Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Is een 5% LL ring (geen andere stats) wat waard? Behalve dan dat ie verrekte makkelijk is. Ik WW nu gewoon door een veld koeien heen zonder ook maar een mm kwijt te raken op mijn life bar. (ok de LL van mijn colossus sword met honor doet ook mee natuurlijk) Hoeveel % LL moet je hebben? Ik heb nu iets van 12% LL en 4 of 5% ML, ik hoef in een cowlevel op Hell geen flesje meer te gebruiken... Maar zou het ook met minder kunnen? Dan kan ik misschien andere ringen gaan gebruiken. (nu een manald en een 5% LL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

gnagna ik heb nog een oude 6% mana leech ring liggen >:)
Die zijn nu magic (blauw) niet meer te vinden :) en daar ben ik dus erg blij mee :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb trouwens een small 1-18 lightning dmg charm, maar ik kan daar nergens info over terugvinden. Wie weet of er nog hogere zijn dan 1-18 voor small charms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb mijn buri ook weer ingeruild voor een 191% Lycanders met 8% manaleech, bijna max dus :)
Is een 50% Tarn nog iets waard tegenwoordig? Zal wel niet

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 07:37 schreef obsidian het volgende:
Is een 5% LL ring (geen andere stats) wat waard? Behalve dan dat ie verrekte makkelijk is. Ik WW nu gewoon door een veld koeien heen zonder ook maar een mm kwijt te raken op mijn life bar. (ok de LL van mijn colossus sword met honor doet ook mee natuurlijk) Hoeveel % LL moet je hebben? Ik heb nu iets van 12% LL en 4 of 5% ML, ik hoef in een cowlevel op Hell geen flesje meer te gebruiken... Maar zou het ook met minder kunnen? Dan kan ik misschien andere ringen gaan gebruiken. (nu een manald en een 5% LL)
5 LL is niet byzonder. heb blauwe ringen met 8......
en cathans seal ring heeft ook iets van 5 of 6% LL. hoevaak ik die al heb weggegooid ........

em hoeveel je nodig hebt ligt aan je zelf
probeer eens met wat minder, heb je dan levens problemen.
dan weer terug, anders niet he :)
Op dinsdag 08 januari 2002 08:54 schreef obsidian het volgende:
Ik heb trouwens een small 1-18 lightning dmg charm, maar ik kan daar nergens info over terugvinden. Wie weet of er nog hogere zijn dan 1-18 voor small charms?
ik heb iig 1-26. maar of dat het hoogste is ?
i dunnow

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 00:45 schreef tva_goku het volgende:

[..]

Ik heb om eerlijk te zijn niet het meeste geluk met wapens, ik vind altijd crap, nou ja bijna altijd.
Ik vind nooit spullen voor m`n eigen char, altijd voor een andere char.

Maar die dmg werkt ook met die xbow, want als ik naar een wat minder zwaard sschakel, word de dmg ook minder.

EN dan zal ik die 10 punten eens in def/life stoppen :)
ruil die boog is voor bv butchers pupil en een good schild. moet je eens zien wat je dan aan damage doet :)
van de andere kant, als dit werkt mooi toch :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 09:00 schreef heuveltje het volgende:

[..]

5 LL is niet byzonder. heb blauwe ringen met 8......
en cathans seal ring heeft ook iets van 5 of 6% LL. hoevaak ik die al heb weggegooid ........

em hoeveel je nodig hebt ligt aan je zelf
probeer eens met wat minder, heb je dan levens problemen.
dan weer terug, anders niet he :)
[..]

ik heb iig 1-26. maar of dat het hoogste is ?
i dunnow
Mmmm cathans heb ik ook nog liggen, kan die ook wel doen ja, is toch weer 1% meer LL. En heb ook nog ergens een dwarf star en een nagelring liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 09:01 schreef heuveltje het volgende:

[..]

ruil die boog is voor bv butchers pupil en een good schild. moet je eens zien wat je dan aan damage doet :)
van de andere kant, als dit werkt mooi toch :)
Ik heb geloof ik ook nog ergens een 6 socketed executioners blade liggen, kan ie ook opkrikken tot iets waar hij meer aan heeft als die boog. IAS en ED erin ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe :P eerste mf run vandaag (meph/hell) 8 uur s ochtends..gelijk een oculus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

vind of trade gewoon een tal's mask of vampire gaze, daar leech je ook zat mee. Dan kan je tenminste fatsoenlijke ringen aandoen. Ik heb 2 van die dingen met 15 res all, life mana en nog wat stats, die draag ik dan toch liever dan een simpel leech ringetje.

Ik vind het trouwens suf dat er zo weinig pallies zijn. Ga ik cow runnen, enige wat ik tegenkom zijn sorcs en ama's (en barbs) :{
Juist als pally ben je flink welkom in elke party, en dan speelt niemand ermee :P vaag.
Was gister weer een keer bezig (heb lang geen d2 gedaan) kwam ik een ama tegen die eerst een hele grote kudde koeien verzamelde, en dan met buri alles neermaaide, die vond dat best wel vet dat ik zo actief meehobbelde. En die was ook nog zo sportief om uit de party te gaan als ze de king ging mollen.
Maar is dat nou echt wel nodig? want ik heb al meerdere malen meegemaakt dat een sukkel in mijn company de king molde, en ik kon (en kan) nog steeds die portal opendoen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 09:09 schreef DarthRaider het volgende:
hehehe :P eerste mf run vandaag (meph/hell) 8 uur s ochtends..gelijk een oculus :P
Lekker zeg...
Op dinsdag 08 januari 2002 09:10 schreef Clay het volgende:
Ik vind het trouwens suf dat er zo weinig pallies zijn. Ga ik cow runnen, enige wat ik tegenkom zijn sorcs en ama's (en barbs) :{
Juist als pally ben je flink welkom in elke party, en dan speelt niemand ermee :P vaag.
Nee, je geeft het zelf al aan, pally's zijn eigenlijk alleen goed voor support, want alleen maken ze geen schijn van kans in een hell cowgame. Dus daarom speelt niemand er mee. De meeste willen ook alleen kunnen spelen voor de MF runs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mmm, arreat summit down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op dinsdag 08 januari 2002 09:14 schreef obsidian het volgende:

Nee, je geeft het zelf al aan, pally's zijn eigenlijk alleen goed voor support, want alleen maken ze geen schijn van kans in een hell cowgame. Dus daarom speelt niemand er mee. De meeste willen ook alleen kunnen spelen voor de MF runs enzo.
hmz, vooroordeel :P

Dat zei ik niet :P ik zei dat anderen je aanwezigheid tof vinden, niet dat je zelf nix kan, want dat zou idd niet tof zijn. Als ik de cowportal doorloop in een volle game en tegen een muur aan omsingeld sta door een kudde koeien, dan overleef ik dat, makkelijk. Als barb kan je daar doorheen Ww'en, een sorc kan (met mzzl als ze snel is) erlangs teleporten, als pally sta je vast, muurvast. Alle andere chars zijn dood als dat ze gebeurt (druid misschien niet)
Het is een totale misvatting dat je als pally niet kan solo'en :P Ik sla met baranars 2000 - 3200, en dat is dan wel geen massaslachtings aanval, maar als er een leger koeien tegenover je staat gaat die echt wel dood. een koe is met 4 a 5 klappen weg. En een Baal run kan ik in mijn eentje, het enige waar ik bang voor ben zijn fana/migth koeien, of superuniques met multiple shot lightning enchant.

Met holy shield heb ik een armor ergens achterin de 3000, en een block van 75% met 1100 hits heb ik dan wel niet superveel hits voor een pally, en zeker niet zoveel als een barb, maar deze combo samen met een redelijke damage en magic damage reduce ben ik een lopende tank.

Een barb doet meer damage (althans, als ik ernaast sta lijkt het altijd of andere gasten extreem veel harder slaan dan ik, maar ik vergeet die fana altijd) Maar da's ook niet moeilijk als je een 300+ 2 handed wapen gebruikt. Als ik met shaefers zou slaan zou ik 1 handed 5000 >:) slaan, en met een grandfather gok ik dat je dichtbij of over de 10.000 :7 komt, dus een pally is ALLES behalve hulpeloos.

Dat wilde ik toch echt even kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op dinsdag 08 januari 2002 08:35 schreef McFlipp het volgende:
gnagna ik heb nog een oude 6% mana leech ring liggen >:)
Die zijn nu magic (blauw) niet meer te vinden :) en daar ben ik dus erg blij mee :)
same here nog een ouwe 7 mana leech ring req lvl 4 :+

en nog ergens 6 mana leech +100 AR lvl 8 ofzo :)
zeer handig voor in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 09:41 schreef Clay het volgende:

[..]

hmz, vooroordeel :P

Datls ik de cowportal doorloop in een volle game en tegen een muur aan omsingeld sta door een kudde koeien, dan overleef ik dat, makkelijk. Als barb kan je daar doorheen Ww'en, een sorc kan (met mzzl als ze snel is) erlangs teleporten, als pally sta je vast, muurvast. Alle andere chars zijn dood als dat ze gebeurt (druid misschien niet)
mijn ama overleeft dat ook, zolang ze maar bolts heeft :)

mischien dat ik binnenkort ook maar eens een pala ga maken
kijken of ik die nu wel leuk vind .
(mijn eerste sp char was een pala. en die had ik zo verneukt dat ik hem niet leuk meer vond :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee ik zie jullie hier nu al een tijdje showen en opscheppen met allemaal super-items, maar vinden jullie het nu echt zo'n prestatie om dit te vergaren?

Op SC kan iedereen met teveel tijd dit toch voor elkaar krijgen? Als je nu op HC met dit soort chars en items aan zou komen, zou het pas wat respect verdienen. Ik ben hier persoonlijk niet zo van onder de indruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 09:49 schreef Insomnia het volgende:
Op SC kan iedereen met teveel tijd dit toch voor elkaar krijgen? Als je nu op HC met dit soort chars en items aan zou komen, zou het pas wat respect verdienen. Ik ben hier persoonlijk niet zo van onder de indruk...
en waarom zou ik daar mee moeten zitten ?

gaat trouwens lekker vanmorgen
paar unique heave bracers, 30% tarnhelm
en trang-goul armor (is dat trouwens nog wat waard ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 09:53 schreef heuveltje het volgende:

[..]

en waarom zou ik daar mee moeten zitten ?

gaat trouwens lekker vanmorgen
paar unique heave bracers, 30% tarnhelm
en trang-goul armor (is dat trouwens nog wat waard ?)
Ik zeg niet dat je ermee moet zitten, ik vraag me alleen af wat jullie er zo knap aan vinden. Ik zie hier mensen vol trots plaatjes posten van hun lvl 90 barb gear. Dan denk ik: waar ben je in godsnaam zo trots op? Dat je 175 uur bloodrun hebt lopen doen, zonder de kans op doodgaan?Volgens mij kan iedereen dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ach, ik ben niet echt op zoek naar superwapens, het gaat allemaal prima met het zwaard wat ik nu heb (doe iets van 1800 dmg) maar het gaat mij om armor. Ik wil graag een shaftstop voor de dmg reduce en wat resist erbij. Als ik in een cowgame zit heb ik weinig problemen, maar als ik een lightning enchanted tegen kom ben ik binnen 3 sec dood. (natural resist en iron skin heb ik al gemaxed)

Ik heb nu de IK set bijna kompleet (nog steeds ja) en die is wel lekker voor die 45 extra str en 450 extra AR die ik krijg, maar ik zou die hele set zo ruilen voor een shaftstop en goede helm/belt. Doe ik er nog een swordguard en twee headstrikers bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb op HC een uni axe met 52-200 damage, is dat wat waard?

Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/items/uniques/x-weapons/axe-boneslayer.gif

(53-60) - (198-227) Dmg
50 Durability
115 Str Required
79 Dex Required
Item Level: 50
Clvl Req: 42

+180-220% Enhanced Damage
+2.5% Damage Against Undead per clvl
+10 to Attack Rating Against Undead per clvl
+8 to Strength
20% Increased Attack Speed
35% Bonus to Attack Rating
Level 20 Holy Bolt (200 Charges)
50% Chance to cast level (11 - 28) Holy Bolt when struck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 10:11 schreef Cthulhu het volgende:
Ik heb op HC een uni axe met 52-200 damage, is dat wat waard?

[afbeelding]

(53-60) - (198-227) Dmg
50 Durability
115 Str Required
79 Dex Required
Item Level: 50
Clvl Req: 42

+180-220% Enhanced Damage
+2.5% Damage Against Undead per clvl
+10 to Attack Rating Against Undead per clvl
+8 to Strength
35% Bonus to Attack Rating
Level 20 Holy Bolt (200 Charges)
50% Chance to cast level (11 - 28) Holy Bolt when struck
is dat niet boneslayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja klopt, is boneslayer, is die wat waard op HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op dinsdag 08 januari 2002 09:49 schreef Insomnia het volgende:
Hee ik zie jullie hier nu al een tijdje showen en opscheppen met allemaal super-items, maar vinden jullie het nu echt zo'n prestatie om dit te vergaren?

Mjah, omdat hardcore bestaat is softcore suf, en is het geen prestatie om wat maar ook voor elkaar te krijgen? Wat ik pas suf vind is een hc character voor altijd kwijtraken in de wetenschap dat die kewle items had, en dat daar ook uren aan blood- en cow runs inzitten. En het siert je trouwens niet dat je jezelf boven sc plaatst :P [nfi]
Als je zonodig Hc wil spelen moet je dat helemaal zelf weten, dat is je eigen keuze, maar hc maakt sc niet minder suf.

Ik zeg trouwens niet dat ik het "een hele prestatie" vind, ik bestrijd alleen maar dat pallies zwak zijn. En iedereen heeft in hogere levels goeie items, want anders doe je iets niet goed, of je nou hc of sc doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 10:41 schreef Clay het volgende:

[..]

Mjah, omdat hardcore bestaat is softcore suf, en is het geen prestatie om wat maar ook voor elkaar te krijgen? Wat ik pas suf vind is een hc character voor altijd kwijtraken in de wetenschap dat die kewle items had, en dat daar ook uren aan blood- en cow runs inzitten. En het siert je trouwens niet dat je jezelf boven sc plaatst :P [nfi]
Als je zonodig Hc wil spelen moet je dat helemaal zelf weten, dat is je eigen keuze, maar hc maakt sc niet minder suf.
Snap je eigenlijk wel wat ik zeg? Jij begint erover dat ik SC nep vind. Das niet zo, iedereen moet zelf weten wat-ie speelt. Feit is wel dat er al zo'n 639 pagina's met over LOD zijn waarin mensen op lopen te scheppen over hun supercharacters met hun nog betere wapens. Ik zeg alleen dat ik niet zo goed snap waar die mensen zo trots op zijn. Je moet toch toegeven dat iedereen op SC een lvl 99 char kan kweken, vervolgens mephi-runs op hell doen en de vetste wapens vinden.
Ik zeg trouwens niet dat ik het "een hele prestatie" vind, ik bestrijd alleen maar dat pallies zwak zijn. En iedereen heeft in hogere levels goeie items, want anders doe je iets niet goed, of je nou hc of sc doet.
Als jij je niet aangesproken voelt, waarom doe je dan zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tja, ze moeten gewoon het hele spel moeilijker maken en de clvl cap eraf halen. En meer variatie in items zou ook fijn zijn.

En HC is helemaal niks beter dan SC, en de HC spelers niks beter dan SC speler. Dat is gewoon bullshit. Het is en blijft maar gewoon een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Op dinsdag 08 januari 2002 10:53 schreef
En HC is helemaal niks beter dan SC, en de HC spelers niks beter dan SC speler. Dat is gewoon bullshit. Het is en blijft maar gewoon een spelletje.
True ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En ik wil nog steeds shaftstop. Iemand een shaftstop over die hij/zij wil ruilen tegen de IK set (excl armor) en 2 headstrikers en een swordguard?

Oh ook nog een 9xx def armor erbij. Dusk shroud geloof ik. Is een rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Soullie

Planeshift

zo geweldig vind ik shaft eigenlijk niet... iig als je geen dueler bent :).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 11:12 schreef Soullie het volgende:
zo geweldig vind ik shaft eigenlijk niet... iig als je geen dueler bent :).....
Ik wil hem toch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik had ehm 3 weken geleden... maar omdat ik ehm niet geweldig vond heb ik ehm getrade =)

unique mesh armor.. hij dropte bij meph NM... zonder mf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op dinsdag schreef Insomnia:

[..]

Snap je eigenlijk wel wat ik zeg? Jij begint erover dat ik SC nep vind. Das niet zo, iedereen moet zelf weten wat-ie speelt. Feit is wel dat er al zo'n 639 pagina's met over LOD zijn waarin mensen op lopen te scheppen over hun supercharacters met hun nog betere wapens. Ik zeg alleen dat ik niet zo goed snap waar die mensen zo trots op zijn. Je moet toch toegeven dat iedereen op SC een lvl 99 char kan kweken, vervolgens mephi-runs op hell doen en de vetste wapens vinden.
Dat klopt op zich wel, maar ook in Hc kan je als je char een beetje op sterkte is redelijk makkelijk items grazen. En als je in sc voortdurend doodgaat kom je ook niet snel op lvl 99. Ik speel voornamelijk geen hc omdat ik isdn heb, maar ik streef er ook niet naar om dood te gaan ofzo :)

Verder hoef je idd niet op te gaan scheppen over je gear, je hoeft wat mij betreft nergens over op te scheppen, maar ik vind wel dat het alsnog een aardige prestatie is om een goeie char te bouwen. Alhoewel de ene char moeilijker is dan de andere.
Als wij er dan verder hetzelfde over denken, en daar lijkt het op, dan sorry :)
[..]

Als jij je niet aangesproken voelt, waarom doe je dan zo moeilijk?
Ik geloof dat je het met je eigen post toch ook tegen mij had :) ik geef slechts antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

HC mensen kijken volgens mij idd een beetje neer op SC mensen... mogen ze ook wel een beetje.. als hun dood gaan zijn ze alles kwijt :)

zolang ze SC maar niet belachelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 11:18 schreef Soullie het volgende:
HC mensen kijken volgens mij idd een beetje neer op SC mensen... mogen ze ook wel een beetje.. als hun dood gaan zijn ze alles kwijt :)

zolang ze SC maar niet belachelijk maken.
Ach, de meeste mensen op HC krijgen hun items van anderen, dus dat valt dan ook weer weg. En volgens mij vind je items ook makkelijker op HC dan op SC.

Het enige wat je bij HC moet doen is goed opletten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en niet doodgaan :)

Maar, das ook mijn doel op SC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Na lvl 90 of zo dood gaan is idd niet leuk... :p

na lvl 90 op HC doodgaan lijkt me stukke erger.. hoe dan ook ik heb wel respect voor mensen die op HC hoge lvl's halen... maar om te beweren dat het een beter soort diablo player is (zoals sommige mensen doen) vind ik onzin... genoeg aardige mensen op SC... een paar eikels die het verpesten vallen alleen meer op als de grotere massa die best aardig is...

negatief onthoud je gewoon langer.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Klopt helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Weet je, het word gewoon tijd voor een nieuwe expansion. Met 2 acts erbij, clvl cap weg en heeeel veel nieuwe items. Plus het hele spel moet moeilijker, en ik wil de monk weer terug! En meteen even dat rare/unique gedoe even rechttrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 11:53 schreef obsidian het volgende:
Weet je, het word gewoon tijd voor een nieuwe expansion. Met 2 acts erbij, clvl cap weg en heeeel veel nieuwe items. Plus het hele spel moet moeilijker, en ik wil de monk weer terug! En meteen even dat rare/unique gedoe even rechttrekken.
AMEN! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 12:36 schreef zanac het volgende:

[..]

AMEN! :9
Gaat heen en zorg ervoor mijn zoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie is de monk?

wat ik wel leuk vond was dat lord de seis je potions jatte... dat mogen ze er wel weer s in doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 12:39 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

wie is de monk?

wat ik wel leuk vond was dat lord de seis je potions jatte... dat mogen ze er wel weer s in doen :P
Monk? Dat is de char uit de diablo 1 expansion Hellfire. Is dus een monnik. Kon erg goed met staff overweg, was veel sterker dan de sorc en had best coole spells. Dus een combo van sorc en barb zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 12:43 schreef obsidian het volgende:

[..]

Monk? Dat is de char uit de diablo 1 expansion Hellfire. Is dus een monnik. Kon erg goed met staff overweg, was veel sterker dan de sorc en had best coole spells. Dus een combo van sorc en barb zeg maar.
ah :) ik heb die expansion nooit gespeeld..alleen maar diablo 1 classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op dinsdag 08 januari 2002 12:43 schreef obsidian het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar in D1 hadden alle chars toch dezelfde spells? dat was juist zo wazig. met een warrior kon je ook chainlightningen en fireballen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Nog ff doormaaien op het hc vs sc gezeur ;)

Ik speel geen hc, omdat ik hier met casema zit en meestal een ping van 5000+hebt sorry geen hc voor mij :)
Daarnaast is het item vinden nog steeds een teken van doorzettingsvermogen, ben nu al 2maanden aan het runnen opzoek naar stormshield/ of iets gelijkwaardigs, maar niks is nog gedropt en ik ga maar door :)
Bij hc wordt het hebben van een goeie I-net connectie en een goeie pc alleen maar belangrijker itt. sc, waar je met een p300 nog leuk kan spelen zonder zorgen te maken over de frame skip van 100 en fps 3 :'(

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

5 nieuwe acts 7 nieuwe chars :p

nee ok een leuke nieuwe expansion zow ik zeker kopen... LoD is niet slecht maar het kan zwaar beter.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 14-09 14:03

Smurf

Detri

Als ik soms zie hoevaak casema gebruikers al droppen als ze alleen maar in chat staan betwijfel ik ook of ik wel hc had gespeeld als ik zon verbinding had :)

Maar over het stukje dat hc ers beter zijn dan sc ers. Dat is nu niet meer te zeggen, omdat cowlvl en bloody gewoon te makkelijk zijn. Maar in de goeie ouwe classic tijd ;) Was het wel degelijk moeilijker om een lvl8x hc char te halen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 13:26 schreef Soullie het volgende:

[..]

5 nieuwe acts 7 nieuwe chars :p

nee ok een leuke nieuwe expansion zow ik zeker kopen... LoD is niet slecht maar het kan zwaar beter.........
Diablo 3... :)

Hopelijk doen ze het daar ineens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Op dinsdag 08 januari 2002 14:34 schreef smurv het volgende:
Als ik soms zie hoevaak casema gebruikers al droppen als ze alleen maar in chat staan betwijfel ik ook of ik wel hc had gespeeld als ik zon verbinding had :)

Maar over het stukje dat hc ers beter zijn dan sc ers. Dat is nu niet meer te zeggen, omdat cowlvl en bloody gewoon te makkelijk zijn. Maar in de goeie ouwe classic tijd ;) Was het wel degelijk moeilijker om een lvl8x hc char te halen.
Zelf heb ik ook Casema :(
En ik heb besloten GEEN Diablo meer te spelen tot ik hier ADSL heb. (februari EINDELIJK!!) Met mijn lvl 92 ama ga ik alleen nog maar dood door lag. En dat is niet 1 keer per dag, nee 536 keer per dag op z'n minst. Dus daarom heb ik dat besluit genomen (het was moeilijk, maar ik kon niet anders door dat kutCasema :r)

En waarom moeten Diablo topics altijd uitmonden in discussies tussen HC en SC spelers? Come on people, it's just a game!!

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 15:11 schreef DenMan het volgende:
En waarom moeten Diablo topics altijd uitmonden in discussies tussen HC en SC spelers? Come on people, it's just a game!!
Ik speel SC en HC en ik vind HC niet specialer dan SC hoor. Je moet idd alleen niet doodgaan, dus beter opletten. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen HC, maar het is een spel, en als ik HC ga spelen denk ik dat ik m`n mooie nieuwe keyboard sloop door lag-kills van Chello, daar heb ik geen zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 08 januari 2002 15:11 schreef obsidian het volgende:

[..]

Diablo 3... :)

Hopelijk doen ze het daar ineens goed.
als ik daar op moet w88 ben ik 5 jaar ouder..... of nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 15:56 schreef Soullie het volgende:

[..]

als ik daar op moet w88 ben ik 5 jaar ouder..... of nog meer :)
Idd, het duurt elke keer wel erg lang bij blizzard. En dat vind ik niet alleen vreemd maar ook erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn goede stukken voor exp?

Die bloodrun is wel heftig, maar die kan je maar 1 keer per game doorlopen, zijn er nog andere punten die je door kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 16:00 schreef obsidian het volgende:

[..]

Idd, het duurt elke keer wel erg lang bij blizzard. En dat vind ik niet alleen vreemd maar ook erg jammer.
jep, kijk eens naar Warcraft 3, damn dat duurt al jaren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ligt aan je lvl van af lvl 60 ongeveer de ancients in hell doen en dan voor de koeien gaan das het meeste exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 16:07 schreef tva_goku het volgende:
wat zijn goede stukken voor exp?

Die bloodrun is wel heftig, maar die kan je maar 1 keer per game doorlopen, zijn er nog andere punten die je door kan gaan?
Act 5 eerste stuk zorgt wel voor wat exp, en verder cowlevel op hell, zolang je de king niet molt kan je daar lekker expen hoor. ik van lvl 48 naar lvl 70 in een avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou 1 van jullie me eens willen helpen met zooi overgooien van speler naar mule, want ik heb niemand om dit mee te doen :(

En de gemiddelde speler is niet zo heel erg betrouwbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
je weet mij te vinden dacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Blijven de koeien komen dan als je de King niet killed?
Dacht altijd dat er een vast aantal in dat level rondliepen...

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 januari 2002 16:11 schreef Mst het volgende:
Blijven de koeien komen dan als je de King niet killed?
Dacht altijd dat er een vast aantal in dat level rondliepen...
Klopt. Maar je molt alle koeien, en dan eruit. Dan start je een nieuw spel op, haalt de leg en een tomb of TP, en je opent het level opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
Staat die portal naar waar Cain zit (Tristram???...shit ben de correcte spelling even kwijt) dan nog wel open..... dan moet je Cain dus ook niet redden???

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

zolang de maker van de game de cain quest heeft voltooid staat de portal open volgens mij

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 16:14 schreef obsidian het volgende:

[..]

Klopt. Maar je molt alle koeien, en dan eruit. Dan start je een nieuw spel op, haalt de leg en een tomb of TP, en je opent het level opnieuw :)
dus zolang je de big bad boss niet verslaat kan je elke keer weer die cowrun doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
tja....ik speel alleen maar single player en samen met iemand anders op me thuisnetwerk.... meerdere keren cowrun zit er dan niet in....

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

zoals gezegd.......

kill de cow-king niet
en je kunt zo vaak koeie lvl doen als je wilt .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 17:31 schreef heuveltje het volgende:
zoals gezegd.......

kill de cow-king niet
en je kunt zo vaak koeie lvl doen als je wilt .........
Ty, ik wilde dat ik dit eerder wist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

of als iemand king killed laat je iemand anders openen.. gebeurt toch uit eindelijk... mja niet perse.. maar wel vaak :)

nog ff over expansion <-> diablo3... ik hoop serieus dat blizzard nog 1tje gaat maken... maar kweet bijna zeker van niet :(

ach hoop is iets moois =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
:) denk niet dat hij komt maar hoop is idd mooi :) zag btw D1 voor 5 piek bij intertoys liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey ik heb een vraagje..
wat vinden jullie van set items??
ik vind ze geweeeeeldig :) duzze.. als je over hebt kan je ze bij mij kwijt, account name is Razor(ca)

...
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 18:09 schreef Raz0r81 het volgende:
ey ik heb een vraagje..
wat vinden jullie van set items??
ik vind ze geweeeeeldig :) duzze.. als je over hebt kan je ze bij mij kwijt, account name is Razor(ca)

...
>:)
lol heb nog een sloot sigon cathan en beserker sets over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
ja alles is welkom :) ik kan alleen voorlopig ff niet online want ik zit nu op 'n kut laptopje en hier kan ik dus niet echt d2en.. maar hijs vrijdag weer hier duzzz.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:23 schreef Raz0r81 het volgende:
:)
ja alles is welkom :) ik kan alleen voorlopig ff niet online want ik zit nu op 'n kut laptopje en hier kan ik dus niet echt d2en.. maar hijs vrijdag weer hier duzzz.. :)
Sets zijn leuk als je alles had, maar dat is lang zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb ook nog wel wat set items voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:27 schreef Cthulhu het volgende:
Ik heb ook nog wel wat set items voor je.
Ik heb niets, ik verkoop/ruil alles, ik heb op tot op dit moment nog nooit 2 items van 1 set gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:36 schreef tva_goku het volgende:

[..]

Ik heb niets, ik verkoop/ruil alles, ik heb op tot op dit moment nog nooit 2 items van 1 set gevonden
hoe lang speel jij al??
ik wil niet lullig doen maar ik heb zovaak meerdere items van 1 set gevonde.. en als je er 2 hebt krijg je al bonussen :) maar nu ga ik ete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:39 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

hoe lang speel jij al??
ik wil niet lullig doen maar ik heb zovaak meerdere items van 1 set gevonde.. en als je er 2 hebt krijg je al bonussen :) maar nu ga ik ete :)
Ik ben weer bezig van iets voor de herfstvakantie, daarvoor had ik een sorc die dood is door eenzaamheid :)

Maar ik vind weinig items van sets, hier en daar 1tje.
Maar meestal vind ik ze het niet waard om bij me te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:45 schreef tva_goku het volgende:

[..]

Ik ben weer bezig van iets voor de herfstvakantie, daarvoor had ik een sorc die dood is door eenzaamheid :)
bij mij et zelfde verhaal :) een druid en 'n mule dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey btw is een bloodletter wat waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 08 januari 2002 20:42 schreef Raz0r81 het volgende:
ey btw is een bloodletter wat waard??
om het bot te zeggen... niets :)...

een unique gladius vind je best easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keej :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
* SaURoN wil windforce die heeft ook 20%ias :P
Iemand die um wil trade :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een Razorswich (Jo-Staff:
30% Faster Cast Rate
Attacker Takes Damage of 15
+175 to Mana
+80 to Life
Magical Damage Taken Reduced by 15
All Resistances +50
+1 to All Skills)
is die nog wel wat waard?? ik wilde em eigelijk voor me sorc doen maar ik heb niet bepaald zin die nog verder te gaan lvl (is pas lvl 3 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 21:11 schreef Raz0r81 het volgende:
en een Razorswich (Jo-Staff:
EIgenlijk ook niet echt
(iets vinden waar je echt mee kan ruilen valt niet mee.....)
meeste sorcs hebben liever shield + orb

tis wel een fijn ding al zeg ik het zelf (heb er ook 1)
vooral door de lage lvl req gecombineerd met die enorme manastoot .....
kun je lekker eerst je str life en evt dex pompen. tot je vanjezelf geneog mana hebt....

maar als je zo op sets geilt ;)
dan zal ie vast wel tegen een simpel setje te ruilen zijn.
cathans set ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja orbs :( lol :P
welke unik itemz zijn dan wel wat waard? (welke vooral dus, wat voor soort wape ofzo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 21:20 schreef heuveltje het volgende:

[..]

maar als je zo op sets geilt ;)
dan zal ie vast wel tegen een simpel setje te ruilen zijn.
cathans set ofzo ?
smart ass, altijd betr wete ;)
ja thx goed id :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

nou ja alles is te traden, als je de juiste persoon vind .....

meest lopende.
oa:
-buriza
-oculess
-stormshield
-cruel collosus blade
-7MF charms
-grand charms +1 to skilltree voor sorc
-poison charms
-baranars stars
-shaefer hammer
-talrasha armor
-bepaalde hoge runes
-bija alle unique ringen en amu's
-30+ enhanced damage jewels
-lycanders aim
-war travellers
-chance guards
-windforce, ik armor, grandfather (practisch onvindbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja net de dinge die ik niet heb of zelf wil gebruike dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me es af hè, vaak als ik iemand help ofzo op b.net bij bijv baal ofzo heb ik geen id waar ik heen mot en rush ik gewoon et platform rond.. zegt diegene die ik help ineens: follow me, i can see the map, of: niet verder vertelle hè maarre.. ik heb mh dus volg mij maar.. gebruiken veel van jullie dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zullen we eens allemaal een gamepie opstarten en dan met z'n alle hakken... lijkt me wel gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik iig wel en alle lui hier ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

voor MF'en, en cow runs wel

questen doe ik altijd zo slow mogelijk. dus geen maphack
lekker al die loze dungeons en tombs doen enz.....
(zelfs de flayer jungle. alleen op hell skip ik die :)

enoge nadeel is dat je alleen kunt spelen, aangezien iedereen alle wp's overslaat ......

dus af en toe doe ik wazig, start me 2e pc op, pak lvl 80 sorc. en teleport/orb mezelf in 2 uur een lvl 4 gastje op A5 hell. waar ik mezelf dan opeens afvraag waarom. wat gaatjes er mee schiet, en hem weer delete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen is online nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

neu heb hem net afgezet. ping 800 enzo .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he bah, dacht ik ff leuk te gaan questen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 22:12 schreef Pjemco het volgende:
he bah, dacht ik ff leuk te gaan questen :)
mwah als jij ff me 56k6 wil sponsoren doe ik wel mee :)
welke dif ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz... jullie hebben mijn intresse gewekt :P waar down ik die shit?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

http://forward.to/mousepad
voor de maphack ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 08 januari 2002 21:31 schreef heuveltje het volgende:
nou ja alles is te traden, als je de juiste persoon vind .....

meest lopende.
oa:
-buriza
-oculess
-stormshield
-cruel collosus blade
-7MF charms
-grand charms +1 to skilltree voor sorc
-poison charms
-baranars stars
-shaefer hammer
-talrasha armor
-bepaalde hoge runes
-bija alle unique ringen en amu's
-30+ enhanced damage jewels
-lycanders aim
-war travellers
-chance guards
-windforce, ik armor, grandfather (practisch onvindbaar)
ik heb nog chance guards liggen 39%... en nog goldwrap enzow... een alibaba... etc. MF spul trade best slecht.....

Highlordswrath sinds vandaag :) en dies wel leuk......

+35% to Lightning Resist
Adds 1-30 Lightning Damage
+1 to All Skills
+0.375% Chance of Deadly Strike per clvl
Attacker Takes 15 Lightning Damage

Ama charms traden btw ook goed :)

en war travellers zoek ik al un tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 08 januari 2002 22:47 schreef Soullie het volgende:

[..]

ik heb nog chance guards liggen 39%... en nog goldwrap enzow... een alibaba... etc. MF spul trade best slecht.....

Ama charms traden btw ook goed :)

en war travellers zoek ik al un tijd :)
i know :(
to good to throw/give away. cant do shit with them ...

heb trouwens nog wel een +javelin/spear charm. is zeker net de verkeerde ana charm ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Heb net pjemco's speedazon in actie gezien ... best snel :P alleen heeft ie maar 371life base dus 1 koe = dodelijk >:)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.