Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Eens kijken. Ziet er leuk uit
Is er btw iemand die de 2 add-ons voor mij te koop heeft of weet waar ze nog te koop zijn?
Ok, laat maar zitten, dat trekt mijn ISDN-lijn echt niet.33 253 256 bytes
En ik heb de add-ons nietOp maandag 24 december 2001 13:42 schreef Lord Daemon het volgende:
Ok, laat maar zitten, dat trekt mijn ISDN-lijn echt niet.
Ah ice, die uitbreiding voor HOMM met die nieuwe stad (ik dacht armageddons blade) heb je die al? die wil ik ook ergens kopen, tenzij het niet anders kan, dan kom ik er wel anders aan.Op maandag 24 december 2001 13:45 schreef IceStorm het volgende:
[..]
En ik heb de add-ons niet
Ik vind het een erg leuk spel, zoals ik jou niet hoef uit te leggen
Gisteren toevallig nog 15 uur (ja idd) hotseat tegen ordilogicus gespeeld (ik weet niet of die veel post in spielerei)
Met Lan moeten we zeker dit spel meehebben.
Maar genoeg geblaat. Is er iemand die kan vertellen of die uitbreiding ergens te bestellen is? op internet ergens.
En a.u.b. geen adviesen over amazon / bol.com want daar is ie niet leverbaar.
ik zag ze pas bij mediamarkt in rotterdamOp maandag 24 december 2001 13:41 schreef IceStorm het volgende:
HoMM is ultiem
Eens kijken. Ziet er leuk uit
Is er btw iemand die de 2 add-ons voor mij te koop heeft of weet waar ze nog te koop zijn?
en anders KaZaA
Bij dit spel is het erg boeiend om wel een goede versie te hebben (op cd)Op maandag 24 december 2001 18:22 schreef RS_003 het volgende:
[..]
ik zag ze pas bij mediamarkt in rotterdammaar ik weet het niet zeker want das wel een tijdje geldeden ( of waaren het nu custom misie's ? )
en anders KaZaAu now
Zeker als je een keer een update wilt gebruiken. Je kunt wel weer een KaZaA versie gaan downloaden, maar als jij er een vind die ook werkelijk werkt wil ik je graag nog een keer spreken. Nee dat is geen oplossing....
maar ik heb de hero editie OP CD !!! niet van KaZaA gewoon gekocht in de winkel daaro zit aleen Homm 3 gewoon in dat is toch voldoende om dit tekunnen laaten werken want er stond shadwos of dead req or full instal.Op maandag 24 december 2001 18:27 schreef PsyFlash het volgende:
[..]
Bij dit spel is het erg boeiend om wel een goede versie te hebben (op cd)
Zeker als je een keer een update wilt gebruiken. Je kunt wel weer een KaZaA versie gaan downloaden, maar als jij er een vind die ook werkelijk werkt wil ik je graag nog een keer spreken. Nee dat is geen oplossing....
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Wake of Gods - Heroes 3.5
Wake of Gods - Patch352.zip
Wake of Gods - Patch353.zip
Gewoon alle drie installeren en klaar
The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
Ik bedoel, 30 dollar voor HoMM III Complete is een koopje imho.
ik zag het pass geleden in max ( game's shop in rotterdam) zag ik die full voor 50 guldenOp maandag 24 december 2001 21:09 schreef IceStorm het volgende:
En 3DO zelf doet niet aan "shipping outside USA or Canada"
Ik bedoel, 30 dollar voor HoMM III Complete is een koopje imho.
Tja, maar om vanuit Rosmalen (near Den Bosch) naar Rotterdam te komen, terwijl de kans bestaat dat het er niet meer ligt...Op dinsdag 25 december 2001 12:43 schreef RS_003 het volgende:
[..]
ik zag het pass geleden in max ( game's shop in rotterdam) zag ik die full voor 50 guldenik zou zegen mogt je eens in rotterdam komen chek die shop eens uit als het goed is staan er nog 5 dozen maar dat is een tijdje gelden maar ik heb alle deelen daar zien staan dus je kan het probeeren
Shadow of Death is de tweede uitbreiding op HoMM 3 (ha de, imho betere, uitbreiding Armageddon's Blade). Die zit zeer zeker niet al in de standaard HoMM3 doos.maar ik heb de hero editie OP CD !!! niet van KaZaA gewoon gekocht in de winkel daaro zit aleen Homm 3 gewoon in dat is toch voldoende om dit tekunnen laaten werken want er stond shadwos of dead req or full instal.
Ga ik NU doen.... "ivm met 2e kerstdag zijn wij gesloten"Op dinsdag 25 december 2001 15:18 schreef Lord Daemon het volgende:
Dan bel je ze eerst op.
Damn it
Heh, maar hoe vordert je onderzoek naar het via internet bestellen ice?Op woensdag 26 december 2001 11:51 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ga ik NU doen.... "ivm met 2e kerstdag zijn wij gesloten"
Damn it
Ik heb overigens ook nog wat gezocht.. ze zijn wel te vinden, maar het zijn altijd oude brakke versies. Jammer toch hoe zo'n goed spel, zo snel verdwijnt in de nevelen der tijd (sorry gezwets)
ik heb ook wat winkels afgebeld in de buurt, of ze niet in budget bakken te vinden zijn...
maar nix.
...
Mwah, ik had die Rampart campaign over die draken, en ik vond het een beetje tegenvallen. Ik had de maps uitgespeeld ver voordat de verhaallijn op een map was afgelopen (die werd gebracht via timed events - en als die tot maand 6 doorgaan en ik bij maand 3 al klaar ben, dan mis ik de helft) en het was ook allemaal niet al te moeilijk.Op woensdag 26 december 2001 18:02 schreef dtjiang het volgende:
Heroes Chronicles is ook wel een aardig tijdverdrijf
Verwijderd
Erg moeilijk zijn die campaigns inderdaad niet, maar wel leuk als tijdverdrijf. Ze waren ook bedoeld voor het grotere publiek. Ik vond die hero (Tarnum) niet zo, ik had daar liever wat meer afwisseling in gezien. Het was welOp woensdag 26 december 2001 18:30 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Mwah, ik had die Rampart campaign over die draken, en ik vond het een beetje tegenvallen. Ik had de maps uitgespeeld ver voordat de verhaallijn op een map was afgelopen (die werd gebracht via timed events - en als die tot maand 6 doorgaan en ik bij maand 3 al klaar ben, dan mis ik de helft) en het was ook allemaal niet al te moeilijk.
leuk dat ze bepaalde "verhaallijnen" uit HoMM3 meenamen in het spel.
Ik heb mijn verzameling tijdens de HCC Dagen nog even aangevuld en heb nu die Chronicles "compleet".
Ik zag trouwens dat er als bonus voor de vroege kopers nog een extra Campaign ter download was, weet iemand waar die te halen is?
Bedoel je de final Chapter ?Op donderdag 27 december 2001 12:43 schreef drexciya het volgende:
[..]
Erg moeilijk zijn die campaigns inderdaad niet, maar wel leuk als tijdverdrijf. Ze waren ook bedoeld voor het grotere publiek. Ik vond die hero (Tarnum) niet zo, ik had daar liever wat meer afwisseling in gezien. Het was wel
leuk dat ze bepaalde "verhaallijnen" uit HoMM3 meenamen in het spel.
Ik heb mijn verzameling tijdens de HCC Dagen nog even aangevuld en heb nu die Chronicles "compleet".
Ik zag trouwens dat er als bonus voor de vroege kopers nog een extra Campaign ter download was, weet iemand waar die te halen is?
...
Sinds erg korte tijd heb(ben icestorm en) ik een armageddon blade cd. Erg leuke nieuwe scenario's. Conflux is best leuk. En de campains hebben ook wel iets.
Maar nu mijn vraag, in die campains zitten heroes die niet beschikbaar zijn bij de scenario's. Is er een manier om deze speciale heroes te unlocken? ik heb op internet al wel gezocht maar naast een paar spelbedervende cheats vond ik niks. Weet iemand misschien hoe dit zit?
Verwijderd
Als HoMM 4 uit is moeten we eigenlijk een HoMM-LAN organiseren voor alle die-hard Heroes fans.
En die LAN is idd wel goed idee, eindelijk weer wat mensen die dit ook spelen. Helft van de mensen waar ik normaal mee ga LANnen heeft er nog nooit van gehoord

Edit: Is dat Wake of Gods nou eigenlijk leuk of niet? Het klinkt wel grappig wat daar staat dat er in zit. Heeft iemand het al gespeeld en zo ja wat vond je ervan?
There is no magic.
Een puik idee, count me in.Op dinsdag 15 januari 2002 13:31 schreef Lord Daemon het volgende:
Artvandelay heeft, hoe kan het ook anders, gelijk.Overigens hebben sommige heroes (zoals Catherine en Roland) niet echt spel-bedervende abilities. Alleen bij de heroes die sharpshooters of enchanters kunnen trainen zou ik even uitkijken.
Als HoMM 4 uit is moeten we eigenlijk een HoMM-LAN organiseren voor alle die-hard Heroes fans.
Oh ik wilde graag wat meningen horen over de conflux town.
Ik zelf vind dat de magic heroes echt slechte specialties hebben. Maar wel extreem goede stats. De creatures zijn niet overpowered, maar ook niet zwak. Ik vind overigens wel dat pheonix niet echt bijzonder is.
Of anders, hoelang Heroes 4 nog op zich gaat laten wachten?
"Heute habe ich von Infogrames eine richtige gute News zu Heroes IV erhalten: am 29.03.2002 wird nicht nur die US-Version sondern auch gleichzeitig die deutsche Version erscheinen !!!"
http://www.mm-world.com/heroes4/
The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
Daar ben ik ook nog naar op zoek, de enige plek waar ie te koop is is bij 3DO zelf (voor 30 dollar, koopje) maar ja, shipping only in USA & CanadaOp zaterdag 19 januari 2002 19:39 schreef LordLynx het volgende:
Weet iemand inmiddels al waar die Heroes III collectie (met uitbreidingssets) in nederland te krijgen is?

De Conflux is best goed, maar hij heeft hele duidelijke voor- en nadelen. De 7de level creature, de Phoenix, is erg zwak. Je krijgt er wel meer van, maar dat helpt niet echt. Hierdoor is de Conflux op een XL map niet erg sterk.Oh ik wilde graag wat meningen horen over de conflux town.
Ik zelf vind dat de magic heroes echt slechte specialties hebben. Maar wel extreem goede stats. De creatures zijn niet overpowered, maar ook niet zwak. Ik vind overigens wel dat pheonix niet echt bijzonder is.
De troeven liggen meer bij de mid-level units. Energy Elementals en Magma Elementals zijn goed. Daar moet je het van hebben. Verder zijn er veel lage level range strikes, dat kan handig zijn, maar het zorgt er wel voor dat je in het begin niet heel erg sterk bent. Conflux is dus vooral goed in het 'middenspel'.
Wat de conflux wel heeft is een van de beste special buildings, waar je alle magic skills kan leren. En ook misschien wel de allerbeste Grail Building - de Aurora Borealis, een soort hyper-mage-guild waardoor al je heroes (ook die oznder wisdom) alle spells in een keer leren als ze langs de town gaan. Daarmee overtreft deze grail building zelfs dat fantastische sky ship van de Tower.
Dat zijn ongeveer de dingen die ik ook tegen kwam, de grail structure is behoorlijk ultiem ja. Het enige wat ik overigens nog aan die pheonixen kon waarderen is dat ze altijd herrijzen als een groepje perished, alleen niet echt veel. De magic elementals zijn aardig maar vallen totaal in het niet bij wezens als naga's en efreet's. MAAR... ik denk dat elemental het juist van zijn magic heroes moet hebben. Zoals ik al zij beginnen die met 3 power en 3 knowledge, en dat gaat hard omhoog.Op zaterdag 19 januari 2002 20:28 schreef Lord Daemon over de conflux town:
Ik denk zelfs dat elementalists de beste magic heroes van het spel zijn. Ze worden echt sterk op hogere levels, en dat overwicht komt goed naar voren. Ik heb dit weekend samen met mijn broertje eens een XL map gedaan, het koste ons ongeveer 13 uren. Ik moet zeggen dat elemental erg veel creatures kan kopen voor niet bepaald veel geld.
Ten slotte is me nog iets opgevallen. Elemental creatures hebben van alle town creatures, er het meeste voordeel bij als ze ge-upgrade worden. echt grote verschillen.
Oke zover elemental conflux.
Ik zou graag zien dat alle towns hier een keer aan bod komen, maar ik vrees dat ik de enige ben die daar zin in heeft of tijd voor wil vrij maken.
Toch kan ik het niet laten te zeggen dat necropolis zwaar onderschat wordt. Net als inferno overigens. Oke, bone dragons zuigen, maar de dreat knights zijn echt extreem goed. Verder kijk eens naar de vampire lords, die drainen life. Dat doen ze met een hele groep, en de levens die ze drainen gebruiken ze om zichzelf te herrijzen. Ik heb dat eens bekeken bij aantallen van meer dan 100, en het gaat echt hard. Ook moet de abbility 'no enemy retaliation' niet worden onderschat. Grof gezegd betekend het dat in een 1 vs 1 gevecht ze dus een extra attack hebben.
De necromancer Sandro, (spec. scorcery) is samen met Thant (spec. animate death) een van de betere heroes in het spel. Vooral animate death is een erg aardige spell, omdat ie in verhouding een stuk minder spellpoints kost dan resseruction, maar wel echt WERKT.
Omdat dit even genoeg stof is, stel ik verder geblaat over necropolis en eventueel andere towns uit, naar volgende posts.
Verwijderd
Ik speel al JAREN Homm (vanaf het allereerste deel).
Speel ook veel online, op AstralWizard.com zie je naam wel redelijk vaak verschijnen.
Heb ook nl competitie gespeeld in Amsterdam (en gewonnen)
Maar goed, hoorde hier wat discussie aan over wat goed is en wat minder.
Even een ding over de Elementals.. Die zijn het sterkste (online). Niet alleen de heroes met starting skill/abilities, maar ook de hogere creaturegrowth. De Phoenixes zijn het snelste castlegrown creature, waardoor firststrike / spell. Vaak wordt Conflux dan ook gebanned in online competities (ben ik het niet echt mee eens moet ik zeggen, skill bepaalt)
Voor de rest is Homm uitermate gebalanceerd; een van beste games ooit gemaakt.
Mocht je meer info willen, of een game tegen me willen spelen, contact me eens op jcvdmade@hotmail.com
Toevallig mensen hier die op de Quill zitten?
Maar goed, ik maak maar ff een einde aan deze chaosmail.
Mooie site, veel info en nuttige polls.Op zaterdag 19 januari 2002 20:30 schreef Lord Daemon het volgende:
Overigens is dit een redelijk ultieme Heroes 4 site: http://www.hmm4.com
Ik was erg gecharmeerd van de plaatjes die het wel doen.
ik zeg hier wel doen, omdat vele plaatjes niet laden. bijvoorbeeld in de sectie Units and Creatures that stay from Homm3 doen de bovenste creatures het niet, en pas vanaf de hydra weer wel. jammer...
Aan competities heb ik nooit meegedaan moet ik zeggen, en voor ik heb er ook nooit echt de behoefte voor gehad, omdat ik liever spellen speel met mensen die ik ken. Zeker dit spel. je gaat niet met zomaar iemand uren achter elkaar een map spelen, en een andere keer verder gaan. Ik speel meestal tegen icestorm en dat bevalt erg goed. Alleen ivm. drukte van school nog niet gespeeld sinds armageddon's blade in ons bezit is.Op maandag 21 januari 2002 12:22 schreef Jaxe het volgende:
Hey hey,
Ik speel al JAREN Homm (vanaf het allereerste deel).
Speel ook veel online, op AstralWizard.com zie je naam wel redelijk vaak verschijnen.
Heb ook nl competitie gespeeld in Amsterdam (en gewonnen)
Maar goed, hoorde hier wat discussie aan over wat goed is en wat minder.
Even een ding over de Elementals.. Die zijn het sterkste (online). Niet alleen de heroes met starting skill/abilities, maar ook de hogere creaturegrowth. De Phoenixes zijn het snelste castlegrown creature, waardoor firststrike / spell. Vaak wordt Conflux dan ook gebanned in online competities (ben ik het niet echt mee eens moet ik zeggen, skill bepaalt)
Voor de rest is Homm uitermate gebalanceerd; een van beste games ooit gemaakt.
Mocht je meer info willen, of een game tegen me willen spelen, contact me eens op jcvdmade@hotmail.com
Toevallig mensen hier die op de Quill zitten?
Maar goed, ik maak maar ff een einde aan deze chaosmail.
Wat je zegt over conflux is wel zo, maar ik vind dat ook zij in die balans passen. Elke town heeft zijn zwakke en sterke punten, alleen zijn die niet bij elke town even makkelijk te ontdekken.
enfin.
sure, ik wil best een keer tegen je spelen, icq maar een keer, alleen de topic is er niet echt geschikt voor, om dat al te uitgebreid te bepraten.
Verwijderd
Conflux is sterk in alle stages van het spel:
week 1+2:
Lvl creature met hoge growth en unretaliated attacks --> je kan vrijwel elke lowlevel walker in je omgeving aan. Pas op voor shooters. Combineer het met de lvl 2 shooters en je hebt een UITERMATE goed start leger om je omgeving leeg te leechen. Ook het bouwpad is vrij goed te volbrengen (op hard difficulty). Meestal kies ik creaturesbuild, lvl 6 moet lukken.
week 3+4:
Hier ga je / of heb je meestal capitol en Firebirds staan. Beste strategy is om je te richten op de phoenixen. 1 hero met 1 phoenix is de ultieme attack-spellcast-retreat-rehire etc hero. Meestal eindig ik elke small / medium map tegen een opponent in deze weken. Gebruik de Phoenixes, shooters, pixies (upgraded) en eventueel wat elementals voor de punch (magic zijn het leukst maar vrij expensive). Dit geeft je een zeer snel leger, met meer troops dan je tegenstander vanwege je increased growth.
Enige gevaar dat schuilt is geldgebrek. In de eerste weken is Conflux vrij duur.
week ++:
Je creaturegrowth zorgt dat je army steeds verder weggroeit bij je tegenstander. Combineer het met troops van andere towns (bij voorkeur high hitpoint lvl 7). Je spellpower zal hoog zijn. Ga voor spells als armageddon (phoenix is immuun). Geef me phoenix en armageddon -> game over
Al met al is Conflux net wat sterker dan de rest. Het is zeer zeker niet storend, maar feit blijft dat de community na weet niet hoeveel matches toch de Conflux niet als gelijke ziet..
Ieder zijn mening natuurlijk, het blijft een leuke town om te spelen.
Wie weet zie ik iemand nog eens om te spelen.
Mzzl
Verwijderd
Ik hoop niet dat ik in de mail een beetje ehm.. verwaand overkwam, dat was niet de insteek. Anders bij deze excuses.
Als je small / medium maps gaat spelen die gemaakt zijn voor online battles, dan zie je al snel dat op competitieniveau zo'n game niet veel langer dan 4 weken duurt. Meestal kan je in een sessie van 4 uur redelijk ver komen. Large en Xlarge (afhankelijk van mapdesign) kunnen veel langer duren. Probleem daarbij is dat mensen de savegame bekijken om hun positie en die van de tegenstander in te schatten -> cheaten

Je hebt gelijk wanneer je zegt dat iedere town zijn sterkten / zwakheden heeft. Er zijn genoeg competitiespelers die het daar toch niet mee eens zijn, maar die zijn meestal gewoon koppig.
Zelf speel ik meestal Necropolis, omdat dat goed bij het "roleplay" gedeelte van mijn character online past.
Ik ben van mening dat ieder towntype zijn sterke en zwakke punten heeft. Om te winnen is het puur een kwestie van je aggresiviteit, kennis van elke creature, structure, combo, etc, ervaring en natuurlijk altijd een beetje geluk.
Ik bedoel, een Tome of Earth uit een treasure chest is meestal wel doorslaggevend.
Maar goed, een keer gamen lijkt me leuk, is ook alweer lang geleden. ben beetje verslaafd aan Diablo II op het moment.
Op deze manier hebben de andere mensen op dit forum geen last van gesprekken waar ze niets aan hebben.
[back to topic]
Ik vind het leuk om te zien dat er meer mensen zijn die waardering kunnen opbrengen voor necropolis, in het begin dacht ik zelf dat het een erg slechte town was. Later pas ontdekte ik wat leuke kanten. Ik hoor naar mijn mening erg veel dat Inferno erg slecht is, maar hier kan ik me ook niet helemaal in vinden. hoewel Demons echt niets kunnen.
oh, zijn er mensen die kunnen vertellen, of de "shadow of death" uitbreiding die eerder naar voren is gekomen, erg boeiend is om aan te schaffen. Zo ja, ga ik em waarschijnlijk zeer binnenkort bestellen, tegen een heelaas wat hoge prijs.
en dan HoMM4, nogmaals leuke site LD ik zie het weer helemaal zitten. Ik hoop dat Maart 2002 blijft staan. Overigens er waren wat vage plannen voor een Lan, het idee is zeker leuk, maar er moet dan wel wat afgesproken gaan worden. allereerst moet gekeken worden naar locatie, ikzelf woon in Rosmalen (near Den Bossch) ik heb geen idee waar andere mogelijke geinteresseerden wonen, dus het is nog maar te bezien of er mogelijkheden zijn...
Verwijderd
Helaas geen nieuwe towns, maar wel een aantal nieuwe leuke features in de mapeditor (en dus in de maps).
Ik vond hem de moeite van het aanschaffen waard, maar niet zo noodzakelijk als Armageddon's Blade. Hope it helps.
Over inferno.. Leuke town (thema), maar zeer zwak in het begin. Efreet Sultans en Arch Devils zullen het moeten doen. Mocht je hiermee spelen tegen een human opponent: ga voor spells/combo. Redelijk grote kans op Beserk en Armageddon in vergelijking met andere towns.
(Nog even over onze "conversatie": ik bedoelde post. Ik mail je nog wel. In een eerdere mail staat trouwens mijn adres)
Ik woon in Houten, maar dat lijtk me het probleem niet. Vervoer is altijd wel te regelen, een locatie is een veel groter probleem.ik heb geen idee waar andere mogelijke geinteresseerden wonen
Wat towns betreft: Necropolis is zeker niet slecht, dat heb ik IceStorm ook al eens uit zijn hoofd proberen te praten. Ik ben echter wel van mening dat met name de Fortress en de Inferno niet zulke goede towns zijn. De Fortress heeft een aantal zeer slechte units (can you say 'lizardmen'?) - feitelijk zijn alleen de dragon flies en de might gorgons goed. (Hoewel die laatste wel heel erg terror zijn.) Inferno heeft wat mij betreft ook maar 2 goede units: cerberi en efreet sultans.
Wat de sterkste town is: daar laat ik mij niet over uit. Castle ligt voor de hand, maar de verschillen zijn erg klein. Mijn favoriete town, qua sfeer en zo, is de Tower. De tower heeft daarna ook een paar zeer sterke units, zoals de golems en de allmighty naga queens.
Maar eigenlijk gaat het er mij toch vooral om wat ik leuke kastelen vind om te spelen. En dan staat bij mij de Stronghold onderaan, dat vind ik gewoon geen sfeervol kasteel.
Shadow of Death brengt een aantal ongebalanceerde opties met zich mee - ik denk dan met name aan de Cloak of the Undead King, die je met wat geluk en een Artifact Merchants best kan krijgen. En die is zo ontzettend overpowered.Shadow of Death brengt wel een aantal leuke opties met zich mee.
Hetzelfde geldt overigens voor een paar andere combo-artifacts.
Hoho, ik vond Necro ook suckenOp maandag 21 januari 2002 14:58 schreef Lord Daemon het volgende:
dat heb ik IceStorm ook al eens uit zijn hoofd proberen te praten.
Persoonlijk ben ik steeds meer van mening dat de steden elkaar echt onwaarschijnlijk weinig ontlopen en dat er hooguit towns zijn die ik graag speel. Ik heb zelf Rampart, Castle en Dungeon vrij hoog staan
En ik juist niet.Op maandag 21 januari 2002 15:03 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hoho, ik vond Necro ook sucken
Locatie zal idd lastiger worden. moet iets zijn, dat voor iedereen redelijker wijs te bereiken is. ik heb heelaas geen idee, dus kan ook even niet met voorstellen komen.Op maandag 21 januari 2002 14:58 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Ik woon in Houten, maar dat lijtk me het probleem niet. Vervoer is altijd wel te regelen, een locatie is een veel groter probleem.
Ja ik vind necropolis alleen wel soms wat lastig op het begin. Wat je zegt over inferno is wel een beetje waar, maar onderschat pit lords ook niet. Ze zijn best sterk, alleen weinig speed, en die summon demo, optie is ook niet geweldig.Wat towns betreft: ....
kijkend naar sfeer vind ik inferno, necropolis en Dungeon het meeste stijl hebben. Ik walg van de lichte sfeer in Castle en Tower. Wat je over stronghold zegt vind ik ook, een stel barbaren in een zandkasteel. De heroes zijn gewoon niet leuk.
Mijn altime favoriet is Dungeon, met de warlock jeditte (ressuruction) goede beesten, lekker sfeertje, en vooral een erg sterke magic heroe town. (veel spell power)
O? Ik vind Rampart, Tower en Necropolis het stijlvolst. Kwestie van smaak.kijkend naar sfeer vind ik inferno, necropolis en Dungeon het meeste stijl hebben.
Ik heb alvast van te voren de Preserve tot mijn favoriete Homm4 town uitgeroepen.
Overigens kies ik altijd heroes die een income bonus geven (geld of resources). Dat vind ik veel nuttiger dan welke spell dan ook eigenlijk - zeker op Impossible difficulty, en ik speel meestal op Impossible.
Damn topic gaat hard. nee necro suckt niet, maar je moet wat dingen zien. Bijvoorbeeld deathripple is een leuke area spell, die undead niet raakt. En je kent de vampire lords al zie ikOp maandag 21 januari 2002 15:03 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hoho, ik vond Necro ook sucken![]()
Persoonlijk ben ik steeds meer van mening dat de steden elkaar echt onwaarschijnlijk weinig ontlopen en dat er hooguit towns zijn die ik graag speel. Ik heb zelf Rampart, Castle en Dungeon vrij hoog staan. Stronghold en Fortress trekken me niet.
Ik vind het jammer dat inferno niet wat sterker is, want die town heeft pas echt stijl, maar zoals ik al zij, ik kan prima met dungeon leven.
Toch kan ik het niet laten om even te zeggen: kom op, hoe standaard kan een town zijn? Demonen, duivels, lava, duistere kleuren - we hebben het al honderden malen gezien. Maar goed, laten we er verder niet over twisten.Ik vind het jammer dat inferno niet wat sterker is, want die town heeft pas echt stijl, maar zoals ik al zij, ik kan prima met dungeon leven.
ik weet het, maar alle towns hebben iets van cliche. Kijk naar necropolis, kijk vooral naar castle. Rampart met zijn druiden elves en variant op enten. Stronghold heeft nog een beetje orginaliteit, ook al bestaan alle wezens buiten het spel, ze worden niet vaak zo gecombineerd (vooral de wat hogere creatures)Op maandag 21 januari 2002 15:15 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Toch kan ik het niet laten om even te zeggen: kom op, hoe standaard kan een town zijn? Demonen, duivels, lava, duistere kleuren - we hebben het al honderden malen gezien. Maar goed, laten we er verder niet over twisten.
Dan vind ik dungeon echt gaaf. ook bekende creatures allemaal, maar niet allemaal zo bij elkaar. schitterende town. Vooral het feit dat harpies en Medusa's meedoen.
oh? ik heb nog niet super veel gekeken naar nieuwe towns, wel naar neutral creature.. toch maar even doen dan.Ik heb alvast van te voren de Preserve tot mijn favoriete Homm4 town uitgeroepen.
Asylum
While its Chaos magic won't give this town any post-combat bonus, the increased intelligence of its heroes translates to a significantly increased spell point reserve.
Might: Stronghold
Order Magic: Academy
Chaos Magic: Asylum
Life Magic: Haven
Death Magic: Necropolis
Nature Magic: Preserve
Ik vind Nature Magic, welke sich specialiseert in Summoning, het koelst klinken.
Daarnaast zijn de schools nu ook allemaal echt verschillend. Damage spells zitten bijna alleen in chaos Magic, en summoning spells bijna alleen in nature Magic, om maar een paar voorbeelden te noemen.
PsyFlash: de creaturs zijn zo ongeveer het minst boeiend.
Een overzicht van de hero classes staat hier: http://gamepen.ugo.com/Gamepen/Preview.asp?itemid=3854&pageid=4&PlatformID=3.
Schrik niet, het zijn er veel
Ik vind Asylum juist het minst aanspreken? Chaotic en gespecialiseerd in veel damage doen. Mwah.Op maandag 21 januari 2002 15:32 schreef PsyFlash het volgende:
Hm, ik kan niet zeggen dat preserve zo leuk overkomt, ik vind asylem wel gaaf, ze hebben vooral dungeon creatures, maar ook efreet.
oh je hebt er al echt goed naar gekeken, moet ik vanavond ook eens doen, heelaas zo alweer langzaam tijd voor lunch, werken en dan avondeten. Ik moet zeggen dat je wel enthousiasme op pijl peil weet te houden... ik krijg er steeds meer zin in.Schrik niet, het zijn er veel Een Archmage met Life, Nature en Order magic, dat lijkt me wel wat.
ZealotOp maandag 21 januari 2002 22:27 schreef Lord Daemon het volgende:
Ik heb er zin in!
Ja ik ook. Tot die tijd is HoMM3 een leuke goedmaker. Daarmee is het uitstekend nog even uit te houden. Moet namenlijk nog 1 campain. (van AB dat is).
Wat jij zoal opsomt zijn dingen die ik grotendeel ook erg gaaf vind aan HoMM, omdat er zo steeds meer verschil komt tussen players, je kunt veel meer je eigen stijl tot zijn recht laten komen.
Heelaas nog vele nachtjes slapen..
Kweenie of die nog wel in Heroes 4 zitten...Op maandag 21 januari 2002 22:57 schreef PsyFlash het volgende:
[..]
Zealot
O, heb je dan wel de laatste campaign meegerekend, Foolhardy Waywardness? Die is echt bizar! Echt compleet vage humor, nog veel vager dan je nu denkt.Ja ik ook. Tot die tijd is HoMM3 een leuke goedmaker. Daarmee is het uitstekend nog even uit te houden. Moet namenlijk nog 1 campain. (van AB dat is).
Ja die moet ik dus nog doen.. oke, die ga ik vandaag doen... vakantie rulez!Op maandag 21 januari 2002 23:22 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Kweenie of die nog wel in Heroes 4 zitten...
[..]
O, heb je dan wel de laatste campaign meegerekend, Foolhardy Waywardness? Die is echt bizar! Echt compleet vage humor, nog veel vager dan je nu denkt.En het laatste level is best erg moeilijk...
That's all
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Verwijderd
Maar Fortress heeft wel zijn goede kanten: Mighty Gorgons (beste creautre-special in spel denk ik), snelle exploration in begin dmv hero met een DragonFLy, snelle toeganklijkheid tot Wyverns (dus je kan snel veel creatures al aan) etc.
Kracht ligt hem in het zo snel mogelijk aanvallen van je tegenstander, of het zo lang mogelijk rekken. Als Might Gorgon en Hydra stacks erg groot worden, zijn ze zeer moeilijk te verslaan.
Ik heb lange tijd met een online m8 gespeeld die Fortress speelt; is echt lol. Leuk thema en een aparte speelstijl.
Ik zelf vind voor Stronghold ook veel te zeggen, maar geloof dat ik hier de enige ben.
Ben trouwens benieuwd hoe dat creautures-zonder-heroes uitpakt in H4.
Op de officiele site staat bijna niets. Je kan beter naar de fansites gaan.Op dinsdag 22 januari 2002 09:36 schreef Ed_Capone het volgende:
http://www.3do.com/mightandmagic/heroes4/
Maar even mijn mening over de steden: ik vind of Castle denk ik toch het leukste stadje, gewoon omdat je er bijna niets fout mee kan doen (tegen de computer althans
Qua spells was ik altijd erg gelukkig met expert earth magic en town portal, dat werkte altijd zooo goed tegen de comp
Ik heb trouwens een paar jaar geleden eens de single player map Goldheart gespeeld, heeft iemand die wel eens bekeken? Ik vond het verhaal daar vooral erg entertaining, er zat een aparte "storyteller" hero in de map die op bepaalde momenten een vast pad moest lopen en zo langs een rij events kwam die bij elkaar een hoofdstuk vormde. Er zat zelfs een .txt met een epiloog bij. Erg goed gemaakt vond ik toen (en nu nog steeds).
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Verwijderd
Hij zit ook op de Quill (een mailinglist/discussie van www.astralwizard.com). Ik ken hem via internet / icq. Hij is erg goed in het maken van Single Player maps. Ik heb geloof ik weleens wat geplaytest voor hem.
Hij heeft trouwens nog wat maps gemaakt, mocht je geinteresseerd zijn.
Skeletons harvesten ruled
En verder gewoon omdat het gave creatures zijn.
Verder is Necropolis ook errug cool, ik houd echt van veeeel skeletten. En dan bedoel ik ook echt veel. Wie kan zich die campaign in HoMM 2 nog herinneren dat je als Necro begint en al die boeren in opstand zijn. Eg relex, Necromancy op expert (30%) en maar peasants mollen
Binnen de kortste keren hebbie dan egt 15k skeletjes
There is no magic.
Kijk, een kenner. Ghosts, en dan tegen peasants.Skeletons harvesten ruled maar in Heroes 2 was het helemaal lache als je 1 ghost had. Binnen no time had je er duizenden
Ja, dat wordt ook een beetje te gek zo. iddOp dinsdag 22 januari 2002 18:25 schreef Lord Daemon het volgende:
PsyFlash: dat is de berucht Cloak of the Undead King uit Shadow of Death. Die is echt te overpowered...
Liches zijn 5e level creatures. is het jullie al eens opgevallen dat als je skelleton warriors hebt, en er is geen plaats voor gewone Skelletons, dat necromancy dus skelleton warriors recruit.
wel leuk.
Op dinsdag 22 januari 2002 23:05 schreef PsyFlash het volgende:
dat necromancy dus skelleton warriors recruit.
Ah.. tja ik moet dat een keer echt helemaal goed doorlezen...Op dinsdag 22 januari 2002 23:17 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat staat in de handleiding dacht ik
maar ja er staat ook zoveel in.

Verwijderd
Barbarian in Heroes 2 was echt relaxed! Op small en medium maps vond ik ze gewoon het beste. Heb menig Warlock verslagen online met de Cyclops.Op dinsdag 22 januari 2002 16:26 schreef The_Will het volgende:
Oke ik ga ook maar us ff vertellen wat mijn favo stad is. Ik denk dat het toch Stronghold is, dit gewoon omdat ik altijd al met de barbarian heb gespeeld in HoMM 2. Gewoon omdat je relext snel behemoths enzo hebt. Ik ben zelf nogal slecht in dit spel dus vinnik het relext als ik snel goeie monsters heb.
En verder gewoon omdat het gave creatures zijn.
In Heroes III zijn ze nog steeds tof. Leuke creatures, op elke level wel eigenlijk. Alleen jammer dat die Ogres 20 wood nodig hebben. Op hard en hoger red je dat niet, tenminste, als je castle + behemoth lair wil bouwen (je kan geluk hebben natuurlijk). Cyclops requirement van 20 crystal zuigt ook.
Behemoths zijn lekker. Defense reduced ruled echt, tenminste, als je ze niet meteen killed.
WolfRaiders zijn ook geinig, ze moeten alleen niet geraakt worden. Als je de retaliation op laten soaken door bv Ogre Lords, dan heb je met WolfRaiders een vette dubbele attack, zonder dat ze schade oplopen. Werkt echt smoothly.
En Thunderbirds he.. Snel, high damage, leuke hitpoints, lightning strike.. Combineren met een high level Barbarian (attack), en maar rammen.
Alleen jammer dat Stronghold in levels die wat langer duren of large / x-large zijn underpowered raken.. Dan moet je echt zorgen dat je dragons in je army krijgt ter aanvulling, Beserk owned Stronghold. Damn, ik blijf weer veel te lang blaten. Ik moet het echt weer eens online gaan spelen zeg...
Ik speel haast elke dag onlineOp woensdag 23 januari 2002 10:59 schreef Jaxe het volgende:
Alleen jammer dat Stronghold in levels die wat langer duren of large / x-large zijn underpowered raken.. Dan moet je echt zorgen dat je dragons in je army krijgt ter aanvulling, Beserk owned Stronghold. Damn, ik blijf weer veel te lang blaten. Ik moet het echt weer eens online gaan spelen zeg...
Maar wat zeg je daar allemaal over underpowered?? behemoths zijn echt STERK als in, sterker dan draken. defense reduce, 300HP en leuke damage.
Thunderbirds rouleren helemaal. Het is alleen dat ik stronghold een beetje een stijloze stad vind. Orcjes goblins, dat soort meuk.
* The Will pakt even het boekje van HoMM 3 om te kijken of draken sterker zijn dan Behemoths.
Edit: Uit het boekje van HoMM 3:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Naam: Black Dragon Ghost Dragon Prijs: 4000 goud + 2 zwavel 3000 goud + 1 kwik Aanval: 25 19 Verdediging: 25 17 Gezondheid: 300 200 Schade: 40-50 25-50 Verplaatsing: Vliegend Vliegend Snelheid: Supersnel (15 squares) Ultrasnel (14 squares) |
1
2
3
4
5
6
7
8
| Naam: Gold Dragon Ancient Behemoth Prijs: 4000 goud + 2 kristal 3000 goud + 1 kristal Aanval: 27 19 Verdediging: 27 19 Gezondheid: 250 300 Schade: 40-50 30-50 Verplaatsing: Vliegend Grond Snelheid: Supersnel (16 squares) Ultravlug (9 squares) |
Speciale effecten:
Black Dragon: 150% damage tegen titans, Immuun voor magie.
Ghost Dragon: Verminderen moraal van vijand, 20% kans op aging attack (helft van defense er af bij enemy)
Gold Dragon: Kunnen alleen door 5th lvl spells geraakt worden.
Ancient Behemoth: Defense van tegenstander met 80% omlaag.
Edit2: Zo ook het boekje van Shadow of Death gevonden, dus hier de info over de andere Dragons:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Name: Faerie Dragon Rust Dragon Cost: 10000 Gold + 8 gems 5000 Gold + 14 sulfur Damage: 20-30 50 Attack: 20 30 Defense: 20 30 Health: 500 750 Movement: Flying Flying Speed: Super Quick (15 squares) Extra Fast (17 squares) |
1
2
3
4
5
6
7
8
| Name: Crystal Dragon Azure Dragon Cost: 20000 Gold + 10 crystal 30000 Gold + 20 mercury Damage: 60-75 70-80 Attack: 40 50 Defense: 40 50 Health: 800 1000 Movement: Ground Flying Speed: Fast (16 squares) Ultra Fast (19 squares) |
Special effects:
Faerie Dragon: Faerie Dragons are deceptively cute, but in truth, are mischievous tricksters. Little is known about these notorious troublemakers. What is known is found more in story books than magical tomes. Some say they are invisible. Some say they can cast spells. Some say Magic Mirror is one of their natural defensive traits.
Rust Dragon: Rust Dragons are known to hunt Gorgons, and live and feed in sulfur mines. With this appetite, Rust Dragons spew a concentrated acid as their primary attack. This acid is capable of eating through the strongest armor, lowering the defence of its target while inflicting further damage.
Crystal Dragon: Made entirely from red crystal and brought to life throught magical means, the Crystal Dragon is literally semi-transparent, lit from the center bu its magical heart. Used frequently as a training tool for young dragon slayers, many wizards also create these creatures for the crystal they shed.
Azure Dragon: Little is known of the Azure Dragon. It is both rare and mighty, thus few have seen it, and fewer still have survived its attacks. This powerful creature is not much bigger than most dragons, but is said to be capable of enduring prolonged physical attack. It is said those standing face-to-face with an Azure Dragon tend to freeze from pure fear.
Zo genoeg getypt?
Dit was alle info over Dragons en Behemoths. Van de gewone Dragons (HoMM 3 zonder expansions) en de Behemoth, heb ik alleen van de beste upgrade de stats gegeven. Anders moest ik nog meer typen.
There is no magic.
Verwijderd
Met Stronghold moet je hopen op mass haste (zorg dat je als eerste mag) en vervolgens alles vol erin. Dan maak je een goede kans. Een level 7 unit zonder magic-immunities is gewoon jammer.
Undead zijn trouwens mind-immune, dus geen blind e.d.
ps: voor degene die het niet weten, Death Stare van gorgons werkt niet op undead.
Dat is dan ook het enige goede aan Bone/Ghost Dragons.Op donderdag 24 januari 2002 09:40 schreef Jaxe het volgende:
ps: voor degene die het niet weten, Death Stare van gorgons werkt niet op undead.
Die special van de ghost zuigt idd, of je moet een horde aan ghost dragons hebbenOp donderdag 24 januari 2002 13:15 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige goede aan Bone/Ghost Dragons.
...
Verwijderd
De kracht van Ghost Dragons is inderdaad niet zo groot als die van een aantal andere lvl 7 creatures, geen twijfel over mogelijk.
Maar de special is wel degelijk nuttig. Ik heb dit al een aantal keer moeten verdedigen
De truc is om de open slots in je army te vullen met single ghostdragons. Meestal heb je in medium maps de volgende line up van creatures:
1. Ghostdragons
2. Dread Knight
3. Power Liches
4. Vampire Lords
5. Skeletons
Je houdt dan 2 slots over.
Vul die 2 slots met bijv. 1 ghostdragon.
Als het gevecht begint (tegen je main army van je tegenstander) val dan met de enkele ghostdragons de gevaarlijkste stack van je tegenstander aan. Ik gebruik zelf vaak 3 slots. Je hebt een redelijk goede kans dat je aging attack doet. Mocht dit werken op bijv. ancient behemoths, dan maak je effectief de helft van de stack af! Ze gaan niet dood weliswaar, maar val vervolgens maar eens aan met je main stack --> massive damage. Daarboven op neemt de enkele GhostDragon de retaliation op want erg gemakkelijk is.
Ik zeg niet dat het GEWELDIG is, maar de aging attack uitgevoerd op deze manier kan matches tegen mensen winnen, trust me. You have my word as a Death Knight
ps: Iemand van de Quill heeft eens testjes gedaan van groepen lvl 7 creatures tegen elkaar. het bleek dat Ghost Dragons, mits ze aging attacks uitvoeren, vaak van iedere lvl 7 kunnen winnen. Zonder aging wordt het wel moeilijk, want dan zij ze underpowered tegen de meeste andere lvl 7 creatures.
Voordeel is wel dat ze vliegen, klinkt stom, maar toch. Val met een hydra zonder teleport maar eens een town aan.
Ben ooit nog flink aan het mapmaken geslagen...
Als iemand ooit Dragon King heeft gespeeld (te vinden op www.astralwizard.com), geef eens een reaktie wat je ervan vond!
Trust me, you won't be disappointed!
Dit dus.
Eerst ff de cd van Heroes ergens vandaan toveren
There is no magic.
Hey HOMM is een must voor op je HDOp donderdag 24 januari 2002 17:36 schreef The_Will het volgende:
Ik zal eens kijken of het wat is.
Eerst ff de cd van Heroes ergens vandaan toveren
...
Ik heb het alleen al erg lang niet meer gespeeld (ivm Planescape:Torment) dus ik moet de cd weer ff zoeken.
There is no magic.
Hehe, dat testje heb ik uitgevoerd en bij grote aantallen lvl 7 monsters winnen de Ancient Behemoths alles met overmacht. Bij grote aantallen is hun 80% defense reducement een killer.[b]Op donderdag 24 januari 2002 13:58 schreef Jaxe ps: Iemand van de Quill heeft eens testjes gedaan van groepen lvl 7 creatures tegen elkaar. het bleek dat Ghost Dragons, mits ze aging attacks uitvoeren, vaak van iedere lvl 7 kunnen winnen. Zonder aging wordt het wel moeilijk, want dan zij ze underpowered tegen de meeste andere lvl 7 creatures.
Dit dus.
http://www.mmportals.com/h3/h3unit7.html
mooie overzicht
...
Verwijderd
Bruis van enthousiasme over HoMM4. Kan gewoon niet wachten!
Ik wil het NU!!!
Nou:Op vrijdag 25 januari 2002 15:17 schreef dtjiang het volgende:
[afbeelding]
wat zou die elite edition inhouden
Niet extreem boeiend dus. Als ie in de winkel ligt koop ik 'm wel denk ik, maar dat zal wel niet.HOMM IV "elite edition" the game can be purchased at EBgames for $44.99.
It's simply the same game with a first year free sign up for the Might and Magic Guild loyalty club.
The bonuses included are: Strategy map to help you through early parts of game.
Your own website with password access. Plus: "First look" and exclusive screen shots.
Downloadable maps and scenarios to add-in to existing game. Quarterly newsletter on latest games/events in MM universe. Chats with NWC developers. Figurines and collectibles at attractive prices.
...
Mooi overzicht indeed, maar Pheonixen zuigen harder. Het enige goeie wat er van te zeggen is, dat ze daarnaar ook geprijst zijn. Lekker goedkoop. Die rebirth is niet echt noemens waardig..Op vrijdag 25 januari 2002 12:41 schreef dtjiang het volgende:
maar van alle lvl 7 monsters vind ik de Devil het meest zuigen
http://www.mmportals.com/h3/h3unit7.html
mooie overzicht
Zodra ie ook maar in de winkel ligt (of ik em bij een NL shop online kan bestellen) komt ie hierheen
In HoMM 3 ben ik eigenlijk altijd een Necro of een Barbarian. Soms een Rampart, vinnik ook wel leuk met Elessar (intelligence).
Geef mij maar een Warsteiner.
heeft trouwens al "filmpjes" ik heb ze nog niet gezien, ben even bezig mijn bandbreedte ergens anders voor te gebruiken
...
Mijn favoriet is Stronghold.
Sorry, heb me vergist.
Was even de klust kwijt, ik bedoelde eigenlijk Rampart.
De basic unit Centaur of Centaur Captain zijn snel en in grote groepen kunnen ze toch redelijk schade aanrichten.
Dwarfs en Battle Dwarfs, handig voor de verdediging van Elves
Elves en Gran Elves, ????
Pegasi en Silver Pegasi, snel en zorgen ervoor dat de tegenstander 2 spell points meer in mogen leveren per spell.
Drenoid Guards of Soldiers, sterk en voor verdediging Elves.
Unicorn en War Unicorn, snel sterk en kans op blind voor tegenstander.
Green en Gold Dragon, vliegen, sterk, green dragons immuum voor spells onder level 4, gold onder level 5.
5 attack units 2 defence. Lijkt me een mooie combinatie.
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Nogmaal dungeon, voor motivatie zie eerdere post.Op maandag 28 januari 2002 13:56 schreef Ed_Capone het volgende:
Ja laten we eens allemaal zeggen wat je favorite stad is om te spelen.
Mijn favoriet is Stronghold.
ik vind het wel interessant, en nogmaals Jaxe ik wil best online spelen, zullen we zeggen donderdag a.s. ben ik de hele dag vrij iedereen die zin heeft om te spelen icq-ed maar.
eh, LD, ik vrees dat lanparty van de baan is?
Verwijderd
Lol! Oh yeah, dat moet je doen! Beurt 1: je snelle lvl 7 stack meteen naar voren..Op vrijdag 25 januari 2002 12:01 schreef IceStorm het volgende:
Jaxe, dat is een aardige truck ware het niet dat veel lvl 7 beesten EERDER zijn dan jou ghost dragons. Oftewel, ik val met mijn grote stack dragons eerst JOU grote stack dragons aan, probleem voor jou.
1: Mijn Ghost Dragons retaliation
2: Alles wat na wait geen ander target kiest; free attack
op jouw lvl 7
3: Een HUGE stack of skeletons to whoop your ...
Ook maakt het niet uit of je eerst "Wait" met jouw lvl 7's. Want dan komen mijn Ghosties dus eerst. En het maakt niet uit of ze dood gaan, want Necropolis army is totaal niet afhankelijk van zijn lvl 7. Meestal gebruik ik ze niet eens in pvp games.
Enige wat ik duidelijk wilde maken; ze hebben wel degelijk een nut. Je kan het eens proberen, you might like it.
Want? Er is op dit moment net zo weinig geregeld als een week geleden, maar het is er ook niet slechter uit gaan zien.eh, LD, ik vrees dat lanparty van de baan is?
Verwijderd
Sorry dat ik ff nix van me heb laten horen; ik heb het nogal druk op mijn werk.Op maandag 28 januari 2002 14:15 schreef PsyFlash het volgende:
[..]
Nogmaal dungeon, voor motivatie zie eerdere post.
ik vind het wel interessant, en nogmaals Jaxe ik wil best online spelen, zullen we zeggen donderdag a.s. ben ik de hele dag vrij iedereen die zin heeft om te spelen icq-ed maar.
eh, LD, ik vrees dat lanparty van de baan is?
Ben ook redelijk hooked to diablo II op het moment.
Neemt niet weg dat ik zin heb om een potje te spelen hoor. Dit topic heeft mijn interesse in het spel weer doen laten herleven.
Ik zal je ICQ asap adden.
Verwijderd
Hmm, als jij de maker van die map bent dan ken ik jou wel.Op donderdag 24 januari 2002 17:35 schreef FunkyTrip het volgende:
He een homm3 topic! Leuk
Ben ooit nog flink aan het mapmaken geslagen...
Als iemand ooit Dragon King heeft gespeeld (te vinden op www.astralwizard.com), geef eens een reaktie wat je ervan vond!
Trust me, you won't be disappointed!