niet om een of ander.. maar zoiets heet altijd nog DMX merger als ik mij niet vergis..
ik gebruik zelf ook een merger.. tussen mijn PC met 512 DMX kaart erin en mijn SGM Studio 48. dus SGM voor het parren werk.. en de PC voor het intelligente gebeuren..
dit omdat ik de SGM niet fijn vindt programeren kwa inteligent verlichting..
dus ik programeer het inteli spul al thuis op de PC voor en sgm doe ik terplekke..
maar naast LJ ben ik ook DJ

en dan niet eentje die'elke weekend in een club of disco staat te draaien.. maar eentje die zelf remixen maakt thuis.. maarja offtopic..
voor de rest vindt i het ook leuk om te werken met een grid van minimac's opzich berperkt in functie.. maar met meerdere tegelijk een leuk effect te crearen..
daarnaast vindt ik moving heads best leuk.. maar log.. het reageerd nooit never zo snel als scans.. dus me is ook scan freak..
daarnaast ten einde van mijn voorstelling.:: ik werk bij het bedrijf Brom & Ruis, ook wel bekend als B & R Design. Wij instaleren en onderhouden licht en geluids systemen voor in discotheken, kerken, sport centra's enzoverder..
hierbij krijg ik ook veel ervaring in de grotere discotheken..
En werkende op de TD van B&R krijg ik eigenlijk bijna al het licht voor mijn rekening.
vooral handig als wij weer op onderhoud uitgaan naar een klant.. toch handig om te weten hoe het licht te besturen..
paar van onze projecten ::>
De leere lampe, Raalte
Lord Nelson, Meppel