Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-12-2021
Op vrijdag 25 januari 2002 19:09 schreef Slashhead het volgende:

[..]

Ik had er nog eentje op mijn schijf geprikt :Y)

[afbeelding]
Jeetje wat een aparte koeler zit er op dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
* jhead22 had een link gestuurd met die foto's van de geforce 4 naar de frontpage.
http://www.hexus.net/scoopage.php?review=267

Maar ze vonden het blijkbaar niet interresant genoeg. Wat mij opvalt zijn de apparte geheugen chips en erg veel grote condensatoren. De kaart is ook vrij groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze kaarten zijn ook reference-kaarten he, zo zal je ze niet kunnen kopen. Hercules/Creative/leadtek/enz ;) maken hun kaartjes zelf, ben benieuwd of ze dat geheugen ook aan de onderkant gaan plakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57
Nvidia zal idd eerst de GF4/MX (NV17) gaan releasen, naar mijn mening zal dit voor de performance freaks een niet echt interessant kaartje zijn. Pas NA de release van die #(&($ XBOX zal nvidia met DE NV25 op de proppen komen, welke NVIDIA weer op niveau zal brengen. NVIDIA heeft een contract met microsoft dat hun NV25 pas na de europese release van de XBOX gereleased mag worden omdat die VEEL beter is als de getweakte NV20 in de XBOX. En dat zou microsoft wel eens poen kunnen schelen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

nog eentje (8erkant van die van Slashhead)

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.auctionwatch.com/preview/gl/gleemonex/back.gif
bij moboos & processors een hoop pic van nieuwe socket a moboos >:)

en nog 1

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.auctionwatch.com/preview/gl/gleemonex/side.gif

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg apart die GeForce 4,
Maar is hij niet een beetje groot uigevallen of is dat gezichts-bedrog ..?
Maar goed als hij zo presteerd zoals hij er uit ziet dan zal het wel goed komen :P
Trouwens zijn d'r ook al specs van dat ding bekend zoals de core snelheid,
welk geheugen en hoeveel MHz dan wel niet ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
Ik vraag me af waar matrox op dit moment mee bezig is. Veel van die 550 kaarten verkopen ze vast niet meer, misschien in het geheim druk bezig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Wat ik me nou afvroeg...
Wanneer gaat Nvidia HSR van Voodoo toepassen?
Deze feature leek me zo zwaar relax en toen Nvidia de technologieen en patenten van 3Dfx opkocht dacht ik dat ze HSR toch wel zouden gaan gebruiken.

Ik kan me voorstellen dat dat een hele hoop performance winst geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens: http://www.tweakers.net/nieuws/20278

Als dit waar is, vallen de prijzen mij 100% mee. Alleen jammer dat de 128 mb variant voorlopig nog niet geleverd gaat worden :'(
niet dat ik daar geld voor zou hebben, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik hoop dat als de GF4 binnenkort uitkomt, de R300 er SNEL achteraan komt, zodat een betere vergelijking mogelijk is, en de prijzen van de 8500 ook gaan dalen :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je met een TB1.2 veel verschil merken tussen een gf3 of 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 26 januari 2002 17:15 schreef Masterdam het volgende:
Ik hoop dat als de GF4 binnenkort uitkomt, de R300 er SNEL achteraan komt, zodat een betere vergelijking mogelijk is, en de prijzen van de 8500 ook gaan dalen :)
die retail 8500 is zoooooo slecht leverbaar, niemand heeft dat ding. En zelfs informatique kan er niet meer aankomen....triest gewoon, laat ati mooi steekjes vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 26 januari 2002 18:08 schreef The_ROCK het volgende:
zou je met een TB1.2 veel verschil merken tussen een gf3 of 4?
dat kan niemand je vertellen, aangezien niemand de prestaties van de geforce 4 nog weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een ASUS 8200 pure(geforce3ti200) gekocht voor maar €239 :P bij de HIQ(www.hiqcomputer.de) in Alsdorf(duitsland)
Ik woon namelijk vlak aan de duitse grens(zuid limburg) dus die winkel is niet zo ver vandaan van mij

En ik moet zeggen dat deze kaart nog ruim voldoende is voor mij, ik kan alles op max spelen met Quincunx antialiasing en nog met een goeie framerate.
Ook is deze kaart goed te oc, je kunt gemakkelijk de Ti500 voorbij schjeesen :D

Ik zie echt geen nut in om een gf4 te kopen, teneerste omdat ik hem best duur vind, en ten tweede omdat ik pas een nieuwe gf3 heb gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MSI K7T333, 768MB PC2700 DDR, Geforce4Ti 4600, AMD XP 2500+, etc... :9~ het systeem van de toekomst...

nu aanbidden we het, over twee/drie jaar is het afgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me moet toch een nieuwe videokaart dus dan kan /me de Geforce 4 MX 450 ff halen als ie in Heerenveen uit is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik me er zo een aanschaf :

GeForce4 MX 460
300MHz
64MB 550MHz DDR
$199 / € 226,88

lekkere kaart voor een lekkere prijs

:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 26 januari 2002 20:16 schreef carnman het volgende:
ik denk dat ik me er zo een aanschaf :

GeForce4 MX 460
300MHz
64MB 550MHz DDR
$199 / € 226,88

lekkere kaart voor een lekkere prijs

:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Volgens mij is die GF4MX(NV17) nog langzamer dan de gewone GF3(NV20).
Ach ja, die dingen zijn nog niet uit, dus: In time, benchmarks will tell the true story...

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben behoorlijk benieuwd wat het verschil in prestatie is in vergelijking met de Geforce 3 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 23:02 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik ben behoorlijk benieuwd wat het verschil in prestatie is in vergelijking met de Geforce 3 serie
ja, wie niet :).
Ik denk dat de GF3's wel lekker zullen dalen. Maar eerst maar eens de benchmarkts afwachten, dan weten we tenminste wat er voor mij het beste is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15

Scatman_II

R9500 Pro >:)

idd, en dan koop ikkem duz :D

die kanker radeon laat nou langzamerhand zooooo lang op zich w88... :(

ennuhm, ik d8 eerst dat de top GF4 iets van €700 was, maar als dat ding maar net de 1000 guldentjez tipt ligt het ook nog binnen mijn vermogen :P

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 17:40 schreef Scatman_II het volgende:
idd, en dan koop ikkem duz :D

die CENSUUR radeon laat nou langzamerhand zooooo lang op zich w88... :(

ennuhm, ik d8 eerst dat de top GF4 iets van €700 was, maar als dat ding maar net de 1000 guldentjez tipt ligt het ook nog binnen mijn vermogen :P
Dat is voor jouw systeem echt super overkill. Je kan beter een mx460 nemen, met een duron/athlon XP.
We moeten eerst nog maar eens de benchies afwachten, want het is nog helemaal niet zeker of ze wel zo supersnel zijn als we nu denken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die NV 17 (de Geforce 4 mx) is langzamer dan de GF 3 en is dus niet interessant. De GF 4 Ti is wel sneller en dus wel interessant. De R300 van Radeon zal ook wel snel worden.

De vraag is alleen, hoe snel? Ik wil eerst wat reviews en benchmarks zien. Trouwens. die 454 euro (+- 1000 piek!) vind ik wel wat veel voor een videokaart. Hij moet wel echt heel veel sneller zijn dan de GF 3 om dat bedrag waard te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Bij Packard Bell gaan ze in maart geforce 4mx kaarten leveren bij de I-Connects .
Dit mag ik eigenlijk niet vertellen , maar deze gozer heeft het gehele netwerk afgezocht en vond daar wat Beta configuraties van Packard Bell. >:)

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Wat ik merk is dat er veel minder heisa is dan wanneer de Geforce3 bijna uitkwam... Ook heb ik zo mijn twijfels of de G4 nou wel echt sneller is dan de G3 :{

Naja, wachten op de benchmarks dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Op maandag 28 januari 2002 11:59 schreef Da_RoNiN het volgende:
Packard Bell
Packard Hell? Ga je mond spoelen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hallo mensen en mede Got'ers,
Hier een kort vraagske :P : Ik had gehoord dat de nieuwste GF4 Agp 8x had en die daarvoor 4x Agp... ik ga niet voor die mx (heb gespaard en radeon 8500 opgegeven). Mijn mobo ondersteund tot 4x Agp (Agp Pro Slot), maar is het dan wijs om die snelste te kopen, of zou dat dom zijn... ik bedoel, zou die dan net zo snel zijn als de een na beste :? Is misschien moeilijk omdat er nog weinig over GF4 bekend is, maar misschien kan iemand van jullie mij de weg wijzen... :D

Bedankt mensen en sorry sinterklaas, je had gelijk :o

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik wacht lekker tot de GeForce 4 gelanceerd wordt en dan hopen dat de R8500 goedkoper word en dan die ff kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik ben van plan binnenkort een nieuwe videokaart te kopen,
en ik wil er graag 1 uit de geforce serie...
nu las ik net op tweakers.net dat binnenkort de GF4 uitkomt, en de snelste versie is net zo duur als nu de GF3 Ti500...

wanneer komt die GF4 uit? als dat nog 2 maanden of meer gaat duren, koop ik nu gewoon een ti500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op maandag 28 januari 2002 16:07 schreef RonnieB82 het volgende:
ik ben van plan binnenkort een nieuwe videokaart te kopen,
en ik wil er graag 1 uit de geforce serie...
nu las ik net op tweakers.net dat binnenkort de GF4 uitkomt, en de snelste versie is net zo duur als nu de GF3 Ti500...

wanneer komt die GF4 uit? als dat nog 2 maanden of meer gaat duren, koop ik nu gewoon een ti500...
mwah begin februari d8 ik

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

is dat alleen de chip, of al de kaarten voor de consument? (zit eigenlijk op een winfast of asus kaartje te wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er pas eind februari daadwerkelijk kaarten goed verkrijgbaar zijn hier in NL. En mensen die denken dat nu een GF3 goedkoop wordt, ik denk van niet want;
1)GF 1 DDR was ook nog duur toen de GF2 MX d'r was
2)GF 3 is ook nog duur terwijl er al ti200 en ti500 kaarten zijn.

Er moeten wel games zijn die al die rekenpower nodig hebben, aangezien de GF3 ook pas veel later liet zien hoe snel het eigenlijk was. In het begin was een GF2 Ultra nog redelijk gelijk. Maar na zoveel driverupdates is een GF3 stukken sneller.

Dus als je binnenkort een GF4 haalt dan heb je niet veel meer dan dat je met een GF3 hebt, dus ik denk dat je beter kan wachten tot dat er goede drivers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Op maandag 28 januari 2002 13:26 schreef dominator het volgende:

[..]

Packard Hell? Ga je mond spoelen... >:)
Ik voel me lekker niet aangesproken , aangezien ik bij NEC zit. Bovendien komt die slechte naam alleen door de pers.

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien stel ik wel een heel domme vraag, maar ik ben ook nieuw hier... ;(

Kan iemand mij vertellen welke van de GeForce4 Ti een Video-in hebben? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaaaahahaa!!!
Ik ga binnenkort een nieuwe G4 Tower kopen! En daar zit standaart al een GeForce 4 bij!!! Ik neem een cheapere (met standaart ATI Readon 7500) en voor fl.250,- (geen euro dus) heb ik GeForc 4MX Whooooohooooow!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op maandag 28 januari 2002 18:04 schreef Amin het volgende:
Hahaaaahahaa!!!
Ik ga binnenkort een nieuwe G4 Tower kopen! En daar zit standaart al een GeForce 4 bij!!! Ik neem een cheapere (met standaart ATI Readon 7500) en voor fl.250,- (geen euro dus) heb ik GeForc 4MX Whooooohooooow!!!!
leuk voor je, ik kan tenminste pc games spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 28 januari 2002 19:40 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

leuk voor je, ik kan tenminste pc games spelen :)
LOL, Mac and games = :'(

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 28 januari 2002 14:16 schreef marzzman het volgende:
Hier een kort vraagske :P : Ik had gehoord dat de nieuwste GF4 Agp 8x had en die daarvoor 4x Agp... ik ga niet voor die mx (heb gespaard en radeon 8500 opgegeven). Mijn mobo ondersteund tot 4x Agp (Agp Pro Slot), maar is het dan wijs om die snelste te kopen, of zou dat dom zijn... ik bedoel, zou die dan net zo snel zijn als de een na beste :? Is misschien moeilijk omdat er nog weinig over GF4 bekend is, maar misschien kan iemand van jullie mij de weg wijzen... :D

Dit vroeg ik eerder btw, heeft niemand enig idee ???

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Op maandag 28 januari 2002 17:19 schreef Da_RoNiN het volgende:

[..]

Ik voel me lekker niet aangesproken , aangezien ik bij NEC zit. Bovendien komt die slechte naam alleen door de pers.
Ik zou me ook maar niet aangesproken voelen. Maar die slechte naam komt niet door de pers hoor, ben td-er en heb helaas veelsteveel ervaring met die bakjes..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 14:16 schreef marzzman het volgende:

voor de performance zal het nu nog niet zoveel uitmaken, omdat er nog geen enkel mobo met apg 8x is. Ik weet ook nog helemaal niet zo zeker of die GF4 ti1000 wel 8x agp is. Dat was eerst wel de bedoeling, maar ik hoor er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Op maandag 07 januari 2002 13:47 schreef ShaDoW het volgende:
DAmn... heb ik net een GF3 Ti200 besteld.
een asus deluxe voor 570 piek.

ofwel, 260 euro
Gefeliciteerd,hele goede koop.
Waarom?omdat je met die kaart voldoende power in huis hebt om de meeste games te spelen(neem aan dat je hem daarvoor grotendeels voor gebruikt)en vergeet niet dat de meeste "special effects" nog niet benut worden door games,en je kunt hem ook nog eens lekker overklokken!!
De Gf4 zal ook wel nieuwere mogelijkheden hebben e.d maar dan zit je ook weer met de ondersteuning van die mogelijkheden.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
wat is er nou echt beter aan de GF4 ? behalve meer clock speed en een x-tra vertex shader?
kbedoel ga ik dat nou echt merken als is er eentje koop?
niet dat het me veel uitmaakt, hij staat al gereserveerd bij mijn leverancier >:) ongeacht de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II

Scatman_II

Op zaterdag 26 januari 2002 18:12 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

die retail 8500 is zoooooo slecht leverbaar, niemand heeft dat ding. En zelfs informatique kan er niet meer aankomen....triest gewoon, laat ati mooi steekjes vallen
IDD, niet aan te komen :( ik annuleer em binnenkort, koop ik een mooie GF4 Ti4600 :D

btw: zou die GF4 ook @ AGP 2x werken? de ATi 8500 nog wel... maarjah... Anders moet ik ook een nieuw mobo kopen, dus ook een nieuwe cpu, dus nieuw geheugen, en als ik eenmaal zp ver beter maar een eigen pc...

en daar heb ik het geld dus niet voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Asus Geforce 4 specs >:) :9~

Naam Chip Geheugen
V8460 Ultra 330MHz GeForce4 Ti 4600 128MB 660MHz DDR
V8440 300MHz GeForce4 Ti 4400 128MB 500MHz DDR
V8170 Pro 300MHz GeForce4 MX Pro 64MB 500MHz DDR
V8170 DDR 270MHz GeForce4 MX DDR 64MB 400MHz DDR
V8170 SE 250MHz GeForce4 MX SDR 64MB 166MHz SDRAM

Bron : Tweakers.net

http://www.tweakers.net/nieuws/20315

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Laatst online: 14-09 10:09
Wanneer komt de 300MHz GeForce4 Ti 4400 128MB 500MHz DDR uit bij andere merken?

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Keb net (2mnd) een GeForce 2 MX 400 64MB TVOut en die vind ik goed zat *D. Ik koop over een jaar wel de GeForce 6 Ti 1000 256 MB Ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een geforce 4 zou kopen, dan wordt dat volgend jaar
als de geforce 5 uit is en als mijn huidige kaart het allemaal niet bij kan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 17:06 schreef Taco het volgende:

Er moeten wel games zijn die al die rekenpower nodig hebben,
Nou, ik weet niet hoor, maar volgens mij zijn de kaarten van nu, I mean de geforce 3 TI 500 nog te traag om een fatsoenlijk (serious sam 2, max payne, mohaa) spel op een hoge resolutie (1920 x 2048) met full fsaa te spelen, ik denk zelf dat dan die geforce 4 kaartjes over hun huig gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is die zever eigenlijk allemaal dat die MX'en trager zouden zijn dan de huidige GF 3's?

klopt er iets van of is het BS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

oops hier stond iets doms denk ik ...

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zat net te bladeren in één van de "Technical Briefs" van Nvidia en daar stond iets in over quad-linear filtering (dus tri-linear van twee 3D-textures) Gaat de GF4 dit al aankunnen (of kon het al met een GF3)?

Los van het feit of er al games zijn die dit ondersteunen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Op woensdag 30 januari 2002 00:47 schreef Pjoeloe het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet hoor, maar volgens mij zijn de kaarten van nu, I mean de geforce 3 TI 500 nog te traag om een fatsoenlijk (serious sam 2, max payne, mohaa) spel op een hoge resolutie (1920 x 2048) met full fsaa te spelen, ik denk zelf dat dan die geforce 4 kaartjes over hun huig gaan....
Het gaat niet zozeer om op hoge resoluties te spelen ik denk meer of de software al deze grafische functies in spelen wel benut en met de komst van snellere procs.worden grafisch zware games speelbaarder zelfs op een GF3.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Laatst online: 16-09 13:26
Wie wil er in godsnaam in 1920*1440 of hoger FSAA draaien? Op die resolutie heeft het totaal geen zin meer, zelfs niet op een 21" kanon. Door die hoge resolutie zie je toch totaal geen rafels meer aan schuine randjes die moeten worden ge anti aliased :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, das niet helemaal waar. Op deze resoluties kan ik nog steeds karteltjes zien, minuscuul, maar waarneembaar. Overigens moet je er echt op gaan letten dan, dus het boeit eigenlijk niet. Dus ja, eigenlijk heb je gelijk ja, fsaa boeit op zo`n resolutie niet meer, maar voor de zeikerds kan het misschien wat uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Toch vindt ik die mensen die op 1600 x 1200 spelen een beetje apart :? ... Ik bedoel, als je op 1024 x 768 speelt met settings op high en 1 x (FS)AA, dan ziet het er enorm geweldig retegaaf uit.... kijk, als je nu een 23'' had...
Ik blijf erbij dat gameplay voor beeldkwaliteit komt, daar gaan games toch om :9

[dream modus]
*zucht* ... Wat zou een Geforce 4 geweldig zijn in mijn systeem ... *zucht*
[/dream modus]

Geforce's RULE !!!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

precies! 1024x786 en hoger hoef ik echt niet. Dan kan je tenminste alles op vol zetten en als het mee zit ook nog AA aanzetten zodat alles er gelikt uit ziet :9

1600x1200 vind ik echt overdreven

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Op donderdag 31 januari 2002 19:35 schreef marzzman het volgende:
Toch vindt ik die mensen die op 1600 x 1200 spelen een beetje apart :? ... Ik bedoel, als je op 1024 x 768 speelt met settings op high en 1 x (FS)AA, dan ziet het er enorm geweldig retegaaf uit.... kijk, als je nu een 23'' had...
Ik blijf erbij dat gameplay voor beeldkwaliteit komt, daar gaan games toch om :9

[dream modus]
*zucht* ... Wat zou een Geforce 4 geweldig zijn in mijn systeem ... *zucht*
[/dream modus]

Geforce's RULE !!!
22" ook goed? sorry hoor, 1024x768 ziet er niet uit op me monitor... :P (A201HT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:39 schreef BlizzarD het volgende:

1600x1200 vind ik echt overdreven
Ik weet waarom, je hebt een geforce 2, en daarmee red je dit soort hoge resoluties niet. Logisch. Als jij een dikke geforce 3 had zou jij OOK op 1600 spelen. En met nog eens anti aliasing fsaa aan, voor de patsigheid uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:35 schreef marzzman het volgende:
Toch vindt ik die mensen die op 1600 x 1200 spelen een beetje apart :? ...
Same shit voor jou. Met die mx is hoge resoluties ook niet te doen, maar jij gamed dus liever in 1024 dan in 1920. ja sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de verschillend tussen de MX versies en de gewone GF4 buiten de clock verschillen...?

En dan weer daarmee het verschil me de GF3ti serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me eigenlijk af waarom het leeuwendeel van de GoTters hier uberhaupt een GF3 heeft. Ik krijg de indruk dat iedereen alleen maar een stramme larf krijgt van het getal dat 3D mark 2001 weet te genereren, maar de kaart voor het grootste gedeelte maar wat staat te wachten op werk.
Natuurlijk weet ik dat er ook mensen zijn die wel Quake spelen, en natuurlijk UT2 en dat soort zaken, maar merk je nu echt of je nu 80 of 120 fps hebt?? En die kleurdiepte, zie je die echt als je van achter wordt neergemaait? Echt jongens, echt????

Vroeger hadden we pacman, en ik durf te stellen dat men er even veel (of misschien nog meer) plezier van had als van de huidige 3D games met een resolutie van 2048 bij 15nogwat en een kleurdiepte van 256 bits.

Of is het toch maar om weer wat meer te hebben dan je collega, vriend, buurman etc.
Alleen jammer dat je je koe op zondag niet buiten kunt gaan wassen op de oprit. Maar goed dat een computercamps zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk merk je verschil... zowiezo met implementatie van nieuwe algoritmen etc. kan een veel nauwkeuriger beeld worden neergezet...

En als jij het hebt over 80fps... dan heb jij het over een average... en daar zitten drops in die heeeel ver onder die 80 gaan en zelfs vaak tegen de 30fps... op zeker dat je het dan merkt in full detail wanneer je 120fps hebt omdat dan simpelweg je lowest framerate ruim boven die 30fps blijft...

Plus strax met Unreal2 heb je toch een behoorlijke videokaart nodig

-------------------------------------------

Leuk PLaatje...

Afbeeldingslocatie: http://riva.ixbt.com/images/2002_01/quake3_gf3_vs_gf4mx.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op donderdag 31 januari 2002 23:35 schreef Pjoeloe het volgende:

[..]

Same shit voor jou. Met die mx is hoge resoluties ook niet te doen, maar jij gamed dus liever in 1024 dan in 1920. ja sure
Ja dus !!! Met mijn 15 inch gozer, oh ja :D
En alsnog, al had ik een 19'' en een GF3, ging ik nog niet boven de 1600x1200 (lang niet)...GAMEPLAY COMES FIRST :9
'never forget that *D'

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Hmm, ik vind die Geforce4MX benchmark hierboven een beetje tegen vallen. Ik had verwacht dat hij ongeveer wel even snel was als een standaard GF3. Welke GF4MX is dit eigenlijk, er zit namelijk wel een behoorlijk verschil tussen de traagste en de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 00:14 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Hmm, ik vind die Geforce4MX benchmark hierboven een beetje tegen vallen. Ik had verwacht dat hij ongeveer wel even snel was als een standaard GF3. Welke GF4MX is dit eigenlijk, er zit namelijk wel een behoorlijk verschil tussen de traagste en de snelste.
Volgens mij zit die kaart tussen een Geforce 2 Ultra en een Geforce 3 Ti200 in ofzo :? :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik dus niet... ik kon ook niks lezen vand ie site geen id welke taal het was... leek wel arabisch... dus verwacht niet teveel van de test...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL, de G-Force3 ti500 is alweer oude rommel je moet nu wel die G-Force4 hebben en dan wel de duurste anders sta je over een paar maand weer voor lul:)
Voor een euro'tje of 700 ben je weer up to date:)en dat is toch bijna voor nix:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 00:01 schreef marzzman het volgende:

[..]

Ja dus !!! Met mijn 15 inch gozer, oh ja :D
En alsnog, al had ik een 19'' en een GF3, ging ik nog niet boven de 1600x1200 (lang niet)...GAMEPLAY COMES FIRST :9
'never forget that *D'
En al had je een geforce 3, en een 19 inch, deed je het op 1920 x 1440, net zoals ik het doe. EN gamplay (bijvoorbeeld in max payne) en vette grafix. Wees het nou gewoon is met me eens :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 23:43 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Of is het toch maar om weer wat meer te hebben dan je collega, vriend, buurman etc.
Ja, ik heb mijn geforce 3 gekocht om te patsen. Ik gebruik hem nooit. Serious Sam 2 op 1600 anisotropic filtering x 64 met fsaa 4x en quad bumped shit dipping. Ach, wat heb je aan een geforce 3. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die beweren dat het niet nodig is om zeggen om ermee te patsen...

Zijn simpelweg VET jaloers... geef dat nou gewoon toe jongens...

En we willen toch allemaal mooier beeld... environmental bumpmapping, pixel shading nieuwe T&L.... dit alles is niet om je FPS hoger te maken maar gewoon om simpelweg een realistischer beeldweergave te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd KOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik ga lekker een geforce 4 Ti kopen :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 16:54
Op dinsdag 29 januari 2002 20:31 schreef Shaggy het volgende:
De Asus Geforce 4 specs >:) :9~

Naam Chip Geheugen
V8460 Ultra 330MHz GeForce4 Ti 4600 128MB 660MHz DDR
V8440 300MHz GeForce4 Ti 4400 128MB 500MHz DDR
V8170 Pro 300MHz GeForce4 MX Pro 64MB 500MHz DDR
V8170 DDR 270MHz GeForce4 MX DDR 64MB 400MHz DDR
V8170 SE 250MHz GeForce4 MX SDR 64MB 166MHz SDRAM

Bron : Tweakers.net

http://www.tweakers.net/nieuws/20315
Heeft iemand enig idee wat de specs zijn van de nieuwe R300 van ATI en wanneer deze wordt uitgebracht?

Die V8460 lijkt me trouwens een leuk kaartje. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan
  • Laatst online: 15:40

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 31 januari 2002 23:59 schreef -KOD- het volgende:
......
Plus strax met Unreal2 heb je toch een behoorlijke videokaart nodig
-------------------------------------------
Leuk PLaatje...
[afbeelding]
we gaan gewoon met z'n allen weer terug in de tijd met Unreal2, op 800x600x16 en het werkt het best en hoger is niet te doen. makkelijk zat ;)

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Op vrijdag 01 februari 2002 00:20 schreef PietjePentium het volgende:
Voor een euro'tje of 700 ben je weer up to date:)en dat is toch bijna voor nix:)
Voor uwer informatie. Het topmodel Asus GF4/Ti kaart zou op een €450 moeten komen. Valt mee denk ik, maar eerst zien dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ok, ok... ik zal het lihtelijk toegeven:
IK BEN RETEJALOERS OP JULLIE GF3's !!!
Wat dacht je nou zelf...ik met mijn budget GF2MX die dus niet echt power heeft :'( ....
Wacht maar, ik zal een GF4 kopen, dan zal ik kijken of het gaaf is om op 1600x1200 te gamen bij Max Payne (supergame)...
Zoals als gezegd was, als Unreal2 uitkomt (die screenshots waren echt retegaaf dus !!! ) kan ik weer op 640x480x16 gaan spelen :9
GoT roels !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Ben wel benieuwd naar de eerste (betrouwbare) benchies, vooral van die GF4mx's maar natuurlijk ook van die Ti4600 of zow (wordt best wel Radeon8500 schopper denk k :P )

Als die MX al vet sneller is dan mn huidige GF2Pro (zeer tevreden over btw) moet k toch maar s gaan denken aan een upgrade, mits de prijzen te doen zijn (dwz <200 euro voor n MX, hoogstens 300 voor een wat beter model :9 )
of natuurlijk de minstens zo hard kont schoppende GF3 Ti500.......
shit, weer n dilemma dr bij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Toch vaag dat die kaarten zo goedkoop geprijsd worden!!
200-300 Euro??

Ik heb *"$ nog 1100 piek (€ 500,-) betaald voor mijn Elsa Gladiac GF3.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
ik had die prijzen toch heel wat duurder verw8 >:) >:) >:)

ik denk dat ik nog ff w8 met een nieuw kaartje

ik kan de ontploffingen nog zien in wolfenstein multiplaya 640x480x16 :9 [niet cool] met mijn TNT2 en aangezien ik voorlopig toch niets zwaarders doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Laatst online: 14-08 06:43
Op donderdag 31 januari 2002 23:35 schreef Pjoeloe het volgende:

[..]

Echt wel, ik kan ook op die hoge resoluties, maar het is bullshit om te zeggen, dat dat nou echt veel beter is. Echt gewoon onzin. Je ziet het verschil ook zo goed, als je hevig in een gevecht verwikkeld bent. Tja als je stil gaat staan en gaat zitten zoeken naar kartel randjes, ja DUH tuurlijk vind je ze dan. Maar het moet wel nuttig blijven. Het lijkt er inderdaad veel op dat mensen hier denken dat als je spellen onder de 1600x1200 speelt er niet bijhoort. ZIELIG!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II

Scatman_II

Yezzzzzzz, m'n Radeon is aangekomen!!!! Dan maar geen GF4, maar @ de volgende LAN kan ik tenminste weer gamen :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Op zaterdag 02 februari 2002 11:03 schreef hiostu het volgende:

[..]

Echt wel, ik kan ook op die hoge resoluties, maar het is bullshit om te zeggen, dat dat nou echt veel beter is. Echt gewoon onzin. Je ziet het verschil ook zo goed, als je hevig in een gevecht verwikkeld bent. Tja als je stil gaat staan en gaat zitten zoeken naar kartel randjes, ja DUH tuurlijk vind je ze dan. Maar het moet wel nuttig blijven. Het lijkt er inderdaad veel op dat mensen hier denken dat als je spellen onder de 1600x1200 speelt er niet bijhoort. ZIELIG!!!!!!!
Wat voor monitor gebruik jij dan? Want je hebt ook 17" bakken die erg hoge resoluties aankunnen (philips 107B tot 1920xnogwat bijv.), is alleen niet zo nuttig aangezien je gewoon met een veelste kleine beeldbuis dan zit. Probeer jij op m'n 22" maar eens op 1024x768 te spelen en daarna op 1600x1200, wedden dat je dan niet lang meer na hoeft te denken. Die lage resolutie lijkt dan wel gewoon een teruggang naar de 286 tijd met spelletjes op 320x200.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Laatst online: 14-08 06:43
Op zaterdag 02 februari 2002 11:59 schreef dominator het volgende:

[..]

Wat voor monitor gebruik jij dan? Want je hebt ook 17" bakken die erg hoge resoluties aankunnen (philips 107B tot 1920xnogwat bijv.), is alleen niet zo nuttig aangezien je gewoon met een veelste kleine beeldbuis dan zit. Probeer jij op m'n 22" maar eens op 1024x768 te spelen en daarna op 1600x1200, wedden dat je dan niet lang meer na hoeft te denken. Die lage resolutie lijkt dan wel gewoon een teruggang naar de 286 tijd met spelletjes op 320x200.... :P
Het gaat eigenlijk meer over de mensen die op 1600x1200 of hoger ook nog eens 4x FSAA willen hebben.

Waar is de tijd gebleven dat gameplay belangrijk was. Er zijn zooooo weinig spellen van tegenwoordig die nog echt lang boeien. Neem RTCW, werd zo veel over gezegd, hoe goed het wel niet moest zijn. Nou na 4 dagen uitgespeeeld en daarna is het gewoon niet boeiend meer. Waar zijn de spellen zoals FFVII gebleven waar je 60 uur zonder je te vervelen achter kon zitten. ZUCHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4338 VGA Asus 8200 GeForce3 T2 64MB AGP 204,31 € 237,00 €

dan heb je teveel betaald :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

heb nu een geforce2 mxje :)en zit nu te sparen voor een andere kaartje mischien een g4 of een 3 als die veel goedkoper wordt :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Luister es mensen, we hebben nu wel weer genoeg gezeikt over die resoluties en de power van je kaart....
We gaan terug ontopic over de Geforce4 !!!
De eerste MX review was verschenen op tweakers, dusss.
Vond ik niet echt goed van die MX, beetje slecht zelfs...maar ja. Ben aan het sparen voor de een na beste GF4 (de Ti 4400)...heb nu 200 euro.
Geforce's will always lead (if ATI stays calm :9 )

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 13:35 schreef kutkip het volgende:
De 1e GF4 review :9 (8> B-)

http://www.tweakers.net/nieuws/20382
Hahaha, een gouden koeler! :D
Of wat dat ding ook moet zijn..

Niet echt goud misschien, maar de waarde van die hele kaart is misschien wel net zo veel waard als een blokje goud. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de GF4 Mx niet interessant wordt, omdat we de GF3 Ti 500 al hebben. De GF4 Ti wordt wel erg interessant. Ik kan niet wachten op een review van een van die monsters }) !

Hier zijn de 3DMark2001 resultaten van de eerder genoemde review:

(de site)

Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/hard/grfx/msi_gf4mx440/page7.10.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/hard/grfx/msi_gf4mx440/page7.11.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/hard/grfx/msi_gf4mx440/page7.12.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
hmmm dit is het 'tussen' model he, ik ga voor i model hoger..... kijken of die beter presteert :)

wat een dilemma, geforce 3 ti 200, radeon 8500LE ( van hercules, komt over een maand) of geforce 4 MX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
ik wil dus ook een GF4 gaan kopen [goh]
maar daar heb je dus een AGP4x voor nodig :?
sisoft zegt dat ik een AGP 1x 2x heb
zou een GF4 hier mee draaien :? :?

zie voor verdere specs me sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk ga ik de beste GeForce 4 kopen, maar eerst wacht ik de ATi R300 nog even af. Natuurlijk wordt de rest van mijn systeem ook effe ge-upgrade naar een AthlonXP 1800+ of hoger, anders is het natuurlijk zonde om die kaart in mijn systeem te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 13:31 schreef marzzman het volgende:
Luister es mensen, we hebben nu wel weer genoeg gezeikt over die resoluties en de power van je kaart....
We gaan terug ontopic over de Geforce4 !!!
De eerste MX review was verschenen op tweakers, dusss.
Vond ik niet echt goed van die MX, beetje slecht zelfs...maar ja. Ben aan het sparen voor de een na beste GF4 (de Ti 4400)...heb nu 200 euro.
Geforce's will always lead (if ATI stays calm :9 )
Toen de GeForce 3 werd uitgebracht waren de drivers ook nog niet ge-optimaliseerd voor die kaart. Dus voor deze ook niet, zowiezo is dit nog niet de final release van de kaart, dus hij kan nog beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Op zaterdag 02 februari 2002 12:34 schreef hiostu het volgende:

[..]

Het gaat eigenlijk meer over de mensen die op 1600x1200 of hoger ook nog eens 4x FSAA willen hebben.

Waar is de tijd gebleven dat gameplay belangrijk was. Er zijn zooooo weinig spellen van tegenwoordig die nog echt lang boeien. Neem RTCW, werd zo veel over gezegd, hoe goed het wel niet moest zijn. Nou na 4 dagen uitgespeeeld en daarna is het gewoon niet boeiend meer. Waar zijn de spellen zoals FFVII gebleven waar je 60 uur zonder je te vervelen achter kon zitten. ZUCHT
Haha, maar da's een ander probleem. Je hebt daarin trouwens wel gelijk, de gamesindustrie lijkt onderhand wel stilgevallen. Zelfs Medal of Honour maakt WEER gebruik van de quake3 engine, niet dat ie slecht is maar het word gewoon tijd voor iets heel nieuws. DX8 features worden nog niet of amper ondersteund terwijl de GF3 al tijden op de markt is. Hartstikke leuk dat ze nu de GF4 op de markt gaan zetten maar waar blijft de support ervoor? Toch hopelijk nog wel dit jaar..... :) (toch koop ik hem zowiezo, heb m'n GF2 al 1.5 jaar en da vind ik lang zat!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 18:21 schreef Frenk het volgende:
maar eerst wacht ik de ATi R300 nog even af.
Tja Frenk, zou ken je blijven wachten totdat je een ons weegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

OK, terug over de Geforce4 MX review op tweakers... al zou deze in retail nog wat sneller uitvallen, zou hij boven de GF3 (Ti 200) uitkomen ?? Ik betwijfel het. Ik ben nu zwaar fan van de titanium boards omdat een maatje van mij een GF3Ti500 heeft en dat is dus echt gores snel !!!
Als je de GeForce4 4400 neemt, zou hij kunnen competeren met de GF3Ti500, ik denk dat het niet veel zal schelen. Ik ben zwaar opgewonden en hoop dat die kaartjes snel geshipped zullen worden...:9
Oh, trouwens hier een goeie vraag: Waarom releast NVIDIA geen nieuwe drivers meer, ik wil alleen de officiele maar ze blijven steken op 23.11 en iederen heeft al 27.xx en zeggen dat die geweldig zijn, waarom unleasht NVIDIA die niet dan?
Thnx

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Misschien omdat die 27.XX er nog maar enkele dagen zijn en Nvidia nog druk bezig is om de bugs eruit te werken van de versie????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Die benchmarks zijn van de GF4MX 440. Het is nog maar de vraag wat de MX460 gaat presteren en vooral als hij overclocked is in combinatie met geoptimaliseerde drivers. Ik denk dat die dan even snel zal zijn als de 'normale' GF3 bij de wat oudere spellen en benchmarks. Maar de wat nieuwere dingen zoals Unreal2 en 3DMark2002 heeft de GF4mx denk ik toch het voordeel van wat meer nieuwere features zoals lightning memory architecture2 en de verbeterde GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 22:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op vrijdag 01 februari 2002 00:14 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
En jij gelooft dat plaatje zonder duidelijk bron, systeem gegevens, welke geforce 4 mx precies en nog voor dat deze kaart uit is. Ik lees gewoon over dit plaatje heen, want het heeft TOTAAL geen waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net een vergelijking van een Ati Radeon 8500 en een NVIDIA GeForce4 Ti 4600, ik vind de resultaten zwaar tegenvallen van de GF4, dit moet gewoon denk ik aan de slechte drivers van de GF4 liggen.

http://users.centennialpr.net/drexter/3dmark/r8500vsgf4.htm

http://discuss.madonion.com/forum/showflat.pl?Board=techdisplayadapters&Number=383520
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste