Dan komt nu mijn reply als clanleader van DSA, dat in werkelijkheid voor Dutch Shadow Alliance staat.
Ik heb samen met 2 mensen een tijdje geduped, maar daar zijn we al een tijdje mee gestopt. Dat doet er op zich niet zoveel toe, maar het was ik die dupete, niet mijn clan, die staat daar los van.
Ik weet al wat jullie daarover denken en ik moet eerlijk zeggen dat ik het daar ook wel mee eens ben, hoewel ik niet het gevoel heb dat ik mensen heb opgelicht.
Die mensen hebben expliciet om een dupe gevraagd en ze weten waar ze aan beginnen.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een ernstige hack is en ik hoop dat blizzard snel een patch uitbrengt die dit verhelpt.
Verder heeft Sauron (met wie ik net een gesprek heb gehad op bnet) de indruk gekregen dat wij een cheatclan zijn.
Nou dat dupen heb ik hierboven uitgelegd, en dan nu de itemgrabber.
Ik gebruik nooit zo'n ding, maar ik kan er natuurlijk niet op toezien dat geen enkel clanlid een itemgrabber gebruikt.
Ik ben van mening dat deze hack andere spelers benadeelt en daarom zal ik deze niet gebruiken.
Maphack gebruiken we wel, om de reden dat we dit een onschuldige hack vinden.
Verder heerst er in de clan een vriendelijke sfeer en zijn de games gezellig.
De clan staat nog een beetje in de kinderschoen, want hij bestaat nog niet zo lang.
Aan de clansite wordt gewerkt en we hopen nog een hoop leuke leden aan te mogen nemen.
Greetz,
RagingVortex
aka
DSA-Vortex
DSA-Ageira
DSA-MetBoog
[edit]
Sauron, thx voor je excuses

Bnet acc:
*dsa-vortex