Op vrijdag 05 april 2002 08:46 schreef TripleM het volgende:
[..]
Reind, praat toch es geen onzin.. Wat weet jij nou van de technische kwaliteit en levensduur van alle draaitafels? Bijna niks, dus zeur niet dat Vestax/Numark/Gemini betere spullen maken dan Technics..
Je kunt ook te ver doordraven..
Hmmmmmmmm ik weet dus niks -> Ach ik ken veel mensen met verschillende draaitafels en ik weet wat voor gekke dingen ze er mee doen. Ik heb ze allemaal open en bloot voor m'n neus gehad. Ik heb op alle draaitafels minstens honderd uur gedraaid en ik weet niet waarover ik praat?
Hmmmmmmm vertel me ff waar ik fout zit. Wat ik me af vraag -> Waarom lopen er nog van die zotte lui rond die heel veel geld neerleggen voor een technics terwijl een ander merk meer bied en van net zulke goede kwaliteit is? Beantwoord die vraag is!
Ik snap zulke mensen dus niet -> Het enigste wat de meeste weten is -> Ik heb van horen zeggen van dat een technics heel goed is en de rest k*t. Ik durf te wedden dat de gemiddelde dj nog niet een PDX of iets dergelijks onder zijn vingers heeft gehad.
Gisteren kwam ik er ook zo'n 1 tegen -> Ach je kunt gewoon geen technics betalen kwam eruit -> Die heb ik ff meegenomen naar huis en hem ff mijn gear laten zien zonder van te voren wat te vertellen -> Hij keek en zag daar een A&H Xone 62 staan + 2* een PDX -> Ach kan ik inderdaad niet betalen. Zulke lui

ik dus het meeste op. Daarna heb ik hem er linea recta weer uitgekickt en zo'n sukkel hoeft van mij geen hulp meer te verwachten.
Maar rondje draaien op de platter -> Wedden dat die technics daarna niet meer na behoren werkte -> Ik ken dat verhaal namelijk al

No Fucking way dat een technics dat overleefd want ik heb ze aan minder dood zien gaan.
Iedereen loopt hier te zeiken over dat technics ow zo betrouwbaar is en dat ze na 20 jaar nog zo goed werken -> Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag -> Een technics van 20 jaar rijd net zo best als mijn oude opoe fiets -> het rijd maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Dat iemand een technics fanaat is snap ik best -> je krijgt immers nooit slechte waar voor je geld. Dat is iets wat ik ook niet heb gezegd.
Maar neem nou is die nieuwe TTX van Numark -> Alles aan die draaitafel is beter dan aan een SL en dan wil jij me gaan vertellen dat je zoiezo en koste wat het kost een SL zou gaan kopen? Ja waarschijnlijk -> Nou das pure geld verspilling naar mijn idee.
Technics maakt goede draaitafels hoor maar dat doet Gemini Numark en Vestax ook en ik durf er 100€ om te verwedden dat ze net zo lang meegaan als een technics. En dat ze over 20 jaar net zo aan stront zijn als een technics