Bij gebrek aan een mogelijkheid tot reply'en op pixeltown

Kijk, ik ben zojuist van vakantie terug, en ik moet zeggen dat idd mijn enthousiastme ook wat achteruit loopt
D'r zijn nog weinig mensen die replieen en de gebouwen lopen ook niet storm. Ik flipte van mijn verdwenen plaatjes en daar zakte me de moed in de schoenen.
Ik ben wel bezig met nog wat gebouwen maar niet meer zo hard als eerst.
* daPet gaat aan een nieuwe baan beginnen en heeft strax dus niet zo veel tijd meer.
De engine is ook niet meer vernieuwd en het draadje op GoT is ook dood aant gaan.
Er is nix fout aan dit forum (wel brak, maar goed), maar gemak dient de mens en als het dus op GoT doodbloed waarom zou de gemiddelde pixelaar/tweaker dan de moeite nemen ergens anders te gaan kijken??
Mijn conclusie, je mist de reclame. Ik weet niet hoeveel pageviews je nog hebt nowadays maar ik zal eens kijken of ik dat kan opkrikken door ook ff op GoT te posten.

Het lijkt net of je ogen voor de maaltijd groter waren als je maag bleek te zijn.
Je kan dan wel zo l33te Lingoskillz hebben maar als je daar nix meer mee doet, waarom kan niemand het dan overnemen/onderhouden?? Het is je kindje en het was weken werk?? waarom laat je het dan doodbloeden?? Zonde man!!
Ik ga strax weer es me pixelpen pakken.