Ik ben nu weer volop aan het pixelen hoor 
Had ff geen inspiratie, maar de links op pixeltown.nl zijn erg handig
Had ff geen inspiratie, maar de links op pixeltown.nl zijn erg handig
Verwijderd
Verwijderd
RINPOp zondag 03 februari 2002 11:08 schreef Rmon het volgende:
RIP Tweaktown...
Verwijderd
RIP!!!!Op zondag 03 februari 2002 11:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
RINP
Rusty in no piece
Verwijderd
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
/Op zondag 03 februari 2002 16:36 schreef __MiCH__ het volgende:
Ik ben nu met deze bezig:
[afbeelding]
Verwijderd
Oh. Nou, dankje.Op zondag 03 februari 2002 16:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
/
Gruhuhuhuhuwelijk
Verwijderd
Sorry, commmunicatiefoutje, ik bedoel het in de goede weg, gruwelijk mooi.Op zondag 03 februari 2002 16:38 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Oh. Nou, dankje.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Verwijderd
Mooie glas-in-lood-ramen (23mOp zondag 03 februari 2002 18:09 schreef mahjqa het volgende:
wat zit iedereen te zeuren dat het dood is? Als je zelf niks doet moet je ook niet zeuren dat er niets gebeurt....
[afbeelding]
(nog laaaaang niet af)
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
LADIES AND GENTLEMAN! In the red corner, the defender of his title as creator of the #1 pixeltown creation: XLerator! In the blue corner, the attacker: __MiCH__! It looks like __MiCH__ is going to win, but we shall see who will get to wear theOp zondag 03 februari 2002 16:36 schreef __MiCH__ het volgende:
Ik ben nu met deze bezig:
[afbeelding]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Heejeehhh!!! In houwe jij!!!Op maandag 04 februari 2002 15:14 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
LADIES AND GENTLEMAN! In the red corner, the defender of his title as creator of the #1 pixeltown creation: XLerator! In the blue corner, the attacker: __MiCH__! It looks like __MiCH__ is going to win, but we shall see who will get to wear the [afbeelding] next
echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 10000000000000
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Op maandag 04 februari 2002 20:38 schreef XLerator het volgende:
[..]
Heejeehhh!!! In houwe jij!!!Ik ben sterker as je denkt
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
De Nederlandse Stichting voor Taalpurusme corrigeert, geheel gratis:Op maandag 04 februari 2002 20:38 schreef XLerator het volgende:
[..]
Heejeehhh!!! In houwe jij!!!Ik ben sterker as je denkt
Op dinsdag 05 februari 2002 09:33 schreef Nozzman het volgende:
[..]
De Nederlandse Stichting voor Taalpurusme corrigeert, geheel gratis:
Ik ben sterker DAN jij denkt.
Maarreh...nie lullen, bouwe!!!
De Nederlandse Stichting voor Taalpurisme corrigeert, geheel gratis:Op dinsdag 05 februari 2002 09:33 schreef Nozzman het volgende:
[..]
ik ben sterker als jij denkt kan ook hoorOp dinsdag 05 februari 2002 09:33 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met de trein e.d. in Tweaktown? Kunnen we binnenkort een nieuwe versie verwachten of is Spiney met iets heel anders bezig?Op dinsdag 05 februari 2002 22:18 schreef Kjoe het volgende:
Tweaktown is nooit dood tenzij het kreng offline wordt gehaald door Spiney of door mij. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je voor niets bezig bent want ook al loopt het iets minder storm de laatste tijd, ik vind 130 hits per dag voor een overleden project wel errug veel.
Vandaar dat Tweaktown nog lang niet dood is. Gegroet en pixel lekker verder.
Ow ja, ik merk dat de hoeveelheid records die dit topic bedraagd nogal een aanslag is op het systeem. Met name rond de middaguren is het topic geregeld niet meer te bereiken waar andere topics nog wel toegankelijk zijn.
Het kan natuurlijk ook gewoon puur toeval zijn.
Volgends mij gaat tweaktown doodOp woensdag 06 februari 2002 17:43 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de trein e.d. in Tweaktown? Kunnen we binnenkort een nieuwe versie verwachten of is Spiney met iets heel anders bezig?
github.com/Error323
Verwijderd
2 swim or not 2 swim, that's the question
blah blah...
Hij is een beetje errruuugg hooooooogg.. (1meter is 5 pixels)..Op zaterdag 09 februari 2002 19:06 schreef Heintjo het volgende:
Zo, laat ik m'n gezicht ook maar weeres zien na 1.5 jaar ofzo
Ik moet bekennen, ik heb niet alle posts gelezen (dûh), maar ik ben wel aan het tekenen geslagen:
[afbeelding]
Vind 't wel moeilijk om de juiste verhoudingen te vinden.. ter info: dit moet het Westin Hotel in Rotterdam (die naast Nationale Nederlanden) voorstellen.
Nu het moeilijkste: kleur, en de verdiepingen maken (raampjes enzo, pff)
Klopt het qua verhoudingen een beetje? en zit ik niet over maximale formaten heen enzo?
|{ brrr }] |
blah blah...
Verwijderd
Dat zou ik maar niet doen, een aantal pagina's terug staat een hele dicussie over de rails en bij horende templates. Op de buildingspagina van Tweaktown kun je ook wat voorbeelden vinen van de spoortemplate, ingevuld en wel.Op zaterdag 09 februari 2002 23:24 schreef PC-Reactive het volgende:
Maar goed, ik heb in ieder geval deze rails gemaakt:
[afbeelding]
OK, hij was nog niet helemaal af want ik wist niet zeker of er dus al rails gemaakt waren.Op zondag 10 februari 2002 01:14 schreef Kjoe het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen, een aantal pagina's terug staat een hele dicussie over de rails en bij horende templates. Op de buildingspagina van Tweaktown kun je ook wat voorbeelden vinen van de spoortemplate, ingevuld en wel.
Gebruik je de rails die je zelf aandroeg dan kan deze helaas niet gebruik worden.
even op kjoe's ondertitel douwenOp zondag 10 februari 2002 13:17 schreef PC-Reactive het volgende:
Heb al ff de search gebruikt maar kan niks vinden op 'rails' of 'rail' ?
Zalk doen, ben ondertussen al begonnen met een ander gebouwtjeOp zondag 10 februari 2002 19:04 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
even op kjoe's ondertitel douwen
SuperOp zondag 10 februari 2002 20:49 schreef __MiCH__ het volgende:
al weer wat verder:
[afbeelding]
ook een jachtje gemaakt:
[afbeelding]
Verwijderd
441 pixels (= 88.2m)Op zondag 10 februari 2002 21:13 schreef PC-Reactive het volgende:
Super, hoe hoog is het gebouw in pixels?
Misschien dat iemand anders dan verder wil gaan met de engine?Op maandag 11 februari 2002 00:44 schreef Spiney het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me niet veel meer bezig houd met de engine, ik wil nog de lege plekken invullen, de trein inbouwen en dat schip plaatsen, daarna moet de rating engine het overnemen en gaat tweaktown vanuit mijn kant op automatische piloot.
Opensource?Op maandag 11 februari 2002 18:18 schreef Spiney het volgende:
Overnemen is leuk, maar ik ga niet zomaar mijn hele Lingo code beschikbaar stellen, daar zit weken werk in en is wel eigenlijk een topstaaltje Lingo.
|{ brrr }] |
Erg mooi alleen voor mijn gevoel moet hij spitser zijn. Ik bedoel hoger, lijkt nu zo breed in de verhoudingen.
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
En dit topic gaat ook nog eens keer dood wat erg jammer is. En het forum op pixeltown.nl is al helemaal doodOp dinsdag 12 februari 2002 18:12 schreef Spiney het volgende:
OpenScore is voor mensen die zelf nie kunnen programeren en in ruil voor wat slechte meuk zuper-geile scripts willen scoren.
Nee als iemand wat wil zien van tweaktown dan wil ik ut graag uitleggen/aan meehelpen maar doe de zaak nie over. daar is het me te lief voor.
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap het niet..... Iedereen is helemaal triest omdat de fora enigzins uitsterven terwijl je zelf degene bent die de content in die fora moet plaatsen. Als je niet wil dat de fora doodgaan, post er dan in.Op dinsdag 12 februari 2002 18:22 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
En dit topic gaat ook nog eens keer dood wat erg jammer is. En het forum op pixeltown.nl is al helemaal dood![]()
Verwijderd
Verwijderd
Lezen he, ff op reset drukken als ie klaar is met ladenOp donderdag 14 februari 2002 14:50 schreef narfpower het volgende:
maar die huisjes staan wel schots en scheef en niet netje toen ik keek eentje stond zelf midden op een kruising
Verwijderd
Maar het is natuurlijk netter wanneer die bug 'gewoon' gefixed wordt...Op zaterdag 16 februari 2002 14:39 schreef XLerator het volgende:
[..]
Lezen he, ff op reset drukken als ie klaar is met laden
Dan is ie wel goed.
(Zo, ff weer naar boven)
|{ brrr }] |
Verwijderd
Er is al een gevangenis maar er loopt daar zoveel digicrime rondOp zondag 17 februari 2002 12:54 schreef craze_ het volgende:
hello 'k ben nieuw hier maar daar gaat het niet om
'k zag dit project en ben toen zelf even aan de slag gegaan
ik heb even een gevangenis in elkaar geknutseld
[afbeelding]
hij is nog niet helemaal af (het bordje moet ik nog letters in zien te krijgen enzo) maar het is een start
nu moet ik nog een naamplaatje maken
HEEJ man!! Vette aso! Leuk dat je nog mee doet maar het is wel de bedoeling dat je zoiets ZELF maakt!!!Op zondag 17 februari 2002 12:54 schreef craze_ het volgende:
hello 'k ben nieuw hier maar daar gaat het niet om
'k zag dit project en ben toen zelf even aan de slag gegaan
ik heb even een gevangenis in elkaar geknutseld
![]()
hij is nog niet helemaal af (het bordje moet ik nog letters in zien te krijgen enzo) maar het is een start
nu moet ik nog een naamplaatje maken
Verwijderd
Welja CrazeOp zondag 17 februari 2002 15:20 schreef craze_ het volgende:
nog even ik als enige de kleuren gekopieeerd de ramen en deuren heb ik gewoon zelfe gepixeld
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
lol moet je even restart doenOp maandag 18 februari 2002 15:17 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Welja Crazeleuk om je hier ook te zien!
Wat is het voor gebouw? Gevangenis/Internaat?
Ik laadde Tweaktown net eventjes btw en ik merkte dat de engine niet helemaal klopt...De huisjes worden overal en nergens neergeplant, op de weg, in het water...?
Nee niet happyOp zondag 17 februari 2002 15:15 schreef craze_ het volgende:
sorry mijn fout restyle :
maarre ik was er toch niet tevreden over en heb een nieuwe versie gemaakt
[afbeelding]
happy now?
Ik heb inderdad wat inspiratie gehaald van een paar gebouwen maar niet gekopied en gepaste (zou ook raar zijn want ik zie geen lange rechte muren bij jouw)
't is de eerste keer dat ik een groot gebouw maak dus heb ik gewoon een gebouw(yoevallig die van jouw) genomen gekeken hoe die het had gedaan en dat toegepast op mijn gebouw)
Nogmaals sorry ik had het mischien niet zo letterlijk (patroon in de muur) moet namaken , dat had ik zelf ookal door dus heb ik hem gerestyled
?Op dinsdag 19 februari 2002 11:37 schreef Viviev het volgende:
NOG NIET GENOEG GEHAD?!
Zeker New York an't namaken.
D'r klopt geen ene reet van. Die achterste muur is maar 2 verdiepingen terwijl die daarvoor er 4 heeft...Op zondag 17 februari 2002 15:15 schreef craze_ het volgende:
sorry mijn fout restyle :
maarre ik was er toch niet tevreden over en heb een nieuwe versie gemaakt
happy now?
Ik heb inderdad wat inspiratie gehaald van een paar gebouwen maar niet gekopied en gepaste (zou ook raar zijn want ik zie geen lange rechte muren bij jouw)
't is de eerste keer dat ik een groot gebouw maak dus heb ik gewoon een gebouw(yoevallig die van jouw) genomen gekeken hoe die het had gedaan en dat toegepast op mijn gebouw)
Nogmaals sorry ik had het mischien niet zo letterlijk (patroon in de muur) moet namaken , dat had ik zelf ookal door dus heb ik hem gerestyled
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
tja... dat zou kunnen jaOp dinsdag 19 februari 2002 17:51 schreef Maurice16 het volgende:
Je kijk weer verkeerd de bovenste 2 hebben een open binnen pleineen beetje je fantasie gebruiken
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Het makkelijkste (en soms ook best mooi) is het om een vierkante heuvel te maken. (Beetje transport tycoon idee)Op dinsdag 19 februari 2002 21:00 schreef craze_ het volgende:
iemand trouwens een idee hoe ik een heuvel kan maken (lukt niet goed)
of wacht ff ik post de vraag wel op de site zelf
...
- B.L.A.A.T. -
veel dusOp woensdag 20 februari 2002 00:33 schreef TheFruitNerd het volgende:
Wat er allemaal niet met paint gemaakt kan worden...
Is toch prima, 3 of 4 kleuren?Op woensdag 20 februari 2002 20:58 schreef craze_ het volgende:
kan iemand deze naar 32 kleuren converteren?
[afbeelding]
ik kan hem nu niet uploaden er zitten maar 3 of 4 kleuren in maar ik kan het verder niet aan passen met psp
...
ahum 't eerste gebouw heb ik inderdaad een voorbeeld voor genomen, dat klopt maar ik heb niet alles gekopieeerd en er een struikje aan verandert ofzo ik had alleen een voorbeeld nodig hoe een gebouw gemaakt kon wordenOp donderdag 21 februari 2002 08:33 schreef XLerator het volgende:
Gatverdamme, lullig om mijn reply op Craze te verwijderen.
Iedereen mag toch wel weten dat hij het dus niet zelf maakt, maar jat?
nog 1 keer ik heb al 100 keer mijn ecxuses aangeboden en ookal aangeboden dat als dat mogenlijk is dat ie eraf gehaalt word.Op donderdag 21 februari 2002 19:21 schreef XLerator het volgende:
Ach man, zelfs een kind kan zien dat je het van mij hebt gebruikt. De kleuren (ok, in de 2e heb je ff floodfill wit gedaan) de ramen, de deuren, de vormgeving (niet beginnen van vierkant is vierkant ofzo) dat bord bovenop.
Dan heb je het wel heel erg ervan afgeleid.
Maar goed, ga je gang, als je dat graag zo wilt.
Hey, maar je hebt wel mijn poppetjes gejat!!Op donderdag 21 februari 2002 20:36 schreef XLerator het volgende:
Als je het na-aapt ok, maar geef het dan ook toe.
Discussie gesloten. Ga jij maar door met wat je wilt doen.
ps. gelukkig kan je deze 2 niet namaken: ( En JA, ik had die vakantie niet zoveel te doen )
[afbeelding]
[afbeelding]
PSP kan dat niet goed .. moet je ff photoshop gebruiken ofzo (PSP maakt het hele palet zwart zodat het lijkt alsof er maar 3 kleuren inzitten)Op donderdag 21 februari 2002 07:27 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Is toch prima, 3 of 4 kleuren?
Heeft die van mij ook... Als ie nog 32bit is, doe je ff een decrease color depth (CTRL-SHIFT-3) en je bent er...
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Verwijderd
Damn heb je dat helemaal in paint gemaakt?? Of iets anders??Op donderdag 21 februari 2002 20:36 schreef XLerator het volgende:
Je bent echt een kind jij. Valt niet mee te praten.
En als je dan gaat beginnen alsof ik nix anders te doen hebt vind ik wel heel erg laag.
Maargoed, je maakt maar lekker dingen na. Gelukkig heeft de rest een gezonde fantasie.
Als je het na-aapt ok, maar geef het dan ook toe.
Discussie gesloten. Ga jij maar door met wat je wilt doen.
ps. gelukkig kan je deze 2 niet namaken: ( En JA, ik had die vakantie niet zoveel te doen )
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq