Duel is niet met de zelfde EQUIP, dat probeer ik je nu al 80912890321x duidelijk te maken. Duells is wat jij het beste lijkt om een duel te winnen . EN Ja er zijn talloze mogelijk heden om voor dmg te gaan.Op maandag 07 januari 2002 14:27 schreef obsidian het volgende:
[..]
Wat noem jij die hards? Ik speel ook elke dag, maar ik ben geen die hard omdat ik het niet leuk vind om steeds hetzelfde level te moeten spelen om kans te maken op dat ene wapen waar iedereen achteraan zit? Bedoel je dat? Of ben ik geen die-hard omdat ik geen superwapen bezit en daarom minder ben dan jij? Help me dan aan een superwapen en dan duel ik wel met jou... Kijken wie er dan beter is. Dezelfde uitrusting, dezelfde skills en dan knokken... Geen voordelen hebben doordat je equip beter is, maar eerlijke kansen...
Ik ben in duel voor DMG REDUCE gegaan en doe dus minder dmg als dat ik voor PURE DMG ga, dat kan ik ook doen maar vind ik in mijn ogen niet lekker werken. En die-hards versta ik onder lui die ik wel us zag op b.net en hier niet meer zie posten en ook weinig op b.net zie.
Muppet is zelfs al 2 charcs expired
PURE dmg zijn talloze equips voor. ligt er aan wat jij het beste vind. dat maak je zelf en dan own je er mee.Op maandag 07 januari 2002 14:21 schreef obsidian het volgende:
[..]
Je blijft het over duellen hebben, wij hebben het over het hele spel in het geheel. Er is te weinig variatie... Dat zeg je zelf ook al weet je het niet. Je hebt een supercombo waarmee je elk duel moet kunnen weten, maar het zou moeten zijn dat er meerdere van die combo's mogelijk zijn.
Je hebt veel spullen die speciaal voor MF zijn, daar zijn veel combo's in mogelijk. Maar als je voor pure dmg gaat is dat zeer beperkt. En als je naar duels gaat kijken is het nog beperkter. Je hebt dan maar een superwapen en die is een beetje afhankelijk van je char klasse, en je draagt dan zoeel mogelijk dmg reduce en high block. En als je dat gaan combineren kan je eigenlijk maar enkele items gebruiken. Shaftstop voor de dmg reduce, windforce/grandfather of ander superwapen. Het enige wat je dan nog kan veranderen maakt weinig uit en zal nou ook niet echt variatie genoemd kunnen worden.
1. SOJS vind ik persoonlijk KLOTE ringen, maar iedereen wil ze.
2. Xbows zijn klote dingen imho maar iedereen wil ze
Het ligt er aan wat jij het belangrijkste vind, dat ga je maxen. Niet en dit en dit en dit. dat heb ik net zomin met mijn barb equip .
btw alles wat je ziet van mij heb ik in 3 maand bij elkaar gesprokkelt, ik heb er zeeeeer hard voor moeten knokken. Dus ik zie niet in waarom jij en andere niet moeten knokken voor goede items en ze gelijk in de schoot willen geworpen krijgen.
dus moet je niet lullen van super equip dit en dat.
net met Locutes die baranar geven hijs lvl 66 en ik lvl 80 me druid met hellslayer, maar mooi dat hij me 1 keer inmaakte PUUR doordat hij SNELLER was dan dat ik was met me brute forece, je owned met wat je zelf kiest en het goed gebruikt