[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste
Acties:
  • 9.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pardon, quote- in plaats van edit-knopje... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 19:42 schreef __MiCH__ het volgende:
Rmon, natuurlijk kan je nummer7 gebruiken, daar zijn er een hoop van beschikbaar, ga je gang :)
Thnxorz ik ga meteen aan de gang :D

[meteen ff de quote ook verbetert ;) ]
/me Rulez::::::::::......] *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op maandag 14 januari 2002 19:43 schreef __MiCH__ het volgende:
pardon, quote- in plaats van edit-knopje... |:(
Hehe nummer 4000 had wel iets mooiers mogen wezen dan een dubbelpost :P :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:02
Op maandag 14 januari 2002 19:45 schreef handige_harrie het volgende:

[..]

Hehe nummer 4000 had wel iets mooiers mogen wezen dan een dubbelpost :P :{
Zullen we 'm maar eens op slot zetten? 4000 is wel erg veel :)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 20:16 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

Zullen we 'm maar eens op slot zetten? 4000 is wel erg veel :)
Als niemand dat nog had gezegd was dit topic twee keer zo klein geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een hele tijd dit topic aan het lezen (een week ofzow) en bekijk de site ook dagelijks om te zien of het verandert, maar waar ik nog steeds niet achter ben is of 0.5 of 0.38 nu het meest up-to-date is.

0.5 is natuurlijk een hoger getal, maar bij 0.38 staat beta 1.xx

Hoe zit het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 20:29 schreef dannydude het volgende:

0.5 is natuurlijk een hoger getal, maar bij 0.38 staat beta 1.xx

Hoe zit het nu?
0.38 is een testversie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Laatst online: 24-01-2022
Zal ik eens een chronologische tijdsSpanne geven van de tweaktown versies?

De eerste file die ooit het digitale levenslicht zag was tweaktown001.dir. hieruit voort kwam tweaktown001.dcr, de shockwave variant van de director file. uit algemene voorzorg noem ik sinds een jaar alle files die ik aanmaak xxxx001.xxx de 001 als laatste wordt gebruikt om de versie aan te geven, zodra ik de file opnieuw opsla wordt het nummertje een hoger: 002

de tweaktowns tot en met versies 011 waren zo slecht dat ik uiteindelijk de hele versie opnieuw ben gaan maken en gebruikt heb gemaakt van de hele template zoals die er nu is.

versie 050 is de laatste geweest waarin ik met de hand gebouwtjes hebt toegevoegt.

Na versie 50 had ik naar 51 moeten gaan maar omdat ik de hele engine samen met Kjoe vanaf de grond af aan opnieuw heb opgebouwt om de dataBase koppeling tot stand te krijgen heb ik er een nieuwe file name van gemaakt: engine001.dir

deze hebben we uitgebouwt tot versie 038 die nu online is te zien. Dit om een idee te geven waar we waren. inMiddels ben ik al weer bioj versie 042 aanbeland. de uiteindelijke versie gaat 2.0 heten en wel hierom.

versie 1.0 is eigenlijk versie 050 deze is "af" en er wordt niet meer aan gewerkt. eigenlijk zouden we door moeten gaan bij 101 maar ik heb de een wegGelaten. dus versie 038 is eigenlijk 138.

Zodra hij helemaal af is en werken op het laatst worden alle versie numemrs geschrapt en krijgt hij een nieuwe naam, versie 2.

beetje duidelijker? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Op maandag 14 januari 2002 18:55 schreef Spiney het volgende:
Kan iemand mij eens die relatieve letterGrootes overhandigen? de css kan je vinden onder:

http://www.pixeltown.nl/scripts/tweaktown.css

kan iemand die eens aanpassen zodat je wel kan scrollWheelen? dan hoeven jullie daar niemeer over te klagen :{
Ehh relatieve letter grotes.. ik naam aan als je in IE op middel hebt staan.

10px = x-small
12px = small
9px = xx-small

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Ja maar als ik daarmee de stijlSheet vervang dan doet niets het meer! :{

Als je tijd heb pas um eventjes aan en vervang hem meel hem even, zou kloek zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Zal ik straks wel ff doen..

eerst ff ontbijten en naar m'n werkt.. :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

:z

Eindelijk is me kathedraaltje klaar. Ik heb het zo fokking druk dus heb er niet veel tijd voor gehad. Als ik dat wel had zou ik 'm totaal overnieuw doen, ik vind 'm persoonlijk namelijk totaal mislukt. Maar goed, hier issie dan, de TweakTown Kathedral:

Afbeeldingslocatie: http://www.superconnie.com/pics/kathedraal.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! goeie styling... en da's mazzel, hoef ik geen kerk meer te doen ;)

Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat alles is omlijnd met die zwarte lijntjes... ik vind de stijl van de onmogelijke Escherhuizen veel mooier... Maar gigantisch goed gedaan met de vorm!

Hee uh... nudgenudge knipoogknipoog... Zou ik 'm misschien nog wat kunnen verbeteren, als jij het zo druk hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op dinsdag 15 januari 2002 10:08 schreef mahjqa het volgende:
Wow! goeie styling... en da's mazzel, hoef ik geen kerk meer te doen ;)

Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat alles is omlijnd met die zwarte lijntjes... ik vind de stijl van de onmogelijke Escherhuizen veel mooier... Maar gigantisch goed gedaan met de vorm!

Hee uh... nudgenudge knipoogknipoog... Zou ik 'm misschien nog wat kunnen verbeteren, als jij het zo druk hebt?
Neuh, dank voor de coplimentz :)

Ik ga ASAP nog ff wat aan die zwarte lijnen doen, dat viel me namelijk nu pas op ... BRB :)

[edit] ff op de snelle manier

Afbeeldingslocatie: http://www.superconnie.com/pics/kathedraal2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Laatst online: 29-08 14:08

Midas

Thunderbirds are go!

Netjes gemaakt.

Persoonlijk vind ik hem iets te donker en iets te rood. Bovendien zou ik ipv van een texture in de spitsen een gradient maken. De linkerzijde moet namelijk donkerder zijn dan de rechterzijde, nu is het een beetje inconsequent (vergeleken met de muren).

Maar nogmaals; het ontwerp an sich is prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Op dinsdag 15 januari 2002 10:13 schreef klmurphy het volgende:

[..]

Neuh, dank voor de coplimentz :)

Ik ga ASAP nog ff wat aan die zwarte lijnen doen, dat viel me namelijk nu pas op ... BRB :)

[edit] ff op de snelle manier

[afbeelding]
True design, alleen kleuren ietsie aanpassen dat zou em zeker net ff dat geven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

kewl
Mag ik ook kleinere gebouwtjes maken?
Zon grote is namelijk erg veel werk ;)

dus dat er 16 gebouwtjes in 1 groot blok gaan ;)
en nee, ik heb niet alle 161 paginas gelezen :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Op dinsdag 15 januari 2002 15:13 schreef -=!ME!=- het volgende:
kewl
Mag ik ook kleinere gebouwtjes maken?
Zon grote is namelijk erg veel werk ;)

dus dat er 16 gebouwtjes in 1 groot blok gaan ;)
en nee, ik heb niet alle 161 paginas gelezen :o
Je mag het hele blok volgooien met wat jij wil.. kijk even op www.pixeltown.nl voor alle regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suggestietje:

Afbeeldingslocatie: http://www.mahjqa.com/stuff/murph.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Op dinsdag 15 januari 2002 16:38 schreef mahjqa het volgende:
Suggestietje:

[afbeelding]
is zeker beter. Niet zo belachelijk rood!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
  • Laatst online: 12-09 15:34
Ff een statusupdate. (nog lang niet klaar)

Afbeeldingslocatie: http://vdsluis.servicez.org/tweaktown/ascdesc4.gif

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 16:57 schreef Bas_f het volgende:
Ff een statusupdate. (nog lang niet klaar)

[afbeelding]
Wordt al behoorlijk cool 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 21:42 schreef Spiney een lang en interessant verhaal:
Comprehendissimo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op dinsdag 15 januari 2002 16:38 schreef mahjqa het volgende:
Suggestietje:

[afbeelding]
Nice, nu ist temminste niet meer een pedofielrood gekleurd bordeel.
Ik zou em dopen tot het Eindhovense Kinderspeel Paleis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost, staat ook op de pixeltown.nl forums, maar ik wil dat de rest dit ook even ziet... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mahjqa.com/stuff/mahjcars.gif

Okee. Natuurlijk mag Spiney deze karretjes gebruiken om 's in pixeltown te laten rondrijden, en er mogen ook mensen ze gebruiken om ze bijv. bij hun huis te parkeren. Twee dingetjes: De zwarte versie is & blijft voor mijn eigen gebruik (graag alsjeblieft&dankjewel) en als je 'm zelf gebruikt voor bij je huisjes of je 'm dan wel een ander kleurtje wil geven, indien mogelijk. Anders staat er zometeen bij elk 10e huis in pixeltown een rode Ferrari voor de deur. (Ja, het was eigenlijk de bedoeling dat 't een Ferrari werd, maar het is niet 100% accuraat dus noem het maar op het 'eigen merk' van Mahjqa Inc. :))

Afijn. Nog opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 20:11 schreef mahjqa o.a. het volgende:

[afbeelding]

Afijn. Nog opmerkingen?
Ik zou een glans op de ramen doen, dat het overloopt van donkerblauw naar lichter blauw en helemaal aan de rechterkant een heel lichtblauw streepje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 20:11 schreef mahjqa het volgende:

Afijn. Nog opmerkingen?
Cool :) Knal em in de base en kijk wat je ratings zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 15 januari 2002 20:11 schreef mahjqa het volgende:
Dubbelpost, staat ook op de pixeltown.nl forums, maar ik wil dat de rest dit ook even ziet... :)

[afbeelding]

Okee. Natuurlijk mag Spiney deze karretjes gebruiken om 's in pixeltown te laten rondrijden, en er mogen ook mensen ze gebruiken om ze bijv. bij hun huis te parkeren. Twee dingetjes: De zwarte versie is & blijft voor mijn eigen gebruik (graag alsjeblieft&dankjewel) en als je 'm zelf gebruikt voor bij je huisjes of je 'm dan wel een ander kleurtje wil geven, indien mogelijk. Anders staat er zometeen bij elk 10e huis in pixeltown een rode Ferrari voor de deur. (Ja, het was eigenlijk de bedoeling dat 't een Ferrari werd, maar het is niet 100% accuraat dus noem het maar op het 'eigen merk' van Mahjqa Inc. :))

Afijn. Nog opmerkingen?
mooie karretjes, alleen die ramen ja. Daarna de database in en hoger eindigen dan mijn E12 ;)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen. tis vervelend maar tot morgenochtend zal de database van Tweaktown niet of zeer beprerkt werken. Mijn excuses daarvoor. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Spiney.. check je borded@geenkaas.nl mail

heb ik hem heen gestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 15 januari 2002 21:38 schreef joostvl het volgende:
Mensen. tis vervelend maar tot morgenochtend zal de database van Tweaktown niet of zeer beprerkt werken. Mijn excuses daarvoor. ;(
Inloggen lukt idd/ook al niet :{

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op dinsdag 15 januari 2002 21:20 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

mooie karretjes, alleen die ramen ja. Daarna de database in en hoger eindigen dan mijn E12 ;)
Hahaha dit is wel grappig, iedereen is net als echte auto-fabrikanten in een soort concurrentie strijd beland :) Wel leuk, lekker veel afwisseling strax in tweaktown. Ik houd het voorlopig bij moters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 15 januari 2002 22:31 schreef loona35 het volgende:

[..]

Hahaha dit is wel grappig, iedereen is net als echte auto-fabrikanten in een soort concurrentie strijd beland :) Wel leuk, lekker veel afwisseling strax in tweaktown. Ik houd het voorlopig bij moters :)
Ik ben bezig met mijn nieuwe 2-persoons sportmodel, de M6. Alleen nu nog een goede manier vinden om hem van de ene naar de andere PC te vervoeren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik ben eigk bezig met iets anders dus :)
Alle feedback is welkom, vind namelijk dat ie wel wat mag gebruiken maar niet zo veel idee wat :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/concert.gif

Hij komt natuurlijk nog voller te staan, het gaat om de gebouwtje en het podium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 22:38 schreef loona35 het volgende:
Alle feedback is welkom, vind namelijk dat ie wel wat mag gebruiken maar niet zo veel idee wat :P

[afbeelding]

Wat issut?
[na ff goed kijken:
Oh een concert van wie?????]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op dinsdag 15 januari 2002 22:56 schreef Rmon het volgende:

[..]

Wat issut?
[na ff goed kijken:
Oh een concert van wie?????]
Volgens mij Metallica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Op dinsdag 15 januari 2002 22:38 schreef loona35 het volgende:

[afbeelding]

Moet natuurlijk aan beide zijde van podium enorme videowalls komen... :)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
nog bezig met de unity, kwam ik op het volgende idee, dat ik maar direct ff geschetst heb:

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/wicher/ggatb/010

de Gulden-Gatbrug

hopelijk zien jullie (en niet alleen aan de naam) dat ik mijn inspiratie heb van een bepaalde brug in SF

natuurlijk klopt de schaal dan voor geen meter
verder klopt het hoogteverschil natuurlijk niet, ik heb een klein Escher-achtig trucje toegepast waardoor hij aansluit op het wegennet

Maar: misschien is het mooier op hm ipv precies op de weg te laten aansluiten, precies tussen 2 wegen aan land te laten gaan
dan neemt ie gewoon 2 percelen aan weerszijden van de rivier in, en klopt ie gewoon echt (geen Escher-trucs bedoel ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Kloeke gebouwtjes ne voertuigen mensen, om al jullie harde werk te belonen is er een nieuwe versie van tweaktwon onLine.

Ik heb alweder het hele kreng overnieuw geschreven vandaar dat de versieNumemrs weer een andere volgorde krijgen, ik ben vanaf start begonnen en heb deze new100 genoemd, inMiddels in versie 110 er en staat er buiten de strandpercelen nu ook 3 speciale gebouwen in de stad, gelocaliceerd in het Oosten.

Verder nog wat zaakjes geTweaked waar jullie hopenlijk niets van merken maar het allemaal wat vlotter laat lopen (relatief dan, hij wordt sowieso trager door de meerdere gebouwen erin)

Over de golden gate bridge, we hebben al een enorme brug in de stad namelijk de zwaan. De rest vand e bruggen zou ik het liefst zien als kleine stukjes die precies tussen twee kruispunten passen.

Er moeten Bij de weg ook nog twee dubbele spoorBruggen komen ;)

En zoals je ziet moeten sommige hun huisjes nog aanpassen, ze worden nu linea directa uit de base gesjord en ik ga ze nie anpassen, hoogstens verwijderen :{

plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Op woensdag 16 januari 2002 00:10 schreef Spiney het volgende:
Over de golden gate bridge, we hebben al een enorme brug in de stad namelijk de zwaan. De rest vand e bruggen zou ik het liefst zien als kleine stukjes die precies tussen twee kruispunten passen.
dit kan er mi nog best bij, is juist leuk als er hele lading bekende bruggen komt

daarbij neemt deze nauwelijks meer ruimte in dan alleen het tussenstuk
Er moeten Bij de weg ook nog twee dubbele spoorBruggen komen ;)
plezier
ik wil er ook wel een spoor overheen leggen ipv een weg :)
alleen komt dat het realisme niet ten goede

en hou toch eens op met dat steeds hoofdLetters geBruiken binnen woorden, dat is irritant :(

naja, je weet al hoe ik denk over beperkingen opgelegd door engine...
dan heb ik zoiets: kun je het net zo goed door PHP in HTML als losse GIF's aan elkaar laten zetten
geen beperkingen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13
Mooi, weer een nieuwe testversie. Er komt al wat afwisseling in, heel goed.

Er zijn blijkbaar nog heel veel mensen die hun plaatje gaan moeten aanpassen. Alles staat schots en scheef in de town.

Ik begrijp het wel niet helemaal, de transparante (=verkeerd) templates worden volledig verkeerd geplaatst, ook al staat hun lapje grond in het midden en tegen de onderste rand. Ook andere gebouwen die volgens mij wel correct zijn staan niet op hun juiste plaats.

Spoorweggebouwen staan er nog niet, komt nog zeker?
't Mijne moet nog wat aangepast worden, weet ik, maar ik zou dat liever doen als hij in de town te zien is zodat ik live zie wat en hoe het nog aangepast moet worden (spoorweg moet weg en alles van erachter ook denk ik).

Iedereen die zijn huisje verkeerde dingen ziet doen in de stad, gelieve dat zo snel mogelijk te gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 00:35 schreef Sibbe het volgende:

Er zijn blijkbaar nog heel veel mensen die hun plaatje gaan moeten aanpassen. Alles staat schots en scheef in de town.
Dat alles schots en scheef staat is op te lossen door het filmpje te restarten ( rechtermuis klik en dan restart ) Het is een bugje dat nog opgelost moet worden.

"And Now for something completely different!!"

De dbase op tweaktown doet het weer naar behoren maar nu nog beter!! :) Vanaf nu wordt er met cookies gewerkt, een cookie is 365 dagen geldig dus ik denk dat jullie geklaag daarover bij deze ten einde is.
Denk nou niet dat je het systeem kan hacken door een andere user in te vullen in je cookie (op je HD) want daar trappen we niet in :P

Genoeg gezeverd, ga maar lekker allemaal gebouwtjes posten en afzeiken! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op woensdag 16 januari 2002 02:18 schreef joostvl het volgende:
Denk nou niet dat je het systeem kan hacken door een andere user in te vullen in je cookie (op je HD) want daar trappen we niet in :P
Hoor ik hier iemand heel hard schreeuwen of dit ff gruwelijk getest kan worden? :P

Trouwens... Mijn beide gebouwen, die 'n prima template hebben, staan niet in tweaktown, wel in de databeest. Waarom?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 07:47 schreef Bas_f het volgende:

Trouwens... Mijn beide gebouwen, die 'n prima template hebben, staan niet in tweaktown, wel in de databeest. Waarom?
"Het aantal kleuren van het plaatje dat je hebt ingevoerd is 16777216 waar het er maar 64 mogen zijn."

Dat is wat het systeem zegt, knap dat je dat is gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op woensdag 16 januari 2002 08:22 schreef joostvl het volgende:

[..]

"Het aantal kleuren van het plaatje dat je hebt ingevoerd is 16777216 waar het er maar 64 mogen zijn."

Dat is wat het systeem zegt, knap dat je dat is gelukt :P
Hmmmm...

Mijn plaatje is 5.54Kb groot. Heeft 39 kleuren, en is een GIFje..

Ergens rond de reply 1500 van dit topic staat dat we niet werken met een vast kleurenpallet.
Rule II: maximaal 64 kleuren (incl. wit en zwart verplicht). Kortom, geen vast pallet!

En nog even mijn visuele bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://vdsluis.servicez.org/tweaktown/39.gif

Als jij mij kunt vertellen hoe ik 'm anders moet opslaan om 'm wel aan de specificaties te laten voldoen, graag..
Bij PSP7 kan ik nl. kiezen voor 8 bit (256 kleuren max) of 4 bit (16 kleuren max).

[edit]
Als ik dan kijk naar die moskee, die is 6.32Kb, en is ook 8 bit met 32 unique colors. Waarom komt die er dan wel in?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Foutje? (link omdat het plaatje 75K is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op woensdag 16 januari 2002 09:27 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Hmmmm...

Mijn plaatje is 5.54Kb groot. Heeft 39 kleuren, en is een GIFje..

Ergens rond de reply 1500 van dit topic staat dat we niet werken met een vast kleurenpallet.
Rule II: maximaal 64 kleuren (incl. wit en zwart verplicht). Kortom, geen vast pallet!

En nog even mijn visuele bewijs:
[afbeelding]

Als jij mij kunt vertellen hoe ik 'm anders moet opslaan om 'm wel aan de specificaties te laten voldoen, graag..
Bij PSP7 kan ik nl. kiezen voor 8 bit (256 kleuren max) of 4 bit (16 kleuren max).

[edit]
Als ik dan kijk naar die moskee, die is 6.32Kb, en is ook 8 bit met 32 unique colors. Waarom komt die er dan wel in?
Paint Shop Pro maakt de het palet vol tot er 256 vakjes gebruikt zijn. Deze maakt ie gewoon zwart :S. Moet je even in photoshop opnieuw kleuren verminderen en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op dinsdag 15 januari 2002 16:54 schreef bloasfist het volgende:

[..]

is zeker beter. Niet zo belachelijk rood!
Zo dan. Laatste keer hoor, mot nu echt /werk

Afbeeldingslocatie: http://www.superconnie.com/pics/kathedraal2.gif >> Afbeeldingslocatie: http://www.superconnie.com/pics/kathedraal3.gif

Dat rode was idd niet helemaal de goede kleur voor een kathedraal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op woensdag 16 januari 2002 09:57 schreef klmurphy het volgende:

[..]

[afbeelding] >> [afbeelding]

Dat rode was idd niet helemaal de goede kleur voor een kathedraal :)
Ziet er nu echt een stuk beter uit, maak alleen je puntdakjes wat meer verschillend in donkerheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op woensdag 16 januari 2002 09:40 schreef evaarties het volgende:

[..]

Paint Shop Pro maakt de het palet vol tot er 256 vakjes gebruikt zijn. Deze maakt ie gewoon zwart :S. Moet je even in photoshop opnieuw kleuren verminderen en opslaan.
Zijn er nog andere (liefts kleinere/goedkopere) tooltjes die dat ook kunnen? Want ik heb hier geen PhotoShop.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op woensdag 16 januari 2002 10:00 schreef evaarties het volgende:

[..]

Ziet er nu echt een stuk beter uit, maak alleen je puntdakjes wat meer verschillend in donkerheid..
Euhm ... :
Op woensdag 16 januari 2002 09:57 schreef klmurphy het volgende:

[..]

:P

Btw: het forum op pixeltown.nl is down :?
Ik kan ook nog steeds geen gebouwen editten, geef me plz effe een seintje als dat wel kan plz ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, uit met t gezeik over kleuren. Als je plaatjes meer dan 18 Kb is, afgekeurd. Dus mensen die echt heel veel verschillende kleuren gaan gebruiken komen zichzelf vanzelf tegen. Hoe meer kleuren je gebruikt hoe groter het bestand wordt.
Btw: het forum op pixeltown.nl is down
Ik kan ook nog steeds geen gebouwen editten, geef me plz effe een seintje als dat wel kan plz ...
Forum is weer up.

Geen gebouwen editten??? Ben je wel ingelogd dan? Naar ik weet kan verder iedereen gewoon zijn gebouwtjes editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op woensdag 16 januari 2002 10:14 schreef joostvl het volgende:

Geen gebouwen editten??? Ben je wel ingelogd dan? Naar ik weet kan verder iedereen gewoon zijn gebouwtjes editten.
Ben ingelogd >> geen edit mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 10:22 schreef klmurphy het volgende:

[..]

Ben ingelogd >> geen edit mogelijk...
Excuses, mijn fout. Het is nu wel in orde. Happy editting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op woensdag 16 januari 2002 10:29 schreef joostvl het volgende:

[..]

Excuses, mijn fout. Het is nu wel in orde. Happy editting
Moet ik je helaas toch teleurstellen :D
Het edit-knopje staat er wel, alleen bewaart ie de veranderingen niet :?
Cache voor de zekerheid leeggegooid: geen verschil.

ik wil niet lastig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(wil niet zeiken, maar bij mij doet-ie 't ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 10:45 schreef mahjqa het volgende:
(wil niet zeiken, maar bij mij doet-ie 't ook niet)
Je bent ook niet lastig, hoe moet t gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op woensdag 16 januari 2002 10:14 schreef joostvl het volgende:
Okay, uit met t gezeik over kleuren. Als je plaatjes meer dan 18 Kb is, afgekeurd. Dus mensen die echt heel veel verschillende kleuren gaan gebruiken komen zichzelf vanzelf tegen. Hoe meer kleuren je gebruikt hoe groter het bestand wordt.
Dat is 't dus ook niet. Mijn plaatje is 5,54KB heeft 39 kleuren en staat dus niet in Tweaktown, wel in de database.

Er zijn toch wel meer mensen die met PSP7 werken?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Laatst online: 12:36

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Al die gebouwen in het zuidwesten zijn scheef neergezet, eentje staat in het water en de andere op een andere gebouw en een gebouw staat gewoon op de weg.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op woensdag 16 januari 2002 10:55 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Dat is 't dus ook niet. Mijn plaatje is 5,54KB heeft 39 kleuren en staat dus niet in Tweaktown, wel in de database.

Ja, ik en ik had hetzelfde probleem. Tot nu toe nog geen oplossing gevonden voor PSP7. En een kleiner programma dan photoshop om de kleuren te verminderen, heb ik ook nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen dag geleden schreef de hooggeachte JoostVL (Just call me Kjoe) het volgende, in reactie op

"Er zijn blijkbaar nog heel veel mensen die hun plaatje gaan moeten aanpassen. Alles staat schots en scheef in de town."
Dat alles schots en scheef staat is op te lossen door het filmpje te restarten ( rechtermuis klik en dan restart ) Het is een bugje dat nog opgelost moet worden.
Dus, AxzZzel, RTFT.

Edit: Error. Foutcode: PEBKAC

Koekje voor degene die alle 2 de afkortingen weet op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 10:55 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Je moet em eerst even opnieuw door de check heen halen. Dan pas wordt ie valid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
de markt is ook verdwenen, terwijl ie eerst wel geplaatst was. heeft dat ook met de kleurenopslag in PSP te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 11:48 schreef Joppie4ever het volgende:
de markt is ook verdwenen, terwijl ie eerst wel geplaatst was. heeft dat ook met de kleurenopslag in PSP te maken :?
Zo, op dit moment staan alle legale gebouwen in Tweaktown. Als je het vreemd vindt dat jouw gebouw er niet bij staat, ga dan naar de gebouwen pagina, edit je gebouw, druk 2x op submit en je plaatje wordt voor je gecontrolleerd. Als ie niet goed is krijg je mooie rode letterje op je beeldscherm. Als hij wel goed is kom je terug op de buildings pagina.
Nog even wachten tot er iemand gevote heeft en de lijst voor de shockwave wordt geupdate. Dus de nieuwe gebouwen komen pas in tweaktown nadat er één keer is gevote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Is er eigenlijk al iemand bezig met een spoorbrug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
edit edit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik maak een spoorbrug bij mijn boot.
Opdracht van spiney :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Eurhm, die nieuwe versie gaat niet helemaal lekker hé :o
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/icu13693/bug.jpg

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op woensdag 16 januari 2002 14:58 schreef -=!ME!=- het volgende:
Eurhm, die nieuwe versie gaat niet helemaal lekker hé :o
[afbeelding]
Eerst even alle laatste posts lezen he. Is allang bekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op woensdag 16 januari 2002 15:00 schreef evaarties het volgende:

[..]

Eerst even alle laatste posts lezen he. Is allang bekend. :)
oeps :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

VAAG! Als ik de nieuwe versie van tweaktown in opera open (m'n default browser) staat m'n gebouw er niet bij, en als ik hem in IE open wel. Ook een restart en refresh maakt niks uit. Heeft opera stiekum ergens een oude versie gecached ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
af...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/gifs/loona3_concert.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
cool dat podium! daarom is het zo stil op straat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 15:44 schreef loona35 het volgende:
af...

[afbeelding]
Ik weet niet hoe je het doet Loona maar je presteerd het elke keer weer om gebouwen van andere mensen te overschrijven, dit keer de kathedraal. De schade is inmiddels weer hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op woensdag 16 januari 2002 15:57 schreef joostvl het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je het doet Loona maar je presteerd het elke keer weer om gebouwen van andere mensen te overschrijven, dit keer de kathedraal. De schade is inmiddels weer hersteld
LOL :D

Ik ga zo verderwerken aan mijn fabriek denk ik :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op woensdag 16 januari 2002 15:57 schreef joostvl het volgende:

[..]

Ja ik snap er dus ook de ballen niet van, ik hoef maar een gebouw van een ander te bekijken en ik kan als ik op PLAATS GEBOUW druk geheel gaan editen. Er loopt een topic over op het tweaktown forum. Dus oplossing kun je daar even plaatsen :) Voorlopig upload ik niets meer, misschien moet ik wel gewoon nieuw account aan maken.

edit:
Oh dat weet ie dus al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Even een opmerking naar de maker van het stukje strand. Die stukjes zijn er toch als ik het goed had begrepen ook zodat wij er onze "strandhuisjes" en chicks op los kunnen laten right? Temminste zou wel leuk zijn iig. Maaruh hij zit dus al op 61 kleuren, wat het vrij moeilijk maakt om er nog iets op te zetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow wat een boel bladzijdes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee lookie, je sig zuigt enorm!

sorry voor de offtopic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
iid,

maar nu dat toch ter sprake valt :) Heeft iemand ooit een bezoeker gezien voor die moskee? Tweaktown is neit bepaald Nederlands multi-cultureelste stad hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 00:10 schreef Spiney het volgende:

En zoals je ziet moeten sommige hun huisjes nog aanpassen, ze worden nu linea directa uit de base gesjord en ik ga ze nie anpassen, hoogstens verwijderen :{

plezier
Als je nou eens bij elk huisje zet offie goed is, en wat er nog aan veranderd moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 16:24 schreef loona35 het volgende:
Even een opmerking naar de maker van het stukje strand. Die stukjes zijn er toch als ik het goed had begrepen ook zodat wij er onze "strandhuisjes" en chicks op los kunnen laten right?
De huisjes aan het strand worden ook geplaatst aan de hand van de beoordelingen. Een strandhuis kan dus net zo goed in het midden van de stad worden geplaatst. :)

Maar een huisje óp het strand (strandtent) zou natuurlijk wel mogelijk moeten zijn denk ik tenminste :)
Op woensdag 16 januari 2002 16:52 schreef Amin het volgende:
hee lookie, je sig zuigt enorm!

sorry voor de offtopic..
Idd, er klopt niets van. 'Soms' moet 'vaak' zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Ik ben de burgerMeester van tweakTown en ik kan u allen verzekeren: tweaktown = leeg! er kunnen nog duzenden bij hoor, en door de grandiose inkomsten van de toeristerij hoeft niemand ook maar een dag te werken, we hoeven alleen maar op onze luie reet de hele dag aan het oneindige strand te liggen met een goeie cockTail en in de dure hotels te slapen. Het is trouwens altijd iets voor theeTijd in tweakTown, dus we kunnen 24/7 leuke dingetjes doen voordat we aan tafel gaan.

Wicher, nee ik ga nie stoppen met het gebruik van hoofdLetters, das erin geslopen met Lingo programeren. Is wel erg klote als je een nette sollicitatieBrief moet schrijven maar allah. En al krijgt je brug een rating van zes-duzend en drieHonderd? hij komt Niet meer in de engine. je gebruikt maar een template of wat ik al zei.

Verder ik weet waar de misp[laatsing van de huisjes door komt, ik moet even afvangen dattie eerst de positie bepaald alvorens hij hem er neerZet. dat komt vanavond hopelijk allemaal goed.

over dat strand en zijn vele kleurtjes, het is de bedoeling dat je op het strand een gebouwtje tekend of wat dan ook maar het strand NIET opslaat in je uiteindelijke gebouw. dus alleen de aanpassingen aan het strand op een grote dikke witte achterGrond, dan zorg ik dat die er netjes in komen te staan.

NozzMan, als je zou willen kan je het vrijHeidsBeeld ope een eilandje plaatsen dat ik in zee mieter aan de baai. je moet dan even de hotDogStand schrappen en er zo'n achtpuntig stukkie land (zie RedAlert) bijplakken op een eilandje, grootte maakt nie erg veel uit (niet te gek) maar je plaatje mag hoogstends... 25 K zijn. lijkt me wel kloek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Mmm, hoofdletters oke maar vijf spellingsfouten en twee droevige smiles per zin.... Een beetje leesbaar mag ook wel :)

Tweede versie is iig wél netjes, het schiet al aardig op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Tik ne eenMaal sneller dan me backSPace dussik laat ze nu eenmaal staan ja? :) En de :{ is gewoon mijn smiley omdattie zo denderend kloek is. En wat spiney kloek vind issook kloek. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm waarom staan ALLE gebouwen bijna over elkaar...en staat er 20x het invidia gebouw?

[en hoe zit het nou? welke gebouwen staan nu allemaal in de dingus/town...de eerste 30?? want dat klopt ook niet]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011214654

*___*____*____*_____*_____*_____*_____*______*____*____*
Ey mahjqa heb je msn of icq ofzo? ik zou je graag een paar vragen willen stellen..
Vooral over http://sigs.mahjqa.com/stargate.gif
[jaja weer zo'n irritante gast met zn noob vragen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

GATVERDAMME! :( :(
Nu moet er een spoor overheen, en dat verne*kt alles! |:( |:(
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tegroen/boot39.2.gif

Het moet ongeveer zo.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tegroen/bootje-verkeerd.gif

Dus wie dat wil fixen, of om `m zo te draaien dat ie \ zo aan het strand past, en dus rechtstreeks op de zee aansluit i.p.v. de rivier. Dus eerst image => Horizontal flip en dan de rest aanpassen.
Wie dat wil doen krijgt van mij de PSD file wel met alle layers enzo.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
rMon, eerst lezen dan doen, de gebouwtjes staan over elkaar ja, als je wat beter oplet dan doen ze dat niemeer. Dat je 20x dezelfde gebouwtjes krijgt uitgelezen vinnik raar, bij mij en een hele hoop anderen doettie dat nie...

en dat je de standaard windows XP interface hebt aan staan is echt helemaal belachelijk (lelijk, trager en groter) :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Op woensdag 16 januari 2002 23:53 schreef Spiney het volgende:
en dat je de standaard windows XP interface hebt aan staan is echt helemaal belachelijk (lelijk, trager en groter) :{
idd, dat getuigt van een hoog n00b gehalte...
edit:

trouwens, ik heb m'n cache dir van opera leeggegooid, en nu wordt m'n gebouw wel geladen. (dat moet ik toch vaker doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Op woensdag 16 januari 2002 23:53 schreef Spiney het volgende:
rMon, eerst lezen dan doen, de gebouwtjes staan over elkaar ja, als je wat beter oplet dan doen ze dat niemeer. Dat je 20x dezelfde gebouwtjes krijgt uitgelezen vinnik raar, bij mij en een hele hoop anderen doettie dat nie...

[off-topic]
Ben ik het mee eens >:) Ik gebruik zelf ook windows XP maar dan met de BlackComb 1.1 skin, echt super, en helemaal niets trager/groter dan normaal zonder skins, maar wel mooier natuurlijk.

Hij is hier te krijgen: http://members.home.nl/dryw.filtiarn/Blackcomb_Pro_1.1.zip

(Natuurlijk wel even StyleXP installeren, te krijgen op: http://www.tgtsoft.com
[/off-topic]

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bout de skin diz niet mn standaardt skin...
Dus...
kheb normaal de classic style aanstaan maar mn zus vind deze mooi en ze was bezig met iets voor dr werk..dus moest ik alleen helemaal voor haar :( de skin changen..
Mja okey...
Hoe gooi ik mn cache leeg? [noob..duh :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op donderdag 17 januari 2002 08:37 schreef Rmon het volgende:
Hoe gooi ik mn cache leeg? [noob..duh :) ]
Er zit een knopje aan de voorkant van je computer, daarmee kun je je cache legen.

(Als je IE draait zou ik zeggen iets van "Tools" -> "Internet Options" -> knopje "Clear History". Misschien dat dat met IE6 anders is, maar ik vind zelfs netscape 1.0 beter dan IE6.. :r )

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmon; Heb AIM maar gebruik het bijna nooit. Voor dat soort situaties hebben ze Email uitgevonden: me@mahjqa.com . Over dat ene plaatje: het is veel airbrushwerk, (met m'n trouwe wacom tabletje) in photoshop, Eerst de schaduwen in donkerblauw, (druk gezet op 30% of zelfs lager) de glimlichtjes met de airbrush gezet bet de blending mode ' color dodge'

uhm, helpt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Die cache leegGooien was nou net niet de bedoeling van de opzet voor tweakTown. hij hoort de gebouwtjes uit een textFile te nemen en die aan de hand van een externe lijst te plaatsen, zodat de gebouwtjes wel in je cache zitten en niet meer opnieuw moeten worden binnenGehaald... misschien even zorgen dat de txt nie in je cache komt... hmm :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Op donderdag 17 januari 2002 12:27 schreef Spiney het volgende:
Die cache leegGooien was nou net niet de bedoeling van de opzet voor tweakTown. hij hoort de gebouwtjes uit een textFile te nemen en die aan de hand van een externe lijst te plaatsen, zodat de gebouwtjes wel in je cache zitten en niet meer opnieuw moeten worden binnenGehaald... misschien even zorgen dat de txt nie in je cache komt... hmm :{
Ja, dan moet ie die .txt niet in je cache laden, want nu krijg je alleen de oude gebouwtjes :(
de engine is nou helemaal goed, behalve dat er water over mijn gebouw heengroeit :(Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/foutje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 09:15 schreef Bas_f het volgende:

[..]

(Als je IE draait zou ik zeggen iets van "Tools" -> "Internet Options" -> knopje "Clear History". Misschien dat dat met IE6 anders is, maar ik vind zelfs netscape 1.0 beter dan IE6.. :r )
Zo gooi je je volledige cache niet leeg hoor, dus probeer je eerst eens wat meer te verdiepen in IE6 voordat je het met een waardeloos product vergelijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Kben niet zo'n fantastische pixelneukert, maar ik ben begonnen met een gevangenis, genaamd de Burk burk bajes :P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011274312

:)

Kmaak hem btw in PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 14:19 schreef bloasfist het volgende:

[..]

Ja, dan moet ie die .txt niet in je cache laden, want nu krijg je alleen de oude gebouwtjes :(
de engine is nou helemaal goed, behalve dat er water over mijn gebouw heengroeit :([afbeelding]
Lachen he? :D
Als je nou mazzel hebt wordt je gebouw nu afgekraakt in de ratings en zak je een plaatsje naar beneden. Dan kom je vanzelf in rivierenwijk >:) waar geen hinderlijke bugs zitten. (Er zitten wel bugs, ik zeg alleen niet waar ;))

Vergeet niet dat we nog steeds te maken hebben met beta versies, daar zitten nou eenmaal bugs in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op donderdag 17 januari 2002 14:19 schreef bloasfist het volgende:

[..]

de engine is nou helemaal goed, behalve dat er water over mijn gebouw heengroeit :([afbeelding]
Idd en er is ook een huisje met een privé-strand :D
Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.