pardon, quote- in plaats van edit-knopje...

Verwijderd
Thnxorz ik ga meteen aan de gangOp maandag 14 januari 2002 19:42 schreef __MiCH__ het volgende:
Rmon, natuurlijk kan je nummer7 gebruiken, daar zijn er een hoop van beschikbaar, ga je gang
Hehe nummer 4000 had wel iets mooiers mogen wezen dan een dubbelpostOp maandag 14 januari 2002 19:43 schreef __MiCH__ het volgende:
pardon, quote- in plaats van edit-knopje...
Zullen we 'm maar eens op slot zetten? 4000 is wel erg veelOp maandag 14 januari 2002 19:45 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Hehe nummer 4000 had wel iets mooiers mogen wezen dan een dubbelpost![]()
Als niemand dat nog had gezegd was dit topic twee keer zo klein geweestOp maandag 14 januari 2002 20:16 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Zullen we 'm maar eens op slot zetten? 4000 is wel erg veel
Verwijderd
Verwijderd
0.38 is een testversieOp maandag 14 januari 2002 20:29 schreef dannydude het volgende:
0.5 is natuurlijk een hoger getal, maar bij 0.38 staat beta 1.xx
Hoe zit het nu?
Ehh relatieve letter grotes.. ik naam aan als je in IE op middel hebt staan.Op maandag 14 januari 2002 18:55 schreef Spiney het volgende:
Kan iemand mij eens die relatieve letterGrootes overhandigen? de css kan je vinden onder:
http://www.pixeltown.nl/scripts/tweaktown.css
kan iemand die eens aanpassen zodat je wel kan scrollWheelen? dan hoeven jullie daar niemeer over te klagen
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Neuh, dank voor de coplimentzOp dinsdag 15 januari 2002 10:08 schreef mahjqa het volgende:
Wow! goeie styling... en da's mazzel, hoef ik geen kerk meer te doen
Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat alles is omlijnd met die zwarte lijntjes... ik vind de stijl van de onmogelijke Escherhuizen veel mooier... Maar gigantisch goed gedaan met de vorm!
Hee uh... nudgenudge knipoogknipoog... Zou ik 'm misschien nog wat kunnen verbeteren, als jij het zo druk hebt?
True design, alleen kleuren ietsie aanpassen dat zou em zeker net ff dat geven ...Op dinsdag 15 januari 2002 10:13 schreef klmurphy het volgende:
[..]
Neuh, dank voor de coplimentz
Ik ga ASAP nog ff wat aan die zwarte lijnen doen, dat viel me namelijk nu pas op ... BRB
[edit] ff op de snelle manier
[afbeelding]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Je mag het hele blok volgooien met wat jij wil.. kijk even op www.pixeltown.nl voor alle regels.Op dinsdag 15 januari 2002 15:13 schreef -=!ME!=- het volgende:
kewl
Mag ik ook kleinere gebouwtjes maken?
Zon grote is namelijk erg veel werk
dus dat er 16 gebouwtjes in 1 groot blok gaan
en nee, ik heb niet alle 161 paginas gelezen
is zeker beter. Niet zo belachelijk rood!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
...
Verwijderd
Wordt al behoorlijk coolOp dinsdag 15 januari 2002 16:57 schreef Bas_f het volgende:
Ff een statusupdate. (nog lang niet klaar)
[afbeelding]
Verwijderd
Comprehendissimo!Op maandag 14 januari 2002 21:42 schreef Spiney een lang en interessant verhaal:
Nice, nu ist temminste niet meer een pedofielrood gekleurd bordeel.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou een glans op de ramen doen, dat het overloopt van donkerblauw naar lichter blauw en helemaal aan de rechterkant een heel lichtblauw streepjeOp dinsdag 15 januari 2002 20:11 schreef mahjqa o.a. het volgende:
[afbeelding]
Afijn. Nog opmerkingen?
Verwijderd
CoolOp dinsdag 15 januari 2002 20:11 schreef mahjqa het volgende:
Afijn. Nog opmerkingen?
mooie karretjes, alleen die ramen ja. Daarna de database in en hoger eindigen dan mijn E12Op dinsdag 15 januari 2002 20:11 schreef mahjqa het volgende:
Dubbelpost, staat ook op de pixeltown.nl forums, maar ik wil dat de rest dit ook even ziet...
[afbeelding]
Okee. Natuurlijk mag Spiney deze karretjes gebruiken om 's in pixeltown te laten rondrijden, en er mogen ook mensen ze gebruiken om ze bijv. bij hun huis te parkeren. Twee dingetjes: De zwarte versie is & blijft voor mijn eigen gebruik (graag alsjeblieft&dankjewel) en als je 'm zelf gebruikt voor bij je huisjes of je 'm dan wel een ander kleurtje wil geven, indien mogelijk. Anders staat er zometeen bij elk 10e huis in pixeltown een rode Ferrari voor de deur. (Ja, het was eigenlijk de bedoeling dat 't een Ferrari werd, maar het is niet 100% accuraat dus noem het maar op het 'eigen merk' van Mahjqa Inc.)
Afijn. Nog opmerkingen?
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Inloggen lukt idd/ook al nietOp dinsdag 15 januari 2002 21:38 schreef joostvl het volgende:
Mensen. tis vervelend maar tot morgenochtend zal de database van Tweaktown niet of zeer beprerkt werken. Mijn excuses daarvoor.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Hahaha dit is wel grappig, iedereen is net als echte auto-fabrikanten in een soort concurrentie strijd belandOp dinsdag 15 januari 2002 21:20 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
mooie karretjes, alleen die ramen ja. Daarna de database in en hoger eindigen dan mijn E12
Ik ben bezig met mijn nieuwe 2-persoons sportmodel, de M6. Alleen nu nog een goede manier vinden om hem van de ene naar de andere PC te vervoerenOp dinsdag 15 januari 2002 22:31 schreef loona35 het volgende:
[..]
Hahaha dit is wel grappig, iedereen is net als echte auto-fabrikanten in een soort concurrentie strijd belandWel leuk, lekker veel afwisseling strax in tweaktown. Ik houd het voorlopig bij moters
Verwijderd
Wat issut?Op dinsdag 15 januari 2002 22:38 schreef loona35 het volgende:
Ik ben eigk bezig met iets anders dus
Alle feedback is welkom, vind namelijk dat ie wel wat mag gebruiken maar niet zo veel idee wat
[afbeelding]
Hij komt natuurlijk nog voller te staan, het gaat om de gebouwtje en het podium
Volgens mij MetallicaOp dinsdag 15 januari 2002 22:56 schreef Rmon het volgende:
[..]
Wat issut?
[na ff goed kijken:
Oh een concert van wie?????]
Moet natuurlijk aan beide zijde van podium enorme videowalls komen...Op dinsdag 15 januari 2002 22:38 schreef loona35 het volgende:
Ik ben eigk bezig met iets anders dus
Alle feedback is welkom, vind namelijk dat ie wel wat mag gebruiken maar niet zo veel idee wat
[afbeelding]
Hij komt natuurlijk nog voller te staan, het gaat om de gebouwtje en het podium
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
dit kan er mi nog best bij, is juist leuk als er hele lading bekende bruggen komtOp woensdag 16 januari 2002 00:10 schreef Spiney het volgende:
Over de golden gate bridge, we hebben al een enorme brug in de stad namelijk de zwaan. De rest vand e bruggen zou ik het liefst zien als kleine stukjes die precies tussen twee kruispunten passen.
ik wil er ook wel een spoor overheen leggen ipv een wegEr moeten Bij de weg ook nog twee dubbele spoorBruggen komen
plezier
Verwijderd
Dat alles schots en scheef staat is op te lossen door het filmpje te restarten ( rechtermuis klik en dan restart ) Het is een bugje dat nog opgelost moet worden.Op woensdag 16 januari 2002 00:35 schreef Sibbe het volgende:
Er zijn blijkbaar nog heel veel mensen die hun plaatje gaan moeten aanpassen. Alles staat schots en scheef in de town.
Hoor ik hier iemand heel hard schreeuwen of dit ff gruwelijk getest kan worden?Op woensdag 16 januari 2002 02:18 schreef joostvl het volgende:
Denk nou niet dat je het systeem kan hacken door een andere user in te vullen in je cookie (op je HD) want daar trappen we niet in
...
Verwijderd
"Het aantal kleuren van het plaatje dat je hebt ingevoerd is 16777216 waar het er maar 64 mogen zijn."Op woensdag 16 januari 2002 07:47 schreef Bas_f het volgende:
Trouwens... Mijn beide gebouwen, die 'n prima template hebben, staan niet in tweaktown, wel in de databeest. Waarom?
Hmmmm...Op woensdag 16 januari 2002 08:22 schreef joostvl het volgende:
[..]
"Het aantal kleuren van het plaatje dat je hebt ingevoerd is 16777216 waar het er maar 64 mogen zijn."
Dat is wat het systeem zegt, knap dat je dat is gelukt
...
Paint Shop Pro maakt de het palet vol tot er 256 vakjes gebruikt zijn. Deze maakt ie gewoon zwartOp woensdag 16 januari 2002 09:27 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Hmmmm...
Mijn plaatje is 5.54Kb groot. Heeft 39 kleuren, en is een GIFje..
Ergens rond de reply 1500 van dit topic staat dat we niet werken met een vast kleurenpallet.
Rule II: maximaal 64 kleuren (incl. wit en zwart verplicht). Kortom, geen vast pallet!
En nog even mijn visuele bewijs:
[afbeelding]
Als jij mij kunt vertellen hoe ik 'm anders moet opslaan om 'm wel aan de specificaties te laten voldoen, graag..
Bij PSP7 kan ik nl. kiezen voor 8 bit (256 kleuren max) of 4 bit (16 kleuren max).
[edit]
Als ik dan kijk naar die moskee, die is 6.32Kb, en is ook 8 bit met 32 unique colors. Waarom komt die er dan wel in?
Zo dan. Laatste keer hoor, mot nu echt /werkOp dinsdag 15 januari 2002 16:54 schreef bloasfist het volgende:
[..]
is zeker beter. Niet zo belachelijk rood!
Ziet er nu echt een stuk beter uit, maak alleen je puntdakjes wat meer verschillend in donkerheid..Op woensdag 16 januari 2002 09:57 schreef klmurphy het volgende:
[..]
Zo dan. Laatste keer hoor, mot nu echt /werk
[afbeelding] >> [afbeelding]
Dat rode was idd niet helemaal de goede kleur voor een kathedraal
Zijn er nog andere (liefts kleinere/goedkopere) tooltjes die dat ook kunnen? Want ik heb hier geen PhotoShop.Op woensdag 16 januari 2002 09:40 schreef evaarties het volgende:
[..]
Paint Shop Pro maakt de het palet vol tot er 256 vakjes gebruikt zijn. Deze maakt ie gewoon zwart. Moet je even in photoshop opnieuw kleuren verminderen en opslaan.
...
Euhm ... :Op woensdag 16 januari 2002 10:00 schreef evaarties het volgende:
[..]
Ziet er nu echt een stuk beter uit, maak alleen je puntdakjes wat meer verschillend in donkerheid..
Op woensdag 16 januari 2002 09:57 schreef klmurphy het volgende:
[..]
Zo dan. Laatste keer hoor, mot nu echt /werk
Verwijderd
Forum is weer up.Btw: het forum op pixeltown.nl is down
Ik kan ook nog steeds geen gebouwen editten, geef me plz effe een seintje als dat wel kan plz ...
Ben ingelogd >> geen edit mogelijk...Op woensdag 16 januari 2002 10:14 schreef joostvl het volgende:
Geen gebouwen editten??? Ben je wel ingelogd dan? Naar ik weet kan verder iedereen gewoon zijn gebouwtjes editten.
Verwijderd
Excuses, mijn fout. Het is nu wel in orde. Happy edittingOp woensdag 16 januari 2002 10:22 schreef klmurphy het volgende:
[..]
Ben ingelogd >> geen edit mogelijk...
Moet ik je helaas toch teleurstellenOp woensdag 16 januari 2002 10:29 schreef joostvl het volgende:
[..]
Excuses, mijn fout. Het is nu wel in orde. Happy editting
Verwijderd
Je bent ook niet lastig, hoe moet t gewoon doenOp woensdag 16 januari 2002 10:45 schreef mahjqa het volgende:
(wil niet zeiken, maar bij mij doet-ie 't ook niet)
Dat is 't dus ook niet. Mijn plaatje is 5,54KB heeft 39 kleuren en staat dus niet in Tweaktown, wel in de database.Op woensdag 16 januari 2002 10:14 schreef joostvl het volgende:
Okay, uit met t gezeik over kleuren. Als je plaatjes meer dan 18 Kb is, afgekeurd. Dus mensen die echt heel veel verschillende kleuren gaan gebruiken komen zichzelf vanzelf tegen. Hoe meer kleuren je gebruikt hoe groter het bestand wordt.
...
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ja, ik en ik had hetzelfde probleem. Tot nu toe nog geen oplossing gevonden voor PSP7. En een kleiner programma dan photoshop om de kleuren te verminderen, heb ik ook nog niet gevonden.Op woensdag 16 januari 2002 10:55 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Dat is 't dus ook niet. Mijn plaatje is 5,54KB heeft 39 kleuren en staat dus niet in Tweaktown, wel in de database.
Er zijn toch wel meer mensen die met PSP7 werken?
Verwijderd
Dus, AxzZzel, RTFT.Dat alles schots en scheef staat is op te lossen door het filmpje te restarten ( rechtermuis klik en dan restart ) Het is een bugje dat nog opgelost moet worden.
Verwijderd
Je moet em eerst even opnieuw door de check heen halen. Dan pas wordt ie validOp woensdag 16 januari 2002 10:55 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Dat is 't dus ook niet. Mijn plaatje is 5,54KB heeft 39 kleuren en staat dus niet in Tweaktown, wel in de database.
Er zijn toch wel meer mensen die met PSP7 werken?
Verwijderd
Zo, op dit moment staan alle legale gebouwen in Tweaktown. Als je het vreemd vindt dat jouw gebouw er niet bij staat, ga dan naar de gebouwen pagina, edit je gebouw, druk 2x op submit en je plaatje wordt voor je gecontrolleerd. Als ie niet goed is krijg je mooie rode letterje op je beeldscherm. Als hij wel goed is kom je terug op de buildings pagina.Op woensdag 16 januari 2002 11:48 schreef Joppie4ever het volgende:
de markt is ook verdwenen, terwijl ie eerst wel geplaatst was. heeft dat ook met de kleurenopslag in PSP te maken
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Eerst even alle laatste posts lezen he. Is allang bekend.Op woensdag 16 januari 2002 14:58 schreef -=!ME!=- het volgende:
Eurhm, die nieuwe versie gaat niet helemaal lekker hé
[afbeelding]
oepsOp woensdag 16 januari 2002 15:00 schreef evaarties het volgende:
[..]
Eerst even alle laatste posts lezen he. Is allang bekend.
\o/
Verwijderd
Ik weet niet hoe je het doet Loona maar je presteerd het elke keer weer om gebouwen van andere mensen te overschrijven, dit keer de kathedraal. De schade is inmiddels weer hersteld
LOLOp woensdag 16 januari 2002 15:57 schreef joostvl het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het doet Loona maar je presteerd het elke keer weer om gebouwen van andere mensen te overschrijven, dit keer de kathedraal. De schade is inmiddels weer hersteld
Ja ik snap er dus ook de ballen niet van, ik hoef maar een gebouw van een ander te bekijken en ik kan als ik op PLAATS GEBOUW druk geheel gaan editen. Er loopt een topic over op het tweaktown forum. Dus oplossing kun je daar even plaatsenOp woensdag 16 januari 2002 15:57 schreef joostvl het volgende:
[..]
Als je nou eens bij elk huisje zet offie goed is, en wat er nog aan veranderd moet worden...Op woensdag 16 januari 2002 00:10 schreef Spiney het volgende:
En zoals je ziet moeten sommige hun huisjes nog aanpassen, ze worden nu linea directa uit de base gesjord en ik ga ze nie anpassen, hoogstens verwijderen
plezier
De huisjes aan het strand worden ook geplaatst aan de hand van de beoordelingen. Een strandhuis kan dus net zo goed in het midden van de stad worden geplaatst.Op woensdag 16 januari 2002 16:24 schreef loona35 het volgende:
Even een opmerking naar de maker van het stukje strand. Die stukjes zijn er toch als ik het goed had begrepen ook zodat wij er onze "strandhuisjes" en chicks op los kunnen laten right?
Idd, er klopt niets van. 'Soms' moet 'vaak' zijnOp woensdag 16 januari 2002 16:52 schreef Amin het volgende:
hee lookie, je sig zuigt enorm!
sorry voor de offtopic..
Verwijderd
Verwijderd
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
idd, dat getuigt van een hoog n00b gehalte...Op woensdag 16 januari 2002 23:53 schreef Spiney het volgende:
en dat je de standaard windows XP interface hebt aan staan is echt helemaal belachelijk (lelijk, trager en groter)
[off-topic]Op woensdag 16 januari 2002 23:53 schreef Spiney het volgende:
rMon, eerst lezen dan doen, de gebouwtjes staan over elkaar ja, als je wat beter oplet dan doen ze dat niemeer. Dat je 20x dezelfde gebouwtjes krijgt uitgelezen vinnik raar, bij mij en een hele hoop anderen doettie dat nie...
en dat je de standaard windows XP interface hebt aan staan is echt helemaal belachelijk (lelijk, trager en groter)
=( Protected by witchcraft )=
Verwijderd
Er zit een knopje aan de voorkant van je computer, daarmee kun je je cache legen.Op donderdag 17 januari 2002 08:37 schreef Rmon het volgende:
Hoe gooi ik mn cache leeg? [noob..duh]
...
Verwijderd
Ja, dan moet ie die .txt niet in je cache laden, want nu krijg je alleen de oude gebouwtjesOp donderdag 17 januari 2002 12:27 schreef Spiney het volgende:
Die cache leegGooien was nou net niet de bedoeling van de opzet voor tweakTown. hij hoort de gebouwtjes uit een textFile te nemen en die aan de hand van een externe lijst te plaatsen, zodat de gebouwtjes wel in je cache zitten en niet meer opnieuw moeten worden binnenGehaald... misschien even zorgen dat de txt nie in je cache komt... hmm
Zo gooi je je volledige cache niet leeg hoor, dus probeer je eerst eens wat meer te verdiepen in IE6 voordat je het met een waardeloos product vergelijktOp donderdag 17 januari 2002 09:15 schreef Bas_f het volgende:
[..]
(Als je IE draait zou ik zeggen iets van "Tools" -> "Internet Options" -> knopje "Clear History". Misschien dat dat met IE6 anders is, maar ik vind zelfs netscape 1.0 beter dan IE6..)
Verwijderd
Lachen he?Op donderdag 17 januari 2002 14:19 schreef bloasfist het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie die .txt niet in je cache laden, want nu krijg je alleen de oude gebouwtjes
de engine is nou helemaal goed, behalve dat er water over mijn gebouw heengroeit[afbeelding]
Idd en er is ook een huisje met een privé-strandOp donderdag 17 januari 2002 14:19 schreef bloasfist het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie die .txt niet in je cache laden, want nu krijg je alleen de oude gebouwtjes
de engine is nou helemaal goed, behalve dat er water over mijn gebouw heengroeit[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq