How to become a Dj... deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:
  • 9.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op donderdag 28 maart 2002 17:18 schreef wibblemoo het volgende:
en wtf is cut-in ?

enne.. een mixer boeit wel degelijk, beter een goede mixer dan goede TT's
Cut-in wil zeggen hoe ziet de curve van de crossfader eruit.. Heel steil, of juist niet.. M.a.w. hoe snel loopt het volume van de ene plaat op en de andere af..

Enne, ik heb liever goede TT's met een mindere mixer dan mindere TT's met een goede mixer.. Maar goed, dat zal dan wel smaakgebonden zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Op donderdag 28 maart 2002 17:18 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

hmm ik heb het hele stukje nou al 4 x gelezen en kan er nog steeds nix wijzer uit worden...

dat van die pioneers ben ik het grotendeels met je eens..
maar wat denk jij dat beatjuggelen is ? en wtf is cut-in ?

enne.. een mixer boeit wel degelijk, beter een goede mixer dan goede TT's
beatjugglen is iets wat f*cking moeilijk is :(
(turntablism)

en cut in point is het punt van de X-fader van waar je geluid hoort.
elke x fader heeft er dus 2 :)
bij turntablism liefst zo kort mogelijk (ja heb ik dan iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 13:29 schreef DJ-Jumbo het volgende:
pppppfffffffff....... heb ik me faders schoongemaakt...
en me mengpaneel oranje gespoten
kijk ik net in me faders zijn ze weerrrrrrrrrrr zwart...

*zucht*
hoe kom je er vanaf?
(uit het raam gooien en een XTC kopen is geen optie 3D :))
hhmmmzzz er is toch wel iemand die dit weet kom op nou! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Hier, om iedereen even bezig te houden:

250 kbit Videostream van The Chemical Brothers - The Test.

Hele mooie clip, en de track zelf ? ik kreeg er in ieder geval kippevel van, deze wil ik zeker op 12" hebben !

(Iedereen die rond de 25 Kb/sec kan binnenhalen moet die clip zeker even checken :) Ik vond de link trouwens op Hard|OCP.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

:D

Zorg dat je je "satire plug-in" geinstalleerd hebt, en je sarcasme-meter functioneert! *D

Na introductie van het artikel How to be a Superstar DJ, 14 Simple Steps heb ik weer een must-read gevonden :P ;)

How to be a DJ Ho, oftewel: hoe ben ik een DJ slet.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even wat detail plaatjes van de TTX, geript van djservice.com:
Afbeeldingslocatie: http://www.seismic-design.nl/mries/ttx/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.seismic-design.nl/mries/ttx/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.seismic-design.nl/mries/ttx/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.seismic-design.nl/mries/ttx/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.seismic-design.nl/mries/ttx/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.seismic-design.nl/mries/ttx/7.jpg
moooooooooiiiiii!! Op de site staat trouwens de de kwaliteit van het apparaat erg hoog is, die knoppen zijn bijvoorbeeld echt metaal. Het wieltje bij de start/stop knop is trouwens de start snelheid instelknop
nog een van de TT200:
Afbeeldingslocatie: http://www.seismic-design.nl/mries/ttx/1.jpg
geil of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Ruk Ruk*

die willik oook!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 11:16
Zien er wel space uit .. maar ik hou toch meer van het strakke design van mn sl1200's :)

Grote magneet trouwens :D zal wel 2400g/cm2 zijn ofzo ?

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op zaterdag 30 maart 2002 21:27 postte Mries! een aantal mooie, doch lay-out verneukende plaatjes.
even wat detail plaatjes van de TTX, geript van

[...]
Leer eens re-sizen naar 600 breed joh ;) :o })

Maar goed, even zonder gekheid: ding ziet er absoluut gaaf uit, is dat ding er al ? moet 'ie nog op de markt komen ? en hoeveel kost het beestje / gaat het beestje kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
adviesprijs : 800 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrom heeft ie er Milk Inc. op liggen, en dan ook nog één van hun mindere platen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Nu online
Op zondag 31 maart 2002 11:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Wrom heeft ie er Milk Inc. op liggen, en dan ook nog één van hun mindere platen :r
dan lijkt de TT in verhouding mooier :)
damn dit is echt een pracht van een tafel... *kwijlt hevig*

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, machtig mooi dingetje, jammer dat ie een godganze vermogen kost!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Nu online
Shit man ik ben ineens helemaal verliefd... en das een slechte zaak want als ik verliefd ben is mijn portemonnee altijd de zak :(
Ein Vestax PDX 2000 wirkt neben dem TTX wie ein Jogurtbecher neben einer Edelstahl Designer Kanne.
*grinnik* eeuuh... Reind? :D

Wanneer komt dat ding op de markt trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kost 719 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schatje heeft zelfs zn eigen site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op zondag 31 maart 2002 11:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Die foto's zijn vast gemaakt op de Messe in Frankfurt, ik heb bij die draaitafel gestaan en daar lag die plaat op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 31 maart 2002 13:26 schreef P5ycho het volgende:
Shit man ik ben ineens helemaal verliefd... en das een slechte zaak want als ik verliefd ben is mijn portemonnee altijd de zak :(
[..]

*grinnik* eeuuh... Reind? :D

Wanneer komt dat ding op de markt trouwens?
Ja maar ik heb wel een mooie yoghurt beker :)

Ach dat mijn PDX van plastic is kan me eigenlijk weinig schelen. Zolang ie maar voldoet aan mijn eisen vind ik het best. Enne wat voor voordeel heeft het dan dat de TTX van staal is? Ik heb met die yoghurt beker van mij geen last van feedback e.d hoor (das de reden die ze waarschijnlijk opgeven bij anderen -> Plastic zou niet stijf genoeg zijn om feedback te voorkomen)

Verder wel een hele vette draaitafel die TTX -> Ik wil um best ruilen tegen mijn PDX hoor (Ik ben en blijf tenslotte een Numark liefhebber)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
ik vind em eerlijk gezegd ronduit lelijk... veelteveel bochtenglimgehalte, doe mij maar een SL12XX mooi strak design en puur gebouwd volgens de manier van simpelendoeltreffendennietmeereropmakendandatnodigis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Nu online
Ik vraag me af waar ze ineens de styling vandaan hebben gehaald, de vorige spelers waren veel strakker qua design. Ik ben echt helemaal weg elke keer als ik die plaatjes zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
mark my words : technics komt een dezer dagen ook met een totaal nieuw model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op zondag 31 maart 2002 23:54 schreef wibblemoo het volgende:
mark my words : technics komt een dezer dagen ook met een totaal nieuw model.
ja idd, kan me niet voorstellen dat ze daar bij technics niet nadenken over een nieuw model oid.

als dat wel zo is, moeten ze wel errug dom zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
het nieuwste model van technics is zojuist uit, dit is de SL1210 M3D

kun je zeggen ze brengen toch wel een nieuw ontwerp uit maar ik denk dat ze dit model voorlopig zo houden en er weinig aan veranderen
de sl12XX ziet er gewoon degelijk uit, dit in tegenstelling tot een willekeurig ander merk dat een ander uiterlijk heeft ontworpen

ikzelf vind de sl1200 er gewoon veel, hoe zeg je dat, beter uitzien omdat deze degelijkheid uitstraalt, wat ik bij die newlook gevallen absoluut niet heb..

de sl12XX heeft het dan ook van zijn techniek, en degelijke uitstraling terwijl ik het idee heb dat die andere merken het moeten hebben van de look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 01:01 schreef MR_WAZOO het volgende:
het nieuwste model van technics is zojuist uit, dit is de SL1210 M3D
Eigenlijk is die al 20 jaar uit, alleen hebben ze er nu een quartz lock knop opgestopt en een kapje over de aan/uit knop gedaan.
de sl12XX ziet er gewoon degelijk uit, dit in tegenstelling tot een willekeurig ander merk dat een ander uiterlijk heeft ontworpen
Dat is gewenning. De 1200 heeft nog een ouderwets uiterlijk en dat is wat iedereen kent, nieuwe merken moeten wel met hun eigen look komen, je wilt een zelfde uitstraling als Technics creeëren, dus ook voor iedereen herkenbaar, maar niet met dezelfde features uiteraard.
de sl12XX heeft het dan ook van zijn techniek, en degelijke uitstraling terwijl ik het idee heb dat die andere merken het moeten hebben van de look
En niet is helaas minder waar. 1200's zijn mooie apparaatjes (ik heb ze zelf ook), maar die nieuwe apparaten doen er echt niet voor onder. De reden dat ik (nog) geen behoefte heb aan TTX-1's oid, is omdat alles wat ik doe ook nog kan op mijn SL-etjes. Ik mis niets, de bediening is okee, ik zie geen reden om te upgraden. Maar dat in combinatie met het bekende uiterlijk maakt een andere platenspeler niet minder functioneel, integendeel juist. Technics blijft ontzettend achter qua functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
jah maar het achterblijven watbetreft functies enzo vind ik niet zo een ramp, al die extra ellende en dat design vind ik overbodige en afleidende rommel

ik draai op me gehoor niet op getalletjes in een blauw verlicht display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 12:43

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op maandag 01 april 2002 01:27 schreef Six4Eight het volgende:

Technics blijft ontzettend achter qua functies.
wat voor functies mis je dan nog die niet op de sl1210m3d zitten :? :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 15:18 schreef Ener-G het volgende:

[..]

wat voor functies mis je dan nog die niet op de sl1210m3d zitten :? :?
Nou ik mis ze niet ontzettend.

Maar ik zou het erg leuk vinden als bijv. de platter achteruit kon draaien en er Master Tempo op zat.

Vooral achteruit draaien van de platter kan je echt ontzettend creatieve dingen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzz....

MR_WAZOO is gewoon zo'n oude gewoonte kereltje
wat de boer niet kent dat eet ie niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op maandag 01 april 2002 16:22 schreef Six4Eight het volgende:

[..]

Nou ik mis ze niet ontzettend.

Maar ik zou het erg leuk vinden als bijv. de platter achteruit kon draaien en er Master Tempo op zat.

Vooral achteruit draaien van de platter kan je echt ontzettend creatieve dingen mee doen.
wat moet ik me bij 'master tempo' voorstellen :? en een reverse zou ik persoonlijk niet echt missen ofzo

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op maandag 01 april 2002 17:37 schreef Ener-G het volgende:

[..]

wat moet ik me bij 'master tempo' voorstellen :? en een reverse zou ik persoonlijk niet echt missen ofzo
reverse heb ik op me pt2000 zitten, net als pitchbend, heb beide 1 keer aangeraakt, bleek absoluut overbodig te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op maandag 01 april 2002 17:22 schreef DJ-Jumbo het volgende:
hmmzz....

MR_WAZOO is gewoon zo'n oude gewoonte kereltje
wat de boer niet kent dat eet ie niet >:)
ik ben meer van wat de boer niet kent probeertie een keer en zegt vervolgens overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op maandag 01 april 2002 18:48 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

reverse heb ik op me pt2000 zitten, net als pitchbend, heb beide 1 keer aangeraakt, bleek absoluut overbodig te zijn....
heh :) ik zei het je toch van die reverse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op maandag 01 april 2002 19:24 schreef Ener-G het volgende:

[..]

heh :) ik zei het je toch van die reverse ;)
ach toen ik em kocht wist ik niet dat t erop zat dus tis zeker geen miskoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 08:12 schreef Mries! het volgende:
ja mag hem uploaden naar m'n FTP,

IP 130.89.163.64
Login djsets
PAsswd turntable
ok ok

't is inmiddels 10 dagen trug maar ja kan d'r ook niks aan doen dat DGO_kantoor helaas soms meer tijd vraagt dan DGO
(As far back as I remember I always wanted te be a DJ)

evenmin kan ik er wat aan doen dat ik dus incapable ben om een mix te uploaden naar bovenstaande ip binnen een dag ofzo

ik bedoel,

ben allang blij dat we riolering hebben in dit dorrup dus adsl of kabel is wellicht wat teveel gevraagd (zelfs isdn schij(n)t moeilijk te zijn, ja je gelooft het niet)

maar 't is dus de trance/techno mix geworden RGB, ruim 70 minuten, live, geen edits enne, wil nog steeds graag horen wat jullie ervan vinden (toch belangrijk niet dan ;) tot nu toe zijn de reacties positief, maar ja,

this is THE GOTDJS !

dusseh,

Mries,

kan ik hem niet opsturen dat jij hem effe op je ftpserver zet? (jaja ikweet het jongens hij is grappig)

wil ik je ftp nog sponsoren ook

in ieder geval;

is ff de enige manier op dit moment dat MIJN muziek door JULLIE gehoord kan worden

en was dat niet altijd al de bedoeling van die mix

greetz

PS

Wat doen jullie met koninginnedag? feestje bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
met koninginnedag zit ik gaar achter in de bus van me oom, mp3tjes uitzoeken..... misschien dat ik me draaitafels meeneem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Naja reverse leek mij overbodig dus ben ik sinds kort in het bezit van 2 stanton str-60's + (toevallig ook) een stanton mixer. Nu gaat mixen enzo allemaal wel fijn, ware het niet dat ik nog wat weinig platen heb :) Ik ben al in een aantal zaken geweest in Den Haag (ri en midtown) en in A'dam maar ik heb nog niet echt DE zaak gevonden...Ik draai voornamelijk progressive club/house ala basoski, mac zimms (+ een stapel waarvan ik niet weet wie het gemaakt hebben maar dat het wel hip klinkt :)). Ik woon zelf in Almere en ik vroeg me dus af of iemand voor mij een goeie tip heeft voor een zaak in de omstreek waar je een beetje relaxt kunt luisteren (dus niet zoals midtown a'dam waar je alles moet vragen) en ook nog een goed aanbod in mijn muziekkeus heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 13:00
BPM Dance (store van Only-dj's)

in Zoetermeer
hebben alles daar

Tis alleen voor jouw misschien een beetje verweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 01 april 2002 19:43 schreef DGO iets met FTP login info van Mries z'n server:
Je kwootte alleen het verkeerde password. Zie deze post: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12836839#12836839

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:02 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Je kwootte alleen het verkeerde password. Zie deze post: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12836839#12836839
thx maar dat weet ik

het probleem zit hem meer in bandbreedte helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, behalve dat ze bij only-djs ongeveer alles out of stock hebben op het moment dat ik het bestel (en ja, dan staat het nog in stock...). Zo zijn er de afgelopen maand minstens 4 platen door me neus geboord :(. Iemand enig idee waar ik deze nog wel zou kunnen vinden (lokale stores is geen optie), htfr heeft ze niet, thatsvinyl ook niet...

Various Artist - magnitude (op Zync)
Hendrik B - Hardwired (Op Illgo Rhythms)
ZZINO VS FILERHEADZ - AFRICAN BULLDOZER (geen id)
ANDREW MCLAUCHLAN - LOVE STORY (Bush)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 02 april 2002 14:59 schreef DGO_kantoor het volgende:

[..]
het probleem zit hem meer in bandbreedte helaas
Je kan het, gebrand op CD, eventueel ook maar mij "snail-mailen" en dan upload ik em wel voor je. (Zie e-mail in profile evt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op maandag 01 april 2002 20:19 schreef grhmpf het volgende:
Naja reverse leek mij overbodig dus ben ik sinds kort in het bezit van 2 stanton str-60's + (toevallig ook) een stanton mixer. Nu gaat mixen enzo allemaal wel fijn, ware het niet dat ik nog wat weinig platen heb :) Ik ben al in een aantal zaken geweest in Den Haag (ri en midtown) en in A'dam maar ik heb nog niet echt DE zaak gevonden...Ik draai voornamelijk progressive club/house ala basoski, mac zimms (+ een stapel waarvan ik niet weet wie het gemaakt hebben maar dat het wel hip klinkt :)). Ik woon zelf in Almere en ik vroeg me dus af of iemand voor mij een goeie tip heeft voor een zaak in de omstreek waar je een beetje relaxt kunt luisteren (dus niet zoals midtown a'dam waar je alles moet vragen) en ook nog een goed aanbod in mijn muziekkeus heeft :)
outland amsterdam, perfecte zaak als je weet wat je zoekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:51 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

outland amsterdam, perfecte zaak als je weet wat je zoekt..
de zeedijk rulez :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
weet iemand waar je UDG tassen in amsterdam kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Nu online
Op dinsdag 02 april 2002 16:38 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Mja, behalve dat ze bij only-djs ongeveer alles out of stock hebben op het moment dat ik het bestel (en ja, dan staat het nog in stock...). Zo zijn er de afgelopen maand minstens 4 platen door me neus geboord :(. Iemand enig idee waar ik deze nog wel zou kunnen vinden (lokale stores is geen optie), htfr heeft ze niet, thatsvinyl ook niet...

Various Artist - magnitude (op Zync)
Hendrik B - Hardwired (Op Illgo Rhythms)
ZZINO VS FILERHEADZ - AFRICAN BULLDOZER (geen id)
ANDREW MCLAUCHLAN - LOVE STORY (Bush)
dancegrooves heeft de laatste 2, alleen niet in stock :(
je kunt www.juno.co.uk en www.dotvinyl.com proberen? er zijn zoveel online platenzaken, ik zie door de bomen soms het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 16:58 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

de zeedijk rulez :9~
FOUT

Nieuwe Nieuwstraat roelt :)

Daar zitten -> Soulfood - Killa cutz - Dance Attack -> en bij dance attack hebben ze zoveel lekker spul liggen das gewoon niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 18:52 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

ik ben meer van wat de boer niet kent probeertie een keer en zegt vervolgens overbodig
Dat zeggen alle mensen die een technics hebben.

Mensen die een technics hebben zullen altijd zeggen dat de rest minder is en niet beter is terwijl dat dus wel het geval is.

En als ze het niet meer kunnen ontkennen dat iets anders beter is dan beginnen ze zo van -> Ja maar mijn technics gaat 20 jaar mee. Lekker belangrijk of ie het 20 jaar volhoud -> 9 van de 10 technics draaitafels redden hun 15 jarig jubileum nog niet eens omdat ze dan al compleet aan stront liggen -> Nu hoor ik mensen denken -> Ow ja nou bij mij niet hoor -> Bullllllllllshit -> een technics van 15 jaar oud draait net zo beroerd als me oma met d'r rolator. Een technics slijt ook al willen de meeste mensen dat weer niet geloven.,

Mijn conclusie is toch wel dat als je nu op dit moment nog een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dure technics koopt datje dan wel redelijk dom bent aangezien je veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel betaald voor hetgeen wat je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen!
Een paar maanden gedelen zag ik voor het eerst dit dj-topic, en omdat ik het super interessant vond (en vind) ben ik maar eens gaan lezen. Ik heb een groot deel van deel II gelezen, maar ook deel I heb ik vrijwel helemaal doorgespit (ja ik verveelde me ;) ). En omdat ik tot nu toe alleen maar lees dacht ik ik ga ook maar eens posten.

Ik draai nu zelf een jaartje, op 2 Soundlab DLP32 draaitafels. Ze bevallen mij goed, het is inderdaag geen superkwaliteit, maar om het op te leren zijn prima.
Ik heb een Akiyama Dj60 mixer op aanraden van mr. Huisman, dat is vrijwel dezelfde mixer als de Mag-10, alleen een kanaal extra, beatleds, en een ander uiterlijk.

En over dat waar platen te kopen: Ik ga zelf altijd eerst effe naar de Nieuwe Nieuwstraat, Dancetracks (bedoel jij die ook niet Reind, i.p.v Dance Attack :? ) en daarna nog effe naar Rythm Import en Midtown op de Nieuwe Dijk.
Nog effe een adresje: http://music.hyperreal.org/rotator/holland.htm hier staan veel platenweinkels in Nederland bij, met beschrijving.

Ok Laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 11:18 schreef ThomasH het volgende:
He mensen!
Een paar maanden gedelen zag ik voor het eerst dit dj-topic, en omdat ik het super interessant vond (en vind) ben ik maar eens gaan lezen. Ik heb een groot deel van deel II gelezen, maar ook deel I heb ik vrijwel helemaal doorgespit (ja ik verveelde me ;) ). En omdat ik tot nu toe alleen maar lees dacht ik ik ga ook maar eens posten.

Ik draai nu zelf een jaartje, op 2 Soundlab DLP32 draaitafels. Ze bevallen mij goed, het is inderdaag geen superkwaliteit, maar om het op te leren zijn prima.
Ik heb een Akiyama Dj60 mixer op aanraden van mr. Huisman, dat is vrijwel dezelfde mixer als de Mag-10, alleen een kanaal extra, beatleds, en een ander uiterlijk.

En over dat waar platen te kopen: Ik ga zelf altijd eerst effe naar de Nieuwe Nieuwstraat, Dancetracks (bedoel jij die ook niet Reind, i.p.v Dance Attack :? ) en daarna nog effe naar Rythm Import en Midtown op de Nieuwe Dijk.
Nog effe een adresje: http://music.hyperreal.org/rotator/holland.htm hier staan veel platenweinkels in Nederland bij, met beschrijving.

Ok Laterz
Juist inderdaad DanceTrack :)

Ik kan ze allemaal niet meer onthouden hoor die moeilijke namen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op woensdag 03 april 2002 10:48 schreef Reind het volgende:

Dat zeggen alle mensen die een technics hebben.

Mensen die een technics hebben zullen altijd zeggen dat de rest minder is en niet beter is terwijl dat dus wel het geval is.

En als ze het niet meer kunnen ontkennen dat iets anders beter is dan beginnen ze zo van -> Ja maar mijn technics gaat 20 jaar mee. Lekker belangrijk of ie het 20 jaar volhoud -> 9 van de 10 technics draaitafels redden hun 15 jarig jubileum nog niet eens omdat ze dan al compleet aan stront liggen -> Nu hoor ik mensen denken -> Ow ja nou bij mij niet hoor -> Bullllllllllshit -> een technics van 15 jaar oud draait net zo beroerd als me oma met d'r rolator. Een technics slijt ook al willen de meeste mensen dat weer niet geloven.,

Mijn conclusie is toch wel dat als je nu op dit moment nog een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dure technics koopt datje dan wel redelijk dom bent aangezien je veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel betaald voor hetgeen wat je krijgt :)
Och ik ken iemand die heeft al 20 jaar dezelfde Technics staan :) Zal er ook wel mee te maken hoe je er mee omgaat. Maar dat gaat natuurlijk voor alles op he.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:44 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Je kan het, gebrand op CD, eventueel ook maar mij "snail-mailen" en dan upload ik em wel voor je. (Zie e-mail in profile evt.)
Vriend! :)

Cheers! Jij hebt net een biertje of wat verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
weet een van jullie trouwens hoe je nu met dit weer het beste een foto van vinyl kan maken? (buiten dus hè)
want óf 't is een en al weerspiegeling, of alleen maar zwart :'(
ik zat namelijk meer te denken aan een kleine schittering van 't licht in de groeven zeg maar, want ik heb wel eens zo'n foto gezien ergens

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
net een kwartier op m'n buik in 't gras gelegen, en ik krijg 't nu wel een beetje onder de knie
deze ben ik al redelijk tevreden mee, alleen staat er een stukje gras op, en er is nog een beetje te veel spiegeling

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2297896021

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

hmm interessant
heb binnen ff wat geschoten>

Afbeeldingslocatie: http://pisang.wox.org/pics/plaat.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pisang.wox.org/pics/plaat2.jpg

en dit is m'n apparatuur waar ik m'n muziek mee over de shoutcast slinger (mijn pc staat er niet op btw)

Afbeeldingslocatie: http://pisang.wox.org/pics/setje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VioLenT
  • Laatst online: 15-11-2018

VioLenT

Biertje?

ziet er mooi uit

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat wel goed voor je spelers en platen.... die kachel :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op woensdag 03 april 2002 19:19 schreef dopy het volgende:
is dat wel goed voor je spelers en platen.... die kachel :s
die staat echt nevernooit aan :)

servertje en pc veroorzaken hier al genoeg warmte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 22:19 schreef P5ycho het volgende:

[..]

dancegrooves heeft de laatste 2, alleen niet in stock :(
je kunt www.juno.co.uk en www.dotvinyl.com proberen? er zijn zoveel online platenzaken, ik zie door de bomen soms het bos niet meer.
Hey, tnx, bij Juno hebben ze de laatste twee in stock! Shops waar ze niet in stock zijn vind ik genoeg, maar meestal zijn ze dan ook emteen niet meer te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op woensdag 03 april 2002 19:23 schreef Ener-G het volgende:

[..]

die staat echt nevernooit aan :)

servertje en pc veroorzaken hier al genoeg warmte :P
bij jou ook al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 03 april 2002 16:52 schreef Flat© het volgende:
weet een van jullie trouwens hoe je nu met dit weer het beste een foto van vinyl kan maken? (buiten dus hè)
want óf 't is een en al weerspiegeling, of alleen maar zwart :'(
ik zat namelijk meer te denken aan een kleine schittering van 't licht in de groeven zeg maar, want ik heb wel eens zo'n foto gezien ergens
Wat is dan precies de bedoelling ?? En moet het per sé buiten ?

Afbeeldingslocatie: http://music.hyperreal.org/dj/AVH/Graphics/Reflecting_vinyl_600x450.jpg

Of bedoel je meer dit?

Afbeeldingslocatie: http://music.hyperreal.org/dj/AVH/Graphics/Sparkling_vinyl_600x450.jpg

Sorry 28k8/33k6/56k6/ISDN modemers, weer 172 Kb extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:43 schreef DGO_kantoor het volgende:

[..]

Vriend! :)

Cheers! Jij hebt net een biertje of wat verdient!
lees je je hotmail wel, ik heb gister m'n sneelmeel adres gestuurd :) maar JS mag het ook doen hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 21:01 schreef Mries! het volgende:

[..]

lees je je hotmail wel, ik heb gister m'n sneelmeel adres gestuurd :) maar JS mag het ook doen hoor;)
Jeez wat een hulpvaardigheid, I'm deeply moved

OK dan JS, ik stuur hem naar Mries, biertje blijft staan ;)

thx Mries

**

wat anders, gisteren dj Jean gezien op tv? Hij indexeerd z'n platen door nog steeds de tijd erop te schrijven waarop hij hem in de iT zou draaien....

hoe archiveren jullie je platen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 18:47 schreef Ener-G het volgende:
hmm interessant
heb binnen ff wat geschoten>
hehehe

is dat ook zo'n kipperlicht met zeven instellingen waarvan er eigenlijk maar twee te harden zijn?

he'k ook

trouwens niet je dakraam open laten staan als het regent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Nu online
Op woensdag 03 april 2002 19:36 schreef ^JaapvR^ het volgende:

[..]

Hey, tnx, bij Juno hebben ze de laatste twee in stock! Shops waar ze niet in stock zijn vind ik genoeg, maar meestal zijn ze dan ook emteen niet meer te bestellen...
ik heb ondertussen al voor 10 platen @ dancegrooves me email achtergelaten... maar nog geeneen plaat is weer in stock. weinig hoop dus.

ThomasH: thnx voor de link!

Ik denk dat ik mijn platen gewoon ga archiveren op datum van binnenkomst (op mijn deurmat dus), lijkt me het makkelijkste. mijn kamer is ook een zooi en daar kan ik ook alles vinden dus... ik ga vertrouwen op mijn geheugen verder :)

wat zijn jullie van plan met die plaat? ik heb een nikon D1x tot mijn beshcikking, en die wil ik eventueel wel even op een zwart rondje gebruiken als daar interesse in is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Laatst online: 14:09

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op woensdag 03 april 2002 20:51 schreef JumpStart het volgende:
[afbeelding]

Sorry 28k8/33k6/56k6/ISDN modemers, weer 172 Kb extra.
Vette plaat btw! Trippin' :)

Gepost door Six4Eight maar Smiley vergat uit te loggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/\
||
||

Door mij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 11:20 schreef P5ycho het volgende:

ThomasH: thnx voor de link!
Asjeblief. :)

Ik vind op internet trouwens vaak veel chillere platen dan in de winkels, precies de platen die ik zoek. Op de een of andere manier kom ik niet echt de platen tegen die ik wil, of luister ik de verkeerde. Het is wel handig om af en toe op internet te kijken wat lekker is, en dan in de winkel zoeken naar die plaat.
Scheelt een hoop geld en kan je hem gewoon nog eerst een keer op vinyl luisteren of hij toch wel zo cool is als je dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Nu online
Op donderdag 04 april 2002 18:29 schreef ThomasH het volgende:

[..]

Asjeblief. :)

Ik vind op internet trouwens vaak veel chillere platen dan in de winkels, precies de platen die ik zoek. Op de een of andere manier kom ik niet echt de platen tegen die ik wil, of luister ik de verkeerde. Het is wel handig om af en toe op internet te kijken wat lekker is, en dan in de winkel zoeken naar die plaat.
Scheelt een hoop geld en kan je hem gewoon nog eerst een keer op vinyl luisteren of hij toch wel zo cool is als je dacht.
vaak heb je met die brakke realplayer files dat ze compleet anders klinken dan op vinyl. ik zit altijd op dancegrooves, maar dancegrooves alleen is lang niet genoeg om de boel een beetje 'bij te houden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik luister mijn platen altijd bij only-djs, en ebstel ze daar meestal ook. LEkker lange audiosamples van goede kwaliteit (meestal de hele track, of alle belangrijke delen), en als grootste pluspunt: samples van alle tracks op de plaat! Ideaal dus, hoewel je af en toe natuurlijk een plaat zult bestellen waarvan de hihat veel irritanter is dan hij leek oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR33L04D3R
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09-2017
Deze topic is een self-indulgent rotting fat dead rockstar in a bathtub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

jow Reind, heb je al gekeken op welk label de Sunship Remix van Rendez-vous was???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 23:30 schreef FR33L04D3R het volgende:
Verder nog een zinnige bijdrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja...
en kan dat ook goed gespelt en in 1 taal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Precies! Jij begrijpt het tenminste helemaal! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 23:42 schreef DJ_Mesut het volgende:
jow Reind, heb je al gekeken op welk label de Sunship Remix van Rendez-vous was???
Yep -> Wildstar records :)

Daar zijn alle 2Step remixen van Craig David op te vinden :)

Ow en Messut -> Ga toch 2Step draaien man -> Mischien dat Ton dan wat meer in gaat kopen -> Hoef ik niet iedere keer naar A'dam ;)
Die trieste trance zooi word je alleen maar chaggie van -> 2Step/Garage -> lekker vrolijk en doet het goed bij de vrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 16:30 schreef LangTall het volgende:

[..]

Och ik ken iemand die heeft al 20 jaar dezelfde Technics staan :) Zal er ook wel mee te maken hoe je er mee omgaat. Maar dat gaat natuurlijk voor alles op he.
Inderdaad dat geld dus voor alles -> Maaaaaaaaar een technics is dus niet zo onverwoestbaar als velen denken -> Ik heb wel is een toonarm in me vingers gehad waar meer speling op stond dan de kunstheup van m'n oma :)

Technics maakt goede dingen alleen doen Vestax/Numark/Gemini dat nu ook en zelfs nog net ff wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
[b]Op vrijdag 05 april 2002 00:45 schreef Reind het Technics maakt goede dingen alleen doen Vestax/Numark/Gemini dat nu ook en zelfs nog net ff wat beter :)
Reind, praat toch es geen onzin.. Wat weet jij nou van de technische kwaliteit en levensduur van alle draaitafels? Bijna niks, dus zeur niet dat Vestax/Numark/Gemini betere spullen maken dan Technics..

Je kunt ook te ver doordraven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 05 april 2002 08:46 schreef TripleM het volgende:

[..]

Reind, praat toch es geen onzin.. Wat weet jij nou van de technische kwaliteit en levensduur van alle draaitafels? Bijna niks, dus zeur niet dat Vestax/Numark/Gemini betere spullen maken dan Technics..

P'sies :) Ik heb gehoord (maar helaas nooit gezien, ik had het wel eens mee willen maken) dat er scratch jocks, op een technichs, met hun volle gewicht op de platter gingen hangen, om zo 360° rond te draaien !! Gewoon, handen op de platter, voorover hangen, beentjes los, en draaien maar!

Ok, zinloos ? ja, gimmick ? ja. Zou het op een Vestax/Numark/Gemini ook kunnen ? Ik ben geneigd om te denken van niet.

En ehh, op een kunstheup zit, als 'ie tenminste goed gemaakt is, ook pas na 20 jaar speling :P

Ik kan het niet laten, so sue me, maar het is "Dit topic" en niet "deze topic" :P, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajaja genoeg technix gezeur..
die overjarige dingen zijn gewoon gewoon gaar
ik heb met een technix gedraait die net zo gaar was als die belt drive die ernaast stond...
en de 405 van een maatje rijd ook beter als die 20 jaar oude mercedes...
lekker belangrijk.. als jij het maar prettig vind draaien
:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 10:31 schreef JumpStart het volgende:

[..]

P'sies :) Ik heb gehoord (maar helaas nooit gezien, ik had het wel eens mee willen maken) dat er scratch jocks, op een technichs, met hun volle gewicht op de platter gingen hangen, om zo 360° rond te draaien !!
[..]
humor ook de afloop gehoord? zal wel een eenmalige actie zijn geweest :?

het zogenaamde destructive scratchin' *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op vrijdag 05 april 2002 00:27 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

jaja...
en kan dat ook goed gespeld en in 1 taal :?
Op vrijdag 05 april 2002 10:34 schreef DJ-Jumbo het volgende:
jajaja genoeg technics gezeur..
die overjarige dingen zijn gewoon (gewoon) :? gaar
ik heb met een technics gedraaid die net zo gaar was als de belt drive die ernaast stond...
en de 405 van een maatje rijdt ook beter dan die 20 jaar oude mercedes...
lekker belangrijk.. als jij het maar prettig vindt draaien
:P :P
hehe mierenneukerij :P en ik ben volgens mij nog veeel vergeten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 10:58 schreef pokeran het volgende:

[..]

[..]

hehe mierenneukerij :P en ik ben volgens mij nog veeel vergeten >:)
gare humor...en dat alleen omdat ik die bejaarde techNIX van je niet goed genoeg meer vind voor deze eeuw :?
maar bij mij snap je tenminste nog "wat" er staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 05 april 2002 10:45 schreef DGO_kantoor het volgende:

[..]

humor ook de afloop gehoord? zal wel een eenmalige actie zijn geweest :?

het zogenaamde destructive scratchin' *D
Bizar genoeg schijnt (maar ja, "ik was er niet bij") die technics het te kunnen hebben. Ik kan je alleen niet 100% zeker of het echt waar is. Zal wel een kleine scratch jock geweest zijn, niet eentje van 80+ kilo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op vrijdag 05 april 2002 11:13 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

gare humor...en dat alleen omdat ik die bejaarde techNIX van je niet goed genoeg meer vind voor deze eeuw :?
maar bij mij snap je tenminste nog "wat" er staat...
Je speculeert te snel. Het was niet eens omdat je tecnics niet goed genoeg vindt o.i.d..
en snel op je teentjes getrapt blijkbaar?
Maar het is i.m.o. ook ontzettend stom om om een correcte spelling te vragen als je het zelf nog niet eens kan. (tenzij je het wilt leren ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
dat je met je volle gewicht op een draaitafel kan gaan hangen klinkt heel leuk, maar wat heb je er in hemelsnaam aan? dat kan ik (net ff getest) met mijn mixertje ook... maar issie daarom goed? :D
nee ff serieus nu ik snap wel dat het de stevigheid van zo'n ding aantoont, maar er zijn natuurlijk 100 andere dingen die meebepalen of het een goede draaitafel is

en pokeran: >:)
't was mij ook al opgevallen, maar vond 't zo zielig er iets over te zeggen :P

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
dames dames, is er niet iets anders waar we lekker van mening over kunnen verschillen ?

laten we er een streep eronder zetten en opnieuw beginnen :

-------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 12:56 schreef wibblemoo het volgende:
dames dames, is er niet iets anders waar we lekker van mening over kunnen verschillen ?

laten we er een streep eronder zetten en opnieuw beginnen :

------------------------------------------------------------
UDG tassen zuigen >:)

en pokeran: daar ga ik niet eens op in :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 14:47
Dat van die scratch-mannen die met hun volle gewicht op dat ding gaan hangen, heb ik een paar jaar geleden op zo'n wereld kampioenschap op tv gezien. Deze vinyl-sloper (van toch zeker 60 kg) ging proberen om de plaat op constante snelheid te houden (om en na bij de 33 rpm) en het lukte hem aardig. Hij hield het dus zo lang vol tot hij het zelf begaf en niet de technics. Dit zegt niet alles over de kwaliteit maar wel over het "tegen-een-stootje-kunnen-gehalte".

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een feit dat Vextaax / Numark / Stanton (Gemini weiger ik te noemen) erg goede draaitafels maken, maar dat maakt Technics niet in 1 klap slecht. Integendeel, ze horen met z'n allen bij de top.

In mijn ogen blijft Gemini btw een beetje een B-merk. Gewoon slechte ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op vrijdag 05 april 2002 22:55 schreef Six4Eight het volgende:
Het is een feit dat Vextaax / Numark / Stanton (Gemini weiger ik te noemen) erg goede draaitafels maken, maar dat maakt Technics niet in 1 klap slecht. Integendeel, ze horen met z'n allen bij de top.

In mijn ogen blijft Gemini btw een beetje een B-merk. Gewoon slechte ervaringen mee.
het topmodel van Gemini doet anders niet onder voor een sl, maarja daar betaal je dan ook wel evenveel voor, zo niet meer

feit> goedkoop is duuuurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op vrijdag 05 april 2002 00:43 schreef Reind het volgende:

[..]

Yep -> Wildstar records :)

Daar zijn alle 2Step remixen van Craig David op te vinden :)

Ow en Messut -> Ga toch 2Step draaien man -> Mischien dat Ton dan wat meer in gaat kopen -> Hoef ik niet iedere keer naar A'dam ;)
Die trieste trance zooi word je alleen maar chaggie van -> 2Step/Garage -> lekker vrolijk en doet het goed bij de vrouwen ;)
inderdaad.. moet je eens op een feestje r&b gaan mixen.. :9~

techhouse doet et ook niet verkeerd trouwens bij et 'zwakke' geslacht ;)

zijn er btw vrouwelijke dj's die dit topic volgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 13:39

DJT

Leuk hoor die draaitafels met mooie ledjes enzo.. Handig ook! :? Het enige waar ik het wel mee eens ben is dat Technics de 'look' weleens mag moderniseren.

De Technics draaitafels die ik hier heb staan zijn al meer dan 15 jaar oud en ze doen het nog prima! De eerste 11 jaar van hun leven hebben ze in een discotheek gestaan die 's winters 4 avonden per week open is en 's zomers iedere dag... Het enige dat ik heb moeten vervangen (toen ik ze kreeg) was de pitch-control en de audiosnoeren.

Need I say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 08:46 schreef TripleM het volgende:

[..]

Hmmmmmmmm ik weet dus niks -> Ach ik ken veel mensen met verschillende draaitafels en ik weet wat voor gekke dingen ze er mee doen. Ik heb ze allemaal open en bloot voor m'n neus gehad. Ik heb op alle draaitafels minstens honderd uur gedraaid en ik weet niet waarover ik praat?

Hmmmmmmm vertel me ff waar ik fout zit. Wat ik me af vraag -> Waarom lopen er nog van die zotte lui rond die heel veel geld neerleggen voor een technics terwijl een ander merk meer bied en van net zulke goede kwaliteit is? Beantwoord die vraag is!

Ik snap zulke mensen dus niet -> Het enigste wat de meeste weten is -> Ik heb van horen zeggen van dat een technics heel goed is en de rest k*t. Ik durf te wedden dat de gemiddelde dj nog niet een PDX of iets dergelijks onder zijn vingers heeft gehad.
Gisteren kwam ik er ook zo'n 1 tegen -> Ach je kunt gewoon geen technics betalen kwam eruit -> Die heb ik ff meegenomen naar huis en hem ff mijn gear laten zien zonder van te voren wat te vertellen -> Hij keek en zag daar een A&H Xone 62 staan + 2* een PDX -> Ach kan ik inderdaad niet betalen. Zulke lui :r ik dus het meeste op. Daarna heb ik hem er linea recta weer uitgekickt en zo'n sukkel hoeft van mij geen hulp meer te verwachten.

Maar rondje draaien op de platter -> Wedden dat die technics daarna niet meer na behoren werkte -> Ik ken dat verhaal namelijk al :)
No Fucking way dat een technics dat overleefd want ik heb ze aan minder dood zien gaan.

Iedereen loopt hier te zeiken over dat technics ow zo betrouwbaar is en dat ze na 20 jaar nog zo goed werken -> Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag -> Een technics van 20 jaar rijd net zo best als mijn oude opoe fiets -> het rijd maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Dat iemand een technics fanaat is snap ik best -> je krijgt immers nooit slechte waar voor je geld. Dat is iets wat ik ook niet heb gezegd.
Maar neem nou is die nieuwe TTX van Numark -> Alles aan die draaitafel is beter dan aan een SL en dan wil jij me gaan vertellen dat je zoiezo en koste wat het kost een SL zou gaan kopen? Ja waarschijnlijk -> Nou das pure geld verspilling naar mijn idee.

Technics maakt goede draaitafels hoor maar dat doet Gemini Numark en Vestax ook en ik durf er 100€ om te verwedden dat ze net zo lang meegaan als een technics. En dat ze over 20 jaar net zo aan stront zijn als een technics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 13:40 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

UDG tassen zuigen >:)

en pokeran: daar ga ik niet eens op in :Z
Bij mij is de schouderriem aan stront -> KUT tassen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 01:09 schreef DJT het volgende:
Leuk hoor die draaitafels met mooie ledjes enzo.. Handig ook! :? Het enige waar ik het wel mee eens ben is dat Technics de 'look' weleens mag moderniseren.

De Technics draaitafels die ik hier heb staan zijn al meer dan 15 jaar oud en ze doen het nog prima! De eerste 11 jaar van hun leven hebben ze in een discotheek gestaan die 's winters 4 avonden per week open is en 's zomers iedere dag... Het enige dat ik heb moeten vervangen (toen ik ze kreeg) was de pitch-control en de audiosnoeren.

Need I say more?
Euhm ja voor beide moet je je draaitafel open maken -> Snoeren en Pitch zijn bij mijn PDX beide binnen 5 minuten te vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 01:14 schreef Reind een heel verhaal dat je een paar berichten naar boven kunt lezen:
amen!
(o en truste ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 06:40 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

amen!
(o en truste ;))
Nee ik moest daarna nog draaien -> En het ging gigantisch k*t aangezien tot 3 keer toe de stroom eraf klapte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Rond 1 uur 's nachts, zaterdag 06 april 2002 flamede Reind nogal...
Moet ik nou mijn titel van ÜberFlamer afstaan aan Reind ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 12:48 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Moet ik nou mijn titel van ÜberFlamer afstaan aan Reind ?? :+
Waar flame ik dan?

Sorry hoor maar als iemand daar van op z'n p*k getrapt raakt word het echt tijd dat diegene ff bij de huisarts langs gaat :+

Het was dus echt niet richting TripleM bedoeld ofzo -> Ik ken hem amper dus waarom zou ik :)
Ik ben mischien iets te duidelijk geweest (wanneer niet) maar zo is mijn mening over bepaalde zaken.

:* voor degene die ik beledigd heb :)

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.