k zit weer in een ploeg die de Hog weer kut vind, omdat je er 4 schermen bij nodig hebt voordat je lekker met dat ding kan werken (niet mijn eigen woorden maar een quote)
mjah

je hebt bij een hog helemaal geen 4 schermen nodig, die 2 die eral inzitten zijn vaak algenoeg om lekker te werken.
Op dinsdag 30 april 2002 08:37 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
dat de pearl vastloopt is jammer, maar ik denk ook de kracht van een pearl daarin schuilt, zodra je op reset gedrukt hebt is t max 5 seconden en je tafel is er weer, inclusief de instellingen die je gemaakt had
de kracht van een console is het vastlopen.... vreemd

dan is windows wel een heel krachtig os

de reden dat ik trouwens zo pro avolites ben is omdat ik shows zie , geprogrammeerd op een avolites tafel die ik er gewoon zwaar mooi uit vind zien, zo had de grote zaal van shockers (parkhal) een hele mooie show, met jawel een diamond als sturing
ohjah.... dat heeft echt veel met de sturing te maken hoe een lichtshow eruit ziet, je kan dezelfde lichtshow met een avo maken als met een botex, ongeacht welke tafel, ligt aan de lj.
dan mag je dus schreeuwen, geweldig, geen wappers, maar zoals t nu was zag de zaal er echt niet uit dus, ze hadden een plafond gemaakt van truss, op zich inderdaad errug mooi met alleen parren, alleen, dat dak was maar 1/4e van de zaal, voorderest was de zaal niet intiem ofzo, zelfs de amsterdam arena met sensation is gezelliger, en op dat punt kom ik dan met me wappers, ze geven een stukje extra, wat je nooit op kan lossen met alleen spots
hij zegt toch ook niet dat geen wappers goed/geweldig/smashing zijn, hij zegt dat je met parren een mooi lichtshow kan maken, en de show vaak met wappers afmaakt. true bij een trance/dance whatever feest heb je meer aan wat koppen dan aan een spiegelbal met een pinspot, maar zonder conventioneel ben je nergens.
wat is jou probleem met macjes trouwens, die zijn een stuk beter dan die scan's van martin.
Op dinsdag 30 april 2002 08:44 schreef subgrafix3d het volgende:
gewoon like me
lekker met laser's doen
alle andere licht effecten zuigen over het algemeen er is niks zo vet als een goeie lasershow
jah laten we het op het front wat lasers om de band uit te lichten, en tegen een paar lasers op onze boeren/bier feesjes
en de discussie tussen de wholehog II en de pearl 2k gaan ook helemaal nergens over, die twee zijn helemaal niet te vergelijken met elkaar, niet kwa prijs en zeker niet kwa mogelijkheden.
Als je nou grandMA vs hog2 vs diamond 4 ofzow dat zal opzich nog kunnen.
zow dat is ook weer van me hart