ik weet niet of dit het goede topic is om mijn mening erover uit te spreken maar toch doe ik het..
diablo ii CLASSIC: ik dat spel kopen en ik begin online met me isdn te spelen.. op een gegeven moment begin ik heb wel erg leuk te vinden.. maar met me sorc op lvl 79 begon het me toch wat lang te duuren om lvl up te komen.. dus ik stap over naar hardcore.. zodra ik hc ga doen.. begint het helemaal fout te gaan bij de realms en ik kan niet meer normaal speelen.. dus ik stop een maandje.. en w8 tot LOD uitkomt.
diablo ii LOD : met de nieuwe act5 begint het toch nog leuk te woorden om met een lvl 79 sorc te playen.. dus ik was weer lekker bezig met me telefoon rekening op te kriken naaar boven de 1500,-

maargoed.. adsl was niet ver weg.. dus ik lekker relext met adsl lekker lvlen.. maar dan word het in eens niet meer leuk omdat ik in de ladder kijk en ik zie dat het nogal makkelijk is gewoorden om het beruchte lvl 99 te halen.. dus ik had niets meer om voor te strijden..
verder ben ik nooit meet diablo gaan spelen omdat ik dat spel nu wel heb gezien.. maar mijn mening over diablo ii en lod is toch dat het een t*f*s verslavend spel is maar wel zeer leuk meschien ga ik ooit nog diablo ii classic spelen.. want daar is het toch nog wel een zeer grote uitdaging om lvl 99 te worden.. en zeker op hc..
mijn beste chars des tijds:
lod
hardcore:
lvl 71 barb
lvl 56 sorc
softcore:
lvl 82 barb
lvl 81 sorc
classic
hardcore:
lvl 52 barb
lvl 51 ama
softcore:
lvl 79 sorc (zelfde als lod)
lvl 41 ama
verder had ik nog wat rotzooi chars..
ik weet niet wat jullie hier aan hebben maar dit is mijn verhaal over diablo ii en lod

WHOOT!