GVD, totaal lame baba truk (SC):
Ik zat met een stuk of 6 man dus in NM een bloodrun te doen (allemaal +- level 60). Als we Shenk gekilld hebben komt er een baba langs (83). We inviten (alhoewel hij geen baat zou hebben bij een bloodrun in NM IMHO) en hij joint de party. Maar, IPV mee naar de bloodys te komen, gaat hij naar de crystalline passage. Dan zegt hij: "All take my TP, u get more XP if u r on crystalline too". Ik geloof dat, (je krijgt toch 30% meer ofzo als je in dezelfde level zit) en pak zijn TP, samen met de 6 anderen.
Nu komt het lame deel:
We landen in het midden van een pack van 7 frenzied multishot LE Fanatic Moon Lords (oid). Multishot + LE, da's niet goed, er kwamen ONGELOOFELIJK veel charged bolts uit, het zal eigenlijk wit rond hem. Mijn sorcie natuurlijk direct dood met haar 100HP ofzo, en al de rest ook. Die level 8o gaat uit party en killt dat beest. Ik was nog aan het kijken en guess wat. Die lamer pakt al ons geld en gaat er van door. Guess zijn acc naam. "Illix(sadxaAS) has left the game"
SadxaAS was het nu misschien niet maar gewoon zon typsel achtig iets.
Ook leuk, heb daarna nog gemsgd, user not logged on.
Wedden dat ie de cash getransd heeft en dan de acc gedelete? ik denk van wel. Ik vind dit zielig, cash heeft ieder in overvloed
Dit was nu SC en dan is het ok, maar als dit op HC gebeurt