Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 14:27 schreef obsidian het volgende:

[..]

Wat noem jij die hards? Ik speel ook elke dag, maar ik ben geen die hard omdat ik het niet leuk vind om steeds hetzelfde level te moeten spelen om kans te maken op dat ene wapen waar iedereen achteraan zit? Bedoel je dat? Of ben ik geen die-hard omdat ik geen superwapen bezit en daarom minder ben dan jij? Help me dan aan een superwapen en dan duel ik wel met jou... Kijken wie er dan beter is. Dezelfde uitrusting, dezelfde skills en dan knokken... Geen voordelen hebben doordat je equip beter is, maar eerlijke kansen...
Duel is niet met de zelfde EQUIP, dat probeer ik je nu al 80912890321x duidelijk te maken. Duells is wat jij het beste lijkt om een duel te winnen . EN Ja er zijn talloze mogelijk heden om voor dmg te gaan.
Ik ben in duel voor DMG REDUCE gegaan en doe dus minder dmg als dat ik voor PURE DMG ga, dat kan ik ook doen maar vind ik in mijn ogen niet lekker werken. En die-hards versta ik onder lui die ik wel us zag op b.net en hier niet meer zie posten en ook weinig op b.net zie.
Muppet is zelfs al 2 charcs expired :( dat bedoel ik met die-hards.
Op maandag 07 januari 2002 14:21 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je blijft het over duellen hebben, wij hebben het over het hele spel in het geheel. Er is te weinig variatie... Dat zeg je zelf ook al weet je het niet. Je hebt een supercombo waarmee je elk duel moet kunnen weten, maar het zou moeten zijn dat er meerdere van die combo's mogelijk zijn.

Je hebt veel spullen die speciaal voor MF zijn, daar zijn veel combo's in mogelijk. Maar als je voor pure dmg gaat is dat zeer beperkt. En als je naar duels gaat kijken is het nog beperkter. Je hebt dan maar een superwapen en die is een beetje afhankelijk van je char klasse, en je draagt dan zoeel mogelijk dmg reduce en high block. En als je dat gaan combineren kan je eigenlijk maar enkele items gebruiken. Shaftstop voor de dmg reduce, windforce/grandfather of ander superwapen. Het enige wat je dan nog kan veranderen maakt weinig uit en zal nou ook niet echt variatie genoemd kunnen worden.
PURE dmg zijn talloze equips voor. ligt er aan wat jij het beste vind. dat maak je zelf en dan own je er mee.
1. SOJS vind ik persoonlijk KLOTE ringen, maar iedereen wil ze.
2. Xbows zijn klote dingen imho maar iedereen wil ze
Het ligt er aan wat jij het belangrijkste vind, dat ga je maxen. Niet en dit en dit en dit. dat heb ik net zomin met mijn barb equip .

btw alles wat je ziet van mij heb ik in 3 maand bij elkaar gesprokkelt, ik heb er zeeeeer hard voor moeten knokken. Dus ik zie niet in waarom jij en andere niet moeten knokken voor goede items en ze gelijk in de schoot willen geworpen krijgen.
dus moet je niet lullen van super equip dit en dat.
net met Locutes die baranar geven hijs lvl 66 en ik lvl 80 me druid met hellslayer, maar mooi dat hij me 1 keer inmaakte PUUR doordat hij SNELLER was dan dat ik was met me brute forece, je owned met wat je zelf kiest en het goed gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik weet wat je bedoelt en ik begrijp je echt wel hoor. Voor de duels die jullie doen hoef je idd niet dezelfde equipment te hebben. Het gaat erom dat je in LOD te weinig variaties hebt waarmee je evenveel kans hebt om te winnen. Dus je hebt te weinig superwapens in het spel zitten, en dat is gewoon jammer.

Er zijn bijvoorbeeld maar 2 elite unique armors en die zijn gewoon onvindbaar, er zijn maar enkele zeer goede sets en daarvan zijn de armors onvindbaar waardoor de set eigenlijk waardeloos is omdat de bonussen pas echt interessant worden als je de hele set hebt. En van elk klasse wapen (zwaard, boog enzo) is er elke keer maar een de beste. Hierdoor is iemand die een combo heeft van zo'n superwapen met super unique armor heel erg in het voordeel. Kan je zeggen van niet maar dat is wel.

Je gaat toch ook niet iemand in een pinto tegen iemand in een ferrari F50 laten racen en dan zeggen dat als die vent in zijn ferrari zijn motor opblaast dan wint die vent in de pinto. Ja duh, maar je moet wel een eikel zijn om iets te verliezen doordat je niet met je spullen weet om te gaan. En aangezien het in een spel zoals D2 niet gaat om hoe goed je met een item bent (je klikt op je muis en het spel doet de rest) gaat het dus toch om je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had laatst een patch gedownload zodat ik op fsgs kon spelen.
Maar nou kannik nie meer terug naar normal b.net :(
Ik heb al gereinstalld, helpt nix :( weet iemand wa ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

En zoals je zegt, je kan zelf kiezen, maar natuurlijk kiest iedereen datgene waarmee ie de meeste kans maakt, en in LOD is er dan maar weinig keus. Daar gaat het over...

En waar kan je dan uit kiezen? Heel snel heel veel dmg doen (superwapen) en zorgen dat je zelf weinig dmg oploopt.

Voor alletwee is er maar 1 item. Zeker als je naar boogwapens en zwaarden gaan kijken.

De superwapens moeten ze afzwakken, het spel zelf in moeilijkheid verhogen en zorgen dat de set items niet moeilijker te vinden zijn dan de uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Het idee van blizzy was om het moeilijk te maken om zon wapen te krijgen omdat , het juist de hele uitdaging is van het spel steeds sterker worden en als 1 ding moeilijk is krijgen de echt gedreven lui het voor elkaar maakt de prijs niet uit.

zoals het broertje van Canon23, die wou hele trangouls set en heeft hem bij elkaar voor weinig shit , in de tijd dat dat ding zooooooooooo zeldzaam was en een paar sojs opbracht. dat is het mooie

het wapen is namelijk niet nodig [gf/wf] om hell aan te kunnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27

Canon23

>>MY<< world

Obsidian ik geef je deels gelijk, maar niet wat betreft duels dat hoeft niet gelijk te zijn...barbs zijn bijna altijd kansloos tegen een goeie duel burizon. Boeiend als ik dan toch 1x die burizon weet te kicken heb ik wel het oortje en een verhaal :P That works for me...

Wat betreft items...voor een deel eens, maar WF GF Cranium basher(of hoe je het ook schrijft), schaeffers hammer die moeten elite blijven. Simpel weg omdat ze godlike zijn.
Maar er moeten meer wapens als de buriza komen voor de andere chars. Voor een barb is het bijna onmogelijk om een goed wapen te vinden of je kan sojs neerleggen...
Dus meer wapens net als buriza die nog steeds geowned worden door de elites en IK armor moet minder special zijn, want he isn't that. Alleen de set is :9~

En sau ik ben hier dagelijks te vinden op het forum, alleen post ik minder omdat ik nu zelf meer weet en ja ik speel wat minder, omdat het op den duur saai begint te worden ;)

Edit:
Items vinden is een combo van geluk/volhouden/ juiste mensen kennen. Me broertje zit bij een clan en daar kreeg hij die trang ouls helm/belt, toen 4sojs ward, voor een paar except uni items :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik reageer ff wat minder nu vandaag, krijg net te horen dat de vrouw van me neef, sinds zaterdag spoorloos is ;(
Duzze ik ben op icq en sow alleen heb nu ff geen zin meer in deze discussie, zoals je vast wel begrijpt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Duels zijn de enige reden waarom ik nog speel hehe

Beetje nutteloze informatie verder maargoewd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, wat doet die Scoll Of resistances die he krijgt als je Anja gered hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
+10 resist all er bij geven ook al heb je niks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:22 schreef SaURoN het volgende:
+10 resist all er bij geven ook al heb je niks aan :)
Is het bij een item of gewoon in het algemeen, tijdelijk of altijd?

ik weet het ik ben irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd. En je hebt er zeker wel wat aan. Door die 3 q's heeft mijn sorc nu max res op hell >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik bedoelde dus,

ook al heb je niks aan, dus dat is permanent, ben er niet helemaal bij met me kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik zie het nu.. je reply gewoon verkeerd opgevat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 14:48 schreef Mini-bad het volgende:
ik had laatst een patch gedownload zodat ik op fsgs kon spelen.
Maar nou kannik nie meer terug naar normal b.net :(
Ik heb al gereinstalld, helpt nix :( weet iemand wa ik hier aan kan doen?
iemand?
pliez ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet je in het register graven. Anders weet ik het ook niet.
Heb je diabloow er wel afgegooid met de uninstall? anders zou ik dat eerst ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, met uninstall
Ik dacht ook iets met de regesty, maar ik dacht dat die gewist werden bij uninstall :(
En ik heb nie genoeg verstand van deze gein om beetje in het register rond gaan liggen grasduinen :D
voor ik het weet ligt men pc uitmekaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk met de register editor op hkey_current_user - software en verwijder de "map" battle.net. reinstall daarna zou het moeten fixen. (ik weet niet of "battle.net" ook op andere plaatsen in het register staat... zo ja, verwijder die ook)

edit: hij staat ook onder hkey_localmachine - software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Soullie

Planeshift

hmmm zeker geen oude ghost file meer staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al gevonden, het zat indd in regestry.
Thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
djeez ..

nu heb ik iets gevonden geloof ik :

Bul-Kathos wedding band , unieke ring .. :)

iemdand hier die me daar een trade-value voor kan geven ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel % life leech heeft ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aargh lucky bastard :) veel soj's ieder geval...ik kan dat ding maar niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Op maandag 07 januari 2002 21:08 schreef RagingVortex het volgende:
hoeveel % life leech heeft ie?
3 maar helaas

de laagste wedding band , hij kan max 5 hebben geloof ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
voor mijn %5 heb ik 1soj voorbetaalt, maar dies wel meer waard zeggen ze dus ik gok het op 1 soj, vind hem ut iig wel waard :) de soj voor melee charcs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vragie:

als ik meerdere charms in mijn inv. heb en de een doet 7 poison damage en de andere 9 lightning... krijg ik deze damage dan van allebei sowieso of doet hij er maar eentje per slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zelf erg jammer dat Rares zo waardeloos zijn geworden..

In diablo II clasic zaten de meest brute rares, veel High lvl ( 60+ in D2) hadden soms de meest stoere rares die een unique zwaar achter zich lieten.

Ik vind het erg jammer dat dat eruit is, iedereen loopt met hetzelfde item rond nu :(

Groot voordeel was dat je ook net zo lang kan zoeken tot je dat armor had dat je wilde hebben, met IAS, Leech, etc, het KON droppen... Kans was wel klein, maar t kon. Nu weet je dat een rare per definitie rotzooi is. Hooguitveel geld waard.

heb die namen zowieso nooit begrepen, een unique komt vaak 1000000 keer voor :)

en van een rare is vaak maar een exemplaar met dezelfde stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
:) true

ff hier vragen.

Ik wil een bowazon maken met alleen lycanders aim.
Welke Skills moet ik maxen? en welke een paar in
Waar moeten de stats in voor mooie dmg etc
Welke equip moet ik gaan gebruiken, namen en niet al te duur :P ik heb eventueel een paar 15% ias jewels :)

thx u very much :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer zoveel mogelijk IAS te nemen :)

kijk ff op www.amazonbasin.com voor wat links erover, zoek het soort ama uit dat je wilt hebben en bouw dr op :)

IS wel handig, staat ook hoeveel IAS je nodig hebt voor welke boog om aan de maximale vuursnelheid te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sim-pel
max guided
max multi
zoveel in de avoid-dodge-evade skills tot je 50% chance hebt,
ong 7 ofzo in critical, 10 penetrate, 10 pierce, 3 valkyrie
zo heb ik het en dan werkt het perfect. maar nu heb ik skills over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
dat heb ik nu ook en doe maar 623 dmg met MULTI :( das erg klote vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 21:31 schreef Pjemco het volgende:

kijk ff op www.amazonbasin.com voor wat links erover, zoek het soort ama uit dat je wilt hebben en bouw dr op :)

IS wel handig, staat ook hoeveel IAS je nodig hebt voor welke boog om aan de maximale vuursnelheid te komen.
Heheh... Ehm.. Heb je zelf al op je link geklikt? |:( :D
Ik denk dat snowflake ook heel goed is met IAS frames enzo heheh...

Dit is de echte :P
http://www.theamazonbasin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 21:35 schreef SaURoN het volgende:
dat heb ik nu ook en doe maar 623 dmg met MULTI :( das erg klote vind ik :(
Word et een pvpzon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nee wordt pvm , barb wordt me pvp charc :)

btw REMCO!!!!!!! ik zit die hele site uittepluizen voor jan DOEDEL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 21:37 schreef SaURoN het volgende:
nee wordt pvm , barb wordt me pvp charc :)

btw REMCO!!!!!!! ik zit die hele site uittepluizen voor jan DOEDEL :P
Oke, Lycanders sux in PvM, ik heb zelf een 200% gehad en ik vind em helemaal nie fijn..
Koop een eaglehorn ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. ik doe standaard iets van 4K multi.. met een pala + druid + merc bijna 10K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
pvp suxs hij ook :) wil hem als snelle bow gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef SaURoN het volgende:
PvP is hij een poor man eaglehorn:P
En je kunt er mee killen...
Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef RagingVortex het volgende:
hmm.. ik doe standaard iets van 4K multi.. met een pala + druid + merc bijna 10K
Met een lycander???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhh nee met een windforce
maar toch, de damage op multi boeit nie zoveel in PvP. als je snel genoeg schiet komen ze vanzelf in een soort recoverylock en dan heb je ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 21:42 schreef RagingVortex het volgende:
uhh nee met een windforce
maar toch, de damage op multi boeit nie zoveel in PvP. als je snel genoeg schiet komen ze vanzelf in een soort recoverylock en dan heb je ze.
Ik dacht al lol...
En jij hebt zeker een dupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lees de rest v/d topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey heb er iemand hier: Hwanin's Splendor of/en Hwanin's Refuge??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 21:46 schreef RagingVortex het volgende:
ja lees de rest v/d topic :p
Neh dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Is een SC 15% IAS jewel iets waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op maandag 07 januari 2002 21:50 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Is een SC 15% IAS jewel iets waard?
Nee is helemaal nix waard, want shael is 20% ias en die is ook nix waard. (je kan er veel aanhebben though)
In combinatie met 40% dmg is die 1 soj waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 21:52 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Nee is helemaal nix waard, want shael is 20% ias en die is ook nix waard. (je kan er veel aanhebben though)
In combinatie met 40% dmg is die 1 soj waard.
veel meer dan 1 soj man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 07 januari 2002 21:27 schreef Pjemco het volgende:

Ik vind het erg jammer dat dat eruit is, iedereen loopt met hetzelfde item rond nu :(

mijn sorc boots voor als ik in de cs aan het klooien ben
zou niet weten welke unique me meer resistance zou moeten geven :) (wat boeit def op een sorc ?)
alleen voor mf zijn war travelers beter .......

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.vandenheuvel/graphs/diabloii/res_schoenen.jpg

alleen jammer dat er geen faster run op zit

en sauron ik blijf het een rare keuze vinden, een ama zonder ll. de mijne heeft 13%, dat is icm met een buriza genoeg om omringd te zijn door hell-cows. en toch genoeg te leechen om dat zonder problemem te overleven ........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Werkt Faster hit recovery ook met die arrows? Of raak je dan ook nog in zo'n lock?

en:mijn barbapappa :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op maandag 07 januari 2002 22:03 schreef Canon23 het volgende:
Werkt Faster hit recovery ook met die arrows? Of raak je dan ook nog in zo'n lock?

Zet op je linkerknop bash of berserk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 07 januari 2002 22:03 schreef Canon23 het volgende:

LOL charm overkill :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 21:27 schreef Pjemco het volgende:

In diablo II clasic zaten de meest brute rares, veel High lvl ( 60+ in D2) hadden soms de meest stoere rares die een unique zwaar achter zich lieten.

Groot voordeel was dat je ook net zo lang kan zoeken tot je dat armor had dat je wilde hebben, met IAS, Leech, etc, het KON droppen... Kans was wel klein, maar t kon. Nu weet je dat een rare per definitie rotzooi is. Hooguitveel geld waard.

heb die namen zowieso nooit begrepen, een unique komt vaak 1000000 keer voor :)

jij snapt ehm :).....

meer betere rares... en minder uniques maar krachtiger :).. = meer variatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
en dan dropt er een WF en dan baaaaaaaal je goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 22:12 schreef SaURoN het volgende:
en dan dropt er een WF en dan baaaaaaaal je goed :P
=)... nee ik wow die rare verdomme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
:P

maaruh ik heb nu ff een vraagje ,
Welke helm heeft meeste IAS%?
welke gloves? welk boots, welke amulet, en weet ik ut :P
geef ff wat tips aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 07 januari 2002 22:16 schreef SaURoN het volgende:

buriza heeft 80% ias. shael erin, en je bent al vast op de helft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 22:18 schreef heuveltje het volgende:

[..]

zoals je de rest kunt lezen van me vorige posts :P ik heb lycander op deze ama :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 07 januari 2002 22:16 schreef SaURoN het volgende:

Mavina Tiara - 30% Met 15% ias Jewel erbij..
Gloves - Laying of hands, omdat et een PvM zon word?
Amulet - Highlord's wrath, 20% IAS of Cat's Eye 20% IAS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hmmz stealskull hek hier nog liggen low mf , daar kan wel een 15% jewel in :) twitchtroe met 15% jewel is wel lekker, ff 1 regelen.
een cats eye heb ik nog liggen.
een goldwrap zit 10% op die er ook nog maar us bij en in de bow een sheal doen :)

hmmz zijn er hier Socket quest donateurs voor moi :P
kom denk ik er 1-2 tekort voor alles :D
ff in kort wat ik wil maken

Lycander 20% Increased Attack Speed Check
Stealskull 10% Increased Attack speed Check
TwitchTroe 20% Increased Attack Speed
Goldwrap 10% Increased Attack Speed Check
Cats Eye 20% Increased Attack Speed Check
Laying of hands 20% increased Attack Speed Check

dan komt er 20% bij in me weapon, en nog 15 voor armor en 15 in me steal skull dan kom ik uit op 130% IAS is dat een beetje netjes ? en zal ik dan snel schieten ?

btw twitchtrou donateurs zijn welkom :) is normal unique dus nie zo veel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ben ff aan het kutten dus dont mind me :)

Waarom linkt hij me sgnature door naar got/"mijnwebspace" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 21:31 schreef Pjemco het volgende:

kijk ff op deze site voor wat links erover, zoek het soort ama uit dat je wilt hebben en bouw dr op :)

Handig, mn eigen post gequote ;)

tis al laat ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/Gold.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/Hands.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/cats.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/lycander.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/manald.JPG (2x voor hogere leach..)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/tal.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/twitch.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/water.JPG

http://members.home.nl/soullie/diab/skill1.JPG
http://members.home.nl/soullie/diab/skill2.JPG

Dat is de huidige setup @ lvl 74

heb twitch verkeerd gesocket wist ik veel toen |:( ;)

dit spul kan iedereen eigenlijk wel vinden / traden denk ik :) ice en pierce bevalt me prima iig :)... bij baal en cow :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/diab/buri.JPG

dees zit al een tijd op de weaponswitch te rotten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:18 schreef heuveltje het volgende:

[..]

Zo werkt dat helaas niet :)

Een buriza is een Xbow, en die heeft een maximale snelheid van 13/3.5 Dus, hoeveel IAS je dr ook bijgooit, hij word NOOIT snel.

Een lycanders is een BOW, en die heeft een maximale snelheid van 7/2 (wreeeeeeed snel)

Sauron: Ik zou ff op die site kijken dus, anders heb je net teveel of net te weinig ias om een Breakpoint te bereiken, en das gewoon zonde. IAS breekpunt voor snelle bows ligt op 142, vandaar :)

Buriza is gewoon een trage rotboog :( Veels te veel damage, etc, ik vind het zelf echt een NEPding. zwaaaaaaaaar te goed item voor al die wannabee amas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 14-09 14:03

Smurf

Detri

Op maandag 07 januari 2002 21:54 schreef heuveltje het volgende:

[..]

mijn sorc boots voor als ik in de cs aan het klooien ben
zou niet weten welke unique me meer resistance zou moeten geven :) (wat boeit def op een sorc ?)
alleen voor mf zijn war travelers beter .......

[afbeelding]

alleen jammer dat er geen faster run op zit

en sauron ik blijf het een rare keuze vinden, een ama zonder ll. de mijne heeft 13%, dat is icm met een buriza genoeg om omringd te zijn door hell-cows. en toch genoeg te leechen om dat zonder problemem te overleven ........
Leuke boots :)
Met MF en run zouden ze nog leuker zijn.

* Smurf gaat ffies een screeny maken

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef SaURoN het volgende:
Dat schiet ook niet echt op voor een Grand Matron moet je al minimaal 147% ias hebben om em 8/2 te krijgen

dan kun je beter een Cruel Matri Cuben ofzo , dan heb je 'm bij 75% al op 8/2

zie ook de Zendragons bow bible

http://www.users.qwest.net/~mlsquires/d2/bows/

onder 'how fast is it'

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draag zelf een 4 socketed armor met 60 Ias :)

dat schiet al een einje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
en 3 sockted helm met 45% ias :D
das ook wel een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Ik gebruik :

Cruel Matri met 2x shael (40%)
Laying of hands (20%)
Twitchtroe soc met ias (35%)

Makkelijk op 8/2 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil nog een cruel matri cuben :)

dan zit ik met die IAS op 7/2 :)

en daar doe ik het allemaal voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hoeveel IAS heb je nu ? btw na deze twitch en een goldwrap vind ik het voorlopig ff zat met ias :) schiet dan al rete snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 07 januari 2002 22:37 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Zo werkt dat helaas niet :)

Een buriza is een Xbow, en die heeft een maximale snelheid van 13/3.5 Dus, hoeveel IAS je dr ook bijgooit, hij word NOOIT snel.

Een lycanders is een BOW, en die heeft een maximale snelheid van 7/2 (wreeeeeeed snel)
jeeeeeez note the smileys dude
ik weet ook wel dat ie zun boog wil opvoeren, en dat dat met een buriza niet gaat
Buriza is gewoon een trage rotboog :( Veels te veel damage, etc, ik vind het zelf echt een NEPding. zwaaaaaaaaar te goed item voor al die wannabee amas
um blaat blaat grom brom

ik heb ook een buriza. en vind hem gewoon lekker om koeien mee te maaien. maar ook voor het normale quest werk is hij snel/destructief genoeg. beter dan elke andere boog die ik tot nu toe heb gevonden.

ben ik nu ook een lamert ?
Op maandag 07 januari 2002 22:23 schreef SaURoN het volgende:
hmmz zijn er hier Socket quest donateurs voor moi :P
kom denk ik er 1-2 tekort voor alles :D

ff in kort wat ik wil maken
TwitchTroe 20% Increased Attack Speed

btw twitchtrou donateurs zijn welkom :) is normal unique dus nie zo veel waard :)
sockets quest kan ik wel doen.
twitchroe weet ik zeker dat ik die heb. kan hem alleen nergens meer vinden ........ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gloop/pics/amaboots.jpg

probeer hier maar eens een vervanger voor te vinden :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Shael is beter dan een ias jewel. Die heeft namelijk 20% ias.

Ohja iemand een twitchtrou dingus voor mij die sotemieter ik namelijk altijd weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

70 op boog (goldstrike )totdat ik cruel matri vind)
10 goldrwap
60 4 socket armor
20 Lava gout gloves

Zeer binnenkort ook 20 op amulet en stealskull met 15 ias jewel.

Gebruik nu atmas amulet, 5% chance to cast amp damage :) Erg handig, je schiet zo veel, dat ding gaat vaak af, en je doet dan dubbel damage :) en, das fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
heeft iemand Twitchtro +goldwrap voor me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 07 januari 2002 22:50 schreef smurv het volgende:
[afbeelding]

probeer hier maar eens een vervanger voor te vinden :)
zoink
ok die zijn nog stukken beter .........
naar zoiets was ik dus op zoek :)

wazige is wel, dat je in de trade channels er waarschijnlijk niet eens een paar wartravellers voor kunt krijgen. want ze zijn rare.....

desalnietemin bewijst nog eens des te meer mijn punt dat rare's niet per definie kut zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 07 januari 2002 22:52 schreef SaURoN het volgende:
heeft iemand Twitchtro +goldwrap voor me ?
Goldwrap heb ik misschien wel voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

ik zou alleen voor shael gaan als je met die 5% extra net een attack van een frame minder krijgt. Anders kan je net zo goed een jewel pakken, doe je nog meer dmg ook. (ik bedoel dus wel een 3x%ed 15% ias jewel ;) )

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:48 schreef heuveltje het volgende:

um blaat blaat grom brom

ik heb ook een buriza. en vind hem gewoon lekker om koeien mee te maaien. maar ook voor het normale quest werk is hij snel/destructief genoeg. beter dan elke andere boog die ik tot nu toe heb gevonden.

ben ik nu ook een lamert ?
JA :)
nou ja, je snapt wat ik bedoel, elke ama heeft een buriza tegenwoordig en je kan dan gelijk goed meekomen, of de rest van je equip nou wel of niet ergens op slaat enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een twitch voor je btw, msg mn account maar es

Pjemo
of
Pjemco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Op maandag 07 januari 2002 22:52 schreef heuveltje het volgende:

[..]

zoink
ok die zijn nog stukken beter .........
naar zoiets was ik dus op zoek :)

wazige is wel, dat je in de trade channels er waarschijnlijk niet eens een paar wartravellers voor kunt krijgen. want ze zijn rare.....

desalnietemin bewijst nog eens des te meer mijn punt dat rare's niet per definie kut zijn :)
Helaas komen deze boots nog uit classic. Als ik er een keer mee doodga zonder loot zal ik waarschijnlijk geen vervanger meer kunnen vinden. :'(

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Zo mijn signature wat betreft het LoD gedeelte aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 07 januari 2002 22:55 schreef Pjemco het volgende:
ik heb nog een twitch voor je btw, msg mn account maar es

Pjemo
of
Pjemco
Mag ik die van je aub
SAuron heeft er nu al 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
daar krijg je makkelijk 2-3 sojs voor :) due the lightning resist iemand die ik ken heeft ze ook verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Op maandag 07 januari 2002 22:59 schreef Canon23 het volgende:
nu nog ffies een htmelletje in mekaar flansen? ;)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
BRUUUUUT me ama is veranders met buriza als 2e wapen voor bosses ensow maar voor koeien gaaaa ik nu snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

zow dat zijn lekkere boots :)... dat soort rares was ik net dus over aan het blaten =).....
BRUUUUUT me ama is veranders met buriza als 2e wapen voor bosses ensow maar voor koeien gaaaa ik nu snel
iemand heeft het licht gezien ;)

het speelt serieus lekkerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 07 januari 2002 22:59 schreef Canon23 het volgende:
ik heb niks beters.......
maar wat een rot formaat(doc in ie, wist niet eens dat dat kon :)) en onleesbaar lettertype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Weinig dmg maar het gaat wel goed iig :) Morgen een A2 NM merc halen en die levelen in koe runnetjes :) mwa dan gaat het wel goed kopen gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Misschien heb je dan ook nog wel ergens een atma's scarab liggen , of een 1.08 saracens ...

Amp werkt echt lekker in combinatie met FA moet ik zeggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Mooi he :P ;) anyway. Jullie hoeven hem toch niet te downen/ te openen vanaf huidige locatie, toch?

Hier is die prima te lezen hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
maak er maar een HTML van :) docs zijn irri :)

Hit gaat ook op IAS toer :P naaper :P
heeh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAS is echt beterz

als ik een van jullie op B.net tegenkom zal ik ff de snelheid laten zien :)

Damage is nog niet goed genoeg, helaas, heb wat meer charms nodig :) ook handig voor physical imunes :)

/me is smiley addict :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Als het goed is is bestandje nu beter :)

en pjemco kom nu online kan je mij ff showen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

min 50 poison charms (small) zijn welkom =) maar ik vermoed dat niemand die gaat afstaan :)

heb ook 1 x 100... en nu niet gaan gillen noob :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draag nu 3x 175 + 12x 100 op mijn amazone, dat gaat als een speer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik volgende week maar eens een bowazone ga beginnen, net als de rest geloof ik.

Maar dan met de volgende bow als wapen:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/roskamam/bow.gif

EN iets anders, is m`n druid een beetje op de goede weg volgens jullie?

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/roskamam/druid.jpg

Die ballista heb ik om de volgende redenen:
1 - wapen met de meeste dmg (die ik heb gevonden)
2 - hij is lekker snel, zeker met Fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*ahum*

druid met een ballista :? :D lollig....

raap een willekeurig ander wapen op... (moet op lvl 58 lukken) en kijk dan eens naar je dmg, als het een melee wapen is dan zal je geheid meer hebben, want je skills werken volgens mij alleen op mellee, dus let niet alleen op de dmg die op het wapen staat maar ook de snelheid en de dmg die je uiteindelijk doet...

en verder, ach, beetje weinig def, en life, maar dat kan je altijd nog fiksen... ik zou iig een beter wapen zoeken, want een druid is nou eenmaal niet gebouwd op Xbows.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 00:42 schreef K-Mile het volgende:
*ahum*

druid met een ballista :? :D lollig....

raap een willekeurig ander wapen op... (moet op lvl 58 lukken) en kijk dan eens naar je dmg, als het een melee wapen is dan zal je geheid meer hebben, want je skills werken volgens mij alleen op mellee, dus let niet alleen op de dmg die op het wapen staat maar ook de snelheid en de dmg die je uiteindelijk doet...

en verder, ach, beetje weinig def, en life, maar dat kan je altijd nog fiksen... ik zou iig een beter wapen zoeken, want een druid is nou eenmaal niet gebouwd op Xbows.. :)
Ik heb om eerlijk te zijn niet het meeste geluk met wapens, ik vind altijd crap, nou ja bijna altijd.
Ik vind nooit spullen voor m`n eigen char, altijd voor een andere char.

Maar die dmg werkt ook met die xbow, want als ik naar een wat minder zwaard sschakel, word de dmg ook minder.

EN dan zal ik die 10 punten eens in def/life stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Goku speel jij nou online op closed? zoja whisper me is (gewoon een paar x doen tot ik online ben) denk dat ik nog wel ergens een axe ofzo heb liggen voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 00:31 schreef tva_goku het volgende:
Ik denk dat ik volgende week maar eens een bowazone ga beginnen, net als de rest geloof ik.

Maar dan met de volgende bow als wapen:
[afbeelding]

EN iets anders, is m`n druid een beetje op de goede weg volgens jullie?

[afbeelding]

Die ballista heb ik om de volgende redenen:
1 - wapen met de meeste dmg (die ik heb gevonden)
2 - hij is lekker snel, zeker met Fury
teveel in mana gedaan, heb je niet nodig ;) heb zelf er geen 1 punt ingedaan en heb volop mana

ballista is niet bepaalt een druide wapen :P duzze maak daar een ama voor

wat meer punten in life en str, en dex kleinbeetje op peil houden :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.