[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste
Acties:
  • 9.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Op donderdag 10 januari 2002 13:46 schreef borganism het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een deel 2 >:) want dit topic begint langzaam toch een beetje de layout te ver****en.
Nieuwe topics zijn voor mietjes en desktopgluurders ;)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:46 schreef borganism het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een deel 2 >:) want dit topic begint langzaam toch een beetje de layout te ver****en.
Er is een fatsoendelijk forum actief op www.pixeltown.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:27 schreef joostvl het volgende:

[..]

Tnx Rmon.

En... Is het gelukt om je plaatje te laten blokkeren??
Uhm sorry laten blokkeren?..
K snaput nie helemaal [ :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je een niet-correct plaatje kon uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe lol nee al mn pics waren goed behalve mn vakantiehuisje dus die moet ik nog ff editten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
uhm mega-beta plaatje :) Anyways, graag feedback op dingen als schaduw en isometrie enz.

Aladin en zijn draakjes geest uit de wonderlamp. Op alles wat nu leeg is komen héél veel mensen te staan :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/beta.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik de draak er uit en ga door met de rest, dat ziet er wel aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Op donderdag 10 januari 2002 15:46 schreef Deneb het volgende:
Mik de draak er uit en ga door met de rest, dat ziet er wel aardig uit.
Kvond em zelf ook niet echt toepasselijk meer, hij was eigenlijk ergens anders voor bedoeld, mal vond disney geest ook zo afgezaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op woensdag 09 januari 2002 21:48 schreef Midas_ het volgende:

[..]

De lichtinval klopt niet helemaal: het dak zou de lichtste tint moeten hebben
Als er licht overal vandaan kwam had het dak nog die kleur, het is toevallig niet dezelfde kleur als de muren vandaag :P

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Ik zie dat bijvoorbeeld bij die achtbaan van twburn het verkeer onder het gebouw door rijd. Is dat in v2 ook zo? Kun je dus tunnels bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes. Na nog wat vragen te hebben gekregen over de veiligheid van het raten van gebouwtjes heb ik even de truckendoos geheel geopend. Raten van huisjes gebeurd nu in een pop-up window.

Na het raten slaat het de vergaarde info op, sluit zichzelf en refreshed het window dat het popup venster geopend heeft. Ik denk dat we voorlopig weer even veilig zijn tegen mensen die 50 eenen gaan geven aan de Rabobank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op donderdag 10 januari 2002 16:15 schreef joostvl het volgende:
Luitjes. Na nog wat vragen te hebben gekregen over de veiligheid van het raten van gebouwtjes heb ik even de truckendoos geheel geopend. Raten van huisjes gebeurd nu in een pop-up window.

Na het raten slaat het de vergaarde info op, sluit zichzelf en refreshed het window dat het popup venster geopend heeft. Ik denk dat we voorlopig weer even veilig zijn tegen mensen die 50 eenen gaan geven aan de Rabobank :)
woei, da's mooi :)

en er valt me iets op aan jouw bericht
'wat dan?'
je gebruikt geen :{ :P

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Wie heeft er tips om realistische ramen te maken? Het blauwe vlak wat ik nu heb is niet echt mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:27 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

woei, da's mooi :)

en er valt me iets op aan jouw bericht
'wat dan?'
je gebruikt geen :{ :P
Oh %$# vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:33 schreef GeniusDex het volgende:
Wie heeft er tips om realistische ramen te maken? Het blauwe vlak wat ik nu heb is niet echt mooi....
Zoom eens in op een gebouw met mooie ramen zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Ik probeer nu al een hele tijd te reggen op tweaktown om mijn buildings te uppen, maar die reg lukt niet. Telkens bestaat username al etc. 404's etc.

Gaarne help.

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
TutanRamon, meel Kjoe evn met je probleem, die gaat daar over.

De achtbaan die dingus had gemaakt heb ik met veel pijn en moeite handmatig zitten inkloppen in de ouwe versie. in de nieuwe is dit (helaas misschien) niet meer mogenlijk.

Over het plaatsen van de stations? Ik ga alleen het dubbele station van Mich in zijn plek fiksen, de rest van de eenTemplate spoorStations worden samen met de andere spoorGebouwen in een groot rieten mand gegooid, eens stevig door elkaar gehusseld en langs de spoorLijn geplempt.

Over het aantal nog aanwezige spoorPercelen? Ik heb er nu iets van 4 voorbij zien komen dus daar is nog ruimte zat, wil je even zeker van je zaak zijn? meel ze dan even naar me toe als ze af zijn en voldoen aan de eisen. Wie het eerst maalt, wie het eerst haalt geldt, en ik zal jullie wel tijdig melding geven wanneer ze op zijn.

Mich, kan jij een keer met 4 spoorTemplates komen? dan kunnen de mensen die gebruiken. Gewoon de standaardTemplate met daarop het spoor in het grijze gebied (niet in het wit, want daar moet als het goed is al een spoor liggen.

Als je die template gebruikt mag je die invullen met de bestaande + de spoorWeg regels al eerder genoemd.

over de rating:

eerste 25 gebouwen komen in het stadsCentrum
26-30 komt in de rivierenWijk
31-40 komt aan zee te liggen
41+ komt aan de buitenkant van het spoor te liggen.

Huisjes aan het spoor zijn uitGezonderd van deze plaatsing, zo ook aparte gebouwen en voortuigen en effecten.

zo dat was me weer een post, ik ga zo eens lekker suuppen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op woensdag 09 januari 2002 22:43 schreef nelis het volgende:
Ik heb ff het oude traject onder handen genomen en aangepast op de nieuwe bochten (dat wil zeggen: gespiegeld en kleine verplaatsing spoorweg).

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010613752

Is dat wat? Op deze manier blijft alle ruimte namelijk zo goed als gelijk. :)
dit vind ik nou goed gedaan :) Zo maggut van mij wel worden

Afbeeldingslocatie: http://www.dexscripts.f2s.com/edit.gif
ff me EDIT plaatje uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Op donderdag 10 januari 2002 18:19 schreef Spiney het volgende:
over de rating:

Huisjes aan het spoor zijn uitGezonderd van deze plaatsing, zo ook aparte gebouwen en voortuigen en effecten.

zo dat was me weer een post, ik ga zo eens lekker suuppen :{
Hmm dus als je gebouwtje bijna superslecht maakt komt ie wel mooi in het dure strand gebied te liggen :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, stukjes rails:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part2.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part3B.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part15.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part3C.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part8.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part9.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part5.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 21:26 schreef OxiMoron het volgende:

[..]

Hmm dus als je gebouwtje bijna superslecht maakt komt ie wel mooi in het dure strand gebied te liggen :P
Als er op den duur een paar honderd huisjes zijn is het anders nog best een klus om op plaatsje =/- 35 te eindigen

[edit]
Ik wil btw (in tegenstelling tot eerdere mededelingen) 1 maal nummer 5 en een station op nummer 7 (van Dryw.Filtiarn) reserveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:34 schreef nelis het volgende:

Ik wil btw 1 maal nummer 8 reserveren en een station op nummer 7 (was al bekend maar toch) :)
7 komt er niet in, dat stukje is enkelspoor. Had daarnet de verkeerde erin gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat er geen hekken ofzo om de rails staan??
Zo kan iedereen met zn auto of zelf op de rails gaan staan??... Daz gewoon NIET normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 21:40 schreef __MiCH__ het volgende:

[..]

7 komt er niet in, dat stukje is enkelspoor. Had daarnet de verkeerde erin gezet :+
Zo klopt er volgens mij geen zak van, check ff dat plaatje wat ik heb gepost. Er moeten volgens mij 10 templates komen, namelijk 4 hoeken, 2 vertikale banen en 4 horizontale banen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 21:40 schreef Rmon het volgende:
Ik snap niet dat er geen hekken ofzo om de rails staan??
Zo kan iedereen met zn auto of zelf op de rails gaan staan??... Daz gewoon NIET normaal :P
Dan maak je die hekken er toch bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:43 schreef nelis het volgende:

[..]

Zo klopt er volgens mij geen zak van, check ff dat plaatje wat ik heb gepost. Er moeten volgens mij 10 templates komen, namelijk 4 hoeken, 2 vertikale banen en 4 horizontale banen
gaat het volgens dat systeem dan? alles gespiegeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 21:47 schreef __MiCH__ het volgende:

[..]

gaat het volgens dat systeem dan? alles gespiegeld?
Nee, dat was gewoon een voorbeeldje van mij. Maar dat zou wel zo handig zijn aangezien er al een aantal stations, brug(gen) en andere creaties (bijna) klaar zijn die daarop gebaseerd zijn. Er moeten zoiezo 10 templates komen omdat er dubbele en enkele sporen zijn die ergens in elkaar over moeten lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:52 schreef nelis het volgende:

Nee, dat was gewoon een voorbeeldje van mij. Maar dat zou wel zo handig zijn aangezien er al een aantal stations, brug(gen) en andere creaties (bijna) klaar zijn die daarop gebaseerd zijn. Er moeten zoiezo 10 templates komen omdat er dubbele en enkele sporen zijn die ergens in elkaar over moeten lopen. :)
dat weet ik jah, ik post voor het gemak alle stukjes die je maar nodig zou kunnen hebben in mijn post van donderdag 10 januari 2002 21:32. te vinden op pagina 153, op vijf na laatste reply. :) (wat betreft rechte stukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik had al stukje 5 (</) geclaimd voor mijn fabriek
Als die er maar in komt is alles best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:44 schreef nelis het volgende:

[..]

Dan maak je die hekken er toch bij
??
I wuzz just jokin'!
*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Nou, ik zou het eigenlijk niet doen, maar ik ben weer met wat nieuws begonnen.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/mi6l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/londen.jpg
Dit is ook de reden waarom ik net vroeg of er tunnels gemaakt kunnen worden. Ik krijg die andere helft er anders niet op. (gelukkig is het gebouw symmetrisch, dus ik kan het in 2en hakken en alleen het rechterdeel doen. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Ja Mich gaat nu even over de spoorWeg, daar heb ik even weinig zeggenSchap in, nahja... maar jullie moeten maar uitmaken welke templates jullie gaan gebruiken en of Mich dat goedVind, stuur alles op naar mij dan laat ik wel tijding weten of iets vol is of niet.

StadsCentrum komt LINKS, en rivierenWijk komt RECHTS. daar valt niet aan te torren.

En over de 30+ huisjes die aan de dure zee komen te liggen? daar moejje best een rind voor scrollen (shockwave start namelijk met de focus op het stadsCentrum) en ja boeie? als je het echt netjes wilt is wer geen ruimte voor zee, rivier of spoor, dus dat is gewoon een afweging. de "staus" van je plaatsing van je huis zal gewoon een beetje moeten afhangen van een culturele waarde (die wij gaan bepalen)

Nie mee eens? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 01:49 schreef Spiney het volgende:

StadsCentrum komt LINKS, en rivierenWijk komt RECHTS. daar valt niet aan te torren.
Ok, ik zal mijn voorgestelde traject ff veranderen
En over de 30+ huisjes die aan de dure zee komen te liggen? daar moejje best een rind voor scrollen (shockwave start namelijk met de focus op het stadsCentrum) en ja boeie? als je het echt netjes wilt is wer geen ruimte voor zee, rivier of spoor, dus dat is gewoon een afweging.

Nie mee eens? :{
Ik wel :)
de "staus" van je plaatsing van je huis zal gewoon een beetje moeten afhangen van een culturele waarde (die wij gaan bepalen)
:? En nu in het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
BELANGRIJK, DE PERCELEN AAN HET SPOOR!

Ok, ik heb het vorige traject ff aangepast (2 maal):

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010713610

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010713629

Het voordeel hiervan is dat het oude traject hetzelfde blijft, op de volgende punten na:

Plaatje 1:

1. Het onderste en het bovenste station krijgen twee wissels (dat is namelijk een stuk logischerwijs dan wissels in de middel of nowhere). Dat boeit echter niet zoveel want ik ben met het onderste station bezig (en het boeit mij niet of ik ff een wissel moet invoegen) en het bovenste station moet nog worden gemaakt (het linker station ook trouwens, maar die krijgt geen wissel)

2. Ipv 1 brug met enkel spoor en 1 brug met dubbel spoor hebben beide bruggen dubbel spoor (plaatje 2 heeft dit overigens niet). Dit omdat de stations anders in de hoeken moeten worden geplaatst (zie plaatje 2). Het voordeel hiervan is dat de stations hun plek behouden. Ik weet echter niet of dit een probleem gaat opleveren in verband met de reeds gemaakte bruggen.

Plaatje 2:

1. Het onderste (linksonder) en het bovenste (rechtsboven) station krijgen twee wissels (dat is namelijk een stuk logischerwijs dan wissels in de middel of nowhere). Zie ook punt 1 van plaatje 1

2. De stations zijn in de hoeken geplaatst. Het nadeel hiervan is dat het misschien niet echt realistisch is (stations worden meestal op lange rechte stukken gebouwd), het voordeel is echter dat er zowel een brug met dubbel spoor als een brug met enkel spoor is (wat wel zo leuk is).

Ik zie dat de legenda niet echt duidelijk meer is dus bij deze:

Rood: Enkele spoorlijn
Bruin: Dubbele spoorlijn
Geel: Brug met enkele spoorlijn
Lichtblauw/turquoise: Brug met dubbele spoorlijn
Rose/rood: Stations, reeds af
Blauw 1 (de 2 blauwe percelen (boven (met wissel) en links) aan de spoorlijn): Stations die nog gemaakt moeten worden
Blauw 2: De rivier
Grijs: Wegen
Groen: De percelen in het centrum
Zwart: De rivierenwijk
Wit 1: Percelen aan de spoorlijn
Wit 2: De 'gewone' percelen

Voor de verdeling ervan...

...
over de rating:

Voor de duidelijkheid, de zee ligt in deze plaatjes aan de onderkant (in tweaktown ligt de zee linksonder, aangezien deze plaatjes 1/8 slag met de klok mee gedraaid moeten worden) en de tien plaatsen die aan de zee liggen zijn, zoals je ziet, niet aangegeven.

Er zijn dus nog 2 stations, 4 hoeken (dacht ik tenminste) en een zooi 'gewone' precelen aan het spoor beschikbaar om te maken (meldt wel ff van tevoren wat je wilt gaan bouwen om misverstanden (zoals dubbele stations) te voorkomen).

Nou, laat maar horen wat je ervan vindt :)

Kwa wissel zat ik aan zoiets te denken:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010715845

Oftewel, twee individuele trajecten (1 met enkel en 1 met dubbel spoor) met twee treinen op het dubbele traject en één trein op het enkele traject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Dit zijn dus de percelen die beschikbaar zijn (min de percelen die al gereserveerd zijn (eerst ff het topic doorlezen dus, hoewel het fijn zou zijn als iedereen nog ff meldt wat hij/zij heeft gereserveerd :))):

'Gewone' percelen aan het spoor (/ en \ zijn sporen, > en < zijn huisjes):

5x \> (onderste horizontale rij) enkel en dubbel spoor
4x /> (linker vertikale rij) enkel spoor
5x <\ (bovenste horizontale rij) enkel en dubbel spoor
3x (-1, die ik graag zou willen reserveren) </ (rechter vertikale rij) dubbel spoor

Stations:

1x (-1, dit station is reeds in aanbouw) \> met wissel
1x /> enkel spoor
1x <\ met wissel
1x (-1, dit station (wat uit twee percelen bestaat) is al klaar) </ dubbel spoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Op vrijdag 11 januari 2002 03:52 schreef nelis het volgende:
Dit zijn dus de percelen die beschikbaar zijn (min de percelen die al gereserveerd zijn (eerst ff het topic doorlezen dus, hoewel het fijn zou zijn als iedereen nog ff meldt wat hij/zij heeft gereserveerd :))):
Ik had een \> gereserveerd, met dubbel spoor. Met het volgende template dus:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13
Ok, nog eventjes melden dat ik ook een stuk langs het spoor wil, meerbepaald een /> stuk.
Op de werf langs mijn huis is men al goed gevorderd. Het spoor ligt er. Nu moet nog beplanting komen. Maar eerst hadden de werknemers graag geweten of het spoor zo correct ligt:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sibbe/sibbe_huisspoor.gif

Als de tuinmannen dan de bruine vlakken opvullen, waarschijnlijk met boompjes, mogen die dan over het spoor komen? ttz, vóór het spoor, zodat je dus niet alles van het spoor/trein zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 09:41 schreef Sibbe het volgende:

Als de tuinmannen dan de bruine vlakken opvullen, waarschijnlijk met boompjes, mogen die dan over het spoor komen? ttz, vóór het spoor, zodat je dus niet alles van het spoor/trein zult zien.
ALs ik het mij goed kan herinneren (ik kon de post niet meer terugvinden) schreef Spiney dat de trein alles overlapt dat over het spoor is getekent. Dat betekent dat jouw, door de tuinman aangelegd boompjes, plat zullen worden gewalsd door de trein.
Dat gaat er dus erg cheesy uitzien en dat is weer niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dat wordt een gazonnetje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even wat gebouwen categorieën toegevoegd aan het systeem. Werkt nu wat prettiger aan maakt het ook duidelijk wat welk plaatje doed en waar het terecht gaat komen in Tweaktown. Gaat het allen even bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 14:11 schreef joostvl het volgende:

Werkt nu wat prettiger aan maakt het ook duidelijk wat welk plaatje doed en waar het terecht gaat komen in Tweaktown.
Wtf? Jullie hebben wel wat met de Nederlandse taal of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 14:13 schreef nelis het volgende:

[..]

Wtf? Jullie hebben wel wat met de Nederlandse taal of niet? ;)
Tja, dat neem ik de laatste tijd inderdaad steeds minder serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 14:15 schreef joostvl het volgende:

[..]

Tja, dat neem ik de laatste tijd inderdaad steeds minder serieus :)
:)
Maar ik snap het geloof ik al, je zou btw ook nog een categorie 'stadscentrum' en 'rivierenwijk' kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 14:16 schreef nelis het volgende:

[..]

:)
Maar ik snap het geloof ik al, je zou btw ook nog een categorie 'stadscentrum' en 'rivierenwijk' kunnen maken :)
Ja en Nee. In principe kan dat natuurlijk wel en dan heb je een bepaald concept. Maar het concept was al gekozen, centrum, rivierenwijk en buitenwijk worden bepaald aan de hand van de ratings. Dat was immers het primaire plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 14:20 schreef joostvl het volgende:

[..]

Ja en Nee. In principe kan dat natuurlijk wel en dan heb je een bepaald concept. Maar het concept was al gekozen, centrum, rivierenwijk en buitenwijk worden bepaald aan de hand van de ratings. Dat was immers het primaire plan.
Ja, dat bedoel ik ook. Gewoon de huisjes die op dit moment in het centrum komen onder de categorie 'stadscentrum' zetten mbv asp. De strandhuizen worden btw ook geplaatst aan de hand van votes dus dan zou die categorie ook afvallen:

...
over de rating:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 14:25 schreef nelis het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik ook. Gewoon de huisjes die op dit moment in het centrum komen onder de categorie 'stadscentrum' zetten mbv asp. De strandhuizen worden btw ook geplaatst aan de hand van votes dus dan zou die categorie ook afvallen:
[..]
Ja, die strandhuisjes kunnen er inderdaad uit als categorie. Daar heb ik me in vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
Op vrijdag 11 januari 2002 14:08 schreef Blaise het volgende:
dat wordt een gazonnetje... :)
Een gazon is zo saai. Vóór de spoorweg zullen er lage struiken komen en achter de spoorweg zal ik als tuinarchitect wat boompjes tekenen. Misschien nog wel een bankje hier en daar.

Wat een geluk dat mijn huis niet te hoog is, anders reed die trein daar ook over.

Wanneer denkt Spiney V2.0 online te kunnen plaatsen? Ik kan niet meer wachten :9 Er moeten waarschijnlijk eerst nog enkele gebouwen gemaakt worden, of zijn er genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 14:34 schreef Sibbe het volgende:

[..]

Wanneer denkt Spiney V2.0 online te kunnen plaatsen? Ik kan niet meer wachten :9 Er moeten waarschijnlijk eerst nog enkele gebouwen gemaakt worden, of zijn er genoeg?
Nou, er zijn er wel genoeg, voorlopig. Misschien kunnen we niet alle percelen langs de zee vullen maar het centrum en rivierenwijk staan wel vol.

Maar ik ben het met je eens, we hebben toch wat meer huisjes nodig, de grote hoeveelheden beginnen een beetje af te nemen, dat is jammer. Misschien een idee om allemaal nog een huisje te maken ????

Die engine komt er trouwens aan. Het leeuwendeel is al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Zeg, ik zit niet voor niets een heel verhaal op te hangen over het spoortraject :P Reacties? :)

Ik heb btw nog een klimwand die bijna af is, een station dat dit weekend af komt, een 2onder1kap aan het spoor dat dit weekend af komt, en een legerbasis die nog wel ff duurt (bestaat ook uit 4 percelen dus die zal wel niet geplaatst worden). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Op vrijdag 11 januari 2002 14:39 schreef joostvl het volgende:

[..]

Nou, er zijn er wel genoeg, voorlopig. Misschien kunnen we niet alle percelen langs de zee vullen maar het centrum en rivierenwijk staan wel vol.

Maar ik ben het met je eens, we hebben toch wat meer huisjes nodig, de grote hoeveelheden beginnen een beetje af te nemen, dat is jammer. Misschien een idee om allemaal nog een huisje te maken ????

Die engine komt er trouwens aan. Het leeuwendeel is al klaar.
Ik ga weer bouwen zodra ik iets meer tijd heb dan de afgelopen week (oftewel komend weekend >:))

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik ga nog wel mijn huisje enzo afmaken, maar krijg vanavond eerst nog bezoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 09:59

Blauw

De Schreeuw

Hoezo "De lay-out is verneukt" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik zorg natuurlijk voor de culturele voeding, :r:r:r
maar goed
hij word wel kewl hoop ik, ik zal hem op schaal bouwen, me Angkor Wat
word een hele klus
ik moet nog beginnen
ok
mzzl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

ik ben nog wel aan het bouwen hoor.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/londen2.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/mi6l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelis, ik wil het eigenlijk toch liever zo: Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/plattegronD.gifhouden, ok? :)

dit zijn de wissels:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part11B.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/part11C.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 17:18 schreef __MiCH__ het volgende:
Nelis, ik wil het eigenlijk toch liever zo: [afbeelding]houden, ok? :)
Euuh, lees jij mijn/de reacties wel eens? :) Dan had je namelijk geweten dat dit traject zoiezo niet kan, aangezien de bochten zijn veranderd.

Geloof me, ik heb er echt wel over nagedacht.

Zie bijv deze en deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, ok, wat kan er nog meer niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 11 januari 2002 18:35 schreef __MiCH__ het volgende:
Volgens mij moet je alleen het hele traject spiegelen en klopt het voor de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Eh hallo, kijk nou eens goed naar mijn plaatjes en lees mijn verhaal eens door. Dat oude traject kán niet eens aangezien de bochten groter zijn geworden en het traject nu aan de búitenkant ipv aan de binnekant van de percelen ligt.

Om maar een paar voorbeelden te noemen:

-dat station van _MICH_ moet zoiezo aan de rechterkant.
-het enkele spoor moet links liggen
-het dubbele spoor moet rechts liggen
-dat station wat boven ligt in het oude traject moet onder liggen (aangezien die al af is)

Lezen mensen, lezen :)

Verder zijn die wissels zwaar onlogisch. Wissels vinden altijd bij stations plaats. Daarnaast kan je op die manier geen meerdere treinen laten rijden (hooguit 2) omdat ze anders botsen.

Het zou op zijn minst leuk zijn als er ff gekeken wordt naar wat ik heb voorgesteld, die trajecten kloppen namelijk wél

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Jaja mensen, het is zover, jullie mogen een kiekje nemen onder de motorKap van tweaktown.

Voor zover hij online staat doet hij het volgende:

- iets van 30 huisjes binnenhalen van de server en deze plaatsen in de eerste 2 wijken.
- de rivier zit erin
- de tweakZee ook

sommige huisjes zijn klikbaar maar dat is nog buggy.

Kijk er even op op http://www.pixeltown.nl

en geef al je aanmerkingen even door op het forum "Bugs in Tweaktown v2.0" zodat we kunnen zien wat jullie wel en wij niet zien. (en niet rara het is rood).

Zoals jullie zien moet er nog een hoop gebeuren maar het gaat nu lekker.

Mooi he? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 18:35 schreef __MiCH__ het volgende:
Bijna, het traject moet ook nog aan de buitenkant van de percelen komen te liggen.

En verder wou Spiney PER SE het stadscentrum links en de rivierenwijk rechts. :)

En dat is dus het enige wat ik veranderd heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Laatst online: 23:03
Op vrijdag 11 januari 2002 18:52 schreef Spiney het volgende:
Jaja mensen, het is zover, jullie mogen een kiekje nemen onder de motorKap van tweaktown.

Voor zover hij online staat doet hij het volgende:

- iets van 30 huisjes binnenhalen van de server en deze plaatsen in de eerste 2 wijken.
- de rivier zit erin
- de tweakZee ook

sommige huisjes zijn klikbaar maar dat is nog buggy.

Kijk er even op op http://www.pixeltown.nl

en geef al je aanmerkingen even door op het forum "Bugs in Tweaktown v2.0" zodat we kunnen zien wat jullie wel en wij niet zien. (en niet rara het is rood).

Zoals jullie zien moet er nog een hoop gebeuren maar het gaat nu lekker.

RESPRECT...

Vet mooi gemaakt, man!! :9~

Zullen we bij 4000 reply's trouwens een nieuw topic maken?? :)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
  • Laatst online: 12-09 15:34
Op vrijdag 11 januari 2002 18:52 schreef Spiney het volgende:

...

Geinig!!

Dus deze worden live uit de database gehaalt?
Dan mis ik nog best wel wat gebouwtjes die wel in de db staan...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit dus een vet cool idee, megatof zo'n stad, is het goed dat ik binnen een maand ofzo ook een huisje add? Nu kan ik niet want het zijn exaams enzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Laatst online: 23:03
Op vrijdag 11 januari 2002 19:12 schreef pikachuf het volgende:
Ik vind dit dus een vet cool idee, megatof zo'n stad, is het goed dat ik binnen een maand ofzo ook een huisje add? Nu kan ik niet want het zijn exaams enzo :'(
tuurlijk!

Ik denk dat TweakTown wel best lang blijft bestaan :)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verveelde me ook de afgelopen dagen :P

Afbeeldingslocatie: http://leden.tref.nl/~oufrnw84/piramide.gif

Is ie zo goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Strak! Die piramide :)

Erg cool trouwens, die nieuwe versie!!!!!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

yay! een beta :D :D :D :D :D
nice gedaan
Rivier eindigt trouwens in een stoep bij het strand (ik zeg ff voor als je nog niet wist)

Piramide ook nice

komt er met de nieuwe versie nu dan eindelijk de nieuwe moderator? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:44 schreef GeniusDex het volgende:

komt er met de nieuwe versie nu dan eindelijk de nieuwe moderator? :P
Ik zal Spiney daar zo over spreken. Vanavond wordt het bekend.

Ik ben erg blij om al jullie positieve reacties te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 11 januari 2002 19:52 schreef joostvl het volgende:

[..]

Ik zal Spiney daar zo over spreken. Vanavond wordt het bekend.

Ik ben erg blij om al jullie positieve reacties te horen :)
ik ook :P
Vanavond krijg ik ook nog visite ook van mensen die ik nog nooit IRL heb gezien :o Komen ze UTen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
nieuwe versie van tweaktown ziet er cool uit, ik zal nog ff wat aan mijn huisjes verbouwen. Komt er ook weer een knop voor als je verdwaald bent, zodat je weer in het centrum terugkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou daar komt ie dan.

De voorlopig laatste moderator van Tweaktown is geworden:............. GeniusDex.

Gefeliciteerd jongen :P

(Vul je naam en achternaam even in bij je userprofile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/londen3.gif
Dit is de rechterhelft van het gebouw. Aan de linkerkant hoort nog precies het spiegelbeeld te zitten. Hij zou dan wel 2 templates worden. Als ik nu precies midden onder door een tunnel maak, dan rijden die auto's er toch gewoon onder door of niet? Het enige wat dan buggy is, is dat je ze niet omlaag ziet gaan. Maar dat valt erg mee denk ik.
Als het niet mag even zeggen (spiney??), dan maak ik gewoon op een 2e template de andere helft, en dan kun je ze gewoon zonder tunnel naast elkaar zetten, met een open ruimte precies door het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 20:42 schreef bloasfist het volgende:

...
Als het niet mag even zeggen (spiney??), dan maak ik gewoon op een 2e template de andere helft, en dan kun je ze gewoon zonder tunnel naast elkaar zetten, met een open ruimte precies door het midden.
Ook dat kan/mag niet volgens mij

De nieuwe versie ziet er btw erg mooi uit, complimenten (ik wacht alleen nog steeds op een reactie van _MICH_ >:) :P) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 11 januari 2002 20:39 schreef joostvl het volgende:
Nou daar komt ie dan.

De voorlopig laatste moderator van Tweaktown is geworden:............. GeniusDex.

Gefeliciteerd jongen :P

(Vul je naam en achternaam even in bij je userprofile)
been daar, done dat :P

Moet ik nu een speech houden? :+ (ben ik niet zo goed in :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
bloasfist:

Het spijt me maar het is niet meer te doen, IK plaats de gebouwtjes niet meer, dat doen jullie dmv de ratingPagina op pixeltown.nl. wil je dat je beide percelen aan elkaar komen dan moet je daar of het systeem voor hacken zodat je gebouwen op de juiste volgorde in de rating komen (ook even op letten dat er gaten tussen de wijken zitten, dus 30-31 helpt nie want dan staan ze in andere wijken. Of je moet iedereen heel lief aankijken en zorgen dat hun juist gaan stemmen zodat datzelfde gebeurt,

voor beide opties? dream on. Het is gewoon niet meer te doen, die achtbaan is ook komen te vervallen zoals die nu is opgezet.

Dus je moet of je gebouw voor de helft erop zetten of je schaal aanpassen en het overnieuw doen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
hmm tweaktown beta is een spookstad... helemaal nietmand op straat ofzo :P ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Graag even alle reacties op tweaktown posten op het pixeltown.nl forum. ik kan hier nie op alles reageren en ga dat ook nie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Op vrijdag 11 januari 2002 20:55 schreef Spiney het volgende:
bloasfist:

Het spijt me maar het is niet meer te doen, IK plaats de gebouwtjes niet meer, dat doen jullie dmv de ratingPagina op pixeltown.nl. wil je dat je beide percelen aan elkaar komen dan moet je daar of het systeem voor hacken zodat je gebouwen op de juiste volgorde in de rating komen (ook even op letten dat er gaten tussen de wijken zitten, dus 30-31 helpt nie want dan staan ze in andere wijken. Of je moet iedereen heel lief aankijken en zorgen dat hun juist gaan stemmen zodat datzelfde gebeurt,

voor beide opties? dream on. Het is gewoon niet meer te doen, die achtbaan is ook komen te vervallen zoals die nu is opgezet.

Dus je moet of je gebouw voor de helft erop zetten of je schaal aanpassen en het overnieuw doen. :{
ok!, dan weet ik dat. Ik maak wel gewoon de ene helft dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010780213

Wat kwam er ook alweer voor beta? :7

Overigens best leuk/veel werk om al dei cirkels met een bepaalde constructie op de pixel precies goed te krijgen :).

Edit:

Ik snap nou niet helemaal hoe het met de nieuwe grootte zit (300px breed) is deze template (de standaard) goed, of moet ik nog dingen gaan veranderen :? Als dat laatste het geval is, is het misschien handig om een nieuwe tempalte te maken die aan de nieuwe eisen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm er zit een pittige bug in de gebouwen uploader.

Ik wilde net mijn piramide plaatsen..

Maar nu staat mijn verhaaltje bij de zwaan van rotterdam!

Das beetje zielig voor de maker daarvan :) Sorry!! :P

Kan die bug ff gefixed worden :)

edit: heb er maar even een OEPS plaatje neergezet. Graag spoedig de zwaan weer terug op de nummer 5 positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 11 januari 2002 21:19 schreef handige_harrie het volgende:
[afbeelding]

Wat kwam er ook alweer voor beta? :7

Overigens best leuk/veel werk om al dei cirkels met een bepaalde constructie op de pixel precies goed te krijgen :).
alpha issut :P
wel nice ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
Sorry _MICH_, maar nelis heeft het beter gesnopen dan jij.

Bochten zijn veranderd en daar hangen heel wat gevolgen aan. Nelis heeft volgens mij de beste oplossing eruit gehaald.

Dit dus: Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010713629

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 11 januari 2002 21:29 schreef Sibbe het volgende:
Sorry _MICH_, maar nelis heeft het beter gesnopen dan jij.

Bochten zijn veranderd en daar hangen heel wat gevolgen aan. Nelis heeft volgens mij de beste oplossing eruit gehaald.

Dit dus: [afbeelding]
Wissels hoeven niet echt OP de stations te liggen, meer ervoor of erna (en soms ligt er ook nog een brug tussen)
En mag mijn autofabriek dan boven __MiCH__'s station ofzo? Dat vind ik wel een mooi plekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Wissels heb ik een probleempje mee, namelijk het huis dat er ovberheen komt. door de rating weet ik niet welke daar precies komt. dus weet de bouwer ook niet of die wel of niet rekening moet houden met de wissels.

Lijkt mij eigenlijk een verstandig plan om over te stappen op enkel, of dubbelSpoor. beide is preoblematisch omdat je dan allen voor het spoor alleen al, even zien. 14 templates krijgt.

Ik ga even heel lullig de knoop doorhakken:

er komt een enkel of dubbelSpoor (alhoewel ik het nut van een dubbelSpoor niet helemaal inZie, tweakTown express is razendSnel bij de plek waar je wilt zijn hoor) en daarmee houdt het op.

Nu is dus aan Mich om te kiezen voor dubbel of enkelSpoor.

Ik bepaal hier wel de versie nummer he? en Beta staat gewoon voor een pre-Af ding. Alpha is meer het idee geweest. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 11 januari 2002 22:18 schreef Spiney een verhaal over de spoorwegen
Ik ben eigenlijk voor dubbelspoor omdat de meeste gebouwen die er nu zijn daar al rekening mee hebben gehouden. Dan misschien iets dat de trein willekeurig 1 spoor kiest als 'ie weer in beeld komt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
Neeeeeeee Spiney, dat meen je niet :'( :'(

Ander voorstel, enkele én dubbele sporen maar de trein gebruikt slechts 1 spoor.

Easy voor treinconducteur Spiney :) easy voor dubbelspoor-stationbouwers :) easy voor mij die toch al 2 enkelspoor-percelen upgeload heeft :P

En dan heeft de maker van de spoor-templates niet meer dan de helft voor niets gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Sibbe, gaat ook helaas nietr op, want dan weet de engine nog steeds niet waar een dubbel of enkelSpoor moet liggen.

Even iets anders, willen mensen eens hun gebouwtjes nakijken? Ik heb namelijk 7 .bmp bestanden gevonden die gewoon met een snakenStreek .gif zijn genoemd. de etters zijn rond de 200Kb en dat vind meneer bolletje Nie leuk.

Als dit zo door gaat en alle idioten die met Paint bezig zijn en gewoon niet willen opSlaan als een echte gif dan houdt het echt heel erg snel voor hun op. Ik was al bijna klaar om hen entries in de dataBase helemaal te verwijderen maar ze staan als het goed is nu gewoon op non-Actief.

Misschien gaan we wel een gallery of idiots maken waar deze op display staan. anyHoe, Gif mensen gif, de volgende die ik een BMP zie aanleveren gooi ik voor de tweakTrein, en dan maakt het me echt nie uit of het een enkel of dubbelspoor is.

:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op vrijdag 11 januari 2002 23:47 schreef Spiney het volgende:
Misschien gaan we wel een gallery of idiots maken waar deze op display staan. anyHoe, Gif mensen gif, de volgende die ik een BMP zie aanleveren gooi ik voor de tweakTrein, en dan maakt het me echt nie uit of het een enkel of dubbelspoor is.

:{
niet goed nee
Heb ik dan toestemming ze te verwijderen (als ik zie dat het BMP is dus)?
(eventueel in overleg met jou)
(* GeniusDex kan nu evil doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Algemeen comment:
Geen nieuw topic aanmaken voor deze, mooi alles bij elkaar is prima. Zou ook geen reden weten waarom een nieuw topic perse nodig zou zijn.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 00:08 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

niet goed nee
Heb ik dan toestemming ze te verwijderen (als ik zie dat het BMP is dus)?
(eventueel in overleg met jou)
(* GeniusDex kan nu evil doen >:)
Nee is het antwoord, er worden geen problemen opgelost door ze weg te mieteren :(. We pakken het aan bij de bron, oftewel, ik heb de plaatjes controle verscherpt.

Plaatjes die groter zijn dan 15 K worden op inactief gezet en daarmee is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Op zaterdag 12 januari 2002 00:31 schreef joostvl het volgende:

[..]

Nee is het antwoord, er worden geen problemen opgelost door ze weg te mieteren :(. We pakken het aan bij de bron, oftewel, ik heb de plaatjes controle verscherpt.

Plaatjes die groter zijn dan 15 K worden op inactief gezet en daarmee is het probleem opgelost.
inactief? Betekend dat dat ze niet meer in de buildings list staan, of dat ze niet in tweaktown komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 21:35 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

Wissels hoeven niet echt OP de stations te liggen, meer ervoor of erna (en soms ligt er ook nog een brug tussen)
Afgezien van de wissels zijn mijn tekeningen tot nu toe de enige juiste (damn, dat klinkt opschepperig :P) :).

Dubbel of enkel?: Dubbel, aangezien dat realistischer is (bijna elk stations is dubbelsporig tegenwoordig), leuker om naar te kijken (2 treinen) en een station als die van _MICH_ is geen gezicht met een enkele spoorlijn.
En mag mijn autofabriek dan boven __MiCH__'s station ofzo? Dat vind ik wel een mooi plekje :)
Op de stations na worden alle percelen aan de spoorlijn beoordeeld en op grond daarvan worden ze geplaatst. Oftewel, in dat rijtje zijn er 3 plaatsen (waarvan ik er graag 1 wou en jij dus blijkbaar ook). Op grond van de beoordeling van de 3 gebouwen die voor die rij zijn gemaakt worden die gebouwen geplaatst.

En datzelfde geldt voor de andere drie rijen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

hm... ik was zo lekker bezig dat ik toch maar het hele gebouw doe. Ik zie later wel of ik hem nog in 2en hak, of resize...
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/uitdehandgelopen.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zaterdag 12 januari 2002 00:31 schreef joostvl het volgende:

[..]

nee ok, ik moet nog beetje inwerken qua die gebouwtjes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op vrijdag 11 januari 2002 22:18 schreef Spiney het volgende:

Er komt een enkel of dubbelSpoor (alhoewel ik het nut van een dubbelSpoor niet helemaal inZie, tweakTown express is razendSnel bij de plek waar je wilt zijn hoor) en daarmee houdt het op.

Nu is dus aan Mich om te kiezen voor dubbel of enkelSpoor.

Ik bepaal hier wel de versie nummer he? en Beta staat gewoon voor een pre-Af ding. Alpha is meer het idee geweest. :{
Doe gewoon alles dubbelspoor, of is er dan een probleem met de bruggen? Toch is enkelspoor wel veel minder mooi, zeker als je het station van _Mich_ (die was het toch :?) ziet. Laat gewoon 2 treinen in tegengestelde richting rijden over elk hun eigen spoor.

En over beta/alpha ik weet niet waar je precies op reageert, maar toen ik zei: "wat komt er voor beta?" had ik het over m'n vuurtoren in wording.

En nog wat id'tjes:

Het rating systeem is wel hartstikke mooi, maar alle mooie gebouwen komen nu in het towncenter, en ik denk dat iemand die nu het towncenter bekijkt, niet weet waar ie naar moet kijken omdat het allemaal zo indrukwekkend uitziet, terwijl de rest (rivierwijk en kustgebied) gebouwen hebben die allemaal minder mooi zijn, en daarom voor de outsider misschien nogal tegenvalt. Ik weet dat ik hier nogal laat mee kom, omdat het Spiney (en ???) een hoop tijd heeft gekost om dit zo maken, maar het zou naar mijn idee beter zijn om de plaatsing als volgt in te delen om de mooie en minder mooie gebouwen beter te verdelen:

nummer 1:towncenter
2:rivierwijk
3:kustgebied
4:towncenter
enz. enz.

Ik heb het al eens eerder genoemd: zou het niet mooier zijn om het vrijheidsbeeld op een eilandje vlak voor de kust te plaatsen, net zoals in NY. Dit is natuurlijk wel weer extra werk, en de maker v/h vrijheidsbeeld moet het er uiteraard wel mee eens zijn. Maar dat laatste lijkt me niet zo'n probleem ;)

Misschien kan er in een later stadium nog aan een vliegveld gedacht worden, maar dan niet als multitemplate gebouw, maar meer als 'wijk', iedereen die zijn eigen steentje bijdraagt aan een vliegveld. De een maakt de runway, anderen stukken terminal, anderen wagentjes enz enz.

* handige_harrie heeft meer ideeen dan tijd en 'vaardigheid' om alles uit te voeren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tipss graag of kan mijn kerk nu al erop gezet worden?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiworld.f2s.com/kerk.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harry, je komt hier echt véél te laat mee :
Ik weet dat ik hier nogal laat mee kom, omdat het Spiney (en ???) een hoop tijd heeft gekost om dit zo maken, maar het zou naar mijn idee beter zijn om de plaatsing als volgt in te delen om de mooie en minder mooie gebouwen beter te verdelen:
Het idee van de verdeling is gemaakt als duwtje in de rug om je gebouw nog mooier te maken. Van een verdeling kan dus geen spraken zijn.

En Koentje:

Way to go doed. Breng alleen nog wat details aan in je kerk, hij lijk nu een beetje van karton te zijn gemaakt.

En let op de lichtinval, die komt pal van rechts dus een muur waar je recht van voor tegenaan kijkt is een tint donkerder dan een muur aan de rechterkant.

keep up the good work. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 12:37 schreef joostvl het volgende:
Harry, je komt hier echt véél te laat mee :
[..]

Het idee van de verdeling is gemaakt als duwtje in de rug om je gebouw nog mooier te maken. Van een verdeling kan dus geen spraken zijn.

En Koentje:

Way to go doed. Breng alleen nog wat details aan in je kerk, hij lijk nu een beetje van karton te zijn gemaakt.

En let op de lichtinval, die komt pal van rechts dus een muur waar je recht van voor tegenaan kijkt is een tint donkerder dan een muur aan de rechterkant.

keep up the good work. :)
Yo thnx ik ga zo weer ff verder denk.. maar is hij nit te groot.. daar had ik niet helemaal rekening meegehouden.. Maar tis gewoon een grote kerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 12:30 schreef Koentje het volgende:
tipss graag of kan mijn kerk nu al erop gezet worden?

[afbeelding]
die vlakken bijwerken, meer kleuren erinproppen.
en licht donker contrast aanbrengen op de hoeken
Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.