[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste
Acties:
  • 9.338 views sinds 30-01-2008

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:34
Op woensdag 20 februari 2002 20:58 schreef craze_ het volgende:
kan iemand deze naar 32 kleuren converteren?
[afbeelding]

ik kan hem nu niet uploaden er zitten maar 3 of 4 kleuren in maar ik kan het verder niet aan passen met psp :/
Is toch prima, 3 of 4 kleuren?
Heeft die van mij ook... Als ie nog 32bit is, doe je ff een decrease color depth (CTRL-SHIFT-3) en je bent er...

...

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Gatverdamme, lullig om mijn reply op Craze te verwijderen.
Iedereen mag toch wel weten dat hij het dus niet zelf maakt, maar jat?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:48

Creesch

bla bla!

Op donderdag 21 februari 2002 08:33 schreef XLerator het volgende:
Gatverdamme, lullig om mijn reply op Craze te verwijderen.
Iedereen mag toch wel weten dat hij het dus niet zelf maakt, maar jat?
ahum 't eerste gebouw heb ik inderdaad een voorbeeld voor genomen, dat klopt maar ik heb niet alles gekopieeerd en er een struikje aan verandert ofzo ik had alleen een voorbeeld nodig hoe een gebouw gemaakt kon worden

en mijn 2e gebouw heb ik vanaf de pixelzelfgemaakt een zelfbedacht , probeer jij maar eens een gebouw te vinden waar precies dezelfde elementen invoor komen

en als je wilt dat mijn 1e gebouw verwijdert word omdat er elementen voor komen uit jouw gebouw vind ik dat best maar wel lullig

enne XLerator ik zal de volgende keer dat ik aan iets begin en ik heb wat elementen nodig van een gebouw het de eigenaar vragen (dat zal niet gebeuren want ik kan het nu zelf ook wel)

en je doet of ik je persoonlijk heb aangevallen , maar dat is niet zo ik heb gewoon een willekeurig gebouw genomen die er wel aardig uitzag en niet te moeilijk daar heb ik toen wat van na gepixeld (nix copy paste) zodat ik zag hoe het gedaan was en toen was ik al zover op een bepaald moment en ik het totaal niet vond lijken op het voorbeeld gebouw dat ik er mee verder bengegaan.

Ik hoop dat ik het nu genoeg heb uitgelegt en als je er op staat maak ik de deuren nog wel vierkant ofzo (is het enige wat je nu nog kan afleiden van jouw gebouw)

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ach man, zelfs een kind kan zien dat je het van mij hebt gebruikt. De kleuren (ok, in de 2e heb je ff floodfill wit gedaan) de ramen, de deuren, de vormgeving (niet beginnen van vierkant is vierkant ofzo) dat bord bovenop.
Dan heb je het wel heel erg ervan afgeleid.
Maar goed, ga je gang, als je dat graag zo wilt.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Creesch

Creesch

bla bla!

Op donderdag 21 februari 2002 19:21 schreef XLerator het volgende:
Ach man, zelfs een kind kan zien dat je het van mij hebt gebruikt. De kleuren (ok, in de 2e heb je ff floodfill wit gedaan) de ramen, de deuren, de vormgeving (niet beginnen van vierkant is vierkant ofzo) dat bord bovenop.
Dan heb je het wel heel erg ervan afgeleid.
Maar goed, ga je gang, als je dat graag zo wilt.
nog 1 keer ik heb al 100 keer mijn ecxuses aangeboden en ookal aangeboden dat als dat mogenlijk is dat ie eraf gehaalt word.

de kleuren zijn anders, zelfs bij de eerste is de vorm anders, daar heb ik zelfs bij de 2e extra mijn best opgedaan zodat er nauwelijsk iets meer vanaf af te lijden was.

voor de zoveelste keer sorry
nog een keer sorry voor het geval je het nog niet goed vond

ik denk niet dat een kind kan zien dat de raampjes en de deuren opelkaar lijken, het bord: ja dat vond ik leuk en toen heb ik gewoon zelf een bord gemaakt.

En ja als ik met iets nieuws begin dan neem ik een voorbeeld en kijk hoe het gemaakt is en hoe het inelkeaar steekt, dat heeft de hele mensheid in de duizenden jaren van evolutie al gedaan dat is 1 van de redenen waarom we ons kunnen aanpassen bij leren en ontwikkelen.

Ik heb gewoon een gebouw genomen die er niet uitzag alsof hij hatstikke moeilijk elementen bevatte, en toevallig was dat jouw gebouw.

enne owja sorry

Ik heb ondertussen gewoon een gebouw vanf de grond af gepixeld met dank aan jouw gebouw omdat ik daar van geleerd heb.

en als je nu nog gaat doorzeuren dat het gebouw van jouw is gejat zou ik haast gaan denken dat je nix beters te doen hebt,want het is maar 1 de ramen die lijken 2 de deuren die lijken. ze over heersen niet het is niet duidelijk dat ze van jouw zijn afgeleid, moet ik dat er met grafitie opspuiten ofzo?

doe er asjeblieft niet zo moeilijk over , ik deed dit voor het eerst en had het mischien moeten vragen nouja jammer dan.

owja sorry

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Je bent echt een kind jij. Valt niet mee te praten.
En als je dan gaat beginnen alsof ik nix anders te doen hebt vind ik wel heel erg laag.
Maargoed, je maakt maar lekker dingen na. Gelukkig heeft de rest een gezonde fantasie.
Als je het na-aapt ok, maar geef het dan ook toe.
Discussie gesloten. Ga jij maar door met wat je wilt doen.

ps. gelukkig kan je deze 2 niet namaken: ( En JA, ik had die vakantie niet zoveel te doen )
Afbeeldingslocatie: http://www.pixeltown.nl/buildings/images/pixel162_1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.pixeltown.nl/buildings/images/pixel45_1.gif

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Op donderdag 21 februari 2002 20:36 schreef XLerator het volgende:

ps. gelukkig kan je deze 2 niet namaken: ( En JA, ik had die vakantie niet zoveel te doen )
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey, maar je hebt wel mijn poppetjes gejat!! ;)

Hehehe, maar die had ik dan ook zelf aangekondigd als soort van standaard poppetjes. Mensen, nie lullu, pixullu.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• Creesch

Creesch

bla bla!

ik bedoelde met nix anders te doen dan mij afzeiken omdat ik jouw gebouw als voorbeeld heb genomen :(

ik heb nog nooit iets letterlijk nagemaakt..........

ik heb al 100 keer gezegt dat ik jouw gebou heb gebruikt
ik heb ook al 100 keer sorry gezegt
ik heb aangeboden om te vragen of het gebouw weg mag
ik heb aangeboden om het er ergens neer te zetten
ik heb ondertussen al andere dingen gewoon zelf gemaakt en ben ook bezig met nieuwe dingen dus begin niet over inspiratie

maar jij blijft maar doorzeiken over dat ik iets van jouw gejat zou hebben en leest volgens mij mijn posts niet een goed........... duss wie is er een beetje kinds bezeig
(wellus nietus)

Dus voor de laatste keer sorry het spijt ik had het niet moeten doen ik had beter na moeten denken.
Maar blijf niet doorzeuren over 1 van je gebouwen terwijl je al veel mooiere hebt gemaakt

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Op donderdag 21 februari 2002 07:27 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Is toch prima, 3 of 4 kleuren?
Heeft die van mij ook... Als ie nog 32bit is, doe je ff een decrease color depth (CTRL-SHIFT-3) en je bent er...
PSP kan dat niet goed .. moet je ff photoshop gebruiken ofzo (PSP maakt het hele palet zwart zodat het lijkt alsof er maar 3 kleuren inzitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Heej Spiney, als jij er ook nix meer aan doet, tja dan gaat `t ook over he
Ik heb nu al bijna een maand die boot af maar die komt er niet in.
Vind je het gek dat er nix meer gemaakt wordt dan
Ik hoor anderen ook al zulke dingen zeggen.
`t Moet wel van bijde kanten komen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Bij gebrek aan een mogelijkheid tot reply'en op pixeltown :{

Ja, beetje laat maargoed :P

Kijk, ik ben zojuist van vakantie terug, en ik moet zeggen dat idd mijn enthousiastme ook wat achteruit loopt :?

D'r zijn nog weinig mensen die replieen en de gebouwen lopen ook niet storm. Ik flipte van mijn verdwenen plaatjes en daar zakte me de moed in de schoenen.
Ik ben wel bezig met nog wat gebouwen maar niet meer zo hard als eerst.
* daPet gaat aan een nieuwe baan beginnen en heeft strax dus niet zo veel tijd meer.

De engine is ook niet meer vernieuwd en het draadje op GoT is ook dood aant gaan.
Er is nix fout aan dit forum (wel brak, maar goed), maar gemak dient de mens en als het dus op GoT doodbloed waarom zou de gemiddelde pixelaar/tweaker dan de moeite nemen ergens anders te gaan kijken??

Mijn conclusie, je mist de reclame. Ik weet niet hoeveel pageviews je nog hebt nowadays maar ik zal eens kijken of ik dat kan opkrikken door ook ff op GoT te posten.

Spiney ! Blijf bij je leest ! Niet ons eerst lekker maken en dan nix meer aan de engine doen :( Het lijkt net of je ogen voor de maaltijd groter waren als je maag bleek te zijn.

Je kan dan wel zo l33te Lingoskillz hebben maar als je daar nix meer mee doet, waarom kan niemand het dan overnemen/onderhouden?? Het is je kindje en het was weken werk?? waarom laat je het dan doodbloeden?? Zonde man!!

Ik ga strax weer es me pixelpen pakken. :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis inderdaad niet zo leuk maar het is een beetje een kip-ei discussie waarom deze achteruitgang tot stand is gekomen.

Van de developers kant kun je namelijk ook zeggen dat de animo zo laag is dat het niet meer de moeite waard is om nog updates door te voeren.

Begrijp me niet verkeerd, ik ga niet in de verdediging ofzo, ik weet namelijk niet meer wat nou de oorzaak en wat het gevolg was. Wel weet ik dat we idd nog eens de schouders er onder kunnen zetten om een doorstart te maken.

Dus, mededevelopers, huisjebouwers, auto-designers, scheepswerf eigenaren, etc. Laat horen wat je ervan vindt.

Ik had toevallig wel een update van het forum op het programma staan aankomende maandag of dinsdag, dat gaat gewoon wel door. Het is in ieder geval een begin :)

Ow ja, kon je niet replyen op mijn bericht :? Vreemd, maargoed, er zit zeker stof in de functionaliteit, te lang stilgestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 20:36 schreef XLerator het volgende:
Je bent echt een kind jij. Valt niet mee te praten.
En als je dan gaat beginnen alsof ik nix anders te doen hebt vind ik wel heel erg laag.
Maargoed, je maakt maar lekker dingen na. Gelukkig heeft de rest een gezonde fantasie.

[afbeelding]
[afbeelding]
Damn heb je dat helemaal in paint gemaakt?? Of iets anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Ik wil weer wat proberen te maken (als het mag en ik niet word aangesproken als diegen die gebouwtje copieert (/me heeft er echt spijt van dat ie dat eerste gebouwtje wat minder naar eigen inzicht heeft ontworpen!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diE bOot zIet eR VeT uiT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

reply 4400 8-) :+

Wie is er nu allemaal nog aan het pixelen eigenlijk?

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou het beste programma voor deze pixel gebouwtjes te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al een paar keer langsgeweest. Sommige mensen vinden paint goed werken, maar ik prefereer Photoshop.

Omdat ik een speciale brush heb gemaakt waarmee ik snel een randje kan maken. Je met de "x" toets snel twee kleuren hebt (net als met Paint ongeveer). Je lagen hebt.
En alle andere gebruikelijke tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 16:56

PCR

Leuk dat dit topic weer wat tot leven komt, ik ben nou Fotosoep aan het ......aden en dan ga ik es kijken of ik er wat mee kan. :)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op zondag 03 maart 2002 16:39 schreef PC-Reactive het volgende:
Leuk dat dit topic weer wat tot leven komt, ik ben nou Fotosoep aan het ......aden en dan ga ik es kijken of ik er wat mee kan. :)
foei! Ban `m! :P :) ;)

Nee, maar bedankt voor de complimentjes voor mijn bootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

moet ik beter zoeken of staat v2 niet op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Op zondag 03 maart 2002 17:09 schreef XLerator het volgende:

[..]

foei! Ban `m! :P :) ;)

Nee, maar bedankt voor de complimentjes voor mijn bootje :)
[denigrerend]Oh jah leuk bootje :{ [/denigrerend]

Nee hoor, zit veel werk in is erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 18:20 schreef Timpie het volgende:
moet ik beter zoeken of staat v2 niet op internet?
Er is iets raars. Een aantal bestanden zijn gelockt en ook ik kom er niet meer bij. Erg vreemd, ook de stylesheet van bijvoorbeeld het forum is verdwenen.

Ik ga even een klein onderzoekje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foei...Wie wil er voor mij iets cools pixelen?
ik wil in MOOIE letters
Django gepixelt hebben als iemand zin heeft..GO YOUR GANG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is GoTham al helemaal in elkaar gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A denkt dat blue pixel maar eens bij gogogo! monsterboard.nl moet gaan zoeken op het woord vormgever...

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Het spijt me dat het aan mijn kant een beetje stil is geweest, maar ik heb een tijd lang gesolliciteerd naar een nieuwe baan en heb er nu een gevonden dus me vrije tijd is en was een beetje beperkt.

Ik ga wel de boot erin plaatsen, Xl heeft dat wel verdiend, en kijken of ik die plaatsing's bug er nog kan uitvissen. Als ik weer volledig in de mood ben ga ik kijken of ik nog wat features uit de kast kan halen en die afbouwen.

En ik geloof trouwens niet dat hier iemand de lingo van me kan overnemen. Niet om op te scheppen over mij leet-Lingo skills maar gewoon omdat de code absolute bagger is die aan touwtjes met een strik aan elkaar hangt :) Daar gaan we wat aan doen.

Als ik eraan denk flikker ik de boot er vanavond nog in, meel me anders nog effe, dat helpt altijd wel :)

P.S. Blue Tweaker, ik wil wel een logo'tje voor je in elkaar pixelen, kost je alleen een hoop zakcentjes :) ga maar naar Monsterboard, want je mag hier geen requests plaatsen en het zou zonde zijn als de topic daardoor een slotjuh krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:56

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

alles wat ik zie op GoT ziet er zeer 8-) uit,
maar op http://www.pixeltown.nl/ kan ik niet
naar de "tweaktown" kan ik niet bekijken --> forbidden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Mailen is nogal lastig, maar zet `m er gewoon maar in vanavond, hoef ik je ook niet meer te mailen.
.......
:? hmm naja.
In iedergeval, leuk dat je er nog bent :) En succes met je baan.
Ik ga ook wel weer beginnen met pixelen binnenkort :)
Het het wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Hey leeft dit nog steeds? Ik kreeg de indruk dat dit alles inmiddels morsdood was...

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee gaat echt onwijs goed met pixeltown

Afbeeldingslocatie: http://nic.zite.nl/pixeltown.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Ja mensen we hebben schijnbaar een probleempje met de server, die heeft volgens mij wat files lopen verstoppen :( Ik ga vanavond kieken of ik de zooi terug kan zetten of kijken of ik er een kopie naast kan plempen zodattie weer te bezichtigen valt, dis een beetje jammer.

Bedankt Xl :) het is wat anders maar erg lachen. Geen vormgever meer maar nu technische dienst Compaq, och.

Anyhoe, ik ga vanavond weer eens vechten met de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Blij om te zien dat 't nog allemaal leeft :) De boot drijft mooi op z'n eigen plekje in TweakTown, en er wonen al best veel mensen, met genoeg kerken voor meerder godsdiensten. Ook mooie ontspanningsmogelijkheden :) en nog steeds doet dit topic een aanval op het langsta GoT topic ooit :+
Ik ga binnenkort ook wel weer 's pixelen (vooral als er een paint voor linux console is :+)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Wat is de langste topic dan? Die wilk wel op me naam hebben staan :) De engine behoort weer redelijk te werken, heb even een kopietje teruggezet naast de oude en deze moet wel werken. iemand problemen buiten de usual bugs? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

de langste was over de aanlag op het WTC gebouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 05 maart 2002 08:47 schreef Spiney het volgende:
Wat is de langste topic dan? Die wilk wel op me naam hebben staan :) De engine behoort weer redelijk te werken, heb even een kopietje teruggezet naast de oude en deze moet wel werken. iemand problemen buiten de usual bugs? :{
de langste was een AOV (Amerika Onder Vuur) topic. We hebben denk ik nog rond de 3000 reply's nodig om het record te halen (iig niet meer dan 3600)

en de engine zal ik zo (weer) naar kijken (om 8:00 ook al gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 2 weken schijn ik weer iets van vakantie te hebben. Ik beloof niks maar maybe pixel ik nog wel een gebouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Je moet het wel voor jezelf doen he, niet voor anderen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op het strand zie ik allemaal streepjes, of ligt dat nou aan mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben d'r ook nog steeds hoor :)

In de vakantie was ik met deze begonnen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/ja.gif

hoewel deze nog niet echt af was/is:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/Blauwegebouw.gif

Welke is trouwens beter? (het verschil zit in de hoeken van het tweede gedeelte, als je dat nog niet had gezien :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

Puck

W32.Deadcode.A

Ik vind de tweede beter :)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de tweede ook beter, maar het zal niet veel uitmaken denk ik.. gewoon doen wat je zelf het mooiste vind.. ik zag eerst het verschil niet totdat ik jou tekst eronder las :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kewl bedacht *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 2e is beter, mooi gemaakt man! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de tweede is veel beter.
dan kunnen de mensen ook nog rond het gebouw lopen.
wel ff een hekje plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

2e is inderdaad veel strakker :)
Gaaf gemaakt!
Wanneer komt je (het) spoor er nou in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Weet iemand de PRECIEZE hoek die in dit isometrische perspectief wordt gebruikt? Ik dacht 26,6 graden, maar ik weet dat niet zeker. Ben daar ff heel erg naar op zoek ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:25

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op donderdag 07 maart 2002 17:35 schreef Nozzman het volgende:
Weet iemand de PRECIEZE hoek die in dit isometrische perspectief wordt gebruikt? Ik dacht 26,6 graden, maar ik weet dat niet zeker. Ben daar ff heel erg naar op zoek ;).
Correct :)
Tangens-1=1/2 = 26,565 graden

1/2 = hoogte/lengte

zo dus: __|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Geniaal!!! 26,565. The magic number!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 09:20 schreef XLerator het volgende:
Je moet het wel voor jezelf doen he, niet voor anderen ofzo.
Tuurlijk :) Als ik geen zin heb doe ik het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de vele "2de! 2de!" replies: ik had het over het tweede plaatje alleen eh? Niet dat grijze gebouw vergeleken met de twee blauwen. Alleen over het verschil tussen de twee blauwen wilde ik jullie mening weten. Misschien hadden jullie het verkeerd begrepen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

duh, tuurlijk niet :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 20:00 schreef __MiCH__ het volgende:
Gezien de vele "2de! 2de!" replies: ik had het over het tweede plaatje alleen eh? Niet dat grijze gebouw vergeleken met de twee blauwen. Alleen over het verschil tussen de twee blauwen wilde ik jullie mening weten. Misschien hadden jullie het verkeerd begrepen. :{
Ik denk dat ze net als mij die rechtste bedoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Erg kloek :) Maar ik heb geloof ik nog niet veel van Mich's zijn werk voorbij zien komen in de engine, en das wel een gemis... Je zou toch in een keer je hele hebben en houwen online zetten? nu lijkt me wel een kloek moment, we zitten er wel op te wachten :) Net werk man, puik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 22:25 schreef Spiney het volgende:
Erg kloek :) Maar ik heb geloof ik nog niet veel van Mich's zijn werk voorbij zien komen in de engine, en das wel een gemis... Je zou toch in een keer je hele hebben en houwen online zetten? nu lijkt me wel een kloek moment, we zitten er wel op te wachten :) Net werk man, puik.
ok, zal ik dan doen. Maar ik weet nooit of ze wel "af" genoeg zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Ik zal binnenkort ook weer eens wat gaan doen als ik tijd heb... Ben weer druk met school en werk enzo. Dus het kwam er de afgelopen 2 maand niet echt meer van, ik hoop dat het gaat lukken.

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toen ik dit topic zach dacht ik das cool daar ga ik ook aan mee doen.
ik heb nu dus ook mijn aller eerste pixel gebouw.
hij zal niet perfect zijn maar ik heb graag commentaar en het liefst tips terug.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~knut/03.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~knut/04.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Als je wilt dat hij in TweakTown komt, moet je hem even resizen zodat je hem op de template kan plaatsen die ervoor gebruikt wordt.

Je hebt wel een leuke stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 10:14 schreef evaarties het volgende:
Als je wilt dat hij in TweakTown komt, moet je hem even resizen zodat je hem op de template kan plaatsen die ervoor gebruikt wordt.

Je hebt wel een leuke stijl.
tnx man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... het kan aan mij liggen, maar als ik de town wil bekijken, dan krijg ik ff een Shockwave loading icon, en daarna een wit scherm... suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dit was ook maar een probeersel me volgende word beter.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~knut/05.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op dinsdag 12 maart 2002 11:16 schreef 22339 het volgende:
ja dit was ook maar een probeersel me volgende word beter.

[afbeelding]
Is zo al beter ja, zou voor de zekerheid nog even alle regels doornemen zoals staat op http://www.pixeltown.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
verschrikkelijk zeg wat een rij nummers... Mischien is het wel een idee om hier even een nieuwe topic over te openen?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik vind `m zeer mooi, alleen te groot eh :)
Lees inderdaad ff de regels. Maar ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op dinsdag 12 maart 2002 11:31 schreef GoTzilla het volgende:
verschrikkelijk zeg wat een rij nummers... Mischien is het wel een idee om hier even een nieuwe topic over te openen?
Nah...
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom doet pixeltown het nog steeds niet. Wanneer ik de stad open liggen alle gebouwen door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 11:31 schreef GoTzilla het volgende:
Spiney wil het grootste draadje ooit... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

oud draadje :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 20:08 schreef Type het volgende:

[..]

Spiney wil het grootste draadje ooit... :Z
Bored ass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Wordt er eigenlijk nog gebouwd? Ik heb nog ergens een half projectje, maar als er weinig gebeurt heb ik niet echt zin dat af te maken..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zaterdag 16 maart 2002 23:07 schreef Tarin het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gebouwd? Ik heb nog ergens een half projectje, maar als er weinig gebeurt heb ik niet echt zin dat af te maken..
ik ben druk aan het denken voor een nieuw gebouw (ff geen inspiratie :o), maar bouwen is altijd goed, gewoon doen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staan er een aantal gebouwen out-of-sync??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zondag 17 maart 2002 11:02 schreef daxx909 het volgende:
Waarom staan er een aantal gebouwen out-of-sync??
Dat is een bug, als je de tekst op de website gelezen zou hebben, had je het geweten :).

Gewoon de stad resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo zie ik Dit topic niet meer bij de index van W&G staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Dat betekend dat er lang niet op gereplied is.
En als er dan nieuwe topics komen, of mensen op topics replieen die onder deze stonden, dan komen die boven deze te staan.
En op GoT zie je (standaard) alleen topics met de laatste replie die tussen nu en 2 dagen geleden is gepost.
Dus al met al kunnen topics dan uit de lijst gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Ja dit mag misschien wel een lange topic zijn maar de vraag hoe je huisjes op hun plek zet is ook best vaak voorgekomen. Maar ja, rechtsklikken als ie is ingeladen en restart duwen, alles prima.

Ja als mensen niemeer reageren dan zakt de topic af naar het onderbewuste. Over het bouwen van tweaktown, er liggen wat dingen waar ik aan bezig ben maar die zullen niet snel merkbaar zijn op de engine zelf, voornamelijk de code streamlinen en wat bugs verwijderen. Ik ben weer ana het werk dus echt heel veel tijd heb ik er niet meer voor zoals "vroeger".

Maar als mensen huisjes bouwen en uploaden op de website dan worden deze automatische geplaatst en door de rating zullen ze vanzelf op hun plek aankomen, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 16:42 schreef Spiney het volgende:
Ja dit mag misschien wel een lange topic zijn maar de vraag hoe je huisjes op hun plek zet is ook best vaak voorgekomen. Maar ja, rechtsklikken als ie is ingeladen en restart duwen, alles prima.

Ja als mensen niemeer reageren dan zakt de topic af naar het onderbewuste. Over het bouwen van tweaktown, er liggen wat dingen waar ik aan bezig ben maar die zullen niet snel merkbaar zijn op de engine zelf, voornamelijk de code streamlinen en wat bugs verwijderen. Ik ben weer ana het werk dus echt heel veel tijd heb ik er niet meer voor zoals "vroeger".

Maar als mensen huisjes bouwen en uploaden op de website dan worden deze automatische geplaatst en door de rating zullen ze vanzelf op hun plek aankomen, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Jezus, was ie net weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Gilt hysterisch : Kunnen jullie niet een nieuwe thread openen, en deze laten sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Haha, alsof ik het hiervoor doe :) Nee er zijn gewoon mensen die nog wat kwijt willen hierin, en nieuwe topics mag niet van de oude heer ozBoz, dus dan wordt deze opgerakeld.

P.S. het quoten van een compleet artikel direct boven je en dan een zinnetje eronder tikken moet ook eens een hoofdzonde gemaakt worden. t'appicer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A vindt dat Spiney niet meer het Internet opmag totdat 'ie het huisjes plaats probleem heeft opgelost...

:) doed .. ik meen het want anders ga ik je lastig vallen

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13
* Sibbe dacht dat er treinen voorzien waren langs zijn lapjes grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Ik heb de Kuip in elkaar gepixeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.pixeltown.nl/buildings/images/pixel176_1.gif
:P

tell what you think!

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Het publiek is nu allemaal kleurtjes ik zou het meer een echt feyenoord publiek van maken met rood en wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Op dinsdag 26 maart 2002 01:33 schreef Dope-E het volgende:
Ik heb de Kuip in elkaar gepixeld:
[afbeelding]
:P

tell what you think!
Hey! Mijn Abe Lenstra stadion heeft concurrentie! Gelukkig is het erg goede concurrentie ... nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Op dinsdag 26 maart 2002 08:45 schreef izzii het volgende:
Het publiek is nu allemaal kleurtjes ik zou het meer een echt feyenoord publiek van maken met rood en wit.
Als je naar een shot kijkt tijdens een wedstrijd zie je toch ook niet alleen maar rood/wit :?
Misschien een super grote feyenoordvlag over een gedeelte...
Op dinsdag 26 maart 2002 09:35 schreef Murphy het volgende:
Hey! Mijn Abe Lenstra stadion heeft concurrentie! Gelukkig is het erg goede concurrentie ... nice!
Jouw stadion ziet er wel iets beter afgewerkt uit, mooi hoor :)

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
whaha.. geweldig bedacht..
ik heb ook ooit zoiets in die geest bedacht, maar dit is veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm.. er zitten wat foutjes op de pagina (bijvoorbeeld als je de huisjes bekijkt in buildings...)..

voor de rest wel leuk idee. Shockwave wordt nu gedownload. kijken wat het allemaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 14:48 schreef Vrieskerel het volgende:
hm.. er zitten wat foutjes op de pagina (bijvoorbeeld als je de huisjes bekijkt in buildings...)..

voor de rest wel leuk idee. Shockwave wordt nu gedownload. kijken wat het allemaal is...
:?
en daarom kick je een paar maanden oud topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik heb hier al lang niet meer gepost zeg...
Mede omdat ozboz mijn vorige account had gewist :(

* likkepot dacht dat de laatste keer dat hij hier poste, Spiney's opa vermist was

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

ow hier zijn een heleboel niet blij mee :)
Ik wel :)
GotHam City still alives :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Laatst online: 21:59

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op zondag 05 mei 2002 14:57 schreef likkepot het volgende:
Ik heb hier al lang niet meer gepost zeg...
Mede omdat ozboz mijn vorige account had gewist :(
Hoezo dat dan :? Kijken of je nog kan antwoorden voordat dit topic wordt verblijd met een mooi stuk staal dat je alleen met een sleutel kunt openen... :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op zondag 05 mei 2002 17:12 schreef Prammenhanger het volgende:

[..]

Hoezo dat dan :? Kijken of je nog kan antwoorden voordat dit topic wordt verblijd met een mooi stuk staal dat je alleen met een sleutel kunt openen... :)
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

*schop*

Hoe is het op dit moment met pixeltown? Zijn er hier nog mensen bezig met iets of is het echt een beetje afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

*zucht*

wat denk je :? Twee weken geleden al onnodig gekickt...

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Op zondag 19 mei 2002 22:23 schreef Prammenhanger het volgende:
*zucht*

wat denk je :? Twee weken geleden al onnodig gekickt...
"Hoe is het op dit moment met pixeltown? Zijn er hier nog mensen bezig met iets of is het echt een beetje afgelopen?
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Simsalabim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi dit topic nu toch voorlopig even dicht, aangezien ik niet geloof dat er nog veel leven in zit, en het is best een irritant topic in de topiclijst, omdat het zo lang is.

Mochten mensen toch nog willen posten in dit topic, mail dan even naar wgmods(at)tweakers.net, of neem even contact op via ICQ. Het moge duidelijk zijn dat een enigszins waardevolle kick moet zijn, en dat lijkt me op dit moment niet erg waarschijnlijk.

http://www.pixeltown.nl/
Hier het resultaat tot nu toe, helaas loopt de site niet meer helemaal lekker.
Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.