Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Op zondag 16 december 2001 10:37 schreef SaURoN het volgende:
lvl?
Ikke? Lvl 60 of 61. Ik ben sorc... Dus dual handed kan ik niet. Maar als ik daarmee hele hoge mf kan halen maak ik gewoon een barb erbij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nee barb is klote voor mf :) je kunt je er niet snel heen tpen en je moet dan 2 gulls hebben = 200 mf maar dan doe je maar 10 dmg ofzo :) dus sorc owned met static tegen mephi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Barb is helemaal niet klote met Mf..
Find item !!!
En dan nog dual ali baba's met ist!

Tsjikkid out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn mijn character Beppie-II is corrupted door een computer crash! Hij is nu onzichtbaar in het character screen (geen user plaatje) en kan geen games joinen of maken. Is een bekend probleem volgens blizzard, maar hebben geen oplossing vermeld op de site. Ik heb ze maar gemaild met de vraag of ze zo vriendelijk willen zijn om mijn character terug te zetten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm jongens Nightmare mephisto KAN echt wel hele leuke dingen droppen hoor. Ik heb op softcore dagen lopen runnen en heb echt wel hele lekkere items gevonden zoals bartucs,exceptianol sets,leuke exceptianol uniques. De echte killer items kan je daar niet vinden maar wat wil je het is 1 vande makkelijkste en snelst bereikbare bazen van het spel. Als je echt super items wil moet je meph en baal op hell gaan doen maar ik ben bang dat de council mannetjes nog wel voor problemen zullen zorgen. Heb trouwens gisteren van normal baal een dwarfstar ring gekregen vond ik wel leif van hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Op zondag 16 december 2001 12:57 schreef -WestPark- het volgende:
Hmmm jongens Nightmare mephisto KAN echt wel hele leuke dingen droppen hoor. Ik heb op softcore dagen lopen runnen en heb echt wel hele lekkere items gevonden zoals bartucs,exceptianol sets,leuke exceptianol uniques. De echte killer items kan je daar niet vinden maar wat wil je het is 1 vande makkelijkste en snelst bereikbare bazen van het spel. Als je echt super items wil moet je meph en baal op hell gaan doen maar ik ben bang dat de council mannetjes nog wel voor problemen zullen zorgen. Heb trouwens gisteren van normal baal een dwarfstar ring gekregen vond ik wel leif van hem ;)
Council mannetjes? Dan doe je toch iets verkeerd met je sorc :P. Maar ik heb ondervonden dat mephi op hell ook een Harlequin's crest kan droppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 16 december 2001 12:57 schreef -WestPark- het volgende:
Aardige sc Nm Mephi heeft mij zelfs een soj gegeven en dwarfstar/nagel ringen dus hij was wel aardig :) ( hell mephi had me zelf een perfect bul kathos ring gedropt :P )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh sorry jullie hebben natuurlijk allemaal van die sorcmagicfinders (i like to call that the way of the weak ;) ) Ik gebruik gewoon altijd het mannetje waarmee ik opdat moment het hoogste ben (lees assassin) heb nu 342% magicfind op mijn assy best nice toch? Mijn broers invissible char is waarschijnlijk dood.... Ik las net op een hardcore forum dat het om een oude bug gaat die volgens blizz gefixed is.Ik hoop dat het bullshit is want zou anders wel lullig voor hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 13:40 schreef -WestPark- het volgende:
Oh sorry jullie hebben natuurlijk allemaal van die sorcmagicfinders (i like to call that the way of the weak ;) ) Ik gebruik gewoon altijd het mannetje waarmee ik opdat moment het hoogste ben (lees assassin) heb nu 342% magicfind op mijn assy best nice toch? Mijn broers invissible char is waarschijnlijk dood.... Ik las net op een hardcore forum dat het om een oude bug gaat die volgens blizz gefixed is.Ik hoop dat het bullshit is want zou anders wel lullig voor hem zijn.
Inderdaad behoorlijk lullig voor mij. Is al de tweede keer dat Blizzard me dit flikt. Ik wordt nog liever gepked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een stone of jordan ring... weet iemand waar ikdie kan krijgen?? (singleplayer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op zondag 16 december 2001 15:14 schreef Viiin het volgende:
Ik zoek een stone of jordan ring... weet iemand waar ikdie kan krijgen?? (singleplayer)
Download een hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13

Tcq

http://jamella.cjb.net

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 10:20 schreef obsidian het volgende:

[..]

Wat noem jij "best leuke spullen"? En met hoeveel mf en op welke levels vind jij die? Ik zit nu net onder de 100mf en ik vind op mephiruns op nm alleen maar spullen uit de arctic set (en die heb ik al). Dus het valt best tegen hoor. Ik denk dat je echt op hell moet zijn om de echt leuke dingen te vinden zoals soj's waarmee je weer andere leuke dingen kan kopen. (Tal Rasha's set bijvoorbeeld)

Wat is trouwens zo'n beetje het hoogste wat je kan halen met mf en welke items heb je daarvoor nodig en wie heeft ze voor mij?

4 socketed harnassen zouden al erg helpen, ik heb 170str dus ancients kan ik aan.
100 MF is veel te weinig, zorg voor meer. Op zich kun je hele coole items vinden bij Mephi op Nightmare.
Helaas zul je in Hell gaan merken dat een SOJ niet echt vaak valt (lees: nooit) dus die vlieger gaat niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 16 december 2001 13:40 schreef -WestPark- het volgende:
hell no dat mijn mf-er een sorce is...het is een lvl 80amazone met 300mf ofzo :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hartstikke leuk van ik heb zoveel op een ama of assasin zitten geef mij dan maar me sorc met het dubbele wat jullie hebben :) heb nu 601 mf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 15:26 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Download een hack
Ik gebruik geen hacks... Is er dan geen manier om legaal aan die ring te komen? vinden bijvoorbeeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Het verschil tussen 500 en 700 MF boeit toch eigenlijk niet?
Of vergis ik me nu?
Ik ben trouwens gekapt met D2, vind er echt niks meer aan.
Al die stomme hacks, cheats, leechers, 100000 cowruns, snap niet waarom mensen D2 nog leuk vinden.
Ben trouwens nog niet helemaal gestopt, heb nu een lvl10 HC sorc, maar als die sterft geef ik al mijn items weg, gratis en voor niks.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen, vooral nu ik dat geintje van dat onzichtbare character heb. (weer heel veel werk voor niks?). Vind het niet erg als ik door mijn eigen schuld doodga, maar door een bug! :(
Als blizzard mijn character niet terugzet dan twijfel ik er ook erg aan of ik er nog mee door ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:44
Op zondag 16 december 2001 19:20 schreef Cthulhu het volgende:
Of vergis ik me nu?
Al die stomme hacks, cheats, leechers, 100000 cowruns, snap niet waarom mensen D2 nog leuk vinden.
Ben trouwens nog niet helemaal gestopt, heb nu een lvl10 HC sorc, maar als die sterft geef ik al mijn items weg, gratis en voor niks.
die Die DIE!!! >:)

...geintje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:19

Smurf

Detri

Een onzichtbaar char is gewoon dood.

Het enige wat er bugged aan is is dat de "grey robed monk" niet te zien is. Dit heeft te iets te maken met chars die de game leaven, precies op het moment dat ze doodgaan. (of droppen, in jouw geval met die computer crash. op bnet kreeg je daardoor gewoon een timeout namelijk)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke was alleen dat ik nog 50% health had toen mijn computer crashte, lekker triest dat ik dan dood zou zijn, betekend dus dat ik nog een tijdje ingelogt zou blijven als ik eigenlijk al niet meer aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 01:19

Smurf

Detri

yup, zon 25-30 seconden zelfs.
Dit is gedaan om te voorkomen dat je om de haverklap dropt als je een beetje lag hebt. Alleen vind ik dat ze die grens beter rond de 10 sec hadden kunnen leggen. Als ik dan door lag zou droppen ipv een interrupt, is er toch niet te spelen :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op zondag 16 december 2001 20:42 schreef smurv het volgende:
yup, zon 25-30 seconden zelfs.
Dit is gedaan om te voorkomen dat je om de haverklap dropt als je een beetje lag hebt. Alleen vind ik dat ze die grens beter rond de 10 sec hadden kunnen leggen. Als ik dan door lag zou droppen ipv een interrupt, is er toch niet te spelen :)
yup zoiets 23.700 lag is me record net geen timeout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zondag 16 december 2001 19:16 schreef Viiin het volgende:

[..]

Ik gebruik geen hacks... Is er dan geen manier om legaal aan die ring te komen? vinden bijvoorbeeld???
op dezelfde manier waarop je normaal alles vind
HEEEEEEEEEEEL veel meph hell runs (nm meph kan evt ook)

ff een snelle indicatei van je kans er 1 te vinden
een soj is lvl 39. dus meph moet minstens nm zijn(normal is lvl 26 nm is lvl 51)

de kans dat meph een ring gooit is : 0.69231%
hij gooit gem 3 dingen (potions keys scolls ed niet meegerekend, ooit ergens gelezen)dus das dan +- 2.1 % kans op een ring. daarvan heb je x procent kans op een unique (weet niet hoeveel, ligt oa aan je magic find)

als je dan al een unique ring hebt(geloof me, cathan seals ga je haten !!), dan heb je een kans van 19 op de 1000 dat die ring een soj is.

dus als ik snel ff reken, dan zit je aan de 5000 runs om een soj te vinden (dit is natuurlijk gemiddeld, dus je kunt er best op je eerste run 1 vinden, of na 100.000 nog geen)

dus tenzij je heel veel geduld hebt, zou ik je aanraden er een te hacken

ik probeerde altijd een eerlijke deal te maken, dus als ik op sp een corpsemoun vondt, maar een viperskin zocht. vond ik het eerlijk die weg te gooien, en een viperskin te editen. klinkt misschien wat vreemd, maar op battlenet zou je zon deal best kunnen maken, dus vond ik dat wel eerlijk.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Op zondag 16 december 2001 22:42 schreef heuveltje een hele grote lap tekst:
Dat ben ik 200% met je eens, de kans dat je er een vind is zo laag dat ik in het dikke jaar dat ik al d2 en daarna d2lod speel nog steeds geen soj zelf heb gevonden.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 19:20 schreef Cthulhu het volgende:
Of vergis ik me nu?
ach gut niet meer leuk naardat je 10 sojs kreeg vann iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 16 december 2001 23:14 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ach gut niet meer leuk naardat je 10 sojs kreeg vann iemand ?
hehe >:)

Kijk een soj is 5000 runs ofzo, als je een stomme, zeer zeldzame zod rune wilt vinden heb je een kans tegen van 38.000.000:1 ofzo bij baal...veel succes :)

Me stormshield dat ik nog steeds zoek heeft een kans van 2000:1 bij mephi hell (en baal 1700:1, maar mephi is sneller/makkelijker dus beter voor mij) dus ik hoop hem binnenkort is te zien vallen :P

(Deze getallen heb ik van zo'n item change calculator ofzo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm das onzin natuurlijk dat het spel nie leuk meer is als je plots rijk bent..

Dit gaat niet op voor D2 maar wel erg voor een spel als everquest. Ik was in mijn previeuw maand op een dag aan het spelen met mijn eerste char. Opeens zag ik daar een muntsuk liggen,ik raapte het op en het bleek 1700 platina te zijn. Hiermee kon ik dus meteen zo''n beetje alle leuke spulletjes kopen die ik nodig had terwijl ik daarvoor aan het pottenbakken was en probeerde met die rotxooi geld te verdienen en dergelijke. De lol was er toe ook erg snel af moet il zeggen.

Maar met D2 vond ik na maanden lang spelen een talrasha armor wat ik verkocht voor 22 sojs. Ik kon toen ook alle items kopen die ik wilde voor mijn Perfectbuild assassin(op softcore helaas ;) ) maar de lol was er zeker toen niet af dat geeurde pas nadat ik meeheb gedaan aan de laatste ladderrun.

als er geen hardcore bestond bij D2 had ik ook niet meer gespeeld. Maar gelukkig is hardcore zo verlavend dat ik in ieder gaval de palladin tweeling nog wel ver omhoog krijg.

Ik ga denk ik nog 1 mannetje maken en dat wordt de laatrste build die ik wil completen (lees ik blijf dit mannetje opnieuw maken totadt hij level 70 of hoger is) het gaat namelijk om een rare variant assassin die bladeshield gebruikt in combinatie met crushingblow items en iceblink. Het schijnt dat je in iedergeval tot eind nightmare een soort popcorn effect krijgt. De mannetjes die bij je in de buurt staan en geraakt worden door bladeshield bevriezen (iceblink zoveel % kans) worden geraakt door crushingblow(tsjak helft van lifebalk weg)en door de dmg van Bladeshield zelf en een eventuele 2e crushingblow of deadly strike wordt het mannetje van zijn laatste life verlost,en ontploft (zoals monsters dood gaan die bevroren zijn) Op het diabloii.net forum zijn een hele zooi mensen het aan het testen en schijnt echt verblufffend te werken.

Ik weet alleen nog niet welke skills ik erbij ga maxen in ieder geval shadow master en lightning sentry martial arts skills ben ik nog niet uit alleen zoiezo 1 punt in dragonflight om in een groep te teleporten en heel veel puntjes in vitality is ook wel slim denk ik want ik ben hoofdzakelijk bezig klappen te incasseren als ik in een groep teleport denken julie niet ;) Dit word mijn laatste mannetje aangezien ik echt kots en kotsziek ben van iedere keer dezelfde skills en die vreselijk saaie bloodruns. ik kan natuurlijk ook gaan cowrunnen maar tja das ook repeat,repeat,repeat... het wordt tijd voor wat nieuws lees GBA met golden sun of devil maycrie of world of warcraft ;)

EDIT hmmm over miereneuken gesproken niemand hoeft die lap text te lezen van mij hoor ik moest het alleen ff kwijt maar speciaal voor jou heb ik hem helemaal aangepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 23:44 schreef -WestPark- het volgende:
hmmm das onzin natuurlijk dat het spel nie leuk meer is als je plots rijk bent.. Dit gaat niet op voor D2 maar wel erg voor een spel als everquest. Ik was in mijn previeuw maand op een dag aan het spelen met mijn eerste char. Opeens zag ik daar een muntsuk liggen,ik raapte het op en het bleek 1700 platina te zijn. Hiermee kon ik dus meteen zo''n beetje alle leuke spulletjes kopen die ik nodig had terwijl ik daarvoor aan het pottenbakken was en probeerde met die rotxooi geld te verdienen en dergelijke. De lol was er toe ook erg snel af moet il zeggen. Maar met D2 vond ik na maanden lang spelen een talrasha armor wat ik verkocht voor 22 sojs. Ik kon toen ook alle items kopen die ik wilde voor mijn Perfectbuild assassin(op softcore helaas ;) ) maar de lol was er zeker toen niet af dat geeurde pas nadat ik meeheb gedaan aan de laatste ladderrun. als er geen hardcore bestond bij D2 had ik ook niet meer gespeeld. Maar gelukkig is hardcore zo verlavend dat ik in ieder gaval de palladin tweeling nog wel ver omhoog krijg. Ik ga denk ik nog 1 mannetje maken en dat wordt de laatrste build die ik wil completen (lees ik blijf dit mannetje opnieuw maken totadt hij level 70 of hoger is) het gaat namelijk om een rare variant assassin die bladeshield gebruikt in combinatie met crushingblow items en iceblink. Het schijnt dat je in iedergeval tot eind nightmare een soort popcorn effect krijgt. De mannetjes die bij je in de buurt staan en geraakt worden door bladeshield bevriezen (iceblink zoveel % kans) worden geraakt door crushingblow(tsjak helft van lifebalk weg)en door de dmg van Bladeshield zelf en een eventuele 2e crushingblow of deadly strike wordt het mannetje van zijn laatste life verlost,en ontploft (zoals monsters dood gaan die bevroren zijn) Op het diabloii.net forum zijn een hele zooi mensen het aan het testen en schijnt echt verblufffend te werken. Ik weet alleen nog niet welke skills ik erbij ga maxen in ieder geval shadow master en lightning sentry martial arts skills ben ik nog niet uit alleen zoiezo 1 punt in dragonflight om in een groep te teleporten en heel veel puntjes in vitality is ook wel slim denk ik want ik ben hoofdzakelijk bezig klappen te incasseren als ik in een groep teleport denken julie niet ;) Dit word mijn laatste mannetje aangezien ik echt kots en kotsziek ben van iedere keer dezelfde skills en die vreselijk saaie bloodruns. ik kan natuurlijk ook gaan cowrunnen maar tja das ook repeat,repeat,repeat... het wordt tijd voor wat nieuws lees GBA met golden sun of devil maycrie of world of warcraft ;)
Kun je eens een keer van enters enzo gebruik maken dit is zo onoverzichtelijk en niemand leeest zon lap text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nou, ik heb het wel gelezen ;)
Maar dat ik D2 niet meer leuk vind heeft niks te maken met dat ik die soj's kreeg, maar het wordt allemaal zo eentonig.
Ik heb D2 gespeeld vanaf de zomer 2000, de eerste dag dat ie uitkwam, en heb alle characters wel een paar keer gespeeld.

Maar nu met al die stomme bloodruns, cowruns, leechers enz is er niks meer aan. Het is toch geen uitdaging meer om lvl99 te worden? Iedereen met een beetje tijd kan dat worden. Dat was in D2C wel ff anders (GERBarb vs RUSSBarb, remember?)
Ik heb het ff helemaal gehad met LoD, ik heb D2 met veel plezier gespeeld, ben superverslaafd geweest, maar ik ben genezen van D2/LoD

Oh ja, mijn sorc is ook dood ;)

De enigste character die ik hou is mijn necro, omdat ik de necro toch de coolst character vind die er is(en hij heeft in de ladder gestaan), en ik de hoop nog niet heb opgegeven dat er ooit patch 1.10 komt die de necro wat meer damage geeft(of hoop ik eigenlijk ook niet, want dan maakt iedereen weer een necro, omdat die dan weer "in" is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Het is leuk dat jullie zeggen dat ik te weinig MF heb, maar dat wist ik dus zelf ook allang. Dat zei ik namelijk zelf al. En ik zie ook dat ik dus niks vind wat mijn mf kan boosten, en ik vroeg daarom of jullie mij konden helpen met een 4 socketed armor ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 17 december 2001 08:36 schreef Cthulhu het volgende:
Nou, ik heb het wel gelezen ;)
Maar dat ik D2 niet meer leuk vind heeft niks te maken met dat ik die soj's kreeg, maar het wordt allemaal zo eentonig.
Ik heb D2 gespeeld vanaf de zomer 2000, de eerste dag dat ie uitkwam, en heb alle characters wel een paar keer gespeeld.

Maar nu met al die stomme bloodruns, cowruns, leechers enz is er niks meer aan. Het is toch geen uitdaging meer om lvl99 te worden? Iedereen met een beetje tijd kan dat worden. Dat was in D2C wel ff anders (GERBarb vs RUSSBarb, remember?)
Ik heb het ff helemaal gehad met LoD, ik heb D2 met veel plezier gespeeld, ben superverslaafd geweest, maar ik ben genezen van D2/LoD
hier zelfde verhaal..... speelde het vanaf augustus of september 2000. heb het gewoon dag,dag uit zitten spelen... soms werd de verslaving gewoon TE erg :( :r

het was ff dat diablo saai werd... weekje gestopt... toen had ik LoD gehaald.. VET verslaafd alweer. nu na ongeveer 3-4 maanden is het ook saai geworden.. ik had nog wel wat hc gespeeld maar na 4 high leveled pk-es werd ik het beu. en mijn laatste char vonnik ook niet meer leuk om mee te spelen.. kweenie wrom ik nog wel speelde maja.

toen die doodging dacht ik van: wrom speel ik dit nog? de fun is er gewoon vanaf... ik speel het nu ongeveer 2 weken niet meer en ik mis het eigenlijk ook niet. ik ben nu wat vaker wat anders doen en eerst als ik bv op school zat leidde diablo mij gewoon af en zat ik er soms gewoon aan te denken :(

maja de fun is gewoon weg. en ik ben nu ook steeds beter in UT aan het worden omdat dat nu het enigste spel is dat ik speel en ik game kei veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 09:28 schreef obsidian het volgende:
Het is leuk dat jullie zeggen dat ik te weinig MF heb, maar dat wist ik dus zelf ook allang. Dat zei ik namelijk zelf al. En ik zie ook dat ik dus niks vind wat mijn mf kan boosten, en ik vroeg daarom of jullie mij konden helpen met een 4 socketed armor ofzo.
4 Socketed armor is toch niet zo moeilijk te vinden? Kzal er wel 1 bewaren als ik er 1 vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige reden waarom ik nog speel = DUELLEN!! Ik ben gek op barbs! Misschien ga ik ooit nog over op HC duel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, waarom speel ik eigenlijk nog (dit weekend niet, was bezig met netwerk in huis...)

ik denk door de constante drang om beter te worden, elke seconde van de dag in diablo denken. onder elke steen kijken of er een item ligt, 's nachts schreeuwend wakker worden omdat ik al minstens 3 uur niet gespeeld heb, school wordt compleet verwaarloosd, sociaal leven, wat is dat?

:D :o :P :) :+

zou ik misschien moeten stoppen? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 17 december 2001 15:07 schreef K-Mile het volgende:
tsja, waarom speel ik eigenlijk nog (dit weekend niet, was bezig met netwerk in huis...)

ik denk door de constante drang om beter te worden, elke seconde van de dag in diablo denken. onder elke steen kijken of er een item ligt, 's nachts schreeuwend wakker worden omdat ik al minstens 3 uur niet gespeeld heb, school wordt compleet verwaarloosd, sociaal leven, wat is dat?

same here... ofja sinds 2 weken niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die willen stoppen, ik sta open voor donaties :P ... items die ik niet nodig heb geef ik aan de arme mensen natuurlijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik maak vanavond wel een game waar ik wat stuff drop, ik maak er ook een op uswest waar ik oa een soj drop(de enige die ik nog heb), verdere info volgt :)

Edit:
Dit zijn de items die ik vanavond op uswest drop:

1 - stone of jordan
2 - 3% bul kathos ring
3 - 25% mara's amu
4 - baranars star
5 - herald of zakarum shield
6 - 6% manald ring
7 - griswold armor
8 - 7/7/18 vampire
9 - stealskull
10- crown of thieves
11- lidless wall
12- tiatem shield (ofzo iets)
13- 180% titans (9% leech)
en nog wat zooi, gamename+pass maak ik later bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 17 december 2001 15:07 schreef K-Mile het volgende:

Yo Frankenstein wie heeft jouw op de wereld getrapt :? :P ;) Diablo himself?

Hm...ok al zou de helft daarvan kloppen dan zou ik aanraden kappuh met Lod-en :) ;)

Als iemand stormshield wilt dumpen voor andere items I'm your man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

FF EEN WAARSCHUWING:

Trade geen items met een open socked, er is alweer een dupe methode ontdekt, wat te maken heeft met een open socked. :(
Check de us trading channels (vooral west)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 22:05

PringleMaster

A.K.A. Delta

(jarig!)
bedoel je een socket?
anders snap ik er geen hol van

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 17 december 2001 19:54 schreef PringleMaster het volgende:
bedoel je een socket?
anders snap ik er geen hol van
En zelfs dan, ik wil juist graag items zonder gems of runes in de sockets... Dan zou ik dus nooit mogen traden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm ik heb net een grandfather, unnamed en 1 socket free getrade.. heb em genamed en er een shael ingedaan.. als ie genamed wordt dan is ie niet meer een dupe, wordt ie weer uniek gemaakt heb ik gehoord.. hopen maar, en hij is maar 157% dmg dus ik heb er maar een shael ingepropt voor wat ias, 15% = 10% dus daar heb ik niet veel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

OK, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om alle 5 runes van het "Honor" runeword te bemachtigen (AmnElIthTirSol) maar ben nu aan het twijfelen waar ze in te stoppen. Dat het een elite 2H sword wordt is zeker (Baba's own ;)) maar ik twijfel tussen een Collosus Blade en een Collossal Sword.

Ik zie net dat ze evenveel swing speed hebben (voor babas) dus ik ben geineigd de Collosal Sword te pakken (meer dam, zelfde speed) aangezien die ook 5 sockets kan hebben...
Of zie ik het verkeerd?

Heeft iemand een Superior 5 socket Collosalblade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

WTF? Ik was er ff niet, wat is dit over een nieuwe hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colossus blade is echt sneller, ook voor baba's

maar die kan je niet socketen met 5 socks, dus die moet je vinden of voor sword gaan..

ik heb zelf een ethereal col. blade :D

merc doet over de 3K dmg ermee... hakt best lekker door hoor... maar colossus sword is wel te vinden tijdens een dagje cowrunne dus ik zou voor die gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

(jarig!)
collosus sword is normal attack speed
collosus blade is fast attack speed
(voor barb dan he :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Idd, mnaar KMILE zegt hier dat de ander sneller is...

Vinden heb ik dus echt geen moeite mee, als ik al die runes wil gebruiken doe ik het ineens GOED ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de tijd hebt om te wachten dan zou ik een BLADE nemen, (sneller, IETSJE minder dmg, niets om je zorgen over te maken) maar aangezien je AmnElIthTirSol zo bij elkaar hebt, zou ik in de eerste colossus sword die je tegenkomt een HONOR maken, en dan gewoon mocht je ooit een 5 sock BLADE tegenkomen, daar ook HONOR in stoppen en die ander naar merc, of nieuwe baba oid.
Op dinsdag 18 december 2001 15:10 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Idd, mnaar KMILE zegt hier dat de ander sneller is...

Vinden heb ik dus echt geen moeite mee, als ik al die runes wil gebruiken doe ik het ineens GOED ;)
vinden is geen probleem, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Dus eigenlijk zijn ze allebei goed :P

Blade is idd beter, minder DMG (naja minder, in practice voel je dat dus ECHT niet) is niet opgewassen vs meer speed (je raakt meer, dus of je iets minder dmg doet boeit niet).
Als je gewoon naar de DMG kijkt zal een Sword beter zijn, maar een "echte" test is dmg/sec bij gewoon slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In diablo1 ging attack speed zwaar boven damage :) In d2 is dat minder zeker nu met whirl wind.. Maar euh wat voor damage doet zoon blade met die runes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 15:15 schreef K-Mile het volgende:
als je de tijd hebt om te wachten dan zou ik een BLADE nemen, (sneller, IETSJE minder dmg, niets om je zorgen over te maken) maar aangezien je AmnElIthTirSol zo bij elkaar hebt, zou ik in de eerste colossus sword die je tegenkomt een HONOR maken, en dan gewoon mocht je ooit een 5 sock BLADE tegenkomen, daar ook HONOR in stoppen en die ander naar merc, of nieuwe baba oid.
[..]

vinden is geen probleem, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken...
idd, die honor worden zijnn makkelijk wel een El ergens achter houden :o want als je um nodig hebt is ie er niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

(jarig!)
ik heb een 330 2handed colossus blade...
wat zal ik in socket doen...of zal ik zoeken naar beter ?
of zal ik proberen met cube vette proberen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmmzz.... nu ik mijn broertjes weer zie spelen en deze topic doorlees... heb ik ook weer zin om te spelen maar ik doe het niet want dan ga ik weer helemaal de mist in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ok, gaan we weer. Ik heb een 3 socketed colossus (volgens mij blade) maar ik wil een 5 socketed. Wie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op dinsdag 18 december 2001 15:42 schreef SaURoN het volgende:

[..]

idd, die honor worden zijnn makkelijk wel een El ergens achter houden :o want als je um nodig hebt is ie er niet :(
Met dat probleem zit ik dus altijd ook, die dingen vindt je tig keer, heb je er 1 nodig, kun je ze nergens vinden. Meestal ga ik dan naar zo'n n00b server, waar van die lvl 10 gastjes rondlopen die echt ALLES bewaren, en die hebben vaak zo'n el rune of iets anders compleet waardeloos 8-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 18 december 2001 16:49 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

Met dat probleem zit ik dus altijd ook, die dingen vindt je tig keer, heb je er 1 nodig, kun je ze nergens vinden. Meestal ga ik dan naar zo'n n00b server, waar van die lvl 10 gastjes rondlopen die echt ALLES bewaren, en die hebben vaak zo'n el rune of iets anders compleet waardeloos 8-) .
n00bs? En jij dan, je kan in d2 helemaal geen servers kiezen, alleen maar games en realms. :P

En btw, er zijn genoeg die-hards die ook nog clvl 10 chars hebben rondlopen hoor. Voor de chipped gems. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op dinsdag 18 december 2001 16:56 schreef obsidian het volgende:

[..]

n00bs? En jij dan, je kan in d2 helemaal geen servers kiezen, alleen maar games en realms. :P

En btw, er zijn genoeg die-hards die ook nog clvl 10 chars hebben rondlopen hoor. Voor de chipped gems. :)
Ja boeiuh... de ene noemt het servers, de andere games. En met lvl 10 n00bs bedoel ik degene die net zijn begonnen, niet degene die 10 sec daarna met hun lvl 96 barb aan komen lopen :P . En nee... ik ben geen n00b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 18 december 2001 16:48 schreef obsidian het volgende:
Ok, gaan we weer. Ik heb een 3 socketed colossus (volgens mij blade) maar ik wil een 5 socketed. Wie? :P
wat moet een sorceres met een 5 socketed blade ?
dat ding hoor je niet eens te kunnen dragen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 18 december 2001 16:49 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

je moest eens weten hoe lang ik heb liggen klooien, voor ik een nef rune te pakken had...... en hoe veel ik die al weggegooid had ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 18 december 2001 17:11 schreef heuveltje het volgende:

[..]

wat moet een sorceres met een 5 socketed blade ?
dat ding hoor je niet eens te kunnen dragen
Ik heb meerdere chars, en een daarvan is een barb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kut spel, zuipt veel te veel van je tijd op en je wordt er dom van.. als je nix anders doet.. en nu dat gecheat, gehack en gedupe.. bleh ik gaat af en toe duellen maar verder kap ik.. over een tijdje kap ik totally en me items gaan naar me clanm8s! bah tis verpest nu.. kut addictive crap :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft 1 vand mensen op hardcore goblintoes voor mij??/ ik ben bezig met een hele coole assassin variant waarbij ik zoveel mogelijk criticalstrike/deadlystrike/freeze target/openwounds items moet hebben. Ik ga met de build beginnen zodra ik genoeg van zulk soort items heb dus please als je ze nie gebruikt leen ze dan aan mij. ik heb iceblink al voor het freezen van targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 18 december 2001 22:46 schreef Exoset het volgende:
Kut spel, zuipt veel te veel van je tijd op en je wordt er dom van.. als je nix anders doet.. en nu dat gecheat, gehack en gedupe.. bleh ik gaat af en toe duellen maar verder kap ik.. over een tijdje kap ik totally en me items gaan naar me clanm8s! bah tis verpest nu.. kut addictive crap :r
Shit happens, right? ;) :P

Mag ik je stormshield dan :o please...ik geef er wel een paar items voor terug ...plz

(ben verder niet hopeloos hoor O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 23:48 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Mag ik je stormshield dan :o please...ik geef er wel een paar items voor terug ...plz

Dat ding zoek je al 1 maand :P sloebertje :P koop er 1 dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 19 december 2001 08:33 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Dat ding zoek je al 1 maand :P sloebertje :P koop er 1 dan :D
Heb geen sojs en niemand zit te wachten op Titans(192%) en hellslayer :(
En ik koop niks op ebay ofzo :R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen mijn lvl 86 sorc overleed (LoD) ben ik met diablo gestopt.. :P kwas het helemaal zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 13:18 schreef PC-ICE het volgende:
toen mijn lvl 86 sorc overleed (LoD) ben ik met diablo gestopt.. :P kwas het helemaal zat :(
Tsjonge, ga door man. Dan word je creature echt heel erg bruut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 13:19 schreef jbalk het volgende:

[..]

Tsjonge, ga door man. Dan word je creature echt heel erg bruut. :)
uuhm?

wat moet ik hierbij denken?

was waarschijnlijk HC sorc, dus dood = dood = niet meer spelen

en het zijn chars, niet creatures

en lvl 86 hoeft niet bruut te zijn hoor

ach, we zijn allemaal n00b geweest, dus trek het je niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik denk dat hij bedoeld te zeggen dat als je op HC lvl86 kanworden, dat je dan best goed bent/goed je best hebt gedaan :)

En als je dan verder gaat (nieuw char) weet je nog beter wat er wel en niet goed aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben eergisteren dood gegaan door iron maiden op lvl 65 in normal met assasin :( ik ben nu lvl 30 druif dus het schiet alweer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 18 december 2001 15:42 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Jah, keb een newbie neef. Gaf me de El gratiz ;)
En, nog beter, ik vind om de vijf botten in NM Bloodruns Flawlesses, an hij geeft me 6 chippeds ofzo per flawless :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op dinsdag 18 december 2001 23:17 schreef -WestPark- het volgende:
Heeft 1 vand mensen op hardcore goblintoes voor mij??/ ik ben bezig met een hele coole assassin variant waarbij ik zoveel mogelijk criticalstrike/deadlystrike/freeze target/openwounds items moet hebben. Ik ga met de build beginnen zodra ik genoeg van zulk soort items heb dus please als je ze nie gebruikt leen ze dan aan mij. ik heb iceblink al voor het freezen van targets.
ik heb er ook 1 lvl 50 werkt echt heel cool. Ze lijken uit het niets uit elkaar te ploffen zeer kewl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 18:13 schreef MatthijsN het volgende:
ik ben nu lvl 30 druif
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 19:03 schreef PO_Redrum het volgende:

[..]

ik heb er ook 1 lvl 50 werkt echt heel cool. Ze lijken uit het niets uit elkaar te ploffen zeer kewl :D
aha uitlenen, zoals als je doodt gaat, je ze niet weer kunt geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft iemand eigenlijk de immortal king set compleet? :?

En daarbij, heeft iemand items uit die set over? :P Ik heb de helm en de gauntlets al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb DII fanatiek gespeeld maar ben eerluk gezegd blij dat ik ervan af gekickt ben, het spel is echt slecht voor je sociale leven :+

ben gekapt omdat ik het spel flink verkracht vond na de eerste patch (1.09?) na de exp.pack, dat ze alle uniqs weer opnieuw hadden geedit, teveel firesorcs (sorc wa voor exppack mn favo. was toen nog wat de moeite waard, nu is het niks anders dan FW dat de klok slaat)zwakke necro`s/druid zo ken ik wel doorgaan (goh ben nog niet eens over de koreanen en de talloze makkelijke te vinden uniqs begonnen) ik weet nie hoe het er nu is, maar het boeit me ook nie meer zoveel...

DII.. R.I.P 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Need: 5 socket Collusus Sword//Collossal Blade, Gerke's Sanctuary, Doombringer/lightsabre, TodesdalleFlame//Swordguard dat soort meuk

Is voor een baba :P
Owja, en SC, ben gekapt nadat level 87 sorcie 2 maand geleden het loodje heeft gelegd.

Mag ook te leen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op woensdag 19 december 2001 21:15 schreef obsidian het volgende:

En daarbij, heeft iemand items uit die set over? :P Ik heb de helm en de gauntlets al...
Al zeg je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 19 december 2001 22:39 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Need: 5 socket Collusus Sword//Collossal Blade, Gerke's Sanctuary, Doombringer/lightsabre, TodesdalleFlame//Swordguard dat soort meuk

Is voor een baba :P
Owja, en SC, ben gekapt nadat level 87 sorcie 2 maand geleden het loodje heeft gelegd.

Mag ook te leen zijn :)
ik heb nog wel:
Honor ergens
Gerke sanctuary(op mijn baba)--> deze krijg je voorlopig niet omdat ik eerst zelf stormshield moet hebben :)
Lightsabre --> voor broertje dus helaas ;(
Swordguard op een mule

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 23:48 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Sorry me storm en alles is gereserveerd voor me clanbuddies, trouwens die zit op me barb waar ik ook een GRANDFATHER op heb :P jawel, HET zwaard dat nu NIX meer waard is door die dupes.. nee leuk die crap :r

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 21:15 schreef obsidian het volgende:

Koop het hele gedupte setje, why not he, kost je een soj of zo :r

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 20 december 2001 00:17 schreef Exoset het volgende:

[..]

Dat is lame!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 19 december 2001 22:51 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Al zeg je :D
Ja! :P

Heb jij de rest voor me dan? Anders... niet zo flauw doen door low level chars af te zeiken joh!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 20 december 2001 12:49 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ja! :P

Heb jij de rest voor me dan? Anders... niet zo flauw doen door low level chars af te zeiken joh!
het punt is dat de ik set bestaat uit :
ik-maul die al behoorlijk prijzig
ik-armor die compleet onvindbaar/betaalbaar is(nog nooit iemand zien offeren)

en nog wat dingen (oa die jij hebt) die makkelijk zat, en goedkoop aan te komen zijn, als je bovenstaande ooit kunt krijgen

• SaURoN
  • Niet online
* SaURoN gaat weer sc duellen, gisteren benk doodt gegaan door amazon :( ik was hostile gegaan met me hydra sorc, want die vent had leuke items :P ik attack um komen er een paar amazons van in de 90 naar mijn lvl 77 schatje en raad us :P 1tje down , 2e down 3e was sauron down :( hard en dapper heeft ze gestreden maar het was niet voldoende :(

• lvh

lvh

Op woensdag 19 december 2001 23:29 schreef Canon23 het volgende:

[..]

ik heb nog wel:
Honor ergens
Gerke sanctuary(op mijn baba)--> deze krijg je voorlopig niet omdat ik eerst zelf stormshield moet hebben :)
Lightsabre --> voor broertje dus helaas ;(
Swordguard op een mule
Honor in WAT?
Enneuh, welke level is dat broertje :P Duel om te zien wie um krijgt >:)
Swordguard: TY! AUB?

Hebbie ergens nog een armor?
Toch SC hoop ik?

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 13:38 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Honor in WAT?

Toch SC hoop ik?
Zijn broertje is lvl 98 ;)

>:) O-)

• lvh

lvh

Op donderdag 20 december 2001 13:16 schreef SaURoN het volgende:
* SaURoN gaat weer sc duellen, gisteren benk doodt gegaan door amazon :( ik was hostile gegaan met me hydra sorc, want die vent had leuke items :P ik attack um komen er een paar amazons van in de 90 naar mijn lvl 77 schatje en raad us :P 1tje down , 2e down 3e was sauron down :( hard en dapper heeft ze gestreden maar het was niet voldoende :(
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|        |
|   |   |
|   ---+---   |
|   |   |
|   |   |
|_____________|

Zow, waar moetuk um neerpleure :P

EDIT: 2de code tag fixed

• lvh

lvh

Op dinsdag 18 december 2001 15:36 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
In diablo1 ging attack speed zwaar boven damage :) In d2 is dat minder zeker nu met whirl wind.. Maar euh wat voor damage doet zoon blade met die runes?
Ff berekening :P

[/b]Honor:[/b]
+160% Enhanced Damage
• +250 Attack Rating
+9 Minimum Damage
+9 Maximum Damage
• 25% Deadly Strike
• 7% Life Stolen per Hit
• +1 to all skill levels
• +2 Mana per kill
• +1 Light Radius
• Replenish life +10
• +10 to Str

Dus, 160% ED, das dus meer dan het dubbele.

Collossus Blade: 25 to 65 1H Dmg
Collossal Sword: 26 to 70 1H Dmg

Beide kunnen 5 sockets hebben. Aangezien ik een swordbaba ben MET schild kijken we enkel naar de 1H damage.

Collossus Blade: (25+(25/100.160)+9) to (65+(65/100.160)+9)
74 to 178 als je't uitrekent
Collossal Sword: (26+(26/100.160)+9) to (70+(70/100.160)+9)
76.6 to 191 als je't ook uitrekent.

Sword is dus ietsje beter (zelfde swingspeed)

EDIT: Kleine damage mod in berekening vergeten
EDIT2: De uitendelijke dinges in bold gezet

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

You're good >:) ;)

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

• lvh

lvh

Op donderdag 20 december 2001 13:41 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Zijn broertje is lvl 98 ;)

>:) O-)
Wat ligtie dan nog te n**ken met een LightSabre ;)

• lvh

lvh

Op donderdag 20 december 2001 00:17 schreef Exoset het volgende:

[..]

Jaja, en dan 2 dagen later BA-AM set weg :r

Verwijderd

Ik mis alleen nog IK's armor (joh)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 20 december 2001 13:56 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Collossus Blade: 25 to 65 1H Dmg
Collossal Sword: 26 to 70 1H Dmg
Hier ga je dus wel uit van een standaard uitvoering. Er zijn uitvoeringen waarbij deze getallen een heel stuk hoger liggen. :)

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op donderdag 20 december 2001 13:38 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Honor in WAT?

Toch SC hoop ik?
Hehe Honor in een collosus sword(of blade weet niet :P )Doet in elk geval 2handed 326dmg max
WTF is TY! :? :?
Armor duriel shell case(leuk vanwege ressistance boost)

Broertje heeft mij aan bijna perfect Arreats face geholpen dus die lightsabre gaat naar hem :) (lvl80 druid, lvl56 ama, lvl80 necro met full trang ouls set, lvl10 pala :P )

• lvh

lvh

Op donderdag 20 december 2001 14:52 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Hehe Honor in een collosus sword(of blade weet niet :P )Doet in elk geval 2handed 326dmg max
WTF is TY! :? :?
Armor duriel shell case(leuk vanwege ressistance boost)

Broertje heeft mij aan bijna perfect Arreats face geholpen dus die lightsabre gaat naar hem :) (lvl80 druid, lvl56 ama, lvl80 necro met full trang ouls set, lvl10 pala :P )
TY = Thank You

• lvh

lvh

Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hier ga je dus wel uit van een standaard uitvoering. Er zijn uitvoeringen waarbij deze getallen een heel stuk hoger liggen. :)
Superior (Kga echt niet al die runes in een etheral ramme :P)

• Tcq

Tcq

Wat is een 5 socket collosus blade/sword waard als je er een wilt traden?

Ik heb nu nl alle runes maar geen zwaard :(

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.