Word het resultaat hier op GoT in een nieuw topic gepost met een link erbij ofzo?Op zondag 06 januari 2002 13:48 schreef Nephilin het volgende:
[..]
It's all taken care of
Verwijderd
Wat is dat nou steeds voor een gezever over een 'bug'? Dit is geen bug! Dit is realisme! Zo werkt het in het echt ook! Dus als je het allemaal écht wil doen, verhelp je die 'bug' dus niet.Op zondag 06 januari 2002 12:41 schreef Nephilin het volgende:
use_no_default_pitch=1
use_no_default_bank=1
==>> Deze twee regels toevoegen verhelpt de wingleveler bug.
Na een week maar weer eens gemultiplayerd
KLAX - KSFO:
Een bovenaanzicht van KSFO

Golden Gate bridge

Skyline van San Francisco

Approach

Landing

En de riemen mogen al bijna weer los
Een bovenaanzicht van KSFO

Golden Gate bridge

Skyline van San Francisco

Approach

Landing

En de riemen mogen al bijna weer los

Mooie pics hoor 
Vandaar.
Je hebt in principe gelijk, het is realistischer. Sommige mensen hebben echter het probleem dat de WL na het inschakelen met geen mogelijkheid niet meer uit te zetten is, en dan gaat draaien wel erg lastigOp zondag 06 januari 2002 16:29 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Wat is dat nou steeds voor een gezever over een 'bug'? Dit is geen bug! Dit is realisme! Zo werkt het in het echt ook! Dus als je het allemaal écht wil doen, verhelp je die 'bug' dus niet.
Net een vluchtje Hiroshima - ergens in de buurt van tokyo gedaan.
Hier zijn de pics:
Opstijgen van hiroshima

Bewolking bij het opstijgen

Dichtbij Hiroshima

In de verte Tokyo

Coole motoren(vind ik dan)

Geen toren dus alles maar announcen

En ergens in de buurt van Tokyo geland

Let niet op m'n verotte grafics
die plane is ook niet helemaal mooi vind ik.
Hier zijn de pics:
Opstijgen van hiroshima

Bewolking bij het opstijgen

Dichtbij Hiroshima

In de verte Tokyo

Coole motoren(vind ik dan)

Geen toren dus alles maar announcen

En ergens in de buurt van Tokyo geland

Let niet op m'n verotte grafics
Fliperdefliperdefliperdeflip
owkee, hier screens van los angelus ---> san fransisco
net multigeplayerd

Ik had weer dat ik met ils heel de tijd naar rechts ging, in het begin stuurde die me wel goed..., en daarna gooit die me naar rechts, was uiteindelijk goed geland op visual, maarja, ils vind ik ook wel handig.
Ik ga het vanavond gewoon weer proberen
net multigeplayerd

Ik had weer dat ik met ils heel de tijd naar rechts ging, in het begin stuurde die me wel goed..., en daarna gooit die me naar rechts, was uiteindelijk goed geland op visual, maarja, ils vind ik ook wel handig.
Ik ga het vanavond gewoon weer proberen
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Beeeeeeeeeetje stijlOp zondag 06 januari 2002 17:48 schreef Predator_NL het volgende:
Fliperdefliperdefliperdeflip
net multigeplayerd
[..]
10/15 meer 
BTW misschien weten de meeste het al maar dan toch effe een tip:
Als je lange (intercontinentale) vluchten maakt gebruikmakend van de ATC van fs2002, dan kan je de ATC tijdens de cruise omzeilen.. Zodra je van frequency moet wisselen naar de volgende controller meld je je wel af, maar je meld je niet aan bij de volgende controller !
Hierdoor kun je tijdens je vlucht van hoogte veranderd (ik varieer meestal tot FL390, ligt aan me'n FP).
Zo'n 200nm van je destination(mag je zelf kiezen hoor
) meld je je weer bij de ATC, zorg ervoor dat je wel weer op de juiste hoogte zit.
Erg handig, op deze manier kun je dus ook weer gewoon time acceleration gebruiken.
BTW misschien weten de meeste het al maar dan toch effe een tip:
Als je lange (intercontinentale) vluchten maakt gebruikmakend van de ATC van fs2002, dan kan je de ATC tijdens de cruise omzeilen.. Zodra je van frequency moet wisselen naar de volgende controller meld je je wel af, maar je meld je niet aan bij de volgende controller !
Hierdoor kun je tijdens je vlucht van hoogte veranderd (ik varieer meestal tot FL390, ligt aan me'n FP).
Zo'n 200nm van je destination(mag je zelf kiezen hoor
Erg handig, op deze manier kun je dus ook weer gewoon time acceleration gebruiken.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Ik wist niet dat een Boeing 747 ook zo'n haak had om op een vliegdekschip te landen.
LOL.
Kan je daarvandaan eigenlijk weer opstijgen??
LOL.
er zit ook geen haak op hij is er gewoon naar toe geslewdOp zondag 06 januari 2002 18:52 schreef Loodeweickje het volgende:
Ik wist niet dat een Boeing 747 ook zo'n haak had om op een vliegdekschip te landen.
LOL.
en ik denk niet dat ie daar kan opstijgen
Nee ik denk ook niet egt dat ie daar kan opstijgenOp zondag 06 januari 2002 18:53 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
er zit ook geen haak op hij is er gewoon naar toe geslewd
en ik denk niet dat ie daar kan opstijgen
Verwijderd
Hmmmzzzz LOOKING great 
maak een een screenie boven Leeuwarden
ik woon daar innebuurt Ik wil wel eens een LUCHT pic zien
BTW kan ik fs2002 draaien op
AMD athlon 750
192 mbram
tnt2 m64 32mb
Danku voor info
AMD athlon 750
192 mbram
tnt2 m64 32mb
Danku voor info
Heb je dat niet al tig keer gevraagdOp zondag 06 januari 2002 19:09 schreef Devilseye het volgende:
Hmmmzzzz LOOKING great
AMD athlon 750
192 mbram
tnt2 m64 32mb
Danku voor info
Maar ja doet moet prima gaan!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Jah dat heb ik ook vaker gevraagt
maar als zo'n topic BOM VOL komt 40 pages
dan kan je hem zo moeilijk terug vinden
nee maare
kan iemand een screenie maken boven LWD
LWD = leeuwarden
nee maare
LWD = leeuwarden
geen zin inOp zondag 06 januari 2002 19:16 schreef Devilseye het volgende:
Jah dat heb ik ook vaker gevraagt
nee maare
LWD = leeuwarden

He, gezellig...
pfff..
pfff..

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
800 MHZ, 128/256 Mb, GeForce kaart denk ikOp zondag 06 januari 2002 19:33 schreef Devilseye het volgende:
THX
en wat is recommend?
Vanavond 23:00 Discovery Channel; docu. van de aanpassingen aan de Concorde en zijn terugkeer in de lucht.
Heeft iemand nog een link waar je schiphol weer live kunt horen?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
En weet iemand of de Life-line 3 of 4 al in de lucht is ?? in FS2002 bedoel ik dan
Dus is er nog ergens een mooie !! (en niet zo'n paint ala Fs 3) life-line heli te downen ??
Dus is er nog ergens een mooie !! (en niet zo'n paint ala Fs 3) life-line heli te downen ??
Het is de onderste. Bedankt, maar de link van schiphol geeft bij mij een foutOp zondag 06 januari 2002 20:19 schreef Devilseye het volgende:
www.webcamsue.com
www.webcamsue.net
www.webcamsue.nl
een van deze 3
lijpo?Op zondag 06 januari 2002 19:23 schreef Devilseye het volgende:
Zeg dan nix Lijpo
Ja, ze vinden je niet lievOp zondag 06 januari 2002 20:30 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
lijpo?
Hoe programmeren jullie de FMC in? Met andere woorden: hoe kiezen jullie de waypoints tussen bijv EHAM en EDDF? Runways, SIDS en STARS zitten in de FMC maar hoe kies ik de punten daartussen?
als een Bae 146 al 1160 meter nodig heeft...dan betwijfel ik dit toch sterkOp zondag 06 januari 2002 18:52 schreef Loodeweickje het volgende:
LOL.

tampert, kriminalpolizei
Die doet et nietOp zondag 06 januari 2002 20:36 schreef emkedouwe het volgende:
http://www.pi6alk.nl/mxstream/scanners/airports/schipholairport.html
Ik gebruik FSNAV om de airways/ISEC of VOR's op te zoeken. Maar programmeer mij route in de FMC via airways. Als je het beginpunt (punt waar je de airway opgaat) en punt waar je de airway weer verlaat in de fmc invoert vult die zelf alle tussenliggende punten in.Op zondag 06 januari 2002 20:34 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja, ze vinden je niet liev
Hoe programmeren jullie de FMC in? Met andere woorden: hoe kiezen jullie de waypoints tussen bijv EHAM en EDDF? Runways, SIDS en STARS zitten in de FMC maar hoe kies ik de punten daartussen?
Oke, ik zal het daar eens mee proberen. Ik ben nu bezig met een vlucht, maar ik had een verkeerd transition punt gekozen waardoor het vliegtuig een behoorlijke omweg ging maken.Op zondag 06 januari 2002 20:48 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik gebruik FSNAV om de airways/ISEC of VOR's op te zoeken. Maar programmeer mij route in de FMC via airways. Als je het beginpunt (punt waar je de airway opgaat) en punt waar je de airway weer verlaat in de fmc invoert vult die zelf alle tussenliggende punten in.
zo doe ik het ookOp zondag 06 januari 2002 20:48 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik gebruik FSNAV om de airways/ISEC of VOR's op te zoeken. Maar programmeer mij route in de FMC via airways. Als je het beginpunt (punt waar je de airway opgaat) en punt waar je de airway weer verlaat in de fmc invoert vult die zelf alle tussenliggende punten in.
Verwijderd
Misschien heeft dat vliegdekschip een ontzettend grote stoommachine jetser aan boord?Op zondag 06 januari 2002 20:39 schreef Evilernie het volgende:
[..]
als een Bae 146 al 1160 meter nodig heeft...dan betwijfel ik dit toch sterk
Ik moet FS2002 er ook maar weer eens opzetten.
Als je van Schiphol naar Frankfurt wil:Op zondag 06 januari 2002 20:51 schreef biobak het volgende:
[..]
Oke, ik zal het daar eens mee proberen. Ik ben nu bezig met een vlucht, maar ik had een verkeerd transition punt gekozen waardoor het vliegtuig een behoorlijke omweg ging maken.
arnem-SID
ISEC arnem is begin van de airway UL603.
UL603 loopt langs frankfurt dus daar moet je een ISEC zoeken waar je de airway weer verlaat.
dan de STAR en je bent klaar.
zeg, misschien heeft miscrosoft er wel xpress voor gezorgd dat er in m/p geen wielen verschijnen?? zie pic 
[img][url="http://people.a2000.nl/jfdercks/AirlinersNetConcorde1.jpg"]http://people.a2000.nl/jfdercks/AirlinersNetConcorde1.jpg[/url][/img]
sorry modemmers
[img][url="http://people.a2000.nl/jfdercks/AirlinersNetConcorde1.jpg"]http://people.a2000.nl/jfdercks/AirlinersNetConcorde1.jpg[/url][/img]
sorry modemmers
ik denk dat dat gefotosoept isOp zondag 06 januari 2002 21:18 schreef nealzie het volgende:
zeg, misschien heeft miscrosoft er wel xpress voor gezorgd dat er in m/p geen wielen verschijnen?? zie pic
sorry modemmers
w000t, hijs heel gaafOp zondag 06 januari 2002 21:18 schreef nealzie het volgende:
[url=http://people.a2000.nl/jfdercks/AirlinersNetConcorde1.jpg
][afbeelding][/url]
sorry modemmers
tampert, kriminalpolizei
Die is een beetje duidelijk te zien vind ikOp zondag 06 januari 2002 21:32 schreef nealzie het volgende:
:o!!! nog een!
[afbeelding]
deze is wel iets minder
En ik ga zeker die docu kijken discovery!
ben ik weer..., maaruh, die foto van mij met die landkaart enzo.., dat was gewoon fsnavigator...
hoe kan je in fsnavigator plaatsen opzoeken?, kan je ook tijdens het vliegen een koers uitstippelen?
hoe kan je in fsnavigator plaatsen opzoeken?, kan je ook tijdens het vliegen een koers uitstippelen?
Wat doet die vangrail daar eigenlijk? voor uti de bocht vliegende planes??Op zondag 06 januari 2002 21:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik denk dat dat gefotosoept is
ik houd van snel steigenOp zondag 06 januari 2002 18:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeetje stijl......tis de bedoeling dat als je opstijgt je een helling hebt van iets van 15/20 graden toch? Dit is bijna verticaal
![]()
nee, maar dit kwam doordat ik net van de grond kwam, ik de screenshot wilde maken, en me plane die ging steeds sneller omhoog, dus....
in het kader van "remove-tha-gear":

tampert, kriminalpolizei
hehe
Verwijderd
Die had expres zijn landingsgestel nog niet uitgedaan, vanwege dat hek... De desbetreffende piloot heeft deze foto later ook gezien en schok er toen ook van...
lolzOp zondag 06 januari 2002 21:55 schreef Loodeweickje het volgende:
Die had expres zijn landingsgestel nog niet uitgedaan, vanwege dat hek... De desbetreffende piloot heeft deze foto later ook gezien en schok er toen ook van...
tampert, kriminalpolizei
Je kent toch wel je eigen vliegtuig waarin je vliegt?? En vooral waar en hoe hoog je vliegtOp zondag 06 januari 2002 21:55 schreef Loodeweickje het volgende:
Verwijderd
Er was echt iets, waarvoor hij laag in moest komen, maar wat weet ik zo snel niet meer.
ff nog over dat vliegdekschip:
ff nog over dat vliegdekschip:

Deze komt uit de categorie: "who needs gear anyway
"

mooie kruis 
[edit2]
die ene zie ik een kruisje
[/edit2]
edit:
nou zie ik et wel
huh?
nou zie ik et wel
[edit2]
die ene zie ik een kruisje
[/edit2]
Haha dat kan helemaal niet in een Airbus. FBW dus de piloot was overrulled en de plane zou in to/go mode gaan,Op zondag 06 januari 2002 21:55 schreef Loodeweickje het volgende:
Slechte Photoshop hoor, dus ik neem aan dat ie het niet serieus bedoeldeOp zondag 06 januari 2002 22:09 schreef rdluca het volgende:
[..]
Haha dat kan helemaal niet in een Airbus. FBW dus de piloot was overrulled en de plane zou in to/go mode gaan,
Die arabiren zijn wel terroristies gezint zeg zal wel een gans gezeten hebben ofzo, en die piloot was nogal tegen ganzen dus hoppa met ze neus in de ganzenboter!Op zondag 06 januari 2002 22:08 schreef biobak het volgende:
Deze komt uit de categorie: "who needs gear anyway![]()
"
[afbeelding]
ja sorry, die vind ik wel een beetje makkelijk hoorOp zondag 06 januari 2002 21:49 schreef Evilernie het volgende:
in het kader van "remove-tha-gear":
[afbeelding]
ik heb er ook nog 2 gedaan en nu moet ik naar bed

en

bij deze heb ik bewust gekozen om de kleppen open te laten staan, geeft wel een leuk effect vind ik, alsof ze er nog uit moeten komen of net dichtgaan ofzo.
die onderste is niet zo'n hele mooie photoshop...die vanmij was idd makkelijk maar who cares...ik vind hem wel leuk gelukt... degene die commentaar had moet maar zeggen hoe het beter moet...
tampert, kriminalpolizei
dit is best een mooi plane 

zeker...jammer dat de productie van die kist gestopt is...het is een heerlijke kist...cruisespeed is 650 km/h maar de verkopen vielen uiteindelijk tegen. ik geloof rond de 700, gelukkig heeft dit porject veel onderzoeksmateriaal opgeleverd...Op zondag 06 januari 2002 22:33 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hm, wist ik dus niet. Handige tip! 'k Heb het net getest en het werkt goed! Niet dat ik je niet geloofde, hoor...Op zondag 06 januari 2002 18:32 schreef Wilde het volgende:
Zo'n 200nm van je destination(mag je zelf kiezen hoor) meld je je weer bij de ATC, zorg ervoor dat je wel weer op de juiste hoogte zit.
Kimble (en anderen): een poosje geleden zei ik dat als je een vlucht bewaard in de lucht, dat de Dreamfleet 737 de ap settings niet bewaard. Ik ben er nu achter wat wel werkt: je moet als je de vlucht bewaard, de 'make this flight default' optie aanvinken (of hoe die optie dan ook precies heet)! Als je de vlucht later laadt, staat alles nog goed, alleen moet je ff het spel op pauze zetten en de ap (en de benodigde modes) aanzetten. Maar de ingevoerde data wordt in ieder geval bewaard.
zijn de meeste hier nou overigens ook plain spotter ofzo? Of scanner luisteraar? Toen ik nog thuis woonde (ik woonde 5 min van schiphol) luisterde ik nog wel is naar de kanalen op schiphol, best geinig
.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Honduras - Panama
Future_Man kwam er wat later bij, dus moest ff afsnijden
Donkere wolken pakken zich samen boven Honduras...

Dat gaat nog maar net goed.. vrij hoge berg na de takeoff

Een groot onweersgebied wacht me op

Het begint al donker te worden; tijd voor de verlichting

Ondergaande zon

Future_Man heeft me gevonden

Panama City

On final

Gezellig bij de gate
Future_Man kwam er wat later bij, dus moest ff afsnijden
Donkere wolken pakken zich samen boven Honduras...

Dat gaat nog maar net goed.. vrij hoge berg na de takeoff

Een groot onweersgebied wacht me op

Het begint al donker te worden; tijd voor de verlichting

Ondergaande zon

Future_Man heeft me gevonden

Panama City

On final

Gezellig bij de gate

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Zow, as promised, m'n FAQ is online.
NB: de content is al volledig geschreven, bijgaande screenshots liggen ook al klaar... alleen de index moet nog worden aangepast. Maar dat kan wel tot morgen (vandaag) wachten
NB: de content is al volledig geschreven, bijgaande screenshots liggen ook al klaar... alleen de index moet nog worden aangepast. Maar dat kan wel tot morgen (vandaag) wachten
http://66.28.49.139:14348/Op zondag 06 januari 2002 20:26 schreef ND het volgende:
Iemand een werkende linkje voor schiphol live? (als het kan een beetje goede kwaliteit)
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
hoe heet die gozer ookal weer die deze vliegtuigen ontwerpt?? met van die veelste lange bakkebaarden.....Op zondag 06 januari 2002 22:33 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]

Heeft nog iemand gister discovery gezien over de concorde ???
Zo nu eerst ff een concorde downloaden van BA
(kijken of deze al nieuwe stoelen heeft)
trouwens wanneer gaat de concorde over op "glass-cocpit" ?? al die metertjes !! echt vet veel
Zo nu eerst ff een concorde downloaden van BA
trouwens wanneer gaat de concorde over op "glass-cocpit" ?? al die metertjes !! echt vet veel
die AA van ffg blijft echt een supermooie kist!
tampert, kriminalpolizei
Burt RutanOp maandag 07 januari 2002 09:30 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
hoe heet die gozer ookal weer die deze vliegtuigen ontwerpt?? met van die veelste lange bakkebaarden.....waarom kan ik nou niet op die naam komen.
Oke, om het weer on topic te maken wat screenshots van m'n vlucht van Miami naar Tampa.

godver de tering. ik was net ff aan het multiplayeren met speeddevil van eheh naar eham, liep mijn bak voor de 394800928348884020 keer vast. Zal het helpen om misschien XP te installeren want ik heb het onder bijna elke game
tampert, kriminalpolizei
Uuh, welke detonator drivers gebruik je Evilernie?
Kijk anders daar ff, heb ik ook last van.
[topic=320115/1/25]
[topic=320115/1/25]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Een format is misschien wat drastisch... maar meestal los je er meer problemen mee op dan je erbij creeert (is mijn ervaring dan)
GVD, ik lees weer eens heel slecht, je gebruikt geen XP.Op maandag 07 januari 2002 13:14 schreef achappey het volgende:
[topic=320115/1/25]
Wat een grmbl dag...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Misschien als je die bak van je eens terugklokt naar 1200 MHz
lijkt me niet....hij heeeft vooral hangers en blauwe schermen...ik heb het puur een alleen in games. Ik had er voor de lan last van , tijdens de lan heb ik 21.88 vervangen door mijn 12.90Op maandag 07 januari 2002 13:14 schreef achappey het volgende:
[topic=320115/1/25]
tampert, kriminalpolizei
Geheugen op cas3 ipv. cas2 zetten? Ik noem maar even wat dwarsstraten
Na de documentaire op discovery over de Concorde heb ik m maar ff gedownload. De concorde van BA:
Het Panel:

De Concorde op 30.000 voet

Boven de Noordzee:

Mach 2 !! Hij geeft wel overspeed aan, Maar het vliegtuig moet toch zo hard kunnen ?? vaag:

Virtuele cockpit

Geparkeerd op schiphol (komt er anders nooit wegens lawaai :(:

Links:
http://www.scrbr.com/pwa/concorde/support.shtml
http://www.scrbr.com/pwa/concorde/aircraft.shtml
Het Panel:
De Concorde op 30.000 voet
Boven de Noordzee:
Mach 2 !! Hij geeft wel overspeed aan, Maar het vliegtuig moet toch zo hard kunnen ?? vaag:
Virtuele cockpit
Geparkeerd op schiphol (komt er anders nooit wegens lawaai :(:
Links:
http://www.scrbr.com/pwa/concorde/support.shtml
http://www.scrbr.com/pwa/concorde/aircraft.shtml
Verwijderd
He Biobak, waar heb je deze livery voor de Dreamfleet vandaan? Erg cool namelijk!!Op maandag 07 januari 2002 12:23 schreef biobak het volgende:
Oke, om het weer on topic te maken wat screenshots van m'n vlucht van Miami naar Tampa.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke chipset heb je ??? Al heb je een VIA chipset dan zo ik ff de nieuwste 4in1 drivers downloaden en GOED installeren !!(BV in veilige modus) en daarna eventueel je spel opnieuw installeren (Door de VIA chipset is de data overdracht tussen je cdrom en HD niet optimaal daarom kan het zijn dat hij grote bestanden niet goed kopieerd, waar je in het spel dus de vastlopers van krijgt)lijkt me niet....hij heeeft vooral hangers en blauwe schermen...ik heb het puur een alleen in games. Ik had er voor de lan last van , tijdens de lan heb ik 21.88 vervangen door mijn 12.90 en nu heb ik er nog steeds last van en mijn proc is nu niet overgeclocked
Suc6 en leve VIA
maar hij haalt toch alles van de HDOp maandag 07 januari 2002 13:34 schreef emkedouwe het volgende:
[..]
Welke chipset heb je ??? Al heb je een VIA chipset dan zo ik ff de nieuwste 4in1 drivers downloaden en GOED installeren !!(BV in veilige modus) en daarna eventueel je spel opnieuw installeren (Door de VIA chipset is de data overdracht tussen je cdrom en HD niet optimaal daarom kan het zijn dat hij grote bestanden niet goed kopieerd, waar je in het spel dus de vastlopers van krijgt)
Suc6 en leve VIA
tampert, kriminalpolizei
Maar je hebt hem toch wel van CD geinstalleerd ?? En als je hem gedowload hebt moet je m opnieuw downloadenmaar hij haalt toch alles van de HD
Ter info:
Dreamfleet (http://www.dreamfleet2000.com) heeft de eerste pagina m.b.t. de nieuwe A340 op hun website geplaatst. Behalve twee foto's nog geen informatie.
Dreamfleet (http://www.dreamfleet2000.com) heeft de eerste pagina m.b.t. de nieuwe A340 op hun website geplaatst. Behalve twee foto's nog geen informatie.
Verwijderd
THANX!Op maandag 07 januari 2002 13:33 schreef biobak het volgende:
[..]
Edit:
Hij komt van flightsim af. Even zoeken op "dreamfleet" en je vindt 'm.
Evilernie: Heb jij nog helemaal geen 4-in-1 drivers geinstalleerd?? Zo nee, meteen doen zeker wel nodig met het os wat je gebruikt...
ik heb hem niet gedowned maar gewoon van de cd geinstalledOp maandag 07 januari 2002 13:40 schreef emkedouwe het volgende:
[..]
Maar je hebt hem toch wel van CD geinstalleerd ?? En als je hem gedowload hebt moet je m opnieuw downloadenwant de verbinding tussen de PCI sloten en je HD is ook niet fijn
tampert, kriminalpolizei
dat zal ik dan maar doen....ik ga binnekort toch XP installen dus dat komt mooi uitOp maandag 07 januari 2002 13:50 schreef achappey het volgende:
Evilernie: Heb jij nog helemaal geen 4-in-1 drivers geinstalleerd?? Zo nee, meteen doen zeker wel nodig met het os wat je gebruikt...
tampert, kriminalpolizei
ja ik dacht al wat hakker je toch in de lucht... maarja...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Bij XP zitten de 4in1 drivers er standaard in en dat werkt perfectOp maandag 07 januari 2002 13:53 schreef Evilernie het volgende:
[..]
dat zal ik dan maar doen....ik ga binnekort toch XP installen dus dat komt mooi uit
Alleen kon ik geen XP installeren omdat tijdens de installatie mn scherm op zwart slaat
Schiphol tower roeleerd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Oke dan!!! Bedankt!! Schiphol Rulezzz
ik ben nu die 48 meg aan het downen maar ikvraag me af wat het is...Op maandag 07 januari 2002 15:29 schreef bolk het volgende:
Schiphol tower roeleerd
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.