Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
1. Wat is nou ook alweer de beste util om screenies te maken?
2. Ik heb thuis geen photoshop en zo: waarmee kan ik de bmp's (die worden toch gemaakt?) het makkelijkst omzetten naar jpg? Is daar ook een of andere kleine, gratis util voor, of moet ik dan helemaal een shareware versie van Painshop of zo downloaden?
STOP!!! Dat had ik eerst ook, je moet windows media player hebben. WEL VERSIE 7.1!! Anders gaat iets downen.Op maandag 07 januari 2002 15:37 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ik ben nu die 48 meg aan het downen maar ikvraag me af wat het is...
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
1). FSScreen (zie signature voor linkOp maandag 07 januari 2002 15:40 schreef hellogoodbye het volgende:
ff nog op herhaling, vrees ik: ik heb net een zelf een livery gemaakt voor de Dreamfleet. Vanavond installeer ik 'm en dan wil ik wat screenies plaatsen (eindelijk ook eens...).
1. Wat is nou ook alweer de beste util om screenies te maken?
2. Ik heb thuis geen photoshop en zo: waarmee kan ik de bmp's (die worden toch gemaakt?) het makkelijkst omzetten naar jpg? Is daar ook een of andere kleine, gratis util voor, of moet ik dan helemaal een shareware versie van Painshop of zo downloaden?
2). Zoek met Google op Pic2Pic.exe (freeware utility)
Verwijderd
Senk joe ferrie mutsch!Op maandag 07 januari 2002 15:48 schreef Nephilin het volgende:
[..]
1). FSScreen (zie signature voor link)
2). Zoek met Google op Pic2Pic.exe (freeware utility)
Of Winamp -> Ctrl L -> plakkenOp maandag 07 januari 2002 15:43 schreef ND het volgende:
[..]
STOP!!! Dat had ik eerst ook, je moet windows media player hebben. WEL VERSIE 7.1!! Anders gaat iets downen.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Jah kan ook, niet geprobeerd.Op maandag 07 januari 2002 16:06 schreef mrdata het volgende:
[..]
Of Winamp -> Ctrl L -> plakkensimpel toch ?
Verwijderd
Weet iemand een gratis server waar ik m'n fs screenis kan uploaden om ze hier te showen?
he kewl....ik hoor een mofOp maandag 07 januari 2002 16:16 schreef ND het volgende:
[..]
Jah kan ook, niet geprobeerd.
tampert, kriminalpolizei
picserveOp maandag 07 januari 2002 16:16 schreef hellogoodbye het volgende:
Ik heb alleen maar toegang tot Geocities om plaatjes te uploaden. Dat werkt niet altijd even lekker...
Weet iemand een gratis server waar ik m'n fs screenis kan uploaden om ze hier te showen?
Ik wil een nieuwe Joystick kopen en zit te twijfelen tussen de Thrustmaster Top Gun Fox 2 of de Logitech wingman Extreme digital 3d
Welke moet ik kiezen en waarom
wie heeft ook 1 van deze joysticks
Verwijderd
Kep de Wingman Digital Extreme 3d gehad....en hij is lekker goedkoop en wat je krijgt is best wel goede kwaliteit..... dus goede prijs/kwaliteit verhouding, hij is wel op een gegeven moment kapot gegaan...maar dat is meer mijn fout geweest omdat mn PCkast op het snoerstond en daardoor het snoer kapot is gegaan.....maar als ik jou was zou ik dus voor de WDE3d gaan.....Op maandag 07 januari 2002 16:56 schreef emkedouwe het volgende:
Hoi,
Ik wil een nieuwe Joystick kopen en zit te twijfelen tussen de Thrustmaster Top Gun Fox 2 of de Logitech wingman Extreme digital 3d
Welke moet ik kiezen en waarom
wie heeft ook 1 van deze joysticks
tampert, kriminalpolizei
Ah en nu een incoming easyjet
Schiphol tower rox
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik bedoel de Top gun fox 2 en niet de top gun afterburner. Die heeft echt zo'n F16 throtle de top gun fox heeft zo'n slider op de joystick zelf.Op maandag 07 januari 2002 17:02 schreef Evilernie het volgende:
ik zou voor de top gun fox pro 2 gaan omdat je daarbij die losse throttle krijgt...dat is echt wel handig. Op die throttle zit ook gelijk een rudder control en dat is helemaal handig voor al tijdes crosswind landingen ofzo
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Op de extreme zit ook een rudderpeddal hoorOp maandag 07 januari 2002 17:02 schreef Evilernie het volgende:
ik zou voor de top gun fox pro 2 gaan omdat je daarbij die losse throttle krijgt...dat is echt wel handig. Op die throttle zit ook gelijk een rudder control en dat is helemaal handig voor al tijdes crosswind landingen ofzo
Ja, de joystick linksom of rechtsom draaien. Ik ben heel tevreden over die Logitech. Hij voelt tenminste aan of ie tegen een stootje kan.Op maandag 07 januari 2002 17:24 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Op de extreme zit ook een rudderpeddal hoor
tampert, kriminalpolizei
ik heb die zonder FFB maar dat mis ik nie zo. je hebt ze ook met FFB
De screenshots van gisteren, ergens in hawaii...
Opsteigen:

Ik was weer iets te laat

Meuh zat volgens mij in de grond, hehehe

Major Carnage achteraan de groep.

Topgun has joined the club! (heeft 10 minutjes mee kunnen vliegen, hehehe)

En geland

PS: wie met chello heeft nu ook een enorme rotverbinding grof gezegd?
BF1: Don-Panio

Na het landen laat je je motoren gewoon aan hoorOp maandag 07 januari 2002 18:00 schreef Predator_NL het volgende:
En geland(nouja, geland, ik vergat me motoren uit te zetten en reed dus de plomp in, heheheheh), maar heb daar geoefend met met landen, gaat al aardig goed nu.
Enne je bedoelt de autothrottle, die moet je gewoon direct uitzetten als je cleared for (ils) approach bent.

bedoelde ik ook...Op maandag 07 januari 2002 18:30 schreef prenobe het volgende:
[..]
Na het landen laat je je motoren gewoon aan hoor
Enne je bedoelt de autothrottle, die moet je gewoon direct uitzetten als je cleared for (ils) approach bent.
Kversta er geen reet van.Op maandag 07 januari 2002 18:33 schreef Schuey het volgende:
muhahaha, Shiphol is lachuh
Knap hoor!
Tis net als dat een dokters handschrift niet te lezen is...
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Is dit een 737 of een 777 ?Op maandag 07 januari 2002 18:33 schreef nealzie het volgende:
ik heb net geprobeerd de kleppen netje weg te werken, iemand die het beter doet?
[afbeelding]
Maak er toch maar wel zeker een 777 van hoor!Op maandag 07 januari 2002 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is dit een 737 of een 777 ?
Kijk maar naar de verhouding raampje grootte en plafond...
Of naar het aantal dueren (737 nooduitgang deuren zitten boven de vleugel)
Boeing 767Op maandag 07 januari 2002 19:03 schreef ND het volgende:
Ziet eruit als een 777 Nog wel van Boeing te verstaan!Jah, ik dacht dat het een 737 was vanwege die neus, ik dacht dat een 777 een veel "bollere" neus had. vandaar...
Op maandag 07 januari 2002 19:08 schreef rdluca het volgende:
[..]
Boeing 767
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| | | | | | | | | \---------/ \-------/ \-----/ \---/ \-/ |
Inderdaad... JOIN, en blijf in het channel, er komen vanzelf meer mensen.Op maandag 07 januari 2002 19:46 schreef KIMBLE het volgende:
IRC.TWEAKERS.NET
CHANNEL: #FLIGHTSIM
chat
De server: irc.tweakers.net
Het Channel: #Flightsim
Verwijderd
Mischien omdat ie het daarna uitgezet hadOp maandag 07 januari 2002 19:29 schreef Devilseye het volgende:
LOL
[..]
Godver ik krijg iets via MSN
Ik zie helemaa geen MSN op de achtergrond
Boven italie, net opgestegen vanaf Rome
Verwijderd
Vraag ut em zellufOp maandag 07 januari 2002 20:53 schreef Devilseye het volgende:
Nee man
[topic=366994/20/25]
In alle screens zie ik geen MSN
Alleen Major_Carnage kon ik bijhouden. De rest was al snel uit zicht

Verwijderd
Op maandag 07 januari 2002 21:34 schreef hellogoodbye het volgende:
Nou, wat vinden jullie van m'n Dreamfleet 747-300 GoT?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
DroogOp maandag 07 januari 2002 21:39 schreef Devilseye het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb het ff voor je gedaan
Verwijderd
Ah, shit, ja zeg: 'k heb 't eindelijk door... Stupid me.Op maandag 07 januari 2002 21:41 schreef Devilseye het volgende:
[url="http://LINK"][afbeelding][/url]
Zo moet je dat doen
Bedankt! Ik zat steeds met = en zo te werken... Eigenlijk vreemd dat de img command niet hetzelfde werkt als het url command... Maar ja, we zijn eruit.
Niet eigenwijs doenOp maandag 07 januari 2002 19:08 schreef rdluca het volgende:
[..]
Boeing 767
Kijk hier maar eens naar het origineel:
http://www.airliners.net/open.file?id=211023
Verwijderd
Photoshop 6.0. Op m'n werk. Tussendoor. (Ik bedoel dus: tussen het posten op GoT door...)Op maandag 07 januari 2002 21:47 schreef Predator_NL het volgende:
STOERRRRRRRRRRR< hellogoodbye!, echt heel stoer gewoon..., met welk prog doe jij dat?
Verwijderd
Let wel: het betreft hier de Dreamfleet 737-300, dus geen standaard FS Boeing!
Verwijderd
Hee, dat is een A380!! Waar heb je die vanddan??Op maandag 07 januari 2002 21:16 schreef ChefChocolateball het volgende:
Ik volg de topics nu al een tijdje, alleen ik post nooit wat, tis wel leuk dat ik dankzij deze topics toch ook een beetje FS2002 verslaafd raak hierbij dan ook ff een screenie van mij :)Tis tenslotte "Je mooiste screenshot topic)
Boven italie, net opgestegen vanaf Rome
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wil hem wel hebben.Op maandag 07 januari 2002 21:54 schreef hellogoodbye het volgende:
Als iemand 'm wil hebben met z'n éigen naam erop (wie wil er nou vliegen met 'hellogoodbye' op z'n plane...?), laat het ff weten (en zeg dan ook welke naam je er PRECIES op wil hebben): dan zal ik kijken wat ik morgen kan doen. Gezipt en al is die template zo'n kleine 400 kb, dus dat moet kunnen via Hotmail. Of zo. Toch?
Kun je die DF er niet bij zippen?Op maandag 07 januari 2002 21:54 schreef hellogoodbye het volgende:
Heb em gevonden: Op http://www.fsplanet.com/
Staat gewoon op de frontpage, directe link? ftp.volftp.mondadori.com/...ploads02/jan/380lh_mx.zip
* KIMBLE gaat het ff wat weizigen
Waar heb je hem mee gerepaint ?? ik wil namelijk ook een plane Repainten !
Verwijderd
Photoshop (zie hierboven).Op maandag 07 januari 2002 22:06 schreef emkedouwe het volgende:
COOL !!! Kan je m ff mailenemkedouwe@hotmail.com
Waar heb je hem mee gerepaint ?? ik wil namelijk ook een plane Repainten !
Ik ga morgen mailen. Zonder tegenbericht of speciale opmerkingen stuur ik 'm op mét de nickname erop waarmee jullie hier posten. Okay? Als je dat niet wilt, moet je het ff zeggen.
lolz....het zijn mijn pics niet...ze zijn van jos_zwaOp maandag 07 januari 2002 19:29 schreef Devilseye het volgende:
LOL
[..]
Godver ik krijg iets via MSN
Ik zie helemaa geen MSN op de achtergrond
tampert, kriminalpolizei
Mn Nick Emke Douwe
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
e.bakker@student.tudelft.nl
Met nickname: Eelco Bakker
Thanx!
Wees gerust, ik heb hem ook nietOp maandag 07 januari 2002 22:39 schreef Evilernie het volgende:
iedereen heeft hier dreamfleet behalve ik
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
http://www.flypfc.com/tquadconsole/coming%20soon.html
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik heb eindelijk door hoe je op de juiste manier je course, navigatie en APR moet gebruiken om netjes voor de baan te komen. Dit met dank aan HELLOGOODBEY en KIMBLE ( zijn faq ) en niet te vergeten alle verslaafden van FS2002
Hier zie je hoe mooi recht ik voor de baan kwam op de landingsbaan van Hongkong.
De schittering is ook nog eens heeeeel mooi.

Hier ben ik er bijna volgens mij onder de profs toch iets te ver maar goed....

De landing op de baan.

En hier bij de gates ( zoveel verkeer was er niet )

Ik heb gevlogen met een standaard plane
je moet je pics eens comprimeren met ACDSEE , ziet het er al een stuk mooier uit! , ennuh welk programma gebruik jij?, ik teken gewoon met paint (wat erg leuk word, ik post die plane later deze dag)Op maandag 07 januari 2002 22:10 schreef hellogoodbye het volgende:
Nog ff...
GoT by dawn...
[afbeelding]
Spotlight op GoT!
[afbeelding]
Hm, zonder jpg compressie ziet het er toch wel een stuk mooier uit... Maar ja, dit topic is al zwaar genoeg, dus...
edit:
mijn plane, is nog niet helemaal af:

Verwijderd
Photoshop.Op dinsdag 08 januari 2002 09:24 schreef Predator_NL het volgende:
ennuh welk programma gebruik jij?
Misschien weer MM vanavond?
Verwijderd
Zo'n skin maken is best wel lollig om te doen! Als iemand een bepaalde wens heeft en hij kan het zelf niet voor elkaar krijgen, (let wel: alleen voor de Dreamfleet 737-400!) laat het ff weten: misschien maak ik 'm dan wel voor je.
Hellegoobye: Als ik op de ene kant bijvoorbeeld "Kanarieland Airways" zet. Dan komt die aan de andere kant in spiegelbeeld, (wat opzich logisch is natuurlijk), maar hoe kan je verhelpen dat alleen de tekst wel goed blijft en de rest in spiegelbeeld gaat)...?
en mag ik je icq/msn etc?, als je het niet wilt posten, mail hem dan maar naar j.meijer19@chello.nl
tnxs!
Verwijderd
Hm, Dreamfleet heeft een heel eigen manier van textures maken en plaatsen: heel makkelijk, maar niet compatible met de standaard FS vliegtuigen, vrees ik. Ik heb geen last van de spiegelprobleem: ik moet gewoon beide zijkanten helemaal 'tekenen'.Op dinsdag 08 januari 2002 12:17 schreef Predator_NL het volgende:
Hellegoobye: Als ik op de ene kant bijvoorbeeld "Kanarieland Airways" zet. Dan komt die aan de andere kant in spiegelbeeld, (wat opzich logisch is natuurlijk), maar hoe kan je verhelpen dat alleen de tekst wel goed blijft en de rest in spiegelbeeld gaat)...?
en mag ik je icq/msn etc?, als je het niet wilt posten, mail hem dan maar naar j.meijer19@chello.nl
Ik heb dus geen idee hoe je standaard vliegtuigen kunt repainten... Ik zou het graag willen weten! Ik heb overigens de standaard versie van FS 2002, dus ik heb ook niet de extra software die daarbij zit.
En ik heb nog steeds geen geen ICQ/MSN... Tja, ik loop achter...
Verwijderd
KPN Telecom verhoogt per 1 februari de prijzen voor zijn Mxstream-abonnement met 23 procent. Het goedkoopste abonnement wordt daarmee ruim 50 euro.
De fuckers... het gaat niet goed met KPN, de service is net een beetje acceptabel, hoppa.. omhoog met de prijzen..
Je repaint moet er zo uit komen te zien. Aan een kant in spiegelschrift dus. Want spiegelschrift in spiegelschrift is normaal schriftOp dinsdag 08 januari 2002 12:17 schreef Predator_NL het volgende:
bijvoorbeeld "Kanarieland Airways" zet. Dan komt die aan de andere kant in spiegelbeeld, (wat opzich logisch is natuurlijk), maar hoe kan je verhelpen dat alleen de tekst wel goed blijft en de rest in spiegelbeeld gaat)...?
hier heb ik een plain getekend met fs2002 Prof. (daar zit gmax tussen), omdat ik natuurlijk bezig ben met dat kanarie vliegtuig heb ik alles al 1 kleur getekend en kan je in 1 min eigenlijk al een heel andere plane tekenen, zonder al te veel moeite eigenlijk:

Deze plane ziet er niet uit , maar voor 1 minuut werk is tie wel redelijk..., hehehe
--------------------
Owkee: Hoe maak je eigen plane:
)dit is alleen voor degene die de prof versie hebben. Ik weer niet of het illegaal is om imagetool (=184kb), te laten downloaden. Dus ik doe dit maar niet, maar je kan me ..
-1:- ga naar :/fs2002dir/gmax/flightsim/gamepacks/flightsim/imagetool.exe en open deze
-2:- ga naar een plane toe in je dir en maak hier eerst even een backup van, bijvoorbeeld, de 747-400.
-3:- je ziet onder deze dir verschillende mappen staan. Zoals texture / texture.1 / texture.2. Dit zijn bestaande textures voor dat plantje...
-4:- je kan zelf met imagetool bestanden openen om even te kijken welke bestanden wat zijn..., maar we openen nu even uit de map 747-400, de standaard texture map (dat is zegmaar 0), het bestand b747_400_t. Dit is als het goed is die kale witte plant. (cargo)
-5:- doe nu: image---> format---> 24 bit (hij zet hem nu dus om naar 24 bit plaatje)
-6:- doe dan file save as, etc
-7:- open hem met mspaint, of een andere editor
-8:- verander wat je wilt veranderen, zet gewoon even als ofening een blauwe streep ofzo over de zijkant van de plant zelf.
-9:- open weer imagetool, en load de zojuist aangepaste bmp.
-10:- doe dan weer: ----> image---> format---> DXT 1
-11:- en doe: image---> create mipmaps
sla deze dan weer op als b747_400_t (vervang deze gewoon, wel eerst backup maken!!)
Open fs2002 en bekijk je kunstwerk!
tis heel makkelijk!, misschien handig voor in de faq
maar ik heb dat programmatje nietOp dinsdag 08 januari 2002 13:16 schreef biobak het volgende:
[..]
Je repaint moet er zo uit komen te zien. Aan een kant in spiegelschrift dus. Want spiegelschrift in spiegelschrift is normaal schrift
[afbeelding]
Imagetool.exe. Staat bij de professional ergens in de dir "gmax" Je kan er niet mee repainten, maar wel liveries mee bekijken.Op dinsdag 08 januari 2002 13:21 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
maar ik heb dat programmatje niet, wat is dat dan voor programma?
Hoe je deze textures moet repainten? Geen idee. Maar je kan het vast op het net vinden.
dat weet ik, ik heb die "faq" gemaakt, hehehe, maar ik bedoel dat prog wat hellogoodbye gebruiktOp dinsdag 08 januari 2002 13:26 schreef biobak het volgende:
[..]
Imagetool.exe. Staat bij de professional ergens in de dir "gmax" Je kan er niet mee repainten, maar wel liveries mee bekijken.
Hoe je deze textures moet repainten? Geen idee. Maar je kan het vast op het net vinden.
msn: pindasaus40@hotmail.comOp dinsdag 08 januari 2002 14:14 schreef terwee het volgende:
he predator_NL heb je ook MSN ofzo?
Dit topic is gesloten.