DankOp dinsdag 22 januari 2002 14:41 schreef XLerator het volgende:
[..]
Friesland rulez!!!! Yea
Verwijderd
Ik als half-Fries voel me ook trots en geeerd.
Als Xlerator ook nog even een skutsje gaat bouwen naast die boot
Als Xlerator ook nog even een skutsje gaat bouwen naast die boot
Verwijderd
Okay, om de stemming er een beetje in te houden heb ik hier mijn nieuwste gebouwtje. Hij staat in de base en is dus te beoordelen.

komt door het onzalige idee van bepaalde mensen, ik noem geen namen, maar ik bedoel Spiney en joostvl, om er een apart forum voor te openenOp dinsdag 22 januari 2002 17:56 schreef bloasfist het volgende:
jammer dat het niet meer zo storm loopt hier.
dat vind ik namelijk nog steeds geen goed idee
zeer cool. alleen die bomen zijn wel allemaal hetzelfde....Op dinsdag 22 januari 2002 22:09 schreef joostvl het volgende:
Okay, om de stemming er een beetje in te houden heb ik hier mijn nieuwste gebouwtje. Hij staat in de base en is dus te beoordelen.
[afbeelding]
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Dacht je nou werkelijk dat daar wél wat gebeurd?? Er moeten gewoon gebouwtjes gemaakt worden. Gebeurd dat niet, dan sterft 't uit.Op dinsdag 22 januari 2002 23:35 schreef wicher het volgende:
[..]
komt door het onzalige idee van bepaalde mensen, ik noem geen namen, maar ik bedoel Spiney en joostvl, om er een apart forum voor te openen
Ik vind wel dat je er een rare gedachtengang op na houdt... Hoe kan een project nou doodgaan door de aanwezigheid van een forum
Tja, Spiney is nou eenmaal wel degene die dit alles verzonnen heeft. En Joostvl is ook modje op pixeltown.nl . Die willen dus wel het forum bevorderen.Op dinsdag 22 januari 2002 23:35 schreef wicher het volgende:
[..]
komt door het onzalige idee van bepaalde mensen, ik noem geen namen, maar ik bedoel Spiney en joostvl, om er een apart forum voor te openen
sorryOp woensdag 23 januari 2002 00:45 schreef joostvl het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat daar wél wat gebeurd?? Er moeten gewoon gebouwtjes gemaakt worden. Gebeurd dat niet, dan sterft 't uit.
Ik vind wel dat je er een rare gedachtengang op na houdt... Hoe kan een project nou doodgaan door de aanwezigheid van een forum
ik kom om een aantal punten die ik al had genoemd niet op dat speciale forum
maar ongeveer sinds dat bestaat gebeurt hier niet veel meer, dus ik ging ervanuit dat ze met zn allen naar jullie forum zijn
Verwijderd
Tja.. ik ben nog wel bezig, maar het geval is nog half af en ik wil het nog een beetje een verassing houden. Dus, sorry, van mij hoor je nog even niet. (sorry Loona ^_^)
Ik ben ook aan het pixelen geslagen, en m'n broertje klooit ook wat met paint.. (hij vond het een gaaf idee, maar ik ben erg benieuwd wat hij klust..)
Van't weekeinde is die van mij ahgi af. (ik ben niet zo snel wegens niet zoveel tijd, en een website die afgemaakt moet worden, maar dit is nog eens leuke afwisseling)
Van't weekeinde is die van mij ahgi af. (ik ben niet zo snel wegens niet zoveel tijd, en een website die afgemaakt moet worden, maar dit is nog eens leuke afwisseling)
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ziet er goed uit, maar heeft helaas de verkeerde proporties. 1Meter = 5pixelsOp woensdag 23 januari 2002 18:39 schreef brixx het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
En hebben jullie nog tips?
[afbeelding]
Verwijderd
Ja weet ik,
Ik had deze ook gemaakt voor dat ik de site zag
Misschien kan ik m nog resizen (?)
Of haal de ramen enzo weg en maak er 2 X 3 verdiepingen vanOp woensdag 23 januari 2002 18:49 schreef brixx het volgende:
Ja weet ik,
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
klote toetsweek, kan niet eens ff mijn gebouwtje afmaken 
hij's nog niet helemaal af, maar het gras is vast ietsje beter, iemand nog iedeetjes voor het dak en de ramen?
hij's nog niet helemaal af, maar het gras is vast ietsje beter, iemand nog iedeetjes voor het dak en de ramen?

2 swim or not 2 swim, that's the question
Verwijderd
Ik wel, dit topic neemt gruwelijk veel ruimte in in /13.Op dinsdag 22 januari 2002 23:35 schreef wicher het volgende:
[..]
Verwijderd
Mooie ramen, het schuine dak (onderste) iets schuiner maken.Op woensdag 23 januari 2002 18:39 schreef brixx het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
En hebben jullie nog tips?
[afbeelding]
shit, de waterzuivering van mn zwembad is kapot...
[afbeelding]
is er trouwens in gotham city een zaak die mijn zwembad kan maken?
LOL whahaha
als ik tijd over heb zal ik wel een keer een GOT loodgieter maken (a la mario en luigi)
[afbeelding]
is er trouwens in gotham city een zaak die mijn zwembad kan maken?
LOL whahaha
als ik tijd over heb zal ik wel een keer een GOT loodgieter maken (a la mario en luigi)
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Maak jij maar een loodgieter.Op donderdag 24 januari 2002 10:14 schreef dawuss het volgende:
Als die maar wel de goede verhouding heeft. max 9 px hoog dus
Probeer iets meer relief aan te brengen aan het gebouw.Op woensdag 23 januari 2002 20:22 schreef aqua_man het volgende:
iemand nog iedeetjes voor het dak en de ramen?
[afbeelding]
Ik ben zelf bezig met 'ascending descending' van escher. Ik wil niet zeggen dat ik er erg goed in ben, maar het geeft een duidelijk voorbeeld met wat ik bedoel met relief:

...
Woo00ooTOp donderdag 24 januari 2002 21:41 schreef __MiCH__ het volgende:
ok, mijn TransEuropExpress tot dusver:
[afbeelding]
* handige_harrie kan weer zijn onderkaak oprapen
Op donderdag 24 januari 2002 21:41 schreef __MiCH__ het volgende:
ok, mijn TransEuropExpress tot dusver:
[afbeelding]
code:
1
2
3
4
5
| ### # # ## ##### # # # # # # # # # ### #### #### # # # # # # # # # # # # # # # |
-- Zijn er tussen alle duizenden gotters echt niet meer kunstenaars?
Kan ik me niet voorstellen hoor, TweakTown sterft zo langzamerhand uit
.
Kan ik me niet voorstellen hoor, TweakTown sterft zo langzamerhand uit
idd, geen nieuwe huisjes meerOp vrijdag 25 januari 2002 15:01 schreef evaarties het volgende:
Kan ik me niet voorstellen hoor, TweakTown sterft zo langzamerhand uit.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Ik heb mijn best gedaan, laatst nog een nieuw huisje in elkaar geknutseld maar als er dan op GoT niets meer te beleven is dan moeten we misschien andere bronnen aanboren.Op vrijdag 25 januari 2002 15:01 schreef evaarties het volgende:
Kan ik me niet voorstellen hoor, TweakTown sterft zo langzamerhand uit.
Dat moet wel een idee zijn denk ik... tweaktown.pagina.nlOp vrijdag 25 januari 2002 15:18 schreef joostvl het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, laatst nog een nieuw huisje in elkaar geknutseld maar als er dan op GoT niets meer te beleven is dan moeten we misschien andere bronnen aanboren.
Keeeeeeeej dan!!!!!!!
Hij is af!! Klaar om erin gepleurt te worden.
Wat een klere werk, man, dat aanpassen, zodat ie in de engine past. Maar hij is er.

Yehaaa!!!!
Wat een klere werk, man, dat aanpassen, zodat ie in de engine past. Maar hij is er.

Yehaaa!!!!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Alleen jammer van die fontein, die past niet echt in het geheel en blokt ook nog de weg naar de sluizen...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Bedankt voor het complimentOp vrijdag 25 januari 2002 16:28 schreef Idéfix het volgende:
Alleen jammer van die fontein, die past niet echt in het geheel en blokt ook nog de weg naar de sluizen...
Weet je wel hoe groot (of beter gezegd, hoe klein) die lui zijn?
Die passen er makkelijk langs.
En waar een wil is is een weg
erg vet. Maar moest er niet nog een spoorlijn doorheen aan de bovenkant? Of is dat al op een andere manier opgelost?Op vrijdag 25 januari 2002 16:24 schreef XLerator het volgende:
Keeeeeeeej dan!!!!!!!
[afbeelding]
Yehaaa!!!!
w00tOp vrijdag 25 januari 2002 16:24 schreef XLerator het volgende:
Keeeeeeeej dan!!!!!!!
[afbeelding]
Yehaaa!!!!
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ja jij was toch de boot aan het bezichtigen??Op vrijdag 25 januari 2002 16:39 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
w00tEn mijn auto staat er ook
Als je goed kijkt, ik heb alles 1 template naar beneden geschoven. Dus het spoor komt op de template boven de bootOp vrijdag 25 januari 2002 16:36 schreef bloasfist het volgende:
[..]
erg vet. Maar moest er niet nog een spoorlijn doorheen aan de bovenkant? Of is dat al op een andere manier opgelost?
jouw boot roelzOp vrijdag 25 januari 2002 16:52 schreef XLerator het volgende:
[..]
Ja jij was toch de boot aan het bezichtigen??![]()
![]()
[..]
Als je goed kijkt, ik heb alles 1 template naar beneden geschoven. Dus het spoor komt op de template boven de boot
En ik heb gezien
Verwijderd
GUYBRUSH!
(sorry, was even een monkey island reference.)
mooi gemaakt XL! Die piratenvlag is een mooi extraatje
Nou kom je wel g&^^&%# nooit meer van die eerste plaats af.
Maar dat is welverdiend.
(sorry, was even een monkey island reference.)
mooi gemaakt XL! Die piratenvlag is een mooi extraatje
Nou kom je wel g&^^&%# nooit meer van die eerste plaats af.
Verwijderd
in het verhaaltje over zijn schip in de beoordelingspagina van www.pixeltown.nl schrijft Xlerator het volgende:
"Een oud schip die te bezichtegen is tegen een kleine vergoeding."
twee spelfouten in die zin?
twee spelfouten in die zin?
2?Op zaterdag 26 januari 2002 11:19 schreef __MiCH__ het volgende:
in het verhaaltje over zijn schip in de beoordelingspagina van www.pixeltown.nl schrijft Xlerator het volgende:
twee spelfouten in die zin?![]()
hmm ja idd.. 
ach het overkomd de besten
ach het overkomd de besten
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Keej dan, maar ik kan nix wijzigen, er staat geen edit knopje meer bij mijn rabo en mijn (dat?
Ik heb wel een edit knopjeOp zaterdag 26 januari 2002 13:53 schreef XLerator het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Keej dan, maar ik kan nix wijzigen, er staat geen edit knopje meer bij mijn rabo en mijn (dat?) boot.
heb het maar ff voor je gefixt
iets te veel u96 geluisterd? haha.Op zaterdag 26 januari 2002 13:53 schreef XLerator het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Keej dan, maar ik kan nix wijzigen, er staat geen edit knopje meer bij mijn rabo en mijn (dat?) boot.
Tsja! Ik vind dat Pixeltown maar vaag! Er is een station maar waar leidt het spoor naartoe?
Verwijderd
Bouw jijzelf even een betere versie.Op zondag 27 januari 2002 03:12 schreef GSMboy het volgende:
Tsja! Ik vind dat Pixeltown maar vaag! Er is een station maar waar leidt het spoor naartoe?
Als je kijkt hoeveel tijd Spiney en Joostvl erin hebben gestoken en dat ze overduidelijk nog hard bezigzijn.
/me vind het jammer dat hij dat niet kan
niet slecht, alleen:Op zondag 27 januari 2002 12:12 schreef brixx het volgende:
[afbeelding]
-Het gras is net groene reflecterende verf
-De auto's staan buiten de template, en dus op de straat. De oranje mannetjes links tegen de muur kunnen wel (da's namelijk stoep), maar ik denk niet dat je wil dat er een auto onder je busjes door rijdt
nice. gevangenis ofzo?
micheljansen.org
Vinem wel cool!
Alleen dat gras moet ff anders
Alleen dat gras moet ff anders
man, zijn jullie kunstenaars ofzo 
ik krijg het echt niet voor mekaar! respect! (op degene na met google.com
)
ik krijg het echt niet voor mekaar! respect! (op degene na met google.com
Zou alleen de P veranderen in een H op het dak.. lijkt nu net of je daar met de auto kan parkeren.Op zondag 27 januari 2002 12:12 schreef brixx het volgende:
[afbeelding]
Die dakjes op die torens lijken mij bedoeld om die bewakers droog te houden tijdens slecht weer. Nu zitten de dakjes zo'n 5 meter boven hun hoofden. Dan worden ze dus best wel nat.
/me denkt ook dat ze bij die bajes een GIGANTISCHE!!! heli hebben. Aangezien die H bovenop erruuggg groot is.
* airwalker_nl vraagt zich af hoe al die mensen dat toch doen
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
* Dryw.Filtiarn denkt dat iedereen wel erg veel rood gebruikt en dat het topic aan het afsterven is.
=( Protected by witchcraft )=
* Expander constateert inderdaad dat versie 0.5 nog steeds de laatste is en het aantal posts/dag in dit topic sterk aan het afnemen is..
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Mooi! Zeker weten! de reflectie is ook goed gedaan (alhoewel niet helemaal correct, maar wie let daar nou op) maaruh... wel heel erg wit. kan-ie niet ietsje donkerder?
NICE!
idd wel een beetje wit
bestaat hij ook in het echt of lijkt hij op iets ofzo?
idd wel een beetje wit
bestaat hij ook in het echt of lijkt hij op iets ofzo?
micheljansen.org
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
Hij klopt nie helemaal mahjah.
Dat gebouw met die koepel zou iets verder naar 8er moeten en iets kleiner moeten zijn...
ach boeien..
Dat gebouw met die koepel zou iets verder naar 8er moeten en iets kleiner moeten zijn...
ach boeien..
ik doe het hem niet na!Op dinsdag 29 januari 2002 12:59 schreef brixx het volgende:
Hij klopt nie helemaal mahjah.
ach boeien..
Je ramt ze er wel uit ineens!Op dinsdag 29 januari 2002 13:58 schreef brixx het volgende:
weer n nieuwe: [afbeelding]
Op zich vind ik ze allemaal best wel goed, maar ze zijn allemaal net niet helemaal af. Een beetje meer aankleding ed zou niet misstaan. Dan kom je hoger uit in de ratings. Vooral die taj mahal is wel heel erg doorzichtig.
Verwijderd
Bloasfist; Ik had eerst geen flauw idee waar je het over had, maar in de engine had ik 't door.
Brixx; volgens mij is dat wel een gigantische graafmachine (zeker vergeleken met je Taj) en de schaduw klopt niet helemaal, de lichtbron komt precies van rechtsboven. Check bijvoorbeeld eens Kjoe's kerk (of GeniusDex' gele optrekje)om te zien hoe het wel moet. maar, nog steeds erg mooi. Beetje leeg, alleen.
Brixx; volgens mij is dat wel een gigantische graafmachine (zeker vergeleken met je Taj) en de schaduw klopt niet helemaal, de lichtbron komt precies van rechtsboven. Check bijvoorbeeld eens Kjoe's kerk (of GeniusDex' gele optrekje)om te zien hoe het wel moet. maar, nog steeds erg mooi. Beetje leeg, alleen.
Er wordt niet bedoeld dat je er doorheen kan kijken.. maar dat de kleur te licht is.. maak hem wat meer bruinig oidOp dinsdag 29 januari 2002 18:09 schreef brixx het volgende:
Begrijp ik niet...
Ik hep m tog eg gebroken wit gemaakt...
Verwijderd
Verwijderd
Er werd wel bedoeld dat je er door heen kan kijken.
Had je maar in de engine moete kijken.
Het dak zagt je niet meer. Maar das nu veranderd
En als ik m bruiner zou makne, dan zou ie niet meer op het origineel lijken, want das wit
En als ik m bruiner zou makne, dan zou ie niet meer op het origineel lijken, want das wit
Verwijderd
Doed, hij is nog steeds doorzichtig. Vinnik overigens ook best grappig en dan krijg je minder ruzie met je achterburenOp dinsdag 29 januari 2002 20:13 schreef brixx het volgende:
Er werd wel bedoeld dat je er door heen kan kijken.
Verwijderd
Die Taj Mahal moet niet continue op special worden gezet. Dan komt ie niet in de stad en het is gewoon geen special, er is niets specials aan de Taj
Jij moet eens als de engine gestart is op je rechtermuisknop klikken en op restart drukkenOp dinsdag 29 januari 2002 20:09 schreef Geqxon het volgende:
alles staat niet op zijn plaats, er rijden geen auto's laat staan treinen, eigenlijk nog nooit gezien, volg dit al vanaf pagina 150 ofzo. Kerk aan zee
best wel leip. Na de doping ff dat ranzig water afwassen

Dan staat et allemaal weer goed.
Ik ben zo slim geweest

Gelukkig heb ik daarvan nog een backup maar recente foto's kan ik naar fluiten.
Enige wat er nog is zijn de pics in de db van Kjoe. Please wees er zuinig op
* daPet begint weer opnieuw

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Mmm..
Ik kan niet op restart drukken.
En als 1 van de zeven wereldwonderen (tadj mahal) geen special is, maar een gewoon huis, dan zou ikm t ook niet meer weten
En als 1 van de zeven wereldwonderen (tadj mahal) geen special is, maar een gewoon huis, dan zou ikm t ook niet meer weten
Het is pas een special als je template hard in de engine komt.Op woensdag 30 januari 2002 15:40 schreef brixx het volgende:
Mmm..
Dus, de rabo van XL, zijn boot, mijn brug, rivier en strand. Ook de stations krijgen een vaste plek.
De rest zijn allemaal enkele templates die door middel van de rating een plek in TweakTown krijgen. Daarom is het een 'normaal' gebouw, hoe speciaal die er ook uitziet
Wil je ook 'vast' komen te zitten? (dus special) Maak een spoorbrug, gebruik een spoor-hoek-template ofsow.
In ieder geval gaat dit i.o.m. Spiney en lees een boel van dit topic.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ik heb ook ff zitten pixelneuken. Het is nog maar een beginnetje.
Kweet alleen niet of het helemaal klopt. Het moet een villa voorstellen.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Ik heb ook ff zitten pixelneuken. Het is nog maar een beginnetje.
[afbeelding]
beetje erg simpel. probeer wat meer textuur aan te brengen, en zwarte randjes zien er niet realistisch uit. Ook het gras lijkt wat plat he. verder, ga vooral door!
[afbeelding]
beetje erg simpel. probeer wat meer textuur aan te brengen, en zwarte randjes zien er niet realistisch uit. Ook het gras lijkt wat plat he. verder, ga vooral door!
micheljansen.org
Dat zal allemaal nog wel komen, want het is pas een beginnetje. Maar ik zou zeggen neem een voorbeeld aan m'n broertje:Op woensdag 30 januari 2002 20:17 schreef dawuss het volgende:

Zeer netjes!Op woensdag 30 januari 2002 20:23 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Dat zal allemaal nog wel komen, want het is pas een beginnetje. Maar ik zou zeggen neem een voorbeeld aan m'n broertje:
[afbeelding]
Ziet er netjes uit! Maar volgens mij kloppen de afmetingen niet helemaal (die auto's vergeleken met het huis bijvoorbeeld).
Verwijderd
Klopt,
maar het huis is gewoon heel groot (met grote ramen enz).
Het zou allemaal nog best kunnen die afmetingen.
maar het huis is gewoon heel groot (met grote ramen enz).
Het zou allemaal nog best kunnen die afmetingen.
Ziet er goed uit. Alleen de symmetrie van de voorzijde is niet helemaal correct. Of kijk ik er gewoon vreemd tegen aan. (ik neem hierbij aan dat de voorzijde symmetrisch moet zijn, wat wel zo mooi is
)
Veery nice. alleen klopt het perspectief van de voorgevel niet. lijkt wel alsof het erop geschilderd is.Op donderdag 31 januari 2002 20:10 schreef brixx het volgende:
[afbeelding] n nieuwe..
micheljansen.org
Verwijderd
Ik heb dit topic al heel wat pagina's niet meer gevolgt, maar ik moet zeggen dat ik echt impressed ben door het resulaat tot nu toe. 
Ga zo door. Dit is echt een heel mooi project!
Ga zo door. Dit is echt een heel mooi project!
De meeste fouten in één zin op de homepage:
vervolgens verschijft het beeld mee met je muis, hoe verder je "scrollt" hoe sneller de stad meeBeweegt.
vervolgens verschijft het beeld mee met je muis, hoe verder je "scrollt" hoe sneller de stad meeBeweegt.
Verwijderd
En........ Begrijp je wat er staat??Op vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef DinoRaptor het volgende:
De meeste fouten in één zin op de homepage:
nog netOp vrijdag 01 februari 2002 17:19 schreef Kjoe het volgende:
[..]
En........ Begrijp je wat er staat??
topic gaat beetje dood

ja.Op zaterdag 02 februari 2002 21:14 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
nog net
topic gaat beetje dood
Dit topic is gesloten.