Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

door het hele fijne &$#^#$(&*^&*(^%#$&*95 chello kan ik dus al heel de dag geen Diablo spelen, tyvus zooi daaro

Die gaat dus mooi HEEL snel de deur uit

M`n pappie heeft het groene licht gegeven voor Cistron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zondag 06 januari 2002 20:25 schreef Pjemco het volgende:
Is geen bug

Is gewoon zo geprogrammeerd...
ze zijn gewoon vergeten dat erbij te patchen =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 06 januari 2002 21:07 schreef tva_goku het volgende:
door het hele fijne &$#^#$(&*^&*(^%#$&*95 chello kan ik dus al heel de dag geen Diablo spelen, tyvus zooi daaro

Die gaat dus mooi HEEL snel de deur uit

M`n pappie heeft het groene licht gegeven voor Cistron
Beter! ik heb adsl fast ben ik ook blij mee :)
Moest ook heel lang zueren :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zondag 06 januari 2002 21:07 schreef Soullie het volgende:

[..]

dat klopt maar tis niet echt logisch he :)...
Eej speel jij HC?? want ik wil wel eens met jouw samen spelen dan :)
Het leuke vind ik, om niet standaard characters te maken. Nu ben ik daar nu weer mee gestopt omdat ik die bijna allemaal al gehad heb, en ik nu maar weer een boazon ben begonnen :) (lvl 82 a la moment). Ik vind het veel leuker om met vrienden te spelen. Heb ook een iemand waar ik altijd mee speel, en dat is gewoon een stuk leuker!
Dus als je ff zin hebt om te spelen zeg het maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben iemand een excuus verschuldigt :)
Het blijkt dat die clan welke hit wou joinen, niet als clan duped maar 1 enkel individu doet dat. Ze gebruiker er ook geen grabbers verzekerde de leader me. Dus ik heb de clan hier tenonrechte beschuldigt van 2 erge cheats, ik bied hierbij mijn excuses aan. De clan is dus niet zo als dat ik gister de indruk kreeg ;)

Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik het wel BIJZONDER lame van Hitje vind dat hij itemgrabber gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

eej sauron ff samen met mijn en jouw boazon lvl'en ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:01

Soullie

Planeshift

Op zondag 06 januari 2002 21:54 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Eej speel jij HC?? want ik wil wel eens met jouw samen spelen dan :)
Het leuke vind ik, om niet standaard characters te maken. Nu ben ik daar nu weer mee gestopt omdat ik die bijna allemaal al gehad heb, en ik nu maar weer een boazon ben begonnen :) (lvl 82 a la moment). Ik vind het veel leuker om met vrienden te spelen. Heb ook een iemand waar ik altijd mee speel, en dat is gewoon een stuk leuker!
Dus als je ff zin hebt om te spelen zeg het maar!
nee ik speel op het moment alleen softcore :)

ben un watje ;)....

alhoewel ik wel eens op HC ga beginnen een dezer dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zondag 06 januari 2002 22:22 schreef Soullie het volgende:

[..]

nee ik speel op het moment alleen softcore :)

ben un watje ;)....

alhoewel ik wel eens op HC ga beginnen een dezer dagen :)
Naahhhh dan vind al je items maar brak... dacht eerst van goh die heeft wel leuke spullen maar nu ben ik echt zwaar teleurgesteld.... ( ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Boeien ik heb die alleen aanstaan als ik met vreemden speel. Gisteren (tijdens de cowruns met dsa) stond die niet aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Op zondag 06 januari 2002 22:19 schreef SaURoN het volgende:
Ik ben iemand een excuus verschuldigt :)
Het blijkt dat die clan welke hit wou joinen, niet als clan duped maar 1 enkel individu doet dat. Ze gebruiker er ook geen grabbers verzekerde de leader me. Dus ik heb de clan hier tenonrechte beschuldigt van 2 erge cheats, ik bied hierbij mijn excuses aan. De clan is dus niet zo als dat ik gister de indruk kreeg ;)

Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik het wel BIJZONDER lame van Hitje vind dat hij itemgrabber gebruikt.
jep das lame, iedereen heeft recht op wat er op de grond valt, gewoon pech als je te laat bent.

Maar ff iets anders, hoe zit een D2 clan in elkaar, ik speel ook cs en dan is het vrij duidelijk, maar met D2 kan ik me niet echt veel voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 06 januari 2002 22:23 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Naahhhh dan vind al je items maar brak... dacht eerst van goh die heeft wel leuke spullen maar nu ben ik echt zwaar teleurgesteld.... ( ;) )
hehe ik speel ook nog niet zo super lang diablo2 :)

maandje of 1,5 :)
Maar ff iets anders, hoe zit een D2 clan in elkaar, ik speel ook cs en dan is het vrij duidelijk, maar met D2 kan ik me niet echt veel voorstellen
betrouwbaar traden, helpen met vervelende stukken, clancowruns... en gewoon met wat bekende mensen op bnet spelen.. zo speel ik iig het liefst... anders had ik het die 1,5 maand ook niet uitgehouden... tis saai als je niemand kent op bnet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 06 januari 2002 22:23 schreef HitmanWVU het volgende:
Boeien ik heb die alleen aanstaan als ik met vreemden speel. Gisteren (tijdens de cowruns met dsa) stond die niet aan dus.
itemgrabben blijft lame, is niet eerlijk tenopzichte van andere meer zeg ik er niet meer over.

iig die clan is niet wat ik dacht dat hij was dus daar bied ik excuses voor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

ahhh dat verklaart het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41173

Check de link maar die mcflipp gaf (deze)
In onze clan werkt het simpel, je kan punten verdienen met speciale quests of met items, hoe meer punten hoe hoger de rang. En hogere rang = macht over anderen :)
Verder hebben we regelmatig toernooien, en af en toe een oorlogje etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33732

Dan komt nu mijn reply als clanleader van DSA, dat in werkelijkheid voor Dutch Shadow Alliance staat.

Ik heb samen met 2 mensen een tijdje geduped, maar daar zijn we al een tijdje mee gestopt. Dat doet er op zich niet zoveel toe, maar het was ik die dupete, niet mijn clan, die staat daar los van.
Ik weet al wat jullie daarover denken en ik moet eerlijk zeggen dat ik het daar ook wel mee eens ben, hoewel ik niet het gevoel heb dat ik mensen heb opgelicht.
Die mensen hebben expliciet om een dupe gevraagd en ze weten waar ze aan beginnen.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een ernstige hack is en ik hoop dat blizzard snel een patch uitbrengt die dit verhelpt.

Verder heeft Sauron (met wie ik net een gesprek heb gehad op bnet) de indruk gekregen dat wij een cheatclan zijn.
Nou dat dupen heb ik hierboven uitgelegd, en dan nu de itemgrabber.
Ik gebruik nooit zo'n ding, maar ik kan er natuurlijk niet op toezien dat geen enkel clanlid een itemgrabber gebruikt.
Ik ben van mening dat deze hack andere spelers benadeelt en daarom zal ik deze niet gebruiken.

Maphack gebruiken we wel, om de reden dat we dit een onschuldige hack vinden.

Verder heerst er in de clan een vriendelijke sfeer en zijn de games gezellig.
De clan staat nog een beetje in de kinderschoen, want hij bestaat nog niet zo lang.
Aan de clansite wordt gewerkt en we hopen nog een hoop leuke leden aan te mogen nemen.

Greetz,

RagingVortex
aka
DSA-Vortex
DSA-Ageira
DSA-MetBoog

[edit]
Sauron, thx voor je excuses :)
Bnet acc:
*dsa-vortex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

zolang het dupen binnen een clan blijft kan ik er begrip voor opbrengen... sort off.... maar zodra mensen er mee gaan traden gaan ze te ver....

nu hebben julie dat alleen gedaan voor mensen die het vraagde... dus mja :)..... tis iig minder erg als mensen oplichten :).....

ik vind dupen iig een zwaar ernstige exploit.. goed dat je er mee gestopt bent :)

en maphack is idd redelijk onschuldig... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 22:05

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 06 januari 2002 22:28 schreef Wing het volgende:
Check de link maar die mcflipp gaf (deze)
In onze clan werkt het simpel, je kan punten verdienen met speciale quests of met items, hoe meer punten hoe hoger de rang. En hogere rang = macht over anderen :)
Verder hebben we regelmatig toernooien, en af en toe een oorlogje etc.
Me broertje zit in een alliance van jullie :P Daoine Sidhe, werkt volgens mij hetzelfde als jullie clan met qp's enzo

Ennuh Vortex bedankt voor het uitleg (jij bent dus die WF aso :P ;) ) ennuh whisper me maar is op b.net als jullie weer van die turbo runs houden :) acc: unknown666

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
* SaURoN zoekt een lycanders aim heeft iemand een goede ?

Zo ja contact me ff op icq dan offer ik wel wat ;)
als hij in de buurt van max is offer ik een Thundergods Vigor er voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 06 januari 2002 23:59 schreef SaURoN het volgende:
* SaURoN zoekt een lycanders aim heeft iemand een goede ?

Zo ja contact me ff op icq dan offer ik wel wat ;)
als hij in de buurt van max is offer ik een Thundergods Vigor er voor :)
ik heb een speedazon gemaakt met lycander en frozen arrow combo... das best een lekkere kill combo in cow... en is eens wat anders als die saaie buriza... die begint na een tijd toch zwaar te vervelen... :Z slow shit ding use ik allen nog maar voor boss kill.....

zelfde geld voor javazon.. na een tijdje heb je dat ook wel gezien....

helaas geen over :).. soz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

ik heb er nog 1 als het goed is, kijk ik morgen middag wel ff na. Je hoort het wel...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 00:16 schreef Soullie het volgende:

[..]

ik heb een speedazon gemaakt met lycander en frozen arrow combo... das best een lekkere kill combo in cow... en is eens wat anders als die saaie buriza... die begint na een tijd toch zwaar te vervelen... :Z slow shit ding use ik allen nog maar voor boss kill.....

zelfde geld voor javazon.. na een tijdje heb je dat ook wel gezien....

helaas geen over :).. soz..
wil hem er als 2e bow bij hebbe ;) hebbe ding heb namelijk 2 vipergods :D me barb gaat eerst naar 99 toe :) maar wil hem nu alvast trade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik wow ehm dus eigenlijk ook eerst als 2de bow hebben... stel dat in 1.10 buriza generfd word of whatever... maar vanaf lvl 42 heb ik buriza alleen nog maar bij duriel en diablo gebruikt :)....

tis gewoon een leukere bow als buriza.... en de killing speed is ook wel ok.. sure je doet de helft schade met ice arrow wat je met buriza zow doen... maar dat ding is dus ook 2x of iets meer langzamer :)...

ik heb in die van mij een Sheal zitten dus das alleen al 40% ias op de bow :)

tis idd geen bow om met multi te usen of zo.. want daar is ie te zwak voor :)..... maar ice en guided met wat pierce werkt bij bloodruns en cowruns prachtig

*edit* ik bedoel dus freezing arrow overal waar ik ice blaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 19:54
Op zondag 06 januari 2002 16:39 schreef ReV3rEnD het volgende:
*zucht

ik speel het alleen op de lan bij een gozer die allemaal items voor de druid (ik dus) gewoon verkoopt... ookal kan ik ze heel erg goed gebruiken... ik heb geeneens een geldige key :)
HO W8 ES FF!!
je zit altijd naast me ik bewaar fukkin' veel voor je en als er iets is dan laat ik et je ook altijd als eerste zien.
JIJ! zegt dan meestal van "neuh hoeft toch niet".
je vergeet hoeveel ik al bewaard heb voor je barbje hoevol me stash nog zit.
en omdat er is een paar keer iets verkocht word omdat ik et niet snel genoeg zeg is et ineens LAME!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

heej, ik heb nog wel een lycanders... moet ik ff kijken hoe goed die is, doe ik morgen wel... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-06 08:54
Wat is een item grabber eigenlijk voor iets ?? Ennuh, ik heb al een heel aantal cow games gedaan, maar ik doe ze alleen voor de exp, want ik vind er echt GEEN f*ck. Mja, een keer een unique luna net misgelopen en ik heb uit een kistje wel es een Highlords Wrath gevonden, maar dat was het dan ook wel weer geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Op maandag 07 januari 2002 00:36 schreef Soullie het volgende:
ik wow ehm dus eigenlijk ook eerst als 2de bow hebben... stel dat in 1.10 buriza generfd word of whatever... maar vanaf lvl 42 heb ik buriza alleen nog maar bij duriel en diablo gebruikt :)....

tis gewoon een leukere bow als buriza.... en de killing speed is ook wel ok.. sure je doet de helft schade met ice arrow wat je met buriza zow doen... maar dat ding is dus ook 2x of iets meer langzamer :)...

ik heb in die van mij een Sheal zitten dus das alleen al 40% ias op de bow :)

tis idd geen bow om met multi te usen of zo.. want daar is ie te zwak voor :)..... maar ice en guided met wat pierce werkt bij bloodruns en cowruns prachtig

*edit* ik bedoel dus freezing arrow overal waar ik ice blaat ;)
Ik ben nu dus hard op weg om 142 IAS te krijgen :) DAT gaat pas ziekelijk snel :)

met strafe schiet je dan 10 pijlen per seconde :) Multi kan wel hoor, maar dan moet je echt VEEL schieten en een paar charms met elemental damage ofzo dragen :)

Voordeel is wel dat ie met multi ongeveer 2.3 keer zo snel gaat als Buriza, dus als je de helt aan damage doet ben je al beter bezig :) (relatief gezien)

-----------------
nieuwe b.net account: Pjemo
ouwe b.net account Pjemco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb vorige week mijn Lycanders weggegeven aan iemand hier op GoT, nadat ik een buri van hem heb gekegen.
Als ik hem nog had, had Sau hem wel gratis mogen hebben, maarja ik heb hem dus niet meer :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik vind die vipergod belt helemaal niet zo goed. Maar goed hij is ongetwijfeld wel een lycander aim waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18

mvds

Totally awesome!

Ik heb op dit moment de set van IK bijna kompleet (alles behalve de armor heb ik) en ik vind dat die set best lekkere bonussen geeft, maar ik weet dat er betere dingen zijn. Wat ik me dus afvraag is als ik alles ineens aanbied wat ik dan terug kan verwachten. Of zijn die spullen samen niks waard? Gaat dus om de boots, gauntlets, belt, maul en helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 januari 2002 08:35 schreef obsidian het volgende:
Ik heb op dit moment de set van IK bijna kompleet (alles behalve de armor heb ik) en ik vind dat die set best lekkere bonussen geeft, maar ik weet dat er betere dingen zijn. Wat ik me dus afvraag is als ik alles ineens aanbied wat ik dan terug kan verwachten. Of zijn die spullen samen niks waard? Gaat dus om de boots, gauntlets, belt, maul en helm.
Die zijn helaas niet zo heel veel waard :(

Als je de geruchten mag geloven zijn er maar iets van 10 IK-armors op het hele Europe Realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 januari 2002 08:30 schreef HitmanWVU het volgende:
Ik vind die vipergod belt helemaal niet zo goed. Maar goed hij is ongetwijfeld wel een lycander aim waard
Hij heeft +3 to lightning fury, en das leuk voor een javazon :)

En, tis een van de weinige, zo niet de enige, items met Lightning ABSORB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wat is een warpspear waard? De eigenschappen zijn:

Two-Hand Damage: 14 To 34 (24 Avg)
Required Level: 39
Required Strength: 25
Durability: 40
Base Weapon Speed: [0]
150% Damage To Undead
Ignore Target's Defense
+250 Defense Vs. Missiles
+3 To Sorceress Skill Levels
+3 To Energy Shield (Sorceress Only)
+3 To Telekinesis (Sorceress Only)
+3 To Teleport (Sorceress Only)

En wat is een memory staff eigenlijk waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 08:30 schreef HitmanWVU het volgende:
hijs een tijdje 1 soj waard geweest, zal het nu wel niet meer zijn, ik vind um iig de beste belt voor javazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33732

Vipergod :?
Bedoel je misschien Thundergods Vigor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 27-06 18:00

Smurf

Detri

Op zaterdag 05 januari 2002 23:00 schreef SaURoN het volgende:

btw wie hebben er hier een lvl 99 b.net charc ?
Mijn barb gata voor de lvl 99 :) duzze iemand als een lvl 99?
:z

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 januari 2002 09:00 schreef obsidian het volgende:
Wat is een warpspear waard? De eigenschappen zijn:

Two-Hand Damage: 14 To 34 (24 Avg)
Required Level: 39
Required Strength: 25
Durability: 40
Base Weapon Speed: [0]
150% Damage To Undead
Ignore Target's Defense
+250 Defense Vs. Missiles
+3 To Sorceress Skill Levels
+3 To Energy Shield (Sorceress Only)
+3 To Telekinesis (Sorceress Only)
+3 To Teleport (Sorceress Only)

En wat is een memory staff eigenlijk waard?
leuk ding, maar niet echt iets waard denk ik, vooral omdat oculus en lidless wall al +4 to all skillz geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 09:38 schreef Pjemco het volgende:

[..]

leuk ding, maar niet echt iets waard denk ik, vooral omdat oculus en lidless wall al +4 to all skillz geven
Ja ok, maar dan noem je ook wel dingen op. Lijkt mij dat alleen dingen die interessant zijn voor > clvl 80 chars wat waard zijn en de hele mooie items voor mid tot high level chars niks waard zijn. Raar eigenlijk. Net alsof alleen de high level chars meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik had hem op HC, maar geruild voor een Uni Axe+Uni Crossbow(die staff had ik dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 09:59 schreef Cthulhu het volgende:
Ik had hem op HC, maar geruild voor een Uni Axe+Uni Crossbow
Hem? Die warpspear bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 januari 2002 09:57 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ja ok, maar dan noem je ook wel dingen op. Lijkt mij dat alleen dingen die interessant zijn voor > clvl 80 chars wat waard zijn en de hele mooie items voor mid tot high level chars niks waard zijn. Raar eigenlijk. Net alsof alleen de high level chars meetellen.
Zo raar is dat niet, in LoD heb je als je wilt binnen een dagje koei-rennen een High Lvl Char... en je bent nu eenmaal langer High lvl dan Low lvl :) (behalve op HC dan :0 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 08:57 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Hij heeft +3 to lightning fury, en das leuk voor een javazon :)

En, tis een van de weinige, zo niet de enige, items met Lightning ABSORB :)
Blackthorns helm ook geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 07 januari 2002 10:17 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet, in LoD heb je als je wilt binnen een dagje koei-rennen een High Lvl Char... en je bent nu eenmaal langer High lvl dan Low lvl :) (behalve op HC dan :0 )
"Behalve op hc dan" Tsssss Ik heb in 3 dagen op hc een lvl 82 boazon gemaakt... en dat noem jij lang low lvl blijven...
Btw ik snap niet waarom sommige mensen nog SC spelen daar is lvl 99 worden helemaal geen kont meer aan! Op hc zou je nog dood kunnen gaan...
Maar mij lijkt het een goed idee als Blizzard de lvl cap weghaald. Maar dan wel zo door gaat als nu dat je iedere keer weer een groter aantal exp points moet halen tot aan het volgende lvl. Dus bijvoorbeeld, van lvl 98 naar 99 1 miljard en dan van 99 naar 100 1,4 miljaard ofzo enz. (blizzard moet natuurlijk goed uitgebalanceerde getallen hiervan maken.) zo word het veeel leuker om hoog te worden. Nu zit iedereen op 99: "Zo nou hoef ik er niet mee te spelen"
Als je geen exp cap hebt dan is het al goddelijk als je op lvl 105 bent, en dan kan je tenminste echt ergens voor strijden: Wie haalt het hoogste character van deze "ladder periode" Dat ljkt me nou echt cool!
Graag reactie's/aanmerkingen hier op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ben ik wel voor. En ik vind dat er veel teveel low level items bestaan en veel te weinig high level items. En ik vind dat die items vaker moeten vallen, en niet zoals nu dat de kans op het IK armor (noem maar wat, er zijn nog schaarsere items) 0,00000001% is ofzo. Op het moment dat je hem vind (na 1.000.000 runs ofzo) heb je al een beter harnas en kan je die IK armor alleen nog gebruiken om te traden waardoor het als mid-level char (waar dat armor dan eigenlijk voor is) onmogelijk word om eraan te komen, aangezien hij dan zoveel waard is dat je hem dus alleen kan betalen als je zelf extreem hoog bent en veel uniques hebt die veel waard zijn. Ik vind dat het hele tradegebeuren het hele spel vergalt. Je moet een hoog en zeer rijk char hebben om je mid level char aan te kunnen kleden met goede spullen. Dat is oneerlijk. Het is een spel, geen beurs-sim!

Als je het hele spel normaal speelt moet je al die goede items al kunnen vinden, en niet na het uitspelen van het spel nog eens dagen lang bezig moeten zijn met MF runs om 1 van die dingen te vinden.

Het is echt zo dat je moet kiezen, of je speelt het spel met matige items, of je gebruikt dupes, of je gaat dagenlang MF runnen om aan goede items te kunnen komen. Nou in bijna alle gevallen is de lol er voor mij al snel vanaf hoor. Dan is HC idd nog de enige uitdaging aan het hele diablo gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Jep hier was ook al een discussie over op diabloII.net gewoon de lvl cap verwijderen.. en de turbo lvl'ers hangen op een gegeven moment gewoon tegen een enorme exp cost aan...

dan betekend het iig weer iets als je een lvl 109 char ziet rond rennen :)

Schijnbaar heb je op Open lvl 125 chars rond lopen dus het spel kan het gewoon aan.....

verder lijkt mij het volgende ook gewoon een verbetering namelijk:

Lvl req's voor akt quests.. ik ben ook wel vaker gerushed naar hell akt5... maar daar is de lol ook na een tijdje vanaf... als je gewoon zorgt voor lvl req's per akt voorkom je het grootste deel van de leachers... en je zorgt dat er weer meer need voor party'en is...

sure dat systeem kan ook misbruikt worden, maar je hebt iig niet in 3 uur een lvl 70 char...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 17:33

PringleMaster

A.K.A. Delta

d2 classic was tenminste goed uitgebalanceerd.
daar was het bijna onmogelijk om lvl 99 te worden
duurde superlang

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 07 januari 2002 10:47 schreef Soullie het volgende:
Jep hier was ook al een discussie over op diabloII.net gewoon de lvl cap verwijderen.. en de turbo lvl'ers hangen op een gegeven moment gewoon tegen een enorme exp cost aan...

dan betekend het iig weer iets als je een lvl 109 char ziet rond rennen :)

Schijnbaar heb je op Open lvl 125 chars rond lopen dus het spel kan het gewoon aan.....

verder lijkt mij het volgende ook gewoon een verbetering namelijk:

Lvl req's voor akt quests.. ik ben ook wel vaker gerushed naar hell akt5... maar daar is de lol ook na een tijdje vanaf... als je gewoon zorgt voor lvl req's per akt voorkom je het grootste deel van de leachers... en je zorgt dat er weer meer need voor party'en is...

sure dat systeem kan ook misbruikt worden, maar je hebt iig niet in 3 uur een lvl 70 char...
Dat is waar, maar vind ik wel een beetje k*t ik laat vaak met een nieuw char gewoon ff alles voor me doen (alle q's) en dan ga ik weeer terug naar act2 normal ofzo. Dan gaat die gast die alles voor me heeft gedaan, uit mijn party en doet alleen maar static, zodat ik alles makkelijk kan killen en dan ben je zo lvl 20, dan laat je ancients doen, en je gaat bloody runnen en dan op lvl 40 laat je weer ancients doen en je gaat weer bloody runnen en op lvl 65 ofzo ga lekker koe rennen. Het is gewoon makkelijk als je alles eerst in een keer laat doen hoef je daar niet meer aan te denken, maar opzich is het wel een beter systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 07 januari 2002 10:51 schreef PringleMaster het volgende:
d2 classic was tenminste goed uitgebalanceerd.
daar was het bijna onmogelijk om lvl 99 te worden
duurde superlang
Idd als je daar iemand zag die lvl 92 was, nou dan zat je echt van nou dat kan nooit!! die cheat!! hoe doet ie dat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 10:47 schreef Soullie het volgende:
Tja, voor een gedeelte zit dat er al in. Er zit namelijk een req op de ancients, alleen is het niet zo dat je het spel niet kan uitspelen als je niet alle quests hebt gedaan.

Je ziet nu idd mensen die iemand mee laten lopen die ze alle laatste quests van alle acts laten doen en dan vervolgens cowruns gaan doen op hell terwijl ze dan level 8 of 9 zijn ofzo. Dat vind ik ook lame... Ik ben niet te beroerd om mensen te helpen, maar dat wel als ze ergens vast zitten, en niet omdat ze zo snel mogelijk naar de cowruns willen op hell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 07 januari 2002 10:56 schreef obsidian het volgende:

[..]

Tja, voor een gedeelte zit dat er al in. Er zit namelijk een req op de ancients, alleen is het niet zo dat je het spel niet kan uitspelen als je niet alle quests hebt gedaan.

Je ziet nu idd mensen die iemand mee laten lopen die ze alle laatste quests van alle acts laten doen en dan vervolgens cowruns gaan doen op hell terwijl ze dan level 8 of 9 zijn ofzo. Dat vind ik ook lame... Ik ben niet te beroerd om mensen te helpen, maar dat wel als ze ergens vast zitten, en niet omdat ze zo snel mogelijk naar de cowruns willen op hell...
Daar ben ik ook tegen, maar het is wel makkelijk als je gewoon de belangrijkste q's al gedaan heb, kan je ook als die vriend er ff niet is bijvoorbeeld, gewoon van normal bloodruns overstappen naar nightmare bloodruns, als je een goed lvl daarvoor bent en moet je niet eerst alngs die minions van baaal bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 januari 2002 10:31 schreef McFlipp het volgende:

[..]

"Behalve op hc dan" Tsssss Ik heb in 3 dagen op hc een lvl 82 boazon gemaakt... en dat noem jij lang low lvl blijven...
Wat ik bedoelde is dat als je op SC eenmaal hoog lvl bent, je dat ook BLIJFT, op HC wil men nog wel es sterven en moet dan helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 11:00 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Daar ben ik ook tegen, maar het is wel makkelijk als je gewoon de belangrijkste q's al gedaan heb, kan je ook als die vriend er ff niet is bijvoorbeeld, gewoon van normal bloodruns overstappen naar nightmare bloodruns, als je een goed lvl daarvoor bent en moet je niet eerst alngs die minions van baaal bijvoorbeeld...
Je noemt nu al juist het probleem. Mensne spelen om een hoog level te bereiken. Niet meer om het spel zelf (of met een beetje hulp) uit te kunnen spelen. Ze willen wel alles uitspelen maar dan moet het vooral niet te moeilijk zijn en ze moeten de echte uitdagingen over kunnen slaan als het te lastig word. Gewoon verneuken van het speelplezier voor jezelf zeg ik dan. Waarom koop je het spel dan? Om het zo snel mogelijk weer in de kast te kunnen zetten omdat je er al doorheen bent? :?

Daarom vind ik dat hele kansgebeuren om dit moment zo oneerlijk. Als je het spel speelt zoals het bedoelt is, is het bijna (of laat die bijna maar weg) onmogelijk om de echt goede items te pakken te kunnen krijgen. Van mij mogen ze alle kansen al meteen x 1000 doen ofzo. Dan is dat hele trade en dupe gebeuren meteen overbodig omdat dan iedereen kans maakt om een buriza of arcane's valor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 07 januari 2002 11:02 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat als je op SC eenmaal hoog lvl bent, je dat ook BLIJFT, op HC wil men nog wel es sterven en moet dan helemaal opnieuw beginnen.
Ahhh :) Das idd waar, daarom vind ik SC ook geen reet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dat is waarom ik geen HC speel...

een keer lag, een keer dood, een muis naar de kloten rammen, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 11:02 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Mmm, dat is ook niet alles... Je kan je rot zoeken naar items maar als je dood bent ben je alles weer kwijt... Iemand die dus topitems heeft en PK-en leuk vind kan het dus voor elke andere speler onmogelijk maken om goede spullen te vinden en te houden. En er zijn op HC genoeg lamers die het leuk vinden om als clvl99 char met superitems alle chars beneden het risico level (het level waarop die chars voor hemzelf een bedreiging kunnen gaan vormen) te killen. Duels zijn dan wel tof, je kiest er dan tenslotte zelf voor.

En ik weet best dat mensen het spel dan sneller zat zijn als alle goede spullen vaker vallen, maar dan moeten ze maar vaker nieuwe versies uitbrengen, er is animo genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 07 januari 2002 11:06 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je noemt nu al juist het probleem. Mensne spelen om een hoog level te bereiken. Niet meer om het spel zelf (of met een beetje hulp) uit te kunnen spelen. Ze willen wel alles uitspelen maar dan moet het vooral niet te moeilijk zijn en ze moeten de echte uitdagingen over kunnen slaan als het te lastig word. Gewoon verneuken van het speelplezier voor jezelf zeg ik dan. Waarom koop je het spel dan? Om het zo snel mogelijk weer in de kast te kunnen zetten omdat je er al doorheen bent? :?

Daarom vind ik dat hele kansgebeuren om dit moment zo oneerlijk. Als je het spel speelt zoals het bedoelt is, is het bijna (of laat die bijna maar weg) onmogelijk om de echt goede items te pakken te kunnen krijgen. Van mij mogen ze alle kansen al meteen x 1000 doen ofzo. Dan is dat hele trade en dupe gebeuren meteen overbodig omdat dan iedereen kans maakt om een buriza of arcane's valor te vinden.
Dat eerste ben ik het niet mee eens. Ik heb diablo 2 LoD al tig keer uitgespeelt op de manier zoals het hoord, maarja na een tijdje weet je wel hoe baal eruit ziet, wat de taktieek voor Diablo is, dat Mephi goeie spullen dropt en dat je uit moet kijken voor z'n 3 vriendjes. Dus dan vind ik het leuker om gewoon leuk characters te maken, met wat alternatiefe skills bijvoorbeeld, dan weer die baal vermoorden ofzo.

En met dat 2e ben ik het wel een beetje eens. Maar eht is natuurlijk niet echt leuka ls iedereen maar gewoon windforce heeft, wat heb je dan nog aan buriza? als je nog ff wat meer speelt je toch al windforce hebt, dan wordt het spel volgens mij veels te makkelijk, kom je daar met 8 boazons in het cow lvl, allemaal windforce, nou dan is het echt een eitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"eitje" is een beetje een understatement dan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 07 januari 2002 11:10 schreef obsidian het volgende:

[..]

Mmm, dat is ook niet alles... Je kan je rot zoeken naar items maar als je dood bent ben je alles weer kwijt... Iemand die dus topitems heeft en PK-en leuk vind kan het dus voor elke andere speler onmogelijk maken om goede spullen te vinden en te houden. En er zijn op HC genoeg lamers die het leuk vinden om als clvl99 char met superitems alle chars beneden het risico level (het level waarop die chars voor hemzelf een bedreiging kunnen gaan vormen) te killen. Duels zijn dan wel tof, je kiest er dan tenslotte zelf voor.

En ik weet best dat mensen het spel dan sneller zat zijn als alle goede spullen vaker vallen, maar dan moeten ze maar vaker nieuwe versies uitbrengen, er is animo genoeg voor.
Hier ben ik het ook mee eens! Blizzard bezit talent en creativietijd ( hoe schrijf je dat :? ) om weer wat leuke nieuwe dingen te bedenken en niemand die daar niet op zit te wachten!
Op maandag 07 januari 2002 11:13 schreef Pjemco het volgende:
"eitje" is een beetje een understatement dan ja :)
hehe idd, meer een gebakken eitje

En mcflipp moet nu naar school :( :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Het probleem is dat het spel idd niet meer super gebalanceerd is... een ama of een sorc met een beetje goeie equip en een beetje slimme skill choice heeft niemand nodig... waarom zow je party'en met iemand.. je kunt het zelf sneller en beter etc.

Nu heb ik ook een high lvl sorc en ama en met die chars heb je vrijwel geen hulp nodig...

dus 90% van de mensen speelt ama of sorc....

al eens een game op hell gezien met alleen maar necro's ? of alleen maar pala's ? :)

Juist.. of die classes zijn serieus underpowerd... of ama's en sorc's serieus overpowerd...

en nog ff over dat speedlvlen... de enigste manier hoe je dat soort spul voorkomt is door het gewoon niet meer mogelijk te maken... het is op dit moment namelijk gewoon deel van het spel... en aangezien het gewoon mogelijk is... is het dus ook geen echte cheat... maar gewoon een exploit...

het voorbeeld wat gegeven werd met de Ancients op lvl 20.. zow voor het hele spel moeten gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 11:11 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik het niet mee eens. Ik heb diablo 2 LoD al tig keer uitgespeelt op de manier zoals het hoord, maarja na een tijdje weet je wel hoe baal eruit ziet, wat de taktieek voor Diablo is, dat Mephi goeie spullen dropt en dat je uit moet kijken voor z'n 3 vriendjes. Dus dan vind ik het leuker om gewoon leuk characters te maken, met wat alternatiefe skills bijvoorbeeld, dan weer die baal vermoorden ofzo.

En met dat 2e ben ik het wel een beetje eens. Maar eht is natuurlijk niet echt leuka ls iedereen maar gewoon windforce heeft, wat heb je dan nog aan buriza? als je nog ff wat meer speelt je toch al windforce hebt, dan wordt het spel volgens mij veels te makkelijk, kom je daar met 8 boazons in het cow lvl, allemaal windforce, nou dan is het echt een eitje...
Daarom zei ik dus al dat er meerdere high level items moeten komen en niet 1 superboog, en 1 superzwaard en 1 superarmor enzo. Maak dan 20 goede bogen, 20 goede zwaarden en 20 goede armors zodat superchars niet meer te maken zijn. Meer variaties qua items. En ook geen superskills meer.

Het spelen van LOD moet weer leuk worden en niet zoals nu een hunt naar items of hoge level chars. Ik denk dat blizzard ook wel naar mensen luisterd dus ik denk dat we maar eens een lijstje moeten maken en deze in een serieuze mail moeten zetten en opsturen naar hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
btw wat jij lult obsedian, low lvl equip ? ocules is voor +42 en 42 heb je in 3 uur tijd :) ik rush ook zo door naar cows 1) vind de qs naar 1 keer gedaan hebben saaaai
2) met elk ventje [8] steeds dezelfde qs te doen is niet leuk, doe alleen important qs,
3) daarna ga ik lvlen in cow lvl zodat ik sterker wordt en alles aan kan en bij 80 stop ik en begin ik overnieuw :) nu gaat ik me barb naar 99 schoppen en dan PvPen :)

enigste hoge is gf , wf, en arkaine, steil of steel dat ik goddelijk als je dat hebt, daarvoor doe je het inprinciepe allemaal :) er zijnj al 183098123 variaties, vind het zo wel goed alleen de dupes etc weg. natuurlijk wil niet iedereen bij lvl 40 blijven die dmg die je dan doet is ronduit slecht daarom naar koetjes en killluuuh voor de exp hoger lvl is meer str en meer str is meer dmg en dat is tof ism met items die je zelf graag wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ach wat meer variatie in de uniques zow niet erg zijn...

uniques beter maken en super zeldzaam maken

en zorgen voor wat goeie rares.. want de huidige raap ik niet eens op als het geen ring of amu is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
de items vallen juist goed imho, want als er teveel valt is het niks meer waard :) het is nu opzich wel goed gebalanceerd, de meeste lui die niet de items kunnen bemachtigen klagen erover omdat ze die en die set willen en de super barb willen die helemaal niet super is als iedereen die items krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op maandag 07 januari 2002 10:01 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hem? Die warpspear bedoel je?
Ja, die had ik op HC, maar heb ik geruild voor een Uni Crossbow + Uni Axe + Uni Sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 27-06 18:00

Smurf

Detri

Blizz luistert denk ik ook wel naar mensen, alleen wat ze vervolgens voor maatregelen nemen.... tjah :(

Bijvoorbeeld barb en sorc:
Iedereen vond de lancebarbs veel te sterk, hiervoor is de ww skill inmiddels 4keer aangepast, en nu deze en op weaponspeed gebaseerd is, en veel minder dmg doet, is van de barb niet veel meer over.
Sorcs, zonder timer, maar ook zonder echte dmg waren de static slaafjes van de nec's of ama's. Na patch 1.08 zijn haar skills echter zoveel opgevoerd dat sorcs nu zijn wat barbs waren.

Tel daarbij de 50% physical resist op van alle hell monsters. (de grootste fout van 1.08 vind ik) Hierdoor worden alle andere chars benadeeld ten opzichte van de sorcies :(

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

idd of 50% global Magic res.. of phys res weg.. tis met bepaalde chars gewoon niet leuk op hell ... zonder uber equip dus... van mij mag hell zo moeilijk zijn dat er spijt van hebt dat je er bent.. en dat je zonder goeie party geen kans maakt......

een sorc zow je zelfs zonder equip door hell kunnen krijgen i guess... hoogstens dat duriel dan probs zow leveren.....

tja en of bliz luisterd weet ik niet... ik krijg steeds meer het id dat ze druk bezig zijn met WoW

ik denk ook dat 1.10 het einde is qua mayor patches... of er moet nog een nieuwe expansion komen... daar hoop ik tegen beter weten op... :).. helaas zal dit wel idle hope zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Is het wel zeker dan dat patch 1.10 komt? Volgens mij heeft nog geen enkel Blizzard game patch 1.10 gekregen, meestal ging het maar tot 1.09 :(
En als patch 1.10 toch nog komt, moeten ze de Necro wat sterker maken, dat blijft toch de coolste character van D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
moet zeggen mijn necro is goed gelukt en levelde als een speer :) hit heeft hem in 30 afgebroken maar ik ben door gegaan en ging erg goed is nu lvl 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Mja op zo veel fan sites hebben ze het over patch 1.10.. ik denk dat veel mense teleurgesteld zijn als geen komt :)

maar offciel is hier idd niets over gezegd geloof ik.....

ik denk er toch over om compleet nwn te gaan doen zodra het uit is.. maar als ze van diablo2 nog wat leuks maken blijf ik dat ernaast doen...
de items vallen juist goed imho, want als er teveel valt is het niks meer waard
ik wil ook juist dat er minder uniques droppen en meer rares die wat beter zijn.... :)... er droppen veel te veel uniques.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op maandag 07 januari 2002 12:47 schreef Soullie het volgende:
Mja op zo veel fan sites hebben ze het over patch 1.10.. ik denk dat veel mense teleurgesteld zijn als geen komt :)

maar offciel is hier idd niets over gezegd geloof ik.....

ik denk er toch over om compleet nwn te gaan doen zodra het uit is.. maar als ze van diablo2 nog wat leuks maken blijf ik dat ernaast doen...
[..]

ik wil ook juist dat er minder uniques droppen en meer rares die wat beter zijn.... :)... er droppen veel te veel uniques.....
nwn=Never Winter Nights?
Dan kun je beter wachten op Dungeon Siege, dat wordt de Diablo killer :) (komt in april uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik ben het met Sau eens, wat betreft het doen van de Q enzo omdat nou 10x allemaal te doen in dezelfde omgevingen nou nee dank je...
Toen ik net begon met LoD en ik me eerst char had zat ik ook met grote ogen en volverbazing naar een lvl80+char te kijken, maar nu je er zelf ook meer hebt dan valt het onder het normale idee...Ik denk dat 90% hier met het kwijl aan zijn kin kijkt naar een Ferrari F50 ofzo tot je er zelf 1 hebt en dan is ach het hoort erbij.
Mijn laatste barb was lvl8 in zijn eerste cow game toen hij lvl 50 had ben ik zijn quests gaan doen alleen...spel plezier vergald? nee hoor alleen in een andere volgorde.

Ik vind btw wel dat de drop changes omhoog mogen of in elk geval minder normal/except uni, zodat de elites ook kans hebben om te vallen.
Gisteren gedueled tegen een barb met full IK set (armor was non-socket en niet gepersonalized)..dus :9~ :9~ kickte wel zijn ass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 12:06 schreef SaURoN het volgende:
de items vallen juist goed imho, want als er teveel valt is het niks meer waard :) het is nu opzich wel goed gebalanceerd, de meeste lui die niet de items kunnen bemachtigen klagen erover omdat ze die en die set willen en de super barb willen die helemaal niet super is als iedereen die items krijgt :P
Niks waard? Ja en? Boeien.... Die items zijn om ermee te spelen en niet om ze te traden. Dat is precies wat ik bedoel... Ze mogen niet te vaak vallen omdat ze niks waard zijn, dit is dus de grootste BS wat er bestaat. Je koopt een spel om mee te spelen, niet om er een grote handel van te maken. En waarom zouden alleen de mensen die 100 MF runs op een dag doen ermee mogen spelen? Of alleen die mensen een set kompleet mogen krijgen? Zodat alle andere mensen tegen hun op blijven kijken omdat ze die spullen hebben? Je geilt te erg op status dan jongen... Het gaat tenslotte allemaal maar op een hoopje bytes en een bmp die beschrijft hoe een item eruit ziet. Thats all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 13:07 schreef obsidian het volgende:

[..]

Niks waard? Ja en? Boeien.... Die items zijn om ermee te spelen en niet om ze te traden. Dat is precies wat ik bedoel... Ze mogen niet te vaak vallen omdat ze niks waard zijn, dit is dus de grootste BS wat er bestaat. Je koopt een spel om mee te spelen, niet om er een grote handel van te maken. En waarom zouden alleen de mensen die 100 MF runs op een dag doen ermee mogen spelen? Of alleen die mensen een set kompleet mogen krijgen? Zodat alle andere mensen tegen hun op blijven kijken omdat ze die spullen hebben? Je geilt te erg op status dan jongen... Het gaat tenslotte allemaal maar op een hoopje bytes en een bmp die beschrijft hoe een item eruit ziet. Thats all.
nee het spel is leuk als iedereen dezelfde items draagt |:( als je allemaal die uber items draagt dan loop je in je 1tje een cowrun door, het leukste is er voor te knokken en traden om je zo graag gewilde item te krijgen IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

als de drop rate voor exepts omhoog gaat is daar alle fun dus ook meteen vanaf... als iedere pvp barb met dual ligtsabre of whatever rondrent...

en iedere ama een windforce heeft.. is de lol er gewoon af...

die items horen gewoon bij de elite players thuis... of eventueel de lucky few... er is wel variatie in equip maar in general draagt iedereen ongeveer het zelfde...

een ama heeft keuze uit 3 bogen om een beetje effectief te zijn etc....

en rares zuigen gewoon compleet... er zijn wat uitzonderingen (sorc stafjes... Circlets... Amu's en ringen...)

ik heb nog nooit een lvl 90 horen roepen... wow check mijn super rare armor... zo iets vind je niet vaak :)......

tis gewoon zo als een rare dropt raapt niemand ehm op..... nu heb ik niet in 1.08 en er voor gespeeld maar het schijnt dat er vroeger best goeie rares tussen zaten...

Uniques zijn niet zoals de naam het zegt unique... want de meeste kan iedereen met een beetje MF char vinden... ik had liever gezien dat alle uniques elite items waren... en rares voor de middenmoot.....

RARES SUCKEN op dit moment :)

tis nu al zo dat mensen zich nogal irriteren aan mensen met buriza... way 2 common en in combo met de pierce bug helemaal erg... wedden dat bijna iedereen hier 1 heeft ?

tis ook belachelijk hoe simpel meph is eigenlijk... duriel is moeilijker en dat is 1 van de lesser evils....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 13:09 schreef SaURoN het volgende:

[..]

nee het spel is leuk als iedereen dezelfde items draagt |:( als je allemaal die uber items draagt dan loop je in je 1tje een cowrun door, het leukste is er voor te knokken en traden om je zo graag gewilde item te krijgen IMHO.
Dan ook geen uber items meer, dan maar veel meer mindere items zodat er meer variaties zijn en je dus op hell wel samen moet spelen om er doorheen te komen. Als je op b.net speelt tenminste, single player moet wel makkelijker uit te spelen zijn natuurlijk.

Je mag best wel hele goede items hebben, maar ze moeten het niet mogelijk maken dat het voor hem een eitje is om hell uit te spelen. En set items die nooit vallen is ook bullshit, waarom dan die hele set niet gewoon unique maken? IK armor is nog zeldzamer dan de meeste uniques, dat vind ik niet kloppen. IK set is leuk maar nou niet zo speciaal dat ie zo zeldzaam moet zijn.

De hele balans is uit het spel met de invoering van die superitems, en dat hele tradegebeuren zoals het nu is verpest ook veel van de fun. Belachelijk dat je voor iets 10 sojs moet betalen terwijl de soj zelf ook al niet aan te komen is als je normaal speelt. Zo blijven alle goede items (en ik bedoel net eens de superitems) buiten het bereik van de normale players. (dus de mensen die geen zin hebben in 1000 runs te doen om 1 ding te vinden die de moete waard is)

En dat heeft er niks mee te maken dat ik jaloers ben ofzo, maar ik vind dat het gewoon het hele spel vergalt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 13:09 schreef Soullie het volgende:
als de drop rate voor exepts omhoog gaat is daar alle fun dus ook meteen vanaf... als iedere pvp barb met dual ligtsabre of whatever rondrent...

en iedere ama een windforce heeft.. is de lol er gewoon af...

die items horen gewoon bij de elite players thuis... of eventueel de lucky few... er is wel variatie in equip maar in general draagt iedereen ongeveer het zelfde...

een ama heeft keuze uit 3 bogen om een beetje effectief te zijn etc....

en rares zuigen gewoon compleet... er zijn wat uitzonderingen (sorc stafjes... Circlets... Amu's en ringen...)

ik heb nog nooit een lvl 90 horen roepen... wow check mijn super rare armor... zo iets vind je niet vaak :)......

tis gewoon zo als een rare dropt raapt niemand ehm op..... nu heb ik niet in 1.08 en er voor gespeeld maar het schijnt dat er vroeger best goeie rares tussen zaten...

Uniques zijn niet zoals de naam het zegt unique... want de meeste kan iedereen met een beetje MF char vinden... ik had liever gezien dat alle uniques elite items waren... en rares voor de middenmoot.....

RARES SUCKEN op dit moment :)

tis nu al zo dat mensen zich nogal irriteren aan mensen met buriza... way 2 common en in combo met de pierce bug helemaal erg... wedden dat bijna iedereen hier 1 heeft ?

tis ook belachelijk hoe simpel meph is eigenlijk... duriel is moeilijker en dat is 1 van de lesser evils....
Crap... Als je pvp speelt is het juist leuker als iedereen hetzelfde draagt aangezien het dan geen kwestie is van de items die je draagt maar van hoe goed je zelf bent.

En wat zijn elite spelers? Mensen die weet ik veel hoeveel keer hetzelfde level spelen en dan superitems vinden en dan gaan opscheppen dat ze iedereen aankunnen? Vind je het gek? Ik kan ook de hele wereld aan als iedereen met een aardappelschilmesje moet vechten en ik met full-auto wapens vecht.

Het gaat dan niet om hoe goed jij bent, maar om hoe goed je items zijn. Dat is niet het idee achter een duel, een duel is als je alletwee evenveel kans hebt om te winnen en je uitrusting dus gelijk is. Maar nu haal je twee dingen door elkaar... Mensen die het spel spelen en mensen die het spel gebruiken om tegen elkaar te spelen. Ik wil het spel spelen zoals je het spel hoort te spelen en ook kans maken op goede items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Sauron bedankt!!!

Hij heeft me een mooie elite unique club gegeven:

Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/items/uniques/bloodrise.gif

One-Hand Damage: 132 To 162 (147 Avg)
Required Level: 65
Required Strength: 153
Required Dexterity: 44
Durability: 172
Base Weapon Speed: [10]
+200% Enhanced Damage
150% Damage To Undead
Adds 1-200 Fire Damage
Adds 1-200 Lightning Damage
Adds 1-200 Cold Damage
50% Increased Attack Speed
200% Bonus To Attack Rating
+15 To Dexterity
+15 To Strength

>:)

ps. ik heb 'r wel iets voor teruggegeven hoor, dus niet gaan slijmen bij Sauron ;)
ps.2 en ook om aan te geven hoe vrijgevig ik zelf ben, heb net een 6-socketed Gothic bow (leeg) weggegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Ik snap niet dat jullie HC aan kunnen.
Als ik bij SC dood ga gooi ik mijn computer al bijna uit het raam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 13:25 schreef obsidian een mening waar ik op reageer:

mja als je zo denkt kun je ook ieder char dat begint een duel equip geven :).....

nu duel ik best weinig.. en ik vind gewoon dat er variatie moet zijn in equip... maar das idd persoonlijk :).... ik vind het saai als iedereen gelijke equip heeft...

zo zow je ook kunnen zeggen dat de persoon die zich meer moeite gedaan heeft betere equip te verzamelen wint... of een betere combo used wint.. etc... dan zow je dus ook alle skill points gelijk moeten verdelen etc. :)

variatie is waar bij mij het spel omdraait... de persoon met de beter skill / equip combo wint.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 januari 2002 13:35 schreef Soullie het volgende:
mja als je zo denkt kun je ook ieder char dat begint een duel equip geven :).....

nu duel ik best weinig.. en ik vind gewoon dat er variatie moet zijn in equip... maar das idd persoonlijk :).... ik vind het saai als iedereen gelijke equip heeft...

zo zow je ook kunnen zeggen dat de persoon die zich meer moeite gedaan heeft betere equip te verzamelen wint... of een betere combo used wint.. etc... dan zow je dus ook alle skill points gelijk moeten verdelen etc. :)

variatie is waar bij mij het spel omdraait... de persoon met de beter skill / equip combo wint.....
Komt die gelijke equip nie gewoon omdat 'r simpele erg sterke combo's zijn... als ze nou eens wat meer van die sterke combo's maakten, kwam er meer verscheidenheid... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

waarom zou je in godsnaam dezelfde items dragen in een duel. dan is er juist niets aan. Duellen is ueberhaupt een keuze, als jij dat niet wil doen moet je het gewoon niet doen, en niet gaan zeuren dat mensen betere items hebben dan jij.

Ik kwam op een gegeven moment een sorc tegen, en op een of andere manier belandden we in een duel, en zij was dus op een gegeven moment wel de dooie, ik niet. En ik had een paladin, lvl 80+ tegen die sorc van 72. Nou een sorc van 72 is echt wel hoog genoeg om de nodige duel skills te hebben gemaxed, en als ik die items die ik had niet had gehad had ik het niet gered.

Verder over dat traden en items vinden, je hoeft echt niet als een malloot te spelen om wat leuke dingen te hebben. Ik ben niet echt een superzware addict geweest, en ik heb nooit meer dan 3 of 4 sojs gehad, maar ik heb wel een pally met gladiators, zakarum, vampire, baranars, een stuk of 3 strings, en noem maar op, burizontje en een ocusorc, en die meuk is echt zo moeilijk niet om aan te komen, gewoon een mf sorc maken, en een paar meph runs doen, niet teveel om het iig leuk te houden.

Al die chars kunnen nu in hun eentje een hell-baalrun doen of in hun eentje een cow-run (zelfs die pally, da's voor baal zelfs de makkelijkste) en waarom zou je dat in godsnaam niet (makkelijk) hell aan mogen kunnen als je lvl 80+ bent?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[quote]
Op maandag 07 januari 2002 13:35 schreef Soullie het volgende:
Op maandag 07 januari 2002 13:25 schreef obsidian een mening waar ik op reageer:

Maar dat klopt niet met de definitie van een duel. Een duel is iets waarbij je met gelijkwaardige equipment tegen elkaar vecht.

En als je dus echt wilt duelleren dan hoor je idd hetzelfde te hebben qua uitrusting ja.

En als je je uitrusting gebruikt om te kijken wie er wint dan is het idd zo dat het persoon die er de meeste moeite voor gedaan heeft wint, logisch, maar daar ben ik ook niet tegen. Maar de variatie is er nu ook al niet echt, omdat iedereen dezelfde items zoekt. Er zijn te weinig verschillende goede wapens. De dropkans mag dan best hetzelfcde blijven van de items, maar dan moeten er wel meer verschillende wapens komen. Nu wil iedereen een buriza/windforce, of een doombringer/grandfather enzovoort.

Er is maar elke keer echt 1 superwapen, en dat moeten er veel meer worden om echt variatie te hebben. En de kans om dat ene wapen te vinden is daarom veel te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

er staat ook dat van MIJ ze het moeilijker mogen maken :).. ik vind in een party spelen gewoon leuker :)

obsidian >> Idd daar ben ik het mee eens er is te weinig variatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 13:36 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Komt die gelijke equip nie gewoon omdat 'r simpele erg sterke combo's zijn... als ze nou eens wat meer van die sterke combo's maakten, kwam er meer verscheidenheid... :o
Precies, dat bedoel ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 13:38 schreef Clay het volgende:
waarom zou je dat in godsnaam niet (makkelijk) hell aan mogen kunnen als je lvl 80+ bent?
Omdat als het makkelijk is, het dan ook automatisch niet meer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ok dit is een misverstand geloof ik :)

als jij zegt dat duelers dezelfde equip moeten dragen omdat er geen alternatieven zijn ben ik het 100% met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 januari 2002 13:43 schreef obsidian het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik!
Dank je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 13:43 schreef Soullie het volgende:
er staat ook dat van MIJ ze het moeilijker mogen maken :).. ik vind in een party spelen gewoon leuker :)

obsidian >> Idd daar ben ik het mee eens er is te weinig variatie
Daarvoor speel je toch ook op b.net? Om samen te spelen? Ga anders lekker thuis in je eentje spelen... Als je lvl 99 bent en je een windforce of een ander superwapen hebt is de lol eraf om te spelen, je wandelt zonder problemen door de levels heen...

Van mij mogen ze zelfs vanaf normal al magic immune en physical immune (niet tegelijk natuurlijk :) ) monsters neerzetten. Dan kan je dat level niet eens leegspelen zonder samen te werken met andere chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 13:47 schreef Soullie het volgende:
Ok dit is een misverstand geloof ik :)

als jij zegt dat duelers dezelfde equip moeten dragen omdat er geen alternatieven zijn ben ik het 100% met je eens :)
Dat zeg ik, je wint als je een superwapen hebt, en je verliest als je die niet hebt. En je verliest niet omdat je ook een superwapen hebt maar die verkeert gebruikt, of je een fout maakt ofzo. En volgens mij maakt juist die gelijke kansen een duel spannend. Maar misschien is het voor sommige mensen alleen leuk om een duel in te gaan als ze zeker weten dat ze als winnaar eruit komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 13:49 schreef obsidian het volgende:

[..]

Daarvoor speel je toch ook op b.net? Om samen te spelen? Ga anders lekker thuis in je eentje spelen... Als je lvl 99 bent en je een windforce of een ander superwapen hebt is de lol eraf om te spelen
daarom geen hogere drop rate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 13:52 schreef Soullie het volgende:

[..]

daarom geen hogere drop rate ;)
Maar wel veel meer mooie items en meer variatie. Waardoor de dropkans toch toeneemt. :)

1 keer kans van 0,0000001
100 keer kans van 0,0000001

Is die dropkans toch 100 keer hoger, alleen niet elke keer voor hetzelfde item, maar wel voor een superwapen.

Variatie is wat het spel nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 13:51 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dat zeg ik, je wint als je een superwapen hebt, en je verliest als je die niet hebt. En je verliest niet omdat je ook een superwapen hebt maar die verkeert gebruikt, of je een fout maakt ofzo. En volgens mij maakt juist die gelijke kansen een duel spannend. Maar misschien is het voor sommige mensen alleen leuk om een duel in te gaan als ze zeker weten dat ze als winnaar eruit komen ofzo.
dat klopt zeer zeker NIET.
ik kan met mijn barb zelfs van een lvl 60 druid / ama weet ik wat verliezen als hij/zij het slim speelt. me ver weg lokt, en me in een hoekje krijgt , equip is wat je zelf kan afforden en je zelf beter kan maken en dan kijken wie er het beste uit komt. Op b.net kun jij niet zien dat ik een Shaftstop ofzo aan heb, dat is het mooie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 07 januari 2002 13:55 schreef obsidian het volgende:

[..]

Maar wel veel meer mooie items en meer variatie. Waardoor de dropkans toch toeneemt. :)

1 keer kans van 0,0000001
100 keer kans van 0,0000001

Is die dropkans toch 100 keer hoger, alleen niet elke keer voor hetzelfde item, maar wel voor een superwapen.

Variatie is wat het spel nodig heeft
mee eens..

dit kan dmv rares of zow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op maandag 07 januari 2002 13:58 schreef SaURoN het volgende:

[..]

dat klopt zeer zeker NIET.
ik kan met mijn barb zelfs van een lvl 60 druid / ama weet ik wat verliezen als hij/zij het slim speelt. me ver weg lokt, en me in een hoekje krijgt , equip is wat je zelf kan afforden en je zelf beter kan maken en dan kijken wie er het beste uit komt. Op b.net kun jij niet zien dat ik een Shaftstop ofzo aan heb, dat is het mooie .
Dat kun je wel zien ;)
Ik zeg maar 1 ding: 2KissingGirls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 14:05 schreef Cthulhu het volgende:

[..]

Dat kun je wel zien ;)
Ik zeg maar 1 ding: 2KissingGirls ;)
cheat zeker ;P maaruh als ik obsedian mijn equip niet laat zien weet hij niet wat ik aan heb :) darom is duelen zo leuk zelf equip kiezen en dan er mee tenstrijde gaan :) em loklem pf jet gped werlt '_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik heb met (toen nog) mijn lvl 60 ama (nu 89) wel eens een lvl 90+ char gedood. Is heel simpel met buriza :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
equip maakt de charc niet helemaal, gewoon doen wat jij het beste lijkt en daarmee duelen daarom is het niet saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 07 januari 2002 14:13 schreef SaURoN het volgende:
equip maakt de charc niet helemaal, gewoon doen wat jij het beste lijkt en daarmee duelen daarom is het niet saai :)
Toch wel
Als je er nu staat met een pusspitter of een buriza toch wel een groot verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 14:18 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Toch wel
Als je er nu staat met een pusspitter of een buriza toch wel een groot verschil :)
noem je ook gelijk een bow :P
een lycander kan ook wel goed killen in de handen van een ama die snel is, daar kan buriza niet tegen op, je kiest zelf je equiop waarmee jij denkt dat je goed bent :)btw valt me op dat er weinig die hards meer zitten van de 1e topics

Muppet, Exoset, smurv ook steeds minder, warbringer, k-mile en canon23 ;( ze zijn er heel soms nog maar niet zo actief als in het begin :( * SaURoN misses them , they know what i mean :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 14:13 schreef SaURoN het volgende:
Je blijft het over duellen hebben, wij hebben het over het hele spel in het geheel. Er is te weinig variatie... Dat zeg je zelf ook al weet je het niet. Je hebt een supercombo waarmee je elk duel moet kunnen weten, maar het zou moeten zijn dat er meerdere van die combo's mogelijk zijn.

Je hebt veel spullen die speciaal voor MF zijn, daar zijn veel combo's in mogelijk. Maar als je voor pure dmg gaat is dat zeer beperkt. En als je naar duels gaat kijken is het nog beperkter. Je hebt dan maar een superwapen en die is een beetje afhankelijk van je char klasse, en je draagt dan zoeel mogelijk dmg reduce en high block. En als je dat gaan combineren kan je eigenlijk maar enkele items gebruiken. Shaftstop voor de dmg reduce, windforce/grandfather of ander superwapen. Het enige wat je dan nog kan veranderen maakt weinig uit en zal nou ook niet echt variatie genoemd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 07 januari 2002 14:20 schreef SaURoN het volgende:

[..]

noem je ook gelijk een bow :P
een lycander kan ook wel goed killen in de handen van een ama die snel is, daar kan buriza niet tegen op, je kiest zelf je equiop waarmee jij denkt dat je goed bent :)btw valt me op dat er weinig die hards meer zitten van de 1e topics

Muppet, Exoset, smurv ook steeds minder, warbringer, k-mile en canon23 ;( ze zijn er heel soms nog maar niet zo actief als in het begin :( * SaURoN misses them , they know what i mean :P
Wat noem jij die hards? Ik speel ook elke dag, maar ik ben geen die hard omdat ik het niet leuk vind om steeds hetzelfde level te moeten spelen om kans te maken op dat ene wapen waar iedereen achteraan zit? Bedoel je dat? Of ben ik geen die-hard omdat ik geen superwapen bezit en daarom minder ben dan jij? Help me dan aan een superwapen en dan duel ik wel met jou... Kijken wie er dan beter is. Dezelfde uitrusting, dezelfde skills en dan knokken... Geen voordelen hebben doordat je equip beter is, maar eerlijke kansen...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.