha, dat wordt weer een poll voor het logo, dan voor het kleur interieur en dan voor de soep van de dag
Kijk, daar heb ik wat aan...maar ik heb WinXP en daar kan ik dit niet vindenOp zaterdag 12 januari 2002 21:42 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem gehad!
Het lijkt een beetje vreemd, maar probeer dit eens: ga naar Configuratiescherm -> Software -> Windows Setup -> Multimedia en kijk of je Audiocompressie hebt geinstalleerd. Zo niet, doe dat en kijk dan of alles werkt...
okeej ik heb voor kimble gestemt, en als kimble de winnaar is hoop ik wel dat dat logo van biobak op de staartvleugel gaat pronken want dat vind ik echt super mooi! (zo zeg het nog maar eens
)
Zo biobak is opeens vet uitgelopen! (waar komen al die mensen vandaan die in de poll stemmen
)
Zo biobak is opeens vet uitgelopen! (waar komen al die mensen vandaan die in de poll stemmen
Op zondag 13 januari 2002 19:20 schreef McFlipp het volgende:
okeej ik heb voor kimble gestemt, en als kimble de winnaar is hoop ik wel dat dat logo van biobak op de staartvleugel gaat pronken want dat vind ik echt super mooi! (zo zeg het nog maar eens)
zeg maar als de nieuwe erop moet
Wanneer stopt de poll?
Stellen we een deadline in of niet?
Stellen we een deadline in of niet?
ik stel voor om 9uur vanavond? Want volgens mij hebben mensen zoals rdluca, aerodynamic, rateltje, blackhole allemaal nog niet gestemt
* McFlipp gaat nu eten
* McFlipp is benieuwt wat de stand is als ie terug komt
* McFlipp gaat nu eten
* McFlipp is benieuwt wat de stand is als ie terug komt
idd. 9 uur? iedereen mee eens?Op zondag 13 januari 2002 19:24 schreef McFlipp het volgende:
ik stel voor om 9uur vanavond? Want volgens mij hebben mensen zoals rdluca, aerodynamic, rateltje, blackhole allemaal nog niet gestemt
Best.Op zondag 13 januari 2002 19:24 schreef bolk het volgende:
[..]
idd. 9 uur? iedereen mee eens?
2000Op zondag 13 januari 2002 19:24 schreef bolk het volgende:
[..]
idd. 9 uur? iedereen mee eens?
10 vs. 10 nuOp zondag 13 januari 2002 19:25 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
2000
je staat er nu 2 voorOp zondag 13 januari 2002 19:26 schreef biobak het volgende:
[..]
10 vs. 10 nuZullen we vast onze ontwerpen gaan combineren?
Shit zeg, ik kijk hier een paar dagen niet en ik zie opeens allemaal liveries en polls enz.!
En opeens zie ik dat ik een poll heb gewonnen (ik helemaal blij
) maar later toch weer niet
Grrr ik wil echt meer tijd hebben om hier te kijken, maar helaas....
Wat betreft de liveries, ik vind de ontwerpen van biobak ook erg mooi, maar volgens mij is dit steeds op een dreamfleet 737?? Hoe zit het met het overbrengen van dit ontwerp op andere planes, bijv. de POSKY planes, want ik heb het idee dat die geel naar blauw gradient heel lastig gaat worden om op een niet-dreamfleet plane te plakken.
Het ontwerp van Kimble vind ik eigenlijk nauwelijks verschillen van mijn ontwerp, behalve dan het stukje blauw op de staart. Verder ben ik het er niet helemaal mee eens om "GoT VA" op de romp te zetten, doe dan gewoon "GoT Airlines", dat staat veel chiquer.
Ik zie steeds maar één avond foto'tje van mijn ontwerp, dus laat ik hier ook nog even het ontwerp uit wat andere hoeken en ook in daglicht

Grrr ik wil echt meer tijd hebben om hier te kijken, maar helaas....
Wat betreft de liveries, ik vind de ontwerpen van biobak ook erg mooi, maar volgens mij is dit steeds op een dreamfleet 737?? Hoe zit het met het overbrengen van dit ontwerp op andere planes, bijv. de POSKY planes, want ik heb het idee dat die geel naar blauw gradient heel lastig gaat worden om op een niet-dreamfleet plane te plakken.
Het ontwerp van Kimble vind ik eigenlijk nauwelijks verschillen van mijn ontwerp, behalve dan het stukje blauw op de staart. Verder ben ik het er niet helemaal mee eens om "GoT VA" op de romp te zetten, doe dan gewoon "GoT Airlines", dat staat veel chiquer.
Ik zie steeds maar één avond foto'tje van mijn ontwerp, dus laat ik hier ook nog even het ontwerp uit wat andere hoeken en ook in daglicht

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Knip, plak, stretchOp zondag 13 januari 2002 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
Jemig man.. mijn F5 is zowat dood
En hoe gaat het dan met de raampjes dan enzo, want die zijn bij de dreamfleet transparant, maar bij de POSKY planes zijn de raampjes gewoon een deel van de bitmap.Op zondag 13 januari 2002 19:37 schreef biobak het volgende:
[..]
Knip, plak, stretch
En worden bij dat dreamfleet text-o-matic programma de deuren en noodhendels en cargoluiken enzo er eigenlijk automagisch opgeplakt?
Op zondag 13 januari 2002 17:10 schreef hellogoodbye het volgende:
Nog ff een Dreamfleet FMC vraagje (voor rluca bijvoorbeeld)...
Voorbeeldje; de route van Ibiza LEIB naar Munchen EDDM in fmc programmeren.
In de RTE page vul je op L1 vertrek en op R1 aankomst airport in.
dan ga je naar de Dep/ARR page waar je op L1 de runway van LEIB kan selecteren en eventueel een SID. Op R2 selecteer je aankomst runway van EDDM maar dat doe je pas als de hele route in de fmc staat. Dat dus nu..
In DEP/ARR page kan je met L3 de sid van LEIB bekijken en met R3 de STAR's van EDDM. IFR wordt via airways gevlogen en zo wordt ook de route gekozen. Als je met IFR vliegkaarten of met FSNav create route de route LEIB-EDDM maakt zal je zien dat je bij MJV (Mallorca een airway opgaat) de SID kies je dan ook die je op dat punt brengt in ons geval de SID MJV1E.MJV. De roze lijn die je ziet is de lijn LEIB-EDDM hemelsbreed.
Deze selecteer ik dan in DEP/ARR page.
Zo ziet de SID dan in de RTE page eruit. Nu de airways. Als je fsnav de route laat maken zal je zien dat die ook langs deze airways gaat.
In de RTE page kan je je route langs airways invoeren. Je voert punt in waar je airway opgaat en het eindpunt, waar je de airay verlaat. de FMC vult de tussenliggende punt op de airway zelf in.
Aan de L1-6 kant voer de de airway in die je gaat volgen en aan de R1-6 kant het punt waarop je de airway verlaat.
MJV was dus beginpunt van airway dus in de regel daaronder, voer je op L1 de airway in die je bij MJV opgaat en daarnaast op R1 het punt waarop je de airway weer verlaat. Bij MJV ga je airway UN851 op en deze verlaat je op de ISEC LUNOR. Dat vul je dan in.
Bij LUNOR begint airway UN736 en deze verlaat je op ISEC PIGOS, daar ga je airway UM985 op tot SUMIR. Bij SUMIR ga je airway UM726 op tot MAH, vlak bij munchen.
Zo staat het dan in de RTE page.
Bij Munchen aangekomen zoek ik een verbinding tussen mijn laatste punt van de route MAH (waar ik airway UM726 verlaat)
om goed voor baan 08L waar ik wil landen. Ik vlieg aan via de punt DM441 en DM31, deze voer ik onderaan de route op de LEGS page in.
Daarna kan ik op de DEP/ARR page met R2 baan 08L slecteren en deze wordt dan in de LEGS page aan de route toegevoegd. Toegevoegd worden de punten RX-08L; deze ligt op 12nm recht voor de runway, RW-08L; de baan zelf en MA-08L; misted approach punt voor een doorstart.
Als je op VATSIM wil gaan vliegen moet je je route via airways indienen anders wordt die niet herkent dus daarom leg ik het op deze manier uit.
Je moet dus zorgen dat je max. onder een hoek van zo'n 20-30 graden op punt RX-08L komt aanvliegen om goed de ILS te intercepten.
Als je zorgt dat je op punt RX-08L komt aanvliegen met 190knots flap2 kan je de ILS mooi onderscheppen.
Indien behoefte wil ik nog wel uitleggen hoe je op VNAV de daling naar MAH kan maken en hoe verder mooi ils kan landen op 08L.
Ja, dat is wel een rotwerkje. Dat is een kwestie van een middagje rond met de magic wand in Photoshop.Op zondag 13 januari 2002 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met de raampjes dan enzo, want die zijn bij de dreamfleet transparant, maar bij de POSKY planes zijn de raampjes gewoon een deel van de bitmap.
Die zitten in een PSD als een aparte layer die je kan downloaden van de dreamfleet site.En worden bij dat dreamfleet text-o-matic programma de deuren en noodhendels en cargoluiken enzo er eigenlijk automagisch opgeplakt?
Juist, en daarom heb ik het bange vermoeden dat het een heidens karwei wordt om jouw ontwerp op een niet-dreamfleet kist toe te passen.Op zondag 13 januari 2002 19:42 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een rotwerkje. Dat is een kwestie van een middagje rond met de magic wand in Photoshop.
[..]
Die zitten in een PSD als een aparte layer die je kan downloaden van de dreamfleet site.
Hoe wil je het anders doen dan? Als je de bovenkant van jullie vliegtuig blauw wil schilderen, dan zul je ook iets met die ruiten moeten doen om ze niet over te schilderen.Op zondag 13 januari 2002 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Juist, en daarom heb ik het bange vermoeden dat het een heidens karwei wordt om jouw ontwerp op een niet-dreamfleet kist toe te passen.
1middagje , zoveel heb het mij ook gekost om van jou plane naar mij df te krijgenOp zondag 13 januari 2002 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Juist, en daarom heb ik het bange vermoeden dat het een heidens karwei wordt om jouw ontwerp op een niet-dreamfleet kist toe te passen.
Klopt. De standaard witte kisten van POSKY bijv. hebben alle luiken, deuren en ramen er al opzitten, met het "schilderen" moet je dan inderdaad om de raampjes heen. Ook bestaat de hele romp uit meerdere delen, dus is een gradient helemaal lastig aan te brengen. Even voor de duidelijkheid: je ontwerp is echt mooi en het maakt me ook niks uit als mijn ontwerp niet "wint", maar ik wil alleen even waarschuwen dat het erg lastig kan worden om de hele vloot met jouw ontwerp te beschilderen.Op zondag 13 januari 2002 19:48 schreef biobak het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan? Als je de bovenkant van jullie vliegtuig blauw wil schilderen, dan zul je ook iets met die ruiten moeten doen om ze niet over te schilderen.
Misschien heb je daar wel gelijk in. Anders komt het er misschien op neer dat ik straks 7 liveries moet maken en daar heb ik echt geen tijd voor ivm. afstuderen. Misschien kunnen we beter gewoon samen een ontwerp maken uit onze ontwerpen. Dus bijvoorbeeld, mijn logo en onderkant en jullie bovenste helft.Op zondag 13 januari 2002 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt. De standaard witte kisten van POSKY bijv. hebben alle luiken, deuren en ramen er al opzitten, met het "schilderen" moet je dan inderdaad om de raampjes heen. Ook bestaat de hele romp uit meerdere delen, dus is een gradient helemaal lastig aan te brengen. Even voor de duidelijkheid: je ontwerp is echt mooi en het maakt me ook niks uit als mijn ontwerp niet "wint", maar ik wil alleen even waarschuwen dat het erg lastig kan worden om de hele vloot met jouw ontwerp te beschilderen.
Het wordt toch wel zo'n beetje fifty-fifty qua stemmen op ontwerpen, dus de helft is tevreden en de andere helft niet.
Dat lijkt mcflipp een goed planOp zondag 13 januari 2002 19:55 schreef biobak het volgende:
[..]
Misschien heb je daar wel gelijk in. Anders komt het er misschien op neer dat ik straks 7 liveries moet maken en daar heb ik echt geen tijd voor ivm. afstuderen. Misschien kunnen we beter gewoon samen een ontwerp maken uit onze ontwerpen. Dus bijvoorbeeld, mijn logo en onderkant en jullie bovenste helft.
Het wordt toch wel zo'n beetje fifty-fifty qua ontwerpen, dus de helft is tevreden en de andere helft niet.
(btw het staat nu 21 vs. 21
wel een gele staart dan....Op zondag 13 januari 2002 20:03 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Dat lijkt mcflipp een goed planBovenkant van Kimble, en dan dat schitterende logo (
) van Biobak op de staart en zijn onderkant, dat lijkt me echt een super vliegtuig
(btw het staat nu 21 vs. 21)
tampert, kriminalpolizei
en de bluebird erinOp zondag 13 januari 2002 20:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
wel een gele staart dan....
jakkzzOp zondag 13 januari 2002 20:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
wel een gele staart dan....

Moet ik ff een topic openen in de HK dat ze moeten stemmen?
tampert, kriminalpolizei
Grapje hopelijk?Op zondag 13 januari 2002 20:23 schreef Evilernie het volgende:
nee man...zij zijn tenslotte de reizigersOp zondag 13 januari 2002 20:26 schreef biobak het volgende:
[..]
Grapje hopelijk?
tampert, kriminalpolizei
[beetje offtopic]
dat dreamfleet waar julie het steeds over hebbe is dat een prgogie ofzo om vliegtuigen mee te painten of zo?
en als je het moet kopen hoe duur
sorry dit moest ik ff werten
[/beetje offtopic]
[edit] ik gebruik FS2002
dat dreamfleet waar julie het steeds over hebbe is dat een prgogie ofzo om vliegtuigen mee te painten of zo?
[/beetje offtopic]
[edit] ik gebruik FS2002
Verwijderd
Jennifer Lopez naakt??? Wat krijgen we nu? Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik dat domme oppervlakkige arrogante depressieve mokkel naakt moet aanschouwen.Op zondag 13 januari 2002 20:23 schreef Evilernie het volgende:
Zo, Rateltje is weer van de partij
Ehhh ja doe mij ook maar een 'mixed-version' van alle plane-ontwerpen
Ratel is in tha houseOp zondag 13 januari 2002 20:32 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Jennifer Lopez naakt??? Wat krijgen we nu? Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik dat domme oppervlakkige arrogante depressieve mokkel naakt moet aanschouwen.
tampert, kriminalpolizei
Euhhh mcflipp vind jenefer lopezz wel een lekker dingOp zondag 13 januari 2002 20:32 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Jennifer Lopez naakt??? Wat krijgen we nu? Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik dat domme oppervlakkige arrogante depressieve mokkel naakt moet aanschouwen.
* McFlipp geilt op big asses
Euhhh nog ff een vraagje? misschien een linkje ofzo naar de pics?
* KIMBLE tooOp zondag 13 januari 2002 20:43 schreef McFlipp het volgende:
[..]
* McFlipp geilt op asses
Zo'n jong jongetje van 14 en dan al op big asses geilenOp zondag 13 januari 2002 20:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE too
ik heb je quote wat veranderdOp zondag 13 januari 2002 20:48 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Zo'n jong jongetje van 14 en dan al op big asses geilen![]()
![]()
Nee DF is een update voor FS 2000 maar nu ook voor FS2002Op zondag 13 januari 2002 20:31 schreef thijz het volgende:
[beetje offtopic]
[/beetje offtopic]
[edit] ik gebruik FS2002
KIjk ff hier op
http://www.dreamfleet2000.com/
dan maak het al een stuk duidelijker wat is het ...
wij hebben hier bijna allemaal die 737
Maar je zou zeggen waar om dan de hele gedoe rond dream fleet .
Nou als je FS 2002 op pro kan vliegen dan is dreamfleet een leuke uitdaging voorje ..
Want daarin kan je werkelijk allees zelf doen ..
Zelfs koffie aan vragen
om maar eens wat leuke dingen te noemen .. maar ook de ruiten wissers doen eht ...
dus het is gewoon een goede update voor mensen die van vliegen houden ..
wil je meer weten geef ff een e mailtje (ravw@hotmail.com)
dan kan ik je er meer over vertellen ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
HeheOp zondag 13 januari 2002 20:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik heb je quote wat veranderd(klopte niet helemaal)
De poll is nu 50 voor kimble en 40 voor biobak, dus ziet ernaar uit dat kimble gaat winnen
edit:
ff biobak in kimble verandert, want als kimble er 50 heeft en bio 40 dan ziet het er dus naar uit dat kimble gaat winnen met nog 3 min te gaan
ff biobak in kimble verandert, want als kimble er 50 heeft en bio 40 dan ziet het er dus naar uit dat kimble gaat winnen met nog 3 min te gaan
he kewlOp zondag 13 januari 2002 20:51 schreef McFlipp het volgende:
[..]
HeheMaar we zijn nu wel HEEL erg offtopic bezig
De poll is nu 50 voor kimble en 40 voor biobak, dus ziet ernaar uit dat biobak gaat winnen
ja tuurlijk
het is dus een programatje die je moet kopen.Op zondag 13 januari 2002 20:51 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Neej een VLIEGTUIG, een 737-400 om precies te zijn. Sorry dat ik dat in caps schrijf maar leek me nu toch wel duidelijk dat het een vliegtuig is en geen programmatjeOp zondag 13 januari 2002 20:57 schreef thijz het volgende:
[..]
het is dus een programatje die je moet kopen.
edit:
Idd het is 9uur een kimble heeftg gewonnen zie ik! Okeej kimble ga dat logo van biobak nu eerst maar meteen heel snel op je staart zetten
Idd het is 9uur een kimble heeftg gewonnen zie ik! Okeej kimble ga dat logo van biobak nu eerst maar meteen heel snel op je staart zetten
JA dat moet.Op zondag 13 januari 2002 20:57 schreef thijz het volgende:
[..]
het is dus een programatje die je moet kopen.
Maar er zijn meer wegen naar rome
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Gefeliciteerd met de officiele GoT VA livery, Kimble
Dit topic is gesloten.