[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste
Acties:
  • 9.342 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 12:27 schreef Spiney het volgende:
Die cache leegGooien was nou net niet de bedoeling van de opzet voor tweakTown. hij hoort de gebouwtjes uit een textFile te nemen en die aan de hand van een externe lijst te plaatsen, zodat de gebouwtjes wel in je cache zitten en niet meer opnieuw moeten worden binnenGehaald... misschien even zorgen dat de txt nie in je cache komt... hmm :{
Key ik had mn cache en stuff al een tijdje leeggehaald na mn post..En nog NO CHANGES... dus..
Wat heb ik hieraan en wordt hier aan gewerkt offuh?...
Ik vindt dit toch 1 van de MORE important stuff...dus..
Als het aan mij ligt...then ignore this message!

[edit.. oh my god 4100... Im not worthy!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Update:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011283892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Hdd, waarom heb je em in zo'n vroeg stadium al tussen de gebouwen op pixeltown.nl gezet??

Nu kunnen mensen er al op stemmen, en geven je waarschijnlijk een laag cijfer, en strax alstie af is zit je met een klote gemiddelde :{

En Rmon, klik met je rechtermuisknop op tweaktown, en kies dan voor restart. Dan plaatstie alles in 1 x goed :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Op donderdag 17 januari 2002 17:21 schreef eddepet het volgende:
Hdd, waarom heb je em in zo'n vroeg stadium al tussen de gebouwen op pixeltown.nl gezet??

Nu kunnen mensen er al op stemmen, en geven je waarschijnlijk een laag cijfer, en strax alstie af is zit je met een klote gemiddelde :{
Ik dacht dat je hem kon updaten dus ik zette hem er alvast bij, later keek ik nog eens bij dat update menu en daarna was hij verdwenen. Ik dacht dat hij weg was gehaalt omdat hij nog 265 kleuren was, maar niet dus :{

Kga nog eens zoeken en hem proberen weg te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Weghalen kan niet, dus dan maar snel afmaken.

Kzie btw dat nu alle huisjes weer normaal op hun plek staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 17:12 schreef hdd het volgende:
Update:
[afbeelding]
Cool hoor, alleen de verhoudingen kloppen niet helemaal (lees: helemaal niet :P) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Op donderdag 17 januari 2002 18:15 schreef nelis het volgende:

[..]

Cool hoor, alleen de verhoudingen kloppen niet helemaal (lees: helemaal niet :P) :)
Ventjes zijn 14 pixels hoog, volgens de site moet de verhouding 1m = 5 pixels zijn .. dus dat is 2,80m :o

Kzal het aanpassen :)

Kheb btw nog wat bugs gevonden op die site, bij het uppen van een naamkaart krijg ik dit:
ADODB.Connection.1 error '80004005'

SQLState: 42000
Native Error Code: 1064
[TCX][MyODBC]You have an error in your SQL syntax near 'and number = 1' at line 1

/users/images/test_image.asp, line 7
En er staat bij profile "Password weiziggen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: de point van deze post was dat mensen (naar mijn mening) nog al te vaak werken met zwarte lijntjes en dat zonder veel mooier staat. Helaas is de post nogal hooghartig geformuleerd, waar ik spijt van heb. Voor degenen die willen weten hoe-ie eruit zag, hij staat nog steeds (ongewijzigd) hieronder. Voor mensen die zich niet willen ergeren: sla de rest van deze post maar even over.

Okee. Ik zit me eigenlijk een beetje te ergeren aan de stijl die sommige mensen gebruiken in hun plaatjes (en zoals Hans Teeuwen al zei: Je moet agressie nooit, nooit OPKROPPEN! kuch. )

Dus: Wat suggesties.

Afbeeldingslocatie: http://www.mahjqa.com/stuff/uitleg.gif

1: hoe je meestal begint met een gebouwtje: De lijntjes. Simpel. Bijna iedereen hier heeft door hoe dat werkt.
2: Men pakke het verfemmertje, en vulle de lijntjes. Wat ik nou een beetje jammer vind, sommige mensen zijn nooit verder gekomen.
3: De lijntjes weghalen. Pas daarna ziet het er een beetje uit. Heeft jouw echte huis soms dikke zwarte lijnen op alle hoeken zitten?
4: Wat verfijningen. Hoeft niet, staat wel leuk. Schaduwen, glimlichtjes, dat werk.
(ongenummerd) Voor mentaal gestoorden, mensen zonder enig sociaal leven en te veel vrije tijd (dat ben zelfs ik niet) Debiele details. Alsjeblieft, sla deze stap over. Maar het kan, als je zou willen.

Drew's Escher-gebouw is een prachtig voorbeeld hoe het wel moet. Laad hem in PS, PSP of Paint, zoom flink in en kijk hoe hij het doet. Leer ervan. En neem ook eens een kijkje op de gebouwenpagina van Eboy.com op http://www.eboy.com/pages/works/ecity/ecity_index.html

Kort samengevat: 'tis niet erg als je zwarte lijntjes gebruikt om je gebouwtje op te zetten, maar haal ze daarna even weg, dat staat veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Update:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011291007

Kheb de ventjes nu 8 pixels hoog, is dus rond de 1,60m :)

Dat gebouwtje in het midden lijkt te zweven .. daar moet ik nog iets op bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey doet de pixeltown.nl page bij jullie ook zo vaag?
Bij mij heeft hij zelfde kleur lettertype als eerst alleen nu is de background grijs dus alles in ONWIJS onleesbaar en de buttons enz. zjin weg... HELP?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Op donderdag 17 januari 2002 19:29 schreef Rmon het volgende:
Hey doet de pixeltown.nl page bij jullie ook zo vaag?
Bij mij heeft hij zelfde kleur lettertype als eerst alleen nu is de background grijs dus alles in ONWIJS onleesbaar en de buttons enz. zjin weg... HELP?!!
Werkt hier allemaal nog gewoon .. try ctrl+f5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Op donderdag 17 januari 2002 18:57 schreef mahjqa het volgende:
Okee. Ik zit me eigenlijk een beetje te ergeren aan de stijl die sommige mensen gebruiken in hun plaatjes (en zoals Hans Teeuwen al zei: Je moet agressie nooit, nooit OPKROPPEN! kuch. )

Dus: Wat suggesties.

[afbeelding]

1: hoe je meestal begint met een gebouwtje: De lijntjes. Simpel. Bijna iedereen hier heeft door hoe dat werkt.
2: Men pakke het verfemmertje, en vulle de lijntjes. Wat ik nou een beetje jammer vind, sommige mensen zijn nooit verder gekomen.
3: De lijntjes weghalen. Pas daarna ziet het er een beetje uit. Heeft jouw echte huis soms dikke zwarte lijnen op alle hoeken zitten?
4: Wat verfijningen. Hoeft niet, staat wel leuk. Schaduwen, glimlichtjes, dat werk.
(ongenummerd) Voor mentaal gestoorden, mensen zonder enig sociaal leven en te veel vrije tijd (dat ben zelfs ik niet) Debiele details. Alsjeblieft, sla deze stap over. Maar het kan, als je zou willen.

Drew's Escher-gebouw is een prachtig voorbeeld hoe het wel moet. Laad hem in PS, PSP of Paint, zoom flink in en kijk hoe hij het doet. Leer ervan. En neem ook eens een kijkje op de gebouwenpagina van Eboy.com op http://www.eboy.com/pages/works/ecity/ecity_index.html

Kort samengevat: 'tis niet erg als je zwarte lijntjes gebruikt om je gebouwtje op te zetten, maar haal ze daarna even weg, dat staat veel beter.
Is dit een tip geven of lees ik toch echt een grote vuilniszak vol arrogantie op mijn scherm nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het inmiddels na een restart :)
Uhm sorry als dit al een keer gevraagd is en dat ik er dan over heen gelezen heb ofzo..ik had dit eerst ook gevraagd maar heb er geloof ik nog geen antw op...
Welke gebouwen komen er nu in te staan..
Eerst was het de eerste 30 maar dat klopt nu ook al niet meer dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Tweaktown lijkt best wel op Red Alert 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 19:57 schreef loona35 het volgende:

[..]

Is dit een tip geven of lees ik toch echt een grote vuilniszak vol arrogantie op mijn scherm nu?
ook een manier om hiermee om te gaan is NEGEREN..
zoek maar op in t woordenboek...

ik moet zeggen dat ik t geheel eens ben met mahjqa, hij brengt t alleen n beetje ... ... direct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 18:57 schreef mahjqa onzin.
Grappig dat dit uit de mond komt van iemand die allerlei ps-tools gebruikt bij het PIXELNEUKEN (hoe ging dat spreekwoord ook alweer met de stuurlui en wal enzo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op donderdag 17 januari 2002 20:22 schreef denki_akira het volgende:

[..]

ook een manier om hiermee om te gaan is NEGEREN..
zoek maar op in t woordenboek...

ik moet zeggen dat ik t geheel eens ben met mahjqa, hij brengt t alleen n beetje ... ... direct :P
Misschien dat meneer Mahjqa dan maar wat minder direct moet gaan worden nietwaar? Tekenen doe je met het handje en misschien is het beter als je zelf dan ook even in het woordenboek opzoekt wat NEGEREN betekent. *hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 18:22 schreef hdd het volgende:

Kheb btw nog wat bugs gevonden op die site, bij het uppen van een naamkaart krijg ik dit:

En er staat bij profile "Password weiziggen" :P
De twee bugs zijn er uit. dus je kan je tag uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Op donderdag 17 januari 2002 20:53 schreef joostvl het volgende:

[..]

De twee bugs zijn er uit. dus je kan je tag uploaden :)
Er is weer een bug bij :P

Als ik m'n gebouw wil updaten dan krijg ik precies dezelfde error als die ik bij de tag upload had.

Edit: Hij werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh. Okee, het staat een beetje te arrogant, geef ik toe. Verontschuldigingen daarvoor.
Grappig dat dit uit de mond komt van iemand die allerlei ps-tools gebruikt bij het PIXELNEUKEN (hoe ging dat spreekwoord ook alweer met de stuurlui en wal enzo)...
*kuchkuch*
Okee. Dat mensen graag met paint werken, mooi. Dat mensen graag verklaren dat hun manier de enig juiste manier is vind ik een beetj... *kijkt naar z'n eigen post* uhm... Hoe ging dat spreekwoord met die zwarte pot & ketel ook alweer?

Maar ik wil even verklaren dat elke pixel die ik zet handmatig gezet is, afgezien van het vulemmertje. Iets als pixelen kan je helemaal niet versnellen met zoiets als photoshop. Het is leuk dat je makkelijk dingen kan verschuiven en zo, maar op zich zijn de extra toepassingen praktisch nul. (tenzij je gaat kijken naar dingen als antialiasing enzo, maar dan is de sport er af. gebruik ik ook niet. half-doorzichtigheid ook niet.

Als jij je helemaal richt op het 'pixelneuken in de puurste vorm' dan kan je net zo goed verbieden knippen en plakken te gebruiken. Ja toch? Knippen en plakken is vals spelen. Vullen ook. Je moet elke pixel zelf zetten. :) begrijp me niet verkeerd, als jij het graag alleen met paint doet; tuurlijk! Ga je gang! Het mooie van pixelen is dat je prachtige dingen kan maken, onafhankelijk van wat voor programma je gebruikt. het grootste gedeelte van de gebouwen in de top5 van pixeltown is met paint gemaakt, zegt al genoeg. Maar ga alsjeblieft niet verklaren dat de andere mensen het 'fout' doen omdat ze een ander programma gebruiken.

En alsjeblieft, laat dit niet uitlopen op een flamewar in de trant van "(vul hier programma in) is het beste!" het gaat er toch alleen om hoe het eindresultaat er uit ziet?

Afbeeldingslocatie: http://www.mahjqa.com/sigs/nomattecheetah.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is 't gewoon eens met mahjqa [ dude, wat een verdomd lastige nickname ] en vindt de vergelijking tussen mahjqa en een grote vuilniszak eigenlijk nerges op slaan.

En een paint-bucket lijkt me vrij normaal bij een partijtje pixel-pulken. Als 't tijd scheelt, en als je er een muisarmpie mee kunt voorkomen, is mijn motto : doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay; (en de rest) zeg maar gewoon M of Mq. Ik kom er wel achter wie je bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op donderdag 17 januari 2002 21:23 schreef mahjqa het volgende:
Goh. Okee, het staat een beetje te arrogant, geef ik toe. Verontschuldigingen daarvoor.
[..]

*kuchkuch*
Okee. Dat mensen graag met paint werken, mooi. Dat mensen graag verklaren dat hun manier de enig juiste manier is vind ik een beetj... *kijkt naar z'n eigen post* uhm... Hoe ging dat spreekwoord met die zwarte pot & ketel ook alweer?

Maar ik wil even verklaren dat elke pixel die ik zet handmatig gezet is, afgezien van het vulemmertje. Iets als pixelen kan je helemaal niet versnellen met zoiets als photoshop. Het is leuk dat je makkelijk dingen kan verschuiven en zo, maar op zich zijn de extra toepassingen praktisch nul. (tenzij je gaat kijken naar dingen als antialiasing enzo, maar dan is de sport er af. gebruik ik ook niet. half-doorzichtigheid ook niet.

Als jij je helemaal richt op het 'pixelneuken in de puurste vorm' dan kan je net zo goed verbieden knippen en plakken te gebruiken. Ja toch? Knippen en plakken is vals spelen. Vullen ook. Je moet elke pixel zelf zetten. :) begrijp me niet verkeerd, als jij het graag alleen met paint doet; tuurlijk! Ga je gang! Het mooie van pixelen is dat je prachtige dingen kan maken, onafhankelijk van wat voor programma je gebruikt. het grootste gedeelte van de gebouwen in de top5 van pixeltown is met paint gemaakt, zegt al genoeg. Maar ga alsjeblieft niet verklaren dat de andere mensen het 'fout' doen omdat ze een ander programma gebruiken.

En alsjeblieft, laat dit niet uitlopen op een flamewar in de trant van "(vul hier programma in) is het beste!" het gaat er toch alleen om hoe het eindresultaat er uit ziet?

[afbeelding]
Het ging om het feit dat je gewoon arrogant bezig was, hoef je nu niet schijnheilig onderwerp te veranderen. Accept it.

my last word about iig, maar weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 20:49 schreef loona35 het volgende:

[..]

Misschien dat meneer Mahjqa dan maar wat minder direct moet gaan worden nietwaar? Tekenen doe je met het handje en misschien is het beter als je zelf dan ook even in het woordenboek opzoekt wat NEGEREN betekent. *hint*
adem in adem uit
dat van mahjqa had ik ook niet genegeerd, want valt zo op, maar als je zo ongenuanceerd een tegenaanval wil inzetten, had je t beter kunnen negeren..
NFI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op donderdag 17 januari 2002 21:35 schreef denki_akira het volgende:

[..]

adem in adem uit
dat van mahjqa had ik ook niet genegeerd, want valt zo op, maar als je zo ongenuanceerd een tegenaanval wil inzetten, had je t beter kunnen negeren..
NFI :)
*gmbl* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
mahjqa

gewoon een lastige manier om maaike te schrijven :P

net zoals je Sjaakie als Sha Qi zou kunnen schrijven

(wat trouwens chinees/japans is voor de vernietigende adem van de draak)

:P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:34
Laten we weer ff gezelli gaan pixelen (maakt mij 't uit in welk programma..) en niet een oorlog opzetten in een supercool draadje.
En speciaal voor nelis; stop es met het aanvallen van anderen en maak zelf es wat moois!

Dus.. Iemand nog een cool gebouwtje aan 't maken op 't moment?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat iedereen lekker zelf weten wat die doet, zwarte randen zijn een accent op pixelhuisjes. het hoeft niet allemaal Hollywood style. Als het er maar leuk uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Pff, moeilijk gedoe hier...
Op donderdag 17 januari 2002 21:23 schreef mahjqa het volgende:

[..]

*kuchkuch*
Okee. Dat mensen graag met paint werken, mooi. Dat mensen graag verklaren dat hun manier de enig juiste manier is vind ik een beetj...
Heb ik dat gezegd?! Idd niet...
Maar ik wil even verklaren dat elke pixel die ik zet handmatig gezet is, afgezien van het vulemmertje.
Sure:
Op donderdag 17 januari 2002 10:01 schreef mahjqa het volgende:
Eerst de schaduwen in donkerblauw, (druk gezet op 30% of zelfs lager) de glimlichtjes met de airbrush gezet bet de blending mode ' color dodge'
Als jij je helemaal richt op het 'pixelneuken in de puurste vorm' dan kan je net zo goed verbieden knippen en plakken te gebruiken. Ja toch? Knippen en plakken is vals spelen. Vullen ook. Je moet elke pixel zelf zetten. :)
Hehe, zo'n antwoord had ik al verwacht. Het gaat er dus om waar je de grens trekt (en nee, die trek ik niet bij knippen, plakken en vullen)
begrijp me niet verkeerd, als jij het graag alleen met paint doet; tuurlijk! Ga je gang! Het mooie van pixelen is dat je prachtige dingen kan maken, onafhankelijk van wat voor programma je gebruikt. het grootste gedeelte van de gebouwen in de top5 van pixeltown is met paint gemaakt, zegt al genoeg. Maar ga alsjeblieft niet verklaren dat de andere mensen het 'fout' doen omdat ze een ander programma gebruiken.
Ik had het over de ps-tools en niet over ps in het algemeen. Ieder zijn eigen prog, maar als iemand bijv (!) patterns, geresizede plaatjes, 3dfilters en meer van dat soort zooi gaat gebruiken dan vraag ik me idd af waarom we er dan gewoon niet helemaal mee kappen en de stad direct in 3dsmax gaan bouwen...
En alsjeblieft, laat dit niet uitlopen op een flamewar
Hoewel ik dat gewoon als een normale discussie zie lijkt het me beter om te stoppen ivm de andere reacties (van mensen die discussies like this niet aankunnen >:) ;))
het gaat er toch alleen om hoe het eindresultaat er uit ziet?
Ja precies :). Maar laat iedereen gewoon zijn eigen ding doen. Je kan iemand moeilijk verplichten om zijn randen weg te halen, net zoals je niemand kan verplichten om geen patterns en meer van dat soort ongein te gebruiken. Vind je een gebouw niet mooi dan beoordeel je hem gewoon laag en komt ie (als anderen er ook zo over denken) ook niet in het centrum terecht, sim-pel ;) :)

En Bas_f, niet huilen jongen. Ooit zal ook jij het kunnen hebben dat er wat van je ongenuanceerde geflame op IE wordt gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op donderdag 17 januari 2002 23:56 schreef nelis het volgende:
Hoewel ik dat gewoon als een normale discussie zie lijkt het me beter om te stoppen ivm de andere reacties (van mensen die discussies like this niet aankunnen >:) ;))
Als je een goeie discussie wilt doorvoeren over een specifiek onderwerp, open dan een nieuw topic, en ga dat niet hier doen. Beetje zonde van dit draadje.
En Bas_f, niet huilen jongen. Ooit zal ook jij het kunnen hebben dat er wat van je ongenuanceerde geflame op IE wordt gezegd. :)
Dacht jij dat ik mij daar wat van aantrok?
Maar ik zie jou niets anders doen dan kritiek hebben op anderen meer dan 400 posts lang. Maak zelf eens wat stoers en laat zien dat je daadwerkelijk beter bent! >:)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieve Nelis >:)

"Eerst de schaduwen in donkerblauw, (druk gezet op 30% of zelfs lager) de glimlichtjes met de airbrush gezet met de blending mode ' color dodge' "

Was met betrekking op Rmon's vraag:
Ey mahjqa heb je msn of icq ofzo? ik zou je graag een paar vragen willen stellen..
Vooral over http://sigs.mahjqa.com/stargate.gif
Dat was dus in reactie op hoe ik iets anders (zie de link in Rmon's post) gemaakt heb, niet een huisje. Is dus niet hier van toepassing. T'is gewoon dat ik liever sommige dingen (zie daarvoor http://sigs.mahjqa.com ) niet helemaal pixel-voor-pixel doe. Huisjes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 07:53 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Als je een goeie discussie wilt doorvoeren over een specifiek onderwerp, open dan een nieuw topic, en ga dat niet hier doen. Beetje zonde van dit draadje.
Waarom zaag je er nu dan zelf op door?! Daarnaast was de discussie tussen mij en M. (afkortingen rulen :P) geheel ontopic voordat jij je er mee kwam bemoeien omdat ik iets zei van je ongenuanceerde flame op IE.
[..]

Dacht jij dat ik mij daar wat van aantrok?
Nee, dat wat ik zeker
Maar ik zie jou niets anders doen dan kritiek hebben op anderen meer dan 400 posts lang.
Ik geef genoeg complimenten, maar van complimenten alleen wordt niemand beter. En mijn commentaar is tenminste nog zinnig, het leidt tot verbeteringen (dat kan je van jouw reacties niet zeggen).
Maak zelf eens wat stoers en laat zien dat je daadwerkelijk beter bent! >:)
Zucht, hoe vaak moet ik het nog zeggen... Iemands mening staat los van zijn of haar handelen.

En plz laten bemoei je niet met andere discussies alleen omdat je op je pik bent getrapt, juist dáardoor raken ze offtopic...
Op vrijdag 18 januari 2002 08:13 schreef Bas_f het volgende:

[..]

(BTW.. Wie haakte in op mijn IE6 mening?? Nou??)
Wie maakte die loze opmerking?? Nou??
Ik ga stoppen met reageren hierop, want 't heeft gewoon geen zin.
Dat heb je al 3 keer gezegd :)
Of een nieuw topic in de HK?
Lijkt me niet nodig, en áls ik er al een nieuw topic over zou openen zou dat in /1 of /13 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op vrijdag 18 januari 2002 08:00 schreef nelis het volgende:
Zucht, hoe vaak moet ik het nog zeggen... Iemands mening staat los van zijn of haar handelen.

En plz laten bemoei je niet met andere discussies alleen omdat je op je pik bent getrapt, juist dáardoor raken ze offtopic...
(BTW.. Wie haakte in op mijn IE6 mening?? Nou??)

Ik ga stoppen met reageren hierop, want 't heeft gewoon geen zin. Of een nieuw topic in de HK?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat lekker :z

nu :o nntopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 08:43 schreef denki_akira het volgende:
gaat lekker :z

nu :o nntopic?
Dat zou cool zijn ja. Ik heb een beetje weinig pixeltalk gezien de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Zo offtopic zijn we niet, ben het met Nelis eens dat als je op de manier van onze malle Maike werkt je net zo goed met 3Dmax aan de slag kan. Mij maakt het persoonlijk eigenlijk ook allemaal niets uit als het resultaat maar leuk is. Alleen onze lieve Maaike probeert telkens weer schijnheilig uit het onderwerp weg te komen, en dat was dat ie gewoon tering arrogant bezig was...

En ik hoef daar verder niets meer aan toe te voegen, mijn mening over em is al gegeven als hij zo verder zijn leven wil doormaken. Ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jemig wat een gedoe hiero.
FF leuk blijven he.
Maarre ik had een vraagje aan alle pixelneukers:
Op woensdag 16 januari 2002 23:16 schreef XLerator het volgende:
GATVERDAMME! :( :(
Nu moet er een spoor overheen, en dat verne*kt alles! |:( |:(
[afbeelding]

Het moet ongeveer zo.

[afbeelding]

Dus wie dat wil fixen, of om `m zo te draaien dat ie \ zo aan het strand past, en dus rechtstreeks op de zee aansluit i.p.v. de rivier. Dus eerst image => Horizontal flip en dan de rest aanpassen.
Wie dat wil doen krijgt van mij de PSD file wel met alle layers enzo.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixelneukers??? :?

LOL! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij? Je hebt 't nog niet door geloof ik.

*bladert in het woordenboek onder de -N-*

xxx - Maaike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 18 januari 2002 15:20 schreef mahjqa het volgende:
hij? Je hebt 't nog niet door geloof ik.

*bladert in het woordenboek onder de -N-*

xxx - Maaike
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken
lees die FAQ nou 's :P

Maar ff ontopic:

Weer leuke discussie geweest vandaag, maar ik heb op de gevangenis na geen gebouwtje gezien in het topic. Moet toch veranderen :o

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe stoomlocomotief, een Class03.10 :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/Class03.10.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 18 januari 2002 17:21 schreef __MiCH__ het volgende:

[afbeelding]
:9~ Hulde aan DE __MiCH__ !!!!!!! :9~ werkelijk

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:51

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

[afbeelding]
* handige_harrie is stil

Damn dat is weer supermooi werk.

Ken je toevallig de TEE (Trans Europe Express als ik me niet vergis) die is ook erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
LELIJK BRAK DING!..
LBD!!!
:+ :P ;)
Nee hijz mooi alleen die uhm wagonnetjes erachter passen er niet echt bij!
[Btw nelis..als je me weg wilt hebben kan je het ook gewoon zeggen hoef je niet in andere topics over me te gaan zitten |:( =Z**ken...!! :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
:9~ Wat een ongelooflijk bruut ding. Knal em in de base, dan geef ik em een 5!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 18 januari 2002 19:18 schreef joostvl het volgende:

[..]

:9~ Wat een ongelooflijk bruut ding. Knal em in de base, dan geef ik em een 5!!
jij niet alleen ben ik bang :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb de BR41 en de nieuwe erin gedaan op www.pixeltown.nl, laat maar komen :)

Thnx voor alle complimentjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 18 januari 2002 20:01 schreef __MiCH__ het volgende:
ok, ik heb de BR41 en de nieuwe erin gedaan op www.pixeltown.nl, laat maar komen :)

Thnx voor alle complimentjes :D
voted: 5 - 5

en ik heb mijn gebouwtje ook toegevoegd, want veel meer kan ik er toch niet van maken. Dus allemaal ff stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Onwijs! Lekker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende misschien de TGV?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/tgv.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 18 januari 2002 20:44 schreef __MiCH__ het volgende:
volgende misschien de TGV?

[afbeelding]
jah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[afbeelding]
Toch wel heel cool gedaan broertje 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je iets hoorde kletteren, dan was dat mijn onderkaak. Goed gedaan, _MICH_! uhm... een dingetje; heb je de andere richtingen ook al gemaakt? Ik geloof dat-ie totaal in 8 richtingen moet kunnen rijden? Gelukkig kan je het grootste gedeelte spiegelen.. Maar, inderdaad, knap werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Nee de TEE is (was) veel mooier als de TGV, als je dan toch nog een trein gaat maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.tee-usa.com/roco43086.jpeg

Plaatje is van een modeltrein, maar klopt wel. Ik kon niet zo gauw een goed plaatje van de echte vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Op zaterdag 19 januari 2002 12:37 schreef handige_harrie het volgende:
Nee de TEE is (was) veel mooier als de TGV, als je dan toch nog een trein gaat maken.

[afbeelding]

Plaatje is van een modeltrein, maar klopt wel. Ik kon niet zo gauw een goed plaatje van de echte vinden.
tering he zeg
dat is me ook een geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
tada tgv:

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/wicher/tgv

>:)

wicher = rrt-fanaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zaterdag 19 januari 2002 13:10 schreef wicher het volgende:
tada tgv:

[afbeelding]

>:)

wicher = rrt-fanaat
rrt :? modeltreinen? Ikke wel iig. Halve zolder volgebouwd, zal vast niet de enige zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
rrt = railroad tycoon

in dit geval rt2
ken je dat niet???
als je je zolder vol hebt gebouwd moet je ZEKER eens dat spel kopen, onderhand kost het waarschijnlijk niks meer als je het ergens vind

transport tycoon (helemaal oud) moet je trouwens ook gespeeld hebben, super

koop dan trouwens wel rt2 - platinum edition
(als dat een stand-alone is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07-2023

aqua_man

one life, live it!

wat vinden jullie hiervan?
Afbeeldingslocatie: http://pieter.shadax.mine.nu/huisje.jpg

2 swim or not 2 swim, that's the question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zaterdag 19 januari 2002 18:31 schreef aqua_man het volgende:
[afbeelding]
Kleuren zijn een beetje fel naar mijn idee, en het zwembadwater en de ramen zien er onnatuurlijk uit. Verder goed werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Heb tt deLuxe hier.. is wel wat beter dan de gewone tt..
heb rrt nooit gespeelt..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ik vind je autotjes wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zaterdag 19 januari 2002 18:48 schreef OxiMoron het volgende:
Heb tt deLuxe hier.. is wel wat beter dan de gewone tt..
heb rrt nooit gespeelt..
tt deluxe ja, dat was ik vergeten te zeggen |:(

rrt moet je zeker eens proberen dan, de opzet is wel anders dan in ttdx
alles op wat groter schaal, dus geen spooremplacementen opbouwen, maar meer spoorwegnetwerken over hele continenten

wel beetje offtopic hier, maar verder gebeurt er toch niks meer in dit topic :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 21:45 schreef wicher het volgende:

wel beetje offtopic hier, maar verder gebeurt er toch niks meer in dit topic :'(
Ja, dat is goed naadje idd :(. Laten we zorgen dat Tweaktown niet doodbloed want dat zou (dood)zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

* dawuss gaat nu pas beginnen, maar het lijkt me wel kewl!

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

[afbeelding]
Dies flink mislukt :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zjeezzzzz wat een topic! Ik kom al niet meer in WD&G, alleen omdat dit topic de layout zo verpest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man

aqua_man

one life, live it!

Op zaterdag 19 januari 2002 19:47 schreef joostvl het volgende:

[..]

das het enigste wat ik niet zelf heb gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man

aqua_man

one life, live it!

Op zondag 20 januari 2002 00:02 schreef silentsnow het volgende:

[..]

Dies flink mislukt :)
vertel maar waarom, kan ik hem verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 19:47 schreef joostvl het volgende:

Da's dan een compliment voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zondag 20 januari 2002 10:30 schreef __MiCH__ het volgende:

[..]

Da's dan een compliment voor mij :P
hehe :D
Op zaterdag 19 januari 2002 13:26 schreef wicher het volgende:
rrt = railroad tycoon

in dit geval rt2
ken je dat niet???
als je je zolder vol hebt gebouwd moet je ZEKER eens dat spel kopen, onderhand kost het waarschijnlijk niks meer als je het ergens vind

transport tycoon (helemaal oud) moet je trouwens ook gespeeld hebben, super

koop dan trouwens wel rt2 - platinum edition
(als dat een stand-alone is)
heb de gewone Transport Tycoon nog. Die is ook best wel leuk. Als ik nu een jaartje niks doe heb ik zo'n $1.500.000 winst (in 1948). Ik laat eigenlijk dat spel aanstaan tot ik diesel/electrische locs heb. Daarna kan ik verder bouwen. Dan issut leuk. Alleen jammer dat de 8 (ja, acht) boten die een kolen verbinding bij mij moeten onderhouden de (lange) weg kwijt zijn. Die kolenmijn haalt gewoon 200 ton kolen in een halve minuut :D
Leuk spel voor op een oude computer met win311 :+
Misschien ook eens een keertje railroad tycoon opzoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op zondag 20 januari 2002 10:52 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

hehe :D
[..]

heb de gewone Transport Tycoon nog. Die is ook best wel leuk. Als ik nu een jaartje niks doe heb ik zo'n $1.500.000 winst (in 1948). Ik laat eigenlijk dat spel aanstaan tot ik diesel/electrische locs heb. Daarna kan ik verder bouwen. Dan issut leuk. Alleen jammer dat de 8 (ja, acht) boten die een kolen verbinding bij mij moeten onderhouden de (lange) weg kwijt zijn. Die kolenmijn haalt gewoon 200 ton kolen in een halve minuut :D
Leuk spel voor op een oude computer met win311 :+
Misschien ook eens een keertje railroad tycoon opzoeken....
Wees dan slim en plaats lekker veel boeien in het water, dan kunnen ze de weg vrijwel nooit meer kwijtraken. Ik heb op een gegeven moment zelfs gewoon met landverhoging een muur gebouwt. Kreeg toch elk jaar miljoenen binnen en hele land stond al vol met mijn kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
De bodemgrens, ik vind dat eigelijk een vreselijk belachelijk idee. Gebouw met een score onder 2,5 (right?) worden niet geplaatst in het dorp. Hier even een opsomming aan argumenten :P

1) Het haalt geheel de fun weg van een beginnend pixelaar, de zin om een 2e te maken valt vrijwel weg als zijn gebouw niet geplaats word omdat een groepje 3dmax freaks em naar beneden vote.

2) Niemand heeft er last van als er wat minder mooie gebouwtjes staan, deze komen in een hele andere wijk en dan scroll je daar maar lekker niet naar toe toch...

3) De enige reden die jullie kunnen hebben is het voorkomen van pixels die bestaan uit een vreselijk hoog gebouw of een pixel met daarop enkel 3 lijntjes. Juist, hetvoorkomen van mega bras waar duidelijk maar 5min op gewerkt is. Daar is een vrij simpele oplossing voor en zijn naam is MODERATER. Stel deze even 1 aan of check zelf 1 keer per week het huisjes gedeelte en check of er niet pixel tussen staan waar maar 5 min op gewerkt is.

Ik vind het gewoon vrij aso om pixel niet te plaatsen omdat ze wat minder mooi zijn. Haalt gewoon de hele mood om nieuwe te maken eruit weg. En ook de opzet van Tweaktown was in het begin toch iets anders nietwaar? Ik weet nog goed dat Spiney zei dat hij alles goed vond wat er kwam enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Op zondag 20 januari 2002 01:50 schreef aqua_man het volgende:

[..]

vertel maar waarom, kan ik hem verbeteren
niet dat ik vind dat je pixeltekening mislukt is (moet dat zelf nog maar eens zien te maken :P ) maar ik zou als ik jou was de kleuren wat aanpassen, en wat meer relief overal in aanbrengen. Nu is het gras helemaal de zelfde kleur, dus lijkt het net een stuk papier wat op de grond ligt. Zo ook het dak, de muur en het zwembad. Probeer het eens zou ik zeggen, en vergeet niet het resultaat te posten he ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zondag 20 januari 2002 11:16 schreef loona35 een verhaal over de bodemgrens van 2,5
100% mee eens. Een beginnend pixelaar maakt geen huisjes die alleen maar 4en en 5en krijgen. Schop ze gewoon naar een andere wijk toe idd. En de hele slechte ik-trek-2-lijntjes-en-klaar-is-[vul hier je naam in] huisjes misschien in een aparte catogorie die zowiezo aan het einde van de lijst worden toegevoegd, en waar alleen een moddereter ze naartoe kan plaatsen? Of is dat te veel van het goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Wildfire

Joy to the world!

[afbeelding]
Netjes!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik ook, heel netjes. Nu nog de afwerking en mooi dat die in het centrum past.

[totaly oftopic]Thnx voor je huisje, BD. ;)[/totaly oftopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
lol... mijn bordeel gaat naar de verste uithoek geschopt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

FFies omhoog houden eh
Zonde anders

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 23:37 schreef XLerator het volgende:
FFies omhoog houden eh
Zonde anders
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. We zijn trouwens druk bezig met de nieuwe versie van Tweaktown. Als het goed is, is vanacht de laatste update te bewonderen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Laatst online: 24-01-2022
En daar istie dan! om maar even heel zwaar onTopic binnen te denderen, unlike many others... :{

Op www.pixeltown.nl is versie new 1.27 te bewonderen. er staan nu een hele hoop extra gebouwtjes bij rond het spoor en alles is zo'n beetje opnieuw geProgrameerd om het wat lekkerder te laten draaien.

known bugs(dus nie over gaan jengelen):
- back to centre knop werkt nie lekker
- huisjes worden nog steeds verkeerd geplaatst
- nameTags missen/verschoven

maar voor de rest draait ie lekker, als je cache goed gevuld is tenMinste, want met een kaasema modem krijg je ze haast nie binnen als je hem hebt geleegd. anyHow, neem een kiekje en post even op het bug-Forum op pixeltown je gevonden bugs zodat we die eruit kunnen werken. Ook graag meer gebouwen voor het spoor en ook het spoor zelf, er zit nu een groot gat in tweakTown en daarom hebben Kjoe en ik niet al die concessie gedaan om het mogenlijk te maken. dus...

Anyhoe, ik hoop dat jullie er net zo lekker mee doorGaan als wij zodat we nog veel moois mogen zien. Laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, de stad begint al ergens op te lijken, al lijkt me een rioleringsstel geen overbodige luxe! de staten staan namelijk af en toe blank.. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xoox.nl/tweakers/tweaktown.jpg

by the way: een loadings balkje zou niet slecht zijn bij het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
De verspringende rivier komt doordat je op het "back to townCentre" knoppie hebt geduwd, oen! :{ maar dat is binnenKort verHolpen.

Zo'n loading bar is natuurlijk een must maar das afWerking en in dat stadium zit ik nog langer nie. verder is dat nogal lastig te realiseren in Director (unlike Flase :() maar dat zal er wel komen.... ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In tegenstelling tot de vorige versie werkt nu op elke positie het naambordje. Daar waar geen naambordje ingedient is verschijnt er het welbekende "No Tag" bordje.

Ga dus allemaal lekker je pixelcreaties in de base proppen want ze komen nu allemaal meteen in de stad. Tenzij ze niet voldoen aan de gestelde eisen uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
De nieuwe engine werkt erg mooi! Knap staaltje werk!

Ik zal een dezer dagen nog een gebouwtje toevoegen! :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Ik wil wel kijken, maar dan moet ik eerste de shockwave player installeren, dan opnieuw opstarten en dan al die plaatjes nog eens downloaden..

ik kijk vanavond thuis wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 08:06 schreef OxiMoron het volgende:
maar dan moet ik eerste de shockwave player installeren
Schande Oxi!! Als Tweaktowner hoort de shockplayer bij de standaard receptuur van een Windows install >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

ja, maar hij zit misschien niet op de computer van een tweakert omdat hij niet thuis zit...

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

* Work In Progress *

mijn eerste pixelneuk tekeningetje is nog niet af, maar het wordt een azteekse (of iets in die richting) tempel waarin de pixeltweakertjes mij kunnen aanbidden :P

Afbeeldingslocatie: http://www.luneven.nl/dawuss/wusstemple.gif

wat vinden jullie ervan?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Op dinsdag 22 januari 2002 08:53 schreef dawuss het volgende:
* Work In Progress *

mijn eerste pixelneuk tekeningetje is nog niet af, maar het wordt een azteekse (of iets in die richting) tempel waarin de pixeltweakertjes mij kunnen aanbidden :P

[afbeelding]

wat vinden jullie ervan?
Nice. (Je bent trouwens de 3e piramide/tempel aan het maken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 09:01 schreef evaarties het volgende:

(Je bent trouwens de 3e piramide/tempel aan het maken.)
Ja, dat is een goeie, wie heeft die eerste pyramide eigenlijk gemaakt want die vond ik ook wel erg gaaf. Nooit meer iets van die gozer gehoord, ik wist/weet niet eens wie het was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

heeft iemand plaatjes van die andere twee tempels dan? Misschien kan ik daar nog wat van leren :P
Die andere zitten niet in de tweaktown engine he?
hijz nog niet af trouwens hoor.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 12:43 schreef dawuss het volgende:

Die andere zitten niet in de tweaktown engine he?
Die andere zit wel in tweaktown. De Inca tempel, helemaal links in de engine te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 08:53 schreef dawuss het volgende:
* Work In Progress *

[afbeelding]

wat vinden jullie ervan?
Die lijkt wel erg veel op die van mij.

edit:

Ik scroll net wat door de nieuwe tweaktown en vind hem een beetje saai. Ik denk dat dat voor een groot deel komt door de grijze ondergrond van de onbebouwde perceeltjes. Is het geen id om er grasland of id van te maken? Staat wat realistischer en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op dinsdag 22 januari 2002 14:05 schreef diddel het volgende:

[..]

Die lijkt wel erg veel op die van mij.

edit:

Ik scroll net wat door de nieuwe tweaktown en vind hem een beetje saai. Ik denk dat dat voor een groot deel komt door de grijze ondergrond van de onbebouwde perceeltjes. Is het geen id om er grasland of id van te maken? Staat wat realistischer en mooier.
Jaaa!!!! A la friesland!! Friesland rulez!!!! Yea
Met koeien enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

nicely done die engine ;)
Alleen moet de ondergrond nog goed komen bij een back tot towncentre idd :o :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

jammer dat het niet meer zo storm loopt hier.
Ik zit met een probleempje.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/londenmettegels.gif moet ik op de een of andere manier resizen.
Als ik dat doe krijg ik ongeveer dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/bloafist_sslonden.gif.
Dan heb ik hem gewoon tot 70% in psp verkleind, en de randen een beetje netjes gepixelt. Maar dit ziet er niet echt goed uit. Iemand een ideetje hoe het beter kan (dat verkleinen dan)?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
vinnum wel kloek, alleen je moet de detailtjes een beetje bijwerken, zoals het hekje op de voorGrond en de scheidingslijnen tussen 2 gebieden moejje weer kloppend maken, verder issie erg netjes, mooi tuintje ervoor en hoppa.

Dat de engine nogal leeg eruit ziet kan wel kloppen, er moet nog een spoorBaan in e.d. Ik wil nog even kieken of ik hem nie wat Frieser kan maken maar das best lastig omdat ik dan moe gaan kijken of er wel een huissie staat en wat daar dan te plaatsen, maar misschien heb ik daar een keertje tijd voor. hopelijk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Op dinsdag 22 januari 2002 08:43 schreef dawuss het volgende:
ja, maar hij zit misschien niet op de computer van een tweakert omdat hij niet thuis zit...
Precies.. zat op m'n werk

En om eerst shockwave en vervolgens pixeltown helemaal te gaan downloaden met en ISDN lijntje.. D8 HET NIET !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op dinsdag 22 januari 2002 18:36 schreef OxiMoron het volgende:

[..]

Precies.. zat op m'n werk

En om eerst shockwave en vervolgens pixeltown helemaal te gaan downloaden met en ISDN lijntje.. D8 HET NIET !
Eeeeeh Oximoron......je avator....ook al is ie nog zo klein...er zit een bugje in......"3, 2, _, O, x, o, m, o, r, o, n, ..... etc.
:o
Moe da nie Ox I moron zijn? ;) 8-)

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.